جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۵۶Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 18 بهمن 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 بهمن 1396 تابش کوثر 2 بهمن 1396 تابش کوثر 3 بهمن 1396 تابش کوثر 4 بهمن 1396 تابش کوثر 5 بهمن 1396 تابش کوثر 6 بهمن 1396 تابش کوثر 7 بهمن 1396 تابش کوثر 8 بهمن 1396 تابش کوثر 9 بهمن 1396 تابش کوثر 10 بهمن 1396 تابش کوثر 11 بهمن 1396 تابش کوثر 12 بهمن 1396 تابش کوثر 13 بهمن 1396 تابش کوثر 14 بهمن 1396 تابش کوثر 15 بهمن 1396 تابش کوثر 16 بهمن 1396 تابش کوثر 17 بهمن 1396 تابش کوثر 18 بهمن 1396 تابش کوثر 19 بهمن 1396 تابش کوثر 20 بهمن 1396 تابش کوثر 21 بهمن 1396 تابش کوثر 22 بهمن 1396 تابش کوثر 23 بهمن 1396 تابش کوثر 24 بهمن 1396 تابش کوثر 25 بهمن 1396 تابش کوثر 26 بهمن 1396 تابش کوثر 27 بهمن 1396 تابش کوثر 28 بهمن 1396 تابش کوثر 29 بهمن 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۲    
روز شنبه بارش برف و باران و وزش باد در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات سمنان، کرمان، یزد، گیلان، مازندران، اردبیل و گلستان پیش بینی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۰    
رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو گفت: نرخ خودروهای وارداتی با رای دیوان عدالت اداری، 30 تا 40 درصد کاهش می یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی از این برد خوشحالم و بیشتر از نحوه بازی تیمم مقابل صنعت نفت خوشحالم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۵۴    
بررسی ها از بازار میوه و تره بار نشان می دهد که شیب قیمت ها نسبت به ماه گذشته و با نزدیک شدن به ماه پایانی سال با روند افزایشی روبرو شده است و اقلامی مثل موز، پرتقال، لیموترش، خیار ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۸    
ده ها دستگاه خودروی اسپورت و لوکس به ارزش 850 هزار پوند در فیلیپین توسط بولدوزر خرد شدند این اقدام بخشی از کمپین مبارزه با فساد و قاچاق در اداره گمرک این کشور عنوان شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۵    
سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی 'لارپوبلیکا' با بیان اینکه آمریکا با خروج از برجام اعتبار بین المللی خود را ازدست می دهد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۵    
پلیس رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است نتایج پرونده های تحقیق علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را هفته آینده به دادستانی کل تحویل دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۲    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سیاست های کلان روح قوانین کشور است و همه مقررات قانونی چه در مجلس تصویب شود و چه در هیئت دولت باید روح سیاست های کلی را در بر داشته باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۶    
رسانه حکومتی کره شمالی به نقل از یک مقام وزارت خارجه این کشور نوشت، کره شمالی قصد ندارد با حضور در المپیک زمستانی کره جنوبی از آن برای اهداف سیاسی استفاده کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۲۱    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی متفاوتی به روی آنتن شبکه های مختلف تلویزیون خواهد رفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۶:۰۷    
بحث و جدل درخصوص دیواری که اسرائیل قصد دارد آن را در مرزهای خود با لبنان بسازد، امر جدیدی نیست و از زمانی که این رژیم شکل گرفته دولت های متعدد اسرائیلی سیاست هایشان را طبق آنچه دغدغه های امنیتی شان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۶    
برخی از فیلمسازان امسال برخلاف سال های قبل تصمیم گرفته اند فیلم آپارتمانی نسازند و برای ساختن فیلمشان از تهران بیرون بروند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۶    
مجری اولین آزمون استخدامی شرکت های خصوصی و دانش بنیان، از اعلام نتایج اولیه این آزمون و برگزاری مصاحبه های استانی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۳    
قیمت نفت در معاملات امروز بازارهای جهانی با انتشار گزارشی مبنی بر این که ذخایر انبارهای نفت آمریکا در هفته گذشته کاهش یافته است، بالا رفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۳    
وزیر آموزش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تجهیز حزب الله به 130 هزار موشک در فاصله سال های 2006 تا 2012، شکستی راهبردی برای تل آویو است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۰    
دلار آمریکا در ادامه نوسانات روزهای اخیر خود امروز - چهارشنبه - به سمت افزایش جهش کرد و 110 تومان بیشتر از دیروز قیمت خورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۴    
معاون وزیر ارتباطات گفت: پس از بررسی های کامل ادله ای مبنی بر اینکه به طور ساماندهی شده اپراتورها اطلاعات در اختیار بخش هایی قرار دهند که روی آنها تبلیغات کنند ندیدیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۱    
وزیر دفاع با بیان اینکه امروز تمام دستاوردهای حوزه های زمینی، هوایی، دریایی، هوافضا، موشکی و ... توسط جوانان این ملت به دست آمده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۱    
گروه رسانه ای لبنانی با انتشار ویدئویی از سخنان پیشین دبیر کل حزب الله درباره تعرض رژیم صهیونیستی به منابع نفتی و گازی لبنان، به اظهارات وزیر جنگ این رژیم پاسخ داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۳    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی امروز مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۶    
وزیران امور خارجه ایران و ترکیه عصر امروز با یکدیگر در تهران دیدار خواهند کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۳    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه خودروی پژو 301 در سال آینده خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۰    
علی کریمی در تمرین تیم فوتبال سپیدرود با گلایه از رسانه ها گفت که آنها جرات انتشار حرف های من را ندارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۰    
معاون دادستان کل کشور اعلام کرد: بر اساس نظر کارشناسان مربوطه در حوزه های استاندارد و محیط زیست نزدیک به 80 درصد آلودگی هوای تهران و کلان شهرها به دلیل استفاده از بنزین ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۰۵    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از اقدامات این شرکت برای خدمت رسانی ویژه در یوم الله 22 بهمن خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۹    
دبیر شورای نگهبان گفت: در زمینه مشکلات اقتصادی و معیشتی راه ها بسته نیست، ولی باید مسئولیت ها را به آدم های انقلابی و توانمند سپرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۶    
آمریکا به قواعد بازی پایبند نیست و فقط 2خواسته دارد یا تسلیم بدون قید و شرط ایران یا ساقط شدن حکومت این کشور و اگر هم به مصالحه تن می دهد برای این است که ایران را فریب دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۰    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری اعلام اهم برنامه های 22بهمن اظهار داشت: افتخار به گذشته و امید به آینده شعار چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۴۷    
رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو گفت: با حکم دیوان عدالت اداری، مصوبه دولتی افزایش تعرفه واردات خودرو باطل شد و خودروهای وارداتی باید بر اساس تعرفه های قبلی ترخیص شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۴۷    
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در چین تایپه خطرات زیادی از جمله زلزله ،غذای بی کفیت جان کادر فنی و بازیکنان تیم ملی را تهدید می کند اما به خاطر عشق علاقه به مردم ایران که همیشه پشتیبان تیم ملی بودند همه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۳    
پایگاه رتبه بندی تایمز فهرست دانشگاه های برتر قاره آسیا را در سال 2018 میلادی منتشر کرد که بر اساس آن 18 دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز حضور دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۳    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امید دشمنان که در پی اغتشاشات اخیر زیاد شده بود را نا امید کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۳    
شیوع آنفلوانزای پرندگان شدت یافته، جمعیت مرغ های معدومی از 24 میلیون قطعه گذشته، قیمت تخم مرغ در بازار همچنان رو به رشد است و مسئولان تنظیم بازار به سکوت خود ادامه می دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر لزوم تبیین نهضت خدمت رسانی و محرومیت زدایی، گفت: حجم وسیعی از خدمات بی ریا و بدون ادعا توسط مجموعه های انقلابی به مناطق محروم ارائه شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۰    
سازمان امور مالیاتی به خریداران و فروشندگان ارز اعلام کرد که اطلاعات مربوط به هرگونه خرید و فروش ارز باید در اختیار این سازمان قرار گیرد تا حسب قوانین، مالیات بردرآمد آن اخذ شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۴    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران معتقد است که سکه دیگر جای گران شدن ندارد و پیش فروش سکه از سوی بانک مرکزی می تواند تا حدودی به کنترل و تنظیم بازار سکه کمک کند اما در افزایش تقاضای سرمایه گذاری تاثیری ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۱    
رئیس جمهور گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال از ویژگی های خاصی برخوردار است و به همین دلیل باید حضور مردم در آن شکوهمند تر از سال های گذشته باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۱    
وزیر خارجه ترکیه بعدازظهر امروز در سفر به تهران با ظریف همتای ایرانی خود درباره آخرین تحولات منطقه و مناسبات دوجانبه گفت وگو می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۳۸    
بنای آمریکایی ها این است تجزیه ای در خاک سوریه ایجاد کنند و مقدمه ای فراهم کردند در شرق فرات در منطقه کردنشین کشوری مستقل ایجاد کنند و آن را به رسمیت بشناسند اما حتما این آرزو محقق نمی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۳    
سرکلانتر سوم پلیس پایتخت با اعلام این مطلب که محدودیت های تردد اطراف ساختمان وزارت نیرو به قوت خود باقی است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۰    
عبدالله اسکندری گریمور پیشکسوت سینمای ایران، اینستاگرامش را با تصویری از تست گریم جالب اکبر عبدی در یک پروژه سینمایی به روز کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۸    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسیرهای ده گانه راهپیمایی 22 بهمن را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۶    
فدراسیون فوتبال ازبکستان با کارلوس کی روش سرمربی محبوب پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران به توافق رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۳    
رئیس سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر اینکه بارورسازی ابرها تاثیر آشکاری بر جبران کم بارشی و خشکسالی کشور ندارد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۴۴    
یکی از ده هرزنامه نویس مشهور جهان که تبعه روسیه بوده و شبکه بوت نت خطرناکی را نیز اداره می کرد، با همکاری بی سروصدای شرکت اپل شناسایی و دستگیر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۴۴    
به علت شدت آلودگی هوا، نوبت عصر امروز (چهارشنبه) مدارس اهواز و کارون تعطیل اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۴۱    
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران با اشاره به اینکه پیش بینی می شود مصرف برق در پیک تابستان سال آینده به 5 هزار مگاوات برسد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۱    
مسئولان برگزاری بازی های المپیک زمستانی 2018 اعلام کردند به دلیل مشکلات بین المللی گوشی ها سامسونگ در اختیار ورزشکاران ایرانی و کره شمالی قرار نمی گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۲    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: نتایج پیش بینی کیفیت هوا نشانگر برقراری شرایط ناسالم برای همه افراد جامعه طی امروز است و انتظار می رود تا بعد ازظهر شاخص کیفی هوا روند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۹    
حجم نقدینگی در پایان آذر ماه امسال با رشد 22 درصدی نسبت به آذر ماه سال گذشته به 1445 هزار و 10 میلیارد تومان رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۳    
ملودی های جدیدی قرار است در متن سریال پایتخت5 گنجانده شود و در کنار ملودی های فصل های پیشین قرار گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۳    
فهرست آسیایی تیم فوتبال الهلال عربستان برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد و نام عمر خریبین در این لیست قرار ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۴    
شرایط آلودگی هوا برای همه گروه های سنی خطرناک است و مردم به هیچ وجه نباید از منزل خارج شوند اما همچنان موتورسیکلت ها ویراژ می دهند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۱    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش آلودگی هوای شهرهای بزرگ از بعدازظهر امروز، گفت: از روز سه شنبه آینده موجی وارد کشور می شود که بارش های مناسب تری دارد و البته مانند موج بارشی اخیر سرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۲    
رئیس جمهور گفت: انقلاب اسلامی ایران به آراء، اندیشه، تفکرات و همچنین به هویت دینی و ملی ما عزت بخشید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۶    
معاون اول رییس جمهور مصوب 4 بندی هیات وزیران درباره نحوه پرداخت عیدی پایان سال کارکنان شاغل در دستگاه های دولتی را برای اجرا ابلاغ کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۶    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در فستیوال قدس پایتخت جوانان اسلامی که در رام الله برگزار شده بود تأکید کرد که آمریکا دیگر صلاحیت ندارد یک میانجی بی طرف در پرونده فلسطین باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۰    
سرپرست گروه "سلامت هوا" مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ضمن تشریح تبعات و عوارض کوتاه و بلند مدت آلودگی هوا بر سلامت شهروندان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۱۴    
با جذب بویان و مامه بابا تیام، استقلال 40 بازیکن خارجی در تمام ادوار خود داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۱۱    
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به برنامه های این دانشگاه برای کاهش مصرف دخانیات در بین دانشجویان اظهار کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۵    
مشاهدات میدانی نشان می دهد برخی مشاوران املاک با روش هایی مثل خرید و فروش وکالتی توانسته اند از عرضه واحدهای مسکونی مصرفی و کمتر از 400 میلیون تومان در بازار مسکن بکاهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۹    
موشک "فالکون هوی" شرکت اسپیس ایکس بامداد امروز طبق برنامه و با کمی تاخیر با موفقیت به فضا پرتاب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۶    
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) با بیان اینکه فرد مهاجم به نهاد ریاست جمهوری در بازداشت و تحت درمان است، گفت: طبق تحقیقات اولیه فرد مهاجم به نهاد ریاست جمهوری سیاسی نبود و وابستگی سیاسی ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از اطفای حریق ساختمان وزارت نیرو در میدان ولی عصر خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۱    
وزیر خارجه انگلیس گفت که لندن حمایت های خود را از بغداد ادامه می دهد تا از ظهور مجدد داعش در عراق، جلوگیری شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۱۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک پرحجم در ورودی کلانشهر تهران خبر داد و گفت: در برخی محورهای گیلان، مازندران و گلستان بارش باران جریان دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۱۱    
رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرده اگر دموکرات ها به مخالفت شان با پیشنهاد اصلاحات مهاجرتی ادامه دهند، دولت را تعطیل می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۰۵    
در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر، پرسپولیس تهران در دیداری انتقامی در آبادان به مصاف صنعت نفت می رود و دو تیم تبریزی نیز در دیداری حساس به مصاف هم می روند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۰۲    
فناوری بارورسازی ابرها که به عنوان روشی علمی برای افزایش بارش مطرح شده، در ایران مخالفان و موافقان بسیاری دارد و اینکه تا چه حد این روش به حل مشکل کم آبی کمک می کند، محل مناقشه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۵۶    
دارنده مدال طلای کشتی آزاد المپیک گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم باز هم مانند سال های گذشته جام قهرمانی را برای هفتمین بار در خاک آمریکا بالای سر ببریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۵۳    
از 6110 پروازی که دی ماه امسال در مهرآباد انجام شد ، 2804 پرواز با تأخیر بود؛ شرکت های هواپیمایی آتا و ایران ایر در این ماه بیشترین تأخیرات پروازی و شرکت های ایرتور و معراج کمترین تأخیرات را ثبت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۵۰    
در حالی که دونالد ترامپ با افتخار از سیاست کاهش پرداخت مالیات در آمریکا سخن می گوید اما صندوق بین المللی پول اعلام کرده است اگرچه در کوتاه مدت به افزایش رشد اقتصادی آمریکا کمک می کند اما در بلندمدت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۴۷    
یک مدل محجبه انگلیسی که از سوی شرکتی فرانسوی برای تبلیغات در انگلیس انتخاب شده بود، به دلیل متهم شدن به اظهار نظر علیه رژیم صهیونیستی در چند توئیت قدیمی، از همکاری با این کمپانی صرف نظر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۴۴    
وزارت خارجه آمریکا با ابراز تاسف از تداوم حبس مجرمان امنیتی آمریکایی در ایران، خواستار آزادی آنها شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۴۴    
سبک زندگی سلامت محور، به عنوان مفهومی کلیدی در توضیح رفتارهای مرتبط با سلامت، می تواند درک بهتری از شیوۀ انتخاب رفتار و عوامل تأثیرگذار بر این انتخاب را برای ما فراهم سازد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۴۱    
رئیس انجمن واردکنندگان گوشی های تلفن همراه با اشاره به احتکارناپذیر بودن گوشی های موبایل گفت که بر اساس قولی که گرفته ایم قرار شده تا پایان اسفندماه امسال ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۳۸    
وکیل علی کریمی در پاسخ به شکایت های متعدد مطرح شده علیه موکلش در طی روزهای گذشته می گوید طبق قانون اساسی و آیات و روایات، موکل او حق انتقاد سازنده را دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۳۵    
منابع خبری اعلام کردند که چند موشک رژیم صهیونیستی به مرکز تحقیقات علمی در شهرک جمرایا واقع در شمال دمشق اصابت کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۲۹    
وزیر خارجه ترکیه با بیان اینکه با روسیه اختلافی درباره عملیات نظامی در عفرین ندارند، از آمریکا خواست بر سر راه آنکارا در این عملیات قرار نگیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۲۹    
نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آمریکا موضوعات مختلفی از حضور نظامیان این کشور در عراق تا لزوم خلع سلاح هسته ای کره شمالی را دربر داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۲۳    
هیرنفین در شب گلزنی قوچان نژاد مقابل زوله متحمل شکست شد.