یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۵Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 29 آذر 1399 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 30 اسفند 1395 راه امروز 27 اسفند 1396 راه امروز 29 اسفند 1397 راه امروز 1 فروردین 1398 راه امروز 31 فروردین 1399 راه امروز 31 اردیبهشت 1399 راه امروز 1 خرداد 1399 راه امروز 1 تیر 1399 راه امروز 1 مرداد 1399 راه امروز 31 شهریور 1399 راه امروز 2 مهر 1399 راه امروز 30 آبان 1399 راه امروز 1 دی 1399 راه امروز 1 بهمن 1399 راه امروز 30 اسفند 1399 راه امروز 1 آذر 1399 راه امروز 2 آذر 1399 راه امروز 3 آذر 1399 راه امروز 4 آذر 1399 راه امروز 5 آذر 1399 راه امروز 6 آذر 1399 راه امروز 7 آذر 1399 راه امروز 8 آذر 1399 راه امروز 9 آذر 1399 راه امروز 10 آذر 1399 راه امروز 11 آذر 1399 راه امروز 12 آذر 1399 راه امروز 13 آذر 1399 راه امروز 14 آذر 1399 راه امروز 15 آذر 1399 راه امروز 16 آذر 1399 راه امروز 17 آذر 1399 راه امروز 18 آذر 1399 راه امروز 19 آذر 1399 راه امروز 20 آذر 1399 راه امروز 21 آذر 1399 راه امروز 22 آذر 1399 راه امروز 23 آذر 1399 راه امروز 24 آذر 1399 راه امروز 25 آذر 1399 راه امروز 26 آذر 1399 راه امروز 27 آذر 1399 راه امروز 28 آذر 1399 راه امروز 29 آذر 1399 راه امروز 30 آذر 1399 
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۸:۲۵    
رییس جمهوری قانون اصلاح موادی از قانون مالیات های مستقیم در خصوص اخذ مالیات از خانه های خالی را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۵    
روند کاهشی ارزش واقعی سهام عدالت تحت تأثیر روند نوسانی و کاهشی هفته جاری بازار سرمایه باز هم ادامه دارد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۴    
نشست غیررسمی و مجازی وزرای امور خارجه ایران و کشورهای 1+4 برگزار شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۴    
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران درباره استفاده از سیم کارت های با هویت های جعلی یا بدون هویت به مردم هشدار داد و خواستار تعیین تکلیف این دسته از سیم کارت ها شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۹    
احسان محمدی جامعه شناس با حضور در برنامه شب های فوتبالی به صحبت های محمدحسین میثاقی در خطاب کردن AFC به سیرک واکنش نشان داد
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۴    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۴    
وزیر جهاد کشاورزی در حکمی شاهپور علائی مقدم را به سمت رییس سازمان امور عشایری ایران منصوب کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۴    
شب یلدا در ایران، به عنوان سنتی باستانی هر ساله و هم زمان با غروب آفتاب از 30 آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در اول دی ماه (نخستین روز زمستان) جشن گرفته می شود ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۴    
کیهان نوشت: فضاسازی سنگین چند روزه رسانه های معاند و مدعیان اصلاحات درباره گزارش فینال جام باشگاه های آسیا با کارگردانی AFC تبدیل به فضاحت شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۰:۱۴    
یکی از اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد تنکابن دقایقی قبل با سلاح شکاری به زندگی خود پایان داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۵۴    
سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی گفت: تسری مزیت خوراک و رفع حبس امتیاز خوراک توسط پالایشگاه های میانی و جاری شدن آن به صنایع پایین دستی نفت مانع ایجاد رانت و جلوگیری از خام فروشی خواهد بود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۱:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هر راهی فکر می کردیم گل بخوریم به جز مواردی که اتفاق افتاد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۱:۴۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا که گزارش مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا را با گزارشگری عادل فردوسی پور پخش کرد، او در آغاز مسابقه گفت نمی تواند احساسات خود را کنترل کند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۱:۲۹    
صادق محصولی به عنوان دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی انتخاب شد، به این ترتیب پس از سال ها مرتضی آقاتهرانی از دبیرکلی این جبهه کنار رفته است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۱:۲۴    
میلاد حاتمی؛ یکی از گردانندگان و تبلیغ کنندگان سایتهای قمار و شرط بندی در ترکیه، توسط پلیس استانبول تحت تعقیب قرار گرفته است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۱:۲۴    
آموزش و پرورش شهر تهران روز های یکشنبه (29 آذر) و دوشنبه (30 آذر) را به عنوان روز های بدون تلفن همراه و تبلت و رایانه و روز همیاری با پرستاران اعلام کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۱:۱۹    
پرداخت یارانه معیشتی با تغییراتی همراه شد. امروز حسن روحانی رییس جمهور اعلام کرد دولت و مجلس در این باره به توافق رسیده اند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۱:۱۴    
دیدار دو تیم پرسپولیس و اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا با برتری 2 بر یک ببرهای کره ای به پایان رسید تا اولسان برای بار دوم قهرمان آسیا شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۶:۳۴    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ما نگرانی هایی از قانون بودجه داریم و در هر سال این نگرانی ها را اعلام کرده ایم، گفت: معتقدیم بودجه باید واقعی و مبتنی بر نیاز کشور باشد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۶:۳۴    
مرتضی آقاتهرانی به عنوان رئیس شورای مرکزی و صادق محصولی به عنوان دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی انتخاب شدند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۶:۳۴    
علی مطهری در توئیتی نوشت: رهبر انقلاب فرمودند اگر بتوانیم تحریم را برطرف کنیم یک ساعت هم نباید تاخیر کنیم. آقای روحانی هم قبلا همین حرف را گفته بود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۹    
معاون اقتصادی رییس جمهور تفاهم دولت و مجلس برای اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم مقرر شد در این طرح معیشتی 40 میلیون نفر یارانه کمک معیشتی دریافت کنند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۹    
مرز ریمدان ایران و گبد پاکستان با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و وزیر تولیدات دفاعی پاکستان و مسئولانی از وزارتخانه های کشور، خارجه و صنعت و معدن امروز شنبه به صورت رسمی افتتاح شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۴    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی مشخص شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۴    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: وزارت صمت افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی را از مسیر رقابتی کردن فضای صنعت خودرو هدف گذاری کرده است ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۹    
وزیر صمت در مکاتبه ای با رئیس کل گمرک اعلام کرد، کلیه پارچه های ملت بلون موجود در گمرکات سراسر کشور که تاریخ قبض انبار آنها قبل از 20 آبان ماه میباشد ترخیص شوند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۴    
بر اساس دعوت دبیرخانه پیگیری و نظارت بر عملکرد بخش ها در حوزه گام دوم انقلاب، سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف ایران، با همراهی محمدباقر مجتبایی دبیر کل اتاق اصناف ایران ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی گمرک ایران گفت: در هشت ماهه سال جاری 47 میلیون و 919 هزار 663 دلار فرش دستباف به جهان صادر شده است که با مدت مشابه سال قبل کمتر از 800 هزار دلار فاصله دارد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۴    
رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: برای برگزاری دادگاه آنلاین به طوری که مردم از منازل شان در جلسه حضور داشته باشند، فاز اجرای آزمایشی خود در 10 استان را آغاز کرده تا پس از رفع موانع ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، محصول جدید گروه خودروسازی سایپا را خودرویی خوب و مناسب توصیف کرد و گفت: در شرایط فعلی، شاهین به عنوان یک خودرو با طراحی داخلی، محصولی خوب و مناسب برای بازار ایران است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۵۴    
عضو کمیسیون صنعت و معدن اعلام کرد که مجلس شورای اسلامی پیگیر طلب 4 هزار و 700 میلیارد تومانی گمرک ایران از شرکت های کره ای ال جی و سامسونگ است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۹    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین وضعیت کرونا در استانهای کشور را تشریح کرد و گفت: خوشبختانه اکنون هیچ شهری در وضعیت قرمز کرونا نداریم و 205 شهر در وضعیت نارنجی و 243 شهر در وضعیت زرد این بیماری ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۹    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران می گوید آنچه که در رابطه با صادرکنندگان کارتن خواب مطرح شده با واقعیت فاصله زیادی دارد و توهین به صادرکنندگان است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۹    
رییس جمهور گفت: اول آذر خیلی نگران بودیم و 160 شهر ما قرمز بود ولی الان تعداد شهرهای قرمز ما صفر است و شهر قرمزی نداریم؛ این به دلیل همت و بزرگواری مردم عزیز است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۱:۳۹    
احتمال برگشت خوردن بودجه 1400 به دولت برای اصلاحات در اعداد و ارقام آن پس از آنکه یکی از نمایندگان مجلس از ارسال نامه محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس به رئیس جمهور خبر داد، تقویت شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۱:۳۴    
مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: بنده در چندین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام و کمیسیون های آن شرکت کرده ام و نگاه و استدلال های اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را به FATF می دانم ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۱:۲۹    
شاخص کل بورس تهران در 30 دقیقه ابتدایی معاملات امروز شنبه 29 آذرماه با رشد 23 هزار واحدی از محدوده خطر فاصله گرفت و به حدود یک میلیون و 430 هزار واحد رسید. تا این لحظه شاخص کل 1 ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۱:۲۹    
در هفته های اخیر روابط ایران و اروپا وارد تنش و چالش تازه ای شده است، پس از اعدام روح الله زم این تنش بالا گرفت ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۱:۲۴    
این بار هم از خلال اظهارنظر کنشگران سیاسی اصولگرا که خاستگاه محسن رضایی محسوب می شود، به نظر می رسد که بعید باشد یک طیف قدرتمند اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری، پشت سر برادر محسن بایستد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۹    
یک متخصص اپیدمیولوژی با اشاره به برگزاری مسابقه فینال فوتبال آسیا بین تیمهای پرسپولیس ایران و اولسان کره جنوبی ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۴    
در ماه های اخیر بحث آزادسازی واردات خودرو بسیار پررنگ شده است. برخی موافق طرح اعلام شده هستند و عده ای انتقادات بسیاری به آن دارند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۴    
نام محصول جدید ایران خودرو که حاصل همت و تلاش جهادگران این گروه صنعتی است، توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۰:۵۹    
میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به عنوان مشاغل گروه یک، امروز 29 آذر و فردا 30 آذر (برابر با شب یلدا) برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و در هماهنگی با تصمیمات ستاد مقابله با کرونا ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۰:۵۴    
مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: شبکه نمایندگی های گسترده و همچنین ارائه خدمات با کیفیت، مزیت رقابتی گروه خودروسازی سایپا است و شرکت سایپا یدک با شبکه خود هویت پیدا می کند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۹:۵۹    
سرمربی آرژانتینی پیشین پرسپولیس با انتشار پیامی شاگردانش را قهرمان خطاب کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۹:۵۴    
جواب آخرین تست کرونای بازیکنان پرسپولیس پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا منفی شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۹    
مدیر روابط عمومی فرودگاه مهرآباد با اشاره به باطل شدن 4 پرواز این فرودگاه به مقصد اهواز، گفت: مسافران قبل از عزیمت به سمت فرودگاه از وضعیت پرواز خود کسب اطلاع کنند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۹:۱۴    
رهبرمعظم انقلاب در سخنان اخیر خود دو راهبرد خنثی کردن تحریم و رفع تحریم را ادغام کرده و ضمن تاکید درست و استراتژیک مبنی بر اولویت خنثی سازی تحریم فرمودند: البته نمی گویم دنبال رفع تحریم نباشیم؛ چرا ...