جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۳۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 7 بهمن 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 بهمن 1396 تابش کوثر 2 بهمن 1396 تابش کوثر 3 بهمن 1396 تابش کوثر 4 بهمن 1396 تابش کوثر 5 بهمن 1396 تابش کوثر 6 بهمن 1396 تابش کوثر 7 بهمن 1396 تابش کوثر 8 بهمن 1396 تابش کوثر 9 بهمن 1396 تابش کوثر 10 بهمن 1396 تابش کوثر 11 بهمن 1396 تابش کوثر 12 بهمن 1396 تابش کوثر 13 بهمن 1396 تابش کوثر 14 بهمن 1396 تابش کوثر 15 بهمن 1396 تابش کوثر 16 بهمن 1396 تابش کوثر 17 بهمن 1396 تابش کوثر 18 بهمن 1396 تابش کوثر 19 بهمن 1396 تابش کوثر 20 بهمن 1396 تابش کوثر 21 بهمن 1396 تابش کوثر 22 بهمن 1396 تابش کوثر 23 بهمن 1396 تابش کوثر 24 بهمن 1396 تابش کوثر 25 بهمن 1396 تابش کوثر 26 بهمن 1396 تابش کوثر 27 بهمن 1396 تابش کوثر 28 بهمن 1396 تابش کوثر 29 بهمن 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۹    
پلیس راه راهور ناجا با اعلام بارش برف در چهار استان شمال شرقی و شرقی کشور از ترافیک نیمه سنگین در محور کرج قزوین خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۰۹    
رئیس مرکز مدیریت بحران، ریسک و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در ساعات آینده احتمال یخ زدگی لوله ها و کنتورهای آب زیاد است و ضروری است شهروندان اقدامات لازم برای حفاظت از کنتورهای ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۲    
مهلت ثبت نام داوطلبان کنکور سراسری تا چهارشنبه 11 بهمن ماه تمدید شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۷:۱۱    
بدون تردید جمهوری اسلامی ایران و سایر کشور های خط مقاومت از تمامیت عرضی کشور های منطقه از جمله سوریه حمایت خواهند کرد و به اروپایی ها توصیه می کنیم که به دنبال طرح از پیش شکسته شده آمریکایی ها حرکت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۶:۲۳    
کمیته المپیک آمریکا پس از رسوایی اخلاقی پزشک تیم ژیمناستیک این کشور دستور استعفای تمام اعضای هیئت رئیسه فدراسیون را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۶:۲۰    
در هفته منتهی به بیست و نهم دی ماه، قیمت برنج 0.1 درصد، میوه های تازه 3.2 درصد، گوشت قرمز یک درصد، قند و شکر 0.1 درصد و چای 0.2 نسبت به هفته قبل از آن افزایش و قیمت لبنیات 0.1 درصد، تخم مرغ 0 ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۶:۱۱    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال قبل از بازی مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی پاداش پیروزی های اخیر خود را دریافت می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۶:۱۱    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان طبق تصمیم شفر مشخص شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۶:۰۸    
مهمان دیشب بدون تعارف در مورد حقوق دریافتی سردار سلیمانی گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۶:۰۲    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: قرار است اپلیکیشنی طراحی شود که رانندگان قبل از آنکه وارد محدوده شوند در این اپلیکیشن ثبت نام کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۶:۰۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت: ما با کشورهای عربی، به دلیل وجود دشمنی مشترک با ایران، ائتلافاتی را تشکیل داده ایم که تا پیش از این در مخیله مان هم نمیگنجید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۵۹    
وزیر ارتباطات گفت: بنابر قانون فعالیت توئیتر در ایران ممنوع شده است اما فعالیت ایرانیان در توئیتر ممنوع نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۵۶    
مشاهدات میدانی بازار مسکن نشان می دهد پس از افزایش قیمت در آذر و دی امسال، این روزها قیمت مسکن به ثبات رسیده و پالس مثبتی از سوی بازار برای افزایش مجدد نرخ ها صادر نمی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۵۳    
یک سایت اماراتی مدعی شد کنفدراسیون فوتبال آسیا به نفع ایران و قطر رای داده و بازی تیم های این دو کشور با اماراتی ها و عربستانی ها در خاک خودشان برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۴۴    
بازار خودرو برخلاف روزهای گرمی که زمستان امسال پشت سر گذاشت، گرمی رونق را تجربه نکرده و عرضه خودروهای مدل 97 هم نتوانست یخ این بازار را آب کند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۹    
بر اساس اطلاعات ایستگاه های باران سنجی شرکت مدیریت منابع آب ایران متوسط بارش های کشور از اول مهر تا 6 بهمن (سال آبی) به 42 میلی متر رسید و مقدار بارندگی نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته 40 ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۶    
قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه از درگیری رزمندگان این قرارگاه با تروریست های گروهک تکفیری داعش در منطقه غرب کشور خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۴    
منابع نزدیک به ولید بن طلال شاهزاده معروف سعودی می گویند، او از بازداشت نیروهای سعودی رها شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۸    
سرور جباروف با وجود عدم حضور در تمرین امروز می تواند تیمش را در دیدار روز سه شنبه همراهی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۵    
رئیس جمهور سابق آمریکا در یک کنیسه یهودیان در نیویورک از مواضع رژیم صهیونیستی در موضوع شهرک سازی ها انتقاد کرد و البته گفت که من اساساً یک یهودی لیبرال هستم .
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۵    
دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی امروز (شنبه) با رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار و گفت وگو کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۲    
سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات گفت: در نوروز سال 97 روزانه 6 هزار زائر ایرانی به عتبات عالیات اعزام می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۹    
مدیرعامل سازمان تعاون روستایی از توزیع 60هزارتن سیب و پرتقال برای مصارف شب عیدخبر داد وگفت: این اقلام از 20اسفند در میادین تره بار و 3هزار فروشگاه تعاون روستایی و میوه فروشی ها توزیع می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۶    
معاون نخست وزیر روسیه گفت که در شرایط فعلی برای برداشتن تمام تحریم های کشاورزی ترکیه آمادگی نداریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۰    
از میان 177 سد بزرگ در 6 حوضه آبریز اصلی کشور، 95 سد از جمله سدهای دز، بانه، سفیدرود، لار، زاینده رود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۸    
با ادامه فعالیت سامانه جوی، کاهش محسوس دما تا روز دوشنبه و ماندگاری هوای سرد تا چهارشنبه ادامه دارد، امروز و فردا در جاده های کوهستانی شمال، شمال شرق ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۳    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه برای هیچ گروهی سهمیه سالیانه طرح ترافیک نداریم، گفت:برای مشاغل خاص فقط سهمیه روزانه رزرو می کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۷    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت آقای سیدصادق حجازی از انقلابیون قدیمی را تسلیت گفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۵۳    
رسانه های افغانستان لحظاتی پیش از وقوع انفجار قوی در نزدیکی سفارت های خارجی در کابل خبر دادند که تاکنون دست کم 19 نفر کشته و 110 نفر دیگر نیز زخمی شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۴۴    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا تأکید کردند:جوان دانشجو باید زمان کنونی و تحولات آن را بشناسد و خود را آماده سازد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۲    
بر اساس گزارشات رسمی بانک مرکزی، قیمت تخم مرغ طی یکسال اخیر 36 درصد و گوشت قرمز 12 درصد افزایش داشته، ضمن اینکه سبزی و میوه نیز حدود 30 تا 39 درصد گران شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۵۹    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، دلار در تدوام کاهش روزهای گذشته امروز هم ارزان شد و بر این اساس، کف قیمت در معاملات نقدی 4505 تومان و در معاملات فردایی 4506 تومان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۵۰    
مدیر ارشد شرکت بیمه استیم شیپ میوچوآل در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: سانچی تحت پوشش بیمه p&I نزد این شرکت است و اکنون در حال کمک به اعضای خود برای انجام مراحل جبران خسارت هستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۴    
مهاجم ایرانی هیرنفین پس از بازگشت به ترکیب اصلی تیمش و گلزنی این طور گفت:خیلی خوشحالم که فرصتی پیش آمد تا مثل گذشته دوباره از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۱    
نخستین واحد سیار معاینه فنی تهران و سامانه نوبت دهی آنلاین روز شنبه طی مراسمی در مرکز معاینه فنی خودرو نیایش راه اندازی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۹    
در حالیکه فرنگی کاران تیم ملی چند روز پیش از آغاز جام تختی، اردوی تدارکاتی خود را در ماهشهر میزبان این رقابت ها برپا کرده بودند بدلیل مسمومیت شدید غذایی و آنفلونزا راهی بیمارستان شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۹    
تیم ملی تکواندو ایران در فینال نخستین دوره مسابقات تیمی گرنداِسلم توانست تیم چین را با نتیجه 76 بر 56 شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۶    
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی درباره تشخیص هویت سه پیکره یافته شده از سانحه سانچی، گفت: یک پیکر که تشخیص هویت شد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۶    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد 3 کشور آلمان، فرانسه و انگلیس آماده اند در برجام تجدیدنظر کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۰    
پانزده سینمای حوزه هنری در 11 استان کشور میزبان سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۷    
سرپرست اورژانس کشور با اشاره به واژگونی اتوبوس اساتید دانشگاه همدان گفت: در اثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و 27 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۴    
اظهارات دیشب مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس بار دیگر سبب شد، ابهامات مثلث عجیب طاهری، طارمی و باشگاه پرسپولیس بیشتر از همیشه شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۲    
سفیر آمریکا در سازمان ملل شایعات مبنی بر اینکه با دونالد ترامپ رابطه دارد "تهوع آور و توهین آمیز" خواند و گفت چنین سخنانی معمولا علیه زنانی در سمت های عالی رتبه مطرح می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۲    
اسامی داوران قضاوت کننده دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال تهران از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۹    
روزنامه اماراتی فاش کرد که نماینده ایران در موضوع اختلاف عربستان و امارات با قطر به نفع قطری ها رای داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۹    
مهاجم کامرونی مد نظر استقلال در تست پزشکی این باشگاه شرکت کرده و عصر امروز با این باشگاه قرارداد امضا خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۶    
مدیرکل دفتر حمایتی وزارت رفاه گفت: برنامه ای در قالب کاهش سوءتغذیه، لاغری کودکان، کوتاه قدی و مرگ و میر کودکان زیر پنج سال در وزارت رفاه دنبال می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۰    
حمله امروز یک بالگرد آمریکایی به غرب الرمادی 7 کشته و 11 زخمی برجای گذاشت که مدیر ناحیه البغدادی و رئیس پلیس این منطقه نیز در میان زخمی ها هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۸    
کارشناسان هواشناسی پاریس در پی بالا آمدن سطح رودخانه سن احتمال طغیان این رودخانه و خسارات شدید داده اند؛ ضمن اینکه به منظور احتیاط طبقه تحتانی موزه لوور را بسته اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۸    
یک روزنامه اماراتی مدعی شد که رای نهایی امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ ارتباطی با میزبانی ایران برای عربستان ندارد و تنها رای درباره میزبانی قطر مقابل سعودی ها و اماراتی ها است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۵    
وزیر رفاه گفت: در حال حاضر کتاب اطلس آسیب های اجتماعی تدوین شده و برای هر منطقه حاشیه یک شناسنامه ایجاد و شاخص های اقتصادی، جمعیتی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۵    
وزیر بهداشت گفت: هزینه درمان بیماری سرطان یک تریلیون دلار است که اگر به موضوع پیشگیری توجه شود 100 تا 200 میلیارد دلار از این عدد کاسته خواهد شد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۳    
امام جمعه شیراز بابیان اینکه به مسئولین گفته ام تا موانع را در مصلی از سر راه مردم بردارند، گفت: موانع باید برطرف شود و مانعی سر راه نباشد تا مردم راحت به مسئولان دسترسی داشته باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۰    
همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، پخش ویژه برنامه های شبکه یک سیما آغاز خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۱۴    
سرپرست موقت باشگاه سپاهان گفت: با منصور ابراهیم زاده به توافق رسیدیم و از سه شنبه هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۱۱    
براساس رکورد های ثبت شده در کتاب گینس، بلندترین مرد کره زمین با کوتاه ترین زن کره زمین در کشور مصر با یکدیگر ملاقات کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۸    
رئیس مؤسسه روابط بین الملل و استراتژیک فرانسه طی اظهاراتی سیاست خارجی آمریکا را فاجعه بار ارزیابی و اعلام کرد که واشنگتن برای لاپوشانی مشکلات سیاست داخلی خود بحران های بین المللی را تشدید می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۰    
وزیر نفت با بیان اینکه در ارتباط با اختلاس اخیر چند نفر را برکنار کردم،گفت: ابزاری برای شناسایی مدیران دو تابعیتی در اختیار ندارم،اما اگر قوه قضائیه کسانی رامعرفی کند، آنها را برکنار می کنم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۴۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با پاسخ دوباره نسبت به گزارش تفریغ بودجه گفت: عدم واریز 11 هزار و 479 میلیارد تومان فروش گاز طبیعی به حساب خزانه صحیح نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۴۴    
وزیر نفت گفت: تمام منابع هدفمندی یارانه ها پرداخت شده است و در عین حال هم 9 هزار میلیارد تومان هزینه های جاری شرکت ملی گاز است
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: انتظار می رفت دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه 1395 را براساس گزارش قوه مجریه تهیه می کرد و یا حداقل دولت را نسبت به گزارشی که تهیه کرده بود مطلع می کرد و اگرنه می ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۴    
فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا کفش های جدید آدیداس خود را با یک پهباد دریافت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۶    
به گفته رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، بحران آب در تهران جدی است و باید در این زمینه با مسئولان مربوطه جلسه برگزار می کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۴۷    
در حالی که دلار و سکه، هفته گذشته را با روند کاهشی به پایان رساندند، ولی با این حال هر گرم طلای 18 عیار در بالاترین نرخ خود در سال جاری ایستاد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۵    
مدیر عامل سازمان انتقال خون با اشاره به ارسال بیش از 2 میلیون پلاسمای مازاد بر مصرف به خارج از کشور گفت: در حال حاضر حدود 60 درصد داروهای مشتق از پلاسما با پلاسمای ایرانی تولید می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۵    
وزارت کشور لبنان پس از پایان تحقیقات اعلام کرد اطلاعات رژیم صهیونیستی در انفجار صیدا که یکی از اعضای حماس هدف آن بود، دست داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۶    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه مواد شیمی درمانی از جفت به جنین منتقل نمی شود، گفت: سلامت جنین با درمان سرطان مادر باردار به خطر نخواهد افتاد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۶    
افزایش جمعیت و توسعه کشاورزی بدون وجود الگوی کشت دلایلی است که اقدام به برداشت بی رویه آب های زیر زمینی شده است از این رو محققان سازمان زمین شناسی با تاکید بر اینکه بسیاری از دشت های کشور با مساله ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۱۱    
در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر، تیم، بازیکن، مربی، بازی و ناکام این هفته انتخاب شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۹    
رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه از اسکان موقت 15 هزار و 500 خانوار مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد .
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۹    
شبکه تلویزیونی شما در ایام دهه فجر جشنواره فیلم های تلویزیونی برپا می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۴    
معاون وزیر کشاورزی از افزایش تلفات مرغ های تخم گذار درپی شیوع آنفلوآنزای طیور خبر داد و گفت: با توجه به این شرایط و افت تولید تخم مرغ در داخل، واردات این محصول ادامه دارد و افزایش هم می یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۱    
شاهزاده میلیاردر سعودی که در هتل ریتز کارلتون در بازداشت به سر می برد، امروز (شنبه) گفت که احتمالا ظرف چند روز آینده آزاد خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۵    
در حالی مدیران تلویزیون نام مدیری را به عنوان مجری برنامه هفت اعلام کرده اند که هنوز با وی درباره این تصمیم مهم به قطعیت نرسیده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۵    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از آغاز استفاده سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از کارت ملی هوشمند برای احراز هویت افراد در معاملات ملکی در دهه فجر خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۲    
منابع خبری بامداد شنبه گزارش داد چند نفر از تجار سرشناس عربستان سعودی در پرونده اتهامات فساد با مقام های این کشور به توافق رسیده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۲    
معارضان سوریه بامداد شنبه به عدم شرکت در کنگره گفت وگوی ملی سوریه که قرار است دهم بهمن ماه در شهر سوچی روسیه برگزار شود، رأی دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۲    
وزیر دفاع آمریکا بامداد شنبه گفت گزینه های نظامی علیه کره شمالی بابت این است که دیپلمات ها از موضع قدرت با این کشور وارد مذاکره شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۲۹    
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد حق پاسخ دهی به تحریم های جدید آمریکا را برای خودش محفوظ می داند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۲۹    
نماینده جمهوری خواه آمریکایی که قبلاً از حمله گروه تروریستی داعش به تهران حمایت کرده بود در یادداشتی خواستار براندازی نظام حاکم ایران شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۲۶    
رئیس سازمان امداد و نجات از وقوع برف و کولاک در 7 استان کشور خبر داد و اعلام کرد: 72 خودروی گرفتار در برف توسط امدادگران رهاسازی شده است.