شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۰۵Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 17 خرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۳۲    
مهم ترین گام برای جلوگیری از انعقاد یک توافق معیوب با طرف غربی، مواجهه با گفتمان انفعال در حوزه سیاست خارجی و تبدیل آن به گفتمان اقتدار است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۴۹    
هنگامی که قوانین و مقررات بیش از حد نیاز وجود داشته باشد و تعداد بسیار زیادی از آئین نامه ها و تشریفات اداری برای فرایند های اداری وضع شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۱:۳۸    
یکی ازمراجع تقلید کربلا گفت: بهتر است انسان در شب های قدر پالایشگاهی برای نیت ها، انگیزه ها و دل خود داشته باشد و در این پالایشگاه خود را تصفیه کند و چیزهایی که بدرد نمی خورد را بیرون بریزد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۳:۴۸    
حجت الاسلام والمسلمین داوود مهدوی زادگان، عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی یادداشتی با عنوان علو و استعلا در مفهوم امر (سیره سیاسی امام خمینی(ره)) نگاشته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۳:۲۷    
مسؤول اداره جذب و پذیرش حوزه علمیه خراسان شمالی از اعلام نتایج اولیه آزمون ورود به حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: امسال 570 طلبه جدید خواهر و برادر در 16 مدرسه علمیه استان پذیرش می شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۳:۰۰    
استاد سطح عالی حوزه علمیه گفت: برخی از عشق ها زندگی جوانان را تباه می کند و زنان و دختران ما باید بدانند که بد حجابی و عشوه گری های نا به جا پاکی و طهارت را از زندگی و دل مومنان و مردم می گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۲:۵۷    
راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم اهواز و با سخنرانی آیت الله کعبی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۲:۵۱    
مسؤول اداره فرهنگی حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری دوره آموزشی مهارت های زندگی ویژه فرزندان طلاب و روحانیان استان در تابستان سال جاری خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۲:۴۸    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: حضور باشکوه و گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی و تظاهرات یوم الله جهانی قدس درواقع ارسال پیام همبستگی با مبارزان فلسطینی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۲:۴۵    
مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شفق با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس بیانگر حمایت جهانی از مردم فلسطین است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۲:۴۲    
حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه در واقع روز قدس، روز حمایت از آرمان های اسلام و انقلاب است، گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف شرعی و دینی است و همگان نسبت به آن موظفند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۰:۰۳    
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۴۸    
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در تبیین برکات مردم داری در تبلیغ گفت: طلاب و مبلغان بایستی کاملا مراقب باشند که در بین مردم همان طبیعت ساده و بی تکلف روحانی که سرشار از مردم داری و همزاد پنداری است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۳۶    
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان این که روز قدس ملت های مسلمان علیه همه مظاهر استکبار جهانی به صحنه می آیند، گفت: ملت هوشمند ایران با حضور خود پاسخ گستاخی های ترامپ را می دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۳۳    
حجت الاسلام رحمانی با تأکید بر اینکه به لطف نامگذاری روز قدس، مسأله فلسطین و آرمان آزادی بیت المقدس به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است، گفت: امروز فلسطین نقطه عزت و کرامت جهان اسلام است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۳۳    
با مطرح شدن تهدیدات نظامی علیه محور مقاومت، ناگاه توجه شماری از رسانه ها به سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی و میزان قدرت آن برای مقاومت مقابل حملات موشکی محور مقاومت، جلب شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۳۳    
نماینده خبرگان با تأکید بر این که امروزه فلسطین در حساس ترین شرایط تاریخی خود قرار گرفته است، گفت: ملت ایران تا نابودی و بیرون راندن رژیم غاصب صهیونیستی همراه مردم فلسطین خواهند بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۱۸    
عضو جامعه مدرسین با اشاره به ضرورت ایجاد و تقویت عدالت در جامعه گفت: مسؤولان باید توجه کنند که بی عدالتی موجب نارضایتی مردم می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۱۸    
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان روز قدس را روز نمایش انزجار عمومی از آمریکا و اسرائیل توصیف کرد و گفت: روز قدس روز مصاف مردم با ظالم است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۰۹    
امام جمعه یزد برداشتن هر قدم در راهپیمایی روز قدس را پاسخ به فریاد دادرسی مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۰۳    
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد شب قدر را شب رقم زدن سرنوشت انسان ها خواند و گفت: فضیلت هیچ شبی به شب قدر نمی رسد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۰۳    
بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) برای همبستگی همه مسلمانان با مردم مظلوم فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نام نهادند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۵۷    
مدیر حوزه علمیه لرستان روز قدس را فرصتی برای نمایش اتحاد و همبستگی خواند و گفت: این روز جهانی سمبل مبارزه با ظلم است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۵۴    
نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان با صدور بیانیه ای ازعموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۳۹    
نماینده خبرگان با بیان این که راهپیمایی جهانی روز قدس جنگ با صهیونیسم است، گفت: مسلمانان با حضور گسترده و پرشور خود در این راهپیمایی پاسخ دندان شکنی به رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهند داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۳۶    
برنامه راهبردی نهاد کتابخانه های عمومی، آینده پژوهی، مطالعات کاربران کتابخانه های عمومی و طراحی سبد خدمات است که دانشگاه های مادر پیگیری می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۳۳    
آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از آحاد مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی باشکوه این روز شرکت کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۳۳    
مراجع تقلید، علما و مراکز حوزوی با صدور بیانیه هایی مردم ایران اسلامی را برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت و تأکید کردند که چاره کار فلسطین دست مجامع بین المللی بی خاصیت آمریکایی نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۳۰    
امام جمعه موقت تبریز گفت: با وجود این که شیوخ مرتجع حوزه خلیج فارس همواره بر طبل ناسیونالیسم عربی کوبیده اند، اما هیچ گاه در دفاع از مردم فلسطین که اتفاقا عرب نیز هستند، گامی بر نداشته اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۳۰    
استاد حوزه علمیه قم با بیان این که بزرگ ترین گناه در این عالم انتقام جویی و کینه توزی است، گفت: مولای متقیان امام علی (ع) می فرمایند انسان هایی که کمتر عفو می کنند و به دنبال انتقام جویی هستند بزرگ ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۲۱    
روحانی سرشناس شیعی بحرین به اتهام اقامه مراسم عزای شهادت امیرالمومنین(ع) و احیای شب قدر بازداشت و به سلول انفرادی منتقل شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۵۴    
رییس دفتر مرجع تقلید عراق با اشاره به لزوم مبارزه با فساد بر ضرورت وحدت و همدلی در میان ملت عراق تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۴۷    
همزمان با بسیاری از کشورهای اسلامی و عربی، مردم انقلابی بحرین نیز خود را برای بزرگداشت روز جهانی قدس و مسجدالاقصی آماده کرده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۴۱    
رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با ابراز نگرانی از اقدامات رژیم صهیونیستی در هفته های اخیر از علما و پیروان ادیان آسمانی خواست تا در حمایت از مسأله فلسطین به پا خیزند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۳۸    
علیرضا بشیری، نویسنده و محقق علوم دینی ضمن برشمردن وصیت های امیرالمومنین(ع) گفت: تقوای الهی در یک کلمه یعنی انجام ندادن و پرهیز به خاطر خدا و این سنگ بنای تمامی خصلت های نیکوست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۳۸    
حضرت آیت الله مکارم دولتی کردن مساجد را بر خلاف مصلحت مسلمین دانست و تأکید کرد: در مذهب شیعه مساجد همیشه مردمی بوده و لازم است همچنان مردمی بماند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۳۲    
مسلمانان در اقصی نقاط جهان درحالی خود را برای رقم زدن یک روز تاریخی در روز جهانی قدس آماده می کنند که به نظر می رسد زنگ سیلی آنها به صهیونیسم و هم پیاله های آن در این روز طنین انداز شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۲۹    
منابع رسانه ای از وخامت مجدد وضعیت جسمانی شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در نتیجه تداوم اقامت اجباری وی و سیاست های خصمانه آل خلیفه، خبر می دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۲۹    
آنچه در این یادداشت سعی شده به آن پرداخته شود نگاهی به وضعیت کنونی فلسطین و لزوم نگرش به مسأله روز قدس از زاویه حمایت ملت ها از فلسطین و آرمان قدس است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۲۹    
دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به نتایج اولیه انتخابات پارلمانی لبنان گفت: آنچه که می خواستیم محقق شد و می توانیم بگوییم که ترکیب جدید پارلمان ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۲۹    
عضو جامعه مدرسین با بیان این که راهپیمایی روز قدس صرفاً یک شعار و مسأله سیاسی نیست، دفاع از مردم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی را واجب شرعی دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۲۹    
پژوهشگر تاریخ معاصر گفت: فعالیت مراکز شرق شناسی و ایران شناسی گسترده است. ایران شناسی از دل پان ایرانیسم و پان ترکیسم و پان آذریسم و ناسیونالیسم در می آید ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۲۶    
نویسنده در کتاب از رمضان بیشتر بدانیم ، به چهل پرسش رایج و مطرح درباره ماه رمضان پاسخ داده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۲۶    
حزب الله لبنان اولین بار در 6 ژانویه 1984 به طور رسمی بیانیه ای نظامی را با امضای مقاومت اسلامی منتشر کرد. این اقدام، اولین گام حزب الله در ورود به صحنه مبارزات سیاسی- اجتماعی بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۲۳    
عضو ارشد تجمع علمای مسلمان لبنان با بیان آنکه روز جهانی قدس سبب شده تا نسل کنونی امت اسلامی مسأله فلسطین را به دست فراموشی نسپارد، امت اسلامی را مدیون امام خمینی(ره) دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۲۰    
یورش صهیونیستها به شهر نابلس در کرانه باختری به وقوع درگیری های شدید میان آنها و جوانان فلسطینی در این شهر منجر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۲۰    
معترضان به مواضع دولت دونالد ترامپ، همزمان با ضیافت افطار او که بدون حضور سران سازمان های بزرگ اسلامی و با حضور سفیر عربستان سعودی و برخی کشورهای عربی برگزار شد، در نزدیکی کاخ سفید تظاهرات کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۱۷    
واکنش ایران به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی، اذعان برخی رسانه های صهیونیست به اینکه ایران به دنبال جنگ نیست ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۱۱    
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی روز قدس امسال به علت انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی از اهمیت بالایی برخوردار است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۰۵    
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز گفت: مردم فلسطین در راه رسیدن به حق خود تنها نیستند و مردم ایران و آزادگان جهان با آنها همراهی می کنند که حضور باشکوه در روز جهانی قدس امسال موید همین موضوع خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۹    
آیت الله طبرسی با تأکید براین که کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر باید به سکوت مرگبار خود در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی پایان دهند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۶    
دبیر کل شورای علمای شیعه پاکستان گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا نه تنها علیه مردم فلسطین وارد عمل شده بلکه دشمن همه مسلمانان و بشریت هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۶    
مؤسسه انتشارات زمزم هدایت وابسته به پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (علیه السلام) کتاب مذاکره سیاسی در اسلام را منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۶    
نایب رییس فراکسیون زنان انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را غیر قابل توجیه دانست و مساله فلسطین را درد مشترک جهان اسلام بیان کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۶    
این که فرد یا افرادی مصیبت و زجر مردمی را شاهد باشند و نه تنها برای کمک به آنها اقدامی نکنند که از زجر و آوارگی آنها کیسه ای برای خود بدوزند نشانه نهایت رذالت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۳    
نسخه الکترونیکی کتاب سیر تمدن اسلامی به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۳    
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی جامعه اسلامی است، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نماد استکبار ستیزی و بیانگر تبعیت از فرامین ولایت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۰    
جلد اول کتاب دانشنامه علوم قرآنی به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۰    
شهرهای مختلف عراق شاهد برگزاری مراسم ویژه ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور شخصیت های سیاسی و دینی بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۰    
رای الیوم به نقل از یک کارشناس رسانه ای فلسطینی نوشت ولیعهد سعودی برای جلب حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از حکومت داری وی، تلاش می کند قضیه فلسطین را قربانی کند و آرمان های فلسطینیان را نادیده بگیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۴۷    
معاون رییس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی از تلاش تازه امارات برای خرید املاک متعلق به ساکنان بیت المقدس به ویژه در نزدیکی مسجد الاقصی و از سوی دلالان به نفع رژیم صهیونیستی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۴۷    
رسانه های سعودی که از پیروزی محور مقاومت در انتخابات پارلمانی لبنان مطمئن بودند، نتوانستند خشم و احساسات خود را کنترل کرده و در مقاله های متعدد به بدگویی و توهین به حزب الله و ایران پرداختند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۴۴    
سردبیر روزنامه الاخبار لبنان نتایج انتخابات لبنان را سیلی محکمی برای سعد حریری و المستقبل خواند و به بررسی برنده ها و بازنده های این انتخابات پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۳۸    
رییس شورای علمای شیعه پاکستان گفت: سکوت نکردن در برابر جنایات رژیم صهیونیستی وظیفه هر مسلمان است و مسلمانان تا آزادی بیت المقدس به حمایت از فلسطین ادامه دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۳۸    
نوریان روز قدس را روزنه امید و مایه دلگرمی مردم فلسطین دانست و راهپیمایی با شکوه این روز را مانع فراموشی مسأله فلسطین در افکار عمومی جهان عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۳۵    
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی در صحنه بین المللی نمی توانند انجام دهند، گفت: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس نشان از نابودی اسرائیل دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۲۳    
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۲۰    
حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به ضرورت راه اندازی مناظرات علمی و کلامی با سایر ادیان، بر لزوم توجه ویژه به علم کلام در حوزه های علمیه تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۲۰    
قاضی پور با بیان اینکه برخی افراد خودفروخته در کشور به دنبال به زیر سلطه درآمدن ایران در برابر آمریکا هستند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۱۷    
ثبت نام در سومین دوره آموزشی مجازی مباحث زن و خانواده درس گفتار 3 تا پایان خردادماه97 تمدید شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۱۴    
امام جمعه و استاندار همدان در بیانیه مشترکی، مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۵    
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که کمپین نه به کمیته امداد طرح صهیونیستی علیه فلسطین است، گفت: در عصر حاضر مدعیان فرهنگ و تمدن از کمترین صفات انسانی برخوردار هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۶    
حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی دعای بندگان را سبب آرامش روحی آنها توصیف کرد و گفت: راه برطرف کردن بلا دعا کردن به درگاه خداوند است، رهگذر دعا باعث آرامش قلب دعاکننده می شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۳    
حجت الاسلام نظری، برادرکشی و جنگ مذهبی را فتنه ای شوم از سوی رژیم صهیونیستی برای مقابله با گروه های مقاومت و آزادی بخش فلسطین دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۰    
امام جمعه همدان گفت: در درجه اول امام جماعت باید خود را وقف مسجد کند چرا که اگر فردی مشغولیت دیگری داشته باشد نمی تواند در تمام مسؤولیت ها موفق باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۴۱    
مستند برنامه شیطان با موضوع معرفی برنامه های صهیونیسم برای تسلط بر ملت ها از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی رونمایی شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۳۸    
در آستانه روز جهانی قدس و با هدف حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات صهیونیسم بین الملل، تولیت آستان قدس رضوی از آحاد ملت شهیدپرور و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برای شرکت در راهپیمایی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۰    
سخنران آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تأکید بر این که حمایت از مظلوم زمینه شفاعت قیامت از سوی شخص نبی گرامی اسلام است، گفت: ملت های مسلمان با قدم های خود خانه بر سر رژیم صهیونیسم خراب کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۷    
نماینده ولی فقیه در کاشان از امت سربلند و سرفراز اسلامی در سراسر جهان و مردم قهرمان ایران اسلامی و به ویژه مردم مومن و متدین کاشان دعوت کرد تا هنموا و هم صدا با دیگر امت های مسلمان در راهپیمایی روز ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۱    
رییس جمهور با دعوت از مردم برای حضور گسترده در مراسم روز قدس، تصریح کرد: روز قدس روزی تاریخی و هنگامه فریاد علیه ستمگران و حمایت از ملت مظلومی است که طی هفتاد سال پیش از خانه و کاشانه خود آواره شده ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۴۵    
حجت الاسلام عبادی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس می تواند برای جامعه امنیت زا باشد و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی دشمنان را ناامید و مایوس می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۳۶    
مرکز خدمات حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر حضور گسترده آحاد ملت و حوزویان در راهپیمایی روز قدس، جنایات رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۳۶    
استاد عرفان و اخلاق حوزه با بیان اینکه شب قدر معانی مختلفی دارد و یکی از مهمترین این معانی ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۳۰    
حضرت آیت الله مظاهری روز قدس و راهپیمایی آن را افتخاری برای مسلمانان و خار در چشم دشمن دانست و مردم را به حضور در این راهپیمایی دعوت کرد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در بیانیه مشترکی، مردم همیشه در صحنه استان را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۱۸    
استاد درس خارج حوزه علمیه قم به بررسی احکام وطن شرعی پرداخت و گفت: مؤمن بر اساس مبانی شرع مقدس اسلام می تواند دو یا چند وطن شرعی داشته باشد این در حالی است که وطن انتخابی او نباید محدود به زمان باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۰۶    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه ای مسیرهای ده گانه راهپیمایی روز جهانی قدس در قم را اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۷    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در تبریز حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۱    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در آستانه روز جهانی قدس با صدور اطلاعیه ای از مردم ولایی و انقلابی استان دعوت کرد با حضور آگاهانه، پرشور ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پیام دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: بی شک روز قدس امسال رنگ و بوی انقلابی تر خواهد داشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به این که توجه به تقوای الهی مانع بسیاری از گناهان و جرائم است، گفت: آرامش روحی و روانی جامعه در گرو توجه اقشار مختلف به مسأله تقوا است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۶    
استاد سطح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه اجرای شیوه حکومتی امام علی(ع) ضامن حکومت کردن بر کل جهان است، گفت: مسؤولان ساده زیستی امام علی(ع) را الگوی خود قرار دهند انقلاب جایی برای اشرافی گری نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۲۴    
حجت الاسلام مظفری میانجی ماه رمضان را بهترین فرصت برای توبه کردن واقعی دانست و گفت: توبه نوعی انقلاب درونی علیه خواسته های نفسانی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۲۴    
شکل گیری طیف های فکری سکولار و شبه سکولار در درون حوزه که معتقدند هیأت و منبر را نباید سیاسی کرد نشان دهنده عمق نقشه دشمن و طراحی دقیق آن ها برای بی محتوا کردن بدیل های قدرت نرم اسلام و تشیع است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۸    
عضو مجلس خبرگان رهبری روز جهانی قدس را کانون تقویت انسجام اسلامی عنوان کرد و گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ به ندای وجدان، احساس و عقل اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۶    
استاد حوزه علمیه گفت: پشتیبانی از مستضعفین عالم، پشتیبانی از خودمان است؛ اگر شرایط منطقه ای و جهانی ایران و شیعیان را درک کنیم آن گاه نمی توانیم خود را مهره ای باطل ببینیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۳    
حجت الاسلام شاه حیدری با بیان این که روز قدس روز وحدت مسلمانان است، گفت: مردم مسلمان با شرکت در راهپیمایی روز قدس وحدت خود را به دشمنان اسلام نشان می دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۰    
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان گفت: حضور میلیونی مردم روزه دار در راهپیمایی روز جهانی قدس توانسته پایه های رژیم غاصب اسرائیل را متزلزل کند و وعده رهبر معظم انقلاب را مبنی بر اینکه تا 25 سال ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۷    
آیت الله سیدان با بیان این که عالم عامل یکی از پایه های حرکت جامعه در مسیر صحیح است، گفت: عالمی که به علمش عمل کند و گویا باشد، در برابر بدعت ها و انحراف ها ایستادگی خواهد کرد.
  • ۱