شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۳۲Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 4 خرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسؤولان و کارگزاران نظام، چارچوب برخورد منطقی، عقلانی و عزتمندانه با خروج امریکا از برجام را مشخص نمودند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۴۳    
مجموعه جایی توی قلب من با ترجمه مصطفی رحماندوست به بزرگ ترها آموزش می دهد چگونه از مرگ عزیزان با کودکان بگویند و به بچه ها می گوید چطور با این غم کنار بیایند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۱    
کتاب بدرود با بهار جدیدترین اثر آیت الله مصباح یزدی در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن رونمایی شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۹    
همه می دانیم که سخنان رهبر انقلاب، عباراتی تزئینی نیست و به گواه دوست و دشمن، حکیمانه، کاربردی و راهگشاست که با شناخت دقیق از اردوی دشمن، پیش بینی های عینی و بارها ثابت شده بیان می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۴۵    
یادداشت حاضر به مناسبت سالروز رحلت شهادت گونه بانوی فداکار و یار باوفای نبی مکرم اسلام، حضرت خدیجه(س) ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۴۲    
رهبری خوب نعمتی است که همه ملت ها از آن برخوردار نیستند، بنابراین جوامعی که از این نعمت بی بهره اند، در مقابله با زورگویان، حتی اگر فداکاری هم نمایند، نتیجه مطلوب را نمی گیرند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۴۲    
تخریب مرکز هسته ای پونگی ری یکی از وعده هایی بود که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در 20 آوریل داد تا روند تنش زدایی را در شبه جزیره کره شروع و اراده خود را برای رسیدن به صلح و خلع سلاح هسته ای در شبه ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۴۲    
پس از سخنان اخیر رهبر انقلاب درباره شروط ادامه برجام با اروپا، برخی فعالان سیاسی در داخل با اشک ریختن برای برجام ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۴۲    
حل بحران روابط آمریکا و کره شمالی 3 راه بیشتر ندارد؛ رضایت چین، گرفتن تضمین های قوی از آمریکا یا تبدیل شدن کره شمالی به یکی از گاوهای شیرده ترامپ درست مثل برخی از کشورهای مرتجع عربی.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۳۹    
قول مساعد شهردار تبریز به هنرمندان، برپایی بازارچه خیریه رمضان در تبریز و جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر زندان های استان از مهم ترین اخبار کوتاه آذربایجان شرقی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۴۵    
یک روزنامه صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم حملاتی را در یمن اجرا کرده است ولی در عین حال نوشت که ارتش این رژیم آن را تایید نکرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۴۵    
سازمان دیدبان حقوق بشر در بیانیه ای از دولت آمریکا خواست که قراردادهای تسلیحاتی با بحرین را متوقف کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۴۵    
مقتدا صدر رهبر جریان صدر در عراق امروز جمعه بر لزوم عدم برگزاری تظاهرات برای حمایت از تشکیل دولت یا مقابله با تهدیدات تاکید کرد و خواستار خروج نیروهای اشغالگر خارجی از این کشور شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۴۲    
در سایه تداوم بیش از سه سال جنگ همه جانبه عربستان و هم پیمانانش علیه یمن، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه درباره بروز قحطی در این کشور هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۶    
فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که جنگنده های F16 عراق حملاتی هوایی به مواضع فرماندهی گروه تروریستی داعش در سوریه ترتیب داده و آنها را کاملا منهدم کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۳    
نویسنده آمریکایی در مطلبی نوشت: از این دولت پلیسی (دولت آمریکا) که اکنون تحت حاکمیت آن قرار داریم تا یک رژیم کاملا تمامیت گرا که با مشت آهنین قانونِ جنگی حکومت می کند، تنها گامی کوتاه فاصله است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۰    
مجلس نمایندگان آمریکا با اجماع آرا متمی را به لایحه بودجه دفاعی سال 2019 اضافه کرد که در آن هرگونه اعلام جنگ علیه ایران بدون مجوز کنگره آمریکا ممنوع و غیرقانونی اعلام شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۷    
اغراق در محاسبه واقعیات موجود و القای جدایی اروپا از آمریکا پس از خروج ترامپ از برجام، مواردی هستند که به تلقی واقع بینانه ما نسبت به آنچه در فضای سیاست خارجی کشورمان می گذرد آسیب می زند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۱۵    
همزمان با سالگرد حمله خونین نیروهای آل خلیفه به شهرک محاصره شده الدراز در تاریخ 23 می 2017، اهالی این شهرک در اعتراض به اقدامات آل خلیفه در سراسر این شهرک به پا خاسته و فریاد تکبیر سردادند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۱۲    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک از نوع بدر 1 به سمت منطقه نجران عربستان سعودی شلیک کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۰۹    
شماری از افراد ناشناس با حمله به مرکز اسلامی شهر راپالو در شمال ایتالیا، اقدام به سوزاندن نسخه های قرآن در این مرکز کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه درباره هفت شرط رهبر معظم انقلاب برای سه کشور اروپایی جهت ادامه حضور ایران در توافق هسته ای ایران واکنش نشان داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۰:۴۸    
رییس جمهور تصریح کرد: در شرایط جاری، کشورهای اسلامی بیش از هر زمان نیاز به وحدت و همکاری دارند و امیدوارم با مساعی دو کشور، شاهد رشد و گسترش روابط فی ما بین در ابعاد دو و چند جانبه باشیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۰:۳۳    
معاون وزیر خارجه گفت: موضع کشورهای باقی مانده در برجام کاملا متحد بود و تاکید کردند که خواهان ادامه برجام و تامین نظرات ایران در برجام هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۵۷    
شیعیان منطقه الدراز بحرین این هفته نیز همانند هفته های گذشته اجازه برگزاری نماز جمعه در مسجد امام صادق(ع) را نداشتند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۳۹    
امام جمعه مسجدالصفای بیروت با اشاره به ایستادگی در برابر دشمنان خارجی بر لزوم تشکیل دولت وحدت ملی تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۰:۱۲    
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که مسؤولان بدانند که اگر ایستادگی کنند دشمن به عقب می رود، گفت: از راه رفاقت با دشمنان نمی توانیم مشکلات را حل کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۹:۲۷    
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله با انتقاد از اقدام عربستان و کشورهای عربی در عادی سازی روابط با اسرائیل این اقدام را خیانت آشکار به اسلام و مقدسات توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۸:۵۴    
امام جمعه نجف با اشاره به رد شروط آمریکا برای رفع تحریم ها از سوی ایران خاطر نشان کرد که دوران سیطره و ریاست آمریکا بر جهان پایان یافته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۸:۴۲    
علمای بحرین در بیانیه ای ضمن محکومیت اقدامات رژیم آل خلیفه دفاع از جان آیت الله عیسی قاسم را واجب شرعی دانستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۸:۲۱    
شیخ الازهر با تاکید بر آنکه مساله وجود خداوند قریب به بداهت است، با استناد به یک آیه قرآن کریم وجود خداوند را به شیوه ای عقلی اثبات کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۸:۰۰    
نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حوزه علمیه در پاسخگویی به نیازها باید در خط مقدم باشد، گفت: حوزه های علمیه باید پاسخگویی گفتمانی را در کشور ایجاد کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۷:۵۷    
امام جمعه ایلام با بیان این که خرمشهر قله ایثار و شهامت رزمندگان و ملت غیور ایران است، گفت: فتح خرمشهر یک رویداد بسیار مهم در تاریخ انقلاب است و آزادی خرمشهر نماد اقتدار ایران در دوران دفاع مقدس بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۷:۵۴    
امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه شرط ماندن ایران در برجام تضمین اروپا برای تأمین منافع جمهوری اسلامی براساس فرمایشات رهبری است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۷:۵۱    
امام جمعه شهرکرد گفت: متأسفانه امروز آنچنان که باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در سطح کلان توجه نمی شود که اگر می شد، برجام به گونه ای که دیدیم، شکل نمی گرفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۷:۳۹    
رییس جنبش قولنا و العمل لبنان با بیان ضرورت همدلی و وحدت تاکید کرد که گزینه مقاومت تنها راهکار پیروزی بر دشمنان امت اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۷:۳۰    
حجت الاسلام والمسلمین قوامی با بیان این که آمریکا و غرب رهبری جاهلیت مدرن را بر عهده دارند، گفت: وجود دشمنان انقلاب اسلامی با جهل آمیخته شده است، اما در جبهه انقلاب و مقاومت عقل و بصیرت حاکم است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۷:۲۷    
رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت با اشاره به ناکامی مزدوران در ضربه زدن به مقاومت خاطر نشان کرد که حزب الله از توانایی لازم برای صیانت از کشور و منافع آن برخوردار است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۷:۰۹    
طرفداران معنویت متحجرانه هم خود را از الطاف این جهانی خداوند محروم می کنند و هم در توسعه فساد و ستم و قدرت گرفتن فاسدان مقصر هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۷:۰۰    
امام جمعه قم گفت: هرجا شجاعانه ایستادگی کردیم، دشمنان عقب نشینی کرده اند از این رو باید توجه داشت که سکوت و عقب نشینی در برابر دشمنانی که قصد از بین بردن نظام اسلامی را دارند آن ها را گستاخ تر می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۳۳    
حجت الاسلام عصاری با بیان اینکه پیام های آسمانی ویژه کودکان و نوجوانان در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم در بخش پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ارائه می شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۳۰    
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که نباید مبنای مدیریت و برنامه ریزی کشور وعده های بی پشتوانه کشورهای اروپایی قرار گیرد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۲۴    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنی آمریکا به سبب پافشاری ایران روی اصولش است؛ اصولی همچون نه شرقی و نه غربی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۲۱    
امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه در زمینه اقتصادی باید به نیروهای داخلی اعتماد کنیم، گفت: برای رهایی از معضلات اقتصادی تمام آحاد مردم باید پیگیر تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: خوب است در این شب ها و روزهای بافضیلت ماه مبارک رمضان؛ عزم و اراده ای جدی برای تمرین نماز اول وقت داشته باشیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رهنمودهای رهبری را فصل الخطاب سیاست خارجی کشور دانست و گفت: این که فکر کنیم اروپا در مقابل آمریکا می ایستد، خیال بافی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۱۲    
امام جمعه موقت بیرجند گفت: تعامل و مذاکره برد برد با استکبار جهانی امکان پذیر نیست و کشورهای اروپایی طرف برجام نیز مانند آمریکا سابقه استکباری دارند بنابراین مسؤولان نباید به دنبال حفظ برجام اروپایی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۴:۵۷    
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی یادداشتی در کانال خود، خاطره ای از مجروح شدن و فداکاری حاج قاسم سلیمانی در آستانه فتح خرمشهر را منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۸    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: اگر ایران موشک هایش را متوقف کند و تمام سلاح هایش را کنار بگذارد و مانند مردم فلسطین تنها با سنگ از خود دفاع کند، آمریکا ملت ایران را رها نخواهد کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۵    
اوقاف مصر با اشاره به نقش زنان در تربیت نسل های آینده تاکید کرد که زنان در خط مقدم مبارزه با افراط گرایی و عامل اساسی در صیانت خانواده ها هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۹    
استاد حوزه و دانشگاه توجه به مسائل سیاسی را از مهم ترین راه های درک معنویت ماه رمضان عنوان کرد و گفت: همین که معنویت را از سیاست جدا بدانیم قدمی به سوی سکولاریسم است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی مشهد را پایتخت قرآنی جهان اسلام دانست و گفت: مشهد مقدس به دلیل فعالیت های بسیار در عرصه قرآنی و به دلیل ظرفیت های مهم و بالا در این زمینه بدون شک پایتخت قرآنی جهان ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۴    
آیین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد همزمان با همایش تجلیل از خادمان قرآنی خراسان رضوی در تالار شهر برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۱    
مبلغ و پژوهشگر دینی گفت: مشکل امروز جامعه ما دانستن مسائل نیست بلکه عمل نکردن به دانسته ها است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۴۲    
استاد حوزه علمیه گفت: دستورات صوفیه، ضد دین است؛ عرفان، اطاعت مو به مو از ائمه(ع) است؛ عارف، اهل جهاد در روز و عبادت در شب است و در علم، کار و عبادت از همه قوی تر است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۳۹    
حجت الاسلام علوی تهرانی با بیان این که یکی از دستورات دین، انفاق و دادن حق سائل و محروم است، گفت: وقتی لقمه شبهه ناک و مال دیگران در اموال بیاید، دعا مستجاب نمی شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۳۶    
آیت الله موسوی جزایری گفت: انسان های کامل واسطه در فیض هستند و اهل بیت(ع) همان انسان های کامل هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۳۶    
آیین رونمایی از دو کتاب شهید از حرم تا حرم و کتاب رفیقان دوزخی با حضور خانواده شهید مدافع حرم رضا عادلی در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۳۳    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه بهترین روش تبلیغ دین بهره بردن از ادبیات قرآن کریم است، گفت: دانش تبلیغ باید در حوزه علمیه ارتقا یابد و علوم و معارف تولید شده در حوزه ها باید متناسب با نیاز امروز باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۳۰    
مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: آمریکا با اطلاع از قدرت موشکی ایران که می تواند حتی آنها را هدف قرار دهد به دنبال شناسایی مراکز نظامی و قدرت ایران است اما این آرزو را به گور خواهد برد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۲۷    
کارشناس دینی رسانه ملی با تأکید بر تحقق مهندسی تبلیغی در فعالیت دینی مبلغان گفت: مبلغان باید پس از ظرفیت یابی مناطق تبلیغی، برنامه ریزی کرده و محتواهای دینی را ارائه دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۲۴    
مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران با تاکید بر اینکه مبلغان شروط 6 گانه مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب را در جامعه تبیین کنند تا مانع تحریف واقعیات شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۲۱    
امام جمعه موقت کاشان بهترین روش تربیتی فرزندان را موعظه حسنه دانست و گفت: یکی از شروط اصلی موعظه حسنه این است که موعظه کننده خود اهل عمل به موعظه باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۸    
نیکبخت گفت: رهبری به خوبی چهره واقعی استکبار را برای همگان معرفی و به زیبایی راه و روش مقابله با این بدعهدی ها را ترسیم کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۵    
لاله افتخاری با بیان این که بحث گرانی به درآمد و رزق جامعه و مردم مرتبط است، گفت: اگر به صورت درست کنترل نشود، آسیب های جدی همچون اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به دنبال خواهد داشت،
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۲    
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ازدواج مایه کمال بوده و آثار و برکاتی در پی دارد، گفت: حفظ سلامت و پاکدامنی از برکات مهم ازدواج است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۹    
مدیرکل زندان های استان قم از برگزاری جشن گلریزان برای زندانیان جرایم غیرعمد در روز 13 ماه مبارک رمضان سال جاری خبر داد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۶    
استاد حوزه با اشاره به علاقه و محبت خاص حضرت رسول اکرم (ص) به ساحت خدیجه کبرا گفت: خدیجه کبرا تنها همسر برگزیده پیامبر و تنها یاور جریان رسالت نبی گرامی اسلام در اوج تنهایی رسول اکرم (ص) بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۰    
معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین تأکید کرد: اگر مساجد رونق پیدا کنند تردیدی نیست که جرایم و مفاسد در جامعه رو به کاهش می رود و جامعه بیشتر جنبه سعادت و معنویت پیدا می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۹:۵۷    
معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری حضور ائمه جماعات در مسائل سیاسی را لازم دانست و گفت: این منطق آل سعود جنایتکار است که می گوید دین نباید نقشی در سیاست داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۹:۵۴    
همایش گردهمایی ائمه جماعات استان قم با حضور حجج اسلام مروی و آشتیانی و همچنین حضور با شکوه ائمه جماعت در قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۷:۳۶    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی بر لزوم تشکیل دبیرخانه دائمی کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی تاکید کرد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۷:۲۷    
رییس مؤسسه امام خمینی(ره) با بیان این که در فرهنگ اسلامی دنیا زدگی آفت بزرگی است و مانع از انجام وظایف انسان می شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۲:۵۷    
حضرت آیت الله سبحانی با بیان این که بشر همواره مورد امتحان الهی قرار دارد، گفت: امتحان خداوند متعال غیر از امتحانی است که انسان ها نسبت به یکدیگر انجام می دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۱:۲۷    
حضرت آیت الله مکارم با تبیین خطراتی که امروز جوانان را تهدید می کند،گفت: امروز دشمنان جوانان را مورد هدف خود قرار داده اند چون می دانند که نیروی فعال و پای کار جامعه و سرمایه اصلی کشور جوانان هستند.