یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۰Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 15 آذر 1399 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 30 اسفند 1395 راه امروز 27 اسفند 1396 راه امروز 29 اسفند 1397 راه امروز 1 فروردین 1398 راه امروز 31 فروردین 1399 راه امروز 31 اردیبهشت 1399 راه امروز 1 خرداد 1399 راه امروز 1 تیر 1399 راه امروز 1 مرداد 1399 راه امروز 31 شهریور 1399 راه امروز 2 مهر 1399 راه امروز 30 آبان 1399 راه امروز 1 دی 1399 راه امروز 1 بهمن 1399 راه امروز 30 اسفند 1399 راه امروز 1 آذر 1399 راه امروز 2 آذر 1399 راه امروز 3 آذر 1399 راه امروز 4 آذر 1399 راه امروز 5 آذر 1399 راه امروز 6 آذر 1399 راه امروز 7 آذر 1399 راه امروز 8 آذر 1399 راه امروز 9 آذر 1399 راه امروز 10 آذر 1399 راه امروز 11 آذر 1399 راه امروز 12 آذر 1399 راه امروز 13 آذر 1399 راه امروز 14 آذر 1399 راه امروز 15 آذر 1399 راه امروز 16 آذر 1399 راه امروز 17 آذر 1399 راه امروز 18 آذر 1399 راه امروز 19 آذر 1399 راه امروز 20 آذر 1399 راه امروز 21 آذر 1399 راه امروز 22 آذر 1399 راه امروز 23 آذر 1399 راه امروز 24 آذر 1399 راه امروز 25 آذر 1399 راه امروز 26 آذر 1399 راه امروز 27 آذر 1399 راه امروز 28 آذر 1399 راه امروز 29 آذر 1399 راه امروز 30 آذر 1399 
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۳    
رایانش ابری در سال های اخیر به عبارتی پر کاربرد میان اهالی تکنولوژی تبدیل شده است. رشد این صنعت در سطح جهانی و همزمان با آن تقاضای کسب وکارها در داخل کشور به استفاده از این خدمات به گونه ای بوده است
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در سال جاری منابع دولت بالغ بر 571 هزار میلیارد تومان بود که باید 384 هزار میلیارد تومان در هشت ماهه اول امسال محقق می شود ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۲    
وزیر ارتباطات درباره امکان رفع فیلتر تلگرام گفت: بعید می دانم نظر دستگاه قضایی درباره رفع فیلتر تلگرام عوض شده باشد. آن ها نه برای فیلتر و نه رفع فیلتر تلگرام از ما نظر نخواسته اند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۷    
زینب سلیمانی دختر شهید سردار سلیمانی در پی انتشار مفاد بودجه 1400 و درج نام بنیاد شهید سلیمانی در ردیف بودجه های پیشنهادی ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۲    
امیر تتلو خواننده جنجالی و پرحاشیه اعلام کرده تا زمانی که هوادارانش شش میلیارد تومان به حساب او واریز نکنند، آهنگ جدید منتشر نمی شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۳:۱۴    
سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد دبیر جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره فیلم فجر امسال بدون اکران فیلم ها برگزار می شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۳:۰۸    
یکی از اعضای حزب ندای ایرانیان اعلام کرده که صادق خرازی گزینه مناسبی برای نامزدی در انتخابات است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۳:۰۸    
جلد نشریه تایم در روز های پایانی سال 2020 به تصویری اختصاص یافت که این سال را بدترین سال در تاریخ معاصر آمریکا و جهان می نامد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۳:۰۳    
بر اساس قانون، همه شرکت ها و سازمان های مشمول قانون کار باید حداقل دو ماه پایه حقوق و حداکثر سه ماه پایه حقوق را به عنوان عیدی و پاداش به کارگران و نیرو های کار خود بدهند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۹    
توسعه همه جانبه شبکه راه آهن و تلاش حداکثری برای برقراری شبکه های ریلی در مرزهای مشترک با همسایگان برای ترانزیت کالا و مسافر همواره از اولویت های کشور بوده است و تلاش ها و اقدامات دولت ایران برای ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۲    
دیوان عالی کشور اعلام کرد: اعاده دادرسی سه محکوم اعدامی حوادث آبان ماه در دیوان عالی کشور پذیرفته شد و پرونده مجددا در شعبه دیگری ( هم عرض) رسیدگی می شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۵    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 4 خود اعلام کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 20 اسفند ماه 1399 آغاز و به مدت 7 روز ادامه می یابد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۵    
یک عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از طرح شکایت کنکوری های نظام قدیم و درخواست آنان برای تمدید کنکورشان در سال 1400 در کمیسیون اصل نود مجلس خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۰    
ستاد تنظیم بازار مقرر کرد که 20 هزار تن شکر در اختیار کارگروه های استانی قرار بگیرد و طبق تصمیم آنها در استان های سراسر کشور توزیع شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۰    
سید رسول مهاجر با حکم وزیر امور خارجه به عنوان معاون جدید دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه معرفی و مشغول به کار شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۵    
نائب رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودروی کشور گفت: با تلاش های انجام شده به خصوص در دو سال گذشته در عرصه ارتقای ساخت داخل ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۰    
وزیر نفت گفت: طرح محاسبه رایگان گازبهای 30 درصد از مشترکان کم مصرف خانگی در هیات دولت به عنوان مشوقی برای مدیریت مصرف انرژی در کشور بررسی شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۰    
شاخص کل در بازار بورس امروز (شنبه) 19 هزار 730 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 490 هزار واحد رسید.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۵    
هر چند وقت یکبار کلیپی از برخوردهای بد با افغانستانی ها منتشر می شود و به ایرانیان نسبت داده می شود. در آخرین مورد ان اخیرا کلیپی در فضای مجازی دست به دست می شد که در آن جریان کتکاری تعدادی ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۰    
شهیندخت مولاوردی، معاون سابق امور زنان روحانی به اتهام در اختیار قراردادن اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده با هدف برهم زدن امنیت کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام در دادگاه مجرم شناخته شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۴۰    
علی ربیعی نوشت: این روز ها آسیب بسیار جدی که در سیاست داخلی ما هویدا شده، سایه 1400 یا بهتر بگویم شروع زودهنگام رقابت های انتخاباتی 1400 بر تصمیمات سازنده است. اما موضوع به اینجا ختم نمی شود ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۴۰    
مهاجرانی وزیر پیشین ارشاد ضمن تقدیر از خدمات محسن رضایی در دوران جنگ، این موضوع را بیان کرد که از نظر وی بهتر است دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به تدریس در دانشگاه بپردازد و از قدرت کناره گیری کند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۵    
شهید حسین پورجعفری همراه همیشگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدان مظفری نیا و طارمی سه فرد نزدیک به سردار دل ها بودند که همگی در دی ماه سال گذشته همراه با حاج قاسم در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۰    
سفیر کشورمان در بغداد با اشاره به اینکه ایران با تمام احزاب سیاسی عراق، روابط خوبی دارد تاکید کرد که سردار قاآنی اخیرا با نخست وزیر، رئیس جمهور و دیگر مسئولان این کشور دیدار کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۵    
قیمت هر کیلوگرم قارچ دکمه ای فله درجه یک در میادین میوه و تره بار 24900 تومان، قارچ دکمه ای بسته بندی 26500 تومان و قارچ دکمه ای اسلایس شده 23200 تومان اعلام شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۵    
محمد قاسمی، رئیس مرکز پژوهش های اتاق ایران می گوید: چالش های اساسی موجود در طرح مالیات بر عایدی سرمایه باعث شده بخش شناسنامه دار اقتصاد ایران باوجود موافقت با اصل این پایه مالیاتی ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۰    
آمارهای وزارت صمت نشان میدهد که تا پایان آذرماه 99، تعداد 2 هزار و 274 فقره وام رونق تولید به مبلغ 59.279 میلیارد ریال پرداخت شده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۵    
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور درباره توجه به مسائل زنان و خانواده در لایحه بودجه 1400 گفت: مطابق با تبصره 16 بند "1" لایحه بودجه 1400 ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۵    
حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی سیرت با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به عنوان مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه منصوب شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۰    
- حافظان مرزهای سایبری در مرکز ماهر، سال گذشته 412 میلیون حمله بدافزاری را شناسایی و خنثی کردند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۰    
ایران در سال 2019 در صادرات شمش فولادی در رتبه 19 و در صادرات محصولات فولادی در جایگاه 53 دنیا قرار گرفت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۵    
ارزش بازار 87 شرکت زنجیره معدن و صنایع معدنی در بورس تهران در هفته گذشته با جهش 3.8 میلیارد دلاری روبرو شد، این شرکت ها سهم بیش از 23 درصدی از کل بازار سرمایه را کسب کردند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۰    
معاون اقتصادی رییس جمهوری گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا چهار تصمیم اقتصادی برای واحدهای آسیب دیده از اعمال محدودیت ها گرفته شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۰    
ستاد تنظیم بازار با عرضه مستقیم تک محصولی در میادین میوه و تره بار ویژه شب یلدا موافقت کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۰    
مدیرکل دارو سازمان غذا و دارو گفت: به منظور تامین هرچه سریع تر واکسن کرونا، همزمان با ادامه تولید داخل ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۵    
رییس جمهور با تاکید بر اینکه اگر مراعات در جامعه ما مورد توجه قرار نگیرد و مردم حس کنند شرایط عادی شده، یک ماه بعد باز به شرایط بحرانی باز می گردیم ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۰    
مدیرعامل موسسه تصویر شهر درباره اهمیت یا نحوه برگزاری جشنواره فیلم فجر، گفت: در این شرایط کرونا هم می توان جشنواره فیلم فجر را با 20 درصد ظرفیت سالن های بزرگ کشور برگزار کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۰    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تغییر رنگ شهرها به معنای کنترل اپیدمی نیست. وضعیت نارنجی در شهر تهران و بسیاری از شهرها شکننده است و اگر مردم پروتکل ها به طور جدی رعایت نکنند ممکن است هفته های ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۰۵    
دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در بیانیه ای درباره تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها اعلام کرد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۰۰    
دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با انتشار بیانیه ای، توضیحاتی را پیرامون حاشیه سازی هایی که طی روزهای اخیردرباره تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق مردم ایجاد شده است ارائه کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۵    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در هشت ماه سال جاری 31 هزار میلیارد تومان صرفه جویی کردیم که این مبلغ به صورت هوشمند به حقوق و معیشت کارمندان و مردم اختصاص یافت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۵    
معاون بازرگانی داخلی با تاکید بر عملکرد مثبت فروشگاه های زنجیره ای در برهه های مختلف گفت: انتظار و امید ما در تنظیم بازار شعب فروشگاه های زنجیره ای هستند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۸    
دیوان عالی کشور اعلام کرد: اعاده دادرسی سه محکوم اعدامی حوادث آبان ماه در دیوان عالی کشور پذیرفته شد و پرونده مجددا در شعبه دیگری ( هم عرض) رسیدگی می شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۷    
همایون دارابی، کارشناس بازار سرمایه می گوید: یکی از مهم ترین مواردی که می تواند بورس را به تعادل برساند و وضعیت آن را صعودی کند انتظار معامله گران از بازار بوده و اگر انتظار این افراد به صورت بلندمدت ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۵۸    
بیش از دو سوم تحلیلگران ارزی حاضر در نظرسنجی رویترز معتقد به تضعیف بیشتر ارزش دلار هستند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۵۲    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن اشاره به افزایش 59 درصدی تولید از ابتدای سال جاری در این خودروسازی که 52 درصد از تولیدات کل کشور را رقم زده است ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۴۷    
پس از آزادسازی سهام عدالت، بازار برخی کانال های فضای مجازی برای گرفتن اطلاعات مشمولین به بهانه مدیریت سهام آنها داغ شد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۴۰    
70 درصد سامانه جامع تجارت که درگاهی برای تمام امور تجاری از زمان ثبت سفارش کالا تا توزیع آن است، توسط رییس جمهوری مورد بهره برداری قرار گرفته که با راه اندازی کامل آن، ضمن کاهش مراجعه حضوری ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۴۰    
احیای دریاچه ارومیه به عنوان دغدغه نخست مردم خطه آذربایجان که در نخستین نشست هیات دولت تدبیر و امید مطرح شد تا به امروز یعنی سال پایان دولت ...