پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۰:۳۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 3 بهمن 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 بهمن 1396 تابش کوثر 2 بهمن 1396 تابش کوثر 3 بهمن 1396 تابش کوثر 4 بهمن 1396 تابش کوثر 5 بهمن 1396 تابش کوثر 6 بهمن 1396 تابش کوثر 7 بهمن 1396 تابش کوثر 8 بهمن 1396 تابش کوثر 9 بهمن 1396 تابش کوثر 10 بهمن 1396 تابش کوثر 11 بهمن 1396 تابش کوثر 12 بهمن 1396 تابش کوثر 13 بهمن 1396 تابش کوثر 14 بهمن 1396 تابش کوثر 15 بهمن 1396 تابش کوثر 16 بهمن 1396 تابش کوثر 17 بهمن 1396 تابش کوثر 18 بهمن 1396 تابش کوثر 19 بهمن 1396 تابش کوثر 20 بهمن 1396 تابش کوثر 21 بهمن 1396 تابش کوثر 22 بهمن 1396 تابش کوثر 23 بهمن 1396 تابش کوثر 24 بهمن 1396 تابش کوثر 25 بهمن 1396 تابش کوثر 26 بهمن 1396 تابش کوثر 27 بهمن 1396 تابش کوثر 28 بهمن 1396 تابش کوثر 29 بهمن 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۴    
بامداد امروز زمین لرزه ای به بزرگای 4 در مقیاس امواج درونی زمین، حوالی تازه آباد کرمانشاه را لرزاند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۴    
رییس سازمان سیا با ادعای همکاری هسته ای ایران و کره شمالی، این همکاری را یک تهدید واقعی عنوان کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی فردا پنجشنبه در حاشیه اجلاس اقتصادی داووس با یکدیگر دیدار می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۱    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: ایران درصدد است تا با هوشمندی کامل در مقابل ائتلاف آمریکا ائتلاف سازی کند، باید بتوان به سمت ائتلاف با پاکستان و عراق بر ضد تشنج و تروریست پیش رفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۰:۳۸    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی گفت: در بانکداری جدید دیجیتال دستگاه های کارتخوان حذف می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۰:۳۵    
سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: بر اساس پیش بینی ها، در سال جاری نرخ بیکاری به 12.1 درصد و رشد اقتصادی به 5 درصد خواهد رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۸    
در پی انتشار یک خبر، پیرامون حاشیه های ایجاد شده در خصوص یک "تبصره اردویی"، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، جهت تنویر افکار عمومی اطلاعیه ای صادر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۳    
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هیات اعزامی اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری کشور دانمارک دیدار و گفت وگو کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۷:۲۴    
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران از اختصاص 2000 میلیارد تومان به این سازمان به منظور پرداخت بخشی از بدهی ها به داروخانه ها و دانشگاه ها خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۷:۲۱    
نخست وزیر عراق با دبیرکل ناتو تلفنی گفتگو کرد و از تمایل بغداد برای ادامه آموزش نیروهای این کشور از سوی ناتو خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۷:۱۲    
در چهارمین روز معاملات بورس تهران در این هفته شاخص کل کانال 99 هزار واحدی را بازپس گرفت. در این روز خودرویی ها توانستند در بیشتر نمادها رشد قیمتی را تجربه کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۵۷    
هافبک گلزن سپاهان در تمرینات تیمش دچار آسیب دیدگی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۵۴    
سخنگوی ستون پنجم نیروی دریایی آمریکا در واکنش به اظهارات معاون عملیات ارتش ایران، دریافت پیام هشدار از سوی نیروی دریایی ایران را تایید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۴۵    
در حالیکه کمتر از 20 روز از انتشار کتاب آتش و خشم در درون کاخ سفید می گذرد، 5 ناشر ترجمه این کتاب را در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ثبت کرده و برای آن فیپا گرفته اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۳۹    
رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دفاع از مردم فلسطین، وظیفه اسلامی، اخلاقی و انسانی است، گفت: از نظر منفعت و امنیت ملی نیز باید در مقابل رژیم اشغالگر قدس ایستادگی و مقاومت کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۴    
بادامی که می شناسیم و از مصرف آن لذت می بریم به نام بادام شیرین شناخته می شود و فواید سلامت مختلفی را نیز ارائه می کند اما گونه ای دیگر به نام بادام تلخ نیز وجود دارد که حاوی اسید هیدروسیانیک ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۱    
در پی ابطال مصوبه مربوط به دریافت آبونمان از مشترکین گاز و تغییر عنوان آن به هزینه خدمات مستمر از سوی شورای اقتصاد، هیأت عمومی دیوان عدالت اداری این مصوبه را نیز ابطال کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۸    
معاون رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با رئیس اسرائیل اعلام کرد، آمریکا در مبارزه با اسلام رادیکالی از اسرائیل حمایت می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۸    
تفاهمنامه همکاری های آموزشی و پژوهشی در حوزه بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بین بنیاد مسکن و دانشگاه تهران به امضا رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۵    
عضو هیئت مدیره و کمیته فنی باشگاه استقلال امروز نشستی با سرمربی تیم فوتبال این باشگاه داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۹    
اگر لاغر هستید و می خواهید کمی وزنتان را بالا ببرید می توانید از این 15 دستورالعمل استفاده کنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۶    
معاون نظارتی بانک مرکزی از تسویه با سپرده گذاران موسسات غیرمجاز تا پایان بهمن خبر داد و گفت: تا پایان این هفته اطلاعیه بانک مرکزی در خصوص مؤسسات مالی غیر مجاز صادر می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۰    
رئیس جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات گفت: طرح تحول سلامت، آبروی ایران را از نظر خدمات سلامت در دنیا احیا کرد اما اگر با مصوبه مجلس عرضه قلیان در قهوه خانه ها آزاد شود و البته مالیات سیگار افزایش ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۲۷    
دادگاه تجدید نظر کره جنوبی امروز(سه شنبه) وزیر فرهنگ سابق این کشور را به جرم ایجاد "لیست سیاه" از 10 هزار هنرمند این کشور که منتقد رییس جمهور برکنار شده کره جنوبی بودند، به دو سال زندان محکوم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۲۱    
حرکت جالب رونالدو پس از مصدومیت خونینش مقابل دپورتیوو، سوژه جالبی به نشریات چاپ بارسلونا داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۲۱    
برخی رسانه های سودانی اعلام کرده اند که سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان ممکن است به زودی به سودان سفر کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۸    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس قانون، آموزش و پرورش موظف بود که تا سال 95 در تمام دروس، آزمون نهایی برگزار کند که این مسئله عملیاتی نشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۵    
ترامپ پس از فرستادن سخنگوی کاخ سفید برای مبارزه با مطبوعات بر سر گزارش هایی درباره میزان جمعیت حاضر در جشن تحلیفش، دست به "اعترافی کم سابقه" زده و به دستیاران گفته که از این کار پشیمان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل توانیر گفت: در صورتی که در فصل تابستان با مشکل تولید و تامین برق مواجه شویم، در مورد مشترکانی که بیش از حد دیماند (بسته به نوع قرارداد مصرف) برق مصرف کنند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۴:۴۸    
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و بانک قرض الحسنه مهر ایران، تفاهم نامه همکاری مشترک امضاء کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۴:۳۶    
اتحادیه اروپا نام هشت کشور از جمله کره جنوبی و پاناما را از لیست سیاه مالیاتی خارج کرد زیرا این کشورها متعهد شدند تا به نگرانی های این نهاد درباره ارائه پناهگاه مالیاتی به افراد و نهادهای ثروتمند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۴:۲۴    
نتایج رده بندی گران ترین شهرهای جهان برای زندگی، حاصل از بررسی حدود 300 نقطه با جمعیت بالاست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۴:۲۱    
مجتبی جباری تصمیم دارد فصل آینده دوباره به فوتبال بازگردد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۴:۱۸    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: تاکنون صحبتی برای افزایش قیمت برق انجام نشده و هیچ تصمیمی در این رابطه به ما ابلاغ نشده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۴:۱۵    
نیروی دریایی آمریکا، در واکنش به سخنان سخنگوی رزمایش مشترک محمد رسول الله(ص)5 درباره ترک 2 ناو ائتلاف پس از هشدار هواپیماهای ایرانی گفت که ما پیام رادیویی دریافت کردیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۴:۱۲    
نشتی بنزین از یک دستگاه خودرو سواری در خیابان انقلاب، موجب آتش گرفتن هفت دستگاه خودرو شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۳:۵۱    
در بخشنامه جدید اردوهای دانش آموزی که آذر امسال ابلاغ شد و به مدت سه ماه به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد ممنوعیت بازدید دانش آموزان پیش دبستانی، اول و دوم دبستان از گلزار شهدا و آرامستان ها ذکر شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۳:۵۱    
رئیس جمهور ترکیه با انتقاد از درخواست آمریکا مبنی بر اینکه زمان و وسعت عملیات نظامی خود را در شمال سوریه محدود و مشخص کند، گفت: خود آمریکا تا کی می خواهد در عراق و افغانستان بماند؟!
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۳:۴۸    
نماینده مردم آبادان در مجلس از اذن رهبری برای برداشت اعتبار 150 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای مقابله با ریزگردهای خوزستان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۳:۴۲    
رییس و دبیرکل فدراسیون جهانی بسکتبال با ارسال پیامی انتخاب رامین طباطبایی به عنوان رییس فدراسیون ایران را تبریک گفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۳:۴۲    
موسسه مالیه بین الملل در گزارشی (IIF) اعلام کرد شانس زنده ماندن توافق در دوران ریاست جمهوری ترامپ، 57 درصد است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۹    
واشنگتن از پاکستان خواسته است تا شبه نظامیان طالبان را بازداشت یا آنها را از اراضی خودش اخراج کند و نگذارد تا آنها از خاک پاکستان برای حمایت از عملیات هایش استفاده کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۹    
بارسلونای پپ گواردیولا و ارنستو والورده تفاوت های کمی با هم دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۳    
وقوع انفجار در یک سکوی نفتی در اوکلاهامای آمریکا موجب مفقود شدن 5 نفر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۵۱    
زندگی های عجیبی با مهریه های عجیب تر در حال شگل گرفتن است، مهریه هایی که نه می توان داد، نه می توان گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۴۵    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری توضیحاتی را در مورد علت حذف نطق های میان دستور در جلسه علنی امروز بیان کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۴۲    
رییس پلیس پایتخت با اشاره به اغتشاشات اخیر تهران به گزارش مسئولان اطلاعاتی تهران بزرگ اشاره کرد و گفت: دشمن آمده بود که از تهران با تمام قوا کار را آغاز کند اما ناکام ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۹    
رییس پلیس امنیت پایتخت از دستگیری 120 تن از اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس در نخستین مرحله از اجرای طرح امنیت و آرامش شبانه در پایتخت خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۶    
نوسازی بافتهای فرسوده که رییس جمهور وعده اجرای اولین پروژه های آن را در دهه فجر داده، با مشکل بی انگیزگی بخش خصوصی همراه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۳    
ناسا مشغول آزمایش کاوشگر جدیدی است که تابستان امسال به خورشید می رود. این کاوشگر با سرعت 692 هزار کیلومتر برساعت پرواز خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۲۱    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سهل انگاری دولت عامل شکایت ترکمنستان از ایران در محاکم بین المللی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۱۸    
در حالی که به دلیل تجربه های پیشین در برخورد با شبکه های اجتماعی، مردم نگران دائمی شدن فیلتر اینستاگرام و تلگرام بودند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۱۸    
رئیس کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات مجلس شورای اسلامی از پیگیری وضعیت حمایت دولت از پیام رسانهای بومی و شبکه های اجتماعی داخلی خبر داد و گفت: موضوع استفاده از فیلترشکن ها باید ساماندهی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۱۵    
موشک کروز نصر با موفقیت در رزمایش مشترک ارتش، شلیک شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۴    
رسانه آمریکایی با اشاره به مواضع اخیر مقامات فرانسه، انگلیس و آلمان درباره ایران نوشته که اروپایی ها به امید حفظ برجام، فشارها بر برنامه موشکی ایران را افزایش داده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۴    
رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد کرده تا منابع حاصل از هدفمندی در حوزه سلامت روشن و شفاف باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۱    
شاخص آلودگی هوا در اهواز در ساعت 11صبح امروز به 500 رسید و کماکان در وضعیت خطرناک قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۱    
بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که میزان فروش بالای آیفون های 6 اس پلاس، 7 پلاس و 8 پلاس در ایالات متحده آمریکا، همگی نشان از محبوبیت صفحه نمایش بزرگ تر دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۴۸    
معاون بندری سازمان بنادر گفت: پس از انجام آزمایش DNA مشخص شد که یک پیکر از این سه پیکر ایرانی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۱۸    
سفیر نروژ در تهران گفت که کشورش به تمام تعهدات بین المللی برجام بین ایران و کشورهای 1+ 5 پایبند است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۱۲    
قیمت طلا روز سه شنبه در پی افت ارزش دلار به پایین ترین قیمت حدود سه سال اخیر افزایش یافت، اما صعود بازارهای سهام جهانی رشد بیشتر قیمت این فلز ارزشمند را محدود کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۹    
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی روز سه شنبه در جریان بازدید از طرح ایجاد کانال انتقال آب از کارون به کانونهای ریزگردها در اهواز گفت: کنترل ریزگردها در جنوب شرق اهواز از اهداف میان مدت ما است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۹    
استقبال هیات بین المللی فوتبال موسوم به ایفاب از نتایج آزمایش دو ساله فناوری کمک داوری ویدیویی در مسابقات، راه را برای رشد این فناوری و کاربرد آن در جام جهانی 2018 هموار می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۵    
مدیر کل فناوری اطلاعات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به آغاز مرحله چهارم طرح رجیستری، اعلام کرد که از هفته آینده این طرح فرایند انتقال و گوشی های دست دوم را نیز در بر می گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۸    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با انتقاد از عدم ارسال لایحه ساماندهی اتباع بیگانه به مجلس گفت: حدود یک میلیون نفر اتباع بیگانه دارای مادر ایرانی و پدر خارجی در کشور زندگی می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۵    
شرکتی انگلیسی مرورگری مخصوص کودکان ساخته که به والدین اجازه می دهد از راه دور فعالیت های آنلاین فرزندان را رصد کنند و تصاویری که نامناسب می دانند را مخدوش کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۲    
اگر چه استفاده از هدست های واقعیت مجازی هیجان و نشاط زیادی را برای کاربران به ارمغان می آورد، اما تولید لوازم جانبی بیشتر می تواند این هیجان را دوچندان کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۹    
وزرای خارجه اردن و مصر بر حمایت کشورشان از حقوق ملت فلسطین در داشتن کشوری مستقل به مرکزیت قدس شرقی تاکید کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۶    
قرار بود با تکیه بر نیروی سرشار جوانان و نخبگان ایرانی، کشوری توسعه یافته در افق 1404 باشیم اما نخبه ما دستفروش و محقق ما غازچران شد. با خبرگزاری علم و فناوری همراه باشید
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۰    
4054میلیارد ریال سهم و اموال دولتی در 10 ماه گذشته از طریق بورس و مزایده واگذار شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۱۷    
در حالی که ایران و برخی از کشورهای دیگر نسبت به ادامه حملات ترکیه به شمال سوریه هشدار داده اند، آناتولی با انتشار خبری سعی در مظلوم نمایی و موجه نشان دادن عملیات شاخه زیتون کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۱۴    
گروه بانکداری نوردی که بزرگترین بانک منطقه شمال اروپا(شامل کشورهای دانمارک، فنلاند، ایسلند، نوروژ و سوئد) است، تجارت ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را به دلیل ریسک بالا، منع کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۱۴    
گروهی از پژوهشگران موسسه تحقیقاتی روتامستد ژنی را شناسایی کرده اند که سبب سخت شدن دیواره های سلولی گیاهان و تولید سلولز گیاهی به عنوان منبعی در تولید سوخت زیستی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۱۱    
بودجه نظامی سال 2018 عربستان سعودی یک سوم کل بودجه یعنی مبلغ 83 میلیارد دلار را به خود اختصاص داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۲    
با پایان یافتن تعطیلی دولت فدرال آمریکا، احتمالا دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در راس هیاتی برای حضور در مجمع جهانی اقتصاد به داووس می رود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۷    
آلکسیس سانچس شیلیایی خرید جدید منچستریونایتد قرار است شماره 7 این تیم را به تن کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۱    
دست یافتن به یک روش درمانی برای بیماری های عصبی پیش رونده از قبیل آلزایمر چالش برانگیز شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تشریح گزارش عملکرد بودجه 96 گفت: براساس عملکرد دولت نرخ بیکاری از 12.4 درصد در سال 95 به 11 ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۳۸    
تاخیرهای چند ماهه در پرداخت کارانه ها و فشار کاری پرستاران به دلیل کمبود نیرو؛ مدتی است که در صدر مشکلات گروه پرستاری قرار دارد و از طرفی هم بنابر اعلام مسوولان اضافه کاری های اجباری در این گروه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۳۸    
رسانه های دولتی کره شمالی امروز (سه شنبه) گزارش دادند که پیونگ یانگ یک روز پیش از شروع بازی های المپیک زمستانی در کره جنوبی، قرار است هشتم فوریه سال جاری میلادی تاسیس ارتش خود را جشن بگیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۳۵    
مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام اسامی بیش از 8 هزار پذیرفته شده نهایی مرحله تکمیل ظرفیت کنکور 96 در روز جاری خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۳۵    
یک هیات از کره جنوبی امروز (سه شنبه) برای بررسی اوضاع در مورد رخدادهای مرتبط با المپیک زمستانی کره جنوبی وارد کره شمالی شد و قرار است با مقام های مرتبط در این کشور دیدار و گفت وگو داشته باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۳۲    
دو سال از اجرای برجام می گذرد و صنعت هسته ای در سکوت اما با سرعت در دانش و تکنولوژی، عقب ماندگی های سال های تحریم را جبران می کند.