سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۶:۵۵Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 8 خرداد 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 خرداد 1395 شفا آنلاین 2 خرداد 1395 شفا آنلاین 3 خرداد 1395 شفا آنلاین 4 خرداد 1395 شفا آنلاین 5 خرداد 1395 شفا آنلاین 6 خرداد 1395 شفا آنلاین 7 خرداد 1395 شفا آنلاین 8 خرداد 1395 شفا آنلاین 9 خرداد 1395 شفا آنلاین 10 خرداد 1395 شفا آنلاین 11 خرداد 1395 شفا آنلاین 12 خرداد 1395 شفا آنلاین 13 خرداد 1395 شفا آنلاین 14 خرداد 1395 شفا آنلاین 15 خرداد 1395 شفا آنلاین 16 خرداد 1395 شفا آنلاین 17 خرداد 1395 شفا آنلاین 18 خرداد 1395 شفا آنلاین 19 خرداد 1395 شفا آنلاین 20 خرداد 1395 شفا آنلاین 21 خرداد 1395 شفا آنلاین 22 خرداد 1395 شفا آنلاین 23 خرداد 1395 شفا آنلاین 24 خرداد 1395 شفا آنلاین 25 خرداد 1395 شفا آنلاین 26 خرداد 1395 شفا آنلاین 27 خرداد 1395 شفا آنلاین 28 خرداد 1395 شفا آنلاین 29 خرداد 1395 شفا آنلاین 30 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۳:۴۶    
شفا آنلاین سلامت باید تجویز طب سنتی در کشور منطقی شده در غیر این صورت این طب با مشکلات جدی روبرو می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۲:۵۱    
شفا آنلاین اجتماعی این پسر 10 ساله که پایش خونریزی شدیدی داشت در حلقه مردم و ماموران اورژانس گریه کنان می گفت پایم را عمل می کنند پس امتحاناتم چه می شود؟
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی ناسا امروز بار دیگر برای باد کردن اتاق جدید ایستگاه فضایی بین المللی تلاش می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۲:۲۱    
شفا آنلاین اجتماعی قرار است دو غول فناوری جهان در راستای پروژه ای مشترک به تسریع سرعت اینترنت بپردازند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۲:۱۲    
شفا آنلاین اجتماعی آمریکا در حال ساخت پیشرفته ترین هواپیمای فضایی جهان است، پروژه ای متفاوت که رسیدن به مدار زمین را ساده تر از هر زمان دیگری می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۲:۰۰    
شفا آنلاین اجتماعی پرورش ابر زنبورهای تغییریافته ژنتیکی با توانی فوق العاده آنچان که در برخی فیلمهای علمی و تخیلی نمایش داده می شود در حال تحقق است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۵۱    
شفا آنلاین سلامت محققان دانشگاه هاروارد تئوری تازه ای درباره آلزایمر مطرح کرده اند که در صورت درستی، درک ما را از این بیماری دگرگون خواهد کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۰    
شفا آنلاین اجتماعی وزیر ارتباطات با اشاره به حملات اخیر هکری به سایت های دولتی ایران گفت: بر اساس بررسی هایی که انجام دادیم مشخص شد آی پی یکی از هکرها مربوط به اروپا بوده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۲۲    
شفا آنلاین اجتماعی عوامل متعددی در اعتیاد به نوجوانان به مواد مخدر نقش ایفاء می کنند. ناامنی، عدم اعتماد به نفس و احساس عدم پذیرش اجتماعی یکی از دلایل عمده اعتیاد نوجوان به مواد مخدر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۱    
شفا آنلاین سلامت محققین برزیلی موفق به ابداع شیوه ای شدند که فقط سلول های سرطانی مورد هدف قرار می گیرند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۵۲    
شفا آنلاین سلامت استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، بخشی از جایزه 100 هزار دلاری مجمع جهانی بهداشت را برای توسعه سلامت در ایران اهدا نمود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۲    
شفا آنلاین سلامت دبیر ستاد توسعه سلول های بنیادی معاونت علمی گفت: بنا داریم تا 3 مرکز، انستیتو یا موسسه سلول بنیادی را برای انجام تحقیقات و ارائه خدمات سلولی در قطب های مهم کشور راه اندازی کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۰    
شفا آنلاین طب سنتی یک متخصص طب سوزنی و چینی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت متولی یک بخشی از طب سنتی است، گفت: ارتقای ساختار آموزش طب سنتی در وزارت بهداشت بسیار در روند پیشرفت طب سنتی مؤثر است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۱    
شفا آنلاین اجتماعی استاد علوم ارتباطات گفت: تفکیک موضوع "زن و رسانه" یا"مرد و رسانه" در رسانه های ما چندان آشکار نیست اما آنچه که می توان در میان فعالیت های رسانه ها مشاهده کرد این است که در حوزه ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۲    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص طب سنتی گفت: مغز دارای مزاج سرد و تر است و مصرف غذاهای سرد و تر مانند ماست و آب سرد و آب یخ موجب افزایش رطوبت مغز شده و موجب خواب آلودگی می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۵۰    
شفا آنلاین سلامت رئیس انجمن صنفی اپتومتری گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 21 وظیفه برای اپتومتریست ها تعریف کرده که مهمترین آن ساخت و ارائه عینک طبی و تعیین نمره عینک است که به صورت مستقل یا ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی هر گونه تنش، نزاع و درگیری که منجر به ایجاد ترس و اضطراب در کودک می شود، باعث تشدید علائم و رفتارهای کودک بیش فعال می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۱    
شفا آنلاین اجتماعی رییس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: ایران رکورد دار مصرف لوازم آرایشی نه در خاورمیانه نه در آسیا و نه در جهان و نه درهیچ سطح دیگری، نبوده و نیست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۲    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص علوم زیستی و طب گیاهی گفت: مصرف نان در کشور بالا است و این نان ها اغلب چون سبوس ندارد و فقط از آرد سفید تهیه می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۰    
شفا آنلاین سلامت مطالعه جدید محققان نشان می دهد هرچقدر میزان میوه بیشتری در دوره بارداری خورده شود، سطح IQ کودک به مراتب بیشتر خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی میزان انرژی بدن به عوامل مختلفی بستگی دارد که در صورت عدم رعایت آنها فرد مبتلا به بیماری می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۵۲    
شفا آنلاین سلامت مهم ترین دلیل نداشتن خواب کافی در دوران بارداری عدم پیروی از رژیم غذایی سالم است که وضعیت و فرم مادر را برای خوابیدن دچار مشکل می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۳۱    
شفا آنلاین سلامت سازمان غذا و دارو اعلام کرد که نوعی پنی سیلین به علت احتمال آلودگی و ایراد در فرمولاسیون دارویی از سطح عرضه جمع آوری و به شرکت تولید کننده عودت داده می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۳۱    
شفا آنلاین سلامت مشاور پژوهشی رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در حوزه گیاهان دارویی گفت: صمغ رازیانه کوهی برای محل گزش حشرات اثربخش و برای تسکین دندان درد مفید است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۰    
شفا آنلاین سلامت دانشجوی دانشگاه شهرکرد کفی الکتریکی برای کفش طراحی کرده است که با لرزش پا در حین بد گام برداشتن، موجب اصلاح خودآگاهانه راه رفتن می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۱    
شفا آنلاین سلامت محققان آلمانی در حال تلاش برای ساخت یک سیستم عصبی هستند که به واسطه آن، ربات ها هم درد را حس می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۱    
شفا آنلاین اجتماعی نبود امکانات پژوهشی برای بسیاری از مبتکران و نوآوران جوان معضل اصلی تبدیل علم به فناوری و ثروت است، اما بسیاری از موسسات و یا بخش های اجرایی کشور ضمن جزیره ای عمل کردن ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی معاون توسعه فناوری وخدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بانک های اطلاعاتی و سامانه های خدماتی این سازمان هک نشده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۱    
شفا آنلاین اجتماعی داعش به دختران و زنان در شمالغرب عراق اعلام کرد: زنان مجرد از نقاب سفید و زنان شوهردار با همان پوشش نقاب مشکی در انظار عمومی ظاهر شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۲    
شفا آنلاین سلامت جامعه پزشکی نخستین بار مقاله تحقیقاتی گروهی از پزشکان متخصص و نخبه استان بوشهر در نشریه معتبر کالج متخصصان قلب آمریکا منتشر شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۰    
شفا آنلاین سلامت رییس سندیکای تولیدکنندگان مکمل های رژیمی غذایی ایران با گلایه از وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه هنوز اقدام موثری برای سالم سازی زنجیره تامین مکمل های ورزشی انجام نداده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۱    
شفا آنلاین بیمه و بانک بانک صادرات به منظور افزایش رضایت مندی و صرفه جویی در هزینه ها و وقت مشتریان طی مراسمی با حضور اسماعیل لله گانی مدیر عامل این بانک از اولین دستگاه خود بانک(VTM) رونمایی کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۲    
شفا آنلاین سلامت عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم و نماینده مجلس دهم، از وجود 10 میلیون سیگاری در کشور خبر داد و گفت: سالانه 50 میلیارد نخ سیگار در ایران دود می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۵:۲۲    
شفا آنلاین تغذیه یک متخصص تعذیه اظهار کرد: افراد برای اینکه در ماه رمضان روزه داری راحتی داشته باشند، باید از هم اکنون تغییراتی در برنامه غذایی خود انجام دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۰    
شفا آنلاین طب سنتی یک متخصص طب سنتی، مکانیسم بادکش و تاثیرات آن را تشریح کرد و گفت: مثلاً بادکش در بیماران دیابتی باعث کاهش قند خون می شود و اگر بادکش به شیوه صحیح انجام شود عوارض جانبی نخواهد داشت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۱    
شفا آنلاین سلامت رئیس پژوهشکده غدد درون ریز و متابولیسم با بیان این که کمبود ید سبب کاهش ضریب هوشی (آی کیو) می شود، توصیه کرد: کودکان بدغذا برای جبران این کمبود، روزانه قرص مکمل حاوی ید مصرف کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی یک آسیب شناس اجتماعی با بیان اینکه مناسب ترین زمان برای مادرانی که قصد دارند کودکان خود را به مهدکودک بفرستند بعد از دوسالگی است، گفت: تصویب قوانین حمایتی برای زنان شاغل ضروری است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۰    
شفا آنلاین سلامت مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: در ماه آینده نخستین مرکز جامع اهدای خون در تهران راه اندازی می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۱    
شفا آنلاین سلامت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از اجرای سراسری نسخه الکترونیکی بیماران خاص تا 2 ماه آینده، پوشش خدمات ناباروری و امضای توافقنامه جدید با وزارت بهداشت خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۲    
شفا آنلاین سلامت شیوع سرطان دهان با بالا رفتن سن افزایش می یابد و تقریباً 95 درصد از موارد این سرطان پس از 40 سالگی و بخصوص در دهه های 6 و 7 زندگی رخ می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۳    
شفا آنلاین سلامت دانشمندان دانشگاه ملی سنگاپور روش جدیدی را ابداع کرده اند که از یک چاپگر سه بعدی برای ترکیب دوزهای مختلف داروهای گوناگون در یک قرص با پخش زمان بندی شده استفاده می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۰    
شفا آنلاین اجتماعی مسئولان در جلوگیری از فروپاشی خانواده نقش ارزنده ای دارند . مسئولان با ایجاد شرایط مناسب شغلی،معیشتی،اقتصاد و.. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۱    
شفا آنلاین طب سنتی مدیر کل دفتر طب سنتی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه آیین نامه اقدامات ایجابی در حوزه طب سنتی تدوین شده ایت از تسری آموزه های طب سنتی به همه دست اندرکاران عرصه سلامت خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۲    
شفا آنلاین سلامت سازمان بهداشت جهانی در واکنش به هشدارهای بیش از 150 دانشمند و کارشناس سلامت عمومی در مورد خطرات ناشی از شیوع ویروس زیکا در برزیل ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۰    
شفا آنلاین سلامت معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: متاسفانه بسیاری از خانواده ها برای یکهزار روز طلایی پس از تولد کودک سرمایه گذاری کمی می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۱    
شفا آنلاین سلامت مدیرکل استاندارد فارس با بیان این که 16 هزار جعبه بزرگ دستمال کاغذی با نشان تجاری تقلبی ' مارک' (Mark) در شیراز کشف و ضبط شده است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۵    
شفا آنلاین سلامت طب سنتی شرکت آربرو فارماکیوتیکلاز (Arbro Pharmaceuticlas) واقع در دهلی نو، با همکاری دانشگاه هاروارد، موفق به ارائه فرمولاسیون جدیدی برای افزایش اثربخشی کورکومین شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۲    
شفا آنلاین سلامت رییس اداره بهداشت و درمان سپاه پاسداران گفت: میزان مصرف دارو در ایران سیر صعودی به خود گرفته به گونه ای که هم اکنون شاخص مصرف دارو در کشور 4 برابر استانداردهای جهانی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۳    
شفا آنلاین بیمه و بانک ابزارهای مالی اسلامی (صکوک) با وجود اینکه از ظرفیت بالایی برای تامین مالی در بازار سرمایه برخوردارند، اما هنوز نتوانسته اند جایگاه خود را در نظام مالی ایران بیابند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۲    
شفا آنلاین سلامت مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی ، سنتی و مکمل های سازمان غذا و دارو با تاکید بر ضرورت پرهیز از بزرگنمایی اثر مکمل ها بر بدن با تبلیغات اغواگرانه ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۰    
شفا آنلاین سلامت شیمی درمانی یک درمان استاندارد برای سرطان است که البته عوارض جانبی شدیدی دارد و نه تنها سلول های بیمار، بلکه انواع سالم را نیز از بین می برد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۴    
شفا آنلاین سلامت در روزهای اخیر شاهد انتشار اخباری در این باره بوده ایم که تریاک های موجود در بازار ناخالصی دارند و به سرب آلوده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۱    
شفا آنلاین اجتماعی هیئت مذاکره کننده حج در حالی به کشور بازگشت که روزنامه های سعودی با فرافکنی در رابطه با روند انجام مذاکرات ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۵    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، نسبت به تبعات مصرف خانوادگی قلیان در کشور هشدار داد و گفت: گرایش رو به افزایش مصرف قلیان در بین دختران، نگران کننده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۲    
شفا آنلاین جامعه پزشکی رئیس انجمن علمی آسیب شناسی ایران، وجود یک پزشک متخصص به عنوان پاتولوژیست را راهی مؤثر برای استفاده بهینه و بجا از تست های آزمایشگاهی دانست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۰    
شفا آنلاین سلامت جنسی زایمان پیش از موعد برای نوزاد بسیار خطرناک است زیرا بدن و ارگان های داخلی او به طور کامل رشد نکرده اند و ممکن است نتواند در فضای بیرون از رحم خیلی دوام بیاورد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۰    
شفا آنلاین سلامت تحقیقات جدید دانشمندان نشان می دهد مکانیسم پاکسازی مغز برای درمان حملات صرعی موثر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۲۱    
شفا آنلاین سلامت رئیس سازمان غذا و دارو گفت: اگر بیمه ها طلب خود را به داروخانه ها و بیمارستانها نپردازند چرخه کاهش نقدینگی در زنجیره تأمین دارو و تجهیزات پزشکی مختل می شود و این شرایط را خطرناک می ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۰    
شفا آنلاین اجتماعی بررسی صفحه اینستاگرام قاتل ستایش نشان می دهد او در آخرین لحظات عکسی از دختر بچه 6 ساله ای گذاشته است و این بیانگر آن است که فکر او درگیر ستایش بوده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۱    
مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش HIV یک کودک 5 ساله نه تنها باعث تعجب تیم پزشکی شد بلکه شوک بزرگی به خانواده این پسربچه وارد کرد و پزشکان هم برای انجام آزمایش های مکرر و پیگیری چگونگی ابتلا به این ویروس ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۲    
شفا آنلاین سلامت 150 دانشمند و کارشناس برجسته سلامت عمومی در جهان با انتشار نامه ای خطاب به سازمان جهانی بهداشت (WHO) خواهان آن شده اند که به دلیل شیوع ویروس زیکا ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۰    
شفا آنلاین سلامت رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از ایجاد محدودیت در تبلیغ غذاهای ناسالم و مضر سلامت در تبلیغات محیطی شهر خبرداد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۲    
شفا آنلاین سلامت تحقیقات اخیر دانشمندان نشان می دهد که مواد غذایی تراریخته یا دستکاری شده از طریق تغییر ژنتیکی موجب نقص در سیستم ایمنی بدن، ناباروری و پیری زودرس می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۰    
شفا آنلاین سلامت در همه کشورهای جهان صنعت بیمه در حوزه بهداشت و درمان بسیار قوی بوده و در زمان بیماری پشتوانه ای برای افراد است اما نحوه عملکرد آن در کشور ما تفاوت فاحشی با سایر کشورها دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۰    
شفا آنلاین اجتماعی ایران همواره به عنوان یکی از رکورد داران مصرف محصولات آرایشی در دنیا شناخته شده و از طرفی بازار آرایشی و بهداشتی کشور از حوزه هایی است که بنابر اعلام مسوولان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۱    
شفا آنلاین اجتماعی رییس پلیس راهور ناجا از اتصال بانک اطلاعاتی پلیس با بانک اطلاعاتی تجمیع شده معاینه فنی در وزارت کشور خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۰۵    
شفا آنلاین روانشناسی وقتی از خانمی سوال می کنید علت طلاق چه بوده است، معمولا یک فرآیند را توضیح می دهد. حال آن که وقتی از یک مرد پرسیده می شود قضیه طلاق شما چیست، عمدتا به یک لحظه خاص اشاره می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۵۰    
شفا آنلاین سلامت سکته های قلبی از شایع ترین علل مرگ و میر در کشور است که باید با افزایش آگاهی از وقوع آنها جلوگیری کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۴۱    
شفا آنلاین سلامت محققان دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی شهید بهشتی تهران یک نوع نانوکاتالیست مغناطیسی با کارایی بالا جهت تولید یک ترکیب شیمیایی پرکاربرد معرفی کرده اند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۳۲    
شفا آنلاین سلامت طبق یافته های تحقیقاتی، زنان مبتلا به نامنظمی ضربان قلب یا اختلال ریتم قلبی بسیار در معرض ابتلا به سرطان، به خصوص سرطان روده قرار دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۲۱    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص دهان و دندان گفت: استفاده دراز مدت از خمیر دندان بر سلامت بدن تاثیر منفی ندارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۲    
شفا آنلاین سیاسی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعتی دیگر آغاز به کار می کند و مراسم افتتاحیه این مجلس با حضور مقامات کشوری و لشگری برگزار می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی گیره های ارزان قیمت موی سر که این روزها به صورت فله ای و حراج در اکثر مغازه ها به فروش می رسند خطرات و بیماری های مرگباری را به همراه دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۸:۴۱    
شفا آنلاین سلامت مخلوط کردن پوره لیمو ترش یا یک برش لیمو با چای و سرکه سیب سرعت کاهش وزن را به حداکثر می رساند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۰    
شفا آنلاین سلامت شما با خوابیدن، تا شش درصد کمتر کالری مصرف می کنید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۸:۲۲    
شفا آنلاین سلامت پرکاری تیروئید ( هیپرتیروئیدیسم ) یعنی تیروئید بیش از حد هورمون می سازد. تیروئید شما یک غده در جلوی گردن شما است این غده سوخت و ساز بدن را کنترل می کند و سبب تبدیل مواد غذایی به ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۸:۱۰    
شفا آنلاین اجتماعی تمرین امداد و نجات زمینی و هوایی جمعیت هلال احمر خوزستان با مشارکت گروه خیریه همیاران بی نام به منظور برآورده کردن آرزوی پزشک شدن پنج کودک سرطانی روز جمعه در شهرستان اهواز برگزار ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۷:۴۸    
شفا آنلاین اجتماعی عینکی که روی زمین موزه هنرهای معاصر فرانسیسکو گذاشته شده بود، بسیاری از بازدیدکنندگان را به اشتباه انداخت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۷:۱۵    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش ضمن تشریح روند آماده سازی و چاپ کتب درسی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۷:۰۰    
شفا آنلاین روانشناسی هنگامی که همسرتان یکی از رفتارهای محبت آمیز و مورد علاقه تان را انجام داد، حتماً از او تشکر و قدردانی کنید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۶:۴۵    
شفا آنلاین بیمه و بانک با سیاست جدیدی که بانک مرکزی مبنی بر "هدایت سازوکار تعیین نرخ سود بانکی به بازار بین بانکی" در دستور کار قرار داده است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۶:۱۶    
شفا آنلاین اجتماعی باراک اوباما که امروز به هیروشیما سفر کرده، در برخورد با پیرمردی بازمانده از بمباران اتمی این شهر به نام شیجیکی موری، او را در آغوش گرفت و ابراز همدردی کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۵:۴۶    
شفا آنلاین اجتماعی یک دستگاه اتوبوس حامل 23 دانش آموز که از شهر اِسترود آمریکا به سمت باغ وحش اوکلاهاما سیتی در حرکت بود، آتش گرفت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۵:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی دگرگونی نقش قسم در گذر زمان باعث شده که از یک پدیده مقدس با کاربردی خاص به رفتاری روزانه تبدیل شود و مانند نقل و نبات بر سرزبان ها بیفتد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۵:۱۶    
شفا آنلاین سلامت بررسی های دانشمندان نشان می دهد برخی اعضای بدن قابل استفاده نیستند و هیچ نقشی در زنده ماندن انسان ها ندارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۵:۰۲    
شفا آنلاین سلامت استاندار اردبیل گفت: سرطان در کشور در حال افزایش است و ضرورت دارد به این قضیه به عنوان یک بحران نگاه کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۴:۳۰    
شفا آنلاین سلامت جنسی مصرف 75 گرم گردو در روز به افزایش تعداد و بهبود کیفیت اسپرم در مردان نابارور یا دارای مشکلات باروری کمک می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۳:۰۰    
شفا آنلاین سلامت عواملی که باعث ریزش مو می شوند یا برگشت پذیرند یا غیرقابل برگشت و با توجه به این مسئله، برای ریزش مو درمان های مختلفی وجود دارد که از یک فرد به فرد دیگر متفاوت است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۲:۰۱    
شفا آنلاین تغذیه آیا شما در تلاش برای کاهش چند کیلو از وزنتان هستید یا تلاش می کنید که وزنتان را ثابت نگه دارید؟
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۱:۴۷    
شفا آنلاین سلامت همه مادران می دانند که ارتباط پوستی والدین با نوزاد و کودک چه آثار خوبی به جا می گذارد علاوه بر ایجاد حس ارامش و امنیت می تواند توان هوشی کودک و هشیاری او را افزایش داده و بیماری ها ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۰    
شفا آنلاین سلامت اتواسکلروز به معنی رشد غیرطبیعی و تدریجی استخوان در گوش میانی است. این رشد مانع عملکرد طبیعی استخوان رکابی که مسئول انتقال صداست شده و از این طریق سبب کاهش شنوایی مزمن انتقالی می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۱:۱۸    
شفا آنلاین سلامت جنسی عواملی که می تواند باعث کاهش میل جنسی در خانم ها شود عبارتند از
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۱:۰۱    
شفا آنلاین سلامت پیشگیری بعد از مواجه، عبارت از اقداماتی است که فرد بلافاصله پس از مواجه با ویروس اچ آی وی آن را انجام می دهد تا خطر ابتلا به بیماری را کاهش دهد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۰:۴۶    
شفا آنلاین روانشناسی اختلال هذیانی، اختلالی روانپزشکی است که در نوع حسادت آن فرد مبتلا همسر خود را به بی وفایی و خیانت متهم و دائم تلفن و رفت و آمدهای او را چک می کند ...
  • ۱