سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۷May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 16 مهر 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 مهر 1397 افکار نیوز 2 مهر 1397 افکار نیوز 3 مهر 1397 افکار نیوز 4 مهر 1397 افکار نیوز 5 مهر 1397 افکار نیوز 6 مهر 1397 افکار نیوز 7 مهر 1397 افکار نیوز 8 مهر 1397 افکار نیوز 9 مهر 1397 افکار نیوز 10 مهر 1397 افکار نیوز 11 مهر 1397 افکار نیوز 12 مهر 1397 افکار نیوز 13 مهر 1397 افکار نیوز 14 مهر 1397 افکار نیوز 15 مهر 1397 افکار نیوز 16 مهر 1397 افکار نیوز 17 مهر 1397 افکار نیوز 18 مهر 1397 افکار نیوز 19 مهر 1397 افکار نیوز 20 مهر 1397 افکار نیوز 21 مهر 1397 افکار نیوز 22 مهر 1397 افکار نیوز 23 مهر 1397 افکار نیوز 24 مهر 1397 افکار نیوز 25 مهر 1397 افکار نیوز 26 مهر 1397 افکار نیوز 27 مهر 1397 افکار نیوز 28 مهر 1397 افکار نیوز 29 مهر 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۰:۰۱    
مدیرعامل موسسه مشاوره مالی deVere برآورد کرده است که ارزش ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت کوین تا یک دهه آینده، پنج هزار برابر رشد پیدا خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۲۲    
مشترکین پرمصرف نه تنها بهای برق خود رابه طور کامل پرداخت نمی کنند بلکه در مناطق عادی، یارانه یک درصد مشترک بسیار پرمصرف نسبت به کم مصرف ترین مشترکان بیش از 65 برابر است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۸    
برنده جایزه صلح نوبل ضمن متهم کردن عربستان سعودی به تروریسم دولتی علیه شهروندانش، خواستار رسیدگی شفاف به مسئله ناپدید شدن روزنامه نگار منتقد سعودی و بازخواست همه مسئولین این جنایت و در درجه اول "محمد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۱    
طرح توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان شاغل در بخش حمل و نقل جاده ای آغاز شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۷    
شعب ارزی بانک ها امروز دلار را 10 هزار و 400 تومان و یورو را 11 هزار و 545 تومان از مردم می خرند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۶    
سخنگوی تعزیرات اعلام کرد: افزایش اخیر قیمت محصولات دو شرکت معروف لبنی غیر قانونی است و تاکنون هیچ مجوزی برای این افزایش قیمت ها صادر نشده است و قاعدتا این تخلف تحت عنوان گران فروشی رسیدگی خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۷    
شرکتهای لوازم خانگی که پیش از این انواع و اقسام تخفیف ها و جوایز را برای فروش محصولات خود قرار می دادند و برای جلب نظر مردم تبلیغات گسترده ای هم می کردند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۸    
یک روزنامه اصلاح طلب می گوید سیاست های نابخردانه دولت، در حال از بین بردن زیرساخت های اقتصادی کشور است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۵    
رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: سال گذشته، 22 میلیارد دلار ارز مداخله ای به بازار تزریق شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۵۰    
بررسی تازه ترین آمار تجارت خارجی گمرک نشان می دهد که در نیمه نخست امسال از وزنی واردات برنج 14.12 درصد و موز 33.32 درصد کاهش و در مقابل گوشی تلفن همراه 23.20 درصد و گوشت 4.97 درصد افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۷:۲۰    
تبدیل شدن ایران از واردکننده به صادرکننده بنزین از آرزوها و سیاست های درازمدت در کشور بوده که تاکنون به علت مدیریت ناصحیح مصرف، محقق نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۶:۵۰    
بررسی ها نشان می دهد برای خرید یک واحد آپارتمان نوساز در منطقه تهران نو، خیابان سعدی، خیابان فرخی به متراژ 80 متر باید در حدود 950 میلیون تومان هزینه کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۶:۲۰    
تسویه ارزی بهای نفت در بورس عملا باعث می شود که بخش خصوصی که یکی از دو نهاد تاثیرگذار در موفقیت این راهکار است با چالش هایی جدی مواجه شود و علیرغم آمادگی زیرساخت های بورس و تمایل بخش خصوصی برای ورود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۴:۲۰    
در حالی که قیمت کالاهای پایه بسیاری در جهان به دلیل افزایش شاخص دلار در برابر سبدی از ارزهای معتبر با کاهش روبه رو شد اما نفت از این قاعده کلی تبعیت نکرد و بهای طلای سیاه طی سه ماهه سوم سال 2018 با ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۳:۲۰    
تا سال گذشته اصطلاح آپارتمان های میلیاردی تنها به خانه هایی اختصاص داشت که یا در مناطق لوکس تهران به ویژه مناطق یک ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۲:۲۰    
یافته های پژوهش ها در تجارب قبلی شوک ارزی نشان می دهد که این شوک می تواند موجب کاهش وام دهی بانک ها، رشد مطالبات غیرجاری و افت رشد سپرده های کوتاه مدت و بلندمدت شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۱:۲۹    
معمولا التهابات ارزی دو اثر همزمان بر دو متغیر مهم مصرف و پس انداز دارند. درخصوص مصرف، بخشی از اثر التهابات ارزی روی قیمت سبد مصرفی خانوار منعکس شده و رفاه مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۰:۲۰    
روزی که ممنوعیت واردات در برخی از کالاها ایجاد شد و قیمت دلار افزایش پیدا کرد و پیش بینی ها نسبت به ادامه افزایش قیمت دلار بود، احتکار در خیلی از بخش ها آغاز شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۰:۱۲    
رئیس گمرک خرمشهر اعلام کرد توانسته اند از قاچاق مقادیر زیادی گوجه فرنگی از کشور ممانعت کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۲۴    
بانک ملی ایران درخصوص خرید و فروش ارز به نرخ بازار آزاد اطلاعیه ای صادر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۲۱    
برخی از رسانه های معاند و ضدانقلاب خبری از تعطیلی بازار تبریز و اعتصاب بازاریان منتشر کرده اند در حالی که چنین خبری صحت ندارد و بازار تبریز فعال بوده و در آرامش کامل است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۲    
وزیر نفت هند اعلام کرد کشورش به دنبال راهی برای معاف ماندن از تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران و ادامه خرید انرژی از جمهوری اسلامی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۲۱    
برخلاف توقف فعالیت شرکت های هواپیمایی انگلیس، فرانسه، هلند و امارات در ایران به دنبال خروج یک جانبه آمریکا از برجام و تشدید نوسانات ارزی که سفرهای هوایی را در مسیرهای خارجی تحت تاثیر قرار داد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۸:۵۲    
امروز نیز بازار ارز نسبت به هفته های گذشته کساد است و خرید و فروش زیادی در میان دلالان بازار انجام نمی شود. صرافی ها نیز که معمولا نرخ ارز را ثبت می کنند، ارزی برای فروش ندارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۹    
علی علیلو، رئیس هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازان در مجلس نهم با اشاره به اینکه مشکل اصلی صنعت خودرو کشور، قیمت گذاری نیست بلکه انحصار، تصدی گری و مدیریت دولتی در صنعت خودرو است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۵    
با 60 میلیون تومان امکان خرید خودرو هایی مانند دانگ فنگH30 کراس، نیسان وانت زامیاد دوگانه سوز، رانا، LX و موارد مشابه را دارید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: محمد شریعتمداری در نامه ای به کمیسیون اعلام کرد که امروز آمادگی حضور در کمیسیون صنایع برای بررسی استیضاح را ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۱    
وزیر نفت در واکنش به گفته های اخیر مقام های عربستان درباره جایگزین کردن نفت ایران گفت: چنین گزافه گویی ها ممکن است آقای ترامپ را راضی کند، اما بازار هرگز چنین ادعاهایی را باور نمی کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۵    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 4 میلیون و 500 هزار تومانی قیمت سمند ال ایکس در بازار دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۰    
فعالیت های دوجانبه میان شرکت حفاری شمال و وزارت نفت عمان با هدف صدور خدمات فنی و مهندسی و سرمایه گذاری شرکت های عمانی در طرح های عملیاتی بخش بالادستی صنعت نفت، گاز و حفاری گسترش می یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۲    
بانک مرکزی نیجریه اعلام کرد که قیمت نفت در سال جاری میلادی بالای 80 دلار برای هر بشکه باقی خواهد ماند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۵    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ مرغ ،انواع مشتقات و ماهی در بازار را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۶    
تازه ترین گزارش گمرک از ثبت رکورد جدید در درآمدهای گمرکی در 6 ماه ابتدایی امسال خبر می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۴    
با رشد قاچاق بنزین و همچنین افزایش مصرف داخلی، احیای کارت سوخت به عنوان یکی از ابزارهای مدیریت قاچاق و مصرف بنزین مطرح شده است که کارشناسان در این زمینه راهکارهای جدیدی ارائه داده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۹    
طرح ساماندهی بازار خودرو در شرایطی دوباره برای بررسی در مجلس به جریان افتاده که کارشناسان معتقدند مردم برای خرید خودروهای بی کیفیت صف کشیده اند و خودروسازان تمایلی به افزایش کیفیت ندارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۴    
عضو هیأت مدیره کانون عالی کارفرمایان با اشاره به مشکلات صادرکنندگان از جمله فعالان صنعت سرامیک با اجرای پیمان سپاری ارزی، گفت:تجار کشورهای آسیای میانه برای واردات، به چین و هند روی آوردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۲    
بانک عامل بخش مسکن اعلام کرد: طی 6 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، تسهیلات ساخت مسکن 12 درصد کاهش داشته و علت آن را کاهش ساخت و ساز عنوان کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۵    
وزیر نفت هند با رد درخواست دونالد ترامپ مبنی بر توقف کامل واردات نفت ایران گفت: هند در نظر دارد از یک سیستم پرداخت متفاوت برای خرید نفت ایران استفاده کند و می تواند روپیه هند را پرداخت کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۳    
جایزه نوبل اقتصادی 2018 دقایقی پیش اعلام شد و باز هم دو اقتصاددان آمریکایی رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۵    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: به دلیل اینکه تغییری در نرخ ارز سامانه نیما نیفتاده در حال حاضر کاهشی در قیمت بلیط هواپیما نخواهیم داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۴    
صابریان مدیرکل روابط عمومی بانک ملت، اقدامات این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی را تشریح کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۵    
رییس سازمان استاندارد گفت:از ابتدای دی ماه برنامه های خودروسازان برای گذراندن استاندارد های 85 گانه بررسی می شود و هر زمان به این نتیجه برسیم که نمی توانند این استاندارد ها را پاس کنند جلوی تولید آن ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۳    
در حالی که هنوز ایران تولید روزانه نفت خود را کاهش نداده، بازار جهانی نفت و تحلیلگران اقتصادی جهان نگران بازگشت نفت 100 دلاری و حتی عبور قیمت نفت از مرز 100 دلار در ماههای پایانی 2018 و آغاز 2019 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۶    
براساس مذاکرات صورت گرفته انگلیسی ها، آمریکا معافیت کوتاه مدت را برای میدان گازی رهام که بین بی پی و شرکت نیکو مشترک است صادر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: توصیه من به مردم این است که سکه و ارز محل خوبی برای سرمایه گذاری نیستند و ریسک زیادی دارند و بهتر است برای سرمایه گذاری بخش های دیگری را انتخاب کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۳    
رئیس اتاق بازرگانی ایران طی نامه ای به معاون اول رئیس جمهور، ضمن اشاره به سیاست های دولت در زمینه مسائل ارزی و تجاری به تشریح نتایج این سیاست ها در اقتصاد پرداخت و برای خروج کشور از مشکلات ارزی و ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۱    
ظرف مصرف بنزین در کشور لبریز شده و با رد شدن از مرز حدود 100میلیون لیتر در روز، چراغ خطر آن روشن شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۱    
رییس اتحادیه تعاونی های مسافربری جزییات برنامه ریزی های صورت گرفته برای جابجایی مسافران و زائران اربعین را تشریح کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۵    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سهم کنونی ایران از بازار جهانی زعفران پایین است، از آغاز همکاری سازمان مرکزی تعاون روستایی با فائو در زمینه زنجیره ارزش زعفران خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۰    
مزیت هایی از جمله بازار گسترده فروش، حجم کم محموله ها و تبادلات مالی خرد فرآورده های نفتی نسبت به نفت خام موجب می شود که تحریم فروش فراورده به راحتی تحریم نفت خام صورت نپذیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس از نامه نگاری 60 نماینده مجلس به رئیس جمهور برای ورود به موضوع تعلیق پروانه اشتغال به حرفه مهندسی خود از سوی وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۸    
درخواست آمریکا برای تولید بیشتر نفت توسط اوپک باعث ایجاد ترس در بازار نفت شده است چرا که بازار نفت از این درخواست اینگونه برداشت می کند که ظرفیت مازاد تولید به کمترین حد خود رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۴    
در حالی که رئیس جمهور آمریکا اعضای اوپک را تحت فشار قرار داده است تا تولید نفت خود را افزایش دهند وزیر انرژی قطر گفت: بازار نفت از نظر عرضه و تقاضا متعادل است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۲    
رئیس جمهور ترکیه با اعلام خبر بسته شدن دفتر صندوق بین المللی پول در این کشور، گفت که هرگز دوباره نیازمند کمک مالی این سازمان نخواهند شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۶    
وزیر نفت هند اعلام کرد: دو شرکت هندی برای خرید نفت از ایران در ماه نوامبر سفارش داده اند و به گفته منابع آگاه کل خرید نفت این کشور از ایران در ماه نوامبر ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۰    
رئیس گروه بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی و بانکی گفت: روش مدیریت بازار باز دست بانک مرکزی را در هدایت نقدینگی آزاد کرده و مدیریت آن را در بازار پولی تقویت می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۳    
شاخص های آسیایی به خود لرزیدند چرا که با آغاز به کار بازارهای چین پس از یک هفته تعطیلی، علی رغم اقدام بانک مرکزی این کشور جهت تزریق نقدینگی بیشتر به اقتصاد، سهام چین به شدت سقوط کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۶    
ترکاشوند گفت: با ورود مدیر کل جدید بانک مرکزی نگاه واقعی تری به این صنف متمرکز شد و ما شاهد آغاز مجدد فعالیت صرافی ها بودیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۷    
شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با کاهش 90.2373 واحدی به پله 174 هزار و 45 واحدی رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۰    
معاون مالیات بر ارزش افزده سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: فروشندگان طلای آب شده با شخصیت حقیقی مشمول ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده نیستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۷    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد کاهش به 1200 دلار و 31 سنت رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۹    
فاصلۀ بسیار زیادی بین باورها و اعتقادات ما با قوانین و تعاریف FATF وجود دارد و باید گفت مشکلات زیادی در روند همکاری ایران با این گروه بوجود خواهد آمد و بانک مرکزی ایران توسط متخصین حرفه ای آن گروه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۳    
براساس دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت بررسی درخواست های ثبت سفارش واحدهای تولیدی و تجاری استان ها به روسای سازمان های صنعت استان ها سپرده شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۶    
در ساعات اولیه معاملات، پس از این که واشنگتن اعلام کرد معافیت هایی در مورد تحریم های ماه آینده خود بر علیه نفت ایران صادر خواهد کرد، قیمت نفت برنت بیش از 1 درصد سقوط کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۰    
نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: اگر کاهش نرخ ارز تا دیماه امسال تداوم داشته باشد و تثبیت شود، در بهمن ماه شاهد شکستن حباب قیمت تا حدود 25 درصد در برخی مناطق خواهیم بود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۱    
3 میلیون و 92 هزار و 759 ایرانی در پنج ماه نخست امسال به خارج از کشور سفر کردند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته 11 درصد کاهش داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۶    
حاشیه های نرخ بنزین حتی زمانی که خبر می رسد پرونده افزایش قیمت یا سهمیه بندی شدن بنزین بسته شده تمامی ندارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۵    
رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران معتقد است عدم تشکیل جلسات شورای عالی کارخلاف قانون بوده و درخواست بازنگری دستمزد کارگران فارغ از بسته های حمایتی دولت است که برای اقشار محروم و دهک های پایین ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۳    
روند عرضه خودروهای ثبت نامی به مشتریان در شرایطی به دلایلی از جمله تحریم و کمبود قطعات و پایین آمدن تیراژ، ضعیف شده که در این اوضاع ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۷    
نرخ ارز طی هشت ماه گذشته در شرایطی روند صعودی داشت که این روند از هفته پیش تغییر جهت داد و نمودار آن نزولی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۰    
در دومین روز هفته، بازار ارز و سکه در یک نیمه، راه کاهشی را در پیش گرفت و در نیمه دوم به دنبال جبران مسیر نزولی بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۳    
دیروز شاخص سهام با افت 7666 واحدی (16/ 4 درصد) چهارمین رکورد کاهشی را ثبت کرد. برخی فروش سهامداران حقوقی با انگیزه های غیراقتصادی را دلیل این ریزش عنوان می کنند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۶    
اردیبهشت بود که به دستور معاون اول رئیس جمهوری برای واردات در مقابل صادرات و فروش ارز به بانک ها و صرافی های مجاز ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۹    
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: در شرایطی که قطعه سازان دچار مشکل کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش هستند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۰    
در حالی که در هفته های اخیر روند واردات گوشی های تامین ارز شده به نرخ نیما، رونق گرفته، شاهد قیمت گذاریِ گوشی های وارداتی به نرخ ارز آزاد هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۲۶    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تاکید بر اینکه اگر روند کاهشی نرخ ارز ادامه یابد، قیمت مسکن ثبات پیدا می کند، گفت: قطعا رشد بیش از حد قیمت موجب کسادی بازار مسکن می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۱۷    
یک کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد: در حال حاضر بازار سهام شاهد اصلاح طبیعی قیمت ها است و به زودی به نقطه تعادل بازمی گردد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۰۹    
براساس بخشنامه بانک کشاورزی، در صورتی که اشخاص حقیقی و حقوقی در لیست تحریم های سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا، وزارت امور خارجه و خزانه داری آمریکا قرار داشته باشند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۷:۵۰    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع مرسدس بنز صفر در بازار تهران طی مهر ماه 97 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۶:۵۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در شهرک غرب تهران طی مهر ماه 97 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۰:۵۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده مسکن در منطقه افسریه طی مهر ماه 97 است.