جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۱۰Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 1 بهمن 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 بهمن 1396 تابش کوثر 2 بهمن 1396 تابش کوثر 3 بهمن 1396 تابش کوثر 4 بهمن 1396 تابش کوثر 5 بهمن 1396 تابش کوثر 6 بهمن 1396 تابش کوثر 7 بهمن 1396 تابش کوثر 8 بهمن 1396 تابش کوثر 9 بهمن 1396 تابش کوثر 10 بهمن 1396 تابش کوثر 11 بهمن 1396 تابش کوثر 12 بهمن 1396 تابش کوثر 13 بهمن 1396 تابش کوثر 14 بهمن 1396 تابش کوثر 15 بهمن 1396 تابش کوثر 16 بهمن 1396 تابش کوثر 17 بهمن 1396 تابش کوثر 18 بهمن 1396 تابش کوثر 19 بهمن 1396 تابش کوثر 20 بهمن 1396 تابش کوثر 21 بهمن 1396 تابش کوثر 22 بهمن 1396 تابش کوثر 23 بهمن 1396 تابش کوثر 24 بهمن 1396 تابش کوثر 25 بهمن 1396 تابش کوثر 26 بهمن 1396 تابش کوثر 27 بهمن 1396 تابش کوثر 28 بهمن 1396 تابش کوثر 29 بهمن 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۴۱    
مرکز پایش آلودگی هوا، شاخص آلودگی هوای پایتخت را 81 و در وضعیت سالم اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۵۶    
پلیس راه راهور ناجا از انسداد 7 محور اصلی و فرعی در سطح راه های کشور خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۰    
مرکز آمار ایران نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار)در دوازده ماه منتهی به دی ماه سال 1396 نسبت به دوره مشابه سال قبل برای کل کشور 8.2 درصد اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۵    
وزیر خارجه فرانسه مدعی است که پیش از این در خصوص توان دفاعی موشکی ایران مذاکراتی داشته و این بار برای بررسی حمایت تهران از رزمندگان لبنانی و انقلابیون یمن، به ایران می آید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۳    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی ضمن طرح پیشنهاد شبکه سازی امنیتی در منطقه در دوران پس از داعش، خواستار تشویق کشورهای منطقه توسط اروپا برای تحقق این پیشنهاد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۹    
با اعلام رمز یا رسول الله(ص) توسط دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، پنجمین رزمایش مشترک محمد رسول الله(ص)آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۸:۴۷    
ثبت نام برای شرکت در کنکور سراسری سال 97 از روز گذشته آغاز شده و داوطلبان تا هشتم بهمن ماه برای ثبت نام مهلت دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۲:۵۳    
تنش میان سعودی ها و اماراتی در یمن با ممانعتی که نیروهای مورد حمایت عربستان از نشستن یک بالگرد اماراتی به عمل آوردند، وارد فاز جدیدی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۲:۵۰    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های سیاسی دوشنبه 2 بهمن 96 به مسائل مهم روز سیاست پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۲:۵۰    
تیم فوتبال رئال مادرید در هفته بیستم رقابتهای لالیگا با درخشش گرت بیل و کریستیانو رونالدو برابر لاکرونیا به بردی پرگل دست یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۸    
وزیر خارجه عربستان در ادامه ادعاهای بی اساس خود بار دیگر ایران را به حمایت تسلیحاتی از انصارالله یمن متهم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۵    
رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پیامی به مستندسازان توصیه کردند، لحن اثر مستند باید ناصحانه و چاره جویانه باشد. در انتقاد، لحن خصمانه و یأس آلود و هرج ومرج طلبانه، فایده آن را تبدیل به زیان می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر که حذف یارانه اقشار غیر نیازمند به 2 روش ابرازی و شناسایی صورت می گیرد، گفت: برخی از خانوارها با وجود اینکه مستحق نیستند اما یارانه نقدی دریافت می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۵    
در بازار ارز،اگر چه قیمت دلار و یورو بر تابلوها به ترتیب به4600و 5800تومان رسیده اما صرافی ها معاملات ارز را سه قفله کرده اند،گویا این بار تعبیر طهماسب مظاهری در بازار ارز عینیت یافته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۲    
بر اساس آخرین آمارهای ثبت شده در ایستگاه های باران سنجی، میزان بارش های کشور در چهار ماه اول سال آبی جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 32.6 درصد کاهش داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پیوسته از عراق متحد و یکپارچه ، حمایت و پشتیبانی می کند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۳    
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به رفع اشکال طرح رجیستری گفت: شکایاتی در اجرای این طرح از سوی مردم دریافت کردیم که برای رضایت مردم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۴    
وزیر ارتباطات افزایش قیمت گوشی های موبایل پس از اجرای طرح رجیستری را ناشی از افزایش قیمت دلار و ارز آزاد دانست و گفت: از 14 بهمن ماه یک مدل گوشی دیگر تحت پوشش رجیستری قرار می گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۸    
روز دوشنبه در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور وزش باد و گردوخاک ادامه خواهد داشت، همچنین بعد از ظهر روز سه شنبه شکل گیری توده گرد وخاک بر روی کشور عراق و نفوذ آن به جنوب غرب و غرب کشور پیش بینی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل هماهنگی امور اجرایی کمیته امداد جزئیات برنامه این نهاد برای تأمین مسکن مناسب برای خانوارهای ایتام در قالب طرح سرپناه را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۲    
شمخانی گفت که ایران از همه ظرفیت ها برای رفع موانع پیش روی بغداد و اربیل استفاده می کند و نیچروان هم با بیان اینکه گسترش مناسبات با ایران تحت تاثیر مغرضان قرار نخواهد گرفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۸    
سکه تمام و دلار آمریکا در بازار امروز - یکشنبه - باز هم به روند افزایشی روزهای گذشته خود ادامه داده اند و رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۰    
رئیس جمهور دوشنبه شب پس از خبر 21 شبکه اول سیما به طور مستقیم با مردم صحبت خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۷    
پدیده گردوخاک همچنان آسمان استان خوزستان را فراگرفته است به نحوی که غلظت آن در مسجدسلیمان به 2056 معادل بیش از 13 برابر حد مجاز رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۱    
اریک ترامپ، پسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی در اولین سالگرد ریاست جمهوری پدرش گفت به اعتقاد او تعطیل شدن دولت آمریکا برای دولت پدرش "اتفاق خوبی" است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۱    
تیم سپاهان در یکی از بدترین فصولش این روزها شرایط بسیار بدی را در جدول رده بندی لیگ برتر تجربه می کند تا آنجا که استاندار اصفهان در این باره هشدار جدی به مدیران سپاهان داده است!
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۲    
بعد از انقلاب، ناوگان بزرگ جنگنده های ساخت آمریکا در ایران تا سال ها در خدمت باقی ماندند ولی آمریکایی ها در جنگنده جدید خود کاری کرده اند که در صورت لزوم، این سلاح ها به طور کامل از دسترس خارج شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۶    
در پی سقوط یک فروند بالگرد نظامی ارتش آمریکا در کالیفرنیا، 2 نظامی این کشور کشته شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۰    
وزیر نیرو با تشریح ابعاد مشکل کم آبی و خشکسالی که در 50 سال اخیر در کشور بی سابقه بوده است، گفت: با شرایط جغرافیایی کشور استفاده از واژه بحران آبی، چندان هم نابجا نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۷    
تعداد هواداران تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه تا امروز 5 هزار و 615 نفر است و فردا مراسم قرعه کشی نیز برگزار خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۱    
رییس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال از مقررات جدید انضباطی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۵    
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: حضور اشکان دژاگه در استقلال صحت ندارد و با تمام احترامی که برای این بازیکن قائل هستیم وی در لیست شفر نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۰    
با آغاز دومین سال از ریاست جمهوری دونالد ترامپ ، صدها هزار زن به همراه مردان حامی حقوق زنان در سراسر آمریکا علیه سیاست های رئیس جمهوری این کشور تظاهرات کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۴    
سخنگوی شرکت ملی نفتکش ایران گفت: طبق گفته مسئول دریانوردی پاناما،رمز گشایی از جعبه سیاه سانچی،حداقل سه ماه و حتی ممکن است به سال هم بیانجامد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۲    
رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: طرح ترافیک جدید تهران اگر تا 15 بهمن تعیین تکلیف نشود همان طرح قدیم را اجرایی می کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۰    
سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از گزینه های جدی هدایت تیم ملی امید ایران محسوب می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۵    
قاضی آمریکایی که پیش از دست داشتن عربستان در حملات 11 سپتامبر 2001 را مردود دانسته بود مجددا در یک جلسه دادرسی نسبت به طرح این اتهامات در پی تصویب قانون "جاستا" اظهار تردید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۵    
معاون هماهنگ کننده ارتش از برگزاری رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص) ارتش از فردا به مدت 2 روز در مناطق عملیاتی جنوب، جنوب شرق کشور، سواحل مکران و دریای عمان تا مدار 15 درجه شمالی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۲    
مدافع تیم پرسپولیس به بازی با پیکان خواهد رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۲    
عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: کشور چین اعلام کرده است قرار است طی امروز یا فردا جعبه سیاه را بازگشایی کنند که در همین راستا کارشناسانی از سازمان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۲    
وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای تأیید کرد که نیروهای ارتش سوریه موفق به آزادسازی فرودگاه نظامی ابوظهور از دست تروریست ها شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۹    
متخصص گوش حلق و بینی گفت: سینوس ها حفراتی پر از هوا هستند که اطراف حفره بینی و زیر و اطراف کره چشم قرار دارند و ظاهر صورت را شکل می دهند؛ چون سینوس پر از هواست ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۶    
نایب قهرمان مسابقات MMA گفت: امیدوارم در اولین مبارزه با نماینده روسیه رنکینگ خوبی را کسب کنم تا در ادامه راه بتوانم کمربند قهرمانی سازمان ACB را کسب کنم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۸    
محمد علی نجفی شهردار تهران لایحه بودجه سال آینده شهرداری را به شورا داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۸    
یک متخصص طب ایرانی گفت: مصرف زنجبیل به عملکرد بهتر دستگاه گوارش کمک می کند و باعث حفظ سلامت معده و روده می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۵    
گمرک جمهوری اسلامی ایران از طرحی خبر داد که قرار است کد شناسه بین المللی کالایی برای تمامی کالاها فراگیر شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۶    
مؤسسه مطالعات زمین شناسی آمریکا اعلام کرد: زمین لرزه ای به بزرگی 6.3 ریشتر در ساعت 01:06:42 بامداد یکشنبه به وقت گرینویچ، 76 کیلومتری جنوب پوتره Putre در شیلی را لرزاند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۱    
وزیر کشور از ارسال گزارش دقیقی از حوادث و ناآرامی های اخیر به رییس جمهوری خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۹    
رییس بنیاد مستضعفان گفت: از زمانی که پروانه ساختمان جدید پلاسکو صادر شود در مدت دو سال ساختمان جدید ساخته خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۷    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس چند هفته دچار افت شده است و آن صلابت نیم فصل اول را ندارد اما این موضوع تا حدی طبیعی است و هیچوقت یک تیم همیشه در اوج نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۵    
رئیس جمهوری آمریکا در سالگرد یک سالگی ورود به کاخ سفید که با تعطیلی دولت فدرال همراه است، از دستاوردهایش دفاع کرد و گفت نه تنها عملکرد خوبی داشته بلکه بیش از این ها در راه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۶    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در 17 استان کشور گفت: 154 مسافر در راه مانده در جاده های کشور اسکان اضطراری یافته اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۰    
در حالی که ارتش ترکیه عملیات هوایی و زمینی خود را در اطراف عفرین سوریه ادامه می دهد، یک منبع در وزارت خارجه سوریه ادعاهای ترکیه مبنی بر اینکه دمشق را در جریان عملیات نظامی نیروهای خود در عفرین قرار ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۷    
متخصص کلیه و مجاری ادراری با اشاره به مزایای جراحی سنگ کلیه به روش بسته گفت: این روش در مواردی کاربرد دارد که سنگ دارای قطر بیش از 2 سانتی متر باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۴    
اگرچه حسن روحانی به صراحت اعلام کرده بود که اقتصاد را برای فعالان اقتصادی پیش بینی پذیر می کند؛ اما این دومین باری است که در دولت او، فنر نرخ ارز رها و قدرت تصمیم گیری از بازیگران سلب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۱    
رئیس فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا درباره اینکه عملیات ترکیه در شمال سوریه روی نبرد با داعش اثر منفی بگذارد ابراز نگرانی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۱    
درپی عدم حصول توافق در مجلس سنای آمریکا، تعطیلی دولت فدرال این کشور 2 روزه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۸    
پنتاگون با بیان اینکه نگرانی های امنیتی ترکیه حول شبه نظامیان کُرد سوری را درک می کند، از آنکارا خواست در شمال سوریه تنش زایی نکند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۸    
صفحه توئیتر یک مقام رژیم صهیونیستی توسط یک گروه ترکیه ای هک شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۹    
با تداوم مرحله اول عملیات شاخه زیتون ترکیه، تانک های این کشور وارد خاک سوریه شده و جنگنده ها نیز مواضع کُردها در عفرین را بمباران کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۹    
نخست وزیر ترکیه زمان احتمالی آغاز مرحله زمینی عملیات نظامی در شمال سوریه را روز یکشنبه اعلام کرد.