پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۷:۵۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 29 بهمن 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 بهمن 1396 تابش کوثر 2 بهمن 1396 تابش کوثر 3 بهمن 1396 تابش کوثر 4 بهمن 1396 تابش کوثر 5 بهمن 1396 تابش کوثر 6 بهمن 1396 تابش کوثر 7 بهمن 1396 تابش کوثر 8 بهمن 1396 تابش کوثر 9 بهمن 1396 تابش کوثر 10 بهمن 1396 تابش کوثر 11 بهمن 1396 تابش کوثر 12 بهمن 1396 تابش کوثر 13 بهمن 1396 تابش کوثر 14 بهمن 1396 تابش کوثر 15 بهمن 1396 تابش کوثر 16 بهمن 1396 تابش کوثر 17 بهمن 1396 تابش کوثر 18 بهمن 1396 تابش کوثر 19 بهمن 1396 تابش کوثر 20 بهمن 1396 تابش کوثر 21 بهمن 1396 تابش کوثر 22 بهمن 1396 تابش کوثر 23 بهمن 1396 تابش کوثر 24 بهمن 1396 تابش کوثر 25 بهمن 1396 تابش کوثر 26 بهمن 1396 تابش کوثر 27 بهمن 1396 تابش کوثر 28 بهمن 1396 تابش کوثر 29 بهمن 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۹    
مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی خود را با هزینه و زمان کمتر حل کنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۷    
دبیر ستاد زیست فناوری ریاست جمهوری گفت: رتبه 14 تولید علم متعلق به کشورمان است که خوشبختانه برای چندین سال متوالی موفق به حفظ این جایگاه شده ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۸    
بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران از نتایج طرح آمارگیری نیروی کار پاییز 1396 نرخ بیکاری در پاییز سال جاری به 11.9 درصد رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۶    
رئیس کل بیمه مرکزی اعلام کرد: جبران خسارت معنوی رخ داده در سقوط هواپیمای ATR آسمان مقدرو نیست، اما صنعت بیمه در اولین فرصت تعهد خود را ایفاء می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۷    
ماموران گمرک در تازه ترین عملیات مبارزه با قاچاق کالا موفق به کشف یک محموله سیگار شدند که از ایران به مقصد ترکیه قاچاق می شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۶    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: من فکر می کنم فیلم به وقت شام یکی از دیدنی ترین فیلم هایی است که می توان گفت در بخشی از ابعاد، صد در صد نزدیک به واقعیت بوده و در واقع می توان گفت یک مستند واقعی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۷    
رئیس پلیس آگاهی ناجا از اعزام دو اکیپ تیم دی وی ای برای شناسایی هویت جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج خبر داد و گفت: تیم های کمکی تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا در آماده باش کامل به سر می برند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۳۶    
سازمان هواشناسی اعلام کرده یک سامانه بارشی امروز نیمه غربی کشور را فرا می گیرد و اواخر وقت سه شنبه از شرق کشور خارج خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۳۳    
معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گفت: در محلی که اعلام می شد گوشی تلفن همراهی در آن روشن است نیز جست و جو انجام شد، ولی چیزی در آنجا هم پیدا نشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۳۰    
همیشه زنان و کودکان بیشتر از مردان احساس سرما کنند و به این دلیل باید مراقبت بیشتری از خود در هوای سرد داشته باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۳۰    
کمتیه انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره برخی از تیم های لیگ برتری اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۲۷    
دونالد ترامپ که این روزها به شدت از ادامه تحقیقات کنگره و بازپرس ویژه تحقیقات درباره ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا و تبانی کارزار او با مسکو گله دارد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۲۷    
در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان کشورمان روز های دوشنبه و سه شنبه به مصاف حریفان خود می روند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۲۴    
یک دکترای روانشناسی عمومی درباره عواملی که سبب بروز کابوس شبانه در افراد می شوند و راهکار های درمان این عارضه توضیحاتی را داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
ستاره سابق بارسلونا در گفتگویی با نشریه فرانسوی مدعی شده عادلانه این بود که در دیدار پاری سن ژرمن مقابل رئال یا پاریس برنده و یا بازی مساوی می شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
وزیر خارجه سابق آمریکا در کنفرانس امنیتی مونیخ ادعا های ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را رد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۱۵    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: موبایل یکی از مسافران هواپیما پرواز تهران- یاسوج روشن است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۱۲    
وزیر خارجه سال های 2006 تا 2014 سوئد و رئیس کنونی اندیشکده شورای اروپاییِ روابط خارجی از اظهارات ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ به شدت انتقاد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۹    
از سال 1994 و معرفی هواپیماهای ATR 72 به بازار هوانوردی از سوی شرکت سازنده فرانسوی ایتالیایی این نوع هواپیما شاهد 17 سانحه هوایی بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۳    
رئیس فدراسیون کشتی خواستار معرفی فرد واجد شرایط برای حضور در انتخابات هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۳    
ترکیب تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران برای حضور در ر قابت های قهرمانی آسیا اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۰    
بازیکنان سابق پرسپولیس با حضور در اردوی این تیم به گفتگو با بازیکنان و اعضای کادرفنی سرخپوشان پرداختند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۱    
یکی از اعضای تیم امداد و نجات استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار ایسنا گفت: هنوز لاشه هواپیما با وجود همه تلاش های صورت گرفته، پیدا نشده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۴۸    
وزیر خارجه عربستان در سخنرانی امروز در کنفرانس امنیتی مونیخ مواضع ضد ایرانی کشورش را تکرار کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۴۵    
رئیس قوه قضائیه در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج و درگذشت جمعی از هموطنان ضمن تسلیت به بازماندگان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۶    
در بازار امروز - یکشنبه - قیمت دلار آمریکا در ادامه روند کاهشی خود 111 تومان دیگر هم پایین آمد و سکه تمام طرح جدید نیز با کاهش نامحسوس 3000 تومانی به رقمی معادل یک میلیون و 497 هزار تومان رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۳    
آیت الله جنتی با اشاره به مبارزات مستمر جبهه مقاومت، گفت: ان شاءالله به زودی با ظهور حضرت ولی عصر (عج)، جشن پیروزی انقلاب اسلامی مردم فلسطین را شاهد خواهیم بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۲۱    
رییس سازمان هواپیمایی کشور با بیان این که هواپیمای آسمان که صبح امروز سقوط کرده در سال 1993 ساخته شده بود، گفت: نمی توان برای هیچ هواپیمایی عمر تعیین کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۸    
وزیر امور خارجه ایران گفت: صبح امروز شاهد یک سیرک کارتونی در نشست مونیخ بودیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۵    
رئیس مجلس حادثه سقوط هواپیمای خط تهران0یاسوج را دردناک خواند و از کمیسیون عمران خواست ریشه یابی این حادثه را پیگیری کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۲    
معامله گران بورس تهران امروز شاهد معاملات متعادل و کم حجم همراه با غلبه عرضه بر تقاضای سهام بود که خوش بینی به معافیت مالیاتی ناشی از تجدید ارزیابی دارایی ها منجر به اقبال نوسان گیران به سهم های زیان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۲۷    
در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج و جان باختن تعدادی از هم وطنانمان در این حادثه، حضرت آیت الله خامنه ای پیام تسلیتی صادر کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۲۷    
رئیس جمهور در پیامی سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج را که منجر به جان باختن عده ای از هموطنان عزیز شد، تسلیت گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۱۲    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و کاترین اشتون مسئول سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ دیدار و گفت وگو کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۱۲    
سامانه هوشمند حمل ونقل اسنپ با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا به امکان استعلام صلاحیت فردی رانندگان، ظرف 48 ساعت، در سراسر ایران مجهز شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۰۹    
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: به عنوان مدعی العموم و در مقام پیگیری حقوق عامه ماجرای تلخ و تاسف بار سقوط هواپیما را پیگیری می کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۰۳    
رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه 22 بهمن امسال در سرتاسر کشور، 22بهمن متفاوتی بود، اظهارداشتند: مردم گله مندند اما پای انقلاب و نظام ایستاده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۰۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رئیس کل بانک مرکزی عنوان کرد که به مؤسسات مالی مجوز داده بودیم که امور داخلی خود را ساماندهی کنند نه اینکه اقدام به افتتاح شعب کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۳:۵۷    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی زنده نمی ماند مگر آنکه جامعه انقلابی باشد و انقلابی بودن به معنای پشت سر رهبری حرکت کردن است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۳:۵۷    
یک منبع آگاه گفت: اولین پرواز هواپیمای ATR آسمان که امروز در حوالی سمیرم سقوط کرد در سال 1993 بود، این هواپیمای ملخی چندین سال در شیراز زمین گیر بود و پس از تعمیرات و اورهال ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۳:۵۴    
اخیرا به دلیل تغییرات صورت گرفته در بازار ارز، دانشگاهیان هم برای اعزام به عتبات می بایست مبلغ بیشتری را بپردازند. البته دانشجویانی که قبلا هزینه سفر را واریز کرده اند نیاز نیست مبلغ دیگری واریز کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۳:۴۸    
مدیر کل فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی استان کرمانشاه گفت: پرواز مسیر مشهد به ایلام، به دلیل شرایط نامساعد جوی فرودگاه ایلام، در کرمانشاه به زمین نشست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۳:۳۳    
فوق تخصص خون و سرطان کودکان گفت: شناسایی عامل کم خونی توسط انجام آزمایش ها صورت می پذیرد و این آزمایش مشخص می کند که کم خونی فرد در کدام یک از دسته ها قرار خواهد گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۳:۳۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ، ادعاهای همیشگی علیه ایران را مطرح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۳:۳۰    
رئیس جمهور به وزیر راه و شهرسازی دستور داد با تشکیل ستاد بررسی سانحه؛ علل حادثه سقوط هواپیمای آسمان را سریعاً گزارش کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۳۶    
صبح امروز و در سالروز قیام 29 بهمن تبریز، اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۳۳    
اسامی کامل 60 مسافر و 4 خدمه پروازی هواپیمای سانحه دیده آسمان اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۰۰    
صمد کریمی با بیان اینکه بانک مرکزی به دنبال کاهش نرخ واقعی ارز نیست، گفت: شکاف نسبی بین قیمت ارز در بازار آزاد با نرخ رسمی، از 112درصد سال 91 به 22درصد در دیماه رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۰۰    
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:برنامه های تیم ملی برای سال آینده را حدود 3 ماه قبل تحویل ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال دادم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۷    
مدیر روابط عمومی آسمان با بیان اینکه هواپیمای ATR آسمان در 14 مایلی یاسوج به کوه دنا برخورد کرد، گفت: این هواپیما حامل 59 نفر مسافر بزرگسال، یک نفر خردسال، 2 خلبان و کمک خلبان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۴    
یک مقام مسئول شرکت آسمان با بیان این که هواپیمای سقوط کرده از مدل ATR72 بوده است اعلام کرد: این هواپیما جزو مدل ATR های جدید نبوده و از گذشته در ناوگان هواپیمایی آسمان پرواز می کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۴    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از تشکیل جلسه کمیته بحران در سازمان هواپیمایی کشور برای بررسی جزییات سقوط هواپیمای آسمان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۴    
وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه ای اظهار داشت: "گوش به زنگ" نشانه هایی از کره شمالی برای آمادگی به منظور شرکت در مذاکرات مستقیم هستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۱    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از پیشنهاد تأثیر 40 درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکور 98 خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۴۲    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: افرادی که در نیمه دوم اسفند نسبت به ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام کنند کارت های خود را در سال 97 دریافت می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۳    
یک مقام مسئول شرکت آسمان گفت: هواپیمای این شرکت به کوه دنا برخورد کرده و سقوط این هواپیما تایید می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۱۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از وقوع سانحه هوایی هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر خبرداد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۰۰    
به دلیل مراجعه بالای متقاضیان برای دریافت کارت ملی هوشمند، سامانه ثبت نام سازمان ثبت احوال از روز گذشته مختل شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۷    
سرپرست اورژانس کشور با اشاره به اینکه هواپیمای آسمان که دچار سانحه شده حدود 100 مسافر داشته است، گفت: این هواپیما در محدوده سمیرم سقوط کرده است و تمام نیروهای اورژانس به حالت آماده باش کامل درآمدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۱    
پزشکی قانونی استان تهران از افزایش دو درصدی مرگ با قرص برنج در تهران خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۱    
یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت آسمان ساعت 8 امروز پس از پرواز از فرودگاه مهر آباد و طی مسیر از رادار خارج شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۴۸    
پدافند ارتش و کمیته های مردمی یمن یک پهپاد سعودی را در صعده هدف قرار داد و آن را سرنگون کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۰    
وزیر ارتباطات تاکید کرد: پیام رسان ها زیرساخت اقتصادی کشور ما هستند و نباید اطلاعات در این زمینه جای دیگری برود؛ در حوزه امنیت ملی حتماً باید نظام پیام رسانها داخلی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۰    
مشاور امور بین الملل رهبری، در سفر به عراق در دیدار با معاون رئیس جمهور این کشور تاکید کرد که محور مقاومت اجازه نخواهد داد، آمریکایی ها در شرق فرات مستقر شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۵    
رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی پیش بینی کرد: نوسانات نرخ ارز و افزایش چند برابری قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای خارجی، تعداد سفرهای نوروزی به خارج از کشور را تا 50 درصد کاهش خواهد داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۲    
رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از ناتوانی اف بی آی در ماجرای تیراندازی مرگبار روز چهارشنبه در مدرسه ای در فلوریدا، اعلام کرده که این نهاد به جای پرداختن به کارش ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۲    
مقام های پیشین موساد خواستار تجهیز منافقین به عنوان عامل های مناسب نیابتی در نبرد علیه ایران شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۹    
دیدارهای رسمی با نخست وزیر، وزیر امور خارجه، معاون رییس جمهور و رییس مجلس سنای هند، چندین دیدار با اعضای جوامع مختلف ایرانی و هندی، امضای 15 موافقتنامه همکاری میان تهران و دهلی نو ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۳    
مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از بارش برف و باران در محورهای 10 استان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۳    
روزنامه عکاظ عربستان مدعی شد که باشگاه استقلال می خواهد از محبوبیت الهلال در عمان سوء استفاده کند و قیمت بلیت بازی را افزایش دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اجرایی شدن رجیستری برای گوشی های ال جی، علت گرانی گوشی ها در اجرای رجیستری، ایجاد اشتغال با کمک حوزه آی سی تی و لزوم ایجاد پیام رسان های داخلی توضیحاتی ارائه داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۷    
سخنگوی شرکت ملی نفتکش با تاکید بر این که این شرکت تلاش خود را برای پیدا کردن سایر پیکرهای حادثه سانچی به کار می برد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۱    
معاون هماهنگی و بازرسی اتاق اصناف تهران با بیان اینکه همه کارهای اتاق اصناف را برای رصد بازار شب عید کنار گذاشته ایم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه اظهارات مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره ایران را تهدید سایر کشورها از سوی این مقام آمریکایی خواند و آن را نه تنها خلاف تعهدات آمریکا در چارچوب برجام ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۲    
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: طبق اصرار مجلس شورای اسلامی و با توجه به برنامه پنجساله امسال فقط 20 هزار نفر کسانی که دارای 28 و 29 ماه ایثارگری باشند معاف می شوند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۳۹    
نشریه وال استریت ژورنال ادعا کرد مقاماتی از اروپا با معاون وزیر خارجه ایران در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ دیدار و گفت وگویی درباره فعالیت های منطقه ای ایران انجام دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۳۶    
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران گفت: یکی از برنامه های کلان آینده نظام آموزشی، حذف کنکور است و مقدمه رسیدن به آن، حذف شبه کنکورها در مقاطع تحصیلی پایین است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۳۶    
مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه اعلام کرد که بهرام قاسمی سخنگوی دستگاه دیپلماسی و این مرکز صفحه یا حساب کاربری در اینستاگرام ندارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۳۳    
یک مقام کاخ سفید در واکنش به گزارشات تاییدنشده از حمله شیمیایی ترکیه به عفرین گفت از این گزارشات اطلاع دارند اما هنوز نمی توانند آن را تایید کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۲۷    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در پنجاه و چهارمین کنفرانس امنیتی مونیخ ساعتی پیش وارد این شهر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۲۷    
درپی شلیک تانک های رژیم صهیونیستی به روی گروهی از فلسطینیان در باریکه غزه، 2 تن شهید و 2 نفر دیگر زخمی شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۲۴    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، گفت: ترافیک در آزادراه های قزوین کرج و کرج تهران سنگین است؛ همچنین ترافیک در جاده قدیم ساوه به تهران، شهریار به تهران ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۰    
نخست وزیر لهستان با پذیرش دست داشتن برخی لهستانی ها در هلکاست، گفت اما یهودیان نیز از عاملین آن بودند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۰    
کشورهای انگلیس، آمریکا و فرانسه پیش نویس قطعنامه ای را برای محکوم کردن ایران در شورای امنیت به خاطر حمایت از یمن، تهیه کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به وقوع زلزله مهیب در ایالت اوآکساکای مکزیک و سقوط مرگبار بالگرد امدادرسان در مناطق زلزله زده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۷    
آخرین تحولات بحران یمن در دیدار سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه ایران و معاونان وزرای خارجه ایتالیا، فرانسه، انگلستان و آلمان در مونیخ بررسی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۴    
سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به و اژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان تبریز زنجان گفت: در اثر این حادثه 3 مسافر جان خود را از دست داده و 20 نفر مصدوم شدند.