جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 15 مرداد 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 مرداد 1397 افکار نیوز 2 مرداد 1397 افکار نیوز 3 مرداد 1397 افکار نیوز 4 مرداد 1397 افکار نیوز 5 مرداد 1397 افکار نیوز 6 مرداد 1397 افکار نیوز 7 مرداد 1397 افکار نیوز 8 مرداد 1397 افکار نیوز 9 مرداد 1397 افکار نیوز 10 مرداد 1397 افکار نیوز 11 مرداد 1397 افکار نیوز 12 مرداد 1397 افکار نیوز 13 مرداد 1397 افکار نیوز 14 مرداد 1397 افکار نیوز 15 مرداد 1397 افکار نیوز 16 مرداد 1397 افکار نیوز 17 مرداد 1397 افکار نیوز 18 مرداد 1397 افکار نیوز 19 مرداد 1397 افکار نیوز 20 مرداد 1397 افکار نیوز 21 مرداد 1397 افکار نیوز 22 مرداد 1397 افکار نیوز 23 مرداد 1397 افکار نیوز 24 مرداد 1397 افکار نیوز 25 مرداد 1397 افکار نیوز 26 مرداد 1397 افکار نیوز 27 مرداد 1397 افکار نیوز 28 مرداد 1397 افکار نیوز 29 مرداد 1397 افکار نیوز 30 مرداد 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۷:۵۴    
عضو اتاق بازرگانی با بیان اینکه کارت بازرگانی باید در آینده حذف شود که البته درخصوص آن نتایجی حاصل شده است گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۴:۵۴    
اولین روز کاری شغل جدیدتان احتمالا یکی از اضطراب آورترین و البته به یادماندنی ترین روز های دوران کاری تان است. یک شروع خوب می تواند اثرات مثبتی در ادامه ی مسیر کاری تان داشته باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۲۴    
سودجویی و فرصت طلبی عده ای اندک و استفاده از فضای ارزی کشور، باعث شده علاوه بر کوچک شدن سفره مردم، تا اوایل پاییز بالغ بر 10 هزار بیکار به جمع بیکاران کشور اضافه شود که با احتساب خانواده آن ها حداقل ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۲۴    
دکتر وحید شقاقی، استاد اقتصاد دانشگاه خوارزمی: قدرت خرید مردم طی 8 ماه گذشته 80 درصد کاهش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۰۶    
تهدید صادرات نفت ایران به مثابه اعلان جنگ بوده و در شرایط جنگی، ایران می تواند کنترل بیشتری بر عبور و مرور کشتی ها بر این تنگه داشته و حتی آن را ببندد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۳۵    
براساس نامه وزیر صنعت به رئیس گمرک، تولیدکنندگان آهن اسفنجی قبل از اقدام به صادرات باید کل کالای تولیدی خود را در بورس کالا و براساس نرخ رسمی عرضه کرده و در صورت نبود تقاضا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۷:۵۴    
رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی درباره تاثیر بسته جدید ارزی دولت بر بازار موبایل، گفت: اگر این بسته منجر به تک نرخی شدن ارز شود و هر وارد کننده که خواست ارز دریافت کند و کالا به وفور در بازار موجود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۶:۵۴    
بر اساس آمار گمرک در 12 ماهه نخست سال،96، 466 تن عکس برگردان شفاف و غیرشفاف از 11 کشور جهان وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۵:۵۴    
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشور با بیان اینکه در حال حاضر 100 قطعه ساز کشور در حالت تعلیق و یا تعطیلی هستند، گفت: در شرایط فعلی پیش بینی افزایش 80 تا 140 درصدی قیمت در قطعات خودرو مطرح است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۴:۵۴    
طبق گفته کسبه بازار مردم به دو دلیل برنج نمی خرند اول نبود فصل مناسب برای خرید و دوم مردم امید به ارزان شدن قیمت ها در بازار دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۴:۲۴    
طرفداران اقتصاد آزاد این روزها بیش از هر زمان دیگری بر ارز تک نرخی و سپردن قیمت گذاری آن به عرضه و تقاضا تأکید می کنند و فقط نزدیک کردن نرخ ارز دولتی به آزاد می تواند نقطه پایانی بر رانت بازی چند ماه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۳:۵۴    
تحقیقات آماری در بسیاری از کشورها نشان می دهد هر فرد در شبانه روز باید حداقل 150 لیتر آب مصرف کند و این در حالیست که ایرانیان 2 برابر متوسط جهانی در سال آب مصرف می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۲:۵۴    
کاریکاتوری زیبا با موضوع افزایش قیمت ها و کاهش قدرت خرید مردم را در اینجا ببینید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۲:۲۴    
کار مستقل، آزادی می آورد و تکنولوژی های جدید این امکان را فراهم کرده اند که هر روز متخصصان بیشتری به این کارها روی بیاورند. بعضی از مردم فکر می کنند از این طریق بیشتر پول در می آورند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۱:۲۴    
با شروع مرداد تعداد فایل های عرضه شده برای رهن کامل در بازار آپارتمان های اجاری قدری افزایش یافته و به دنبال آن تعداد قراردادهای از این جنس نیز رو به رشد است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۵۴    
یک اقتصاد دان گفت: در کشور ما یک نفر با 20 هزار دلار سپرده گذاری به درآمد سالانه بر اساس حداقل دستمزد می رسد و این موضوع به این معناست که در ایران آقایی پول و غیرمولدها چند برابر کشورهای سرمایه داری ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۲۴    
مرکز آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد اسلواکی بهترین کشور اروپایی برای داشتن کسب وکار است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۴۰    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت: صحت و سقم احتکار انبار میلیاردی لوازم خانگی کشف شده در شهرستان آبیک در دست بررسی قرار دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۵۰    
50 اقتصاددان کشورمان در بیانیه ای خطاب به رئیس جمهور وضعیت کنونی اقتصادی کشور و راههای برون رفت از مشکلات آن را تشریح کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۰۴    
مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش قیمت زمین باعث ایجاد رونق کاذب برای مسکن در مدت کوتاهی شده و پس از آن دوباره رکود به مسکن بازگشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۴۵    
رئیس کل جدید بانک مرکزی رئیس جدید سازمان تولید اسکناس و مسکوک را منصوب کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۱۴    
اخیراً برخی از واردکنندگان سودجو بعد از اخذ ارز با قیمت دولتی، یا اصلا کالایی متناسب با حرفه خود وارد نکرده اند یا اینکه بعد از ورود کالا با ارز دولتی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در صورت عدم تصویب FATF فعالیت بانکی خارج از سوئیفت را نمی توانیم انجام دهیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۶    
با مصوبه شب گذشته دولت و اعلام رئیس کل بانک مرکزی، قرار است بسته سیاستی جدید دولت در حوزه ارز، از فردا(سه شنبه) اجرایی شود؛ به همین دلیل امروز عبدالناصر همتی، روز پرکاری را در میرداماد داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۲    
کنگره آمریکا به دنبال تصویب قانونی است که در آن شرکت های نرم افزاری مجبور خواهند بود درباره همکاری های خود با سایر شرکت های خارجی بخصوص چین و روسیه گزارش دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۴۴    
روز دوشنبه، پس از این که دولت ترامپ اعلام کرد دسترسی بدون تعرفه دولت ترکیه را به بازار آمریکا بررسی می کند، لیر ترکیه به پایین ترین سطح تاریخ خود در برابر دلار سقوط کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۴۴    
برای خرید خودرو پژو 206 در بازار باید از 18 میلیون تا 52 میلیون تومان هزینه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۵    
معاون وزیر بهداشت درباره استفاده مجدد از کوپن توضیحاتی ارائه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۱۶    
در حالی که دلالان ارز، در شوک بسته سیاستی بانک مرکزی به سر می برند، فعالان اقتصادی با استقبال از آن بر این باورند که اگر در اجرا هم کار درست پیش برود، اقتصاد به سمت آرامش پیش خواهد رفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۱۲    
یک مقام مسئول گفت: طی روزهای اخیر قیمت موز و هویج نسبت به هفته گذشته با نوسان جزئی در بازار روبه رو شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۵۹    
سیر صعودی بدهی بانک های غیردولتی، خصوصی و موسسات اعبتاری به بانک مرکزی جریانی است که انگار قابل توقف نیست به طوری که بدهی این بانک ها در سه ماهه اول امسال هم 7340 میلیارد تومان رشد داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۴۹    
شایعه کمبود تولید بنزین در کشور موجب شد تا مردم شهرهای شمالی به ذخیره سازی این فرآورده روی آورده و خطراتی را به جان بخرند، این روزها نیز شایعه کمبود بنزین در تهران مطرح شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۴۶    
بر اساس آمار سامانه کد رهگیری از بازار معاملات مسکن یک واحد مسکونی 167 متری در قلهک با قیمت 2 میلیارد و 90 میلیون تومان و یک دستگاه آپارتمان 58 متری در هاشم آباد با قیمت 105 میلیون تومانی معامله شده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۳۲    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به افزایش ناگهانی قیمت مسکن در ماه های اخیر، نوسانات بازارهای موازی و آزادشدن نقدینگی در پی کاهش سود سپرده ها عامل آن دانست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۸    
تبعات افزایش قیمت دلار مطمئنا بر زندگی معیشتی مردم تاثیر گذار است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۵۴    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 2 میلیون تومانی قیمت دنا پلاس و سمند ال ایکس دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۶    
وزیر اقتصاد آلمان گفت: شرکت های آلمانی همچنان برای سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی در ایران تضمین می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۸    
رییس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه هجوم مردم به بازار تخم مرغ دلیل افزایش قیمت این کالا است،گفت:قیمت این کالا نسبت به هفته قبل حدود 700 تومان گران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نمی توان کشور را با نرخ واحد ارز اداره کرد، درباره سیاست های جدید ارزی گفت: امکان موفقیت این سیاست ها بسیار زیاد است به شرط آنکه دقیق و کامل اجرا شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۰۹    
مقایسه حجم نقدینگی در سه ماهه نخست سال جاری با سه ماهه پایانی سال نشان دهنده رشد 3.4 درصدی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۵۸    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان حوالی میدان هفت تیر تهران در امرداد ماه 97 می باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۵۰    
دولت ونزوئلا اخیراً از برنامه خود برای اجرای سیاست جدید سوخت در این کشور خبر داده است که به احتمال زیاد افزایش قیمت بنزین در این کشور بخشی از این سیاست خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۵۰    
مدیرکل خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید توافقی برنج کشاورزان گیلان و مازندران به قیمتی بالاتر از خرید تضمینی برای حمایت از کشاورزان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۴۴    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با تأکید بر اینکه دولت موافق افزایش تعرفه آب پرمصرف هاست و پیشنهاد شده که این رقم معادل 1.4 برابر تعرفه موجود باشد، گفت: صادرات آب به هیچ کشوری نداشته و نداریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از اعلام رسمی لیست کالاهای اساسی در اسرع زمان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۲۰    
میلیون ها دلار ارز به نرخ دولتی به اشخاص حقیقی و حقوقی اختصاص یافته واین افراد کالاهایی را با دلار 4200 تومانی وارد کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۱۹    
به نظر می رسد یافتن خریدار برای فروش نفت بیشتر برای عربستان دشوارتر از حد انتظار بوده و سبب شده این کشور ذخیره سازی را آغاز کند تا پس از اجرای تحریم های آمریکا علیه ایران ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۱۲    
در سیاست جدید ارزی دیگر خبری از پرداخت ارز مسافرتی با نرخ رسمی نیست و معامله آن در صرافی ها انجام خواهد شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۵    
رئیس کل بیمه مرکزی از برنامه طراحی شده برای ادغام دو تا سه شرکت بیمه خبر داد و گفت: سهامداران باید در این رابطه تصمیم بگیرند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۸    
چند ماه اخیر یکی از پرچالش ترین ایام برای بازار خودروی کشور طی سالهای اخیر بوده است؛ برنامه پایش دیشب پشت پرده خودرو فروش یکی از خودروهای چینی در ایام ممنوعیت واردات را افشاکرد .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۳    
وزیر راه و شهرسازی از ارائه پیشنهادات جدید در حوزه مسکن و ساختمان به مجلس شورای اسلامی به عنوان قانونگذار و شورای پول و اعتبار به عنوان سیاستگذار پولی و بانکی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۴۵    
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور تأمین مالی با بیان اینکه سهم عمده افزایش قیمت مسکن به افزایش قیمت زمین تعلق دارد، گفت: 70 درصد قیمت مسکن در تهران مربوط به قیمت زمین است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۳۷    
در حالی که نگرانی ها از جنگ تجاری میان آمریکا و چین بر بازار سایه افکنده، قیمت طلا امروز افزایش داشت و روند ترمیمی خود پس از رسیدن به پایین ترین رقم 17 ماه گذشته را تداوم بخشید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۹    
معاون رفاه وزیر کار درباره استیضاح ربیعی گفت:این استیضاح خیلی تعجب آور است، من فکر نمی کنم در تاریخ پارلمانی ایران این مورد وجود داشته باشد که یک وزیر در یک سال سه بار از مجلس رای اعتماد بگیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۱۳    
یک مقام مسئول گفت: اواخر هفته گذشته ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلو مرغ برای مصرف کننده را 8 هزار و 175 تومان اعلام کرد که این نرخ مورد انتقاد قرار گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۵    
معاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت : نظام مالیاتی به جای قرار تکیه خود بر ثروت بر شرکت ها تکیه کرده است. ما با مقررات نادرست کاری کرده ایم که بنگاه ها از ادامه فعالیت بازبمانند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۱    
قیمت نفت روز دوشنبه در واکنش به کاهش غیرمنتظره تولید عربستان سعودی در ماه میلادی گذشته و همچنین کندی رشد فعالیت حفاری شیل آمریکا، افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۳    
رئیس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: در صورتی که مسئولان ذیربط اجازه واردات حدود 20 هزار دستگاه خودروی پیش فروش شده را ندهند، شرکت های واردکننده خودرو مجبور به فسخ قراردادهای خود با مشتریان خواهند بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۷    
نایب رییس اول اتحادیه مشاوران املاک گفت: خروجی رشد بازارهای مسکن، طلا و ارز پس از جهش مقطعی قیمت، به رکود بخش مسکن منجر می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی تهران قیمت تعیین شده ستاد تنظیم بازار برای مرغ را غیرمنطقی بیان کرد و گفت: در روزهای اخیر که بازار با کاهش عرضه مرغ مواجه شده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۴    
برخی از کارشناسان اقتصادی معتقدند برای آنکه بتوان اقتصاد را پیش بینی کرد باید بازار را رصد کرد اگر حال و روز بازار خوب باشد اقتصاد سالم است و می تواند براحتی ادامه حیات دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۹    
عرضه برخی کالاها مانند لوازم منزل، لوازم آرایشی و کالاهایی مانند رنگ چوب در بازار کاهش یافته و برخی کارخانه ها به اسم تعطیلات تابستانی درها را بسته اند و به امید گران ترشدن کالایشان از فروش امتناع می ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۹    
شرکت توزیع برق تهران بزرگ جدول قطعی برق روز دوشنبه 15 مرداد ماه را با تغییر جدول زمانبندی منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۹    
حسن نژاد گفت:صندوق مکانیزه فروش تنها راه حل مناسب برای مبارزه با قاچاق به حساب می آید اما در سال های اخیر این ابزار اجرایی نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۴    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در بلوار مرزداران تهران طی امرداد ماه 97 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۷    
معاملات دیروز بازار سهام با جهش قابل توجه شاخص کل در دقایق ابتدایی داد وستدها آغاز شد. سهام غالب شرکت های صادرات محور بازار با صف طولانی خرید مواجه شدند و رشد حداکثری قیمت را تجربه کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۰    
در دومین روز هفته، دلار در مرز 10 هزار تومانی نوسانات رفت و برگشتی را تجربه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۳    
موضوع آزادسازی قیمت خودرو، با نامه انجمن خودروسازان به وزیر صنعت، معدن و تجارت بار دیگر به صدر اخبار مرتبط با این صنعت بازگشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۵۶    
قرار است که از فردا(سه شنبه) با بازگشایی رسمی عملیات کار صرافی، دلار وضعیت قیمتی متعادل تری را تجربه کند؛ اما دیشب دلالان مشغول فروش شبانه ارزهایی بودند که 4 ماه بازار را بهم ریخته بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۴۸    
این روزها قیمت کالاهای مورد نیاز سبد خانوار از جمله گوشت، تخم مرغ، مرغ، میوه، روغن، برنج، لبنیات و ...بی سر و صدا و آرام آرام در حال افزایش است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۴۲    
چندی است که سایت مرکز رسمی اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات در کشور، به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۳۴    
برزگر گفت:بیش از 35 درصد از جمعیت کشور اجاره نشین هستند وبا تمدید قراردادهای اجاره به 2 الی 3 سال،امکان ساماندهی بازار آن وجود دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۲۰    
رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو، گفت: اگرچه واردات خودرو به کشور متوقف شده، اما تقاضا برای خرید خودرو خارجی به دلیل گرانی تقریبا به صفر رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۱۴    
روزنامه های اقتصادی امروز دوشنبه 15 مرداد 97 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۵۴    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه توحید تهران طی امرداد ماه 97 است.