دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 7 مرداد 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 مرداد 1397 افکار نیوز 2 مرداد 1397 افکار نیوز 3 مرداد 1397 افکار نیوز 4 مرداد 1397 افکار نیوز 5 مرداد 1397 افکار نیوز 6 مرداد 1397 افکار نیوز 7 مرداد 1397 افکار نیوز 8 مرداد 1397 افکار نیوز 9 مرداد 1397 افکار نیوز 10 مرداد 1397 افکار نیوز 11 مرداد 1397 افکار نیوز 12 مرداد 1397 افکار نیوز 13 مرداد 1397 افکار نیوز 14 مرداد 1397 افکار نیوز 15 مرداد 1397 افکار نیوز 16 مرداد 1397 افکار نیوز 17 مرداد 1397 افکار نیوز 18 مرداد 1397 افکار نیوز 19 مرداد 1397 افکار نیوز 20 مرداد 1397 افکار نیوز 21 مرداد 1397 افکار نیوز 22 مرداد 1397 افکار نیوز 23 مرداد 1397 افکار نیوز 24 مرداد 1397 افکار نیوز 25 مرداد 1397 افکار نیوز 26 مرداد 1397 افکار نیوز 27 مرداد 1397 افکار نیوز 28 مرداد 1397 افکار نیوز 29 مرداد 1397 افکار نیوز 30 مرداد 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۳۹    
سرایت مواد نفتی از مخازن و لوله های انتقال پالایشگاه تهران حیات شهروندان، زمین های کشاورزی، محیط زیست و گونه های جانوری باقرشهر در جنوب پایتخت را به مخاطره انداخته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۷    
کمیته اطلاع رسانی طرح رجیستری جزییات رجیستری آن طرف آبی برخی گوشی ها را اعلام و تاکید کرد: درباره اینکه هر شخص با یک کد ملی می تواند 1000 گوشی مسافری ثبت کند از ابتدای مرداد اعمال محدودیت های لازم در ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۲    
مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرده هر 10 درصد رشد نرخ ارز باعث افزایش دو درصدی نرخ تورم خواهد شد و در صورت کاهش یک میلیون بشکه ای صادرات نفت ایران، رشد اقتصادی به منفی دو درصد سقوط خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کوچک سازی لازم است اما اکنون زمان آن نیست؛ چرا که مردم با مشکلات زیادی دست به گریبان هستند و باید به مشکلات مردم رسیدگی شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۲۴    
عضو سابق هیئت مدیره اتحادیه واردکنندگان دارو می گوید مدیران دولتی 12 میلیارد دلار ارز ارزان را به کالاهای غیرضروری اختصاص دادند اما از دارو دریغ کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۱۶    
بانک مرکزی در واکنش به رکوردشکنی این روزهای قیمت ارز و سکه، تحولات اخیر در بازار ارز و طلا را غیر عادی توصیف کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۱۰    
دادستان تهران از واردات 10500 گوشی موبایل به نام فردی که در قید حیات نبوده خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۲۰    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت : واردات کالا جریان دارد، زیرا واحد های صنعتی و تولیدی نیازمند واردات هستند بنابراین دلیلی ندارد ثبت سفارش ها متوقف شود .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۷:۵۳    
یک استاد دانشگاه آمریکایی پیوستن ایران به کارگروه ویژه اقدام مالی (FAFT) را بسیار خطرناک توصیف کرده و دلایلی را در این مورد ارائه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۷:۲۳    
بعد از تجربه نسبتاً خوب بیت کوین در سال های اخیر در حوزه ارز های مجازی، تعداد ارز های مجازی در دنیا رو به فزونی گذاشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۶:۵۳    
صندوق بین المللی پول با تمجید از عملکرد اقتصادی چین گفت این کشور به تنها یک سوم بار رشد اقتصادی جهان را به دوش می کشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۶:۲۳    
برای خرید خودرو پروتون در بازار باید از 17 میلیون تا 37 میلیون تومان هزینه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۶:۰۵    
یک شرکت خودروسازی آلمانی از تولید یک اتوبوس لوکس خبر داده که با توجه به امکانات متنوعی که در آن تعبیه شده می تواند سفرهای طولانی را لذت بخش کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۵:۰۵    
یک مقام مسئول گفت: نبود محدودیت برای صدور مجوز نانوایی موجب شد افراد فاقد تخصص وارد این حرفه شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۴:۵۳    
در مطلب زیر قصد داریم به معرفی چند نقاشی گران قیمت ونسان ونگوگ به بهانه سالروز درگذشتش بپردازیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۳:۵۳    
اد مورس، مدیر تحقیقات کالای "سیتی گروپ" در مصاحبه با فایننشیال پست خاطرنشان کرد نفت ممکن است تا 12 ماه آینده به 45 دلار در هر بشکه بازگردد و خوش بینی به قیمت های بالاتر بر مبنای تحلیل اشتباه است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۲:۵۳    
درآمد برخی شرکت های بزرگ جهان آن قدر هنگفت است که اقتصاد بسیاری از کشورهای جهان در مقابل آنها کوچک به شمار می رود. هرچند موفق ترین و سودآورترین شرکت های جهان، همیشه معروف ترین آنها نیستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۲:۲۳    
رشد پیاپی قیمت مسکن در ماه های اخیر موجب شد، جایگاه آپارتمان های 100 تا 200 میلیون تومانی در صدر جدول پرمعامله ترین واحدهای مسکونی به لحاظ ارزش ریالی در تیر ماه متزلزل شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۱:۵۳    
میعانات گازی، متانول، پروپان مایع شده، روغن های سبک و پلی اتیلن گرید فیلم مهمترین کالاهای صادراتی در چهار ماهه 1397 بوده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۱:۲۳    
منطقه 1 جدا از این که گران ترین منطقه تهران محسوب می شود، طی چهار ماه اخیر میانگین 3 میلیون و 460 هزار تومان افزایش قیمت مسکن را در هر متر مربع به ثبت رسانده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۰:۵۳    
این روزها که دخل و خرج بیشتر مردم با هم جور نمی آید لازم است دست به دامن راه هایی برای مدیریت مالی بشویم که در انتهای ماه مجبور نباشیم از دیگران پول قرض بگیریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۰:۲۳    
نایب رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی ایران گفت: عامل گرانی در بازار، تصمیمات نادرستی است که اتخاذ کرده و می کنند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۳    
یک کارشناس حوزه مسکن اظهار کرد: سیاستگذاران مسکن به این بخش به عنوان تُفاله دان اقتصاد نگاه می کنند که باید نقدینگی به این سمت کشیده شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۵۶    
در این مطلب قصد داریم تعدادی از سندرم های عجیب علم پزشکی را به شما معرفی کنیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۴۹    
مدیرکل پیشگیری و نظارت بر امور قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی گفت: 19 نفر 50 هزار گوشی تلفن همراه را با استفاده از کارت ملی دیگران به صورت غیرقانونی درسامانه ثبت گوشی تلفن همراه ثبت کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۴    
به دنبال نوسان شدید بازار ارز و سکه و عبور قیمت دلار از مرز 10 هزار تومان، بانک مرکزی به این موضوع واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۴    
در شرایطی که تروریست های اقتصادی با ورود به بازارهای سکه و ارز در بهم ریختگی این بازارها نقش موثری دارند، دولت و برخی دستگاه های نظارتی رفتاری انفعال گونه پیشه کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۴۵    
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از آغاز به کار دریافت ارز برای فعالان مناطق آزاد طبق الگوی تهیه شده خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۱۶    
رئیس مرکز آمار ایران گفت: نرخ تورم سالیانه 10.2 درصدی که مرکز آمار اعلام کرده، میانگین نرخ تورم است و این به معنی افزایش قیمت کالا و خدمات در ماه های گذشته نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۴۲    
اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در نامه ای به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد لایحه افزایش مناطق آزاد تجاری آورده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۲۳    
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از ارائه لیست کالاهای غیرقابل احتکار به سازمان تعزیزات حکومتی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۳۸    
یک مقام آگاه از ارائه طرح تعمیق بازار ثانویه به رئیس جمهور خبر داد و گفت: پرونده این بازار و طرح تعمیق در انتظار امضای رئیس جمهور است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۱۷    
رئیس هئیت مدیره اتحادیه تولید کنندگان فرآورده های لبنی، تولید و صادرات شیر خشک از جانب وزارت جهاد کشاورزی را عامل کمبود شیر خام و افزایش قیمت این کالا اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۰۳    
بر اساس ابلاغ وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کارگروه تنظیم بازار حداکثر قیمت مصرف کننده شیرخام، لبنیات پر مصرف و گوشت مرغ اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۱    
تصمیم بگیرید سرمایه گذاری را به یک عادت تبدیل کنید و فراموش نکنید مدیریت و برنامه ریزی مالی شما حتی با مبالغ کم نیز می تواند سهم بزرگی در آینده مالی تان داشته باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۱    
بر اساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار از نیمه زمستان سال گذشته در ازای واردات هر یک کیلوگرم لاشه گوشت گوسفندی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۱    
دبیر شورای عالی فضای مجازی در پاسخ به سؤالی درباره کم کاری وزارت ارتباطات در بستن فیلترشکن ها، گفت: این اواخر در وظیفه شرکت زیرساخت در ایمن سازی شبکه مخابراتی نقص هایی دیده می شود و امیدواریم وزارت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۰    
با وجود افزایش روابط اقتصادی آلمان و چین، مقامات آلمانی اعلام کردند به دلایل امنیتی نمی توانند اجازه سرمایه گذاری چین در بخش انرژی خود را بدهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۵    
تحلیل گر یوبی اس نوشت: در صورتی که تنش های بین آمریکا و چین به یک جنگ تمام عیار تجاری تبدیل شود، سرمایه گذاران باید منتظر سقوط های سنگینی در بازارهای جهانی سهام باشند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۳    
در آستانه اعلام وصول طرح دوفوریتی قانون مقابله با سوداگری و التهابات بازار مسکن با محوریت مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس، مسئولین دولتی نظرات موافق و مخالف خود را بیان کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۸    
رئیس اتحادیه تعاونی های صنایع پائین دستی پتروشیمی از ردپای محمدرضا نعمت زاده، وزیر پیشین صنعت در برخی اختلالات بازار پتروشیمی خبر داد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان نوساز در تهرانپارس تهران طی امرداد ماه 97 می باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۶    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 4 میلیون تومانی قیمت ساندرو اتوماتیک و استپ وی دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۹    
پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تعیین تکلیف اراضی و املاک موسوم به علوی و شبه علوی، در اولین مرحله از واگذاری ها در استان البرز 500 فقره از اسناد املاک مسکونی و اراضی کشاورزی در راستای سیاست ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۸    
وزیر نفت تاریخ اول آبان ماه 97 را به منظور آغاز اجرای بخشنامه ای تعیین کرد که طبق آن، محدودیت تصدی مدیریت در صنعت نفت، 4 ساله می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۹    
مدیرکل کاریابی های وزارت کار با اعلام بی اطلاعی از سوء استفاده بعضی کاریابی ها از کارگران بیکار شده گفت: اگر گزارشی در این زمینه به وزارت کار و ادارات کار برسد به شدت برخورد خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۰    
رئیس مرکز آمار ایران گفت:امیدواریم مجموع اقداماتی که در مرکز آمار صورت می گیرد منجر به سیستم آمارگیری مدرن و نوین در کشور شود و سیستم آمارگیری قدیمی به زودی کنار گذاشته شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۲    
این روزها اوضاع به هم ریخته اقتصادی که عمده آن از ضعف مدیریت و فقدان برنامه در تیم اقتصادی دولت سرچشمه می گیرند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۹    
به دلیل برخی انحرافات صورت گرفته در توزیع ارز 4200 تومانی از سوی دولت، تمامی ثبت سفارش های قبلی به دلیل بررسی مجدد، ابطال شده و انجام ثبت سفارش جدید نیز فعلا متوقف است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۹    
جنگ لفظی بین طرفین می تواند نتایج زیادی نظیر رکود اقتصادی و اخلال در زنجیره تامین نفت را به دنبال داشته باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۸    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 1974واحد رشد و به ارتفاع 113 هزار واحد صعود کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۳    
برای مقابله با دلار و نوسان های اقتصادی و ارزی، کشورهادر سطح گسترده طلا خریداری می کنند و طلایشان را از دیگر کشورها بر می گردانند دراین میان روسیه با تجربه موفقی که از گذشته تا حال داشته به بزرگترین ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۳    
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد از اختصاص ارز به گردشگران خارجی با توجه به مشکلات ارزی انتقاد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۲    
ارزش سهام توییتر در پی اعلام کاهش تعداد کاربران فعال ماهانه اش 20.5 درصد افت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۲    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: در شرایط فعلی و با تغییرات نرخ ارز با توجه به محدودیت منابع، پروژه هایی که در اولویت هستند مبنای اجرا خواهند بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۵    
وزیر کشور دولت نهم گفت: متعجبم که چرا دولت در تغییر وزیر راه و شهرسازی اینقدر تعلل می کند؛ آن هم وزیری که چند بار استیضاح شد ولی هر بار با لابی گری رأی آورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۳    
رئیس اتحادیه باغداران استان تهران با اشاره به اینکه افزایش قیمت میوه در بازارناشی از سرمازدگی باغات در فصل بهار است، گفت: هزینه نهاده های تولید نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۱۲    
ایران در دادگاه های بین المللی علیه تحریم های جدید آمریکا روی واردات قالی ایرانی دستباف شکایت خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۴    
در ادامه نوسانات بازار ارز و قیمت هایی که مشخص نیست بر چه اساسی هر روز برای دلار ثبت و معامله می شود، امروز (یکشنبه) و در حالی که بازارهای جهانی تعطیل است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۱    
کمیسیون اتحادیه اروپا برخی از شرکت های تکنولوژی از جمله ایسوس و فیلیپس را به دلیل ثابت نگه داشتن قیمت ها و رفتار ضدرقابتی جریمه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۵۷    
عدم حضور برخی از اعضای پنج نفره هیات رییسه اتاق اصناف تهران این احتمال را به وجود آورده که انتخابات اتاق اصناف تهران دوباره برگزار شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۶    
یک اقتصاددان با اشاره به اینکه دود افزایش نرخ سود بانکی به چشم تولید کنندگان خواهد رفت، گفت: با افزایش نرخ سود بانکی نرخ تسهیلات نیز به نسبت افزایش خواهد یافت و این موضوع به نفع تولید کنندگان نخواهد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۲    
در حالی خودروسازان داخلی مصنوعات انبوه خود را به امید کسب سود کلان احتکار کرده اند که در شرایط کاهش عرضه به بازار و افزایش تقاضا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۲    
رئیس اتاق ایران گفت: تنها با تلاش های مشترک است که می شود بر مشکلات فائق آمد و صنفی گرایی جز خسران عواقبی ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۸    
وزیر ارتباطات گفت: عده ای با ارز دولتی تخصیص یافته به گوشی کالاهای دیگر وارد کرده اند یا ارز را از کشور خارج کرده اند که تعزیرات تاکنون 32 میلیارد تومان آنها را جریمه کرده و شرایطی را پس گرفتن پول ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۱    
کارشناس مسکن با اشاره به اینکه مالیات بر عایدی سرمایه در حقیقت از سرمایه گذاری در بخش غیرمولد جلوگیری می کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۴    
وزیر ارتباطات در پاسخ به سؤالی درباره انتقاد از این وزارتخانه به دلیل پای کار نبودن در بستن فیلترشکن ها گفت: مرجع نظارت بر عملکرد وزارت ارتباطات مرکز ملی فضای مجازی است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۰    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد که از حدود یک ماه پیش تخصیص ارز به ایرلاین های ایرانی متوقف شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۵    
رییس کل بانک مرکزی در اولین روز کاری رسمی، طی جلسه ای با مدیران عامل بانک ها شنونده مسائل و مشکلات امروز شبکه بانکی بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۹    
به توجه به تعطیلات آخر هفته میلادی نرخ انواع ارز در بازار بین بانکی بدون تغییر نسبت به روز گذشته اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۲    
ایران در طی یک دهه اخیر به صورت مداوم بارندگی های کمتر از میانگین بلندمدت را تجربه کرده و نزولات جوی روند نزولی به خود گرفته است که این شرایط موجب شده ایران در 10 سال گذشته گرفتار کم بارشی شدید و ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۹    
عضو اتاق بازرگانی ایران و چین از تعداد بالای فروش زمین ها در مناطق آزاد و تبدیل این مناطق به سرزمین برج ها انتقاد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۷    
پیک مصرف برق کشور روز گذشته با یک روند صعودی به محدوده 57 هزار مگاوات رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با بیان اینکه آهن کالای داخلی بوده و هیچ معنی در افزایش قیمت آن وجود ندارد، گفت: متأسفانه بورس کالا گوی سبقت را از بازار گرفته و عامل افزایش 20 درصدی قیمت ها شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۳    
عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی معتقد است افزایش قیمت دلار در شرایط فعلی ربطی به تحریم ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۶    
رکود مسکن طی پنج سال گذشته مشکلات عدیده ای برای اقتصاد و شهروندان به وجود آورده است. از جمله این مشکلات می توان به بی میلی مالکان واحدهای مسکونی به خریدوفروش و رشد اجاره بها اشاره کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۱    
یک مقام مسئول در بخشنامه ای خطاب به تعدادی از سازمان ها و ادارات دولتی، با اشاره به ضرورت رعایت الگوی مصرف بهینه در حوزه هایی چون بنزین و گازوئیل علاوه بر آب و برق ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۹    
دور تا دور فروشگاهی بزرگ در خیابان جمهوری انواع لوازم خانگی چیده شده است. یخچال های ساید بای ساید، ماشین های ظرفشویی و لباسشویی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۲    
عمق کم بازار ارز همچنان عامل اصلی نوسانات شدید قیمت است؛ به گفته فعالان، بخش زیادی از تقاضاهایی که امکان دریافت ارز با قیمت رسمی یا از بازار دوم را ندارند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۶    
بر اساس نامه علی لاریجانی ر به رئیس جمهور،متذکر شده است، حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور مصوب 1391 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۵    
در شرایطی که طبق اعلام مدیر اجرایی رنو، این شرکت احتمالا ایران را به تبعیت از سیاست های آمریکا و به دلیل بازگشت تحریم ها، ترک خواهد کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۴۸    
بورس تهران روز گذشته شاهد جهش سه پله ای شاخص کل بود. خبر مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر عرضه دلارهای غیرنفتی در بازار ثانویه که سیگنالی از عقب نشینی دولت از سیاست دستوری در بازار ارز است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۴۱    
نتایج مطالعات میزان تطبیق پذیری آموزش های علمی و مهارتی با شغل فعلی افراد نشان می دهد دراستان های مورد بررسی فقط کمتر از 30 درصد از شاغلان در مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی، مشغول به کار هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۳۴    
براساس آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار، قیمت شیر خام کیلویی 1570 تومان تعیین شد که بر این اساس، قیمت سه قلم کالای لبنی مشمول گروه یک کالای اساسی از جمله شیر، ماست و پنیر مصوب و ابلاغ شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۲۷    
آخوندی با تاکید بر کنترل بازار اجاره با افزایش مدت زمان قرارداد گفت:مالکانی که واحد مسکونی خود را 2 یا 3 ساله اجاره دهند از پرداخت مالیات معاف می شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۲۰    
گرچه بسیاری از مسئولان معتقدند امکان قاچاق دام در فصل تابستان به دلیل گرما وجود ندارد اما مدیر عامل اتحادیه دامداران می گوید قاچاق دام در طول سال انجام می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۱۳    
دبیر انجمن صنایع لبنی خبر از کاهش 25 درصدی ورود شیر خام به صنایع لبنی به دلیل خروج آن از کشور برای صادرات به صورت شیرخشک خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۰۶    
روزنامه های اقتصادی امروز یکشنبه 7 مرداد 97 را در اینجا مشاهده کنید.