یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۱۰:۰۲Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 18 اسفند 1399 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 31 فروردین 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1399 راهبرد معاصر 31 خرداد 1399 راهبرد معاصر 31 تیر 1399 راهبرد معاصر 1 مرداد 1399 راهبرد معاصر 31 شهریور 1399 راهبرد معاصر 30 مهر 1399 راهبرد معاصر 30 آبان 1399 راهبرد معاصر 30 آذر 1399 راهبرد معاصر 30 دی 1399 راهبرد معاصر 30 بهمن 1399 راهبرد معاصر 1 اسفند 1399 راهبرد معاصر 2 اسفند 1399 راهبرد معاصر 3 اسفند 1399 راهبرد معاصر 4 اسفند 1399 راهبرد معاصر 5 اسفند 1399 راهبرد معاصر 6 اسفند 1399 راهبرد معاصر 7 اسفند 1399 راهبرد معاصر 8 اسفند 1399 راهبرد معاصر 9 اسفند 1399 راهبرد معاصر 10 اسفند 1399 راهبرد معاصر 11 اسفند 1399 راهبرد معاصر 12 اسفند 1399 راهبرد معاصر 13 اسفند 1399 راهبرد معاصر 14 اسفند 1399 راهبرد معاصر 15 اسفند 1399 راهبرد معاصر 16 اسفند 1399 راهبرد معاصر 17 اسفند 1399 راهبرد معاصر 18 اسفند 1399 راهبرد معاصر 19 اسفند 1399 راهبرد معاصر 20 اسفند 1399 راهبرد معاصر 21 اسفند 1399 راهبرد معاصر 22 اسفند 1399 راهبرد معاصر 23 اسفند 1399 راهبرد معاصر 24 اسفند 1399 راهبرد معاصر 25 اسفند 1399 راهبرد معاصر 26 اسفند 1399 راهبرد معاصر 27 اسفند 1399 راهبرد معاصر 28 اسفند 1399 راهبرد معاصر 29 اسفند 1399 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۷    
با گذشت بیش از پنج سال پس از حملات سایبری گسترده ای که 250 هزار نفر از مردم اوکراین را بدون برق گذاشت، شبکه های برق جهان در برابر هکرها آسیب پذیری بیشتری پیدا کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۰    
جلسات مشترک بورس با قوه قضاییه آغاز شده و بر اساس صورتجلسات آن، بورس بالغ بر 400 پرونده تخلف دستکاری در بازار سرمایه را ارسال کرده که احتمال افزایش شکایت ها به 2000 پرونده هم وجود دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۱    
مرحله دوم جذب نیروهای حق التدریسی برای معلمان در راه است در ادامه جزئیات مرحله دوم استخدام معلمین حق التدریس را بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۷    
آخرین روز کاری سال 98 قیمت هر گرم طلا حدود 600 هزار تومان بود اما در امسال قیمت طلا پس از یک دوره پرنوسان در کانال یک میلیون تا 1٫1 میلیون تومان در حال تغییر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۵    
در روزهای منتهی به انقلاب اسلامی، برادر بزرگ صادق اعلامیه های حضرت امام خمینی(ره) را پخش می کرد که به گوش صدام رسید و متوجه شد که این خانواده ایرانی الاصل هستند و برادر این شهید بزرگوار را در دستگاه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۲    
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: نامه ای برای افزایش تقریبی قیمت بلیت سینماها برای حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی رفته است که اگر تصویب شود، به صورت رسمی اعلام می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۷    
مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به تلاش دولت بایدن برای ایجاد دوقطبی مذاکره-معیشت در داخل ایران اعلام کرد: قرار نیست با بازگشت آمریکا به برجام خللی در نظام تحریم ایران وارد شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۱    
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد مبلغ افزایش مستمری مددجویان در سال آینده را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۱    
تعیین دستمزد 1400 به نشست هفته آینده موکول شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۶    
محسن تنابنده بازیگر نقش نقی معمولی در سریال پایتخت، در پشت صحنه ضبط این سریال برای عید نوروز شوخی جالبی با موهای شخصیت های رحمان و رحیم انجام داد و در اینستاگرامش منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۱    
بازار موبایل در اولین روز هفته جاری همسو با بازاهای موازی طلا، سکه، ارز و حتی خودرو وارد فاز ریزشی شد و این ریزش قیمت ها در این بازار در طول هفته نیز ادامه پیدا کرده است به طوری که آ51 سامسونگ امروز ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۲    
سازمان بورس و اوراق بهادار عصر امروز شاهد تغییرات مدیریتی بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۷    
سارا بهرامی این هفته به همرفیق می آید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۱    
وزیر خارجه ایرلند بیانیه ای در مورد سفر خود به ایران منتشر کرد .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۶    
خودرو های لاکچری امکاناتی فوق العاده را به شما ارائه داده و فوق العاده زیبا هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۱    
بازار خودرو از آغاز هفته جاری تحت تاثیر ریزش نرخ ارز و کاهش معاملات وارد فاز ریزشی شد و این ریزش قیمت ها امروز نیز در این بازار ادامه داشته است به طوری که 206 تیپ 2 از 190 میلیون تومان در روز گذشته ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۵    
همتی گفت: در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ،اختیارات بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برای یک سال دیگر تمدید شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۲    
کارشناس هواشناسی گفت: از پنجشنبه کاهش دما بین 5 تا 15درجه در شمال غرب و شمال شرق کشور و بین 8 تا 10 درجه در سواحل دریای خزر پیش بینی می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۷    
عرف در برنامه تیتر امشب شبکه خبر گفت: می توانیم بگوییم که زنگ انتخابات برای وزارت کشور از مهرماه امسال به صدا درآمده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۵    
ژنرال مک کنزی مدعی شد پس از حمله به پایگاه عین الاسد در ژانویه 2020، واشنگتن در آستانه جنگ با ایران قرار داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۷    
منابع عراقی گزارش دادند که در منطقه الکاظمیه در استان بغداد انفجاری تروریستی رخ داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۲    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن تأکید بر دفاعی بودن حملات نیروهای مسلح این کشور، گفت افرادی که با ائتلاف سعودی ابراز همبستگی می کنند، این ائتلاف را بیشتر به غرق شدن در باتلاق یمن می کشانند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۲    
طی روز های اخیر کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا با بررسی موارد پیشنهادی، تکلیف سفر های نوروزی 1400 محدودیت سفرهای نوروزی 1400 مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۲:۵۰    
حضرت آیت الله خامنه ای: شخصیت موسی بن جعفر در داخل زندان هم همان شخصیت مشعل روشنگری است که تمام اطراف خودش را روشن میکند، ببینید حق این است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۷    
سخنگوی کاخ سفید از آنچه به گفته وی تعدد حملات حوثی ها به عربستان است ابراز نگرانی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۷    
دادستان عمومی و انقلاب تهران از تشکیل کارگروه ویژه نظارتی برای نظارت بر بازار مرغ توسط این دادستانی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۵    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش این کشور یک هدف نظامی حساس را در فرودگاه بین المللی ابها در جنوب عربستان سعودی با موشک بالستیک هدف قرار داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ایرادهای این شورا به بودجه سال آینده کشور مشابه سال های گذشته است و با اصلاحاتی از سوی مجلس مرتفع می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۲    
نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: امروز در دومین جلسه شورای عالی کار هم به توافق نرسیدیم و تعیین حداقل مزد کارگران به هفته آینده موکول شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۲    
سریال ماساژور محسن تنابنده به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. محسن تنابنده بازیگر و طراح سریال محبوب پایتخت از تلویزیون به شبکه نمایش خانگی رفت و سریال ماساژور به کارگردانی محسن تنابنده در شبکه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۱:۲۶    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی تصریح کرده ایران غنی سازی اورانیوم با سومین آبشار سانتریفیوژهای IR-2M را آغاز کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۱:۲۰    
دادستان عمومی و انقلاب تهران در راستای پیگیری حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای مقررات، با تاکید بر ضرورت حذف واسطه ها از بازار شب عید، تاکید کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۵    
رئیس اتاق بازرگانی ایران از ابهامات بخش خصوصی می گوید تا زمانی که برخی زیرساخت های لازم فراهم نباشد، اجرای قوانین جدید، خود به معضلاتی تازه در اقتصاد بدل خواهند شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۶    
ارزیابی بازار خودروهای پرطرفدار وارداتی نشان دهنده آن است که برخی از مدل ها رشد قیمتی معادل 40 تا 100 میلیون تومان داشته اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی وظیفه خود را در حوزه ارزی علی رغم همه مشکلات، به خوبی و درستی انجام داده است. نرخ های کنونی ارز در بازار نیز ناشی از عدم اطمینان و انتظارات است و چنین نخواهد ماند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۷    
شهرهای قرمز و نارنجی استان گیلان دوشنبه 18 اسفند مشخص شد و استان گیلان 16 شهرستان دارد که در این میان 2 شهرستان رودسر و رودبار وضعیت نارنجی دارند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۷    
روز جمعه جک دورسی مدیرعامل توییتر اعلام کرد نخستین توییت خود را به عنوان توکن رمزگذاری شده نفودناپذیر در قالب پلتفورم Valluables به فروش میرساند و به دنبال آن ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۵    
قیمت سکه امامی نسبت به روز قبل تغییری را تجربه نکرد و 10,500,000 (ده میلیون و پانصد هزار) تومان نرخ گذاری شد، قیمت طلا و دلار اما بالا رفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۶    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در موضوع وضعیت بازار مرغ از سال گذشته 4 فقره هشدار برای رئیس جمهور و 2 مورد هشدار به وزیر جهاد کشاورزی ارسال شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۰    
علی مطهری گفت: اگر لاریجانی را اصلح می دانستم نمی آمدم، من خودم را اصلح دانستم و آمدم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۵    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به این که تا پایان سال 1400 مردم در سراسر کشور واکسینه خواهند شد، گفت: به هیچ مسئولی تاکنون واکسن کرونا تزریق نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه شورای عالی هماهنگی اقتصادی می تواند منشاء انسجام در تصمیمات و اقدامات باشد، تاکید کرد: تصمیم گیری و اجرا در کشور نباید بخاطر اختلاف نظرها معطل بماند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۵    
با حکم احمد مددی مدیرعامل استقلال، نصرالله عبداللهی به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال انتخاب شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۶    
رییس ستاد فرماندهی مقابله با کرونا کلانشهر تهران گفت: در همه استان های کشور رد پای ویروس جهش یافته و خطرناک وجود دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۰    
مرحله چهاردهم فروش فوق العاده ایران خودرو به پایان رسید و قرعه کشی ایران خودرو روز یکشنبه 17 اسفند با حضور نمایندگان نظارتی برگزار شد و اسامی برندگان نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی در سایت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۷    
مدیرعامل پیشین باشگاه نفت تهران و نایب رئیس اول پیشنهادی عزیزی خادم در انتخابات فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون انتخاب شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۱    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به رشد 54 درصدی اعتبارات این سازمان، از پیشنهاد افزایش 30 درصدی تعرفه پزشکی در سال آینده خبر داد!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۵    
دبیر ستاد تنظیم بازار از آغاز خرید کالاهای اساسی مورد نیاز سال 1400 خبر داد و گفت که میوه های ذخیره شده طریق کارگروه تنظیم بازار در روزهای آینده توزیع می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۲    
ارزش سهام عدالت امرور در نسبت با روز گذشته 3.2 درصد افزایش یافت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۲    
بانک مرکزی اعتقاد دارد روند افازیش تورم خوراکی ها و آشامیدنی ها و قیمت مسکن در اسفند نیز ادامه می یابد. این بانک نسبت به برگشت انتظارات تورمی هم هشدار داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۵    
شاخص بازار دو روز را با روند مثبت تجربه کرد و کارشناسان معتقدند اگر حمایت و کاهش ریسک پذیری در بازار ادامه دار باشد، شاخص با یک شیب ملایم می تواند رشد مداومی را تجربه کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۲    
رئیس قوه قضاییه گفت: مدیریت زنجیره تولید، تامین و مصرف آنچنان دست نیافتنی و پیچیده نیست که در فقدان آن وضعیتی برای دلالان فراهم شود تا آنها عرصه را بر مردم، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان تنگ کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۱    
لحظه تحویل سال 1400 شمسی طبق تقویم روز شنبه 30 اسفند ساعت 13 و 7 دقیقه و 28 ثانیه مصادف با 6 شعبان 1442 هجری قمری و 20 مارس 2021 میلادی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۲    
در پی انتشار برخی آگهی های خرید و فروش حواله های ثبت نامی در سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی، پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو در اطلاعیه ای بر ممنوعیت این اقدام مطابق با شرایط مندرج در متن ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۷    
در حالی ایران داخل لیست سیاه FATF قرار گرفته است که گزارش های بسیاری از پولشویی های کلان کشورهای عضو آن منتشر شده است و مشخص نیست با وجود ناکارآمدی این نهاد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۵    
رئیس کمیته فرهنگی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 با تاکید بر اینکه افزایش حق السهم اپراتورها به هیچ وجه به گرانی اینترنت ربطی ندارد، گفت: تعجب آور است وزیر ارتباطات تفاوت درآمد با گردش مالی را نمی داند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۲    
آمارهای اقتصادی حاکی از افزایش جذابیت نفت ایران در بین خریداران آسیایی بویژه چین و هند است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۶    
ارتش و کمیته های مردمی یمن علی رغم پشتیبانی هوایی ائتلاف سعودی از نیروهای پیاده خود، به هفت کیلومتری مأرب رسیده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۵    
اخبار منتشر شده از بازارسخت افزارهای کامپیوتری نشان می دهد که کارت های گرافیکی، مادربوردها و لپ تاپ های گیمینگ قدرتمند که برای ماینینگ استفاده می شوند، نایاب شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۲    
عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه سهم تولیدکننده از قیمت نهایی محصول پرتقال تنها 20 درصد بوده و 80 درصد ارزش محصول سهم واسطه ها و سیستم توزیع می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۲    
سفارت آمریکا در عربستان سعودی اعلام کرد تعهد واشنگتن به دفاع از پادشاهی سعودی و حفظ امنیت آن تزلزل ناپذیر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۶    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) با تاکید بر اینکه ارز ترجیحی واردات روغن خام تا سال آینده پابرجاست و روغن گران نمی شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۶    
سارا بهرامی این هفته به همرفیق می آید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۷    
قیمت نفت در معاملات امروز بازارهای جهانی، برای نخستین بار از آغاز همه گیری ویروس کرونا به بالای 70 دلار در هر بشکه افزایش یافت و تا 71.38 دلار در هر بشکه هم بالا رفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۲    
وزیر آموزش وپرورش با تاکید بر اینکه همه راه های غیراصولی جذب معلم مسدود شد و فقط آزمون تعیین کننده خواهد بود، گفت: بیش از 50درصد معلمان جذب شده در ده سال اخیر که راه های غیراصولی وارد سیستم شدند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۲    
با 100 میلیونی شدن وام ازدواج این سوال که مبلغ و اقساط وام ازدواج 1400 چقدر خواهد بود بسیار مطرح می شود و ما جزئیات بیشتر از شرایط و صامن مورد نیاز برای وام ازدواج 1400 و نیز اقساز وام ازدواج را مورد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۰    
شرایط دریافت وام 400 میلیونی مسکن جوانان اعلام شد و متقاضیان می توانند با شرایط اعلام شده در بانک مسکن سپرده گذاری کنند و از وام مسکن 400 میلیونی بانک مسکن استفاده کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه بسته 60 گیگابایتی اینترنت رایگان برای معلمان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۱    
منابع قطری از دیدار وزیر خارجه سعودی با امیر قطر و ابلاغ پیامی از جانب شاه سعودی به وی خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۵    
گویا مدعیان حقوق زنان در کشورمان هنوز در ابتدای راهی هستند که غرب بیش از پنجاه سال پیش آن را آغاز کرد و اکنون خود معترف به عواقب آن در پی راه علاج است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۶    
چندی قبل رئیس سازمان برنامه و بودجه بخشنامه ای را صادر کرد که بر اساس آن کلیه دستگاهها مجاز به افزایش 50 درصد امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۵    
کمتر از یک ماه از فراهم شدن امکان دریافت کارت اعتباری سهام عدالت می گذرد اما با آماده نبودن زیرساخت های فنی اپلیکیشن های اعلام شده و اینکه برخی از سهامداران عدالت ممکن است گوشی هوشمند نداشته باشند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۷    
کارت بازی بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس صادر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۱    
محمدحسین مهدویان ساخت یک سریال برای شبکه نمایش خانگی با نام زخم کاری را با نقش آفرینی یک زوج جدید سینما آغاز کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۵    
متاسفانه آنچه که به عنوان لایحه بودجه، تقدیم مجلس شورای اسلامی شد، هر چند کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تغییراتی در آن صورت داد با این حال وبه رغم تغییرات اعمال شده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افتتاح مراکز مثبت زندگی بهزیستی گفت: امروز 2492 مرکز ارائه خدمات به وسیله 11 هزار مددکار ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۶    
این روزها کسادی بازار خودرو این سوال را ایجاد می کند که آیا کاهش قیمت خودرو در سال جدید ادامه خواهد داشت؟ این موضوع تا حد زیادی به وضعیت عرضه خودروسازان و نوسان نرخ ارز بستگی دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۷    
آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز دوشنبه 18 اسفند اعلام شد که بر اساس آن 99 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۵    
حمید صفت خواننده رپ که صبح امروز برای محاکمه به دادگاه رفته بود پس از برگزاری دادگاه بازداشت شد. جزئیات بیشتر از حکم دادگاه برای حمید صفت را در ادامه بررسی کردیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۲    
رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان اسامی 14 نامزد احتمالی این جبهه را برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۶    
یارانه اسفندماه روز چهارشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: آقای واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور به اصفهان سفر می کند و می گوید نباید فولاد مبارکه سیاسی شود؛ سیاسی نشدن فولاد یعنی همسر آقای واعظی با این مجتمع قرارداد پژوهشی ببندد!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۱    
عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن ضمن تشریح آنچه در میان مذاکرات غیرمستقیم میان هیئت انصارالله و هیئت آمریکایی گذشته است از نبرد مارب به عنوان نبردی سرنوشت ساز نام برد و به توان صنعا در تولید سلاح و ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۲    
مگان مارکل، همسر شاهزاده هری، نوه ملکه بریتانیا، خانواده سلطنتی این کشور را به ''نژادپرستی و دروغ گویی'' متهم کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به ناکامی مخالفان جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان در برابر ملت ایران قد خم کرده و شکست خورده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۶    
رئیس جمهور گفت: ان شا الله سال 1400 سالی است که خداوند رحمت خودش را بر این مردم نازل می کند و ما می توانیم پرده های مختلفی که موجب ناراحتی مردم شده را کنار بزنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۵    
بازار خودرو نیز در سال پرفرازونشیب 1399 به روزهای پایانی خود نزدیک می شود. در آستانه سال آینده، سؤالات زیادی پیرامون پیش بینی قیمت خودرو در سال 1400 ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۰    
باشگاه شهرخودرو برای صدور رضایت نامه امین قاسمی نژاد به این بازیکن اعلام کرده هر تیمی برای جذب این بازیکن اقدام کند، باید مبلغ 4 میلیارد پرداخت کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۷    
رئیس مجلس با بیان اینکه وظیفه همه ما و مخصوصا مسئولان آن است که گره از کارآمدی مردم باز کنیم گفت: امروز باید مانند دوران دفاع مقدس در جنگ اقتصادی پیش برویم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۵    
با گذشت بیش از یک ماه از درگیری یک نماینده مجلس با سرباز پلیس راهور که برسر اصرار برای ورود غیرمجاز به خط ویژه رخ داد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۲    
زمان پخش دورهمی مهران مدیری مشخص شد و قرار است برنامه ویژه دورهمی پس از سال تحویل به روی آنتن شبکه نسیم برود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۰    
تیپ دهه شصتی الیکا عبدالرزاقی و مهسا طهماسبی در سریال برف بی صدا می بارد به کارگردانی پوریا آذربایجانی را در زیر مشاهده نمائید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۱    
تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب عصرهای کریسکان ، نوشته کیانوش گلزار راغب در مراسم دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۵    
مجتهد فاش کرد که درخواست کمک عربستان از ترکیه در یمن همراه با شرایطی است که خشم امارات را بر می انگیزد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیچ تماس مستقیم یا غیرمستقیمی با آمریکا درباره موضوعات برجامی و غیر برجامی نداشته و نداریم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۸:۴۲    
سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف و باران در برخی استان ها از حمله استان های ساحلی دریای خزر از ورود سامانه بارشی به کشور طی پنج شنبه 21 اسفند خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۷    
شماره پیراهن خرید جدید پرسپولیس مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۸:۱۲    
تحلیلگر مسائل منطقه درباره سیاست های جو بایدن در قبال خواسته های تل آویو گفت: رفاقتی که بین ترامپ و نتانیاهو وجود داشت بین بایدن و نتانیاهو وجود ندارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۷:۰۶    
قیمت سکه پارسیان کادویی امروز دوشنبه 18 اسفند 99 در پی افزایش نسبی قیمت طلا در بازار امروز افزایشی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۷:۰۶    
قیمت ربع سکه دوشنبه 18 اسفند 99 مشخص شد که بر اساس آن شاهد کاهش نسبی قیمت ربع سکه در بازار بوده ایم.
  • ۱