شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۰۵Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 18 خرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۹    
محمدباقر قالیباف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت روز قدس به برخی ترفندهای دشمن برای تضعیف کشورمان اشاره کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۰    
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در نامه ای به رییس مجلس نسبت به تصویب FATF در مجلس هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۴    
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۰:۴۷    
راهپیمایی روز قدس امسال، وحدت بخش فلسطینیان رام الله و اریحا و... با جبهه جهاد اسلامی غزه و مهر پایانی بر پیمان شیطانی کمپ دیوید و باطل السحر دیپلماسی شیطانی مذاکرات سازش و بازگشت به فرهنگ مبارزه تا ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۵۲    
سخنان مایک پمپئو وزیر خارجه امریکا را اغلب کارشناسان به عنوان یک تهدید توخالی و ارائه شروط غیر قابل اجرا یاد می کنند که در آن کوچک ترین نشانی از راهبرد وجود ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۴۹    
ساختار اقتصاد ایران دولتی و نفتی است و سهم دولت از اقتصاد به نسبتی است که موفقیت یا ناکامی در مدیریت این بلوک بزرگ از سرمایه عمومی تأثیر بسزایی در زندگی مردم دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۴۳    
سخنان رهبر انقلاب را اگرچه در نگاه اول معطوف به بازخوانی ابعاد شخصیت امام راحل و بررسی تطبیقی سیره عملی او با سیره و روش حضرت علی(ع) در تشکیل و اداره نظام اسلامی اختصاص داشت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۴۰    
فشار اقتصادی دشمن مشکل و مانع ایجاد می کند و عملیات روانی آن، مشکلات را صدچندان و البته لاینحل نشان می دهد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۴    
ارتش رژیم صهیونیستی با تقطیع بخشی از مصاحبه پرستار شهید فلسطینی، تلاش کرده او را سپر انسانی حماس معرفی کرده و جنایت خود در قتل وی را توجیه کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۴    
وزارت بهداشت فلسطین جدیدترین آمار شهدا و مجروحان فلسطینی در شرق نوارغزه از زمان آغاز تظاهرات بزرگ بازگشت تاکنون را اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۱    
رسانه های فلسطین اعلام کردند که در شلیک نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در نوار غزه 4 نفر به شهادت رسیدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۲۸    
رسانه دولتی انگلیس، بی بی سی علی رغم حضور ده ها میلیون نفر در ایران و سایر نقاط جهان در خیابان ها برای حمایت از آرمان قدس و مردم فلسطین، این رویداد را پوشش نداد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۶    
کمیسیون های تخصصی مجلس در جلسات هفته آتی خود بحث انتخابات هیات رییسه کمیسیون ها را در دستور کار دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۴    
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۳۵    
بختیاری گفت: همانگونه که در سوریه و عراق، مجاهدان راه خدا توانسته اند داعش و حامیانش را زمین گیر کنند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۲۵    
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز قدس گفت: هدف امام خمینی(ره) از نامگذاری روز قدس زنده نگه داشتن آن نزد امت اسلامی بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۳:۱۰    
مردم با حضور خود روز قدس امسال را تماشایی تر از گذشته کرده و ثابت کردند که مانند همیشه پای حمایت از مظلومان ایستاده اند تا فرمایش حضرت امام مبنی بر نابودی اسرائیل محقق شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۳۸    
امام جماعت مسجد جامع قلهک تهران با اشاره به نتایج و پیام راهپیمایی روز قدس، گفت: امید به مسلمانان جهان و ناامیدی مستکبران پیام راهپیمایی روز قدس است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۳۵    
رییس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی رئیس جمهوری چین و برای شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، شامگاه جمعه وارد شهر ساحلی "چینگدائو" در استان شاندونگ واقع در شرق چین شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۲۹    
وزیر اسبق اطلاعات با اشاره به پیام راهپیمایی ملت ایران به جهانیان، گفت: این پیغام در حال مخابره به جهانیان است که مسیری که ملت ایران طی می کند مسیر انقلاب و راه شهدا است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۲۶    
نماینده مجلس خبرگارن رهبری با اشاره به نتایج راهپیمایی روز قدس، گفت: پیام این راهپیمایی ایجاد وحدت میان مسلمانان و استکبار ستیزی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۲۳    
معاون پارلمانی رییس جمهور در مورد اصلاحیه طرح پالرمو و انتقال آن به صحن علنی مجلس گفت: در حال حاضر این طرح در کمیسیون امنیت ملی قرار دارد و بررسی آن رو به انتها است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۲۰    
شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس سال 1397 با قرائت قطعنامه ای مواضع خود را اعلام کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۱۷    
امام جمعه موقت تهران گفت: رژیم صهیونیستی امروز از غرب، شرق، جنوب و شمال خود را تحت قدرت ملت قهرمان فلسطین می داند و این نشان می دهد که امنیت دروغین سرزمین های اشغالی مورد تهدید قرار گرفته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۱۴    
امیرآبادی با تشریح شرایط کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم، نسبت به تعاریف شورای امنیت و کاتسا از تروریسم و ملزم شدن ایران به این تعاریف هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۱۴    
حجت الاسلام عرب پور با اشاره به این که یاد خدا قلب انسان را آرام می کند، گفت: انسانی در دنیا سعادتمند است که همیشه رضایت خدا را در زندگی مد نظر قرار دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۰۵    
مشاور فرماندهی کل قوا گفت: امروز حضور پرشور مردم ما و سایر کشورهای جهان این پیام را به سیاستمداران تاجری که تاریخ و امنیت را نمی دانند می دهد که اقدامات آنها نتیجه ای نخواهد داشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۰:۰۲    
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در گذشته هم مردم ما شاهد بدعهدی اروپا بودند و امید است مسؤولان هم به این امر توجه داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۳۸    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی طی پیامی از حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۸:۴۴    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: چنانچه از رهبری تبعیت کرده و به فرمایشات ایشان عمل کنیم پیروز خواهیم شد همانطور که با داعشی ها مقابله کرده و آنها را مهار کردیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۸:۳۵    
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که اسرائیل یک غده سرطانی در منطقه محسوب می شود، گفت: حمایت مردم ایران از ملت فلسطین ادامه دارد و کسی نمی تواند این اعتقاد را از مردم ایران بگیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۸:۳۲    
حجت الاسلام رجالی گفت: خانواده های شهدا مصداق کامل صبوری اند، به ویژه کسانی که وقتی فرزند آنها شهید شد، بدون هیچ شکایتی گفتند اگر فرزند دیگری داشتیم در این راه او را حمایت می کردیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۷:۳۷    
امام جمعه ایلام گفت: مدیریت مشترک امام راحل و رهبر معظم انقلاب در هدایت انقلاب و نظام اسلامی در سخت ترین و بحرانی ترین شرایط رهاورد 40 سالگی عمر انقلاب است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۷:۰۱    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: راه مبارزه با رژیم صهیونیستی مقاومت است نه مذاکره، فلسطینیان باید همچون ایران و حزب الله لبنان یکپارچه در برابر رژیم صهیونیستی بایستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۵۵    
رییس قوه قضاییه در راه پیمایی روز جهانی قدس گفت: امروز آمریکایی ها می خواهند دائما کشور ایران را تهدید کنند اما این حضور پرشور نشان می دهد که مردم ما از هیچ چیز ترسی ندارند و صحنه را ترک نخواهند کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۴۹    
امام جمعه موقت اهواز گفت: ما به عربده کشان جهان اعلام می کنیم، شما خواب سلطه بر سرزمین های اسلامی، قدس و سرزمین هایی که شیعیان مولای متقیان در آن نفس می کشند را به گور خواهید برد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۴۹    
معاون اول رییس جمهور در رابطه با تحریم های جدید آمریکا گفت: ملت ما 40سال تجربه تحریم های آمریکا را دارد و از این رو خود را برای هر شرایطی آماده می کنیم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۴۳    
معاون اول قوه قضاییه گفت: امید داریم که همه دنیا نابودی اسرائیل و غاصبان آن را به چشم خود ببیند، آمریکا بداند که ما در خصوص قدس دارای وحدت نظر هستیم و در مقابل شیطنت های آنها ایستادگی خواهیم کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۴۰    
رییس فراکسیون امید مجلس در خصوص انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف تصریح کرد: کاری که ترامپ کرد خلاف قانون و خلاف عهدهای بین المللی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۳۱    
مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به پیام مردم ایران در روز قدس، گفت: پیام روز قدس اتحاد ملت ایران و ایستادگی در راه اسلام و ولایت فقیه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۲۸    
حجت الاسلام والمسلمین غفوری با بیان این که امروز رژیم سفاک صهیونیستی در منطقه فلسطین گرفتار شده است و آرامش ندارد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۱۹    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن حضور در راهپیمایی روز قدس، گفت: بازی انتقال سفارت آمریکا به قدس سبب فروپاشی هرچه سریعتر رژیم صهیونیستی می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۱۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پیام مردم ایران در روز قدس، گفت: پیام این راهپیمایی بازگشت به خانه است، بازگشت مردمی که از سرزمین خود آواره شده اند و ان شاالله به زودی به کشور خود باز می گردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۱۳    
حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: مردم به خوبی می دانند که برجام برای کشور نتیجه ای نداشت و ادامه دادن آن توطئه ای جدید برای محروم کردن کشور از دانش و پیشرفت هسته ای است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۱۳    
نماینده سابق مجلس با اشاره به نتایج راهپیمایی روز قدس، گفت: روز قدس سبب می شود نظام جعلی اسراییل از صفحه روزگار حذف شده و همانطور که خداوند وعده داده آینده متعلق به مستضعفین است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۱۰    
لاریجانی وظیفه همه مسلمانان جهان را دفاع از ملت مظلوم فلسطین خواند و حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس را لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب و نشانه غیرت ایرانی، اسلامی و انسانی آنان دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۷    
نماینده ولی فقیه در لرستان فعالیت هسته ای ایران را به عنوان مهم ترین عامل قدرت عنوان کرد و گفت: از محورهای مهم سخنرانی رهبری صدور فرمان عزت بخش ایشان برای بازگشت به غرور ملی و هسته ای بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۵۸    
آیت الله کعبی با بیان اینکه سیاست سازش با رژیم صهیونیستی شکست خورده است، گفت: موشک های مقاومت در جنگ غزه، تل آویو را هدف قرار داد و سبب وحشت صهیونیست ها شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۵۲    
امام جمعه قم گفت: حضور ملت ایران با وجود گرمای بالای هوا و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نشانه عشق آن ها به اسلام و انقلاب است و اعلام می دارند که بر سر آرمان ها هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۴۳    
امام جمعه همدان با اشاره به یاوه گویی های ترامپ، گفت: موضع ایران با مستکبران عالم موضعی مشخص و مبرهن است و اگر دشمن در پی سنگ اندازی در مسیر توسعه و پیشرفت مردم ایران باشد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۳۷    
امام جمعه اصفهان گفت: اسرائیل یک پادگان و یک پایگاه برای دشمنان اسلام است و حضرت امام خمینی(ره) از همین مسأله ناراحت بودند و درد را می فهمیدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۳۷    
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ملت ایران جنگ با آمریکا و صهیونیسم بود و نباید در آن تردید کرد، گفت: باید به ملت ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۳۴    
نماینده ولی فقیه در لرستان با اعلام مبلغ زکات فطره، گفت: زکات فطره هر نفر در لرستان مبلغ 7 هزار تومان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۳۱    
آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به اهمیت حضور مردم و ورق خوردن حماسه ای دیگر، گفت: حضور چشمگیر مردم تو دهنی محکمی به دشمنان نظام اسلامی و انقلاب است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۶    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به مذاکرات آشکار و پنهان آل سعود با صهیونیست ها، گفت: این اتحاد وقیحانه و ننگین نشانه ای از آغاز اضمحلال آل سعود است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۰    
امام جمعه بیرجند گفت: مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس جهاد کردند و از آنان قدردانی می کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۷    
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی انقلاب اسلامی را مهمترین سد در برابر خواسته های اسرائیل و آمریکا دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۴    
امام جمعه موقت ساری با تأکید بر این که تلاش برای محو رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین آرمان انقلاب اسلامی است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۵۸    
همه متعجب شدندی و پرسش کردندی که چگونه یک مستخدم ساده می تواند یک روزه کارفرمای ورشکسته اش را از فرش به عرش بفرستندندی؟ که عبدالله در جواب گفتندی: با یک عبا.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۵۸    
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: جبهه مقاومت اسلامی تنها با ایمان به وعده الهی؛ رژیم غاصب صهیونیستی را وادار به عقب نشینی کرد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۵۵    
سردار شریف گفت: امروز اقتدار و قدرت جبهه مقاومت و مردم فلسطین به گونه ای است که سبب دستپاچگی رژیم صیهونیستی و حامیان آنها در منطقه و سراسر جهان شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۹    
مردم ولایتمدار و انقلابی شهرری همزمان با سالروز جهانی قدس، قبله اول مسلمین در گرمای بالای 40 درجه با زبانی روزه به خیابان ها آمدند تا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به دشمنان بفهمانند که تحریم و تهدید ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۳    
سردار نقدی گفت: همانطور که تمام شعارها محقق شده، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیز به زودی محقق خواهد شد و این تنها شعار نیست چرا که انقلاب اسلامی تاکنون توانسته عراق و لبنان را از چنگ آمریکا ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۰    
امام جمعه مشهد گفت: نمی توان برای حل مشکلات به صورت خیالاتی و توهمی با دشمنان مذاکره کنیم و خودمان را از امکانات دفاعی و نظامی خلع سازیم چرا که این فکر مزدور آمریکا و محاسبه انگلیس است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۸    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: دشمنان با ایجاد فشارهای روانی مختلف تلاش می کنند ملت ایران را نسبت به آینده نظام و کشور ناامید کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۵    
یوسفیان ملا گفت: دولت باید زمینه اشتغال و تشویق سرمایه گذاران را فراهم کند که تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند در حل مشکلات اشتغال و تولید اثربخش و دستاوردهای ارزنده ای داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۲    
مردم مؤمن و روزه دار اهوازی در حمایت از آزادی قدس شریف همنوا با سایر هموطنان فریاد القدس لنا را سر دادند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۳    
آیت الله اسلامیان گفت: مقاومت و ایستادگی تنها راهکار مقابله با جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی است که باید در دستور کار مسلمانان جهان قرار گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۰    
امروز مردم جای جای خراسان جنوبی با لبیک گفتن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اوج بصیرت و دشمن شناسی خود را به نمایش گذاشتند و در دفاع از آرمان های فلسطین خروش انقلابی داشتند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۷    
نماینده سابق ولی فقیه در سوریه روز قدس را تأکیدی بر آمادگی مسلمانان برای مأیوس کردن اسرائیل عنوان کرد و گفت: تقویت آگاهی و بصیرت مسلمانان جهان اولین پیام روز قدس است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۱    
حجت الاسلام تقی زاده آملی گفت: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز جهانی قدس حماسه حضور دیگری را رقم زدند که پیام های ارزنده ای برای دشمنان و ایادی استکبار جهانی داشته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۵۸    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این که گروهک های تروریستی تکفیری و سلفی دست پروده رژیم صهیونیستی بوده اند، گفت: تمامی توطئه های داعش با هدف فراموشی فتنه اصلی که همان اسرائیل است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۵۲    
استاد حوزه علمیه با بیان این که معرفت انسان شخصیت او را می سازد، گفت: وقتی شخصی به خاطر بیماری بدن خود داد و فریاد می کند، این به خاطر بیماری بدن او نیست بلکه روح او دارای بیماری و مرض است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۴۹    
رییس ستاد اقامه نماز مازندران به دکترین مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۴۳    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی خطاب به عموم مسلمین به ویژه مسلمانان فلسطینی، گفت: مقاومت جانانه و شانه خالی نکردن در برابر غاصبان صهیونیستی تنها راه تحقق آرمان آزادی فلسطین است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۴۰    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گوش دادن به سخنان رهبر معظم انقلاب و حمایت از ولی فقیه را رمز موفقیت ملت ایران در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۷    
مردم مؤمن و بابصیرت خراسان شمالی در روز جهانی قدس و هم زمان با اهالی سایر شهرهای کشور فریاد مرگ بر اسرائیل سر داده و بار دیگر بر آرمان مقدس آزادی فلسطین تأکید کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۲۷    
نماینده مجلس شورای اسلامی روز جهانی قدس را یادگار امام راحل خواند و گفت: ملت های آزادی خواه جهان امروز علیه یک دولت غاصب فریاد سر داده و علیه ظلم و ستم متحد شده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۲۴    
مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، امروز همزمان با سراسر کشور، پرشور و منسجم در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و با مشتهای گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۱۸    
حجت الاسلام غلامی گفت: امروز آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از نفوذ ایران اسلامی در منطقه ناراحت هستند و قدرت و نفوذ خود را در خطر می بینند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۱۵    
نماینده ولی فقیه در لرستان راه مقابله فلسطین در برابر رژیم اشغالگر اسراییل را ایستادگی، مقاومت و وحدت خواند و گفت: روز قدس نماد وحدت امت اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۱۲    
مردم روزه دار تبریز همگام با دیگر مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خیابان ها آمدند و با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر بر آرمان آزادی قدس شریف تأکید کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۶    
آیت الله طبرسی، روز قدس را روز اجتماع امت اسلامی در برابر جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت قاطع از مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۵۷    
رییس اداره پژوهش و معرفی آثار موزه های آستان قدس رضوی در آستانه روز جهانی قدس، آثار موجود با موضوع فلسطین را در موزه های این آستان مقدس، معرفی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۵۱    
حضرت آ یت الله جوادی آملی با بیان این که بر اساس آموزه های دینی موظف به حمایت از مظلومان هستیم، گفت: رژیم صهیونیستی 70 سال است که به ملت مظلوم فلسطین ظلم می کند و ما وظیفه داریم که از مظلوم حمایت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۴۸    
حجت الاسلام سالاری مکی از اجرای طرح تبلیغی بینات با مشارکت طلاب حوزه علمیه خراسان شمالی خبر داد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۴۵    
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: کمک به فلسطین مهمترین مسأله جهان اسلام است و فرصتی برای اتحاد در برابر توطئه های شیطان بزرگ و افشای نقشه های شوم صهیونیسم غاصب است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۴۲    
نماینده مجلس خبرگان رهبری ولایتمداری را گنجی پربها برای حفظ ایمان بیان کرد و گفت: اعمال عبادی با رنگ ولایت و حب امیرمومنان(ع) از سوی خداوند متعال پذیرفته می شود و باید قدردان نعمت بزرگ ولایت باشیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۶    
رییس مجلس خبرگان با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال شکست و فروپاشی هستند، گفت: باید به وعده قرآن و خداوند متعال اعتماد اعتماد داشته باشیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۰    
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان روز جهانی قدس را نماد اتحاد مسلمانان جهان اسلام در برار استکبار عنوان کرد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۰    
مردم لرستان با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۷    
همزمان با سراسر کشور شعار مرگ بر اسرائیل غاصب در 57 شهر مازندران طنین انداز شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۴    
استاد حوزه علمیه شب قدر را فرصت طلایی برای آمرزش دانست و گفت: قدر تک تک ثانیه های ماه رمضان را بدانیم در شب قدر با خداوند تجدید عهد و بندگی کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۱    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه منشأ مشکلات کشور دشمنان، نفوذی ها و مدیران ضعیف داخلی هستند، گفت: اگر لحظه ای مسؤولان به فکر فراهم کردن مقدمه ظهور نباشند و از وظیفه ای که بر عهده دارند منصرف شوند خطری ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۱    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که امت اسلام باید برای آزادی قدس شریف متحد شوند، تأکید کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی منزوی تر از همیشه هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۸    
تولیت آستان قدس رضوی ترجمان لیالی قدر را امید داشتن دانست و گفت: لیالی قدر شب ریزش رحمت الهی است انسان در این شب باید از خداوند ظرفیت طلب کند تا عبد خداوند شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۵    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه بدحجابی مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها و افزایش طلاق در کشور است، گفت: رذائل اخلاقی انسان را از مقام انسانیت دور کرده و او را از فیوضات الهی محروم می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۲    
بزرگترین محفل انس با قرآن کریم در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۲    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه خداوند صراط مستقیم و پیامبراکرم(ص) راهنمای این صراط است، گفت: انسان باید با تبعیت از دستورات الهی و فرامین پیامبراکرم خود را در مسیر صراط قرار دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۲    
مراجع تقلید و علما همگام با سایر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مقدس قم شرکت کردند.
  • ۱