جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۴۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 27 آبان 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 آبان 1395 شیعه نیوز 2 آبان 1395 شیعه نیوز 8 آبان 1395 شیعه نیوز 9 آبان 1395 شیعه نیوز 10 آبان 1395 شیعه نیوز 11 آبان 1395 شیعه نیوز 12 آبان 1395 شیعه نیوز 13 آبان 1395 شیعه نیوز 14 آبان 1395 شیعه نیوز 15 آبان 1395 شیعه نیوز 16 آبان 1395 شیعه نیوز 17 آبان 1395 شیعه نیوز 18 آبان 1395 شیعه نیوز 19 آبان 1395 شیعه نیوز 20 آبان 1395 شیعه نیوز 21 آبان 1395 شیعه نیوز 22 آبان 1395 شیعه نیوز 23 آبان 1395 شیعه نیوز 24 آبان 1395 شیعه نیوز 25 آبان 1395 شیعه نیوز 26 آبان 1395 شیعه نیوز 27 آبان 1395 شیعه نیوز 28 آبان 1395 شیعه نیوز 29 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۲۱:۳۶    
امامزادگان مدفون در عربستان اگر بیشتر از ایران و دیگر کشورها نباشد،کمتر هم نیست. اما چرا بقعه و بارگاهی مانند آنچه در ایران و دیگر کشورها برای امام زاده ها ساخته می شود، در عربستان دیده نمی شود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۲۰:۴۸    
رهسپارم باصدای دکتر حمیدرضا مقصودی و علی فانی شاعر|سید علی لواسانی و امیررضا توکلی تنظیم|علی افسری میکس و مسترینگ |مهدی شکارچی صدابردار|محمد مهدی نوری ضبط |استودیو نوای ریحان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۶:۰۰    
یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی یک انبار مهمات گروه تروریستی نور الدین الزنکی در شهر اعزاز استان حلب منفجر شد که چندین تروریست کشته شدند و انگشت اتهام به سوی الجبهه الشامیه دیگر گروه تروریست حاضر ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۷    
دولت قزاقستان قانونی را تصویب کرد که طبق آن شهروندانی که در مورد حملات تروریستی به مقامات امنیتی این کشور اطلاع رسانی کنند، مبلغ 5 هزار دلار دریافت می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۳    
با وجود اینکه مسئولین با تکمیل ظرفیت مرز مهران زائران را به خروج از مرزهای چذابه و شلمچه ترغیب می کنند، در مسیر مرز چذابه نیز وضعیت مناسبی مشاهده نمی کنیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۵:۱۸    
گروهی سوری متشکل از خانواده شهدای نبل و الزهرا در پیاده روی عظیم اربعین حسینی حضور یافته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۹    
یک فرمانده نظامی کانادایی از درگیر شدن مربی های کانادایی در نبرد عراق پرده برداشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۶    
سردار رضایی فرمانده مرزبانی کشور گفت: زائران برای تردد ازمرزهای شلمچه و چذابه استفاده کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۰    
از چند هفته پیش، شخصی ارسال نامه های مکتوب از داخل موصل را به واحد اطلاعات ارتش عراق در بغداد آغاز کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۷    
آتش بس در یمن قرار است از امروز (پنجشنبه) اجرا شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۱    
عبدالله لعیبی مدیر شرکت عمومی مسافربری عراق روز پنج شنبه از اختصاص 226 اتوبوس برای انتقال زائران به کربلای مقدس خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۸    
با آغاز دور جدید خشونت نیروهای امنیتی میانمار و بوداییان افراطی علیه مسلمانان روهینگیا در استان شمالی راخین، بار دیگر هزاران مسلمان روستاهای خود را رها کرده و از ترس جانشان گریخته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۸    
درخواست مفتی کل عربستان برای اجباری شدن سربازی در این کشور، با استقبال گسترده زنان همراه شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۵    
آیت الله شیخ بشیر نجفی مرجع تقلید عالیقدر شیعیان در راهپیمایی میلیونی زائران اربعین امام حسین(علیه السلام) درمسیر نجف – کربلا شرکت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۴:۳۶    
فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد عملیات های تهاجمی و پیشگیرانه در همه مناطق بغداد با هدف تأمین امنیت زائران اربعین در حال انجام است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۰    
سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان در عملیاتی بیش از 8 رهبر محلی داعش را از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب دستگیر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۲    
نیروهای امنیتی اعضای یک هسته تروریستی که قصد حمله به زائران حسینی را داشتند در بغداد دستگیر کردند و چند کمربند انفجاری و بمب نیز از آنان کشف شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۶    
رسانه های غربی از تعامل گزینشی در پوشش خبرهای راهپیمایی و زیارت اربعین حسینی به شدت انتقاد کرده، آن را بزرگ ترین تجمع مسالمت آمیز بشری در جهان دانستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۸    
مسئول کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی ستاد اربعین حسینی در عراق گفت: 600 خبرنگار و تصویربردار از سراسر جهان برای پوشش خبری و تصویری مراسم اربعین حسینی وارد عراق شده اند تا حماسه پرشور اربعین را به طور ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۵    
مشاور دونالد ترامپ در امور مهاجرت از تلاش تیمش برای بررسی پیش نویسی با هدف از سرگیری سیستم ثبت برای مهاجران مسلمان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۲    
مراسم عزاداری اربعین حسینی همزمان با شب اربعین در ورزشگاه دو هزار نفری محسن یازیجی استانبول برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۷    
توییتر حساب کاربری یک گروه نژادپرست آمریکایی را که سابقه اسلام ستیزی را نیز در کارنامه خود دارد، بسته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۱:۵۴    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به صدور بلیت های تقلبی سفر به عراق از سوی مراکز غیرمجاز هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۱:۵۱    
دیوان کیفری بین المللی در لاهه، دادستان کل و وزیر دادگستری نیجریه را فراخواند تا نسبت به کشتار سال گذشته شیعیان توسط ارتش نیجریه در شهر زاریا توضیح دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۱:۴۵    
شیعیان شهر روتردام هلند به صورت آرام و بی صدا و با در دست داشتن پلاکاردهایی با پیام های حسینی، راهپیمایی اربعین را در خیابان های این شهر برگزار کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۰    
در همان جهت و با 10 دقیقه پیاده روی می توان به مسجد حنانه رسید، مسجدی که یک شب میزبان رأس مبارک سیدالشهدا(علیه السلام) بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۰    
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: عراق مرز زرباطیه مقابل مرز بین المللی مهران بسته شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۸    
شکل گیری و ظهور و بروز باندهای اغفال جوانان و نوجوانان در آرایشگاه ها از نمونه معضلاتی است که در سال های اخیر باعث ایجاد مشکلات جدی و عمیقی برای برخی از جوانان زود باور شده است
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۹    
شبکه مستند سیما به مناسبت اربعین مستندهای ویژه ای را برای پخش در نظر گرفته است که از جمله آنها می توان به مجموعه آیین هم آوایی اشاره کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۳    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، در حمله ای به حومه ادلب 30 عضو جبهه النصره از جمله فرماندهان میدانی آن کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۰:۳۴    
نیروهای حشد شعبی عراق از تسلط کامل بر فرودگاه تلعفر واقع در غرب موصل خبر دادند، در همین حال وزارت دفاع این کشور آزادسازی تپه باستانی"نمرود" را اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۰:۱۶    
حمله پلیس نیجریه به شیعیان عزادار اربعین حسینی موجب شهادت دختر بچه 8 ماهه شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۴    
مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق، گفت نیروهای پیشمرگ کرد از مناطقی در عراق که از داعش پس گرفته اند، عقب نخواهند نشست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۸    
3 پزشک مسلمان در ایالت شیکاگو به خاطر خدماتشان در بیمارستان های مناطق جنگ زده در سوریه، توسط مجله شیکاگو به عنوان مرد سال انتخاب شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۹:۳۱    
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پیامی ضمن محکومیت کشتار عزاداران حسینی در نیجریه، به دولت این کشور هشدار داد که جوانان شیعه با الگوگیری از شعار هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۹:۱۴    
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۹:۱۱    
همه جوانان کشورهای حوزه خلیج فارس برای مقابله با "دشمن قسم خورده" بسیج شوند و برای حفظ امنیت این کشورها لازم است سربازبگیری اجباری جوانان اجرا شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۹:۰۸    
بیش از یک هزار زن و دختر ایزدی در عملیات "انتقام دختران ربوده شده" علیه داعش در غرب موصل مشارکت کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۹:۰۵    
معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: مراسم اربعین کاملا مردمی اداره می شود، مهم ترین ویژگی مراسم اربعین مردمی بودن آن است و نباید مراسم اربعین حسینی را دولتی کنیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۹:۰۲    
وزیر سابق آموزش و پرورش با بیان اینکه خط قرمز ما در صندوق ذخیره فرهنگیان حفظ منافع معلمان کشور است، گفت: عملکردم در آموزش و پرورش را مثبت ارزیابی می کنم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۸:۵۹    
امام جمعه کربلای معلی از مقامات ایران و عراق درخواست کرد که بعد از آزاد سازی موصل نسبت به آزاد سازی رقه سوریه اقدام کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۸:۵۳    
همزمان با بازدید رئیس کل گمرک ایران از مرز شلمچه، محمد رضا جعفری ناظر گمرکات استان خوزستان از سه شیفته شدن گمرکات این دو مرز خبر داد
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۸:۵۰    
بیش از 570 روز از ربوده شدن لنچ های ایرانی در آب های سومالی توسط دزدان دریایی می گذرد و هنوز هشت نفر از ملوانان و ناخداهای ایرانی در دست دزدان دریایی سومالی اسیر هستند
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۸:۴۱    
صدها نفر از مسلمانان روهینگیا از خشونت های نظامیان میانمار که طی آن بیش از 100 مسلمان کشته شده اند به بنگلادش گریختند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۳:۵۶    
به گزارش شیعه نیوز ، در حالی که چند ساعت به آغاز آتش بس پیشنهادی وزیر خارجه آمریکا در یمن باقی مانده و با وجود موافقت هیأت میهنی یمن و استقبال اتحادیه عرب از این طرح ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۳:۴۱    
پس از اشغال و ویرانی شهر قنیطره، دولت سوریه با احداث شهری جدید در همسایگی خان ارنبه ، به نام البعث ، آن را به عنوان مرکز استان قنیطره اعلام کرد که اکنون خط مقدم درگیری با تروریست ها است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۳:۲۶    
نماینده دبیر کل سازمان ملل در امور سوریه با جالب و معقول خواندن مواضع رئیس جمهور منتخب آمریکا، گفت منتظر است تا از برنامه واقعی وی در مورد این بحران مطلع شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۳:۰۵    
ده ها نفر از مزدوران سعودی که امروز سعی در نفوذ به مواضع ارتش و کمیته های مردمی در استان الجوف را داشته اند، کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۲:۵۰    
الحشد الشعبی اعتقاد دارد برای اطمینان از رفع خطر حمله دوباره تروریست ها به عراق باید داعش را در شرق سوریه تعقیب کرد و از امنیت کامل عراق مطمئن شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۲:۳۵    
به گزارش شیعه نیوز ، مدیر یک بنیاد بشردوستانه در حلب اعلام کرد آخرین بسته های مواد غذایی توسط داوطلبان میان ساکنان مناطق جنگ زده حلب توزیع شد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۲:۲۰    
بشار اسد رییس جمهور سوریه گفت که وضع کشورش شبیه کشوری است که جنگ جهانی ضد آن شکل گرفته و به همین دلیل تنها راهش، پیروزی بر تروریسم است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۲:۰۲    
سخنگوی جنبش انصار الله یمن با بیان اینکه این جنبش اصول توافق آتش بس اخیر را امضا کرده است، توقف جنایت های عرابستان سعودی در یمن و لغو محاصره این کشور را اساس هر توافقی دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۱:۴۷    
سخنگوی رسمی نیروهای الحشد الشعبی اعلام کرد که سرکرده گروه تروریستی داعش در محلی نزدیک تلفعر پنهان شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۱:۳۲    
حقیقت این است که در روابط ترکیه و امریکا عملا مشکلی نیست. در موضوع مناطقی که باید در آن منطقه پرواز ممنوع اعمال کرد و موضوع امنیت منطقه، همچنان بحث و جدل های بسیاری مطرح است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۱:۱۴    
به گزارش شیعه نیوز ، دو کودک یمنی در منطقه آل السمیک در شهرستان رازح در صعده در پی انفجار بمب خوشه ای زخمی شدند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۰:۵۹    
رئیس اداره گذرنامه وزارت امور خارجه با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 930هزار روادید برای زائران اربعین حسینی(ع) صادر شده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۰:۴۱    
یک منبع امنیتی در بغداد پایتخت عراق، روز چهارشنبه گفت که انفجار بمب در بغداد باعث کشته شدن 2 نفر و زخمی شدن 7 نفر دیگر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۰:۲۴    
از جمله کسانی که به دنبال جایگاهی در جمع تیم مسئولان ترامپ هستند، جان بولتون، دیپلمات عالی رتبه سابق در وزارت امور خارجه امریکا و جیمز ولسی، مدیر سابق سازمان امنیت مرکزی امریکا هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۰:۰۶    
به گزارش شیعه نیوز ، زیاد تقی الدین، تاجر فرانسوی لبنانی تبار با انتشار ویدئویی در وب سایت فاش کرد، در سال 2007 چمدان های حاوی مبلغ پنج میلیون یورو پول نقد تحویل سارکوزی و کلود گئان ...