جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۵۴Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 26 آبان 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 آبان 1395 شیعه نیوز 2 آبان 1395 شیعه نیوز 8 آبان 1395 شیعه نیوز 9 آبان 1395 شیعه نیوز 10 آبان 1395 شیعه نیوز 11 آبان 1395 شیعه نیوز 12 آبان 1395 شیعه نیوز 13 آبان 1395 شیعه نیوز 14 آبان 1395 شیعه نیوز 15 آبان 1395 شیعه نیوز 16 آبان 1395 شیعه نیوز 17 آبان 1395 شیعه نیوز 18 آبان 1395 شیعه نیوز 19 آبان 1395 شیعه نیوز 20 آبان 1395 شیعه نیوز 21 آبان 1395 شیعه نیوز 22 آبان 1395 شیعه نیوز 23 آبان 1395 شیعه نیوز 24 آبان 1395 شیعه نیوز 25 آبان 1395 شیعه نیوز 26 آبان 1395 شیعه نیوز 27 آبان 1395 شیعه نیوز 28 آبان 1395 شیعه نیوز 29 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۳:۴۸    
پس از یک ماه درگیری در موصل، مقاومت داعش تنها در شرق این شهر شکسته شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۳:۳۳    
روسیه اعلام کرد که تروریست ها برای جلوگیری از گسترش اعتراض های مردمی در شرق حلب و با هدف ایجاد وحشت، 26 نفر را که در یک راهپیمایی اعتراض آمیز شرکت کرده بودند، کشتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۳:۱۵    
تلاش رژیم صهیونیستی برای انتقال محموله های آمونیاک از خلیج حیفا با شکست مواجه شد و ده ها هزار صهیونیست همچنان در معرض تهدید آن هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۳:۰۰    
نخست وزیر عراق با تکذیب خبر مشارکت جنگنده های ایرانی و اردنی در نبرد با داعش بر لزوم از بین بردن خلأهای امنیتی در مرزهای مشترک این کشور با سوریه پس از نابودی داعش تاکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه ایران از جامعه بین المللی و کشورهای اسلامی خواست اجازه تغییر هویت اسلامی بیت المقدس را ندهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۲۴    
رئیس سازمان بدر وابسته به حشدالشعبی عراق در سخنانی تاکید کرد که فردا (پنج شنبه) فرودگاه تلعفر و روستاهای اطراف آن از لوث تروریست های داعش پاکسازی خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۰۹    
آغاز حمله ارتش سوریه در جنوب غربی حلب، 29 روز تعلیق پرواز جنگنده های روس بر فراز حلب و کشته شدن 30 شهروند سوریه در العامریه حلب توسط گروه های مسلح از جمله اخبار امنیتی سوریه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۵۱    
عربستان دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا، را از عملی کردن وعده انتخاباتی اش در خصوص ممنوعیت واردات نفت برحذر داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۲۷    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: ایران همواره بر راه حل سیاسی برای حل بحران یمن از طریق گفتگو بین گروه های سیاسی یمنی و عدم توسل به رویکردهای نظامی تاکید داشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۱۲    
دانلود کنید
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۳    
مسئولان عراقی و غربی نسبت به افزایش نفوذ داعش از طریق تمرکزش بر آنچه که آن را "ولایت فرات" می خواند، اظهار نگرانی و اذعان کردند که عملیات نظامی کنونی برای بازپس گیری موصل ممکن است خطر را از موصل رفع ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۰    
معاون نماینده یونیسف در عراق اعلام کرد که کاروان های امدادرسان برای نخستین بار از دو سال پیش وارد موصل شده اند. این کاروان ها حامل کمک های انسانی هستند که برای حدود 15 هزار کودک کافی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۲۷    
مسئول بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل گفت که به مناسبت اربعین حسینی 9 هزار روادید برای عزیمت اتباع افغانستان به عراق از خاک ایران در این کنسولی صادر شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۱۸    
6 حادثه که 5 حادثه آن مربوط به زائرین کربلا و استان ایلام بوده طی روز گذشته و ساعات اول امروز (چهارشنبه) اتفاق افتاده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۹    
به فرموده امام صادق (علیه السلام) شیعیان با هدف اجابت امر اهل بیت(علیهم السلام) به دور شمع وجود حسین بن علی(علیه السلام) ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۶    
تصویری از کوچکترین خادم زائران اربعین حسینی در ساده ترین موکب
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۵۴    
زوار اروپایی در عراق تاکید کردند که عشق و دلدادگی به امام حسین و اهل بیت علیه السلام، آنها را به سوی کعبه آزادگان و قبله انقلابیون کشانده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۴۸    
'سازمان های حقوق دان مدافع حقوق بشر' اعلام کردند: بازداشت روحانیون شیعه در عربستان که به دلیل اظهارنظر دستگیر شده اند، موضوع نگران کننده و تبعیض قومیتی محسوب می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۳۶    
دادگاهی در بحرین، یک فعال این کشور را به خاطر استفاده سیاسی از حساب توئیتر و توهین به پادشاه این کشور به دو سال حبس محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۳۳    
پلیس آگاهی نیروی انتظامی از زائران اربعین حسینی(علیه السلام) خواست با توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیس از بروز جرایم در این مراسم جلوگیری کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۱۸    
وزارت کشور عراق از ورود بیش از یک و نیم میلیون زائر عربی و خارجی(غیر از ایرانیان) به این کشور خبر داد و تاکید کرد که اقدامات قانونی ویژه ورود زائران اربعین به کشور به درستی انجام شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۱۵    
یکی از بدنام ترین اسلام ستیزهای آمریکا که متخصص نظریه پردازی توطئه علیه مسلمانان است به تیم مشاوران ترامپ می پیوندد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۱۲    
پارلمان مصر همچنین مدعی شده که ایران امنیت ملی عربستان را هدف گرفته است و از حوثی ها حمایت تسلیحاتی می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۰۹    
دبیر شورای استان دیاله عراق از توقف داخل شدن 50 هزار زائر ایرانی به عتبات مقدسه برای رفتن به زیارت اربعین خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۰۳    
روز گذشته گروهی دینی و دیپلماتیک از کشور یونان در دیدار با اسامه الازهری مشاور دینی رئیس جمهور مصر بر ضرورت گسترش روابط مصر و یونان تاکید کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۰۰    
افراد مسلح با حمله به دفتر سپاه صحابه در شهر کراچی ندیم جهنگوی فرزند رهبر سابق لشکر جهنگوی را ربودند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۴:۵۷    
اولین گزارشگر محجبه امریکایی از دانشجویان مسلمانان دانشگاه میسوری سرانجام بعد از پنج سال موفق شد با حجاب جلوی دوربین ظاهر شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۴:۵۴    
کمیته حقوق بشر مجمع عمومی سازمان ملل با 85 رای موافق، خواستار برخورد بیشتر با نقض حقوق بشر، و نیز انجام انتخاباتی شفاف در سال آینده در ایران شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۴:۳۳    
در مقاله ای که وبسایت خبری هافینگتون پست آمریکا بازنشر داده است، سید مهدی مدرسی از روحانیون مستقر در این کشور، پیرامون اربعین و چرایی سکوت رسانه ها غربی در این باره سخن می گوید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۴:۳۰    
مردم فوعه پیکر بی جان عبدالله را بر روی یک گاری چوبی که به وسیله یک اسب جابجا می شود به بیمارستان انتقال می دهند هرچند عبدالله در دم به شهادت رسید اما نبود آمبولانس نیز معضل دیگری است که مردم فوعه و ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۴:۱۵    
مؤسسه فرهنگی کشافه امام حسین(علیه السلام) وابسته به آستان مقدس حسینی شش پایگاه راهنمای زائر در خیابان های اصلی شهر کربلای معلی راه اندازی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۴:۰۹    
اگر چه شهادت برای این انسان های مظلوم و بی گناه، فوز و سعادت است، امّا برای دنیایی که وجدان انسانیت آن در خواب است، مایه ننگ و عار و ذلّت می باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۵    
مشاهدات پیرامون فرایند صدور روادید برای ایرانی هایی که درخواست صدور روادید کرده اند، حکایت از مشکلاتی دارد که به هیچ وجه زیبنده ایران و ایرانی نیست!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۲    
سردار محمدحسین حمیدی فرمانده پلیس راه کشور اعلام کرد : بدلیل ازدحام جمعیت تردد در مسیرهای منتهی به مرز مهران با کندی درحال انجام است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۵۱    
مسلمانان ایتالیا اعلام کردند که در صورت عدم توقف تعطیلی مساجد توسط دولت این کشور، آن ها نیز نمازشان را در کلیسای سنت پیترز و یا در خیابان های واتیکان برگزار می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۲    
حجت الاسلام مرادی در برنامه پیاده آمده ایم گفت: همه آدم ها باید بخواهند که به دین کمک کرده و تمایل به ورود به این عرصه داشته باشد و اگر اینگونه باشد، راه هموار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۳۹    
انتشار همزمان دو گزارش از سوی SPLC و اف بی آی نشان می دهد که ستاد انتخاباتی ترامپ و پیروزی وی، تاثیر زیادی در افزایش خشونت علیه اقلیت های آمریکا به ویژه مسلمانان داشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۲۷    
نیروهای امنیتی پاکستان توطئه تکفیری ها علیه زائران اربعین در کویته را ناکام گذاشتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۲۱    
اسقف اعظم ایالت "هسن" روز گذشته با حضور در مرکز اسلامی شهر "هامبورگ"، با آیت الله رمضانی مدیر این مرکز دیدار و در ادامه از بخش های مختلف مرکز اسلامی امام علی (علیه السلام) دیدن نمود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۱۲    
مسؤولان آستان مقدس علوی از یکی از طلاب مجروح در جریان عملیات آزادسازی استان موصل عیادت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۱۲    
حسن تمدن دانش آموز 15 ساله دبیرستان دانش مایان اولیا از روستاهای اطراف تبریز بر اثر تنبیه معلم خود راهی بیمارستان شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۶    
سازمان هواشناسی کشور از افت پنج تا هفت درجه ای دمای هوای کربلا، نجف و مسیرهای پیاده روی زائران در روزهای آتی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۳    
منابع خبری وابسته به معارضان اعلام کردند در انفجار مین که عناصر داعش در محدوده شهر الباب کار گذاشته بودند سرکردگان نظامی گروههای تروریستی احرار الشام و سلطان مراد از پای درآمدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۰    
عضو ارشد مذاکره کننده تشکیلات خودگردان که به بحرین سفر کرده در یک نشست به شدت به ایران حمله کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۴    
در حمله خمپاره ای به تروریست ها، دو شهروند سوری شهید و هفت تن دیگر هم مجروح شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۱    
اولین اسمارت فون برای مسلمانان معرفی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۳۳    
آشپزخانه های ویژه آستان مقدس علوی روزانه نیم میلیون بسته غذای تبرکی میان زائران اربعین توزیع می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۴    
شبکه تلویزیونی المسیره به نقل از منابع محلی خود گزارش داد: نیروهای انصارالله یمن در ادامه پیشروی های خود علیه مزدوران سعودی در استان مأرب ، 20 از آنها را به هلاکت رساندند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۱۸    
معاون رئیس جمهوری عراق گفت که عملیات آزادسازی موصل پایان گروه تروریستی داعش در این کشور خواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۱۲    
جنگنده های روسیه اواخر روز سه شنبه عملیات سنگینی را علیه تروریست های جیش الفتح در مناطق جنوب غرب حلب آغاز کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۵۴    
آیت الله العظمی سیستانی گفتاری درباره مدارا کردن و سازگاری با مردم بیان کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۵۱    
اظهارات شیخ محمد العریفی مفتی وهابی عربستان سعودی درباره قیمومیت مردان بر زنان مورد تمسخر زنان عربستان بوِیژه زنانی که خواستار اعطای حقوق خود در این کشور هستنند، قرار گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۴۸    
رئیس جمهوری سوریه آمادگی کشورش را برای همکاری با رئیس جمهوری جدید آمریکا مشروط به جدی بودن وی در مبارزه با تروریسم و پایان دادن به حمایت ها از تروریسم در سوریه، اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۴۲    
رئیس سازمان بدر عراق اعلام کرد، نیروهای حشد الشعبی بعد از آزادسازی این کشور، به درخواست دمشق، وارد سوریه خواهند شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۹    
بر اثر حمله انتحاری در شهر کابل 4 نفر کشته و 11 نفر زخمی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۰    
امام جمعه رفسنجان به مناسبت درگذشت حجت الاسلام حاج شیخ عباس پورمحمدی رفسنجانی، سه روز در این شهرستان عزای عمومی اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۲۴    
حزب الله با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی کربلا و اقدامات خشونت بار نیروهای امنیتی نیجریه علیه شیعیان این کشور را محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۲۱    
نیروهای بسیج مردمی (الحشد شعبی) در عراق به فرودگاه تلعفر نزدیک شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۱۵    
نماینده دبیر کل سازمان ملل در امور سوریه با جالب و معقول خواندن مواضع رئیس جمهور منتخب آمریکا، گفت منتظر است تا از برنامه واقعی وی در مورد این بحران مطلع شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۰۹    
سازمان همکاری اسلامی تصویب طرح قانون درباره ممنوعیت پخش صدای اذان در قدس شرقی و قانونی کردن شهرک سازی در اراضی اشغالی از جمله قدس را به شدت محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۰۶    
وبگاه میدل ایست آی نوشت: گرم شدن روابط مصر با روسیه، ایران و سوریه و تنش مستمر این کشور با ترکیه نقش پررنگی در تضعیف روابط قاهره با ریاض دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۰۳    
وزرای دفاع کشورهای عربی عضو شورای همکاری خلیج فارس روز سه شنبه برای بررسی آنچه خطر ایران می نامند گرد هم آمدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۸:۵۷    
تلاش زائران اربعین حسینی برای حضور پرشور در مراسم امسال سبب شده است تا در جاده نجف به کربلا ترافیک شدید خودروها را شاهد باشیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۸:۵۴    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق روز سه شنبه اعلام کرد که بغداد شرکت جنگنده های ایرانی و اردنی در هدف قرار دادن مواضع داعش در عراق را رد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۸:۵۴    
جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا از لغو دائم پروانه فعالیت شرکت مسافربری مقصر در حادثه تصادف اتوبوس زائران در اقلید فارس خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۸:۵۱    
وزیر اطلاعات به مناسبت پیاده روی اربعین حسینی در پیامی گفت: از محضر عزیزان عاشق که توفیق زیارت یافته اند، از صمیم دل استدعا داریم که خدمتگزاران خویش در عرصه امنیت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۸:۴۸    
معاون بررسی های استراتژیک امنیت ملی وزارت اطلاعات گفت: شناسایی و کشف حدود 2 تن مواد منفجره در گرمسار نتیجه همراهی، تعامل و مشارکت مردم بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۸:۴۵    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به ممنوعیت عبور زائران دارای سهمیه چزابه و شلمچه از مرز مهران گفت: زائران دارای سهمیه مهران هیچ منعی برای عبور از مرز شلمچه و چزابه ندارند.