یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۲Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 22 آذر 1399 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 30 اسفند 1395 راه امروز 27 اسفند 1396 راه امروز 29 اسفند 1397 راه امروز 1 فروردین 1398 راه امروز 31 فروردین 1399 راه امروز 31 اردیبهشت 1399 راه امروز 1 خرداد 1399 راه امروز 1 تیر 1399 راه امروز 1 مرداد 1399 راه امروز 31 شهریور 1399 راه امروز 2 مهر 1399 راه امروز 30 آبان 1399 راه امروز 1 دی 1399 راه امروز 1 بهمن 1399 راه امروز 30 اسفند 1399 راه امروز 1 آذر 1399 راه امروز 2 آذر 1399 راه امروز 3 آذر 1399 راه امروز 4 آذر 1399 راه امروز 5 آذر 1399 راه امروز 6 آذر 1399 راه امروز 7 آذر 1399 راه امروز 8 آذر 1399 راه امروز 9 آذر 1399 راه امروز 10 آذر 1399 راه امروز 11 آذر 1399 راه امروز 12 آذر 1399 راه امروز 13 آذر 1399 راه امروز 14 آذر 1399 راه امروز 15 آذر 1399 راه امروز 16 آذر 1399 راه امروز 17 آذر 1399 راه امروز 18 آذر 1399 راه امروز 19 آذر 1399 راه امروز 20 آذر 1399 راه امروز 21 آذر 1399 راه امروز 22 آذر 1399 راه امروز 23 آذر 1399 راه امروز 24 آذر 1399 راه امروز 25 آذر 1399 راه امروز 26 آذر 1399 راه امروز 27 آذر 1399 راه امروز 28 آذر 1399 راه امروز 29 آذر 1399 راه امروز 30 آذر 1399 
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۹:۱۴    
مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش 9 محصول سایپا برگزار شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی روز دوشنبه حدود ساعت 14 در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۴    
معاون اقتصادی رییس جمهوری گفت: ستاد مبارزه با کرونا تصویب کرد که اجرای طرح ثبت چک در سامانه صیاد تا پایان سال به تعویق بیوفتد تا در این زمان آشنایی ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۲    
سایپا در عصر جدید فعالیت و در دوران مدیریت سید جواد سلیمانی طی حدود دوسال گذشته پرشتاب ترین خودروساز در مسیر ایجاد سبد متنوع و گسترده ای از محصولات بومی و جدید بوده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۴۷    
جلسه روسای اتاق های مشترک بازرگانی ایران و کشورهای همسایه عصر شنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۳۷    
نماینده وزن 87 کیلوگرم ایران با شکست برابر حریف عنوان دار خود از روسیه به دیدار رده بندی رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در صربستان راه یافت تا برای مدال برنز تلاش کند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۳۲    
در آستانه سال 2021 میلادی بسیاری از شهروندان مسیحی در تهران، با وجود شرایط کرونا برای برگزاری جشن سال نو میلادی مهیا می شوند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۲۲    
آقای زم درست در زمانی که مدعی بود هیچ ارتباطی با پسرش ندارد، با استفاده از روش های گوناگون با روح الله زم ارتباط می گرفت تا جایی که حتی در فیلم موجود از ارتباط وی با پسرش ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۱۷    
رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به رئیس ستاد کل نیرو های مسلح آمادگی و همکاری این نهاد با نیرو های مسلح و از جمله سپاه و بسیج در راستای مبارزه با گرانی و گران فروشی را اعلام کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۲    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور گفت: نشست خبری رییس جمهوری با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی ساعت 15 روز دوشنبه 24 آذرماه برگزار می شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۷    
عصر امروز جمعی از مردم تبریز، با حضور در مقابل کنسولگری ترکیه در تبریز، نسبت به سخنان رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در رژه باکو در خصوص ایران واکنش نشان داده و علیه این سخنان اعتراض کردند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۷    
"بایا" در یک ماه نزدیک به 600 میلیارد تومان اگهی تبلیغاتی داشته است. براساس بررسی ها آگهی تبلیغاتی بایا طی یک ماه اخیر از 9 شبکه تلویزیونی شامل شبکه یک، دو، سه، شبکه تهران، آی فیلم، ورزش، نمایش ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۲    
بازوی پژوهشی مجلس، طی گزارشی به بررسی کلیات لایحه بودجه سال 1400 کل کشور پرداخت و با توجه به تورم زا بودن این بودجه خواستار رد کلیات آن از سوی مجلس شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۷    
وزیر خارجه ترکیه امشب در تماس با محمدجواد ظریف اطمینان داد که اردوغان از حساسیت ها پیرامون شعر خوانده شده، مطلع نبوده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۲    
دفتر رئیس جمهور ترکیه در واکنش به حملات به اردوغان بیانیه داد
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۷    
106 نماینده جمهوریخواهِ کنگره آمریکا و 18 دادستان ایالتی از این حزب، از دیوان عالی ایالات متحده درخواست کرده اند تا نتیجه انتخابات 2020 آمریکا را باطل اعلام کند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۷    
رییس کل بانک مرکزی به روند کاهشی انتظارات تورمی و پدیدار شدن رشد اقتصادی به خاطر آمارهای رشد کشاورزی و صنعت کشور اشاره کرد و گفت ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۲    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور گفت: نشست خبری رییس جمهوری با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی ساعت 15 روز دوشنبه 24 آذرماه برگزار می شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۲    
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری با ننگین خواندن رای دیوان عالی در توئیتی نوشت: تازه جنگ را شروع کردیم.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۷    
دبیر ستاد تنظیم بازار تصریح کرد: با تلاش های انجام شده، قیمت مرغ از 36000 تومان به قیمت مصوب تنظیم بازار نزدیک شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۲    
دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات با بیان اینکه امسال بیش از 10 میلیون سهام دار سود سهام خود را از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) دریافت کرده اند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۲    
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه با عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان در قصر سپیدار کابل دیدار و گفت و گو کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۵۷    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 221 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 51 هزار و 949 نفر رسید ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۵۷    
طرح ادغام پنج بانک و موسسه مالی وابسته به نهادهای نظامی از بزرگترین طرح های در دست اجرا برای اصلاح نظام بانکی کشور محسوب می@شود که در دو سال گذشته به تدریج اجرا شده است ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۵۲    
قیمت انواع خودرو های سایپا و پراید امروز شنبه 22 آذر 99 را در جدول زیر مشاهده کنید.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۷    
بابک جهانبخش خواننده مشهور پاپ دچار حمله قلبی شده و بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۲    
مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با تاکید بر لزوم خودداری تردد غیرضرور توسط شهروندان در شرایط شیوع کرونا ویروس گفت: بهتر است برای موارد ضروری هم از حمل و نقل عمومی استفاده شود ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۷    
قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش از اجرای سه طرح فروش دیگر به شیوه فوق العاده (فوری) محصولات سایپا تا پایان سال خبر داد و گفت ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۳    
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایراز همسان سازی مستمری 120 هزار بازنشسته روستایی و عشایر خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۸    
امروز هر دلار در صرافی های بانکی 26 هزار و 70 تومان معامله شد که این رقم نسبت به روز پنجشنبه گذشته تغییری نداشته و تثبیت شده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۳    
شاخص کل در بازار بورس امروز (شنبه) 21 هزار 234 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 527 هزار واحد رسید.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۸    
سخنگوی وزارت کشور با تاکید بر شافیت مالی شهرداری ها، از استانداری ها خواست تا بر نحوه هزینه کرد و سرمایه گذاری شهرداری ها نظارت کنند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۳    
به فاصله یک هفته تا شب یلدا ، قیمت انواع آجیل درجه یک در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۳    
با برگزاری مجمع فوق العاده ادغام بانک قوامین، این بانک رسماً در بانک سپه ادغام شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۸    
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری اولویت های تزریق واکسن کرونا برای افراد آسیب پذیر را تشریح کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۳    
قرعه کشی طرح فروش فوق العاده 8 محصول سایپا انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا، یکشنبه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۳    
جزئیات تولیدات 40 کالای صنعتی و معدنی در هشت ماهه 99 منتشر شد. مطابق آمارهای وزارت صمت، از مجموع 40 کالای منتخب صنعتی و معدنی، 26محصول رشد و 14 محصول افت تولید راتجربه کردند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۱۳    
دعوای دولت و مجلس پای روزهای هفته را نیز به میان کشیده و حالا آنها بر سر اینکه پنجشنبه روز تعطیلی محسوب می شود یا خیر با هم مجادله می کنند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۰۸    
آخرین اخبار از وضعیت سلامت آیت الله مصباح یزدی از این حکایت می کند که تغییر تازه ای در حال او رخ نداده و روند درمان ادامه دارد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۰۳    
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره روند شناسایی و واریز کمک هزینه معیشتی 100 هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار گفت ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۰۳    
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با تکذیب شایعاتی مبنی بر ارزان شدن بنزین خانواده های تک خودرویی گفت: چنین چیزی تاکنون مطرح نشده و به شرکت ملی پخش در این باره ابلاغ صورت نگرفته است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۸    
نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارت خارجه های ایران و گروه 1+4 به ریاست دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا، روز چهارشنبه به شکل ویدئو کنفرانس برگزار می شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۳    
رییس جمهوری از کاهش شهرهای با وضعیت قرمز به 12 شهر خبر داد و گفت: با اقداماتی که از آبان و آذرماه انجام گرفت ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۵۸    
نماینده سابق ایران در اوپک گفت: اگرچه فرض بر این است که در سال آینده با لغو تحریم ها، گشایش هایی در صادرات نفت صورت بگیرد، اما چنانچه تحریم ها لغو نشود ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۸    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان تا دو هفته دیگر گفت: استعلام قیمت از شرکت های بیمه تکمیلی با دوهدف مشخص آغاز شده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۸    
احتمال اعمال تحریم های جدید اتحادیه اروپا و آمریکا ضد ترکیه باعث ریزش لیر شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۳    
تعرفه آب بهای مشترکان کم مصرف از چند روز آینده رایگان محاسبه خواهد شد که این اقدام مهم دولت تدبیر و امید برای حمایت از اقشار آسیب پذیر و همچنین کم مصرف هاست.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۳    
نمایندگان ولی فقیه در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل با صدور بیانیه مشترکی به اظهارات اخیر رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در باکو واکنش نشان دادند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۱۸    
اقدام حساسیت برانگیز در کشور ثانی و علیه کشور ثالث، شاید تسکین دهنده ناکامی های تاریخی باشد اما خواننده ابیات ارس به خوبی می داند که خطوط قرمز سرزمینی ایران در هیچ دوره ای موضوعی مشاعره پذیر نبوده و ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۱۳    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: علاوه بر واکسن های توزیع شده در شبکه بهداشتی کشور برای گروه های پر خطر، 600 هزار دوز واکسن آنفلوانزای وارداتی با ارز نیمایی در شبکه داروخانه های کشور توزیع شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۸    
مدیرعامل سابق ایدرو، همچنین شرط بازگشت شرکای خارجی که پس از اعمال دوباره تحریم ها بازار ایران را ترک کردند، سرمایه گذاری مشترک می داند و می گوید: اگر شرکت خارجی در بازار ایران سرمایه گذاری کرد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۳    
بازار سهام پس از سه هفته رشد پرشتاب در نهایت در هفته گذشته شاهد کند شدن آهنگ رشد بود؛ به نحوی که با صعود 4/ 2 درصدی شاخص، دماسنج بورس تهران در بالاتر از مرز روانی 5/ 1 میلیون واحد قرار گرفت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۳    
باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صداوسیما به نقل از رکنا نوشت: برخی خبرها حاکی از دستگیری چهره های مرتبط با سایت های شرط بندی است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۸    
اما در عصر پساکرونا جهان با خطر انفجار موقتی نرخ تورم مواجه می شود؛ چراکه شاهد هجوم خیل عظیم مصرف کنندگان ولخرجی خواهیم بود که در مدت قرنطینه بر پس اندازهای خود افزوده اند و این می تواند فراتر از ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۳    
سازمان غذا و داروی آمریکا اولین واکسن کووید 19 را برای استفاده اضطراری در ایالات متحده آمریکا مجاز کرده است ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۵۸    
احمد علیرضا بیگی نماینده اصولگرای تبریز در واکنش به سخنان ضد تمامیت ارضی ایران توسط رجب اردوغان، نه تنها سخنان اردوغان را محکوم نکرد بلکه دستگاه دیپلماسی کشور را متهم کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۵۳    
در روز های اخیر خبر فوت 6 نفر پس از دریافت واکسن فایزر منتشر شده است. بررسی ها نشان می دهد مرگ این افراد ارتباطی به تزریق واکسن نداشته است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۵۳    
پرونده خواننده رپ که به اتهام قتل پدر خوانده اش با قرار وثیقه آزاد شده بود با صدور کیفرخواست به اتهام قتل عمدی به دادگاه کیفری فرستاده شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۰۳    
معاون فنی گمرک با رد ادعای بانک مرکزی مبنی بر اینکه صاحبان کالا عمدا کالاهای خود را ترخیص نمی کنند، درباره صدور حدود یک میلیارد و 300 میلیون یورو کد رهگیری اعلامیه تامین ارز و وضعیت ترخیص کالاهای ...