یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۵Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 17 آذر 1399 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 30 اسفند 1395 راه امروز 27 اسفند 1396 راه امروز 29 اسفند 1397 راه امروز 1 فروردین 1398 راه امروز 31 فروردین 1399 راه امروز 31 اردیبهشت 1399 راه امروز 1 خرداد 1399 راه امروز 1 تیر 1399 راه امروز 1 مرداد 1399 راه امروز 31 شهریور 1399 راه امروز 2 مهر 1399 راه امروز 30 آبان 1399 راه امروز 1 دی 1399 راه امروز 1 بهمن 1399 راه امروز 30 اسفند 1399 راه امروز 1 آذر 1399 راه امروز 2 آذر 1399 راه امروز 3 آذر 1399 راه امروز 4 آذر 1399 راه امروز 5 آذر 1399 راه امروز 6 آذر 1399 راه امروز 7 آذر 1399 راه امروز 8 آذر 1399 راه امروز 9 آذر 1399 راه امروز 10 آذر 1399 راه امروز 11 آذر 1399 راه امروز 12 آذر 1399 راه امروز 13 آذر 1399 راه امروز 14 آذر 1399 راه امروز 15 آذر 1399 راه امروز 16 آذر 1399 راه امروز 17 آذر 1399 راه امروز 18 آذر 1399 راه امروز 19 آذر 1399 راه امروز 20 آذر 1399 راه امروز 21 آذر 1399 راه امروز 22 آذر 1399 راه امروز 23 آذر 1399 راه امروز 24 آذر 1399 راه امروز 25 آذر 1399 راه امروز 26 آذر 1399 راه امروز 27 آذر 1399 راه امروز 28 آذر 1399 راه امروز 29 آذر 1399 راه امروز 30 آذر 1399 
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۷    
تقسیم یک استان فی نفسه سیاست و اقدامی منفی و مخرب نیست و حتی می تواند در برخی موارد بسیار کارگشا باشد، اما هنگامی که با خواست اکثریت مردم و نخبگان و ذینفوذان اجتماعی آن همراه نباشد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۶:۳۳    
تاکنون بارها بر لزوم ثبت نام سهامداران عدالت در سامانه سجام تاکید شده است، اکنون فرآیند ثبت نام در این سامانه در اختیار مشمولان این سهام قرار گرفته است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۶:۰۳    
اخیرا سخنگوی وزارت خارجه چین موضع تازه ای درباره مشکلات منطقه و ایران مطرح کرده است که شباهت هایی با موضع اروپا و آمریکا دارد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۸    
مرتضی افقه/ اقتصاددان
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۱:۰۳    
محسن احتشام از رشد 15درصدی زعفران در هفت ماهه اول سال 99 نسبت به سال گذشته خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۹:۱۳    
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران با اشاره به اطلاعیه سازمان خصوصی سازی به سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند توصیه کرد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۳:۴۸    
قیمت عمده فروشی هرکیلوگرم انار در میدان مرکزی میوه تهران 7 هزار تومان تا 19 هزار تومان و هر کیلوگرم هندوانه 2 هزار و 500 تومان تا 4 هزار تومان تعیین شد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۱:۲۸    
مصوبه هفته گذشته مجلس درباره برنامه هسته ای ایران همچنان خبرساز است. یکی از مسائل بحث برانگیز در این باره این بود که شورای نگهبان چگونه آن را تصویب کرده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۳    
رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه بیش از یک میلیارد دلار تاییدیه ارز دادیم ولی ترخیص کالا صورت نگرفته است گفت: بانک مرکزی کالاهای وارداتی اعتباری را به شرط ورود فوری به کشور تأمین ارز می کند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۰:۱۳    
در پی انتشار قسمت اخیر برنامه شام ایرانی و اعتراض کاربران، نهاد نظارتی، ساترا این قسمت برنامه را از رسانه های رسمی کشور حذف کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۸    
با نهایی شدن فرآیند، تا 20 آذرماه 1399، وام یک میلیون تومانی مرحله دوم به حساب بیش از 1,6 میلیون نفر دیگر از سرپرستان خانوار واریز می شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۸    
رییس کل بانک مرکزی گفت: کسانی که فکر می کردند دولت قصد حذف ارز 4200 تومانی را دارد جوسازی کردند و به بخشی از اهداف خود نیز رسیدند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۸    
گزارش مرکز آمار ایران از رشد 498 درصدی قیمت کالاهای وارداتی نسبت به سال گذشته حکایت دارد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۵۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه از پذیرش استعفای حسین جابری انصاری از معاونت کنسولی و مجلس وزارت خارجه توسط ظریف خبر داد و گفت که سید کاظم سجادی به جای وی عهده دار این معاونت شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۴۸    
به گفته برخی مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو که اسفند ماه سال گذشته اقدام به خرید خودروهای پرشیا (پژو پارس) با موعد تحویل مهرماه سال جاری کرده اند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۳۳    
معاون اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از راه اندازی پروژه تاکسی هوایی (ایرتاکسی) در این فرودگاه با سرمایه گذاری 110 میلیارد تومانی و ظرفیت جابجایی 59 مسافر خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۳۳    
مقیمی در پایان اظهار کرد: یکی از وجوه مشترک بین بیمه ایران و ایران خودرو این است که مشتریان هر دو "مردم" هستند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۲۸    
فرانسه، انگلیس و آلمان در بیانیه ای مشترک درباره پیامدهای نصب سانتریفیوژهای پیشرفته برای غنی سازی اورانیوم و همین طور اجرای مصوبه تازه مجلس ایران درباره تعهدات هسته ای هشدار داده اند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۲۸    
قائم مقام جبهه ایستادگی با اشاره به برخی مراجعات به محسن رضایی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۲۳    
شایعه ها درباره سلامتی رهبر انقلاب تکذیب شد. صبح امروز ادعاها و شایعاتی درباره سلامتی رهبر معظم انقلاب در برخی شبکه های اجتماعی و رسانه های خارجی همچون نیوزویک مطرح شده بود ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۱۸    
لایحه اصلاح تبصره قانون اجازه افتتاح حساب پس انداز برای اطفال به منظور ایجاد اختیار قانونی برای مادر در افتتاح حساب و برداشت از آن برای فرزند کمتر از 18 سال خود به دولت ارائه شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۱۳    
رئیس کل بانک مرکزی تلاش های صورت گرفته برای خرید واکسن کرونا و مانع تراشی های آمریکا در این زمینه را تشریح کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۳    
معاون رسانه دفتر رهبر انقلاب در توئیتی نوشت: به کوری چشم دشمنان و به فضل الهی و با دعای خیر ارادتمندان، حضرت آقا سلامت و با نشاط به انجام برنامه های خود طبق روال مشغول هستند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۸    
عزت الله ضرغامی رییس پیشین سازمان صداوسیما در در برنامه 16 آذر بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی از آمادگی خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده سخن گفت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۳    
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، خبر برگزاری جلسه فوری مجلس خبرگان رهبری را جعلی دانست
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۸    
سخنگوی بودجه 1400 با اشاره به ویژگی های بخش سلامت در بودجه سال آینده، از رشد 138 درصدی اعتبارات وزارت بهداشت و پیش بینی یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای خرید واکسن کرونا خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۸    
دور نخست دیدار وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه در تهران آغاز شده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۳    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه) با 100 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته 12 میلیون و 300 هزار تومان معامله شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۳    
رئیس قوه قضاییه گفت: آرمانخواهی دانشجو از جنس مطالبات احزاب سیاسی نیست.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون دانشجوی کارشناسی ارشد سال 99 از 25 آذر ماه سال جاری خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۳    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 10827 مورد جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد کارگروه های کارشناسی این وزارتخانه به دنبال پر کردن خلاء بازار از طریق افزایش تولید است و نه واردات.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۸    
پس از چند روز از ارائه لایحه بودجه سال 1400 حالا زمزمه های رد کلیات این لایحه در مجلس شورای اسلامی مطرح است. اقدامی کم سابقه که می تواند به تقابل میان دولت و مجلس دامن بزند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۳    
برجسته ترین نکته در خاطرات هاشمی پسا ریاست جمهوری حضور چهره های سیاسی از دولت قبل یا قوای دیگر به ویژه از جناح راست است که حالا سمتی در دولت جدید ندارند و نگران آینده خود هستند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۸    
فاطمه سلیمانی فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی با انتشار خاطره ای از پدرش، نسبت به اختصاص بودجه 8 میلیاردی برای بنیاد این شهید واکنش نشان داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۸    
ضرغامی درباره گزینه های اصولگرایان برای انتخابات 1400 گفت: ما الان یک مینی بوس نامزد داریم و تعداد نامزد ها زیاد است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه اروپایی ها باید با اجرای تعهداتشان برادری خود را در برجام اثبات کنند، گفت: فرصت جدیدی برای ادامه مسیر درست قبلی فراهم شده است ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۲۳    
رییس کل بانک مرکزی گفت: از آنجا که خرید واکسن کرونا (covax) باید از مسیر رسمی سازمان بهداشت جهانی انجام گیرد تاکنون هر طریقی برای پرداخت و انتقال ارز مورد نیاز به خاطر تحریم غیرانسانی دولت آمریکا و ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۸    
کمیته ارزی اتاق ایران با صدور بیانیه ای، ضمن تاکید بر هم خوانی ابلاغیه معاون اقتصادی رئیس جمهور برای رفع تعهد ارزی با دیدگاه بخش خصوصی اعلام کرد ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی احد میرزایی را به عنوان رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۸    
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده از افزایش 33 درصدی بودجه این معاونت در بودجه 1400 خبر داد و گفت: همچنین در لایحه بودجه، تبصره هایی جهت حمایت خاص از زنان پیش بینی شده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۸    
بررسی بازار خودروی پایتخت با گذشت سه روز از بازگشایی بازارها پس از تعطیلات دو هفته ای کرونایی، حاکی از آرامش در بازار و تداوم روند نزولی قیمت ها با شیب ملایم است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۳    
وزیر صمت در حکمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) را منصوب کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۳    
معاون اول رئیس جمهور ضمن قدردانی از عملکرد مثبت اتاق ایران و بخش خصوصی در دوره فشارهای حداکثری آمریکا ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۸    
بررسی کارنامه تولید خودروسازان نشان می دهد، با وجود مشکلاتی که دامن گیر صنعت خودروی کشور است، اما وضعیت تولید انواع خودرو همچنان صعودی است ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۳    
شاخص کل صبح امروز کار خود را با نوسانات زیادی آغاز کرد. طوری که در پنج دقیقه اول شاخص بورس صعودی بود و پس از با کاهش نسبی روبرو شد و تا پایان 15 دقیقه ابتدایی، چهار هزار واحد عقب نشینی کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۹:۱۸    
عرضه اولیه سهام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با نماد بوعلی روز چهارشنبه (19 آذر ماه) در بورس تهران انجام می شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۸    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درگذشت.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۱:۵۸    
چینی ها واکسن خود را در مناطق مختلف جهان تست کردند. در این منطقه نیز سه کشور ایران، ترکیه و امارات را برای تست انتخاب کردند ...