یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۳May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 1 مرداد 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 مرداد 1397 افکار نیوز 2 مرداد 1397 افکار نیوز 3 مرداد 1397 افکار نیوز 4 مرداد 1397 افکار نیوز 5 مرداد 1397 افکار نیوز 6 مرداد 1397 افکار نیوز 7 مرداد 1397 افکار نیوز 8 مرداد 1397 افکار نیوز 9 مرداد 1397 افکار نیوز 10 مرداد 1397 افکار نیوز 11 مرداد 1397 افکار نیوز 12 مرداد 1397 افکار نیوز 13 مرداد 1397 افکار نیوز 14 مرداد 1397 افکار نیوز 15 مرداد 1397 افکار نیوز 16 مرداد 1397 افکار نیوز 17 مرداد 1397 افکار نیوز 18 مرداد 1397 افکار نیوز 19 مرداد 1397 افکار نیوز 20 مرداد 1397 افکار نیوز 21 مرداد 1397 افکار نیوز 22 مرداد 1397 افکار نیوز 23 مرداد 1397 افکار نیوز 24 مرداد 1397 افکار نیوز 25 مرداد 1397 افکار نیوز 26 مرداد 1397 افکار نیوز 27 مرداد 1397 افکار نیوز 28 مرداد 1397 افکار نیوز 29 مرداد 1397 افکار نیوز 30 مرداد 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۰۷    
برنامه روزانه قطع برق تهران برای ششم مردادماه منتشر شده تا شهروندان تهرانی با سهولت بتوانند از قطعی یا عدم قطعی برق در محل زندگی خود مطلع شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۷:۵۸    
افت قیمتها در بازار ارزو سکه به تغییر رئیس کل بانک مرکزی تنها یک روز دوام داشت و امروز در معاملات بازار تهران سکه طرح جدید با 124 هزار تومان افزایش 3 میلیون 481 هزار تومان و یورو با رشد 284 تومانی 11 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۷    
چشمه های آب ساری که زمانی تامین کننده بخشی از منابع آبی زمین ها زراعی و باغ های مرکبات بود، این روزها رو به نابودی هستند. در گذشته بسیاری از مردم، روزهای گرم تابستانی را در کنار این چشمه ها میگذرانند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۱۲    
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برای اعمال خاموشی های برنامه ریزی شده امروز 3 مردادماه 97 جدول جدیدی منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: 10 درصد از مشترکین پرمصرف بیش از 2 برابر سایر مشترکین از یارانه برق بهرمند می شوند و با مصرف 4000 مگاوات برق در زمان اوج بار، اصلی ترین عامل خاموشی های اخیر هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۳    
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات دومین روز مرداد ماه با 263 واحد کاهش به پله 108 هزار 395 واحدی سقوط کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۸    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به تیر ماه 1397 به 8,7 درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (8,2 درصد) 0.5 واحد درصد افزایش نشان می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۸    
ایران خودرو با انتشار بخشنامه ای به نمایندگان خود در سراسر کشور، محصول جایگزین برای خودروی تندر90 را مشخص کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۴    
مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اخبار برخی رسانه ها مبنی بر تعطیلی و توقف عرضه بنزین در جایگاه های شهر تهران به دلیل دونرخی شدن بنزین را رد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۵    
طبق دستورالعمل ارزی دوم اردیبهشت از سوی معاون اول رئیس جمهوری، ارز حاصل از صادرات و واردات در قالب سامانه نیما مدیریت می شود و شرکت های پتروشیمی هم متعهد شدند ارز خود را در این سامانه وارد کنند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۷:۰۵    
بررسی ارزهای تخصیص یافته در حوزه واردات خودرو نشان می دهد تنها 15 درصد ارزهای دولتی به واردات خودرو اختصاص یافته و مابقی 85 درصد مربوط به واردات کالاهای دیگر بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۶:۵۳    
آنچه در زیر می آید قیمت روز خودروهای صفر ارزان قیمت بازار تهران است که کمتر از 30 میلیون تومان طی تیر 97 در سطح بازار قیمت خورده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۶:۲۳    
روز دهم تیرماه بانک مرکزی لیست دریافت کنندگان دلار 4200تومانی را برای واردات کالا منتشر کرد، لیستی که سروصدای زیادی در رسانه ها به پا کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۶:۲۳    
رئیس اتحادیه ابزارفروشان تولید داخلی را هزینه بر خواند و گفت: تولید مناسب در بازار ابزارآلات منوط به تولید محصولات حرفه ای است که دستیابی به این مهم به تکنولوژی روز نیاز دارد و این در حالی است که ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۵:۵۴    
شرکت پالایشگاهی مانگالور هند اعلام کرد که تحریم های آمریکا بر علیه ایران و فشار به هند برای کاهش واردات نفت از این کشور، عرضه در کوتاه مدت را با ریسک قابل توجهی روبرو می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۴:۵۳    
کارایی بازار کالای ایران در سال 2017 میلادی با کسب امتیاز چهار از هفت، رتبه 100 را در بین 138 کشور دنیا به دست آورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۴:۲۳    
زنجیره خودروسازی کشور در حال تهیه بسته ای پیشنهادی برای ارائه به دولت است که طبق آن، قیمت خودرو آزاد و در عوض، یارانه ارزی خودروسازان و قطعه سازان نیز حذف شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۴:۰۵    
طلا و سکه از جمله بازار هایی است که طی 40سال اخیر رشد فزاینده ای را تجربه کرده به طوری که اگر تاثیر سایر متغیرهای اقتصادی همچون تورم، که بر قیمت سکه تاثیرگذار است را نسنجیم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۳:۵۳    
تولیدکننده ایرانی که انواع و اقسام ریسک ها و هزینه ها را به جان خریده است تا خدمتی ملموس برای جامعه خود خلق کند حالا علاوه بر مشکلات زیاد خود این بار باید قطعی برق را هم تجربه کند تا مشکلاتشان تکمیل ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۳:۲۳    
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای معتقد است، دو مساله تحریم و قاچاق محسوب شدن ارز آزاد، موجب شده واردات کالا با مشکل مواجه شود و اگرچه برخی توانسته اند ارز دولتی دریافت کنند اما این روند همچنان مشکلات ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۳:۰۵    
در حالی که فرش دستباف ایرانی یکی از نمونه های بارز کار و تولید ایرانی به حساب می آید، قوانین و شرایط تأمین مواد اولیه شرایط سختی را برای تولید این محصول ایرانی رقم زده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۲:۵۳    
یک ماه از وعده سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر اجرای فاز دوم استانداردهای 85 گانه گذشت و همچنان مشخص نیست که خط تولید کدام خودروها در این مرحله متوقف می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۲:۲۳    
یک کارشناس حوزه کار معتقد است اطلاعات سامانه جامع روابط کار در تصمیمات و سیاست گذاری های اجتماعی و اقتصادی موثر است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۱:۵۳    
کارشناس مسائل ارزی و بانکی با اشاره به جو روانی کوتاه مدت بازار ثانویه گفت: اگر در بازار ثانویه چشم اندازهای روشن و دقیق ایجاد میکردیم طبیعتا شاهد اثر بیشتری از این بازار بر شرایط اقتصادی فعلی بودیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۱:۲۳    
کارشناس مسائل بانکی،بر ضرورت انعقاد پیمان های پولی دو جانبه با اتحادیه اروپا تاکید کرد و گفت:با انجام مبادله ارزی براساس یورو،قدرت دلار افول می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۲۳    
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران با طرح این پرسش که چرا تولیدکننده باید برای پرداخت مالیات و بیمه با مشقت روبه رو باشد اما یک عده خاص فارغ از پرداخت مالیات فعالیت های خود را ادامه دهند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۲۵    
نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به تیر ماه 1397 به 8.7 درصد رسید که نسبت به خردادماه که 8.2 درصد بود، 0.5 واحد درصد افزایش داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۵۸    
طی 11 ماه اخیر مبلغ 5 هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت از طریق تهاتر با طلب دولت توسط وزارت اقتصاد تسویه شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۷    
بهای سکه بهار آزادی امروز در بازار تهران 199 هزار تومان و یورو 703 تومان رشد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۱۱    
آخرین گزارش ها از مصرف بنزین در کشور حاکی از آن است که مصرف بنزین در تیرماه به مرز سه میلیارد لیتر رسیده است. بر این اساس ایرانی ها در تیر دو میلیارد و 840 میلیون لیتر بنزین سوزاندند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۸    
جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس گفت: در 2 ماه گذشته سه میلیون و 500 هزار سکه از کشور جمع آوری شده و به سلیمانیه عراق ارسال شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۱    
هیات وزیران مهلت ترخیص خودروهای دارای ثبت سفارش معتبر را از 3 به 6 ماه افزایش داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۸    
در سه ماهه نخست سال مالی جاری ایران به طور متوسط روزانه 457 هزار بشکه نفت به هند صادر کرد که همین امر این کشور را در جایگاه دوم تامین کنندگان نفت هند قرار داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۳    
برای اکثر مردم خرید کولر گازی ... نیاز به برنامه ریزی اقتصادی دارد، چرا که امروزه باید بودجه قابل توجهی را برای خرید ان درنظر گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۰    
وزیرنفت، مطرح شدن بحث دو نرخی شدن قیمت بنزین را شایعه دانست و گفت: فعلا درباره این موضوع چیزی در دولت تصویب نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۴    
محمد خان بلوکی با بیان اینکه همه مسئولان با همدیگر همکاری کرده و مشکلات کامیونداران حل شد گفت: مشکلات تمام کامیونداران کل کشور چک و بررسی شده و خوشبختانه مشکلات عمده آنها برطرف شده است و قرار نیست ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۱    
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مورد صادرات خودروهای پورشه قاچاق گفت: مشروط بر اینکه اسناد مورد قبول برای صادرات پورشه ها به کشورهای هدف و خریدار تهیه شود ممکن است پورشه های جزء کالاهای ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۵    
هشتاد و دو هزار خانوار که عمدتا در فشار اجاره نشینی قرار دارند منتظر اتمام پروژه مسکن مهر پردیس نشسته اند و این در حالی است که این طرح از کمبود شدید منابع مالی رنج می برد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۷    
حجم واردات ایران از عراق افزایش یافته، اما ارزش آن با کاهش روبرو بوده است که حاکی از واردات کالاهای ارزان قیمت تر از عراق است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۲    
مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گفت: کمیته امداد امسال برای 30 هزار خانوار تحت حمایت مسکن مناسب تامین می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۷    
با موافقت دولت مهلت ورود خودرو از سه ماه به 6 ماه افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۹    
تلاش روسیه برای تشکیل یک سازمان موازی با اوپک به منظور مدیریت تولید و عرضه نفت، آنهم با مشارکت خود اوپکی ها از تلاش این کشور برای اعمال قدرت بیشتر در بازار نفت حکایت دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۰    
تازه ترین خبرها نشان می دهد، رئیس کل جدید بانک مرکزی از سوی رئیس جمهوری انتخاب شده و بزودی معرفی می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۲    
معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: در نظر داریم بانک های وابسته به نیروهای مسلح را در یک بانک دولتی ادغام کنیم و این برنامه اصلاحی وسیع تر است و امیدواریم با اصلاحاتی که در شبکه بانکی صورت خواهد گرفت بانک ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۳    
وزرای اقتصاد جهان در اجلاس G20 هشدار دادند که جنگ تجاری و تنش های منطقه ای اقتصاد جهان را از ریل خارج می کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۸    
این سوال که تلاش های آمریکا و تحریم این کشور علیه ایران چه میزان از صادرات نفت این کشور را کاهش خواهد داد، در میان مقامات آمریکایی با پاسخ های گوناگونی همراه بوده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۵    
"نیاز به یک تور مسافرت با قیمت کمتر از سه میلیون تومان در نقطه ای از زمین که ارز مسافرتی هزار یورویی بگیرد، داریم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۶    
سه روز قبل از دور اول تحریم های آمریکایی علیه ایران، قرار است خط کشتی رانی هاپاگ لوید آلمان، قیمت هر تی ای یو در مسیر شرق دور و خلیج فارس را 300 دلار افزایش دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۵    
نماینده بندرعباس، قشم و حاجی آباد در مجلس با انتقاد از بی توجهی وزارت صنعت به ساخت کشتی در داخل، گفت: مسئولین بجای ساخت کشتی در داخل، به فکر واردات هستند بطوریکه چین بازار ایران را تصرف کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۷    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان های گران قیمت فروخته شده در شهر تهران که در تیر ماه سال 97 معامله شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۷    
وضعیت منابع و مصارف آبی کشور در سال جاری به گونه ای است که در بیشتر مناطق، بی سابقه ترین تنش های آبی که بعضا منجر به تنش های و اجتماعی نیز شده، رخ داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۹    
مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی با اشاره به دستور رئیس جمهور به بانک مرکزی و وزارتخانه های متولی برای انتشار آمار گیرندگان ارز دولتی گفت:وزارتخانه صنعت برخی از اسامی را منتشر نکرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۹    
یک مقام مسئول گفت: هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 47 تا 48 هزار تومان به مغازه دار و 52 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۱    
در هیاهوی التهاب ارزی و فضای ناآرام اقتصادی، بانک های خصوصی هم نافرمانی از دستورات شورای پول و اعتبار را پیش گرفته و سودهای بالای 21 درصد به مشتریان خود می دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۳    
مدیر کل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی اعلام کرد: لیست همه دریافت کنندگان ارز به نرخ رسمی را تا چند روز آینده منتشر خواهیم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۴    
امروز در بازارهای جهانی قیمت انواع فلزات از طلا ی زرد گرفته تا طلای سیاه و فلزات اساسی کاهش قیمت داشتند، بورس های جهانی هم قرمز پوش شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۷    
بزرگترین واردکننده نفت ترکیه، توپراش، از ماه می تا به حال، که آمریکا اعلام کرد تحریم های ایران را باز می گرداند، خرید نفت خود از این کشور را کاهش داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۹    
قیمت نفت روز دوشنبه در پی نگرانی های فزاینده نسبت به احتمال ضعیف شدن تقاضا به دلیل احتمال کندی رشد اقتصادی جهانی کاهش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شرایط اقتصادی موجود گفت: نمی توان رانت ایجاد کرد و به افراد گفت که محض رضای خدا از رانت استفاده نکنید چرا که اساسا نباید رانت به وجود آوریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۶    
یک کارشناس اقتصادی اختصاص بسته کمک های غیرنقدی را بهترین راه حمایت از معیشت خانوارهای کارگری و کارمندان در دوران تحریم دانست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۲    
دبیرانجمن برنج کشور با بیان اینکه محدودیت کشت برنج در استان مازندران منوط به شرایط آبی است، گفت: تولید برنج در سالجاری از 2.2میلیون تن نمی تواند کمتر باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۱    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفت: ما مخالف توسعه استارتاپ های مسکن نیستیم، ولی می گوییم نباید رشد این استارتاپها نقش مشاوران املاک را حذف کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۰۸    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش قیمت مرغ به 9050 تومان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۰۱    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: صحبت آخوندی مبنی بر اینکه دولت هیچ مسئولیتی درباره ساخت مسکن ندارد، کاملا خارج از عرف است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۳    
یک مقام مسئول گفت:هم اکنون قیمت برخی اقلام از جمله موز و آلبالو با افزایش و هندوانه و انگور با کاهش قیمت در بازار روبرو شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده گفت: در این لایحه مالیات با نرخ صفر برای صادرکنندگان و مالیات با نرخ ترجیحی 3 درصد و مالیات با نرخ 9 درصد هم پیش بینی شده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۰    
به 7 شرکت واردکننده گوشی تلفن همراه در مناطق آزاد، در مجموع بیش از 47 میلیون یورو ارز دولتی برای واردات تلفن همراه تخصیص یافته که معادل 20 درصد ارز تخصیص یافته جهت واردات تلفن همراه در نوسانات بازار ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۹    
این روزها تغییر قیمت کالاها علامت سؤال بزرگی در ذهن مردم ایجاد کرده است که روند قیمتی در ماه های آتی چگونه دنبال خواهد شد و آیا دولت توانایی کنترل قیمت ها را خواهد داشت؟ اگر از مسئولان دولتی این سؤال ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۳    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در بلوار مرزداران تهران طی تیر ماه 97 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۸    
تجارت بین الملل یکی از ارکان اقتصاد به حساب می آید که با قوت بخشیدن در آن می توان معادلات اقتصاد جهانی را به نفع کشور خود تمام کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۳    
برای خرید خودرو نیسان جوک اسکای پک مدل 2016 با کارکرد 3 هزار و 900 کیلومتر به سرمایه 220 میلیون تومانی نیاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۷    
نمایندگان مجلس با تهیه طرحی، مراحل اولیه تصویب قانون دریافت مالیات بر عایدی سرمایه املاک را کلید زدند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۰    
آمارهای اولیه از حجم معاملات مسکن ثبت شده در تیر ماه حاکی از کاهش تعداد معاملات در ماه گذشته در مقایسه با خرداد 97 و نیز ماه مشابه سال گذشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۳    
آینده مبهم شاخص دلار، روند آتی طلا را نیز گنگ کرده است. مسیر چند ماه اخیر دلار از رشد محدود شاخص حکایت دارد؛ اما تغییر نگرش و عقب نشینی ترامپ از برقراری دلار قوی، آینده شاخص را کاهشی نشان می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۹    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به کاهش نسبت قاچاق واردات به کل واردات کشور طی سال های 1393 تا 1395 گفت: قاچاق در مفهوم کلی و عام آن تنها منحصر به اقتصاد ایران نبوده و تمامی کشورها کم و بیش با این پدیده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۹    
دولت و مجلس، همزمان برای کنترل قیمت مسکن و مهار اجاره بها، نسخه های جداگانه ای طراحی کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۹    
روز گذشته، قیمت سکه و دلار با ادامه روند افزایشی وارد سطوح جدیدی شد. به گفته فعالان، بازار در روزهای اخیر بیشتر تحت تاثیر موج های خبری بوده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۵    
پرونده بنزین همواره روی میز دولت باز است و تقریبا هر ماه یک بار گمانه زنی های مختلفی در مورد تصمیمی که دولت می خواهد درباره آینده سوخت در کشور اتخاذ کند، مطرح می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۸    
رئیس سابق مرکز برنامه ریزی و نظارت با تشریح جزئیات طرح مقابله با قاچاق سیگار گفت: طرح رهگیری محصولات دخانی پیشرفتی 90 درصدی دارد و باقیمانده آن نیز تا پایان شهریور ماه کامل می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۱    
با وجود تولید سالانه بیش از 2 میلیون تن گوشت مرغ در کشور،سهم ایران در تجارت جهانی به کمتر از یک درصد می رسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۳۴    
سایه سنگین خودروسازان بر صنعت قطعه سازی و واردات قطعات چینی و هندی با نام ایرانی موجب توسعه لاک پشتی این صنعت در کشور شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۷    
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تاکید بر این که با تعزیراتی کردن بازار مسکن نمی توان آنرا کنترل کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای نخستین بار در تاریخ حمل ونقل جاده ای کشور، طرح گسترده بیمه تکمیلی رایگان 900 هزار راننده حمل ونقل بار از امروز آغاز می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۱۳    
درحالی وزیر راه همواره از سیاست دخالت دولت در بازار اجاره بها انتقاد می کرد که وی اکنون برای کنترل دستوری اجاره بها قدم گذاشت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۰۶    
روزنامه های اقتصادی امروز دوشنبه اول مرداد 97 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۶:۲۳    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان کلنگی در مناطق 22گانه شهری تهران طی تیر ماه 97 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۵۳    
برای خرید موتورسیکلت ایرانی در بازار بسته به مدل باید حداقل 2 میلیون و 200 هزار تومان هزینه کرد.