جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۵۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 25 بهمن 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 بهمن 1396 تابش کوثر 2 بهمن 1396 تابش کوثر 3 بهمن 1396 تابش کوثر 4 بهمن 1396 تابش کوثر 5 بهمن 1396 تابش کوثر 6 بهمن 1396 تابش کوثر 7 بهمن 1396 تابش کوثر 8 بهمن 1396 تابش کوثر 9 بهمن 1396 تابش کوثر 10 بهمن 1396 تابش کوثر 11 بهمن 1396 تابش کوثر 12 بهمن 1396 تابش کوثر 13 بهمن 1396 تابش کوثر 14 بهمن 1396 تابش کوثر 15 بهمن 1396 تابش کوثر 16 بهمن 1396 تابش کوثر 17 بهمن 1396 تابش کوثر 18 بهمن 1396 تابش کوثر 19 بهمن 1396 تابش کوثر 20 بهمن 1396 تابش کوثر 21 بهمن 1396 تابش کوثر 22 بهمن 1396 تابش کوثر 23 بهمن 1396 تابش کوثر 24 بهمن 1396 تابش کوثر 25 بهمن 1396 تابش کوثر 26 بهمن 1396 تابش کوثر 27 بهمن 1396 تابش کوثر 28 بهمن 1396 تابش کوثر 29 بهمن 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۷    
شبکه المیادین دقایقی پیش اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه موفق شده است هواپیماهای متجاوز رژیم اسرائیل را در استان قنیطره رهگیری کرده و فراری دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۳۶    
با طرح پیشنهاد اخیر پلیس رژیم صهیونیستی به دادستان کل برای اعلام جرم علیه بنیامین نتانیاهو، هم اکنون آینده سیاسی او در هاله ای از ابهام قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۳۳    
سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه نسف قارشی تیم ضعیفی نبوده است، به صحبت های روز گذشته سرپرست باشگاه واکنش نشان داد و گفت: من لیست بازیکنانم را به باشگاه تحویل داده ام.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۳۳    
برنامه تلویزیونی دورهمی از هفته آینده، فقط با ایفای نقش سروش جمشیدی روی آنتن می رود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۲۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تذکر 90 نماینده به رئیس جمهور در مورد بحران ارز و نوسانات آن خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۲۷    
ارتش و کمیته های مردمی یمن ضمن انهدام ادوات زرهی مزدوران وابسته به آل سعود در ساحل غربی یمن ، تلفاتی نیز به آنها وارد کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۲۱    
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان که بارها ادعای بی پایه و اساس خود علیه ایران را تکرار کرده این بار در گفتگو با اسکای نیوز، ایران را به داشتن نقشی مخرب و ویرانگر در عراق متهم کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۰۹    
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از انتشار دفترچه آزمون ارشد پزشکی خبرداد و گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه های پزشکی از تاریخ 30 بهمن ماه آغاز می شود و تا 13 اسفند ماه ادامه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۰۳    
ویکی پدیا امروز یکی از مرجع های مهم اطلاعاتی بین مردم است.دانشنامه ای که در آن می شود درباره موضوعات مختلف مقاله پیدا کرد. اینجا پای حرفهای محسن سالک مدیر ارشد ویکی پدیا در ایران نشستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال آرسنال در صورت عدم راهیابی به مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از مقامش عزل خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۹    
دبیر شورای نگهبان گفت: مردم همیشه پای انقلاب خود ایستاده اند و ضمن تحمل سختی ها در حفظ نظام، انقلاب و اطاعت از ولی فقیه، وحدت کلمه دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۳    
رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کسانی باید از سوریه بروند که بدون دولت و اجازه دولت قانونی آنجا هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۲۴    
جشنواره خرید بهاره تهران از فردا در مصلی امام خمینی تهران با همکاری اتاق اصناف و به مدت 10 روز آغاز برپا می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۷    
روز ولنتاین روز ابراز عشق در فرهنگ مسیحی و فرهنگ مدرن غربی است که هر سال در روز 14 فوریه گرامی داشته می شود و در کشورهای اروپایی و آمریکایی دادن شکلات به عنوان هدیه روز ولنتاین از شهرت خاصی برخوردار ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۴    
وزیر آموزش و پرورش گفت: برای نوروزی که در پیش داریم پیک نوروزی به معنای آنچه پیش از این مطرح بود، وجود نخواهد داشت و به جای آن تکالیفی نظیر داستان گویی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۴    
وزیر خارجه کانادا در ادامه جنجال های غربی ها درباره خودکشی متهم به جاسوسی علیه ایران، بیانیه ای صادر و از ایران درخواست کرده که درباره مرگ او اطلاعات بیشتری ارائه دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۱    
اسناد تازه منتشر شده نشان می دهند وزیر جنگ وقت رژیم صهیونیستی دستور داده بود هواپیمای حامل یاسر عرفات را منهدم کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۴:۵۵    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به تلفات تعدادی از پرندگان مهاجر وحشی در یکی از تالاب های استان گیلان، گفت: آنفلوآنزای پرندگان ابتلای انسانی در ایران نداشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۴:۳۱    
وزیر خارجه آمریکا که به اردن سفر کرده است، تأکید کرد که حضور ایران منبعی برای بی ثباتی در منطقه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۴:۱۹    
دبیرعلمی پنجمین کنگره دو سالانه جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب های ورزشی با اشاره به اینکه دررفتگی مفصل کشک زانو در زنان شایع تر از مردان است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۴:۱۰    
رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری 90 نفر از دلالان و اختلال گران بازار ارز و پلمب 10 صرافی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۴:۱۰    
ستادکل نیروهای مسلح ترکیه از حمله جنگنده های این کشور به مواضع گروهک پ.ک.ک در شمال عراق خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۴:۰۷    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه درباره میوه شب عید هیچ گونه نگرانی وجود دارد، گفت: بخش عمده ای از میوه مورد نیاز منتقل و بخش دیگر آن نیز در استان ها در حال انتقال است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۴:۰۴    
قیمت نفت به علت افزایش ذخایر آمریکا و گردش فیزیکی بیش از اندازه نفت در بازار کاهش یافت اما چشم انداز کاهش تولید عربستان در ماه مارس ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۴:۰۴    
این روزها پای ولنتاین هم به مهدهای کودکان باز شده است.جشن های میلیونی که برای کودکان مناسب نیستند اما محلی برای گذراندن وقت مادران لاکچری و پولدار شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۳:۰۵    
در ادامه نوسانات اخیر بازار ارز، امروز (چهارشنبه) نرخ دلار بر خلاف روز قبل، روند کاهشی پیدا کرده و به مرز 4900 تومان برگشته است. در همین راستا سکه تمام نیز 10 هزار تومان ارزان شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۵۹    
مدیرکل دفتر بهداشت و پیشگیری از بیماری های طیور سازمان دامپزشکی گفت: خبر کشف 3 لاشه پرنده وحشی مبتلا به آنفلوآنزای حاد در دریاچه خلیج فارس تهران مربوط به یک ماه و نیم پیش است ، مردم نگران نباشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۸    
"احمد خان رحیمی"، مرد 30 ساله ای که دو سال پیش در نیوجرسی و نیویورک اقدام به بمب گذاری کرده بود به حبس ابد محکوم شده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۵    
در نهایت، اعتراض تولیدکنندگان و توزیع کنندگان محصولات دخانی داخلی کارساز شد تا کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در مورد افزایش میزان 35 تومانی سیگار تولید داخل و 50 تومانی سیگار وارداتی کوتاه بیاید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی گفت: عربستان اعلام کرده است که دیه قربانیان حادثه جرثقیل در مسجدالحرام را پرداخت می کند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۲    
دیوان محاسبات درآمد دولت از هدفمندی یارانه ها در سال 96 را 102 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۱:۱۸    
رئیس اداره محیط زیست شهر تهران با اعلام خبر مشاهده 3 لاشه مبتلابه آنفلوانزای فوق حاد در شهر تهران گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۱۲    
این خط تلفن 24 ساعته دایر است و اپراتورهای آن آماده درد و دل با تماس گیرندگان عصبانی و تخلیه خشم آنها هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۰    
یک مقام آگاه گفت: در ادامه برخوردهای قانونی با سوداگری مخرب در بازار ارز 755 حساب دلالان ارزی با گردش مالی 20 هزار میلیارد تومانی بلوکه و مسدود شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۱:۵۴    
جمعی از سپرده گذاران برخی تعاونی های اعتبار منحل شده، عصر دیروز با معاون نظارت بانک مرکزی و مدیران این حوزه و بخش حقوقی بانک مرکزی دیدار کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۱:۴۵    
رئیس جمهور ترکیه و شاه عربستان در تماس تلفنی، بر لزوم حفظ تمامیت ارضی سوریه و تداوم روند مذاکرات ژنو تاکید کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۱:۴۲    
صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت بر پایبندی به اعطای یک میلیارد دلار وام به عراق و اختصاص یک میلیارد دیگر برای سرمایه گذاری در این کشور تأکید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۹    
معاونان وزرای امور خارجه ایران و روسیه در تهران ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه و آخرین روند اجرای برجام را بررسی کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۰    
وزیر امور خارجه می گوید در دوران مذاکرات موبایلش مثل اتو داغ می شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۱    
رئیس کمیته امور خارجه پارلمان ژاپن ضمن انتقاد از کمک کره جنوبی به کره شمالی تاکید کرد که باید پیونگ یانگ را تحت محاصره نگه داشت تا سیاست های موشکی و اتمی اش را کنار بگذارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۱    
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه تهران گفت: ثبت نام مراسم اعتکاف مسجد دانشگاه تهران از امروز (25 بهمن) آغاز می شود و تا 10 اسفند 1396 ادامه خواهد داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۵۲    
هافبک ایرانی آلکمار هلند در مصاحبه یک سایت هلندی گفت: بازی اول ما مقابل مراکش مهمترین بازی ما در جام جهانی است. کی روش، سرمربی ما این بازی را برای ما به مثابه فینال نامیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۵۲    
بارش برف و برودت هوا که از عصر دیروز آغاز شده بود مدارس برخی از شهرهای اردبیل را به تعطیلی کشاند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۵۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران و برف در محورهای استان های نیمه شمالی کشور خبر داد و گفت: تردد در محور اسالم خلخال به دلیل کولاک و یخ زدگی معبر فقط با زنجیر چرخ میسر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۳۲    
هکرهای روس از نسخه سازگار با رایانه های شخصی برنامه تلگرام به منظور سرقت و دسترسی به انواع ارزهای دیجیتال استفاده کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۹    
شرکت های امنیتی می گویند در هفته گذشته بدافزاری تازه ای به منظور سرقت و جمع آوری پول های دیجیتال از گوشی های اندرویدی به کار گرفته شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۹    
معاون وزیر خارجه سوریه با تأکید بر تداوم ائتلاف دمشق با تهران، مسکو و مقاومت لبنان اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه آماده دفع تجاوازت است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۳    
هم اکنون در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، زنجان، مازندران، تهران، خراسان رضوی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۳    
عضو هیأت مدیره انجمن جراحی زانو ،آرتروسکوپی و آسیب های ورزشی درخصوص عوارض تعویض مفصل زانو توضیحاتی را ارایه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۳    
ماه قبل تلگرام نسخه ای سبک تر و روان تر از برنامه تلگرام موسوم به تلگرام ایکس را عرضه کرد، ولی این برنامه از فروشگاه پلی استور گوگل حذف شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۵    
پیکر سه تن از شهدای حادثه کشتی سانچی صبح امروز پس از گذشت 40 روز از حادثه به میهن بازگشت و طبق برنامه مسئولان این هفته بر دوش نمازگزاران جمعه تهرانی تشییع خواهند شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۵۹    
معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش از پایان کار ساخت سامانه دفاعی ایرانی کمند و نصب آن بر روی شناورها تا پایان سال خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از موافقت شرکت عمران شهرهای جدید با ساخت ایستگاه مسافرگیری دانشگاه خوارزمی در مسیر قطار کرج – هشتگرد خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۳۸    
رئیس جمهوری اسلامی ایران برای سفری سه روزه و به دعوت رسمی نخست وزیر هند، صبح پنج شنبه 26 بهمن ماه به این کشور سفر می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۳۵    
هفته اول لیگ قهرمانان آسیا با یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست برای نمایندگان ایران همراه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۲۶    
سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد که این نیرو در روز ولنتاین مطابق قانون و وظایفش اقدام و برخورد خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت از آغاز و ادامه مذاکره بین این اتحادیه و بانک ملت برای برطرف کردن مشکل استفاده از کارتخوان های این بانک در جایگاه های سوخت خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۲۰    
تیراندازی در یک شهر در ایالت یوتای آمریکا منجر به کشته و زخمی شدن حداقل 3 نفر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۷    
رئیس سازمان اطلاعات ملی آمریکا می گوید که مسکو به روشهای مختلف مختلف به دنبال مداخله در انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۷    
نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا درباره گزارش های اخیر درباره دیدارش با رئیس جمهور ایران در سال 2013 گفت که این دیدار خصوصی نبوده و برای پیگیری چند مساله در این مراسم حضور یافته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۴    
شرکت امنیتی کسپرسکی از کشف یک حفره امنیتی در نسخه دسکتاپ پیام رسان تلگرام خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۰۸    
یک قاضی از بروکلین به متوقف شدن تصمیم دولت آمریکا برای لغو کردن قانون مهاجران رای داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۰۵    
عربستان سعودی که چندی پیش و پس از سفر مقتدی صدر به این کشور از دیگر شخصیت های شیعی عراق از جمله "سید عمار حکیم" برای سفر به ریاض دعوت کرده بود، مجدداً دعوت خود را تکرار و حکیم نیز در پاسخ ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری رویترز از حمله یک پهپاد آمریکا یی به یک تانک در منطقه الطبیه در خاک سوریه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۰۲    
مدیرکل محیط زیست استان خوزستان با اشاره به رهاسازی آب از طریق کانال آب در فاصله اهواز تا تالاب شادگان گفت: از آب رهاسازی شده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۸:۵۹    
سخنگوی اورژانس کشور از واژگونی اتوبوس به دره در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: تا کنون 3 مسافر در این حادثه جان خود را از دست داده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۸:۵۶    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در روز چهارشنبه 9 اسفند سومین و آخرین مرحله آزمون سراسری مهارت آموزی کارکنان وظیفه عمومی در سال 96 برگزار خواهد شد.