سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 30 مهر 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 1 مهر 1394 آفتاب نیوز 2 مهر 1394 آفتاب نیوز 3 مهر 1394 آفتاب نیوز 4 مهر 1394 آفتاب نیوز 5 مهر 1394 آفتاب نیوز 6 مهر 1394 آفتاب نیوز 7 مهر 1394 آفتاب نیوز 8 مهر 1394 آفتاب نیوز 9 مهر 1394 آفتاب نیوز 10 مهر 1394 آفتاب نیوز 11 مهر 1394 آفتاب نیوز 12 مهر 1394 آفتاب نیوز 13 مهر 1394 آفتاب نیوز 14 مهر 1394 آفتاب نیوز 15 مهر 1394 آفتاب نیوز 16 مهر 1394 آفتاب نیوز 17 مهر 1394 آفتاب نیوز 18 مهر 1394 آفتاب نیوز 19 مهر 1394 آفتاب نیوز 20 مهر 1394 آفتاب نیوز 21 مهر 1394 آفتاب نیوز 22 مهر 1394 آفتاب نیوز 23 مهر 1394 آفتاب نیوز 24 مهر 1394 آفتاب نیوز 25 مهر 1394 آفتاب نیوز 26 مهر 1394 آفتاب نیوز 27 مهر 1394 آفتاب نیوز 28 مهر 1394 آفتاب نیوز 29 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۹    
با اطلاع رسانی دقیق و به موقع شهروندان به پلیس در شهرستان "مرودشت" استان فارس 3 هزار و420متر ایزوگام تقلبی در آن شهرستان کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۶    
بنابراعلام پلیس سوئد، عامل حمله روز پنجشنبه به دانش آموزان و معلمان در یک مدرسه در این کشور براثر شدت جراحات وارد شده جان باخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۴    
باشگاه فوتبال بارسلونا در نخستین واکنش خود به افشاگری یک قاضی که رئال مادرید را به پرداخت رشوه به یک کمک داور متهم کرد، تاکید کرد که شهرت لیگا به خطر افتاده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۴    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پاسخ به استفتایی اظهار داشت: قمه زنی در شرایط فعلی به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ضربه می زند و آثار سوء آن مشهود است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۱    
آتش سوزی شامگاه پنجشنبه دریکی ازایستگاه های آتش نشانی متروکه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه استان بوشهر مهار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۰    
هانا استیلی، متولد 1746 و عکس در 1840؛ احتمالا قدیمی ترین فردی است که عکسش موجود است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۹    
بیش از سی هزار پرنده آبزی و کنارآبزی جهت زمستان گذرانی وارد تالاب های گیلان شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۹    
مدیرکل سیاسی استانداری مازندران از سمت خود برکنار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۶    
باشگاه منچسترسیتی به دلیل رفتار تماشاگرانش در دیدار شب گذشته این تیم برابر سویا در آستانه جریمه قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۶    
وزیر راه و شهرسازی از پیشنهاد افزایش وام جعاله از 10 میلیون تومان به 20 میلیون تومان خبر داد و گفت: در صورت موافقت شورای پول و اعتبار با این پیشنهاد با احتساب تسهیلات 80 میلیون تومانی خرید مسکن در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۵    
براثر انفجار انتحاری مقابل حسینیه شیعیان در محله چهلنگی منطقه بولان در ایالت بلوچستان پاکستان حداقل 10 نفر کشته و 20 نفر دیگر زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۵    
جان کری وزیر امورخارجه آمریکا با بیان اینکه ایران تمام گام های لازم ذکر شده در برجام ازجمله اقداماتی شامل ایجاد تغییراتی مهم در رآکتور اراک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۲    
فاجعه حج و سیاست های منطقه ای عربستان سعودی، چشم انداز بهبود روابطش با ایران را تیره کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۳    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با انتقاد از استقرار سامانه موشکی آمریکا در شرق اروپا، گفت: آمریکا با دستاویز برنامه هسته ای و موشکی ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۰    
شرکت ژاپنی تویوتا که بزرگترین شرکت خودروسازی جهان محسوب می شود روز پنجشنبه برای جمع آوری 6 میلیون و 500 هزار دستگاه خودروی ساخت این شرکت به دلیل نقص فنی فراخوان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۸    
مهاجم بارسلونا و تیم ملی آرژانتین در گفت وگو با اسکای اسپورت درباره برخی موضوعات صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۴    
مدافع کاستاریکایی پرسپولیس نمی تواند تیمش را در دربی 81 تهران همراهی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۶    
رامبدجوان به حاشیه هایی که بعد از اتمام پخش برنامه ی خندوانه برای او و تیم خندوانه پیش آمده بود واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۴    
سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مسمومیت 98 تن در پی مسمومیت غذایی در خراسان جنوبی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۱    
گرچه گوگل هنوز نتوانسته است به قول خود عمل کند و اینترنت یک گیگابیتی را به دست کاربران آمریکایی برساند، ولی برخی شرکت های ارتباطی دسترسی با سرعت صد مگابیت بر ثانیه را برای کاربران خود فراهم می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۵    
نمایندگان حزب جمهوری خلق ترکیه، اردوغان را به مجهز کردن تروریست ها در سوریه به گازهای سمی و پنهانکاری درباره ارسال سلاح های شیمیایی به این کشور متهم کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۲    
واتیکان روز پنج شنبه اعلام کرد که رئیس جمهوری ایران قرار است در سفرش به ایتالیا روز 14 نوامبر (23 آبان) با پاپ فرانسیس دیدار کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۹    
مدارس شهر مهاباد (استان آذربایجان غربی) روز یکشنبه سوم آبان تعطیل خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۶    
حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم شهر زنجان هم اکنون در حال برگزاری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۶    
رییس سازمان حج و زیارت از وقوع آتش سوزی در انبار صحن در حال ساخت حضرت فاطمه الزهرا(س) حرم مطهر امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) در شهر نجف اشرف خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۷    
نیروهای امنیت ملی لبنان مسئول شرعی داعش در اردوگاه عین الحلوه را که قصد داشت اردوگاه های فلسطینی را در لبنان متشنج کند، بازداشت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۴    
ولفگانگ نیرزباخ رییس فدراسیون فوتبال آلمان بیانیه ای درباره خریدن میزبانی جام جهانی 2006 از سوی این کشور را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۴    
آماری که از تولید شهریورماه خودروسازان کشور منتشر شد، نشان داد رکود و کاهش تقاضا تا چه حد خودروسازان کشور را گرفتار کرده، آن هم در دورانی که مشکلات تولید در مقایسه با سال های تشدید تحریم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۹    
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه از همکاری جیمی کارتر رییس جمهوری اسبق آمریکا برای ارائه اطلاعات مربوط به پایگاه ها و مواضع گروه تروریستی داعش قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۱    
شمار تلفات طوفان سهمگین 'کوپو' در جزیره 'لوزون' در شمال فیلیپین به رغم پایان این طوفان گرمسیری در حال افزایش است و به 58 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۸    
وزارت نفت ایران، مراحل قانونی شکایت و تصاحب اموال بابک زنجانی را در ترکیه آغاز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۸    
رییس جمهور روسیه دستور داد تا در یک اقدام فوری راهبرد امنیت ملی برای کارآیی بیشتر در جهت تامین امنیت و تضمین منافع ملی این کشور در برابر چالش ها و تهدیدهای داخلی و خارجی بازبینی و اصلاح شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۵    
نیروهای امنیتی ترکیه یک انبار مهمات متعلق به داعش را در شهر غازی آنتپ در مرز سوریه کشف و مصادره کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۵    
یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم از آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری عظیم از مردم موسوم به نگین غرب پرسیده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۰    
آسمان تهران جمعه (اول آبان ماه) نیمه ابری گاهی همراه با رشد ابر در ارتفاعات و رگبار و رعد و برق بتدریج صاف پیش بینی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۲    
با توجه به اعتراف این مرد شیاد، وی اطلاعات حساب بیش از 16 نفر را داشته و از تعداد زیادی از آنها اقدام به سرقت اینترنتی کرده که تنها از حساب یکی از قربانیان 65 میلیون ریال سرقت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که کشور سالانه به بیش از 900 هزار فرصت شغلی جدید نیازمند است گفت: هر دقیقه پنج نفر به آمار جویندگان کار اضافه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۹    
در حمله یک فرد با شمشیر به مدرسه ای در سوئد، 5 نفر زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۳    
رسانه های محلی ترکیه از دستگیری یک نوجوان 15 ساله ترکیه ای به اتهام توهین به رئیس جمهوری خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۳    
جامعه اسلامی مهندسین درخصوص نامه مهم مقام معظم رهبری درباره اجرای برجام بیانیه ای صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۷    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر لزوم توسعه روابط دو جانبه، منطقه ای و بین المللی میان ایران و روسیه، خواستار شناسایی و رفع موانع پیش روی گسترش همکاری های دو کشور شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۱    
محققان اعلام کرده اند اسید معده کرکس ها به طور باورنکردنی قدرتمند است به طوری که در مطالعات انجام شده مشخص شد که معده این جاندار قادر است حتی استخوان ها و فلزات را ذوب کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۱    
هواشناس وزش باد نسبتا شدید و افزایش ابر را از بعداز ظهر امروز در سطح استان البرز پیش بینی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۱    
سوءظن مردی 60 ساله به همسرش با ریختن اسید روی صورت او به یک پرونده جنایی در پایتخت تبدیل شد. این مرد در حالی همسر خود را قربانی شک هایش کرد که او در خانه خواب بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۸    
احمد خمینی فرزند حجت الاسلام سیدحسن خمینی در صفحه اینستاگرام اش تصویری از خود در کنار اکبر عبدی در مراسم شب هشتم محرم منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۸    
اسد از پایگاه هوایی لاذقیه سوریه به سمت مسکو حرکت کرده و در همین پایگاه نیز پیاده شده است. کل سفر نیز شبانه انجام شد و کارکنان ریاست جمهوری سوریه، هیچگاه غیبت اسد را حس نکردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۳    
آمریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان روز چهارشنبه درنامه ای به کمیته تحریم های ایران در شورای امنیت سازمان ملل متحد درخواست کردند اقداماتی را علیه آزمایش موشکی اخیر ایران در پیش بگیرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۳    
مهمترین موضوعی که در شبکه های اجتماعی این روزها مورد توجه قرار گرفته است پدیده ای جوی به نام "ال نینو" است، پدیده ای که می گویند زمستان امسال را سخت و طاقت فرسا خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۱    
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی معتقد است برهم زدن اتحاد بین المللی علیه ایران، مهمترین دستاورد برجام است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۸    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان وضعیت آلودگی هوای اصفهان را نگران کننده عنوان کرد و گفت: برای رفع و کاهش آلودگی هوای شهراصفهان باید اقدامات بلندمدت انجام داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۴    
وزیر دفاع در واکنش به اظهارات آمریکایی ها درباره موشک عماد ، با تأکید بر اینکه آنچه در برجام توافق شده فقط درموضوع هسته ای است، گفت: درموضوع تقویت بنیه دفاعی خود، نیازی نمی بینیم از کسی اجازه بگیریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۱    
یک متخصص تغذیه نسبت به مصرف خودسرانه قرص آهن هشدار داد و گفت: این مسئله سبب بیماری های مختلف همچون مشکلات قلبی و عروقی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۸    
تصویر پرویز پرستویی بر روی سنگ قبر حک شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۸    
خبر شوک کننده است؛ ابتلای یوهان کرویف به سرطان ریه!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۴    
لحظاتی قبل بخشی از صحن در حال احداث حضرت فاطمه (س) حرم مطهر حضرت علی (ع) دچار حریق شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۴    
میدان های امام خمینی(ره)، بهارستان، وحدت اسلامی، محمدیه، فردوسی و انقلاب از میادین اصلی شهر تهران هستند که در دستور کار قرار گرفته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۶    
صندوق پس انداز مسکن یکم در حالی پنجمین ماه راه اندازی خود را پشت سر گذاشت که در چند مرحله مورد بازنگری قرار گرفت؛ این بار نحوه توزیع وام 60 میلیون تومانی این صندوق تغییر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۸    
معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از خودکشی قاتل مداح کرمانشاهی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۷    
کریس راک به عنوان مجری lمراسم اسکار انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۴    
تلفات بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در منطقه شکار ممنوع خرمنه سر شهرستان طارم در استان زنجان به 121 راس رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۰    
رییس جمهور در نامه ای به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از هدایت ها و حمایت های مستمر ایشان و صبر و مقاومت و پشتیبانی های تحسین برانگیز ملت بزرگ ایران و همکاری دلسوزانه رئیس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۸    
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مجالسی که در آن به شخصیت های کشور توهین شود بیش از مجلس عزاداری شبیه مجالس گناه و معصیت است چراکه هیچ گناهی بالاتر از تهمت و توهین به شخصیت های کشور نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۳    
مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران با اشاره به ضرورت رعایت بهداشت و سلامت غذایی، از مردم خواست از قبول غذاهای نذری از مکان ها و افراد ناشناس که در خیابان ها اقدام به توزیع غذا می کنند؛ خودداری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۵    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبادان در خوزستان گفت: غلظت گرد و غبار هوا در شهرستان های آبادان و خرمشهر به 15 برابر حد مجاز رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۲    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: عربستان در تلاش بود که اجساد را بدون رضایت ما دفن کند ولی با موضع گیری رهبری شرایط به کلی تغییر کرد و عربستان برای بازگرداندن اجساد با ما همکاری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۰    
فاطمه معتمدآریا نامزد جایزه آسیاپاسفیک شدفاطمه معتمد آریا برای بازی در فیلم بهمن ، نامزد بخش بهترین بازیگری از جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۷    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشنهاد افزایش وام جعاله به 20میلیون تومان گفت: در صورت موافقت شورای پول و اعتبار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۴    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه وضعیت جوی ناپایدار در سطح استان تا روز جمعه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۴    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بر اثر وقوع دو سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی، در کمتر از نیم ساعت 14 نفر راهی بیمارستان شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۴    
ادعای یک قاضی اسپانیایی حیثیت باشگاه رئال مادرید و کمیته داوران فوتبال اسپانیا را در آستانه ال کلاسیکو به شدت زیر سوال برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۱    
شفقنا ورزشی نوشت: علی پروین و دیگر پیشکسوتان پرسپولیس در مراسم عزاداری محرم شرکت کردند. تصاویری از حضور علی پروین، محمد پنجعلی، مهرداد میناوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۲    
جنگ ویتنام حدود سال 1960 با درگیری بین گروه های شبه نظامی در ویتنام جنوبی آغاز شد و تا آوریل سال 1975 که آخرین مقام های نظامی و غیرنظامی آمریکایی سایگون را ترک کردند، ادامه داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۸    
صبح امروز و با برپایی چادرهای امدادی عملیات خدمت رسانی تیم 60 نفره تخصصی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در کربلا آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۸    
گمرک طی صدور بخشنامه ای قیمت انواع خودروی سواری تویوتا مدل 2016 را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی) آزمون سراسری سال 94 در روز دوشنبه 4 آبان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۹    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) صبح پنجشنبه شرق شهرستان بهاباد در استان یزد را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۹    
ستاد فرماندهی ارتش ترکیه از دستگیری 227 تبعه خارجی در مرز این کشور با جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۰    
میترا حجار که قرار بود نقش قطام را در نمایش ترور بازی کند از حضور در این نمایش انصراف داد. وی طی نامه ای به حمیدرضا نعیمی، سرپرست گروه تئاتر شایا از همکاری با این گروه کناره گیری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۴    
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: ارائه وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو از دو جهت باعث تحریک تقاضا در بازار خودروهای صفر کیلومتر و به همان نسبت رکود در بازار خودروهای دست دوم خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۸    
یک مامور سابق سازمان امنیت داعش برای نخستین بار به عنوان "شاهد" در دادگاهی در آلمان از جنایات آن گروه تروریستی پرده برمی دارد. او هشت ماه در سوریه در "واحد ویژه " سازمان امنیت داعشی ها خدمت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۸    
ماه های محرم و صفر و مناسبت های مختلف آن ها معمولا زمان پیک مکالمه میان دو کشور ایران و عراق به شمار می روند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۵    
طبق اطلاعات 1606 دستگاه ترددشمار، کل تردد جاده ای ثبت شده در شبانه روز گذشته 15.8 درصد نسبت به روز قبل افزایش داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۲    
یک کارشناس صنعت خودرو درباره وام 25 میلیونی خودرو گفت: در حال حاضر موضوعی که مطرح است، این که بانک مرکزی تاکنون اعلام نکرده که چه تعداد وام می خواهد پرداخت کند، بنابراین اگر وام محدود باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۰    
پلیس مالزی با بازکردن پرونده ای علیه 'ماهاتیر محمد' نخست وزیر اسبق و معمار مالزی نوین، تحقیقاتی را در مورد بیانیه های وی آغاز کرد که در صورت اثبات می تواند به چند سال حبس ماهاتیر منجر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۷    
آفتاب :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۲    
معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان غذا و دارو گفت: پساتحریم تاثیری بر بازار دارویی تولید داخل ندارد و در واقع ورود شرکت های دارویی چندملیتی به کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۲    
فرماندار شهرستان خوی در آذربایجان غربی گفت: مرز رازی شهرستان خوی که نزدیک به 2 ماه به علت مشکلات امنیتی در خاک ترکیه بسته شده بود، روز پنجشنبه بازگشایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۳    
غلامعلی دهقان، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: ما با هر دو جریان تعامل داریم. اگر ولایتی و لاریجانی هم دعوت به نشست و مذاکره کنند، استقبال می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۰    
صندوق بین المللی پول برآورد می کند درپی لغو تحریم ها فعالیت های اقتصادی داخلی به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت. این صندوق پیش بینی می کند اقتصاد ایران در سال2015 رشد 0.8 درصدی و در سال 2016 رشد 4 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۰    
هادی حیدری. شهروند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۴    
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالوس گفت: 13 مصدوم ناشی از مسمومیت بر اثر غذای نذری در بیمارستان چالوس بستری هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۱    
شبکه های تلویزیونی رژیم صهیونیستی با انتشار خبر سفر بشار اسد رییس جمهوری سوریه به مسکو و استقبال گرم روس ها از او، با تاکید به این که صهیونیست ها غافلگیر شده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۸    
دولت سوییس اعلام کرد که آمادگی دارد در راستای هماهنگی با اتحادیه اروپا و سازمان ملل و مطابق مفاد توافق هسته ای جامعه بین الملل با جمهوری اسلامی، تحریم ها علیه ایران را لغو کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۵    
رفت و آمد شترهای بی صاحب یا با صاحب بی مسئولیت در نزدیک جاده های ارتباطی سیستان و بلوچستان همچنان قربانی می گیرد و این بار قرعه به نام یک خودرو سواری پراید در جاده زاهدان- زابل افتاد تا یکی از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۹    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: باید اصولگرایان به نیروهایی برسند که مجلس دهم حتی دست اصلاح طلبان معتدل هم نیفتد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۶    
هافبک پیشکسوت پرسپولیس مدعی است به دلیل مصاحبه علیه پیروانی به 50 ضربه شلاق محکوم شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۱    
عملیات های ضد صهیونیستی فلسطینیان علیه صهیونیست ها روز چهارشنبه ادامه داشت و تنها ظرف یک ساعت سه عملیات در قدس و الخلیل انجام شد که طی آن بیش از 10 نظامی و شهرک نشین صهیونیست مجروح شدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۱    
فست فودها با وجود ظاهر پر زرق و برق و زیبا خالی از هر گونه ویتامین و مواد معدنی هستند که مشکلاتی را به ویژه برای کودکان ایجاد می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۹    
وزیر خارجه عربستان در سفر غیرمنتظره یک روزه به مالزی با 'نجیب تون رزاق' نخست وزیر و 'عنیفه امان' همتای خود دیدار و پشت درهای بسته در مورد بحران سوریه ...
  • ۱