سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۲۲:۴۷Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 13 خرداد 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 خرداد 1395 شفا آنلاین 2 خرداد 1395 شفا آنلاین 3 خرداد 1395 شفا آنلاین 4 خرداد 1395 شفا آنلاین 5 خرداد 1395 شفا آنلاین 6 خرداد 1395 شفا آنلاین 7 خرداد 1395 شفا آنلاین 8 خرداد 1395 شفا آنلاین 9 خرداد 1395 شفا آنلاین 10 خرداد 1395 شفا آنلاین 11 خرداد 1395 شفا آنلاین 12 خرداد 1395 شفا آنلاین 13 خرداد 1395 شفا آنلاین 14 خرداد 1395 شفا آنلاین 15 خرداد 1395 شفا آنلاین 16 خرداد 1395 شفا آنلاین 17 خرداد 1395 شفا آنلاین 18 خرداد 1395 شفا آنلاین 19 خرداد 1395 شفا آنلاین 20 خرداد 1395 شفا آنلاین 21 خرداد 1395 شفا آنلاین 22 خرداد 1395 شفا آنلاین 23 خرداد 1395 شفا آنلاین 24 خرداد 1395 شفا آنلاین 25 خرداد 1395 شفا آنلاین 26 خرداد 1395 شفا آنلاین 27 خرداد 1395 شفا آنلاین 28 خرداد 1395 شفا آنلاین 29 خرداد 1395 شفا آنلاین 30 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۳۳    
جوانی 25 ساله که به دلیل مشکلات خانوادگی قصد خودکشی از روی پل صیاد شیرازی را داشت با صحبتهای پدرش از این کار منصرف شد./روزنامه ایران
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۱۲    
شفاآنلاین :اجتماعی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: در حال حاضر با مزایایی که به حداقلی بگیران می پردازیم سرجمع دریافتی آنها به 900 هزار تومان در ماه رسیده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۳    
شفا آنلاین- دبیر انجمن پزشکی خواب ایران هشدار داد: خروپف همراه با خواب آلودگی طی روز؛ فشارخون بالا و قطع تنفس حین خواب به شدت خطرناک بوده و نیازمند درمان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۰    
شفاآنلاین :اجتماعی اوایل مرداد 88 ساعت حدود 10:30 صبح بود. کمک فرمانده برای آتش نشانان کلاس ضمن خدمت گذاشته بود و من همراه او به حیاط می رفتم که ناگهان زنگ حریق به همه آماده باش داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۰    
شفا آنلاین سلامت دانش اندوزی از محورهای مورد تاکید بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود که به اقتضای نگاه معنوی و تعالی نگر خویش ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۴۵    
شفا آنلاین سلامت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:با توجه به کمبود اعتبارات ،خدمات وزارتخانه در قالب'کلینیک های ویژه' بیمارستانی ارائه می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۳۲    
شفا آنلاین سلامت دبیر اجرایی نخستین کنگره بین المللی مداخلات پیچیده قلبی گفت : توانمندی ایران برای انجام عمل آنژیوپلاستی اولیه قلب با بهره گیری از توان علمی متخصصان، همگام با آمریکا ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۲۱    
شفا آنلاین سلامت وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی گفت: برای اجرای طرح حمایتی و ارائه خدمات دندانپزشکی به دو هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۱:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی شخصی که اقدام به پوست کندن و خوردن یک مار به صورت زنده کرده بود، در رشت دستگیر و روانه دادگاه شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۱:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات گفت: در بیانیه اجلاس توسعه پایدار آمده است که سیگار مهمترین عامل بازدارنده توسعه پایدار در کشورهای جهان سوم است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۱:۲۱    
معاون اقتصادی بانک مرکزی: کاهش نرخ سود بانکی با توجه به نیاز بازار صورت می گیرد و اقدامات بانک مرکزی در این جهت هیچ تلاطمی در بازارهای موازی بوجود نمی آورد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۱:۱۰    
شفا آنلاین طب سنتی یک متخصص طب سنتی گفت: تب یکی از نشانه های بیماری در افراد است و داروهای گیاهی می توانند در پایین آمدن دمای بدن افراد بیمار تاثیر گذار باشند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۱:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به این که 116 آمبولانس به کاروان های اعزامی زئران استان ها در طول مسیر خدمت رسانی می کنند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۰:۴۷    
شفا آنلاین سلامت معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: واردات دارو در دو سال اخیر خوب مدیریت شده و حداقل وابستگی به واردات دارو را داشته ایم که قابل مقایسه با سال 91 نیست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۰:۳۲    
شفا آنلاین سلامت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: تنها 20 درصد از سهم سلامت مردم جامعه مربوط به وزارت بهداشت، درمان اموزش پزشکی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۰:۱۱    
شفاآنلاین اجتماعی دراین عکس استادمحمد بلوری واستاد دکترنوشیروان کیهانی زاده وداریوش آرمان دبیرحوادث وحقوقی روزنامه ایران دیده می شوند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۰:۰۵    
شفا آنلاین سلامت سلامت جنسی بلوغ دوره ای در زندگی است که کودک دچار تغییرات جسمی شده و بدن او بالاخره به بدن یک بزرگسال تبدیل می شود که قادر به تولیدمثل است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۰:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی توجه پیرجماران به شرایط زمانی،مکانی و ضرورت های روز نکته ای ظریف و حساس است که در فرامین ایشان وجود دارد و تمامی ضرورت های عصر کنونی را به درستی تشخیص می دادند و نسبت به آن آگاهی و ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۹:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس اتحادیه گوشت گاوی گفت: دوشنبه هفته آینده جسله ای با حضور مسئولان مربوطه برگزار و درباره قیمت گوشت گوساله برای ماه مبارک رمضان تصمیم گیری خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۹:۲۱    
شفاآنلاین سلامت جنسی پزشکان معتقدند نداشتن رابطه جنسی می تواند عوارض جدی درافراد بدنبال داشته باشد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۹:۱۲    
شفا آنلاین سلامت رئیس سازمان شیلات کشور گفت: مصرف سرانه ماهی در دنیا 20 کیلو و در ایران 10 کیلوگرم است درحالی که مصرف آبزیان می تواند به ارتقا و توسعه سلامتی کمک کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۹:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی بر اساس آگهی های موجود برای خرید خانه های نوساز 60 تا 70مترمربع در تهران باید از متری 1.6 تا 17.5 میلیون تومان هزینه کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۸:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی بهناز جعفری از مردم خواست که از نام بیماری ام اس استفاده کنند و از به کاربردن الفاظی مانند بیماری آتنه فقیه نصیری خودداری کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۸:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی تفاهم نامه همکاری میان سازمان حفاظت محیط زیست و بانک مرکزی به امضای معصومه ابتکار و ولی الله سیف رسید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۸:۱۱    
شفا آنلاین اجتماعی یکی از عاشقانه ترین خواستگاری های چندوقت اخیر متعلق به این زوج چینی است؛
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی ترک اعتیاد خود حدیث مفصلی است که بعضا حواشی آن کم از معضل اعتیاد نیست،امری که به طرق متعدد پیگیری می شود و البته بعضا با نارسایی های خاص به خود نیز همراه می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۳۰    
شفا آنلاین اجتماعی مرد ژله ای که قرار بود صبح امروز در ملاء عام شود ، اجرای حکمش به چند روز آینده موکول شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۲۱    
شفا آنلاین سلامت متخصص ارتوپدی اطفال گفت: در صورت اصلاح نشدن پاهای پرانتزی تا سن 9 سال نیاز به عمل جراحی است و افرادی که دچار این مشکل هستند در بزرگسالی بیشتر مبتلا به آرتروز می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۱۲    
شفا آنلاین اجتماعی دختر نه ساله ای که در تصویر دیده می شود مریلا زارعی، بازیگر امروز سینمای ایران است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۰۳    
شفا آنلاین اجتماعی پژو خودروی مسابقه جدیدی با نام L500 R هیبریدی معرفی کرده که از طراحی فوق العاده ای بهره می برد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۴۶    
شفا آنلاین سلامت معاون درمان اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی از انعقاد قرارداد با یک شرکت اتریشی برای احداث بیمارستان در تبریز خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی یک شرکت سوییسی در حال راه اندازی اولین نمونه تجاری کارخانه ای است که قرار است گاز دی اکسید کربن را مستقیما از جو زمین جذب کرده و با انجام عملیاتی، آن را به یک محصول تجاری تبدیل کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۰    
شفا آنلاین سلامت مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل گفت: شهرداری در راستای شعار توسعه فرهنگی و اجتماعی، اقدام به افتتاح اولین باشگاه خنده در شهر اردبیل می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۱۲    
شفا آنلاین اجتماعی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک نیمه سنگین در محور هراز و فیروزکوه به سمت مرقد مطهر امام خمینی (ره) و شمال و شرق کشور خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۲    
شفا آنلاین سلامت وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی اجرای طرح تحول سلامت را از اقدامات مهم دولت یازدهم دانست وگفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی او از بیماری غول پیکری رنج می برد و یکی از بازوهایش 20 کیلو وزن دارد و به طرز عجیبی بیش از حد رشد کرده به طوری که زندگی را برایش دشوار کرده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی یک محقق ایرانی موفق به تولید آجر بازیافتی از ته سیگار با کاهش 58 درصدی مصرف انرژی شدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۲۰    
شفا آنلاین سلامت اعضای شورای عالی سازمان نظام پزشکی طی بیانیه ای ضمن ابراز نارضایتی از میزان افزایش تعرفه ها خواستار حضور رییس کل این سازمان در جلسات شورای عالی بیمه خدمات درمانی شدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی مدیر کل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور گفت:در نظر است تا از امسال طی فرآیندی سه ساله توزیع کارت های هوشمند ملی انجام شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی آزمایش عینک هایی که به افراد نابینا کمک می کنند تا به وسیله آن ها بتوانند ببینند بر روی مریض های اروپایی آغاز شد. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی دوربین های مدار بسته در اتاق بازی هتلی در اسکاتلند از چیزهایی فیلم گرفته اند که شبیه روح می مانند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۰    
شفا آنلاین سلامت محققان به روشی دست یافته اند که سبب می شود سیستم ایمنی بدن تومورها را مانند ویروس مورد حمله قرار دهد. این روش گامی موثر در جهت تولید واکسن جهانی سرطان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۴۵    
شفاآنلاین :حوادث پزشکی پسر 18ساله آلمانی پس از مراجعه به دندانپزشک و بیهوشی، جان باخت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس سازمان حج و زیارت گفت: راه به حج قطعا باز می شود و سال آینده سهمیه امسال را جبران می کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۰    
شفا آنلاین سلامت رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: ثبت نام در آزمون دوره های دکتری تخصصی Ph.D رشته های پزشکی از دهم خرداد شروع شده و تا بیستم این ماه ادامه دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۱    
شفا آنلاین سلامت جنسی دکتر آذین، متخصص پزشکی اجتماعی و روان درمانگر جنسی : کوچک شدن خانه ها بسیاری از رفتارهای اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۴۰    
شفا آنلاین سلامت یکی از شایع ترین دردهای ناحیه ستون فقرات در دوران بزرگسالی آرتروز گردن است ،که با ورزش از بروز آن جلوگیری می شود و در صورت ابتلا نقش درمانی دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۲۰    
شفا آنلاین سلامت رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: بخش سرطان مرکز بیماری های خاص بروجرد به دلیل نبود پزشک آنکولوژیست تعطیل است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۲    
شفا آنلاین سلامت رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز استخدام 17 هزار نفر از سوی این وزارتخانه در سال 95 صادر شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۵۰    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از راه اندازی سامانه هشدار سریع سیل تهران در سال جاری خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۱    
شفا آنلاین سلامت متخصص تغذیه گفت: برای تسکین درد معده مصرف غذاهای تند و پرادویه، چرب و نوشابه های گازدار محدود شود و در مقابل غذاهای حاوی سبزیجات، عسل و موز بیشتر مصرف شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۸    
شفاآنلاین :سلامت جامعه پزشکی رئیس مرکز تحقیقات قلب و عروق دانشگاه شهید بهشتی دربازدید از مرکز آموزشی و درمانی پژوهشی کوثر سمنان با تاکید براهمیت زمان طلایی دربرخی جراحی های حساس گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۲    
شفا آنلاین سیاسی مدیرکل سیاسی و امور بین الملل وزارت امور خارجه گفت: برجام تفاهم نامه تجاری نیست اما می تواند با رفع موانع زمینه رشد اقتصادی کشور را فراهم کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۰    
شفا آنلاین تغذیه یکی از مهمترین مواد غذایی که می تواند سلامت افراد را تضمین کند هویج است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۰    
شفا آنلاین سلامت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وجود 110 هزار نفر نیروی قراردادی را از چالش های مقابل روی این وزارتخانه عنوان کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۱۱    
شفاآنلاین :ورزش عمومی تیم ملی والیبال ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت های انتخابی المپیک موفق به شکست چین شد تا آخرین حریف آسیایی خود را نیز شکست داده باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۱۱    
شفا آنلاین سلامت کلینیک درمان ناباروری حضرت زهرا سلام الله علیها شهرکرد روز پنجشنبه با حضور سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۲    
شفا آنلاین طب سنتی زنجبیل از جمله گیاهان با خواص بیشمار است که می تواند چربی های بدن را به راحتی آب کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۰    
شفا آنلاین سلامت دانشیار گروه پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، در نوشتاری به ارتباط تعرفه های پزشکی و مدیریت هزینه های سلامت پرداخته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۱    
شفا آنلاین سلامت یک فوق تخصص بیماری های قلب و عروق، از زندگی ماشینی و فقر تحرکی ناشی از آن به عنوان یکی از مهم ترین عوامل موثر در فراوانی مرگ ومیرهای ناشی از بیماری های قلبی - عروقی یاد کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی شاید در اینجا گمان کنید، مجموعه ای از تصاویر ثروتمندان یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس، جایی مانند امارات متحده عربی را می بینید؛ به واقعیت نزدیک شده اید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۰    
شفا آنلاین اجتماعی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از ارائه امکانات نرم افزاری از جمله لپ تاپ ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۱    
شفا آنلاین سلامت دبیر ستاد توسعه فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با اشاره به اینکه اکنون سه مرکز سلول درمانی در استان های تهران، آذربایجان شرقی و فارس راه اندازی شده است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی معاون شورای فرهنگی و اجتماعی زنان در واکنش به ترویج سقط جنین از سوی یکی از بازیگران کشورمان گفت: حامیان آزادی سقط جنین در واقع از کشتار عامدانه نوزادان حمایت می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۰    
شفا آنلاین اجتماعی یک دختر که در شرایط خاصی به دنیا آمده بود که جمجمه اش سه برابر جمجمه عادی انسان ها باد کرده است؛ حالا صاحب برادر کوچکتر شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۴۱    
شفا آنلاین سلامت رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با اشاره به مصوبه افزایش 10 درصدی تعرفه های پزشکی سال 95، گفت: این مصوبه انحراف ما را از قیمت تمام شده خدمات بهداشتی و درمانی بیشتر می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۲    
شفا آنلابن سلامت فرقی نمی کند چه فصلی از سال باشد، از نوشیدنی های محبوب و همیشگی ما ایرانی ها چای است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۰    
شفا آنلاین اجتماعی "مارلون براندو" اسطوره بازیگری امریکا، در ابتدای راه بازیگری خود برای بازی در یک نقش بیش از یک ماه را بر روی یک ویلچر و در بیمارستان سپری کرد تا نقش سرباز مجروح جنگ را بازی کند!
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۰۲    
شفا آنلاین حوادث پزشکی استفاده از ضماد گیاهی، نیمی از بینی زنی را از بین برد. این زن به جای مراجعه به متخصصان علوم پزشکی به طور خودسرانه به روش های موسوم به درمان جایگزین روی آورده بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۸:۴۱    
شفا آنلاین سلامت گزارش های مختلفی از کشنده بودن ترکیب میوه استوایی "دوریان" و نوشابه کوکاکولا خبر می دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۸:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی این روزها آنقدر تعداد افراد معلقه زیاد شده که باید در قسمت وضعیت تاهل فرم های شخصیتی علاوه بر گزینه های مجرد و متاهل ، گزینه معلقه را هم اضافه کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۸:۲۰    
شفا آنلاین روانشناسی یکی از زیباترین تصاویری که از دوران کودکی در ذهن اغلب ما وجود دارد لحظه هایی است که به نوعی تشویق و تائید شده ایم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۸:۱۲    
شفا آنلاین سلامت عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از وجود تومور 8 کیلویی در پای جوان مازندرانی خبر داد و گفت: برای برداشتن این تومور 6 ساعت زمان نیاز است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۸:۰۰    
شفا آنلاین اجتماعی سلامت درحالی که جهان با همه گیری های ویروس های تب زرد و زیکا روبه رو است، هر دو گردهمایی سران کشورهای قدرتمند گروه 7 در ایسه – شیمای ژاپن و مجمع جهانی بهداشت در ژنو کنترل شیوع این ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۷:۳۱    
شفا آنلاین سلامت بر اساس مطالعه جدید محققان، مردانی که کروموزوم Y سلول های خونی خود را با افزایش سن از دست می دهند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به آلزایمر قرار می گیرند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۷:۱۶    
شفا آنلاین سلامت حوادث پزشکی یک گزارش تهیه شده به وسیله بنیاد تامسون رویترز نشان می دهد اکنون چین با تاکید بسیار بر مشارکت بخش خصوصی و دولتی و مطالعات علمی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۶:۵۹    
شفاآنلاین سلامت به افراد مسن توصیه می شود تا واکسن ذات الریه دریافت کنند؛ اما بر اساس یک مطالعه در انگلستان، این اقدام احتیاطی برای کسانی از هر سن که مبتلا به بیماری سلیاک هستند، نیز فکر خوبی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۶:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی مضمون روز جهانی بدون دخانیات، ابتکار عملی که هرسال از طرف سازمان بهداشت جهانی و دبیرخانه پیمان چارچوب کنترل دخانیات (FCC) انجام می گیرد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۶:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی در حالی که بحث های داغ درباره هشدارهای تصویری بزرگ تر روی بسته بندی های سیگار در هند در جریان است، براساس بررسی جدیدی که یک شرکت بیمه در هند انجام داده است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۶:۰۰    
شفا آنلاین سلامت اصلاح صورت می تواند سریع و آسان انجام بگیرید. تنها ریش تراش را بگیرید و آن را به صورت خود بکشید تا ته ریش شما برداشته شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۵:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی روانشناسی یک مطالعه جدید که در فرانسه انجام شده حاکی از آن است، بیمارانی که پیش از جراحی به موسیقی آرام بخش گوش دادند، کمتر به درمان با داروی مسکن نیاز داشتند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۵:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی روانشناسی روانشناسان دانشگاه راتگرز دریافتند مردانی که باورهای سنتی درباره مردانگی (همچون مردان باید قوی باشد، به خود اتکا کنند، شجاع باشند و به لحاظ احساسی خود را نگه دارند) ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۵:۱۷    
شفا آنلاین سلامت طاسی فقط برای مردان نیست، بلکه زنان را نیز مبتلا می سازد. برای جلوگیری از طاسی در زنان می توان کارهای پیشگیرانه زیر را انجام داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۴:۵۹    
شفا آنلاین اجتماعی محققان دانشگاه روچستر می گویند، کودکانی که در فقر بزرگ می شوند ممکن است به نادرست به آن ها برچسب ناسازگار زده شود به این خاطر که به نظر می رسد آن ها فاقد حس خویشتن داری هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۴:۳۰    
شفا آنلاین سلامت سلامت جنسی طبق تعریف سازمان جهانی بهداشت، سلامتی به معنی برخورداری از رفاه کامل جسمی، روانی، اجتماعی و مانند آن است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۴:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی به تازگی دانشمندان آمریکایی کشف کرده اند که بر خلاف باورهای عمومی، سبک زندگی پر مشغله می تواند افراد سالخورده را از نظر مغزی سالم تر و فعال تر نگاه دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۳:۳۱    
شفا آنلاین سلامت به تازگی دانشمندان توانسته اند تا راه حلی در سطح مولکولی برای پدیده پرواززدگی (Jet Lag) بیابند که می تواند با ایجاد تغییر در ساعت فیزیکی انسان به رفع این مشکل بپردازد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۳:۱۶    
شفا آنلاین اجتماعی در تقویم های بین المللی روز سی و یکم می برابر با یازدهم خرداد به عنوان روز بدون دخانیات نامگذاری شده و در این روز از همه مردم درخواست می شود دست کم به مدت بیست و چهار ساعت از هیچ ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۳:۱۶    
شفا آنلاین اجتماعی مرسدس بنز 300SL در زمان خود پرسرعت ترین خودروی در حال تولید دنیا بود و برخی آن را اولین سوپرماشین تاریخ صنعت خودروسازی می دانند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۱:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی 40 میلیون؟ همین قدر پول داری؟ این دور و برها نگرد وقتت رو الکی تلف نکن! بعد نگاهی می اندازد به صورت مرد که مقابل در ایستاده. خشکش زده انگار ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۱:۱۸    
شفا آنلاین اجتماعی کمتر از یک هفته دیگر ماه رمضان آغاز می شود. بازار کالاهای اساسی و کالاهایی که در این ماه مصرف بیشتری نزد مردم دارند، همه ساله با نزدیک شدن به این ماه جنب و جوش ویژه ای دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۱:۰۰    
شفا آنلاین جامعه پزشکی دکتر جمشید لطفی 79 ساله را بیشتر بانام بیماری ام اس می شناسند. او چندسالی است که در ایران زندگی نمی کند ولی از موسسان انجمن ام اس در ایران و ازجمله پزشکانی است که سال هاست ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۰:۵۴    
شفاآنلاین:سلامت تغذیه یکی از شایع ترین شکایات در ماه رمضان ، بوی بد دهان به علت خشکی دهان است که به هنگام روزه گرفتن حاصل می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۰:۳۰    
شفاآنلاین :سلامت حوادث پزشکی رئیس پلیس استان البرز از کشف 80 فقره نسخه جعلی داروهای کمیاب خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۰:۳۰    
شفا آنلاین اجتماعی سلامت خبر موافقت هیات وزیران با افزایش 10 درصدی تعرفه های پزشکی به سرعت در جامعه پزشکی پیچید و با سرعتی مثال زدنی، صاحب نظران این حوزه را در یک دوقطبی موافق و مخالف قرار داد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۰:۱۶    
شفاآنلاین: جامعه پزشکی سلامت همزمان با قطعی شدن افزایش 10درصدی تعرفه های پزشکی،جدول دستمزد های پزشکان دربخش های دولتی و خصوصی اعلام شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۰:۱۶    
شفا آنلاین سلامت در مطالعه ای که تصور می شود منجر به ابداع درمان جدیدی برای دیابت نوع 2 شود، یک دوز از پپتید تحریک کننده رشد مستقیما به درون مغز موش های چاق و دیابتیک تزریق و تحت آن ها بررسی قرار ...
  • ۱