یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۵Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 27 آذر 1399 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 30 اسفند 1395 راه امروز 27 اسفند 1396 راه امروز 29 اسفند 1397 راه امروز 1 فروردین 1398 راه امروز 31 فروردین 1399 راه امروز 31 اردیبهشت 1399 راه امروز 1 خرداد 1399 راه امروز 1 تیر 1399 راه امروز 1 مرداد 1399 راه امروز 31 شهریور 1399 راه امروز 2 مهر 1399 راه امروز 30 آبان 1399 راه امروز 1 دی 1399 راه امروز 1 بهمن 1399 راه امروز 30 اسفند 1399 راه امروز 1 آذر 1399 راه امروز 2 آذر 1399 راه امروز 3 آذر 1399 راه امروز 4 آذر 1399 راه امروز 5 آذر 1399 راه امروز 6 آذر 1399 راه امروز 7 آذر 1399 راه امروز 8 آذر 1399 راه امروز 9 آذر 1399 راه امروز 10 آذر 1399 راه امروز 11 آذر 1399 راه امروز 12 آذر 1399 راه امروز 13 آذر 1399 راه امروز 14 آذر 1399 راه امروز 15 آذر 1399 راه امروز 16 آذر 1399 راه امروز 17 آذر 1399 راه امروز 18 آذر 1399 راه امروز 19 آذر 1399 راه امروز 20 آذر 1399 راه امروز 21 آذر 1399 راه امروز 22 آذر 1399 راه امروز 23 آذر 1399 راه امروز 24 آذر 1399 راه امروز 25 آذر 1399 راه امروز 26 آذر 1399 راه امروز 27 آذر 1399 راه امروز 28 آذر 1399 راه امروز 29 آذر 1399 راه امروز 30 آذر 1399 
راه امروز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۳:۲۷    
به منظور رفاه مستاجرین موسسه اعتباری ملل حدود 2215 فقره تسهیلات پرداخت کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۶:۳۹    
شنبه 29 آذرماه تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای از کره جنوبی می رود ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۹    
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت 178 بیمار کووید19 طی شبانه روز گذشته خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۱:۴۹    
شاخصه شیخ مهدی کروبی امیدواری و تلاش برای بهبود آینده و دلسوزی و نگرانی برای مردم و کشور است. در این دیدار و پس از یک دهه حصر هم او همان بود که همه می شناسند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۹    
باوجود برخی نگرانی اما موسسه های بین المللی پیش بینی می کنند قیمت نفت در سال آینده به 65 دلار برسد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۰:۴۴    
شاخص دلار به کمترین سطح خود از سال 2018 رسید.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۰:۲۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:به یک تیم اقتصادی که درگیر بازی های سیاسی نشود و مردم را وارد اقتصاد کند نیازمندیم.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۴    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی شد احیای توافق هسته ای ایران در دوره جو بایدن نیازمند توافقی جدید است که مشخص کند چگونه کاهش تعهدات برجامی ایران باید به حالت قبل برگردد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۳:۰۹    
در بسیاری از اوقات شاهد رفتارهایی هستیم یا رفتارهایی از ما سر می زند که اطرافیان به ما لقب دوگانه و دمدمی می دهند و این رفتارهادر میان همسن و سالهای ما بیشتر دیده می شود یعنی نسل جوان.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۳:۰۴    
در حالی در طی10 ماه گذشته بخش قابل توجهی از جامعه ، به دلیل شرایط ناشی از کرونا با معضلات اقتصادی و معیشتی فراوانی دست به گریبان شده اند که طرح ها و محدودیت های کرونایی در هفته های اخیر نیز براین ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۲:۴۹    
با توجه به نامه رهبری و مفروضات دولت در بودجه سهم دولت از درآمد نفتی باید تا213 هزار میلیارد تومان کاهش یابد که این رقم 54 درصد کل درآمدهای نفتی 1400 است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۲:۴۴    
نمایندگان پارلمان اروپا با تصویب قطعنامه ای ضد ایرانی به تکرار ادعاهایی درباره آنچه نقض حقوق بشر در ایران خوانده شده پرداخته اند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۲:۴۴    
وزیر امور خارجه در حساب کاربری خود در توییتر خطاب به وزیر خارجه آمریکا نوشت: محدودیت های خودتان است که شرکت های آمریکایی را از بازار ایران محروم کرده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۲:۳۹    
سحر تبر در گفت و گویی اعلام کرده که قاضی با تبدیل قرار بازداشت به قرار وثیقه موافقت کرده است و من با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده ام.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۲:۳۴    
یک حقوقدان درباره مفاد طرح اصلاحی قانون انتخابات ریاست جمهوری و ایراد شرایط سنی برای نامزدهای انتخاباتی ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۲:۳۴    
جانشین انتظامی استان همدان با اشاره به کشف جسد 2 عضو یک خانواده تویسرکانی در شب گذشته، گفت: پیگیری و تجسس عوامل و کارشناسان پلیس در خصوص بررسی ابعاد این حادثه ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۲:۳۴    
وزیر ارتباطات با حضور در پنجمین یلدای استارتاپی گفت: برخی به شوخی می گفتند، مصوبه تصویب شده فقط حرف اول اسم یک کاندیدا کم دارد که تصویب کنند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۲:۲۹    
ریحانه پارسا که با تازگی با خروج از کشور به شبکه ی وب سایت های شرط بندی پیوسته، ادعا کرده که س.ع از سرمایه گذاران جشنواره فجر در پشت پرده درگاه های بانکی فعال در ایران، قرار دارد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۹:۳۹    
معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت:مشترکان می توانند در صورت مشاهده مشکلات شبکه و خرابی ها نسبت به گزارش آن به صورت لحظه ای اقدام کنند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۹:۳۹    
وزیران علوم تحقیقات و فناوری، راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی این هفته در کمیسیون های تخصصی مجلس حضور می یابند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۹:۳۴    
صادر نشدن ویزای قطر برای محمدحسین میثاقی، اما از این جهت خبرسازتر می شود که شنیده ها حاکی از دعوت ای اف سی از عادل فردوسی پور برای گزارش این بازی در بخش فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۹:۲۹    
در پی نشر گسترده شایعاتی در فضای مجازی که روح الله زم با نامه ای که نام و مهر دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی را داشته به عراق دعوت شده است ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۹:۲۴    
فرزند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تأکید بر اینکه راه پدرش همچنان ادامه دارد گفت که هزاران ایرانی با قدرت و متحد راه سردار سلیمانی را ادامه می دهند و با تروریسم مقابله خواهند کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۹:۱۹    
دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با بیان اینکه حداقل دستمزد کارگران در شورای عالی کار تعیین می شود ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۹:۱۴    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: کاری نکنیم که اساساً مردم از نهاد انتخابات، صندوق رأی، نهادهای منتج از آن دلزده و ناامید شوند.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۹:۰۴    
سخنگوی صنعت برق گفت: پنل های خورشیدی طرح برق امید به صورت اقساطی در اختیار مشترکان پرمصرف قرار می گیرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۹    
ستاد ملی مقابله با کرونا در جلسه روز پنج شنبه که با حضور رییس جمهوری برگزار شد، مقرر کرد: روزهای شنبه و یکشنبه 29 و 30 آذرماه، اصناف از ساعت 18 تعطیل و تردد خودروهای شخصی در این دو روز ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۴    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در هماهنگی با وزارت بهداشت هستیم و مشکلی برای جابجایی واکسن کرونا نداریم و هر لحظه جزییات را به ما اعلام کنند کار را انجام می دهیم.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۷:۰۴    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: استدلال های اعضای مجمع تشخیص را نسبت به FATF می دانم، امکانی برای تصویب لوایح مرتبط با آن وجود ندارد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه قطعنامه ضد ایرانی مجمع عمومی درباره وضعیت حقوق بشر را فاقد وجاهت قانونی خواند و به کانادا و حامیان قطعنامه توصیه کرد که رفتار مداخله جویانه و غیراخلاقی خود در قبال ملت های ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۴    
بر اساس پیشنهاد قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا و بررسی های انجام شده، برای پیشگیری از رفت ها و آمدها و تجمعات شب یلدا مقرر شد روزهای شنبه و یکشنبه 29 و 30 آذرماه ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۵:۴۴    
مسئول کارگروه فناوری و دولت الکترونیک قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا از پخش رایگان کلیه فیلم ها و سریال های پلتفرم های ویدیو درخواستی در شب یلدا خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۹    
نشست هم اندیشی یلدا، همبستگی منطقه ای با حضور جمعی از مقامات کشورهای ایران، افغانستان، تاجیکستان و قرقیزستان برگزار می شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۴    
مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش 20 هزار محصول ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۴    
سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 212 مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: به این ترتیب مجموع جانباختگان بیماری تاکنون به 53 هزار و 95 نفر رسیده است.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۳:۲۹    
قیمت آجیل شب یلدا در واحدهای فروش آجیل و خشکبار 120 تا 170 هزارتومان و در میادین میوه و تره بار نیز اقلام مختلف آجیل و خشکبار از 30 تا 273 هزارتومان به مصرف کنندگان عرضه می شود.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۳:۲۴    
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرچشمه اصلی قانون باید از فقه باشد، گفت: حضرت امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی، فقه را از حجره ها به متن جامعه برد، سرچشمه اصلی قانون باید از فقه باشد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۹    
وزیر کشور گفت: تا پایان دولت 180 طرح شهری با رقمی بالغ بر 25 هزار میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۹    
رئیس سازمان نظام پرستاری ضمن تشریح مشکلات پرستاران هنگام شیوع ویروس کرونا، از ابتلای 60 هزار نفر از آنها به بیماری کووید_19 خبر داد و گفت ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۴    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم تحریم بی اثر یا کم اثر شده و بشکند، گفت: همانطور که روز گذشته مقام معظم رهبری فرمودند ...
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۴    
کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، داورانی از کشور قطر را انتخاب کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۴۴    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خواستار تغییر ساعت آغاز محدودیت های تردد شبانه از ساعت 21 به 22 شد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۳۴    
رییس جمهوری همزمان با افتتاح طرح های شاخص شهرداری های سراسر کشور، صبح امروز /پنجشنبه/ 2 ایستگاه مترو برج میلاد و امیرکبیر تهران را بصورت ویدیو کنفرانس افتتاح کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۴    
وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای به محورهای گفت و گو در نشست دیروز کمیسیون مشترک برجام اشاره کرد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۴    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت به برخی اظهارات درباره زنجیره سرد مورد لزوم واکسن کرونا فایزر و چرایی عدم درخواست ایران برای آن، پاسخ داد.
راه امروز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۴    
ریاست باشگاه کسب و کار یونسکو ایران به مرتضی سلطانی بنیانگذار هلدینگ زر رسید