شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۵۷Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 21 خرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۳:۱۴    
رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با تأکید بر اینکه رویکرد این مجمع تعامل با دولت و وزارتخانه به منظور تسریع در اجرای برنامه ها و طرح ها است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۵۴    
کتاب بیدارم کن ، در قالب کتاب های پروانه انتشارات به نشر برای گروه سنی نوجوان منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۵۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی حجت الاسلام محمد ذبیحی را به عنوان سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی و دانشگاهی منصوب کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۳۹    
محمدپور گفت: سال گذشته در 540 مسجد استان برنامه های اوقات فراغت برگزار شده که در سال 97 این تعداد بیشتر نیز خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۲    
براساس اعلام دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان مبلغ زکات فطره برای هر نفر 6 هزار تومان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۵    
موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی که توسط حجت الاسلام حسن خمینی اداره می شود در یادداشتی که در سایت وابسته به خود منتشر کرده ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۸    
گروه ویژه اقدام مالی FATF یکی از مهمترین خبرهای رسانه های ایران در روزهای اخیر را به خود اختصاص داده است. چرا پالرمو تصویب شد و چه انتظاری برای FATF باید داشت؟
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۵    
علی رغم واقعیت سازیهای کاذبی که به مدد رسانه های دشمن صورت می گیرد، گفتمان انقلاب اسلامی الگوی توسعه غربی را به چالش کشیده و انشالله، به فضل الهی تفوق گفتمانی خواهد یافت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۲    
تفسیر گزاره های دینی به شکلی که مؤید عملکرد سیاسی فرد باشد، حتی در دولت یازدهم و دوازدهم هم که همیشه منتقدین خود را متهم به نگاه ابزاری به دین می کند، ادامه یافت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۵۹    
در شرایطی که مردم زیر فشار مشکلات معیشتی قرار دارند و هر از گاهی به دولت -به عنوان مسؤول این وضعیت- اعتراض می کنند، هیأت دولت به جای اصلاح رویه های مخرب دستگاه اجرایی و حل ریشه ای مشکلات ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۵۹    
بیش از 50 سازمان و ارگان مستقیم و غیرمستقیم درگیر انجام فعالیت های فرهنگی هستند با این وجود فعالیت هایشان دیده نمی شود اما چرا با وجود این سازمان های بزرگ باز هم آتش به اختیار ها هستند که نیاز های ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۵    
آیت الله اراکی گفت: اگر اثبات حقی متوقف بر بیان آن است که اگر بیان نشود حقی کتمان یا نابود می شود، اینجا اظهار حق واجب است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۲    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: نشست سازمان همکاری شانگهای نشانگر سرعت تغییر جهان بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۹    
متخصصین ایرانی آنقدر، هم از نظر عمق دانش کارشناسی و هم از نظر مدیریت اجرایی، توانمند هستند که بتوانند بحران آب را مدیریت کنند مشروط بر اینکه دوستان نتانیاهو بگذارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۶    
گردهمایی ائمه جماعات مساجد تهران، در مسجد احمدیه نارمک با حضور آیت الله جلالی خمینی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی حماس تاکید کرد که تحرکات روز افزون علیه مجازات های اعمال شده از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین علیه نوارغزه گامی در مسیر صحیح و نشانه شکست تلاش های تشکیلات خودگردان برای عوامفریبی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۷    
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق به تحولات اخیر این کشور و درخواست برخی طرف ها برای برگزاری مجدد انتخابات واکنش نشان داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۷    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد قرار است پیش نویس قطعنامه حمایت از شهروندان فلسطینی را به بحث و سپس به رأی گذارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۴    
عضو شورای مرکزی حزب الله طی سخنانی به فشارهای عربستان برای تحمیل معامله قرن و نیز مداخلات این کشور در روند تشکیل دولت جدید لبنان پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۴    
نهادهای اسلامی و مسیحی شهر قدس کمیته ای را برای مقابله با تلاش های امارات و عربستان برای خرید املاک فلسطینی های شهر قدس به عنوان مقدمه ای برای یهودی این این شهر تشکیل دادند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان کرد روابط این رژیم با کشورهای عربی، فراتر از حد تصور رو به بهبود است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۱۲    
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه ای خواستار افزایش موج اعتراضات و تظاهرات ضد صهیونیستی در اقصی نقاط این کشور شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۷    
ماجرای استانداردهای دوگانه غرب در خصوص تحولات جهانی، قدمتی به اندازه تشکیل نظام سلطه دارد و سال هاست که حقوق بشر، دیپلماسی و دموکراسی در منظومه استکبار از سیاست یک و بام و دو هوا تبعیت می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۷    
رهبر انقلاب، در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) دشمنان نظام اسلامی را به 3 گروه اصلی تقسیم کرده و از ناکثین، قاسطین و مارقین نام بردند. ترسیم مرزی روشن بین این 3 گروه اما حالا شاید خیلی هم آسان نباشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۴    
اظهارات آقای عراقچی درباره تبدیل برجام از یک موضوع ملی به فروملی کاملا با واقعیات جاری در قبال رویکرد دستگاه دیپلماسی نسبت به منتقدان و نوع رفتار دولتمردان همخوانی دارد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۱    
در نقد حکومت یا نظام اسلامی، عده ای عیب ها و نقص های ظاهری را می بینند نه ریشه ها را. به لکه های صورت می پردازند و آه و واویلا سر می دهند و از آنچه که در کبد روی داده و آن علائم را پدید آورده غفلت می ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۴    
امروز گرفتار ساکتین برجامیم. ساکتین برجام کسانی هستند که می توانند برای اهل ترس آرامش ایجاد کنند و نمی کنند. ساکتین فتنه کسانی بودند که برای اهل مفتون باید استدلال و روشنگری می کردند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۳:۰۶    
رییس قوه قضائیه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را سبب ناامیدی دشمنان دانست و گفت: هرچه بر سر مسلمین آمده همواره ناشی از غفلت و عدم انسجام بوده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۴۱    
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با حضور در محفل علمی گفتمان معرفت در مرکز تحقیقات اسلامی آیت الله اشرفی شاهرودی با وی دیدار و گفت و گو کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۳۵    
دبیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نماز عید فطر در میعادگاه های نماز جمعه استان و به امامت ائمه جمعه از ساعت 7 صبح اقامه می شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۳۲    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به ثبت 22 وقف جدید در استان از ابتدای امسال تاکنون، گفت: امسال میزان ثبت موقوفات جدید در خراسان شمالی به نسبت سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۲۹    
امام جمعه شهرکرد تدبیر و برنامه ریزی برای اجرای برنامه های کلان فکری را مهمترین نیاز امروز کشور دانست و گفت: در شرایط کنونی نظام ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۲۳    
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: 70 نفر از طلاب برادر و خواهر حوزه علمیه خراسان شمالی به اردوی جهادی روستای زلزله زده چوپلی تپه در شهرستان مانه و سملقان اعزام شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: امامان ما ستون های استحکام دین و اتحاد مسلمانان هستند تا دین خدا متزلزل نشده و دین داران متفرق نشوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۲۰    
احداث سه مسجد برای سه روستای مانه و سملقان، برپایی شش پایگاه جمع آوری زکات فطره در فاروج و وصول 400 اثر در کنگره ادبیات آیینی خراسان شمالی عناوین برخی از اخبار این استان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۱۰    
مسؤول ستاد استهلال خراسان شمالی گفت: در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر، هشت گروه استهلال ماه شوال در مناطق مختلف این استان مستقر شده و به رصد ماه می پردازند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۰۷    
آیت الله سیدان گفت: محال است که انسان تکامل و پیشرفت معنوی را صادقانه از خداوند بخواهد و او دستگیری نکند، البته با این شرط که در راه خداوند حرکت کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۸    
عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) در مورد شخصیت مرحوم احمدی گفت: مرحوم حجت الاسلام و المسلمین احمدی مصداق واقعی پیوند حوزه و دانشگاه بود و ما امروز به شدت به شخصیتی همچون مرحوم احمدی در مورد پیوند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۴۹    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه افشای سر نقض پیمان است، گفت: اهل ایمان قبل از سخن فکر می کنند تا مبادا سخنی علیه دین بیان کنند همچنین اسلام انسان را از گفتن اسرار به دیگران منع می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۴۶    
آیت الله طه محمدی با بیان این که بخش عظیمی از پویایی اقتصاد درون زا بر عهده جهاد کشاورزی و کشاورزان است، گفت: امروز دلالی معضل بزرگ در کشاورزی کشور است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۴۰    
اجرای طرح قرآنی تسنیم در جامعه الزهرا (س)، انتشار شماره ششم دو فصلنامه علمی تخصصی مطالعات اسلامی زنان و خانواده و بررسی الگوهای تبلیغ زنانه، آغاز ثبت نام ترم تابستان 97 ویژه طلاب روزانه حضوری ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۴۰    
رییس اداره زکات خراسان شمالی از برپایی هزار صندوق جمع آوری زکات فطریه در قالب 250 پایگاه در سطح مرکز و شهرستان های هشت گانه استان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه شکوه نماز عید فطر به معنای شکوه اسلام و جامعه مسلمین است، گفت: نماز عید فطر باید به اندازه یک سال شعاع معنویت داشته باشد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین میرکتولی معتقد است اگر فرهنگ عمل به محتوای قرآن کریم در سیاست کشور نهادینه شود، آمار طلاق و خیانت کاهش می یابد و اخلاق در جامعه و بین مسئولان رعایت خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۳۴    
عضو جامعه مدرسین تأکید کرد: مسؤولان جمهوری اسلامی باید نکات قرآنی را در همه عرصه ها به ویژه عرصه های بین المللی مورد توجه قرار دهند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۱۸    
عضو هیأت علی جامعه المصطفی شکوفایی اقتصادی را یکی از معادباوری دانست و گفت: مسؤولیت پذیری یکی دیگر از اثرات معاد است، اگر کسی به معاد معتقد باشد در ساعات کاری در ادارات کوتاهی نمی کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۱۵    
رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی را وظیفه همگانی خواند و گفت: حیات جامعه در گرو نهادینه سازی ارزش ها است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۱۲    
رییس اداره امور اجرایی زکات لرستان از برقراری پایگاه های ثابت و سیار در استان خبر داد و گفت: زکات فطره در شهرستان ها از سوی بیش از 60 پایگاه ثابت و در مناطق روستایی توسط پایگاه های سیار جمع آوری می ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۰۹    
استاد حوزه علمیه قم گفت: برای فعالیت قرآنی تخصصی باید همه تفاسیر اعم از کتب اهل سنت و شیعه مورد مطالعه قرار گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۰۳    
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش در مدارس علمیه استان 20 تا 30 نفر اعلام شده است، گفت: مهم ترین ملاک کیفیت محوری است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۰۰    
مدیر مرکز تدوین متون حوزه گفت: در شرایطی که توجه به علوم انسانی کمتر بود و اهمیت تدوین منابع درسی کمتر احساس می شد مرحوم احمدی این دوراندیشی را داشت و با شکل دادن مجموعه سمت توانست بنیان گذار یک ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۵۷    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: مدعیان حقوق بشر در غرب اگر عناد و کینه را کنار بگذارند و به دقت مضامین دینی و شیعی را مطالعه کنند، خواهند فهمید که اسلام چیزی جز توجه به حقوق بشر نگفته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۳۰    
سعیداوی با اشاره به اینکه مجلسی ها باید پاسخگوی ملت در بحث تصویب برجام باشند، گفت: FATF یکی دیگر از توافقات میان دولت و مجلس است که ما از چنین تصویبی نگران هستیم چرا که تصویب بدون مطالعه دقیق خطراتی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۲۷    
وقتی حضرت آقا فرمودند که از کالای ایرانی حمایت کنید منظورشان، ذهن و دانش ایرانی و ملا صدرا و شهید مطهری هم هست؛ حضرت آقا خیلی بر جوانان تأکید کردند که از ذهن و فکر جوانان استفاده کنید ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۲۷    
حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به آیه ای در مورد شدت عذاب محتکران در جامعه گفت: احتکار وضعیت اقتصادی جامعه اسلامی را به هم می ریزد و موجب گرسنگی مردم می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۱۵    
سنت حسنه اعتکاف رمضانیه با حضور 350 معتکف در مسجد جامع تبریز و حوزه علمیه تاریخی طالبیه این شهر آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۰۳    
معاون پژوهش مدرسه علیمه امام خامنه ای اهواز گفت: دوره های فکری و نظام اندیشه اسلامی در ساختار معاونت پژوهش مدرسه پیگیری می شود و تاکنون بیش از 20 دوره بینش با محوریت کتب شهید مطهری برگزار شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۸    
حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی با انتقاد از نحوه برخورد برخی مدیران و مسؤولان با مردم، از معطل شدن ارباب رجوع در دستگاه های اداری و اجرایی انتقاد کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۲    
مدیر مدرسه علمیه سیدالشهدا(ع) خرمشهر گفت: در تابستان دوره امامت، ادامه دوره های تحصیلی و علمی و مباحث مرتبط با طلاب جدید الورود برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۳۹    
در پی تصمیم یک هیأت مغربی برای سفر به سرزمین های اشغالی، گروهی از ناظران مغربی اعلام کردند که باید تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در مغرب به عنوان جرم تلقی شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۳۰    
از دیدگاه تاریخی زنان همواره در سازمان ها در پست هایی قرار گرفته اند که ناگزیر بوده اند کارهایی تکراری انجام دهند و پست هایی در سطوح پایین را در اختیار داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۲۴    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روحانیت هیچ وقت این قول را نداده که جور اشتباه کاری های مسؤولان را متحمل شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۲۱    
کتاب حاضر ترجمه کتاب ثورة أم و ثورة شعاع است و نویسنده در این کتاب، به ارزیابی قیام امام حسین(ع) و انقلاب امام خمینی(ره) و بیان وجوه مشابهت آن ها می پردازد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۱۸    
حجت الاسلام آخوندی به تشریح ویژگی ها و شرایط لازم یک گروه تبلیغی برای موفقیت پرداخت و تعامل با بدنه، جهادی عمل کردن و داشتن شجاعت را شاخصه های ضروری یک گروه تبلیغی پویا عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که نگاه سطحی و شکلی به مسأله تحول در حوزه یکی از مهم ترین آسیب های پیش روی تحقق این موضوع است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۱۲    
کمک یک میلیارد تومانی مردم آذربایجان شرقی برای اطعام نیازمندان، قدردانی رییس سازمان محیط زیست کشور از امام جمعه تبریز و 670 میلیارد ریال هزینه برای برنامه های فرهنگی تبریز از مهم ترین اخبار کوتاه ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۱۲    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: جریانی در استان از سال گذشته با موضع گیری های خود به طور مداوم در پی تضعیف جایگاه شورای هماهنگی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۱۲    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: می توان صداوسیما را معیار داوری دیگران نسبت به نظام دانست؛ زیرا سایر ملت ها از طریق صداوسیما می توانند به نظام اسلامی نمره بدهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۹    
استادشیخ حسین انصاریان درباره ترجمه قرآن خود گفت: پاداش این ترجمه را تقدیم روح مطهر حضرت ابی عبدالله الحسین (ع) کردم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۵۴    
امام جمعه قم نمایندگان و روحانیون فعال در نمایندگی های رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها را بازوان ولایت فقیه توصیف کرد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۵۴    
جدیدترین شماره ماهنامه پاسدار اسلام با گفت وگویی از آیت محمد الله مؤمن قمی با عنوان امام خمینی و مقام معظم رهبری به کسی با ج نداده اند روانه بازار نشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۹    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم ضمن اشاره به فعالیت 23 کتابخانه نهادی و مشارکتی در استان قم، از تولید 123 عنوان کتاب بریل در کمتر از دو سال خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۹    
تولیت آستان قدس رضوی در دیدار جمعی از هنرمندان در تالار ولایت حرم مطهر رضوی، گفت: دانشگاه هنر رضوی تأسیس می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۵    
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که حوزه باید در برابر جریان تضعیف کننده ولایت فقیه بینا و بصیر باشد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۹    
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: اگر درون انسان آمیخته با اسرار نماز و روزه باشد از قیامت و روز جزا وحشت ندارد چرا که راه را بلد است و نگران نتیجه نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۶    
عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تعلل بانک مرکزی برای مدیریت بازار سکه انتقاد کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۳    
استاد حوزه علمیه مردم یمن را انسان هایی بصیر و فهیم دانست و گفت: شجاعت یمنی ها و اتفاقاتی که در یمن رخ می دهد نقطه ای برای فرهنگ سازی و حرکت مسلمانان برای نابودی رخوتی است که در جوامع اسلامی ایجاد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۳    
واثون؛ شبکه فعال جهاد و شهادت مسابقۀ بزرگ کتاب خوانی "زندگی بهشتی" را از دو کتاب ارزشمند "عبای سوخته" و "او یک ملت" بود برگزار می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۰    
فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به انتخابات اخیر لبنان تاکید کرد: حزب الله برای اولین بار 74 کرسی از 128 کرسی پارلمان لبنان را مال خود کرد و از یک حزب مقاومت به دولت مقاومت لبنان تبدیل شد و این ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۷    
مطالعه این یادداشت نشان می دهد نویسنده یا نویسندگان اولاً چشم برآنچه بر خامه حضرت امام درباره این صحابی امین رفته و هم چنین جایگاه وی در دفتر آن بزرگوار بسته اند و ثانیاً از جعل گونه های مختلف اکاذیب ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۷    
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۸    
"مرحوم کافی" از مصادیق وعاظ و خطبایی بود که خط قرمزهای ابلاغ شده ساواک را درنوردیده بود. دائماً علیه یهود و صهیونیسم نیز با صراحت تمام موضع گیری می کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۸    
حجت الاسلام والمسلمین قائم مقامی با بیان اینکه ما نباید خطاهای سابق و لاحق آقای احمدی نژاد را به گونه ای نقد و تحلیل کنیم که حاصلش این باشد که سران فتنه حرفشان درست بوده است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۲    
سایۀ شوم خاطرات یک دختر بهایی بازگشته به اسلام است. نویسنده در این اثر با نثری روان و مؤثر از ماجراهای هم زیستی با بهاییان می گوید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۳    
مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز از برگزاری دوره بلند مدت مشاوره تخصصی فقه و اصول همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برای طلاب پایه 7 و 8 خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۷    
مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) الوان از برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی از نیمه دوم تیرماه سال جار ی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۴    
استاد عرفان و اخلاق گفت: در اسلام تأکید بسیار شده است بر اینکه انسان پیش از سکونت در محلی همسایگان آنجا را بشناسد و پس از اسکان یافتن در آن مکان تمام تلاش خود را برای حفظ حقوق آنها به کار ببندد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۸    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته مبلغ زکات فطریه در خراسان شمالی برای هر نفر پنج هزار و 500 تومان تعیین می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۸    
معاون پژوهش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با اشاره به برگزاری دوره تابستانه، گفت: 195 مقاله برای دبیرخانه جشنواره ارسال و ثبت شده است که از این تعداد بالای 50 مقاله برای دوره تفصیلی ارسال شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۶    
مسؤول جذب و پذیرش حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: از بیست و هشتم خردادماه جاری مرحله مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون کتبی ورود به مدارس علمیه این استان آغاز می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۶    
مرحوم دکتر احمدی بسیار پیگیر بود و اصرار بر تسریع کار داشت و خواسته اش از ما این بود در نهایت کتاب هایی برای هر مقطع تحصیلی برای آموزش عرفان اسلامی در حوزه و دانشگاه تدوین کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۳    
حجت الاسلام رحمانی با تأکید بر اینکه طلاب کارمند حوزه امور فرهنگی هستند، گفت: به یقین توجه به امور فرهنگی طلاب باید در رأس برنامه ریزی های هر مدرسه علمیه قرار گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۳    
دبیر شورای زکات خراسان شمالی با تأکید بر ساماندهی صندوق های جمع آوری زکات فطره در استان، گفت: همه مؤسسات خیریه متقاضی جمع آوری زکات فطریه ملزم به اخذ مجوز جمع آوری از کارگروه زکات هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۳    
نویسنده در پژوهشِ پیش رو، دیدگاه دکتر محسن کدیور را درباره اسلام رحمانی می کاود و کتاب را در چهار بخش سامان داده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۰۸    
استاد حوزه گندم را ارزان ترین فطریه سال جاری توصیف کرد و گفت: مؤمنان توجه داشته باشند که قوت غالب میزان پرداخت برای انتخاب نوع فطریه است بر این اساس آن دسته از مؤمنانی که توانایی مالی دارند در پرداخت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۵۳    
مرجع تقلید عراق با بیان اهمیت احیای مناسبت های دینی، شعائر حسینی را رمز مصون ماندن مذهب تشیّع از انحرافات دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۴۷    
آتش سوزی در انبارهای صندوق های رای گیری انتخابات پارلمانی اخیر عراق با وکنش های مختلف سیاستمداران و نهادهای ذیربط عراقی مواجه شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۲۰    
معاون تهذیب حوزه علمیه قم با بیان اینکه تشکیل حکومت مهدوی با انجام عمل صالح محقق می شود، گفت: فراهم آوردن زمینه حضور امام زمان(عج) وظیفه ای همگانی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۰۸    
جمعیت الوفاق الاسلامی بحرین با انتقاد از سیاست های سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه، ممنوعیت برگزاری نماز جمعه برای صدمین هفته متوالی در منطقه الدراز را به شدت محکوم کرد.
  • ۱