شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۱۶Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 14 خرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۱:۳۳    
حمایت مالی و تسلیحاتی عربستان سعودی و آمریکا از برخی گروههای مسلح افغان و گسیل اعراب تندرو به افغانستان-تحت عنوان عرب افغان- پایه های تشکیل گروه های تروریستی طالبان و القاعده را در سال های پیش از ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۶    
توزیع 10 هزار بسته غذایی میان نیازمندان آذربایجان شرقی، اعلام آمادگی ارامنه برای حضور در راهپیمایی روز قدس ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۲۹    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۲۹    
رییس جریان حکمت ملی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که امام خمینی (ره) رهبری منحصر به فرد بودند و امروز ملت های ستمدیده راه امام راحل را دنبال می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۲۹    
درحالی که شهروندان فلسطینی خود را برای برگزاری راهپیمایی یوم النکسه در سه شنبه آینده آماده می کنند، ارتش رژیم صهیونیستی با وضع حالت آماده باش کامل ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۲۶    
دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت، مسلمانان با ایمان آگاهانه و اراده و قدرت معنوی لازم برای مقابله با طاغوت و استکبار می توانند معادله نبرد با دشمن را به طور کامل تغییر دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۲۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور داد بخشی از دارایی های تشکیلات خودگردان فلسطین توقیف شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۱۷    
یک نشریه آمریکایی در تحلیلی به بررسی ترور دانشمندان هسته ای ایران از سوی رژیم صهیونیستی پرداخته و معیارهای دوگانه آمریکا و کشورهای غربی در تعریف تروریسم را مورد انتقاد قرار داده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۱۷    
یکی از اعضای کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) مدعی شد که نوارغزه باید از هر لحاظ تحت محاصره باشد و ساکنان آن باید از گرسنگی بمیرند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۴:۱۰    
مردم پاکستان نیز چون دیگر مسلمانان جهان بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی ره را به سوگ نشسته و در سراسر این کشور مراسم یادبود و قرآن خوانی برگزار کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۴:۰۳    
یک روزنامه کویتی به نقل از منابع دیپلماتیک، فاش کرد که امیر قطر طی پیامی به همتای کویتی خود، موافقت خود را با هر نشست و مذاکره ای، که بدون پیش شرط باشد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۵۷    
استاد سطح عالی حوزه علمیه گفت: پیامبر اکرم(ص) به خواب حضرت علی (ع) آمدند و فرمودند که علی جان دعایت مستجاب شد و فردا میهمان ما هستی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۵۷    
حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه دنیا مات و مبهوت اندیشه امام راحل و نائبش شده است، گفت: بیرق اسلام و اندیشه تشیع را رهبری احیا و با اقتدار به پیش می برند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۵۵    
امام جمعه موقت مشهد گفت: پرهیز از ایجاد دو قطبی میان مردم سبب می شود که هیچ باطلی در هیچ لباسی ننتواند ملت ایران را شکست دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۲۱    
15 خرداد 42 همان حادثه ای است که نقطه آغاز انقلاب ایران اسلامی شد و رهبر کبیر انقلاب اسلامی آن روز را برای همیشه عزای عمومی اعلام فرمود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۲:۵۷    
نسخه الکترونیکی کتاب استنتاج بهترین تبیین به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۲:۳۶    
امام جمعه شیراز با تأکید بر این که آموزش و انتقال اندیشه های امام به نسل جوان یکی از ضرورت های انقلاب اسلامی است، گفت: بر اساس اندیشه امام راحل حفظ استقلال صیانت از اساس انقلاب است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۲:۳۰    
بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۲:۲۷    
تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: بارزترین وجه سیره رفتاری و عملی امام خمینی(ره)، اهتمام ویژه به تکلیف گرایی و عمل به تکلیف است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۲:۲۴    
آیت الله سیدان با بیان این که سبک شمردن گناه بزرگ ترین مصیبت است، گفت: شخصی که گناه خود را بی اهمیت می داند و به آن چه که هست، اکتفا و در آن توقف کرده، دچار بزرگ ترین مصیبت ها شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۲:۱۸    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی در 45 نقطه از این استان اشاره کرد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۲:۱۵    
امام جمعه یزد رشد عقلانی مردم را معطوف بر رفتار رسانه ها دانست و گفت: آرمان ها و رسالت های انقلابی حضرت امام باید دقیق کلمه به کلمه برای مردم تبیین شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۲:۰۶    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: چه کسی تصور می کرد یک طلبه شهرستانی بتواند با موجی از نهضت دینی رژیم سفاک پهلوی و طاغوت 2500 ساله در ایران را سرنگون کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۲:۰۰    
استاد حوزه علمیه قم گفت: امام راحل اعتقاد داشتند که ولایت فقیه همان ولایت انبیا است و ایشان جهل علمی را در جامعه زدودند و جهالت عملی مردم را از بین بردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان این که زهد و ساده زیستی امام خمینی الگویی بزرگ برای همه به ویژه مسؤولان نظام باشد، گفت: خانه کوچک جماران منشأ تحولات بزرگ بین المللی بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۳۶    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نخستین عامل شهوت گرایی جهل است، در قرآن نیز در آیه پنجاه و پنجم سوره نمل می فرماید: ریشه و عامل اقدامات قوم لوط نادانی و جهل آن ها بیان شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۳۳    
حجت الاسلام هدایتی با بیان این که انسان مومن همیشه خوش اخلاق است، گفت: بداخلاقی زندگی انسان ها را در دنیا و آخرت نابود می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۳۰    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: شخصیت متعالی و الهی امام راحل ابهت پوشالی ابرقدرت های شرق و غرب نزد ملت های مسلمان را در هم شکست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۳۰    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه جامعیت دین اسلام خط بطلانی بر جاهلیت است، گفت: امامت، حق و انکار آن مساوی با انکار رسالت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۲۴    
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که پس رحلت بنیانگذاز کبیر انقلاب اسلامی، خبرگان ملت بهترین فرد را برای رهبری انقلاب اسلامی انتخاب کردند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۲۴    
حضرت آیت الله مظاهری با اشاره به این که درباره اهل بیت(ع) کوتاهی و جفا کرده ایم، گفت: رسانه های مجازی و سایت های ما باید درباره امام علی(ع) بسیار صحبت کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۲۱    
حجت الاسلام والمسلمین هاشم زاده هریسی با بیان این که مصادره افکار و اندیشه های متعالی امام خمینی(ره) جفا در حق رهبر عظیم الشأن انقلاب است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۸:۴۸    
شیخ الازهر مصر با اشاره به اهتمام اسلام به تعقل و خردورزی به عنوان زیربنای شریعت، ایمان به غیب را لازمه تدین دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۸:۳۳    
رهبر معظم انقلاب با تأکید بر این که امام خمینی(ره) نماد انقلاب اسلامی هستند، تأکید کردند: کشور بدون موتور پر قدرت انقلاب به هدف ها و آرزوهای بزرگ خود دست نخواهد یافت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۸:۰۹    
عضو جامعه مدرسین، گفت: امروزه متأسفانه راستگویی، امانتداری و وفای به عهد در میان برخی مسؤولان بسیار کمرنگ به چشم می خورد که اختلاس ها و عمل نکردن به وعده های انتخاباتی نمونه هایی از آن است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۸:۰۰    
رییس دفتر آیت الله شیخ بشیر نجفی با اشاره به عزم و اراده امام خمینی(ره) در مسیر مبارزه با ظلم و خودکامگی، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را عامل بازگشت عزّت به مسلمانان برشمرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۲۱    
معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین با تاکید بر لزوم برون رفت از مشکلات خاطر نشان کرد که استفاده از ادبیات تهدید و ارعاب راه به جایی نخواهد برد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۱    
عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه حق مداری را معیارت حکومت علوی دانست و گفت: در حکومت علوی برای حاکم آشنا و غیر آشنا، غریبه و خودی، فرزند و غیر فرزند تفاوتی ندارد و همه در برابر حق یکسان هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۶:۴۸    
جبهه العمل الاسلامی لبنان با محکومیت سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه تاکید کرد که استفاده از گزینه جهاد و مقاومت حق قانونی ملت فلسطین است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۶:۴۲    
نماینده خبرگان برخورد قاطع و محکم با استکبار را از اصول مهم مکتب امام راحل دانست و گفت: امام راحل در مقابل استکبار مقاوم و محکم بودند و در مقابل آنان نرمش نشان نمی دادند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۶:۱۸    
حجت الاسلام والمسلمین اختری با تأکید بر ضرورت توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب، گفت: انحراف از خط رهبری در هر قالب و به هر بهانه انحراف از انقلاب اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۶:۱۸    
عالم اهل سنت فلسطین با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با سالروز رحلت امام خمینی(ره)، روز جهانی قدس را تجلی سلوک عرفانی امام دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۳۹    
استاد حوزه علمیه یأس از رحمت خداوند را بزرگترین گناه و توهین به حضرت حق دانست و گفت: یأس سرچشمه همه سستی ها و ناتوانی ها و امید مایه دلگرمی انسان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۳۶    
مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امام خمینی(ره) به اسلام و مسلمانان عزت بخشید، گفت: امام خمینی(ره) یک انقلابی تمام عیار بود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۳۳    
مدیر مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: قاریان و گروه تواشیح اعزامی از سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی فعالیت خود را در سوریه آغاز کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۳۰    
مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور ده ها هزار زائر و مجاور سوگوار و شب زنده دار در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۲۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به موقعیت خاص و ویژه خراسان رضوی و مشهد در عرصه تأثیرگذاری فرهنگ و هنر ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۱۸    
حجت الاسلام فاطمی گفت: دشمن به دنبال فاصله انداختن بین تفکر امام خمینی(ره) با تفکر جوانان امروزی این انقلاب است چراکه می داند حرکت در مسیر اندیشه های امام راحل تضمین کننده انقلاب و احیاگر اسلام ناب ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۰۹    
امام جمعه شهرکرد گفت: همه زندگی امام خمینی(ره) محو در اسلام ناب محمدی بود به طوری که لحظه ای از راه اسلام و دین خدا خارج نشدند و هر چه گفتند سخن خدا بود و همین ایشان را برای همیشه تاریخ ماندگار کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۰۶    
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان این که صلاح و رستگاری صبر و مقاومت در برابر مشکلات است، گفت: فتنه جدید دشمن فتنه ناامیدی مردم از نظام است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۴    
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان امام علی(ع) و عملکرد ایشان در اندیشه و سیره عملی امام امت خمینی(ره) بزرگ جاری و ساری بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۱    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی لازمه رسیدن به بهشت را تقوا خواند و گفت: هر کسی محبت علی(ع) را در قلب خود داشته باشد و از خداوند استغفار بخواهد خداوند از گناهان او خواهد گذشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۴۸    
حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردم را به خودباوری و اعتماد به نفس رساند و به کشور برکت داد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۴۲    
آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه در 19 رمضان مصائب بسیاری بر امت اسلام وارد شد، گفت: آنانی که مولای متقیان را به شهادت رساندند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۳۹    
استاد حوزه علمیه شب قدر را بهترین فرصت برای توبه و پاکسازی از گناه دانست و گفت: بهترین درخواست در شب قدر طلب عفو و بخشش است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۳۶    
گردهمایی فعالان حامی فلسطین با عنوان بازگشت به قدس(پایتخت ابدی فلسطین) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۳۳    
استاد حوزه علمیه بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی را ناشی از فاصله گرفتن از قرآن کریم دانست و گفت: تمام مشکلات جوامع اسلامی به سبب فاصله گرفتن از قرآن است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۳۰    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اجتناب از گناهان ظاهری و باطنی انسان را به سعادت می رساند، گفت: عبادت حق و خدمت به خلق از صفات نیکوکاران است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۲۷    
آیین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۲۱    
سخنران مراسم احیای شب نوزدهم ماه رمضان در مصلی رشت، گفت: اشکال و ایراد امت اسلامی در برهه های مختلف در عدم متابعت و عدم التزام عملی به ولایت بوده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۱۸    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه باطن شب قدر حضرت فاطمه زهرا(س) است، گفت: هیچ یک از اعمال نیک انسان بدون پذیرش ولایت امام علی(ع) در نزد خداوند پذیرفته نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۱۲    
امام جمعه همدان با تأکید بر عظمت شب قدر، گفت: بهترین دعا در شب های قدر دعا برای ظهور حضرت حجت(عج) است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۰۹    
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به این که شب قدر، شب مغفرت است، گفت: گره گشایی از کار مومن یکی از حقوق مردم شمرده می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۰۹    
استاد حوزه علمیه قم در تبیین احکام امساک سحر در ماه مبارک رمضان افق هر شهری را میزان برای تنظیم زمان سحری و افطاری دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۰۳    
استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه توحید در الوهیت نخستین گام برای ملاقات پروردگار است، گفت: مردم در دوران حکومت امام زمان(عج) حضرت حق را مشاهده می کنند در آن دوران فکر بشر تعالی یافته و انسان در ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۰۰    
عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان کار گسترده فکری دشمنان علیه مبانی ولایت فقیه، گفت: جریانی امروز در طول چهار دهه عمر نظام اسلامی علیه ولایت فقیه جریان سازی می کند تا با پیاده کردن راهبرد بنی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۵۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رمز عبور از فتنه دشمن در تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت دینی است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۵۴    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اگر میان دیوان حسنات و نعمات توازن ایجاد شود، اعمال ناپسند وبال گردن انسان خواهد شد و اینجا است که اگر محب و پیرو اهل بیت(ع) بوده باشیم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۰۸    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به این که حضرت علی(ع) مظلوم ترین مظلوم ها هستند، گفت: هر چه ظلم در تاریخ بشریت رخ داده است از ظلم به ایشان سرچشمه می گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۰۵    
حجت الاسلام دارستانی با بیان این که اگر کسی بگوید، چرا توبه برای خداوند به اندازه زیادی ارزش دارد، گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۰۲    
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۳    
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) رضایت قلب بر امر الهی را زمینه استجابت دعا توصیف کرد و گفت: رسیدن به مقام رضا افقی مهم و تعیین کننده در جریان بندگی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۷    
عضو هیات علمی جامعه المصطفی توکل بر خداوند متعال را یکی از ویژگی های برجسته امام خمینی (ره) دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۴    
رییس مرکز فقه ائمه اطهار(ع) بر اهمیت شیطان شناسی تأکید کرد و ماه رمضان را بهترین فرصت برای تقویت باورهای دینی و اعتقادات دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۱:۲۹    
حضرت آیت الله مکارم گفت: دشمن کاری به برجام، موشک ها و حقوق بشر ندارد و تنها مشکل آنها وجود یک قدرت مستقل است و هرچه خواسته های آنان را بپذیریم سراغ مسأله دیگری می روند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۹:۲۹    
رییس مؤسسه امام خمینی(ره) با تأکید بر مدیریت خواسته های دنیوی گفت: احترام ها و فضیلت های ظاهری دنیا راهی برای نفوذ شیطان برا به فراموشی سپردن آخرت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۱:۰۶    
حضرت آیت الله سبحانی با بیان این که امامت با نبوت همسان بوده و فاصله ای میان آنها نیست، گفت: همان روزی که پیامبر اکرم(ص) به نبوت مبعوث شد و مردم را به رسالت خود دعوت کرد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۰:۵۴    
حضرت آ یت الله مکارم با بیان این که زندگی عبارت از عقیده و جهاد در مسیر آن است، گفت: اگر دشمن توانست بر مسلمین مسلط شود و جهاد انجام نشد ارزش های جامعه وارونه می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۰:۰۱    
حجت الاسلام شمشیری نگاه تفکر انقلاب اسلامی به غرب را نگاهی نواندیشانه مبتنی بر غرب گزینی انتقادی مقابل تفکر روحانیت سنتی حداکثری دانست و گفت ...