چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۳May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 25 مهر 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 مهر 1397 افکار نیوز 2 مهر 1397 افکار نیوز 3 مهر 1397 افکار نیوز 4 مهر 1397 افکار نیوز 5 مهر 1397 افکار نیوز 6 مهر 1397 افکار نیوز 7 مهر 1397 افکار نیوز 8 مهر 1397 افکار نیوز 9 مهر 1397 افکار نیوز 10 مهر 1397 افکار نیوز 11 مهر 1397 افکار نیوز 12 مهر 1397 افکار نیوز 13 مهر 1397 افکار نیوز 14 مهر 1397 افکار نیوز 15 مهر 1397 افکار نیوز 16 مهر 1397 افکار نیوز 17 مهر 1397 افکار نیوز 18 مهر 1397 افکار نیوز 19 مهر 1397 افکار نیوز 20 مهر 1397 افکار نیوز 21 مهر 1397 افکار نیوز 22 مهر 1397 افکار نیوز 23 مهر 1397 افکار نیوز 24 مهر 1397 افکار نیوز 25 مهر 1397 افکار نیوز 26 مهر 1397 افکار نیوز 27 مهر 1397 افکار نیوز 28 مهر 1397 افکار نیوز 29 مهر 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۲۴    
معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو از اجرای طرح پیش فروش جدید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در روز یکشنبه 29 مهرماه خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۵:۰۷    
فرماندار شهرستان آستارا میزان تخلفات و اختلاس مالی شرکت های تعاونی مسکن مهر این شهرستان را بالغ بر 150 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با پیگیری دستگاه های نظارتی و محاکم قضایی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۹:۰۹    
عضو کمیسیون برنامه مجلس با بیان اینکه برخی صنایع بزرگ حیاط خلوت سیاسیون شده است، گفت:نحوه انتخاب مدیران خودروسازی ها، تعهدات پشت پرده ای است که افراد پرنفوذ صاحب قدرت در دولت دنبال می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۸    
مدیرکل دفتر نظارت بر ترانزیت گمرک از ممنوعیت ارسال محصولات ترانزیتی به مرز شلمچه تا اطلاع ثانوی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۰۲    
پروازهای اربعین از پنج فرودگاه کشور انجام می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۵    
سازمان هدفمند سازی یارانه ها با صدور اطلاعیه ای زمان واریز یارانه نقدیمهرماه را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۷:۲۳    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران معتقد است که نوسان های شدید نرخ ارز چه صعودی باشد یا نزولی، اثرات منفی بر اقتصاد دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۷:۰۱    
حسینی صدر با اشاره به ظرفیت 60 میلیون تنی صنایع بالادستی پتروشیمی کشور و حجم پایین آن نسبت به سهم سایر کشورهای همسایه عنوان کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۶:۲۰    
برای خرید خودروی پراید مدل 132 ، SE، صفر مدل 1397 در بازار باید 32 میلیون و 700 هزار تومان هزینه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۵:۴۹    
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک با بیان اینکه عرضه و تقاضای لاستیک با سهمیه بندی ها مختل و شرایط برای احتکارگران و گران فروشان فراهم شده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۵:۲۴    
مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران از کاهش قابل توجه تعداد واحدهای مسکونی نوساز در بازار خبر می دهند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۴:۴۹    
تحلیلگران پیش بینی می کنند در صورت بالا گرفتن تنش ها بین عربستان و آمریکا قیمت نفت می تواند تا آخر سال جاری میلادی دو برابر شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۴:۲۳    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروسازان از نابسامانی های نرخ ارز در کوتاه مدت سود بردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۴:۱۹    
تحقیقات برخی نهادهای جهانی نشان می دهد که سنگاپوردر جنوب شرق آسیا دومین اقتصاد رقابتی در جهان را به خود اختصاص داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۳:۳۷    
مجمع جهانی اقتصاد، ایران را از نظر شاخص رقابت پذیری اقتصادی با یک رتبه کاهش در رده هشتاد و نهم جهان قرار داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۲:۴۵    
مشترکین پرمصرف برق در کشورمان نه تنها از یارانه حدودا 3 برابری برق نسبت به دیگران بهره مند هستند بلکه میزان جرایم پرمصرفی آنها چنان اندک است که منجر به اصلاح و رعایت الگوی مصرف نمی شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۱:۱۹    
سازمان بنادرودریانوردی زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی، مستندی را با عنوان "فانوس" به مدت 300دقیقه تهیه و پخش کرده است که اگر آمار آقای آخوندی مبنی بر "هزینه 10 میلیون تومانی ساخت 1دقیقه ویدئو" را ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۱:۱۰    
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: تسهیلات وام مسکن جامعه ایثارگری ساکن در روستا ها از 35 به 38 میلیون تومان افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۰:۵۰    
براساس آمار گمرک در 5 ماهه نخست سال 97 بیش از 28 هزار تن موم زنبور عسل از کشور های مختلف جهان به ویژه چین وارد کشور شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۰:۲۲    
در حالی حدود 75 درصد کارگران مشمول قانون کار دو شغله هستند که دلیل اصلی آن فاصله بین حداقل دستمزد با رقم سبد هزینه خانوارهای کارگری است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۳:۴۹    
سفیر کره جنوبی در دیدار با رئیس اتاق تعاون با تاکید بر اینکه شرکت های کره ای اهمیت بازار ایران را می دانند گفت:باتوجه معافیت تعاونی ها ازتحریم فرصت خوبی برای گسترش تعاملات اقتصادی وجود دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۲:۱۶    
جلسه هیات دولت امروز برگزار شد و دولتمردان پس از آن به میان خبرنگاران آمدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۹    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بررسی پیشنهاد ترمیم حقوق کارکنان دولت با موافقت رئیس جمهور محترم در دستور کار دولت قرار دارد و امیدواریم که در اسرع وقت، تصمیمات در این مورد نهایی شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۲    
علی طیب نیا وزیر پیشین اقتصاد در دولت یازدهم در جلسه امروز هیئت دولت حضور یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۹    
صادق خلیلیان با همکاری جمعی از اقتصاددان راهکار هایی را برای خروج اقتصاد از وضعیت فعلی به رئیس جمهور پیشنهاد داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۰    
سکه طرح جدید بهار آزادی امروز در بازار تهران با 130 هزار تومان کاهش، 4 میلیون و 350 هزار تومان و دلار با نزول 300 تومانی، 14 هزار و 200 تومان به فروش رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۴    
در راستای ارائه خدمات ارتباطی ویژه به زائرین اربعین، همراه اول تعرفه رومینگ بین الملل خود در عراق را کاهش داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۷    
اولین همایش بیت کوین و ارزهای دیجیتال با عنوان روز بیتکوین ایران (BTCday) بود که 25 مهر ماه 1396 در کتابخانه ی ملی ایران، با همکاری مجموعه های پیمنت 24 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۸    
امروز پس از گذشت نزدیک به هفت ماه از شروع سال 1397، سومین عرضه اولیه سال در بورس تهران صورت گرفت. در این مراسم معاون بورس تهران به مردم غیر حرفه ای توصیه کرد که به صورت غیر مستقیم در بورس سرمایه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۸    
معاون رئیس جمهور گفت: بررسی پیشنهاد ترمیم حقوق کارکنان دولت با موافقت رئیس جمهور در دستور کار دولت قرار دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۳    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان هایی با عمر بنای 30 سال در مناطق 22گانه شهری تهران در شهریور ماه 97 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۰    
با توجه به اینکه کمتر از سه هفته به اعمال تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران باقیست، هند که پیشتر به عنوان دومین خریدار بزرگ نفت ایران مطرح بود، در وضعیت سختی گرفتار شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۱    
چین در نیمه اول 2018 با جذب 70 میلیارد دلار سرمایه خارجی به بزرگترین دریافت کننده سرمایه گذاری مستقیم خارجی تبدیل شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۱    
اوپک به منظور اجتناب از ریسک شکایت حقوقی آمریکا بابت دستکاری بازار، از اعضای خود خواست تا زمانی که درباره سیاست نفتی صحبت می کنند، به قیمت نفت اشاره نکنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۱    
رئیس بانک مرکزی آمریکا گفت خروج بدون برنامه انگلیس از اتحادیه اروپا می تواند به اقتصاد آمریکا آسیب بزند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۱    
دبیر انجمن صنایع لبنی ایران گفت: به دلیل نوسانات عرضه و افزایش نرخ شیرخام در حال مذاکراه با جهادکشاورزی و ستاد تنظیم بازار برای تعیین نقطه تعادل عرضه و تقاضا و تثبیت نرخ خرید شیرخام هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۱    
عامری گفت: 16 هزار اتوبوس، 46 هزار مینی بوس و 46 هزار سواری برای تسهیل تردد زائران کربلای معلی در سراسر کشور آماده می شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۴    
اگرچه بانک مرکزی به صورت چراغ خاموش به برخی بانکها اجازه داده تا سقف مشخصی به جذب سپرده با سودهای جذاب بپردازند، برخی بانکها نیز اعطای وام با سپرده گذاری را رونق داده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۴    
پس از این که گزارش درآمدهای قدرتمند شرکت ها در آمریکا باعث شد وال استریت از سقوط باز گردد و امید به بازارهای درحال ظهور و ارزهای آنها بیشتر شود، سهام آسیایی هم روز آسوده ای را سپری کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۱    
قیمت نفت روز چهارشنبه در واکنش به آماری که کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت آمریکا را نشان داد و همچنین ادامه تنش های ژئوپلیتیکی، برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۱    
برای امروز ارز مسافرتی با نرخ حدود 13 هزار تومان برای هر یورو در بانک ها عرضه می شود. همچنین بانک ها هر دلار را 10 هزار و 800 تومان و هر یورو را تا 12 هزار و 600 تومان می خرند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۱    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران از در راه بودن بسته حمایتی 34 هزار میلیارد تومانی دولت از صنایع خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۱    
عربستان سعودی نه تنها پایان دوران روسیه به عنوان یک قدرت نفتی جهانی را پیش بینی کرد، بلکه مدعی شد صادرات نفت این کشور تا 19 سال آینده کاهش شدیدی پیدا می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۱    
آمارهای گمرک ایران حاکی از واردات بیش از یک میلیون و 500 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در شش ماهه نخست سال جاری است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۱    
در پی افزایش نرخ دلار در ماه های اخیر و در نتیجه افزایش درآمد محصولات معدنی، مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرو از افزایش سرمایه گذاری شرکت های ایرانی در بخش معدن خبر داد و افزایش نرخ دلار را ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۱    
معاون وزیر کار بی توجهی به صنایع پایین دستی و تکیه بر خام فروشی به منظور کسب درآمد ارزی بیشتر را اشتباهی دانست که سبب تعطیلی صنایع شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۱    
یک مقام آگاه در بانک مرکزی از تلاش بانک مرکزی برای خروج از سوئیفت و انتقال پیام رسانی مالی بین بانکی به سامانه ای دیگر تا قبل از اعمال تحریم های آبان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۱    
حجم بالای تقاضای تردد در مرز چزابه باعث تشکیل صف چندین کیلومتری و توقف تردد شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۷    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: افت قیمت ارز بازار خودرو را تحت تاثیر قرار داد و موجب کاهش قیمت شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۲    
معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو از اجرای طرح پیش فروش جدید محصولات این شرکت از روز یکشنبه 29 مهرماه خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۷    
قیمت طلا روز چهارشنبه به دنبال صعود بازارهای سهام و رشد ارزش دلار آمریکا که ریسک پذیری سرمایه گذاران را افزایش داد با کاهش روبه رو شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۳    
یک مقام مسئول از کاهش 3 هزار تومانی نرخ گوشت در بازار خبر داد و گفت: قیمت هر کیلو دام زنده در میادین 25 هزار تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۱    
براساس تازه ترین آمار گمرک ایران از تجارت خارجی طی شش ماهه اول سال جاری بیش از 9میلیون و 130هزار تن کالای اساسی وارد کشور شده است که از نظر وزنی 56درصد از کل واردات را به خود اختصاص داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۸    
رییس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: قیمت خشکبار تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر میزان تولید، میزان عرضه و تقاضا و همچنین نرخ ارز تغییر می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۵    
معاون وزیر نفت از سرگیری مذاکرات ایران و پاکستان برای صادرات گاز خبر داد و گفت: این پیگیری از سوی شرکت ملی نفت ایران در حال انجام است و شرکت ملی گاز نقشی در مذاکرات ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۹    
تعدادی از بانک های خصوصی که پیش از این مطیع دستورات بانک مرکزی بودند مدتی است که نرخ سود را از 15 به 18 درصد افزایش داده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۹    
وزیر نفت هند در واکنش به تحریم نفتی آمریکا علیه ایران گفت: امروز مسئله مهم در دسترس بودن نفت خام نیست ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۹    
کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران طی نامه ای خطاب به حسن روحانی، رئیس جمهور اعلام کردند: کارگران شریف و زحمت کش کشور در شرایط بسیار بحرانی به سر برده وتوان اداره زندگی و تأمین معیشت خود و ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۹    
براساس تازه ترین آمار گمرک ایران از تجارت خارجی طی شش ماهه اول سال جاری بیش از 9 میلیون و 130 هزار تن کالای اساسی وارد کشور شده است که از نظر وزنی 56 درصد از کل واردات را به خود اختصاص داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۹    
سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: مشترکان تلفن ثابت در قبض دوره هشتم یعنی آبان ماه آبونمان پرداخت نخواهند کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۵    
بدون شک در برهه حساس کنونی که اقتصاد ایران با مسائل مختلفی همراه شده است و فشارهای بیرونی بر آن تحمیل می شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۱۶    
شرکت ملی نفت ونزوئلا آماده می شود تا به دارندگان اوراق قرضه 2020 این شرکت، 950 میلیون دلار سود پرداخت کند. این شرکت امسال در پرداخت سود اکثر اوراق قرضه دیگر خود ناتوان بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۹    
مدیرکل روابط کار وزارت کار با اشاره به آغاز ثبت نام سراسری کارگران و کارفرمایان در سامانه جامع روابط کار در آینده نزدیک گفت: کارگران و کارفرمایان ملزم به ثبت نام در این سامانه هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۶    
قائم مقام اتحادیه تعاونی های خوراک دام، طیور و آبزیان گفت: ممنوعیت صادرات خوراک دام و طیور منجر به ضرر و زیان کارخانجاتی می شود که تعهدات خارجی دارند و برای بازاریابی و فروش محصولات خود هزینه زیادی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۶    
یک کارشناس صنایع فولادی گفت: اگر قرار باشد 80 درصد هزینه ریل بابت خرید شمش از کارخانجات هندی یا چینی به خارج پرداخت شود و بگوییم به تولید داخلی ریل رسیده ایم، ادعایی دور از واقعیت است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی طی یادداشتی با انتقاد از روند تصویب FATF، اقدام تشخیص هیات نظارت بر اجرای سیاست های کلی وابسته به مجمع تشخیص مصلحت نظام را یک گام منفی اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۹    
بررسی ها نشان می دهد در پنج ماهه ابتدایی سال جاری میزان واردات و صادرات کالا در اردیبهشت ماه به بیشترین رقم و در فروردین ماه به کمترین رقم خود رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۷    
جنت یلن در سخنرانی آخر خود ضمن انتقاد از حمله ترامپ به فدرال رزرو، سیگنال غیرمستقیمی با محتوای وقوع رکود در آمریکا مخابره کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۸    
رئیس سازمان توسعه تجارت در جدیدترین نشست خبری خود به بیان آخرین وضعیت و خبرها از آمارهای میزان ثبت سفارش، تخصیص و تامین ارز برای واردات ، جزئیات معاملات در سامانه نیما توسط تجار ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۷    
یک دستگاه آپارتمان 40 متری واقع در نازی آباد، خیابان مدائن با مبلغ 200 میلیون تومان معامله می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۴    
صبحانه کاری روز گذشته پارلمان بخش خصوصی با وزیر جهادکشاورزی سکانس هایی از سریال دنباله دار چالش های اقتصادی این روزهای فعالان کسب وکار بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۰    
بحث قاچاق سوخت که به یکی از موضوعات ثابت رسانه ها و محافل انرژی تبدیل شده، به کنگره نفت و نیرو نیز کشیده شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۰    
روز گذشته، فروشنده های زیادی برای لیر ترکیه در بازار وجود نداشت تا قیمت این ارز در مسیر صعودی قرار بگیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۵۵    
معاون وزیر نفت جزئیات امضای دومین IPC (قرارداد جدید نفتی) را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۴    
گمرک ایران در خصوص چگونگی انجام تشریفات خروج موقت خودروی زائران اربعین حسینی توضیحاتی داد
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۷    
عباس آخوندی در 2 دوره متفاوت وزارت مسکن را برعهده داشته است که رشد قابل توجه قیمت مسکن در هر دو دوره رخ داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۰    
سخنگوی انجمن صنعت تایر با بیان اینکه کارخانجات تایر محصولات خود را به قیمت دولتی به نمایندگی های خود عرضه می کنند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۲۴    
بلومبرگ با اشاره به کاهش 62.3 درصدی سهم دلار در ذخایر بانک های مرکزی جهان اعلام کرد به نظر می رسد، تحریم عامل بخش قابل توجهی از این کاهش است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۱۷    
انعقاد قراردادهای پالایش به منظور به خدمت گرفتن ظرفیت خالی پالایشگاه های سراسر دنیا راهکاری کوتاه مدت است که با حذف سیستم بانکی تحریم را بی اثر می کند و ایران را از مزایای فروش فرآورده به جای نفت خام ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۰۹    
روزنامه های اقتصادی امروز چهارشنبه 25 مهر 97 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۷:۵۵    
اتفاقات اخیر بازار سیگار میلیاردها تومان به جیب کسانی ریخت که بعضی ها مافیا می نامندشان؛ مافیایی که هیچکس حرفی درباره شان نمی زند؛ وقتی هم از کف بازاری ها میپرسی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۶:۱۳    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در مناطق غربی تهران طی مهر ماه 97 است.