شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۱۴Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 7 خرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۰    
کتاب تعلق؛ محور تحول در انسان نوشته مرحوم آیت الله حائری شیرازی به همت دفتر نشر معارف به چاپ دوم رسید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۱    
ناطق نوری با اعتراض به روحانی گفته؛ من که فقط یک حوزه علمیه در لواسان دارم، از ساعت 6:30 صبح آنجا حاضر می شوم، شما باید کمی زودتر بروید و به سخن وزرایتان گوش کنید ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۷    
انتشار کتاب های فرمانروای مه ، خانم کارکوب و توقف ممنوع؛ ویژگی های دوران نوجوانی و جوانی انتظارات مقام معظم رهبری از جوان ایرانی از مهم ترین اخبار بازار نشر هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۵    
برهه کنونی را باید سخت ترین محک مجلس شورای اسلامی پس از برجام دانست و بی شک نقطه عطفی خواهد بود که تاریخ آن را به قضاوت نسل های آتی خواهد گذاشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۸    
بهترین راهبرد برای خنثی کردن تحریم های آمریکا می تواند ایجاد خندق های اقتصادی در عراق و سوریه باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۵    
باید به این فکر کرد که چگونه می توان اقتصاد کشور را به مرحله ای رساند که حتی در روستاهای کم تردد چشم به دهان امثال ترامپ و پومپئو نباشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۲    
حقوق بشر در نظام سلطه و در عصر جاهلیت مدرن همواره دستاویزی در دست قدرت های غربی به ویژه شیطان بزرگ بوده تا با توسل به آن اهداف خود را در سایر کشور ها محقق نمایند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۷    
عضو مجلس خبرگان رهبری معتقد است برخی تلاش دارند از طریق چهره سازی، همتاسازی و نیز تبلیغات رسانه ای برای امام(ره) مفسر و مکتب درست کنند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۴    
دعای ارزشمندی از امام زمان(عج) برای کسی که چیزی از او ضایع گشته یا حاجتی دارد؛ لذا شخصی که خواسته یا مشکل مهمی دارد باید این دعا را بسیار بخواند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۰    
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۶:۲۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی ها دوست دارند، ایران به پنجاه سال پیش برگردد اما ما به آن دوران بر نمی گردیم و می خواهیم نقش خود در منطقه را ایفا کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۳:۴۹    
موضوع مقاوم شدن اقتصادها به عناوین مختلف در جهان و ادبیات علمی مطرح بوده و در سال های اخیر بیشتر شده است و به دلیل همین ادبیات، اگرچه قرابت هایی با اقتصاد مقاومتی دارد ولی قطعاً عین آن نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۱:۴۱    
مهم ترین نتیجه سخنان اخیر رهبر حکیم انقلاب در جمع کارگزاران نظام را شاید بتوان خط کشی در مرز خیال و واقعیت دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۴۴    
رهبر انقلاب تأکید کردند: لشکر جوانان انقلابی باید وارد میدان مطالبه دائم و هوشیارانه آرمانها و کمک به تحقق اهداف انقلاب شود و در مقابل تخریب افکار عمومی و فضاهای نخبگانی و مدیریتی، سد ایجاد کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۱:۴۸    
در درجه نخست ما نیاز به یک تحول علمی در متن حوزه علمیه داریم. جایی که قرار است تولید اندیشه کند و نظام را از نظر فکری تغذیه کند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۱:۲۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید رسانه های ارزشی و انقلابی و بسیجیان عرصه رسانه و مطبوعات با عملکرد خود بسترساز تحقق تمدن دینی باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۱:۱۷    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از آمادگی افزون بر هزار و 100 مسجد این استان برای میزبانی از شب زنده داران لیالی قدر خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۱    
حجت الاسلام کفیل گفت: بعضی فقط نماز می خوانند و سجده می کنند ولی مقابله با طاغوت را فراموش می کنند؛ این گونه افراد در دین تک بعدی شده اند، در دین باید جامع بود و همه جوانب را با هم پیش برد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۱    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: چهاردهم خرداد، سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) فرصت مناسبی برای تبیین شخصیت و بازخوانی اندیشه های بنیان گذار انقلاب اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۲۵    
در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۲۲    
عضو جامعه مدرسین با بیان ظالمان از طریق سرگرم کردن مردم به خوش گذرانی حکومت می کنند، گفت: حکومت های ظالم برای رسیدن به اهداف خود سعی می کنند مردم را به شهوت رانی مشغول کنند تا دیگر به دنبال مسائل ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۲    
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که مساله تحقیق و پژوهش دارای سابقه ای هزار ساله در حوزه است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۹    
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بر ضرورت تبیین آموزه های دینی تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه مقابله با آسیب های اجتماعی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۴    
نماینده ولی فقیه در سپاه، پاسداری را به معنای رفع و دفع خطر از انقلاب در تمامی عرصه ها توصیف کرد و گفت: عمق بخشی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۹    
معاون اول رییس جمهور گفت: مردم در مناطق نفت خیز کشور انتظار دارند در کنار اجرای طرح ها برای آنها اشتغال زایی و برنامه هایی در جهت توسعه اجرا شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۴    
با حضور امیرعطاءاله جباری حجت الاسلام والمسلمین جباری؛ وحید میرزایی و دیگر روسای ادارات و کارشناسان؛ از هفت عنوان کتاب هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در 10جلد و با شمارگان 703 نسخه در 60 هزار و 632 ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۱    
آیت الله اراکی در درس اخلاق به تفاوت سبک زندگی اسلامی و غربی اشاره و بر ضرورت تدوین علم اخلاق اسلامی مبتنی بر مبانی قرآن تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۰۵    
مقام معظم رهبری، روز جمعه 21 اردیبهشت 1397 از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۰۲    
حضرت آیت الله جوادی آملی در خصوص نقش روزه در باور قیامت، گفت: چون ماه مبارک رمضان از عظمت خاصی برخوردار است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۵۶    
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه کلام امام علی(ع) نور مطلق بوده و بعد از کلام خداوند و رسول خدا(ص) بالاترین کلام در عالم کلام امام علی(ع) است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۵۳    
سخنران آستان مقدس حضرت معصومه(س) اطاعت از ظالمان را از اوصاف جهنمیان دانست و گفت: دنیا مزرعه آخرت است و الگوی رفتار مؤمن در سبک زندگی او نشان دهنده تبعیت عملی از ائمه حق یا کفر است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۷    
سازمان فراماسونری، همواره یار سرمایه دارن و خاندان های زرسالار مسیحی- یهودی و صهیونیسم بین الملل بوده و در مسیر منافع مادی آنها گام برداشته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۱    
رییس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی رییس جمهوری چین و برای شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای به چین سفر می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۱    
افرایم سنیه یکی از ژنرال های بزرگ و موثر در رژیم صهیونیستی معتقد است که 5 مشکل جدی بر سر راه صهیونیست ها قرار دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۳۸    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان این که انقلاب اسلامی بیشترین خدمات را به مردم ارائه داده است، گفت: متأسفانه امروزه این مهم در سایه اختلافات جناحی و سلیقه ای مستور شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۳۸    
بعد از هزینه 4 ساله همه امکانات کشور به پای برجام و دود شدن و به هوا رفتن آن، طیف لیبرال حامی برجام به جای عذرخواهی از ملت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۹    
عضو مجمع عالی تفسیر قرآن کریم با بیان این که باید جشن های انقلاب اسلامی جنبه تبیینی پیدا کنند، گفت: این کار باید انجام شود تا جوانان نسبت به قبل و بعد انقلاب اسلامی آگاهی کامل پیدا کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۷    
سخنران آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تأکید بر این که آیه 48 سوره احزاب باید برای هیات دولت تابلو و منشور اخلاقی و عملی شود، گفت: چرا ما باید در رفتارهای خود خدا را فراموش و به کدخدا تکیه کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۷    
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین از مردم خواست تا روز پنجشنبه در مراسم ویژه "حق تعیین سرنوشت" حضور گسترده ای داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۴    
شیخ صادق نابلسی از علمای تقریب مذاهب در لبنان در مصاحبه با روزنامه کامرسانت روسیه، از موقعیت سیاسی حزب الله در لبنان، ارتباط این جنبش با ایران ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۴    
استاد اخلاق حوزه علمیه قم گفت: اگر مردم مشاهده کنند که میان قول و عمل مبلغان تفاوتی وجود ندارد، بدون شک به سخنان شان اعتماد کرده و برنامه های تربیتی آنها را در زندگی خود پیاده خواهند کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۱    
در ایام ماه مبارک رمضان مساجد، حسینیه ها و زیارتگاه های کشمیر مملو از روزه دارانی است که به تلاوت قرآن می پردازند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۵    
حجت الاسلام والمسلمین میرشفیعی گفت: باید توجه داشت که توبه برای کسانی قرار داده شده که معصیتی را از روی غفلت انجام داده و سریع توبه کنند، یعنی اگر کسی با علم و آگاهی مرتکب گناهی شد، کار سخت می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۵    
رییس قوه قضاییه، شاخص اصلی و محور اقتدار و وحدت نظام و مردم را ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: همه مسؤولان باید زیر پرچم ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب با تهدیدها مقابله کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۵    
آیت الله طبرسی بر ضرورت توجه جدی مسؤولان کشور به سخنان و مطالبات رهبری در موضوع برجام تاکید کرد و گفت: مسؤولان مراقب باشند چون امیدی به وعده های اروپایی ها نیز وجود ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۲    
حضرت آیت الله سبحانی با تأکید بر این که انسان باید ایمان و عمل را در طول زندگی خودش داشته باشد، گفت: ایمان آوردن فرعونی در لحظه آخر بعد از یک عمر شرک و کفر هیچ ارزشی ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۹    
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز فعالیت های تبلیغی طلاب مدرسه باقرالعلوم رامهرمز در ماه رمضان را تشریح کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۹    
دبیر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری تأکید کرد: مشکل اصلی که ما امروزه با آن مواجه هستیم ارتباط نداشتن با نسل جوان جامعه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۵    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که کدام کشور در دنیا برای دفاع از خود اجازه گرفته که ما اجازه بگیریم؟ گفت: مذاکره بر اساس دیکته غرب به معنای امضای استعمار کشور است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۲    
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان از فعالیت کانون دارالثقلین با محوریت نهادینه سازی فرهنگ قرآنی خبر داد و گفت: مبلغان طرح هجرت در این کانون ها فعالیت دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۹    
استاد درس خارج حوزه علمیه قم به بررسی برخی از موارد مبتلابه در خوردن سحری پرداخت و گفت: اگر مکلف در هنگام خوردن سحری متوجه شد که اذان گفته یا زمان گذشته است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۶    
نایب رییس کمیسیون انرژی با اشاره به اینکه تنها دستاورد دولت یازدهم و دوازدهم برجام بوده که در این زمینه هم جز آسیب به صنایع هسته ای اتفاق خاصی رخ نداده است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۳    
انجام معاملات دولتی و دریافت و پرداخت کلان مترتب بر آن بدون رعایت الزامات قانونی از نقطه شروع تا اتمام ممکن نیست مهر صحت و سلامت بخورد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۳۴    
یکی از شبهاتی که طرفداران مذاکره با آمریکا را به این وادی کشانید این باور بود که مخالفت آمریکا با دستیابی ایران به سلاح هسته ای است و تصور می کردند که با انعطاف ایران در مقوله هسته ای ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۵    
مسؤول ستاد نماز جمعه سبزوار درباره طرح میز خدمت که هر هفته یکی از مسؤولان ادارات قبل از نماز جمعه پاسخگوی مشکلات مردم هستند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۴    
حجت الاسلام کاظمی گفت: دوره آموزشی بصیرتی از 29 اردیبهشت ماه و به مدت 5 روز در مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۵۵    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر پرهیز از منت گذاری هنگام پرداخت و صدقه و تظاهر به انفاق در جامعه، گفت: توجه به کرامت انسانی فقرا لازمه انفاق و احسان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۴    
معاون تهذیب مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک از برگزاری دوره آموزشی تهذیبی تربیتی در تابستان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۴۶    
آیت الله ناصری با تأکید بر اهمیت عفو و بخشش نسبت به خطاهای همسر از سوی زن و مرد، گفت: مردان توان بیشتری نسبت به زنان دارند و باید تحمل بیشتری هم داشته باشند و نسبت به تندخویی یا خطاهای دیگر زنان چشم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۱۳    
عضو پژوهشکده دفاع مقدس به تشریح ساختار دیپلماسی غربی و دیپلماسی دینی پرداخت و گفت: دیپلماسی وزارت امور خارجه ایران در تمام دولت ها یک دیپلماسی تقلیدی و رونویسی از دست دولت های جهانی بوده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۴    
رییس مؤسسه امام خمینی(ره) گفت: شرط اول کار برای خوشبختی تقویت ایمان است چرا که اگر سست باشد انسان بهشت و جهنم رو باور نمی کند؛ یکی از راه های تقویت ایمان اجتناب از گناه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۱    
مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان شرقی گفت: تاکنون 200 طرح بزرگ و کوچک مختلف عمرانی، بازسازی و مرمت حرم های مطهر ائمه اطهار(ع) در شهرهای نجف، کربلا، سامرا و کاظمین آغاز و اجرا شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۱    
عالم اهل سنت لبنان با انتقاد از حکام عربی در عادی سازی روابط با اسرائیل تاکید کرد که انتقال سفارت آمریکا به قدس نکبتی دیگر در تاریخ فلسطین به شمار می آید
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۸    
نهمین دوره علمی آموزشی در دو بخش ارتقائی و تکمیل ناقصی ویژه طلاب سراسر کشور از سوی مدرسه علمیه فیضیه بابل برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۵    
استاد حوزه علمیه با بیان این که درست زندگی کردن دشوار ولی بسیار شیرین و مورد رضایت خداوند است، گفت: کلام انسان اگر سبب تحقیر و کوچک شدن دیگران شود اهانت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۵    
جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه اروپایی ها منافع خود را به برجام گره نخواهند زد، گفت: اراده جدی از سوی طرف های مقابل ایران برای عمل به بندهای برجام وجود ندارد و تنها برجام را چماقی بالای ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۲۷    
استاد حوزه علمیه گفت: هدف تمام اعمال و عبادات، وصل و قرب الی الله است؛ بنا به فرمایش قرآن کریم هدف از خلقت جن و انس، رسیدن به معرفت الله و عبودیت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۲۱    
حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه بسیاری از علما و مراجع تقلید، امام را مجدد دین نامیده اند، گفت: انقلاب اسلامی بدون نام امام راحل، در جهان شناخته شده نیست و امام شناسنامه انقلاب اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۲۱    
آیت الله حیدری با اشاره به اینکه دفاع مقدس پشتوانه ای عظیم و بی نظیر برای اسلام و نظام اسلامی است، گفت: دفاع مقدس و فرهنگ آن عامل اصلی و حافظ این نظام است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۵    
نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری گفت: ذکر، حجاب را از انسان برمی دارد تا خود را همواره صبحگاهان و شامگاهان در محضر خدا ببیند تا به مقام عند رب می رسد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۲    
نشست علمی سیر تکاملی بانکداری اسلامی در نظام اقتصادی اسلام از سوی پژوهشگاه فقه نظام برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۹    
استاد حوزه علمیه بالاترین عمل نزد خداوند را اجتناب از گناه دانست و گفت: اولیای الهی آمدند تا با عبادت و خدمت به خلق ما عمل صالح جمع کنیم و با ترک گناه شستشو شویم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۶    
مبلغ و پژوهشگر قرآنی با بیان اینکه حسن خلق ظرف دین است، گفت: منشأ فروپاشی خانواده ها بی اخلاقی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۶    
ضروت توجه به قرآن و تفسیر و فهم معارف آن زمانی بیشتر مشخص می شود که هوای گرم قم آن هم در ظهرهای ماه مبارک را در نظر بگیریم تا متوجه عشق و شور و علاقه طلاب علوم دینی برای استفاده معارف قرآن از محضر یک ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۳    
حجت الاسلام قاسمیان گفت: مسلمان بر گردن مسلمان هفت حق واجب دارد که اگر کسی این هفت حق را انجام ندهد از ولایت خارج می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۳    
عضو هیات علمی جامعه المصطفی قلب را آینه انعکاس اعمال دانست و عنوان داشت: ایمان بنده کامل نخواهد شد مگر آن که به سلامت روح دست یابد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۰    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه نماز صدای دلتنگی خدا برای شنیدن صدای بنده است، گفت: هدف و نهایت خلقت بندگی خداوند است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۰    
استاد حوزه علمیه قم صفای باطن را زمینه سیمای زیبای ظاهر توصیف کرد و گفت: اگر دغدغه بندگان خداوند متعال و آخرت باشد خداوند دغدغه دنیا را از آنان خواهد گرفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۷    
امام جمعه موقت کاشان به برخی از آثار شرک جلی و شرک خفی اشاره کرد و از حبط عمل به عنوان یکی از آثار شرک نام برد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۷    
آیین نامه نقل و انتقالات طلاب سراسر کشور برای سال تحصیلی 98-97 از سوی معاونت آموزش حوزه های علمیه اعلام شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۴    
استاد سطح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه بزرگان و علمای دین کوه تواضع هستند، گفت: تواضع و اخلاق عملی انسان را به مراتب ملکوتیه می رساند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۱    
دیدار سالانه کارگزاران نظام با رهبری انقلاب، علاوه بر آن که وجه نمادین و تاریخی دارد و سابقه ای به درازای عمر جمهوری اسلامی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۱    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه تقوا مهمترین راهکار برای برون رفت از مشکلات مادی و اخلاقی حامعه کنونی است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۸    
افتتاحیه بخش بین الملل بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور آیت الله تسخیری در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۵    
دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: خداوند در قرآن آیات زیادی درباره قضا و قدر بیان کرده است، ‹‹"اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم›› خداوند سرنوشت انسانها را تغییر نمی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۲    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اشاره به این که اساس کار انبیای الهی تربیت نفوس بشری است، گفت: اگر انسان به درجه قرب الهی دست پیدا کند از صفات حیوانی جدا شده و به صفات فرشتگان الهی آراسته می ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۳:۵۴    
حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به شرایط دعا و با تأکید بر این که دعای مؤمن در حق مؤمن مستجاب می شود، گفت: یکی از شرایط دعا این است که نباید برخلاف سنت های الهی باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۳:۴۵    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تأکید بر آشنا کردن فرزندان با معارف دینی و انقلابی از کودکی گفت: باید فرزندان را از سنین کودکی با فضای مسجد و برنامه های دینی و انقلابی آشنا کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۱:۱۸    
کارشناس رسانه تأکید کرد: نخستین شاخصه حضور تفکر صهیونیسم در سینما این است که در همه فیلم هایی که ساخته می شود چهره ای مظلوم از صهیونیسم و چهره ای خشن از اسلام نشان داده می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۱:۱۲    
کارشناس رسانه تأکید کرد: صهیونیسم همه توان خود را بر این گذاشته است که از مسلمانان به ویژه فلسطین و حزب الله لبنان هیولاسازی کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۱:۰۹    
کارشناس رسانه گفتمان سازی را یکی از کارکردهای رسانه دانست و گفت: غرب از طریق رسانه به صورت بسیار هوشمندانه و به گونه ای که مخاطب متوجه نشود در حال گفتمان سازی و کنترل رفتار مخاطبان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۱:۰۰    
نشست اساتید ارتباطات و رسانه با محوریت گرامیداشت آرمان فلسطین در عرصه هنر و رسانه در قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۰:۳۷    
حجت الاسلام کشاورز دین اسلام را نشاط افزا دانست و گفت: انسان هایی که از دینداری خود احساس نشاط نمی کنند دچار عُجب و نفاق خواهند شد و نوعی ضد تبلیغ برای دین هستند و جوانان با مشاهده رفتار آنان دین ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۰:۰۱    
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان، گفت: رمضان ماه تدبر و اندیشه است.