جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۱۳Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 15 آبان 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 آبان 1395 شیعه نیوز 2 آبان 1395 شیعه نیوز 8 آبان 1395 شیعه نیوز 9 آبان 1395 شیعه نیوز 10 آبان 1395 شیعه نیوز 11 آبان 1395 شیعه نیوز 12 آبان 1395 شیعه نیوز 13 آبان 1395 شیعه نیوز 14 آبان 1395 شیعه نیوز 15 آبان 1395 شیعه نیوز 16 آبان 1395 شیعه نیوز 17 آبان 1395 شیعه نیوز 18 آبان 1395 شیعه نیوز 19 آبان 1395 شیعه نیوز 20 آبان 1395 شیعه نیوز 21 آبان 1395 شیعه نیوز 22 آبان 1395 شیعه نیوز 23 آبان 1395 شیعه نیوز 24 آبان 1395 شیعه نیوز 25 آبان 1395 شیعه نیوز 26 آبان 1395 شیعه نیوز 27 آبان 1395 شیعه نیوز 28 آبان 1395 شیعه نیوز 29 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۳:۵۷    
رئیس جمهور پیشین یمن از طرح صلح سازمان ملل برای پایان دادن به جنگ و درگیری در این کشور استقبال کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۳:۳۹    
به گزارش شیعه نیوز ، نیروهای امنیتی عراقی روستاهای طیشه، سید حسن، حراره، ابوشکه و الفارسیه را در جنوب غربی موصل آزاد کردند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۳:۲۴    
از همه این اتفاقات و تناقض در مواضع و افکار می توان این گونه برداشت کرد که نه امریکایی ها تمایل دارند به تمامیت ارضی و استقلال عراق احترام بگذارند، نه ترک ها.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۳:۰۶    
نخست وزیر عراق و فرمانده کل نیروهای مسلح در این کشور تاکید کرد که هیچ عقب گردی در هیچ محوری در صحنه درگیری ها وجود ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۲:۴۸    
سازمان عفو بین الملل خواستار آزادی بدون قید و شرط شیخ علی سلمان رهبر جمعیت الوفاق بحرین و لغو حکم صادره در حق وی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۲:۳۰    
منابع آگاه به روزنامه العرب گفتند که ایرانی نقش محوری در تسهیل توافق نفتی میان مصر و عراق داشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۲:۱۲    
3 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ بنیاد کلینتون به طور رسمی دریافت یک میلیون دلار از قطر را در سال 2011 تایید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۱:۵۱    
عملیات تروریست های "فتح الشام" برای خروج از حلب در پی اقدام ارتش سوریه شکست خورد و به عقب نشینی آنها انجامید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۱:۳۳    
سعد حریری، که به عنوان نخست وزیر مأمور تشکیل کابینۀ لبنان معرفی شده است، روز شنبه با نمایندگان فراکسیون حزب الله در پارلمان دیدار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۱:۱۸    
گرچه مساله ریاست جمهوری در لبنان حل شده اما مساله نخست وزیری و تشکیل کابینه و پیچیدگی های آن وجود دارد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۰:۴۲    
جوهره معادله توافق حاصله بین گروه های اصلی لبنانی ، بیانگر آن بوده که طرفین با رجوع به عقلانیت صحیح و رجحان قاعده برد - برد برای طرفین، نسبت به همدیگر انعطاف نشان دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۰:۰۶    
اعضای فراکسیون حزب الله ( وفاداری به مقاومت) در پارلمان لبنان در دیدار با سعد حریری نخست وزیر لبنان خواستار تشکیل دولت وفاق ملی بدون آنکه طرفی استثناء شود، شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۹:۴۸    
رسانه های ترکیه از ارسال تجهیزات نظامی بیشتر این کشور به مرزهای عراق خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۹:۲۷    
رهبر جریان صدر عراق در اظهاراتی انتخاب رئیس جمهور لبنان را اتفاقی مسرت بخش خواند و به لبنانی ها توصیه کرد که از این به بعد برای تقویت ارتش در حمایت از کشورشان مقابل خطرات تروریسم تلاش کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۹:۰۹    
ایجاد یک منطقه امن به خصوص با فاکتورهای پیچیده ای که نیروهای نظامی روسیه دارند، یعنی میزبانی از چالش. در ابتدا، منطقه امن باید توسط نیروهای نظامی محافظت شود وگرنه به هیچ وجه امنیتی درکار نخواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۸:۵۱    
موسس وبسایت افشاگر ویکی لیکس در مصاحبه ای افشا کرد که کاندیدای دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و داعش از یک منبع مالی تغذیه می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۸:۳۳    
در آستانه آغاز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، میمون پیشگوی چینی، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان را به عنوان برنده نهایی انتخابات معرفی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۸:۱۸    
آیا این شواهد نصفه و نیمه، در طول 20سال گذشته کافی است برای اینکه وزارت امور خارجه، ایران را به عنوان حامی پیشرو در جهان برای حمایت از تروریسیم بشناسد؟
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۷:۵۷    
رئیس جمهور ترکیه، مسئولان آلمانی را به پناه دادن به "تروریست ها" متهم کرده و گفت: برلین از تحویل کودتاچیان تحت تعقیب آنکارا خودداری می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۷:۳۹    
"دیمیتری مدودف" نخست وزیر روسیه تأکید کرد که مانع اصلی حل و فصل بحران سوریه مساله جدا سازی تروریست ها از کسانی است که خواهان صلح هستند و مواضع سازنده دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۷:۲۴    
آن چه در ترکیه کنونی، موجب نگرانی می شود، صرفا محبوس کردن مخالفین و سیاستمداران نیست، بلکه تبدیل این مکانیسم، به یگانه مکانیسم و یگانه رویکرد برخورد با مخالفین است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۷:۰۶    
گزارش سازمان عفو بین الملل از نارضایتی برخی پناهجویان به دلیل سوء برخورد و آزار و اذیت پلیس ایتالیا خبر می دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۶    
هلاکت محمدالغابی فرمانده تروریست های جیش التحریر وابسته به ارتش آزاد سوریه تایید شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۳    
ارتش و پلیس اتحادیه عراق عناصر گروهک تروریستی داعش را در بازار حمام العلیل در جنوب موصل محاصره کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۰    
مقامات ارتش آلمان می گویند دهها سرباز را در رده های مختلف این نیرو دستگیر کرده اند که جزء اسلامگرایان تندرو بوده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۶:۰۳    
حضرت رقیه (سلام الله علیها) دختر امام حسین (علیه السلام) در واقعه عاشورا سه سال سن داشتند که بعد از شهادت پدر و یارانش در عصر عاشورا ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۵:۵۷    
رئیس پلیس فتا استان البرز با اشاره به برخی کلاهبرداری های اینترنتی به بهانه ثبت نام اربعین از طریق سایت های جعلی گفت: هموطنان حتما ازطریق سامانه ثبت نام زیارت اربعین(سماح ) ثبت نام کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۵:۵۴    
نخست وزیر عراق به استان نینوا رفت و از مناطق جنگی بازدید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۵:۵۱    
کشور تایلند در جنوب شرق آسیا از گذشته های دور تاکنون مهد زندگی مسالمت آمیز بوده و مساجد در این کشور در کنار کلیسا ساخته شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۵:۴۲    
اسم های عربی از جمله اسامی ائمه معصومین(علیهم السلام) همچنان رتبه دار انتخاب بیشترین نام های برگزیده برای کودکان در جمهوری آذربایجان است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۵:۴۲    
رهبر کلیسای کاتولیک انگلیس و ولز تأکید کرد: جامعه سکولار بریتانیا می تواند اسلام را تا حد زیادی از طریق مهاجران مسلمان بشناسد که این امر با تعامل هرچه بیشتر با آن ها محقق می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۵:۳۶    
نیروهای ائتلاف به رهبری امریکا به طور مشترک عملیاتی را علیه عناصر طالبان در ولایت کندز راه اندازی کردند که در نتیجه عملیات هوایی 30 غیرنظامی کشته و 25 تن دیگر زخمی شدند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۸    
رئیس پیشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کودتای ترکیه تهدیدی برای ما از نظر نظامی نداشت. بلکه اقدامات در جهت جلوگیری از انتقال حوادث ناخواسته به سمت ایران بود و ممکن بود رخ بدهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۲    
حمید بدیعی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس با حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی دیدار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۰    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان میلیاردی از چنگال آدم ربایان در نقطه صفر مرزی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۵۵    
وزیر دادگستری در جریان بازدید از طرح توسعه حرم مطهر علوی در نجف اشرف گفت: 25هزار مترمربع از صحن و شبستان حضرت زهرا به صورت کامل آماده شده و امسال در اختیار زائران اربعین قرار می گیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۴۹    
خانه ابوامیر عمود 428 جاده نجف کربلا بود. وسط جاده از یک مسیر فرعی با دور شدن حدود 100 متر از جاده رسیدیم خانه ابوامیر. خانه ای که حیاطش زمین های اطراف جاده بود و پر از نخل های زیبا.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۴۶    
سعد حریری نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه لبنان به دبیر کل حزب الله لبنان پیام داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۴۳    
مسئول رسانه ای تیپ امام باقر (علیه السلام) با رد اخبار حاکی از شهادت سرتیپ علیا از فرماندهان عالی رتبه عملیات حلب حال وی را خوب توصیف کرد و در عین حال ترکیه را از ورود به نبرد الباب برحذر داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۴۰    
پنجمین نشست مبارزه با آسیب های اجتماعی با موضوع جرایم مواد مخدر و روان گردان با حضور تعدادی از معاونان دادستان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۴    
پایگاه روزنامه عکاظ عربستان نوشت: کمیته امور اسلامی در مجلس شورای عربستان در حال بررسی پیشنهادی است که براساس آن در طول مراسم حج اوقاتی به طوف زنان و بوسیدن حجر الاسوط از سوی آنها اختصاص داده می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۱    
نماینده مرجعیت خواستار برافراشتن تصاویر شهدای عملیات آزاد سازی مناطق مختلف این کشور در مراسم اربعین حسینی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۲۸    
رژیم صهیونیستی پخش اذان از بلندگوی گلدسته های سه مسجد در بیت المقدس را ممنوع کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۲۵    
رهبر جریان صدر عراق مردم لبنان را "پس از انتخاب رئیس جمهور"؛ به تقویت ارتش با هدف حفاظت از مرزهای این کشور در برابر خطر تروریسم و آزادسازی اراضی خود از اشغال صهیونیست ها توصیه کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۲۲    
امارات دفتر شبکۀ اسکای نیوز عربی در بغداد را به دلیل مخالفت کارمندان با استفاده از عنوان شبه نظامی برای نیروهای بسیج مردمی عراق، تعطیل کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۱۹    
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت آنچه می تواند ما را از ناامنی ها محافظت کند و جامعه امنی برای ما به وجود آورد آن است که در کشور گوش شنوایی برای افراط و ندای تروریسم وجود نداشته باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۱۶    
کریستین امان پور خبرنگار سی.ان.ان، با نشان دادن عکس زنی گرسنه به احمد عسیری ، سخنگوی ائتلاف تجاوز سعودی به یمن، او را در تله انداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۱۳    
مقام های آمریکایی اعلام کرده اند در حال بررسی صحت وسقم اطلاعاتی هستند که از "احتمال حملات قریب الوقوع القاعده" در شب انتخابات ریاست جمهوری در این کشور خبر می دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۱۰    
خبر پیوستن گروه "فاستقم کما امرت"، وابسته به گروه مسلح موسوم به "ارتش آزاد" در حلب، به گروه تروریستی "احرار الشام " روند متلاشی شدن ارتش آزاد را کلید زد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۱۰    
مقام سابق دولت انگلیس اعتراف کرد که از سوی وزارت دفاع این کشور در مورد موافقت با صادرات موشک به عربستان سعودی فریب خورده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۴    
فرماندهی عملیات بغداد از خنثی سازی طرح تروریست های داعش برای حمله انتحاری به بخش غربی این شهر خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۱    
یحیی رضایی اظهارداشت: پسر بچه 12ساله ای امروز شنبه در شهر گیان نهاوند خودکشی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۳:۵۸    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که برخورد ماموران راهور با مواردی چون بدحجابی و کشف حجاب در خودروهای سواری به قوت خود ادامه داشته و تعطیل نشده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۶    
مجلس عزاداری و سوگواری شهادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) در دفتر مرجع عالیقدر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۳:۱۱    
عراقی ها با گلوله های موشکی کاپیتان یونس محمود به جنگ داعش در موصل رفتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۳:۰۸    
پایگاه تحلیلی پالیتیک در گزارشی نوشت: بنابر نتایج یک نظرسنجی، جوانان آسیای مرکزی که با مسئله فقر مادی و ناآگاهی های اجتماعی دست به گریبانند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۲:۵۹    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله العظمی سیستانی به تازگی به استفتاء برخی مقلدان در مورد رعایت نظافت در مسیر اربعین پاسخ دادند: متن سؤال ها و پاسخ معظم له بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۱    
سازمان هواپیمایی برخی آژانس ها را برای فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب معرفی کرده است اما به دلیل محدودیت شمار آنها بسیاری از دفاتر فروش بلیت هواپیما در شهر بلیت اربعین را با نرخ غیر قانونی به ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۲:۳۸    
معاون نظارت بانک مرکزی گفته که اگر بانکی بخشی از تسهیلات پرداختی را بلوکه کند، قاطعانه با آن برخورد و منابع به مشتری بر می گردد. این در حالی عنوان می شود که نیازی نیست به بانک های کوچک مراجعه کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۲:۳۲    
افراد وابسته به گروه تروریستی داعش بار دیگر 6 شهروند غیرنظامی را در ولایت غور افغانستان ربودند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۲:۲۹    
مقام نیروی انتظامی تاکید کرده است، این دختران و پسران در آستانه اربعین با برگزاری مراسم رقص مختلط هنجار شکنی کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۷    
سازمان حج و زیارت از تجمیع مراحل ثبت نام زائران اربعین حسینی از روز دوشنبه در دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۴    
یک منبع امنیتی در استان نینوای عراق اعلام کرد ساکنان محلی به زندان اصلی داعش در بخش غربی موصل حمله و پس از کشتن زندانبانان آن، 45 زندانی را آزاد کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۵    
عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی پارلمان عراق روز جمعه در راهپیمایی اربعین حسینی مردم استان بصره به طرف کربلای معلا شرکت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۲    
کارشناس مسائل حقوقی عراق در اعتراض به قانون عفو عمومی در این کشور گفت: به موجب این قانون شمار زیادی از داعشی ها از زندان های عراق آزاد شده اند که موجب اعتراض های گسترده شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۶    
به همت جمعی از جوانان اهواز تاکسی صلواتی از مسیر اهواز به چذابه راه اندازی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۳    
فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق، اسامی تمام مناطق آزاد شده از چنگ تروریست ها را از زمان آغاز عملیات موصل تاکنون اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۰    
تروریست سعودی و قاضی شرعی گروه تروریستی جیش الفتح از نقش تجار عربستانی و سایر تجار کشورهای عربی خلیج فارس در تامین موشک برای این گروه تروریستی پرده برداشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۴    
تعدادی افراد ناشناس شب پنجشنبه با استفاده از تاریکی شب اقدام به تخریب و شکستن قاب عکس شهدای بزمان کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۱    
نماینده مسیحیان مصر در پارلمان این کشور قانون جدید تاسیس و ترمیم کلیساها در مصر را مورد انتقاد قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۱    
دانلود سید مجید بنی فاطمه دانلود حاج محمود کریمی دانلود سید مهدی میرداماد
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۰:۳۸    
علت قصد جدی داعش برای خروج از سوریه و عراق را باید در جدی بودن مقاومت در مبارزه با این گروه تروریستی و تهدید دانستن آن در نزدیکی محور مقاومت دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۰:۳۰    
البغدادی در پیام صوتی اخیر خود گفته بود که همه نیروها بدون توجه به قدرت نیروهای طرف مقابل، به نبرد در موصل ادامه دهند. رهبران سنی عراق خائن اند و ترکیه مرتد است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۰:۲۷    
خبرگزاری رویترز می گوید گروهی متشکل از 200 زن کرد ایرانی در نبرد موصل در کنار نیروهای عراقی، پیشمرگ های کرد و حامیان بین المللی آنها حضور دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۰:۲۱    
عرب های سنی زمامداری باراک اوباما را فاجعه ای برای خود ارزیابی می کنند. ناظران می گویند که سیاست عدم مداخله اوباما زمینه ای برای تقویت ایران و نیروهای شیعی در منطقه شد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۰:۱۸    
گروه های تکفیری طی سال های اخیر، شهر شیعه نشین فوعه در استان ادلب سوریه را با ده ها هزار موشک و خمپاره هدف قرار دادند که این حملات به تخریب وسیع منازل این شهر انجامیده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۰:۰۹    
یک سازمان اسلامی در شهر "دالاس" ایالت تگزاس با نصب بیلبورد هایی به مبارزه با اسلام هراسی برخاسته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۰:۰۳    
عربستان و ایران که در سوریه و یمن در حال جنگ نیابتی هستند، در سال های گذشته بارها در صحنه رقابت نفتی نیز با یکدیگر درگیر شده اند...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۹:۴۸    
بر اثر واژگون شدن اتوبوس حامل زائران خانه خدا در جاده مکه - الساحل عربستان دستکم 58 نفر زخمی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۹:۴۵    
آتش بس انسانی 10 ساعته در همان ساعت اعلام شده یعنی هفت عصر به وقت محلی در شهر حلب پایان یافت، در حالی که گروه های مخالف مسلح به ساکنان اجازه خروج از محله های شرقی را ندادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۹:۴۲    
گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار روز جمعه در دیاربکر ترکیه را برعهده گرفت. این در حالی است که پیشتر اعلام شد پ.ک.ک مسئول این انفجار خونبار است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۹:۳۹    
در پی تظاهرات گسترده در پایتخت اندونزی علیه اظهارات موهن فرماندار شهر "جاکارتا" درباره قرآن، رئیس جمهور این کشور سفرش به استرالیا را لغو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۹:۳۰    
جنبش اسلامی نیجریه بار دیگر خواستار آزادی بدون قید و شرط شیخ زکزاکی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۹:۳۰    
یک فرمانده نیروهای پلیس عراق از ورود یگان های مربوطه به آخرین شهر مهم در جنوب موصل خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۹:۲۴    
به گزارش شیعه نیوز ، اعتماد نوشت: دختر جوان زمانی که سوار بر خودروی هیوندا ی شاسی بلند شد و از وضعیت مالی خوب سرنشینان آن با خبر شد، نقشه ای به ذهنش رسید ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۹:۲۱    
سفارت ایران در لبنان اعلام کرد ادعایی که رئیس حزب نیروهای لبنان به نقل از وزیر خارجه کشورمان مطرح کرده، کذب محض است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۸    
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کلاه بردار میلیاردی که طی روزهای اخیر دستگیر شد، قصد فرار از کشور را داشت، گفت: این فرد سابقه شرارت و سرقت مسلحانه در تهران دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۹:۰۹    
ارتش مصر در آستانه عملیات سرنوشت ساز آزاد سازی حلب 3000 نیروی زبده کماندوی خود را به سوریه اعزام کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۹:۰۳    
رییس مرکز آمار ایران می گوید، تا ساعت 10 صبح امروز چهاردهم آبان ماه 11میلیون و 800هزار خانوار شامل 39 میلیون و 400هزار نفر سرشماری حضوری شده اند که 46.2درصد خانوارهای کشور را در بر می گیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۹:۰۰    
مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی ضمن اعلام گزارش کاملی از آخرین عملکرد بانک ها در اعطای وام 10 میلیون تومانی ازدواج، آن را مثبت ارزیابی کرد و به برخی حواشی و انتقادات در این باره پاسخ داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۸:۵۷    
مدیرعامل منطقه آزاد اروند گفت: در تصمیمی که توسط هیات مدیر منطقه آزاد اروند گرفته شد برای امسال عوارض مربوط به خروج از مرز در مسیر شلمچه، دریایی از طریق رود اروند و همچنین فرودگاه آبادان برداشته شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۸:۵۷    
بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در خصوص کاهش ساعت کار بانوان دارای شرایط خاص ابلاغ شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۸:۵۱    
در انفجار بمبی که در بین اثاثیه خانواده های عراقی جاسازی شده بود،12 غیرنظامی کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۸    
رژیم سعودی قصد دارد یکی از معترضان نابینا و ناشنوا را بعد از شکنجه شدید اعدام کند، تصمیمی که واکنش فعالان حقوق بشر را برانگیخته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۵    
ارتش و کمیته های داوطلب مردمی یمن بعد از دستگیری تعداد نامعلومی نظامی سعودی در عمق خاک عربستان طی عملیات موسوم به آنسوی مرزها تصاویر پنج تن از آنها را به نمایش گذاشتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۲    
خبرگزاری فرانسه در مطلبی به نقل از چند تن از کارشناسان بین المللی مدعی شد : شمال نیجریه به تازه ترین عرصه جنگ نیابتی میان ایران و عربستان سعودی تبدیل شده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۸:۳۹    
آمریکا از هلاکت سرکرده القاعده در افغانستان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۰:۲۱    
"بریت بارت" در گزارشی نوشت: 16 درصد ارتش افغانستان نفوذی طالبان بوده و این باعث شده که امسال 9 تبعه آمریکایی توسط این نفوذی ها کشته شوند.
  • ۱