پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۱:۳۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 15 بهمن 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 بهمن 1396 تابش کوثر 2 بهمن 1396 تابش کوثر 3 بهمن 1396 تابش کوثر 4 بهمن 1396 تابش کوثر 5 بهمن 1396 تابش کوثر 6 بهمن 1396 تابش کوثر 7 بهمن 1396 تابش کوثر 8 بهمن 1396 تابش کوثر 9 بهمن 1396 تابش کوثر 10 بهمن 1396 تابش کوثر 11 بهمن 1396 تابش کوثر 12 بهمن 1396 تابش کوثر 13 بهمن 1396 تابش کوثر 14 بهمن 1396 تابش کوثر 15 بهمن 1396 تابش کوثر 16 بهمن 1396 تابش کوثر 17 بهمن 1396 تابش کوثر 18 بهمن 1396 تابش کوثر 19 بهمن 1396 تابش کوثر 20 بهمن 1396 تابش کوثر 21 بهمن 1396 تابش کوثر 22 بهمن 1396 تابش کوثر 23 بهمن 1396 تابش کوثر 24 بهمن 1396 تابش کوثر 25 بهمن 1396 تابش کوثر 26 بهمن 1396 تابش کوثر 27 بهمن 1396 تابش کوثر 28 بهمن 1396 تابش کوثر 29 بهمن 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۸:۴۵    
صنعت پتروشیمی از صنایع مادر و اشتغالزا می باشد که مشکلات زیست محیطی زیادی به دنبال دارد، از اینرو کشورهای غربی در صدد انتقال کارخانجات پتروشیمی به کشورهای در حال توسعه هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۴۸    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه تنی چند از فعالان مطبوعاتی با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و معاونین ایشان دیدار و گفت وگو کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۴    
چربی های اشباع، کلسترول بد یا LDL را افزایش می دهند و چربی های غیر اشباع نه تنها تری گلیسیریدها (اسیدهای چرب) را کاهش می دهند، بلکه کلسترول خوب را افزایش و کلسترول بد را پایین می آورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی همزمان با دهه مبارک فجر از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در مدیریت های درمان استان های مرکزی و یزد در بهمن سال جاری خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۰۸    
فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، در مراسم 22 بهمن امسال شاهد حضور منسجم تر و گسترده تر مردم خواهیم بود تا جواب محکمی به آنها بدهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۴۷    
باشگاه نفت تهران به پرداخت بدهی اش به سرمربی سابق خود محکوم شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۳۸    
رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی گفت: از نظر ما دو شرکت ال جی و سامسونگ در رابطه با پرونده اخیر تخلف داشته و به آنها ابلاغ شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۱    
فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: پروازهای عبوری از فضای کشور به دلیل امن بودن آسمان ایران 3 برابر شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۰۸    
مدیر اداره بررسی ها و سیاست های اقتصادی بانک مرکزی تاکید کرد: همواره در ماه های پایانی سال فشار نقدینگی به اقتصاد افزایش می یابد و اجرای سیاست پیش فروش سکه می تواند مقداری از سطح فشار نقدینگی بکاهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۴۱    
افراد ناشناس یک مسجد در شهر لاهه هلند را تخریب کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۲۶    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با ذوب آهن اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۲۰    
مدیر کل دفتر مقررات و استانداردهای بازرگانی جهاد کشاورزی اعلام کرد: با توجه به افزایش تولید و موجودی ذخایر کشور، ممنوعیت واردات شکر برای سال آینده ادامه دارد و فعلا نیازی به واردات نداریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۵۶    
رسانه های دولتی کره شمالی تصاویری از رهبر این کشور به همراه همسرش منتشر کردند که سوار بر یک اتوبوس برقی جدید در خیابان های پیونگ یانگ هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۵۶    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از فراهم شدن امکان تحصیل مشمولان سربازی مقیم خارج کشور در پردیس های دانشگاهی مناطق آزاد خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۵۶    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه برق مناطق گرمسیر در بخش اخذ عوارض نسبت به گذشته در سال آینده ارزان می شود، گفت: اصل عوارض 8 درصدی در سال آینده در همه مناطق کشور یکسان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۵۳    
معاون بهداشت وزیر بهداشت با اشاره به برخی لابی گری ها برای پایین نگه داشتن مالیات بر سیگار، گفت: به دلیل افزایش نیافتن مالیات سیگار، سالانه 3 تا 4 هزار میلیارد تومان به جیب دلالان می رود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۵۳    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران نرخ دلار نقدی از مرز 4700 تومان عبور کرد و به 4770 تومان رسید؛ این در شرایطی است که قیمت یورو 5994 تومان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۱    
از سوی مجلس، میزان عوارض برق کشور هشت درصد مبلغ برق مصرفی در سقف 12 هزار و 800 میلیارد ریال تعیین شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۳۲    
وزیر رفاه گفت: امسال 2800 میلیارد تومان برای افزایش پلکانی حقوق درنظر گرفتیم و برای سال آینده نیز 3400 میلیارد تومان در نظر گرفته شده و این افزایش با شیبی ادامه می یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۳۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره مباحث اخیر مطرح شده در مورد قطع سرویس USSD در کشور تاکید کرد که اگر اپراتورها نتوانند از عهده تضمین امنیت بسترهای USSD بربیایند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۹    
دبیر شورای نگهبان گفت: نیروهای مبارزه کننده با فساد از عناصر انقلابی، مسلمان و ولایی گزینش شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۹    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: نگاه به معتادانی که تا سالهای گذشته به عنوان مجرم سناخته می شدند به عنوان بیمار تغییر کرده و همچنین سامانه ثبت الکترونیکی طلاق در 11 استان رونمایی شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۳    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد: باید کمک کنیم دولت موفق شود چراکه اگر دولت موفق نشود دودش در چشم مردم و نظام و انقلاب خواهد رفت. پس موظفیم به تمام دولت ها کمک کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۱۴    
وزیر نفت با بیان اینکه مذاکرات برای توسعه میادین با شرکت های داخلی و خارجی ادامه دارد،گفت:جرات نمی کنیم اسم قراردادی که نزدیک به نتیجه گیری است را اعلام کنیم زیرا می ترسیم کاری کنند که امضا نشود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۱۱    
سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان موفق شدند با رصد دقیق اطلاعاتی محموله کلان 2869 کیلو گرمی مواد مخدر که از خارج وارد شده بود را کشف نمایند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۱۱    
شهردار تهران با اشاره به اینکه بودجه سال آینده شهرداری تهران به شدت انقباضی و با ابهام و محدودیت منابع بسته شده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۱:۵۰    
نفس تالاب ها درنمی آید، حق آبه ها جدی گرفته نمی شوند، مزارع و صنایع همسایه تالاب ها هستند، تالاب ها ارزش گذاری نشدند، حال محیط زیست بحرانی است، محیط زیست نیاز به قیم دارد، .. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی بخشنامه ای به سازمان ها و نهادهای تابعه این وزارتخانه خواستار ممنوعیت بکارگیری منسوبین به افراد سیاسی در سطوح مدیریتی شرکت ها و هلدینگ های تابعه به آنها شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۱:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اگر من نیم فصل به تیم اضافه می شدم شرایط تیم تغییر می کرد چرا که زمان بیشتری داشتیم تا کار کنیم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۱:۳۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: مسئولیت بستن جاده ها به عهده وزارت راه و شهرسازی نیست، وظیفه ما زیرساخت است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۱:۳۲    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای عوارض هشت درصدی مبلغ برق مصرفی را در بودجه 97 به تصویب رساندند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۱:۲۹    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با با اشاره به حکم ویژه دیوان عدالت اداری برای دانشجویان بورسیه، گفت: دانشجویان بورسیه برای حل مشکلاتشان به شورای عالی انقلاب فرهنگی مراجعه کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۱:۲۳    
بنا بر اعلام یک مقام مسئول بانک مرکزی از 17 بهمن ماه پیش فروش سکه در بازه های زمانی 6 ماهه و یکساله انجام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۷    
مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک تهران به غیر از پردیس ، دماوند و فیروزکوه فردا تعطیل شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۴    
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: این بنیاد، هزار مدرسه با 6 هزار کلاس درس ساخته است و علاوه بر آن برای مشکلات مدارس موجود حدود 30 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۱    
دبیرکل سازمان ملل در بیانیه ای از روسیه بابت برگزاری کنگره گفت و گوی ملی سوریه در سوچی تشکر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۱:۰۵    
معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در زلزله اخیر 1400 کارگر در مناطق زلزله زده بیکار شدند که برای اکثر آنها بیمه بیکاری برقرار شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۵۹    
با تصویب مجلس وزارت نیرو به ازای هر مترمکعب فروش آب 15 تومان از مشترکان دریافت می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۴۷    
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری فردی که بعد از دوستی با زنان و دختران جوان به آنها تعرض می کرد خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۸    
ارتش ترکیه کشته شدن هشت نظامی خود در 24 ساعت گذشته در عملیات نظامی این کشور در منطقه عفرین سوریه را تایید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۸    
عضوی شورای شهر تهران در خصوص تاثیر کارخانه سیمان بر آلایندگی هوای منطقه 20 هشدار داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۵    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فضای مجازی حرف زدن راحت است اما اگر کسی مدرکی دارد که پرسپولیس از داوری ها سود کرده است، ارائه کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۲۹    
رئیس جمهور گفت: در هر جنگ و دفاعی قبل از بحث سخت افزارها باید به فکر نرم افزارهای آن دفاع و جنگ باشیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۲۳    
وزیر ارتباطات از تفاهم با رئیس کل بانک مرکزی خبر داد و گفت: موضوع توقف خدمات پرداخت با استفاده از کدهای دستوری USSD فعلا منتفی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۱۷    
وزارت دفاع چین در واکنش به راهبرد جدید اتمی آمریکا، بر تعهد مسالمت آمیز پکن برای توسعه تاکید و اعلام کرد آمریکا درباره تهدید قدرت اتمی چین اغراق کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۱۱    
وزیر نفت گفت: برای اولین بار در تولید گاز از پارس جنوبی یا با قطر برابریم و یا کمی هم بیشتر از قطر تولید داریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۰۲    
عضو شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر شهر ری یکی از آلوده ترین نقاط پایتخت محسوب می شود و سازمان محیط زیست باید پاسخگو باشد که وضعیت کارخانه سیمان و نقش آن در آلودگی هوا در حال حاضر به چه میزان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۰۲    
سازمان آزادی بخش فلسطین ضمن تأکید بر مراجعه به سازمان ملل برای احقاق حق فلسطینی ها، از دولت تشکیلات خودگردان خواست، همه ارتباطات سیاسی، اقتصادی و امنیتی را با رژیم صهیونیستی قطع کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۵۳    
کاروان کم تعداد ورزش ایران درحالی آماده حضور در بازیهای المپیک زمستانی می شود که هنوز تکلیف پرچمدار این کاروان مشخص نشده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۵۳    
سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان با بیان اینکه جایگاه این تیم در جدول لیگ کاذب است، گفت: سوت های داوران باعث شد تا برخی بازی ها را به ناحق، دست خالی از زمین بیرون بیاییم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۵۰    
دبیر ستاد توسعه فناوری هوایی و هوانوردی معاونت علمی با بیان اینکه بودجه حوزه هوافضا نسبت به سال های گذشته خوب است، گفت: به برخی سرفصل ها مانند اعزام انسان به فضا بودجه ای اختصاص نیافته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۴۷    
اگر چه مسئولان وعده داده بودند نرخ ارز طی متعادل خواهد شداما نرخ دلار دیروز با عبور از مرز 4700 تومان نشان داد خیال توقف ندارد و این نابسامانی، فعالان اقتصادی را دچار سردرگمی کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۴۴    
استاد و شاگرد آرایشگر پیش از خوردن قرص برنج خودکشی شان را در شبکه مجازی اعلام کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۴۱    
پیش فروش اینترنتی و حضوری بلیط نوروزی قطار برای بازه زمانی 25 اسفند 96 تا 15 فروردین 1397 از صبح امروز از طریق دفاتر فروش و سایت های اینترنتی مسیر ریل و رجا آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۳۲    
با اعلام سرمربی العین امارات بهترین بازیکن این تیم از مصدومیت رها شده است و آماده بازی در لیگ قهرمانان آسیا است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۳۲    
2 بازیکن کلیدی السد قطر در آستانه آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مصدوم شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۹    
روزنامه رکورد پرتغال از دعوت امیر عابدزاده به تیم ملی فوتبال ایران برای بازی های دوستانه ماه آینده خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۶    
با حضور رئیس جمهور، مراسم افتتاح 10مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در 10 استان آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۶    
رئیس آژانس اطلاعات داخلی آلمان به رسانه های این کشور گفت، کره شمالی از سفارتش در برلین برای تهیه قطعات برنامه موشکی اش استفاده می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۱۴    
مدیرکل دفتر حفاظت سازمان محیط زیست با بیان اینکه آتش سوزی جنگل ها در سال 96 نسبت به سال 95 افزایش 20 درصدی داشته است، گفت: خشک بودن جنگل ها، نبود رطوبت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۰۲    
در حالی که این روز پیوسته با موضوعات مختلف مربوط به سلامتی مانند معضل چاقی روبرو هستیم و همچنین انواعی از مواد سمی در محیط زندگی مان وجود دارند حفاظت از کبد از مسائل مهم و ضروری برای حفظ سلامت بدن ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۰۲    
در سومین شب از نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر در سالن های مردمی 11 سانس فوق العاده برای 7 فیلم در نظرگرفته شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۵۶    
تهدیدها و فشارهای اقتصادی ترامپ، امارات را مجبور به حمایت از اصلاح برجام کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۵۳    
سردار سلامی گفت: شهرهای موشکی مکان های بسیار امنی در مقابل هجمات دشمن از هر نظر است. این شهرها قابل شناسایی نیستند و بسیار زیاد و کثیر هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۵۰    
رئیس شورای ورزش عربستان تاکید کرد که حضور زنان در ورزشگاه ها مختص به شهر خاصی نیست و آنها در هر شهری می توانند به ورزشگاه بروند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۴۷    
هنگ کنگ در سال 2017 برای سومین سال متوالی، در بین 180 کشور، آزادترین اقتصاد جهان لقب گرفت و ایران در رده 156 قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۳۵    
رفتار دولت میانمار با جمعیت یک میلیونی مسلمانان این کشور به بزرگترین چالش آنگ سان سوچی برنده جایزه صلح نوبل تبدیل شده است به گونه ای که برخی خواستار پس گرفتن جایزه صلح نوبل از او شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۳۵    
گاردین در آستانه سفر ولیعهد عربستان به انگلیس، ضمن اعتراف به ارزشمندتر بودن دلارهای نفتی عربستان نسبت به جان کودکان یمنی برای هیئت حاکمه کشور میزبان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۳۵    
از اولین تحریمی که دولت ترامپ علیه ایران وضع کرد، یک سال می گذرد و فهرست های تحریمی در طول این یک سال، هر روز پُر و پیمان تر از قبل شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۳۲    
مدیرعامل رنوپارس در شرایطی از احتمال توقف تولید تندر90 و ساندرو در ایران خبر داده که با توجه به عدم جایگزینی محصول به جای این دو خودرو ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۲۹    
وزارت دفاع آمریکا در واکنش به ساقط شدن یک جنگنده روسی در شمال سوریه گفت هرگز سلاح زمین به هوا برای شبه نظامیان و مسلحین این منطقه ارسال نکرده است.