پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۶:۴۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 8 مهر 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 1 مهر 1394 آفتاب نیوز 2 مهر 1394 آفتاب نیوز 3 مهر 1394 آفتاب نیوز 4 مهر 1394 آفتاب نیوز 5 مهر 1394 آفتاب نیوز 6 مهر 1394 آفتاب نیوز 7 مهر 1394 آفتاب نیوز 8 مهر 1394 آفتاب نیوز 9 مهر 1394 آفتاب نیوز 10 مهر 1394 آفتاب نیوز 11 مهر 1394 آفتاب نیوز 12 مهر 1394 آفتاب نیوز 13 مهر 1394 آفتاب نیوز 14 مهر 1394 آفتاب نیوز 15 مهر 1394 آفتاب نیوز 16 مهر 1394 آفتاب نیوز 17 مهر 1394 آفتاب نیوز 18 مهر 1394 آفتاب نیوز 19 مهر 1394 آفتاب نیوز 20 مهر 1394 آفتاب نیوز 21 مهر 1394 آفتاب نیوز 22 مهر 1394 آفتاب نیوز 23 مهر 1394 آفتاب نیوز 24 مهر 1394 آفتاب نیوز 25 مهر 1394 آفتاب نیوز 26 مهر 1394 آفتاب نیوز 27 مهر 1394 آفتاب نیوز 28 مهر 1394 آفتاب نیوز 29 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۳:۲۹    
آفتاب :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۳:۲۶    
فرهاد مجیدی با وجود اینکه از فوتبال خداحافظی کرده اما هنوز با جدیت تمرین می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۳:۲۳    
رامبد جوان در برنامه امشب خندوانه با اشاره به سایت ها و وبلاگ هایی که به نام این برنامه در اینترنت فعالیت می کنند سخن گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۲:۴۷    
رییس جمهوری کشورمان با اشاره به حادثه منا تاکید کرد: عربستان باید بخاطر این بی برنامگی، بی انضباطی و عدم کارآیی که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از حاجیان از کشورهای مختلف شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۳    
امروز ملی پوشان فوتبال ایران یک جلسه در دوبی تمرین کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۲:۲۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ادامه رایزنی ها در عربستان سعودی و وعده های وزیر بهداشت این کشور برای همکاری در تسریع انتقال اجساد جان باختگان ایرانی به کشور، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۲:۲۴    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: عربستان سعودی باید به وظایف دینی و بین المللی خود عمل کند علاوه بر این هشدار ما نه تنها به عربستان سعودی بلکه به دولت های غربی و به ویژه آمریکا نیز هست که ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۲:۰۳    
کنسرت موسیقی عرفانی گروه "یاوران" به سرپرستی و آهنگسازی نوشین عقیقی و خوانندگی فرهاد رشیدی 10 مهرماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۱:۵۲    
نیما عالمیان به جمع 32 پینگ پنگ باز برتر رقابت های قهرمانی آسیا راه یافت ولی نوشاد عالمیان از دور این رقابت ها کنار رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۱:۲۴    
یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه درباره انتشار اخباری مبنی بر توقیف یک لنج ماهیگیری ایرانی در دریای عمان از سوی نیروهای ائتلاف ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۱:۱۲    
پرچم فلسطین لحظاتی پیش طی مراسمی بر فراز مقر سازمان ملل برافراشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۳    
یکی از اعضای داعش که لقب “خوش تیپ” این گروه تروریستی را به خود اختصاص داده بود، ماه گذشته در حمله موشکی ائتلاف آمریکایی کشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۸    
نرگس آبیار کاگردان فیلم شیار 143 این روزها در حال ساخت سومین فیلم خود با نام نفس است، همسر او محمدحسین قاسمی یکی از تهیه کنندگان این فیلم سینمایی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۲    
رئیس اتاق بازگانی ایران از انتصاب وزیر اسبق راه برای ساماندهی پروژه های نیمه تمام عمانی خبر داده و گفته است که کارگروه پیگیری واگذاری پروژه های نیمه تمام دولت در اتاق ایران شکل گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: همراه اول به عنوان یکی از حامیان مالی باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است و غیر از کد هواداری 3090 ، شماره های دیگر از طرف باشگاه تایید نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۹    
شرکت پژو با ایران خودرو قرار داد 10 ساله داشت که به امضای روسای جمهور دو کشور رسیده بود با این حال آنها قبل از 10 سال رها کردن و رفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۳    
مدیرعامل سایپا عنوان می کند برای تسویه با 8 بازیکن فصل های گذشته این تیم از خودرو به جای پول نقد استفاده کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۳    
مسابقه زیباترین گوسفند بریتانیا هرساله با شرکت صدها دامدار در شهر یورکشایر انگلیس برگزار می شود. تصاویری از این مسابقه را مشرق بازنشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۰:۲۳    
سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده انجام هرگونه مأموریت درباره فاجعه منا هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۲۰:۲۳    
در نشستی که با دعوت سرکنسولگری ایران در مونیخ با ایرانیان فعال در حوزه های اقتصادی و تجاری برگزار شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۹:۴۱    
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از 4 روز تعطیلی پیگیری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۹:۴۱    
جمعی از پیشکسوتان اسکی در واکنش به نامه ی اخیر عده ای دیگر از پیشکسوتان این رشته که خطاب به وزیر ورزش وجوانان وزیر ورزش و جوانان منتشر شده بود، بیانیه ای صادر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۸    
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اعلام این که تحقیق و تفحص در داخل سردخانه مرکزی مکه از روز گذشته تا کنون متوقف شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۸    
"رئیس جمهوری روسیه در هفته های اخیر بارها غرب را متعجب کرده است: اول با استقرار هواپیماهای جنگی و تانک در سوریه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۹    
اعضای تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند ولی بانوان پینگ پنگ باز ایران در برابر حریفان شان شکست خوردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۵    
پیتر کریستنسن، سیاستمدار کهنه کار راستگرای دانمارک از سوی نخست وزیر این کشور به عنوان وزیر دفاع جدید منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۰    
مجتبی خانجانی امروز باحکم وزیر کشور به عنوان فرماندار زاهدان منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۰    
همزمان با اعلام آمریکا برای استقرار موشک های اتمی راهبردی جدید در یک پایگاه نظامی در خاک آلمان، قرار است تا پایان سال جاری میلادی نیز بخشی از اجزای سامانه های سپر موشکی آمریکایی در رومانی مستقر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۸    
فروش فیلم محمد رسول الله(ص) به مرز 8 میلیارد تومان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۸    
خبرگزاری شینهوای چین روز چهارشنبه اعلام کرد که انفجار 15 نامه مشکوک و حاوی بمب در منطقه گوانگ ژی در جنوب این کشور جان شش تن از شهروندان را گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۵    
کاروان حجاج کلته از شهرستان گنبدکاووس که بیشترین جانباختگان و مفقودین گلستانی فاجعه منا از این کاروان بود، امروز با استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گلستان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی هفته آینده دو دستور کار مهم بررسی استیضاح وزیر راه و ارائه گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام را در دستور کار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۰    
فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری 2 سارق مسلح منازل در شیراز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۴    
یک داور فوتبال در برزیل بعد از آنکه مورد ضرب و شتم از سوی یکی از بازیکنان مسابقه قرار گرفت، اقدام به کشیدن اسلحه در این دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۴    
مدیر امور اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری گفت: در حادثه دلخراش منا 32 زائر اهل سنت کشته و 53 نفر دیگر مفقود شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۱    
رئیس هجدهمین کنگره انجمن اورولوژی ایران با اشاره به نسخه های میلیونی سرطان پروستات گفت:اغلب درمان ها برای سرطان پروستات بسیار گران است و حتی هر نسخه آن حدود 18 الی 20 میلیون تومان هزینه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اینکه بازیکنانم ناعادلانه کارت زرد گرفتند و محروم شدند عصبانی بودم ولی ما کوتاه نمی آییم، پرچم قرمز را پائین نمی گذاریم و پرچم سفید را بالا نمی آوریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۸    
آرش گوران پس از دریافت دیپلم افتخار از مسابقه رهبری دریای سیاه راهی مسابقات رهبری ژونس موزیکال در بخارست شد و توانست جزو 20 رهبر جوان ارکستر انتخاب شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۵    
کاندیدای ریاست جمهوری پیشتاز حزب جمهوری خواه آمریکا اظهار کرد، از تلاش های روسیه برای مبارزه با شبه نظامیان گروه تروریستی داعش در خاورمیانه از جمله سوریه حمایت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۷    
نخستین دیدار رئیسان جمهوری آمریکا و روسیه پس از حدود 10 ماه و بعد از سخنرانی های آنان در مجمع عمومی سازمان ملل که در برگیرنده حملات مستقیم و غیرمستقیم علیه سیاست های واشنگتن و مسکو بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۴    
یک قطعه مجسمه از جنس طلا 22 عیار با پایه نقره ای متعلق به داریوش هخامنشی از سوداگران اموال تاریخی و فرهنگی کشور در پلدختر کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۵    
عربستان مدعی شد، یک کشتی حامل سلاح را در دریای عرب توقیف کرده که متعلق به ایران بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۵    
در یک سایت خرید و فروش خودرو یک خودروی فولکس باگی مدل 1966 که در وضعیت بسیار عالی نگهداری شده، به قیمت 70 میلیون تومان در معرض فروش گذاشته شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۳    
گران قیمت ترین کشتی تفریحی دنیا که در سال 2016 تکمیل خواهد شد.این کشتی قابلیت حمل 750 مسافر را خواهد داشت .هزینه یه شب اقامت در این کشتی حدود 4 هزار و پانصد دلار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۳    
اولین گروه مجروحان ایرانی فاجعه منا امروز وارد کشور شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۷:۱۶    
منابع خبری عربی روز چهارشنبه از ترور همسر پسرعموی بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در منطقه کلماخو در ریف لاذقیه خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۷:۰۴    
مدیر امور اجتماعی انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: طی یک سال گذشته از طریق اکران دو فیلم اعتراف ذهن خطرناک من و طبقه حساس شش زندانی محکوم به قصاص آزاد شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۶:۵۸    
یک مولوی شناس گفت: خطاب مولوی به همه انسان های دلبسته دنیا و غافل از اصل خویش از زبان حضرت حق این است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۶:۴۴    
مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام خبر انتقال 12 زائر بازگشته از سفر معنوی حج به بیمارستان های تهران، توضیحاتی در مورد محرم شدن سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت در سفر به عربستان ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۶:۴۴    
شبکه تلویزیونی سی.ان.ان به نقل یک مقام ارشد آمریکا دقایقی پیش و درخبری فوری اعلام کرد : روسیه نخستین حمله هوایی خود را درنزدیکی شهر حمص سوریه انجام داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۶:۲۶    
نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل در عین حالی که اعتراض به حادثه منا و مقصر دانستن دولت عربستان بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۶:۲۶    
یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح وزیر راه در شرایط فعلی را خلاف مصلحت و بی نتیجه دانست و گفت که به احتمال زیاد مجلس به این استیضاح رای نخواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۶:۱۷    
سخنگوی کمیسیون حقوقی وقضایی مجلس با بیان اینکه دادستان کل کشور باید نسبت به دولت عربستان اعلام جرم کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۶:۱۷    
یادگار امام خمینی با اشاره به برخی جریانات غیرعقلانی در جهان اسلام مانند داعش، گفت: شکل گیری این گروه ها نتیجه مطلق انگاری و براساس این روش فکری است که هر کسی غیر از ماست بد است و باید کشته شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۶:۱۷    
آفتاب : واحدمرکزی خبر نوشت: خبرگزاری رویترز در گزارشی از مقر سازمان ملل در نیویورک به قلم لزلی راتن و ارشد محمد نوشت: ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۶:۰۹    
آفتاب :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۶:۰۳    
وی ادامه داد: سرانجام متهم این پرونده که همسر برادر شاکی بود شناسایی و برای تحقیقات به پلیس فتای سمنان احضار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۵    
محمدتقی فرآورده، تنها خلبان ایرانی بازمانده از جنگ جهانی دوم دار فانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۲    
قائم مقام وزیر بهداشت از پی گیری ها و هماهنگی های لازم وزارت بهداشت با مقامات نیروهای انتظامی استان خوزستان در خصوص حوادث اخیر در یکی از بیمارستان های دانشکده علوم پزشکی بهبهان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۵:۲۸    
نماز جمعه عبادی-سیاسی این هفته تهران به امامت آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در محل دانشگاه تهران اقامه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۵:۲۸    
پیشکسوت نامدار باشگاه پرسپولیس به عیادت شاگرد قدیمی اش رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۵:۲۵    
باندهای قاچاق مواد مخدر طی سال های اخیر تلاش کردند مسافران ایرانی عازم مالزی را طعمه قرار داده و با سوء استفاده از ساده لوحی افراد، نیاز افراد به پول ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۵:۲۰    
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه کرونا ویروس در عربستان ریشه کن نشده است گفت خوشبختانه هیچکدام از حجاج ایرانی تاکنون به ویروس کرونا آلوده نشده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از آنلاین شدن خزانه کشور خبر داد و گفت: بدهکاری دولت بد نیست اما دولت نباید بد حساب باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۴    
هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، شرایط عمومی، ساختار و الگوی قراردادهای بالادستی نفت و گاز را تصویب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۴    
موضوعاتی چون وجود تشعشعات پرتوهای رادیویی ناشی از نصب آنتن های مخابراتی و تلفن همراه(BTS) در شرایطی که استفاده از ابزارهای ارتباطی از جمله گوشی های تلفن همراه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسانها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۱    
نادرقاضی پور، نماینده آذری زبانی که با نطق ها و تذکراتش در جلسات علنی مجلس معروف است، این بار به دلیل استفاده از نوع خاصی از هدست های تلفن های همراه در صحن علنی مجلس خبرساز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۴:۳۹    
یک مقام مسئول در فرهنگستان زبان گفت: براساس تحقیقی که به تازگی انجام شده در هر جمله در روزنامه ها یک و نیم غلط دیده می شود و در واقع 70 درصد جمله های تولیدشده حداقل یک غلط دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۳    
به عقیده بهرام رادان برگزاری باشکوه بدرقه پیکر جانباختگان فاجعه منا حداقل کاری است که می توان برای بازماندگان انجام داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۳    
به بهانه فاجعه اخیر در منا به سراغ او رفتیم تا درباره آن حادثه و وظایف رسانه ها و خبرنگاران در جریان وقوع بحران های مشابه گفتگو کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۰    
دعوای دست جمعی بین ایرانیان و اتباع عراقی در کمربندی شهرستان قصر شیرین دردسر ساز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۰    
نخستین عکس از صحنه فیلم برداری لبه تیغ با بازی اندرو گارفیلد منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۷    
اگر در یک روز تابستانی از گرمای شدید به ستوه آمدید و رویای دیدن برف و سریدن و لغزیدن بر یخ به مخیله تان راه یافت نزدیک به یکی دو ساعت بعد می توانید در کمال ناباوری با گام گذاشتن در غار یخی به آرزوی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۴    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: در بخشنامه جدید در صورت مشاهده هر گونه میوه قاچاق در میوه فروشی ها زیر یک میلیون تومان ضبط و بالای آن با تشکیل پرونده به دادگاه معرفی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۶    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا، صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۳    
'ژان پل شانترن' (Jean-Paul Chantraine) مدیرعامل تور اپراتور 'آسیا' در فرانسه، ایران را منطقه ای رویایی نامید که یکی از شش مقصد افسانه ای بر روی کره زمین محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۲    
رسانه های روسی از درخواست ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه از مجلس علیای این کشور برای صدور مجوز استفاده از نیروهای نظامی این کشور در خارج از مرزها خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۶    
امروز پس از آنکه نماینده بروجرد با فحاشی و الفاظ زشت و خارج از شان و شون انسانی، وزیر خارجه را خطاب قرار داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۰    
شبکه خبری بی بی سی در مطلبی، به تناقض آماری در رسانه ها و اصرار مقامات سعودی مبنی بر کشته شدن حدود 800 زائر در فاجعه منا پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۰    
اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک صادرات ایران با انتشار پیامی خطاب به هموطنان ضمن تبریک عیدغدیرخم از این عید بزرگ به عنوان فرصتی برای تقرب به درگاه خداوند یاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۱    
پارسا پیروزفر نمایش ماتریوشکا را در آمریکا و کانادا به صحنه می برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۱    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر حضور یافتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۸    
علی مطهری گفت: توهین و بی احترامی و نسبت خلاف ادب به خدمتگزاران نظام اسلامی و افراد مورد تأیید رهبری دادن درست نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۸    
مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان با نرخ طلاق 6 دهم در هزار کمترین نرخ این واقعه در کشور را به خود اختصاص داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۵    
رئیس کمیسیون برجام از قرائت گزارش این کمیسیون در روز یکشنبه در صحن علنی مجلس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۲    
تولید اولین فیلم مجموعه شهر فرش با مدیریت فرهنگی شهاب حسینی آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۶    
ماجرای جابه جایی نوزادان به خاطر اشتباهات سهوی پرسنل بیمارستان ها از آن دست اتفاقات نادر است که در صورت رخداد در زمان کوتاهی با شکایت خانواده هایی که متوجه جابه جایی نوزادانشان شده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۹    
قائم مقام وزیر بهداشت از انجام پیگیری های لازم با نیروهای انتظامی استان خوزستان درخصوص حوادث اخیر در یکی از بیمارستان های دانشکده علوم پزشکی بهبهان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۹    
مقامات آمریکا از اعدام زنی در ایالت جورجیا خبر دادند، این نخستین زنی است که در 70 سال اخیر در ایالت جورجیا اعدام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۴    
سوزوکی ویتارا اتومات کلاس 8 در بازار به قیمت 128 میلیون تومان به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۸    
آخرین آمار اعلام شده از کشته شدگان و مفقودین ایرانی فاجعه منا مربوط به روز گذشته است که حاکی از جان باختن 239 ایرانی و مفقود شدن 241 نفر دیگر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۲    
بودجه بندی ممکن است خسته کننده باشد، بااین حال اگر این کار را به یک روند روتین تبدیل کنید، می تواند در بلند مدت سبب ثبات مالی شما شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۶    
مجری برنامه قدیمی صبح بخیر ایران و از جانبازان دفاع مقدس - مدتی است در بیمارستان بستری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۶    
جیم کری از خبر شنیدن خبر درگذشت ناگهانی نامزد سابقش دچار شوک شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۶    
وزرای خارجه اتحادیه عرب ضمن محکوم کردن آنچه که "تلاش ها برای سیاسی کردن فاجعه منا" خواندند از تلاش های عربستان برای خدمت به زائران خانه خدا تقدیر کردند!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۷    
پلیس لندن مرد سیاهپوستی را به جرم آزار و اذیت زنان در قطار لندن دستگیر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۶    
معاون اول دستگاه قضایی با بیان اینکه حکام آل سعود باید تمام خسارت های مادی و معنوی و تالماتی که برای جهان اسلام و مسلمین به خصوص خانواده های داغدار پیش آمده را جبران کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۶    
گردو با داشتن مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان آرژینین، به کبد در دفع آمونیاک کمک می کند. این ماده مغذی حاوی حجم زیادی گلوتاتیون و اسیدهای چرب امگا3 است که در پاکسازی کبد نقش مؤثری دارند.