پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۲۲:۴۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 18 مهر 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 1 مهر 1394 آفتاب نیوز 2 مهر 1394 آفتاب نیوز 3 مهر 1394 آفتاب نیوز 4 مهر 1394 آفتاب نیوز 5 مهر 1394 آفتاب نیوز 6 مهر 1394 آفتاب نیوز 7 مهر 1394 آفتاب نیوز 8 مهر 1394 آفتاب نیوز 9 مهر 1394 آفتاب نیوز 10 مهر 1394 آفتاب نیوز 11 مهر 1394 آفتاب نیوز 12 مهر 1394 آفتاب نیوز 13 مهر 1394 آفتاب نیوز 14 مهر 1394 آفتاب نیوز 15 مهر 1394 آفتاب نیوز 16 مهر 1394 آفتاب نیوز 17 مهر 1394 آفتاب نیوز 18 مهر 1394 آفتاب نیوز 19 مهر 1394 آفتاب نیوز 20 مهر 1394 آفتاب نیوز 21 مهر 1394 آفتاب نیوز 22 مهر 1394 آفتاب نیوز 23 مهر 1394 آفتاب نیوز 24 مهر 1394 آفتاب نیوز 25 مهر 1394 آفتاب نیوز 26 مهر 1394 آفتاب نیوز 27 مهر 1394 آفتاب نیوز 28 مهر 1394 آفتاب نیوز 29 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۲۲:۱۴    
این مرجع تقلید با بیان اینکه مداحان باید به وسیله خود مداحان اصلاح شوند، گفت: در کنار این امور لازم است از دیگران نیز نظرخواهی کنید و استفاده ببرید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۰    
در نشست نقش والدین در عصر پسادیجیتال دو نگاه مختلف درباره ابزارهای نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی مطرح شد و در شرایطی که حسین شیخ الاسلامی این عصر را عصر وادادگی والدین در برابر حجم اطلاعاتی بچه ها دانست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۴    
معاون عربی و آفریقای وزیر امورخارجه با تاکید بر ضرورت احترام و پایبندی همگان به وحدت و تمامیت ارضی عراق افزود: مخالف افکاری هستیم که از تجزیه این کشور به عنوان یک راهکار سیاسی یاد می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۱    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به مطلب امروز نشریه رویش ملت درباره سردار شهید حسین همدانی گفت: در اولین نشست هیات نظارت بر مطبوعات درباره این نشریه تصیم گیری خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۲۰:۵۸    
بابک سرفرازی اهل داراب استان فارس که عضو مجمع خیران بدون مرز نیوزیلند است، 20 میلیارد ریال برای ساخت مرکز نگهداری معلولان ذهنی و حرکتی شهرستان زادگاه خود اهدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۲۰:۵۸    
بازیگر سرشناس سینمای هالیوود در مراسم خاکسپاری نامزد سابق خود حضور یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۹    
وزیر کار و امور اجتماعی شنبه شب در مراسم جشن و تقدیر از 16 بازنشسته برگزیده کشوری ، از دستور کار جدید این وزارتخانه برای خانه دار شدن بازنشستگان بی مسکن خبرداد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۶    
با گذشت 10 روز از تیراندازی در کالجی در اورگان آمریکا و انتقادات شدید باراک اوباما از قانون آزاد بودن تفنگ در ایالات متحده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۷    
شبکه خبری المیادین روز شنبه از حمله تروریست های داعش به دفاتر برخی از شبکه های خبری در استان عدن در جنوب یمن و توقف فعالیت آنها خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۲    
کی روش گفت: می دانم چه کسی پشت پرونده من است و از همه چیز اطلاع دارم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۳    
احمد داوداوغلو نخست وزیر ترکیه گفت: برای کشته شدگان حادثه تروریستی آنکارا سه روز عزای عمومی اعلام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: خبر وقوع انفجار تروریستی در آنکارا که موجب کشته و زخمی شدن جمع کثیری از مردم بی گناه شد، موجب تاسف و تالم گردید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۹    
فرزند ارشد شهیدبهشتی به سخنان اخیر صادق خرازی در مورد پدرش واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۶    
داعشی ها تهدید کردند 180 مسیحی آشوری را که اواخر فوریه در سوریه گروگان گرفته اند، اعدام خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۶    
81 کشور برای شرکت در رقابت های اسکار فیلم های خارجی فیلم های خود را به آکادمی اسکار معرفی کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۴    
سپهر حیدری می گوید به علی کریمی پیامک زده که این بازیکن جوابش را نداده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۴    
پرسپولیس در دیداری تدارکاتی تیم سرخه حصار را شکست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۴    
سیامک انصاری عکسی از عزت الله انتظامی در پشت صحنه سریال قهوه تلخ منتشر کرد.به گزارش خبرآنلاین، این بازیگر با انتشار این عکس در توئیتر نوشت : عزیزترین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۸    
شهردار تهران گفت: یک پیکان در شهر در شرایطی حرکت می کند که سالانه به اندازه وزن خود تولید آلایندگی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۴    
مقامات شهری ونیز به دلیل کسری فراوان بودجه تصمیم به فروش آثار هنری از هنرمندان مطرح غیرایتالیایی گرفته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۴    
در این تصویر یک نقاشی سه بعدی را می بینید که بر سقف یک اتاق سیگار طراحی و اجرا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۴    
محمدرضا حسینی بای خبرنگار صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که به سوریه رفته با ابوعزرائیل مصاحبه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۴    
بولدوزر زشت و بدقواره داعش، تا حدی ترسو است و از نمایان کردن چهره اش در انظار عمومی می ترسد و همواره در محافل عمومی نقاب به صورت دیده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۱    
فضای مجازی و دستاوردهای آن، به بخشی مهم و انکارناپذیر از زندگی فردی و جمعی مبدل شده و روز به روز نیز بر ابعاد اثربخش آن افزوده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۸    
خانواده شهید همدانی و تعداد دیگری از خانواده های شهدا از جمله خانواده شهیدان حاج ابراهیم همت و حاج عباس کریمی، ساعت 15و 30 دقیقه امروز در معراج شهدای تهران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۵    
رییس کمیسیون ویژه برجام با بیان اینکه مجلس در مرحله پذیرش برجام به صورت مشروط است گفت: امروز کسی دنبال رد برجام نیست البته ممکن است چند نماینده انگشت شماری بگویند که می خواهند برجام را رد کنند که در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۵    
پایگاه خبری مارکت واچ آمریکا از صعود 9 درصدی قیمت هفتگی نفت برنت دریای شمال خبر داد. کاهش نرخ برابری دلار در مقابل سایر ارزها، درگیری ها در سوریه و احتمال همکاری میان تولید کنندگان بزرگ نفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۷    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: براساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی، سامانه بارشی که از چند روز قبل وارد کشور و موجب بارش باران شدید در سواحل شمالی کشور شده همچنان طی روز جاری در شمال کشور فعال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۴    
محمد موذن اوغلو وزیر بهداری ترکیه تعداد کشته های انفجار روزشنبه در آنکارا را تا این لحظه 86 نفر اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۶    
آیت الله هاشمی رفسنجانی می گوید: بعد از پذیرش قطعنامه و پایان جنگ تحمیلی با آقای امیر عبدالله ولیعهد وقت عربستان ملاقات کردم. بسیاری از یخ های روابط بین دو کشور آب شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۷    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آزادسازی نرخ بلیت هواپیما تا پایان امسال در راستای اقتصادی کردن ایرلاین ها خبر داد و گفت: این رقابت منتج به ارتقای کیفیت خدمات خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۶    
حالا "برجام" در ایران به فرجام خود نزدیک شده و فردا قرار است در مجلس تصمیم مهمی در این باره گرفته شود. گزارش ها نیز حاکی از تحرک و تلاش سخت دلواپسان علیه توافق هسته ای است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۵    
صادق زیباکلام استاد دانشگاه و تحلیلگر مسایل سیاسی در نامه ای سرگشاده به سردار مسعود جزایری به بیان برداشت های خود از اظهارات اخیر معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۶    
مجاهدت های نستوه آن سردار شهید در دوران دفاع مقدس، پاسداری از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز حفاظت از حریم حرمت اهل بیت (ع)، همواره مایه مباهات ایران اسلامی و محور مقاومت خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۵    
معاون بازسازی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بیش از 20 حادثه طبیعی در ایران رخ می دهد و این حوادث سالانه سه هزار کشته و بیش از هزار میلیارد تومان خسارت مالی به کشور تحمیل می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۲    
فرمانده اسبق سپاه پاسداران درباره ائتلاف چهارگانه برای سوریه و مبارزه با داعش گفت: این ائتلاف فقط برای مبارزه با داعش است اما جلساتی نیز بین این چهار کشور بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۷    
مجری برنامه نود سرانجام در برنامه خندوانه رامبد جوان شرکت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۷    
صرع غایب ؛ نوعی صرع است که در دانش آموزان دیده می شود و علت نامگذاری آن، غیبت فرد از محیط پیرامونی با کاهش آگاهی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۸    
محمد باقر رییس سازمان مدیریت و علی نوبخت به نمایندگی از خانواده نوبخت پیام قدردانی از رهبر انقلاب و مسئولان ارشد نظام صادر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۵    
دراین حادثه 3 نوازنده و عوامل گروه مجروح شدند.شهریار نظری نوازنده دف که در زمان حادثه راننده بود از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: به علت وقوع بادهای شدید در خوزستان تا ساعات آینده ریزگردها سراسر خوزستان را فرا می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۲    
17 نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار توقف بررسی برجام در مجلس تا زمان ارائه لایحه از سوی دولت شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت رسیدن به رشد اقتصادی هشت درصدی در برنامه ششم را منوط به تولید و صادرات عنوان و اعلام کرد: صادرات غیرنفتی از رشد نسبی برخوردار بوده است اما به دلیل رکود جهانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۹    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی دیدگاه ناجا درمورد افزایش جرائم رانندگی را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۶    
خبرگزاری رویترز اعلام کرد، پس از آنکه صورتجلسه آخرین نشست سیاست گذاری بانک مرکزی آمریکا نشان داد، این بانک عجله ای برای افزایش نرخ بهره ندارد، قیمت طلا در بازارهای جهانی بشدت بالا رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۳    
رئیس کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران از نامگذاری یکی از خیابان های اصلی شهر تهران به نام سردار شهید حسین همدانی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۴    
رئیس پژوهشکده حج و زیارت در بعثه مقام معظم رهبری اظهار کرد: نقض امنیت صورت گرفته در جریان فاجعه منا از نگاه شرعی و فقهی مذموم و قابل پیگیری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۷    
در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، گستره قانون خوداظهاری اموال مسئولین تصویب و مقرر شد که شرط احراز مسئولیت مقامات از این به بعد خوداظهاری اموال و دارایی های آنها وخانواده تحت تکفلشان باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۴    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: تفکیک جنسیتی با توجه به تعدد دانشگاه ها امکان پذیر است و نیاز به همکاری مسوولان دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۹    
سوتلانا الکسیویچ ، نویسنده، نمایش نامه نویس و مستندنگار اهل بلاروس که پنجشنبه به عنوان برنده جایزه نوبل ادبیات شناخته شد بر این باور است که صرفا یک وقایع نگار نیست بلکه قلب او با رنج دیدگانی که ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۳    
وقوع انفجار در رستورانی در شرق چین به کشته شدن دست کم 17 تن انجامید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۰    
عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: هر روز تاخیر در اجرای برجام میلیاردها دلار سود عاید کشورهایی می کند که به خاطر عملکرد آنها در منطقه، شهید می دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۱    
گزارش ها از وقوع دو انفجار در آنکارا، پایتخت ترکیه حکایت دارد.وزارت کشور ترکیه از کشته شدن دست کم 30 نفر و مجروح شدن 126 نفر در این انفجارها خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۸    
طرح یک فوریتی اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام در کمیسیون امنیت با یک ماده واحده در 9 بند در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تصویب رسید که قرار است این طرح در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۵    
منابع امنیتی عراق اعلام کردند: گروه تروریستی داعش بیش از 50 تن از عناصر تروریستی خود را به بهانه همکاری با نیروهای امنیتی در منطقه دولاب از توابع البغدادی در غرب الانبار کشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۷    
نائب رئیس فراکسیون محیط زیست وتوسعه پایدار مجلس با بیان اینکه قطع درختان کهنسال به هردلیلی پسندیده نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۲    
رییس جمهوری گفت: در شرایط جدید روابط ایران با اتحادیه اروپا در حال توسعه خواهد بود و لهستان نیز به عنوان دوست ایران در اتحادیه اروپا می تواند در توسعه همکاری ها نقش مؤثری داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۹    
بارش شدید باران در دهه دوم مهر ماه، مردم شهر تهران را غافلگیر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۶    
مجری برنامه تلویزیونی خندوانه اعلام کرد فصل سوم این برنامه پس از ساخت فیلم سینمایی او به روی آنتن خواهد رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۳    
منابع خبری در کارخانه کنتورسازی ایران ، از تعویق 3 ونیم ماه دستمزد حدود 400 کارگر این کارخانه خبر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۸    
مجری برنامه نود سرانجام در برنامه رامبد جوان شرکت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۵    
موضوع آبلیموهای تقلبی و آبلیموهای بدون لیمو! سوژه کاریکاتور تازه ای از احمد عربانی شده است.روزنامه شهروند با انتشار این کاریکاتور، نوشت: آب به همراه مخلوطی از اسید سولفوریک و گوگرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۲    
نتیجه یک مطالعه تایید می دهد که تغییر متناوب سرعت در پیاده روی موجب سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۹    
پیام صادقیان بازیکن نفت تهران این روزها با پراید در محافل عمومی دیده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۶    
صدای اقتصاد در گفت و گو با بیت الله ستاریان، کارشناس مسکن نوشت: اگر رکود تا سه-چهار ماه دیگر ادامه پیدا کند، احتمالا با موجی از ورشکستگی در بخش ساختمان و صنایع وابسته به آن مواجه خواهیم شد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۲    
باشگاه فولاد خوزستان به دلیل تاخیر زیاد در صادر شدن ITC بازیکن جدید کامرونی اش دیگر با این بازیکن قرارداد منعقد نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۹    
در یک ماه گذشته دو نفر از کارگران شهرداری انزلی به علت نامعلوم جداگانه خودکشی می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۶    
طی حکمی از سوی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، سید رضا حسینی علاوه بر عضویت در هیات مدیره ایساکو به سمت مدیر عامل این شرکت منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۶    
براساس مشاهده بازرسان استاندارد، آبلیموهای تولیدی با برندهای هم نوش، رازقی، زیبنده، ترشمزه، سپنتا، بهینه نوش، هرمود، می گلی، خزر، ناجی، چینوت، شط، حاسب، دست چین و یک برند دیگر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۳    
بانک صادرات ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در تهران و 20 استان کشور جهت تصدی شغل بانکدار و بانکیار ( تحویلدار) از بین داوطلبان واجد شرایط کارمند استخدام می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۰    
ویروس فیفا باشگاه های بزرگ اروپایی را دوباره تنبیه کرد و موجب مصدومیت بازیکنان مهم آنها شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۹    
ما در مذاکرات هسته ای با ایران، در مواقعی با هم ناهار می خوردیم اما هیچکس هرگز و هرگز از مواضع خودش در سر میز ناهار کوتاه نیامد. بنابه دلایل پیچیده مختلفی که وجود داشت این کار امکان پذیر نبود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۰    
صبح امروز علی فاطمی یک خبر ناراحت کننده را در اینستاگرام خود منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۷    
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: با گذشته حدود سه سال از واردات خودرو با ارز دارو هنوز گزارشی از نحوه رسیدگی به این موضوع و ابعاد تخلفات صورت گرفته، منتشر نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۹    
آخرین تحولات امروز بازار تهران، از رشد 26 تومانی قیمت دلار و 8500 تومانی قیمت سکه حکایت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۹    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: جزئیات قراردادهای جدید نفتی ایران برای سرمایه گذاران خارجی و شرکتهای بین المللی در کنفرانس تهران تشریح می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۶    
مسئولان کرمانشاه موضوع هفته تیرکشی در کنسرت شهرام ناظری را رد کرده و ادعای آن را دروغ محض خواندند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۷    
خواهر عروس در یکی از روستاهای شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان با شلیک ناخواسته گلوله برادر جان خود را از دست داد و مراسم عروسی به عزا تبدیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۴    
یک دیپلمات پیشین کشورمان گفت: اگر مجلس برجام را رد کند در موضع دشواری قرار می گیرد؛ نمایندگانی که علیه آن رای می دهند مسئول هستند و باید به مردم پاسخ دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۰    
مشاور عالی رییس جمهور با اشاره به کمپین نخریدن خودروی صفر داخلی گفت: در این باره حق با مردم و مشتریان است اما از مصرف کنندگان تقاضا داریم به خودروسازان فرصت دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۰    
رهبر کره شمالی، خواهرش را به دلیل چندین گاف امنیتی که نزدیک بود باعث برخورد سرش به یک گیتار شود، اخراج کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۷    
علیرضا دبیر٬ محسن پیرهادی، مرتضی طلایی، حبیب کاشانی، عبدالمقیم ناصحی از جمله اصولگرایانی هستند که جبهه اصولگرایان منتقد قالیباف در شورای شهر را تشکیل داده اند و به برخی عزل و نصب های شهردار تهران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۷    
مدیر کل امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایری آموزش و پرورش گفت: با توجه به مشکلات تغذیه و سرانه دانش آموزان در مدارس شبانه روزی در مناطق محروم و غیربرخوردار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۷    
گروه تروریستی داعش در ادامه سیاست هایش برای ایجاد رعب و وحشت میان ساکنان مناطق تحت اشغال خود، با توزیع بروشورهایی ساکنان این مناطق را به "قتل عام" تهدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۵    
بر اثر دو انفجار در آنکارا پایتخت ترکیه شمار زیادی کشته و یا زخمی شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۲    
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی اختصاصی به تحقیق و تفحص در میزان تلفات انسانی حادثه "منا" پرداخته که بر اساس آن این رویداد با بیش از 1470 کشته، در تاریخ حج به عنوان "مرگ بارترین" حادثه ثبت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۹    
فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم ایران مدال برنز ارتش های جهان را از آن خود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۳    
رییس سازمان حج و زیارت اعلام کرد:با شناسایی دو پیکر دیگر از زائران، تعداد مفقودان ایرانی فاجعه منا به 67 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۸    
همزمان با افزایش اختلافات تهران – ریاض بر سر مسائل منطقه ای وزارتخانه های عربستان سعودی به طور رسمی کارزار الکترونیکی علیه کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی به راه انداخته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۸    
تور کنسرت ناگفته اثر حافظ ناظری و با حضور شهرام ناظری در حالی در کرمانشاه برگزار شد که سایت های محلی از اسلحه کشی در این کنسرت خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۶    
با راه اندازی سامانه تلفنی نوبت دهی بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان زاهدان این سامانه با تبدیل شدن به بلایی برای جان بیماران مشکلی بر مشکلات بیماران افزود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۳    
رانا LX در بازار به قیمت 31 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۵    
سفیر کشورمان در سازمان ملل گفت: سلاح هسته ای در دستان رژیم اشغالگری که ارتکاب جنایت جنگی جزء خصوصیات اصلی اش است، یک تهدید جدی علیه صلح و امنیت در منطقه خاورمیانه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۷    
مشاور رسانه ای رییس دولت های نهم و دهم با تأکید بر این که واردات در دولت قبل بر اساس قانون صورت گرفت گفت: طبق قانون هر کسی می تواند هر چه دلش خواست را به کشور وارد کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۲    
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن با اشاره به مهمترین تخلفات زمین خواری در روستاها، گفت: بیشترین تعداد زمین خواری در روستاهای مازندران، تهران، فارس و همدان اتفاق افتاده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۲    
واحدهای صنعتی در اثر واردات گسترده رسمی و غیررسمی کالاهای مصرفی به تدریج به ورطه ورشکستگی غلتیدند و هیچ یک از اهداف ادغام دو وزارتخانه که با هدف هماهنگی بیشتر سیاست های تجاری و تولیدی بود محقق نشد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت سردار سرافراز شهید حسین همدانی را تبریک و تسلیت گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۹    
اگر کسی چاپلوسی و تملق می کرد، امام(ره) با او برخورد می کرد و اجازه نمی داد چاپلوسان و متملقان به مداحی بپردازند. الان می بینیم بخش زیادی از رسانه ملی در اختیار برخی از مداحان است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۹    
داوطلبانی که قبلا اقدام به انتخاب رشته نموده اند در صورتی که با توجه به اطلاعیه 16 مهرماه نیاز به اصلاح کد رشته های انتخابی دارند، می توانند در مهلت باقیمانده نسبت به ویرایش کد رشته ها اقدام نمایند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۳    
روحانی در همایش بین المللی سیاست های صنعتی و تجاری گفت: بی تردید اقتصادی که در فکر صادرات و واردات نباشد، به بیرون و مزیت های اقتصادی توجه نکند و انحصار را کنار نگذارد ...
  • ۱