جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۵:۰۲May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 7 مهر 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 1 مهر 1394 آفتاب نیوز 2 مهر 1394 آفتاب نیوز 3 مهر 1394 آفتاب نیوز 4 مهر 1394 آفتاب نیوز 5 مهر 1394 آفتاب نیوز 6 مهر 1394 آفتاب نیوز 7 مهر 1394 آفتاب نیوز 8 مهر 1394 آفتاب نیوز 9 مهر 1394 آفتاب نیوز 10 مهر 1394 آفتاب نیوز 11 مهر 1394 آفتاب نیوز 12 مهر 1394 آفتاب نیوز 13 مهر 1394 آفتاب نیوز 14 مهر 1394 آفتاب نیوز 15 مهر 1394 آفتاب نیوز 16 مهر 1394 آفتاب نیوز 17 مهر 1394 آفتاب نیوز 18 مهر 1394 آفتاب نیوز 19 مهر 1394 آفتاب نیوز 20 مهر 1394 آفتاب نیوز 21 مهر 1394 آفتاب نیوز 22 مهر 1394 آفتاب نیوز 23 مهر 1394 آفتاب نیوز 24 مهر 1394 آفتاب نیوز 25 مهر 1394 آفتاب نیوز 26 مهر 1394 آفتاب نیوز 27 مهر 1394 آفتاب نیوز 28 مهر 1394 آفتاب نیوز 29 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۲:۳۴    
ساعاتی قبل مقامات سعودی آمار منتشر شده مبنی بر کشته شدن 4173 حاجی را تکذیب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۲:۳۴    
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بررسی مشکلات دارو و درمان و معیشت جانبازان و ایثارگران در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۲:۳۴    
وزیر امورخارجه کشورمان در حاشیه هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با همتای فرانسوی خود دیدار و گفتگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۲:۳۴    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اعلام این که هم اکنون رئیس جمعیت هلال احمر در حال بازدید از نحوه شناسایی جان باختگان ایرانی حادثه منا در مکه است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۲:۳۱    
تصاویر دوقلوهای به هم چسبیده برزیلی که با عمل جراحی از هم جدا شدند این روزها مورد توجه رسانه های قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۱:۲۶    
تعدادی از حاجیانی که مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا هستند، صبح امروز وارد تهران شده و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان محب کوثر بستری شدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۱:۱۷    
یک شاهد عینی جزئیات دقیق نحوه ی روبرو شدن وزیر خارجه ایران و رئیس جمهور آمریکا را شرح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۱:۱۴    
قائم مقام وزیر و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعداد داروخانه های ارایه دهنده داروهای کمیاب و تخصصی افزایش می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۱:۱۴    
معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه با اشاره به جلسه شب گذشته وزرای امور خارجه ایران و 1+5 گفت: در این جلسه با مرور مختصری بر مقدمات مربوط به اجرایی شدن برجام در هر دو حوزه تحریم ها و هسته ای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۳    
جلسه ستاد ویژه پیگیری واقعه منا بلافاصله پس از بازگشت رییس جمهور از سفر به مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی تشکیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۱    
معاون شرکت ارتباطات زیرساخت از بهره برداری از پروژه تدبیر در نیمه اول سال 95 خبرداد و گفت: با اجرای این پروژه ظرفیت اینترنت بین الملل و اینترنت داخل کشور افزایش می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۱    
باشگاه یوونتوس مارتین کاسرس را به دلیل رفتارهای خارج از عرف و تعهد اخراج کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۸    
علت مرگ مرد جوانی که جنازه حلق آویز شده اش شامگاه شنبه چهارم مهر پشت یک وانت در محله ای در شهرستان بهشهر پیدا شد مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۵    
متخصص بیماری های داخلی غدد گفت: برای درمان کم کاری تیروئید باید پس از تشخیص بیماری توسط معاینات بالینی و تست های آزمایشگاهی، مداوا را با دارو آغاز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۳    
ایام سپری می شود و حکام سعودی نه تنها پاسخی برای رسوایی فاجعه منا نمی دهند بلکه به دنبال فرافکنی و فرار از مسئولیت هستند در این میان فقط دیدگاه غمبار خانواده های ناپدید شدگان به انتظار مانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۲    
رییس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: 90 درصد بیمارستان های سعودی که احتمال داده می شد مجروحان ایرانی در آنها بستری باشند، جستجو شده اند و به نظر می رسد آمار جان باختگان ایرانی افزایش یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۲    
آیت الله آملی لاریجانی در دیدار اعضای هیأت مدیره کانون وکلا گفت: حضور وکلا در جریان رسیدگی های قضایی به جریان عدالت و به قضات کمک می کند و برخی سخنان در جدایی و دوری جریان وکالت از قضاوت ناصحیح است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۸    
دبیرشورای عالی امنیت ملی از برگزاری جلسه ای ویژه در عصر امروز برای بررسی فاجعه منا با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۹    
اسب دریایی، یک نوع ماهی از خانواده سوزن ماهیان (syngnathidae) است که در آب های حاره ای و معتدل سرتاسر جهان یافت می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۳    
با اضافه شدن هتل ترانسیلوانیای 2 رونق به سالن های سینماهای جهان بازگشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۳    
در این تصویر محمدرضا فروتن، عزت انتظامی، کیهان ملکی، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش خلق، مهرانه مهین ترابی، حمید فرخ نژاد، امین حیایی، رضا عطاران، زنده یاد جمشید اسماعیل خانی، مجید صالحی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۳    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از افزایش دو تا چهار درجه ای دمای غالب نقاط کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۳    
دکتر مهدی روانشادنیا، مدیر گروه های حمل و نقل، راه و ترابری و مدیریت ساخت واحد علوم و تحقیقات گفت: سومین نشست تخصصی "برنامه های دوره آتی نظام مهندسی ساختمان" روز شنبه 11 مهرماه در این واحد دانشگاهی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۰    
امروز برخی رسانه های سعودی در پخش تصاویری از مکه و مدینه، تقویم تاریخی را اشتباه اعلام کردند؛ بر این اساس شبکه ای با جلو بردن تقویم، امروز (15 ذی الحجه) را 16 ذی الحجه خوانده است!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۰    
تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی پس از سه روز تعطیلی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۴    
آی.آر. رحمان آهنگساز فیلم محمد رسول الله(ص) پنجشنبه 9مهر به سینما کوروش می آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۸    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پرونده اسیدپاشی تنها پرونده ای است که برای بررسی و پیگیری آن جلسات هفتگی برگزار می شود و امیدوار هستیم که به زودی شاهد دستگیری عاملان آن باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۲    
رئیس جمهوری آمریکا امروز (سه شنبه) از آغاز شکل گیری حرکت بین المللی یکپارچه ای علیه داعش خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۴    
امیرعبداللهیان تاکید کرد که اولویت اصلی وزارت خارجه تحویل گرفتن اجساد جان باختگان، شناسایی مابقی قربانیان احتمالی و پیگیری وضعیت مفقودان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۸:۰۷    
مقامات تایوانی امروز اعلام کردند که طوفان دوجوآن در این جزیره منجر به مرگ 3 نفر و زخمی شدن 300 نفر شده است.حدود نیم میلیون نفر نیز در تایوان بدون برق هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۸:۰۱    
حضور فرشته کریمی در برنامه نود، باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای او شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۸:۰۱    
خبری از احوالپرسی وزیر امورخارجه کشورمان با رئیس جمهور آمریکا بامداد امروز منتشر شد، البته مقامات ایرانی هنوز این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند اما حالا عکسی جعلی از دست دادن این دو در شبکه های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۳    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان ظهر امروز سه شنبه هفتم مهر ماه پس از حضور و سخنرانی در هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با استقبال رسمی جهانگیری و ولایتی به کشور بازگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۸    
قیمت پرفروش ترین انواع تلویزیون در بازار شرح زیر است:
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۵    
حمید رسایی نماینده تهران در صفحه اینستاگرامش به دست دادن ظریف با اوباما انتقاد کرد و نوشت: دو سال قبل روحانی با اوباما به طور اتفاقی مکالمه تلفنی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۲    
زهرا رکن آبادی دختر سفیر سابق ایران در لبنان به صراحت اعلام کرد که هنوز هیچگونه خبری از وضعیت آقای رکن آبادی در دست نیست و وی کماکان در لیست مفقودین حادثه هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۲    
یک مقام کاخ سفید که خواست به دلیل حساسیت موضوع نامش فاش نشود روز سه شنبه با تایید خبر دست دادن باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۲    
عکسی از خبرنگار مفقود شده صدا و سیما به همراه دخترش در مشهد مقدس را می توانید در ادامه مشاهده کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۹    
محمد رحمان نظام اسلامی - مجری برنامه قدیمی صبح بخیر ایران و از جانبازان دفاع مقدس - مدتی است در بیمارستان بستری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۱۷    
وی درباره اینکه دلیل جلوگیری از برگزاری این کنسرت ها از سوی پلیس اماکن چه بوده است گفت: به دلیل اینکه در اجراهای قبلی موارد لازم رعایت نشده بود و مواردی که می بایست مورد بی توجهی قرار گرفته بود این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۹    
روزنامه ایران در تحلیلی به نقل استانداردهای دو گانه در برخورد با رییس جمهوری پرداخت و واکنش های متفاوت نسبت به سفر رییسان جمهوری کنونی و قبلی را به نقد کشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۶    
سخنگوی ویژه رسیدگی به برجام گفت: بررسی برجام در این کمیسیون هنوز پایان نیافته است و گزارش نهایی کمیسیون برجام روز یکشنبه آینده به جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ارایه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۶    
موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی و پژوهشکده پولی و بانکی، نرخ تورم پایان سال جاری را 13.5 درصد پیش بینی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۳    
هر کیلوگرم سیب قرمز لبنان در جه یک به قیمت یک هزار و 800 تومان به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۷    
در این توصیه تاکید شده است این روند تا دو هفته پس از عزیمت حجاج تداوم داشته باشد و زائران نیز در این مدت هرگونه تغییر در شرایط سلامتی خود را سریعا به مراکز درمانی گزارش دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۱    
وزیر بهداشت که بامداد امروز وارد مکه شده است با حضور در یکی از بیمارستان های مکه ضمن عیادت از مجروحان فاجعه منا از نزدیک در جریان روند درمانی آنان قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۲    
سازمان حج و زیارت دقایقی پیش 3 فهرست جدید از کشته شدگان، مفقودین و همچنین مجروحین بستری در بیمارستان های سعودی را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۹    
دبیر شورای اطلاع رسانی استانداری تهران گفت: زائران تهرانی کشته شده در فاجعه منا از مقابل دانشگاه تهران تشییع می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۹    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس که در سفر حج به سر می برد آخرین وضعیت قربانیان و شرایط تشخیص هویت آن ها را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۳    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: دو طایفه در روستای 'یکله' از توابع بخش قهاوند بر سر کرایه یک خودروی باری با یکدیگر درگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۳    
وزارت صنعت اعلام کرد یارانه 200 میلیارد تومانی دولت مربوط به کل تولید است و تنها مختص خودروسازان نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۳    
امیر تتلو خواننده زیر زمینی از مسئولین باشگاه استقلال خواسته است تا او را برای بازی در این تیم دعوت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۳    
پس از افتضاح آرتورو ویدال در شیلی، یک ستاره دیگر یوونتوس جای خالی این بازیکن را پر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۳    
پس از انتقاداتی که درباره ی آوردن خر به برنامه ی خندوانه در کمدی استندآپ علیرضا خمسه مطرح شد، این بازیگر توضیح داد: اتفاقی که در برنامه خندوانه افتاد، فقط گوشه چشمی به ادبیات عامیانه کشورمان داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۵    
منبع: اینستاگرام کریس رونالدو
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۶    
آمار اولیه وزارت بهداشت عربستان سعودی تعداد کشته شدگان حادثه منا را 769 نفر اعلام کرده بود اما آمارهای جدید جان باختن 4173 نفر را نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۴    
رونالدو به همراه هم تیمی های خود برای برگزاری دومین دیدار در لیگ قهرمانان اروپا به سوئد رسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۴    
به دنبال افزایش مهاجرت و فرار هزاران جوان از افغانستان به صورت غیرقانونی، به تازگی مسئول نمایندگی وزارت مهاجران افغانستان در ایران اعلام کرده که هر روز حدود دو هزار مهاجر افغان به شکل غیرقانونی وارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۴    
در نمایشگاه صنابع دستی ایران یک میز ناهارخوری به نمایش در آمده که استاد معتمدی از شاگردان استاد فرشچیان کار نگارکری و نقاشی آن را انجام داده و در کمیته نرخ گذاری سازمان توسعه و تجارت به قیمت 700 هزار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۴    
مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه معاونش از کمپ این باشگاه بازدید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۸    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت:آمار قربانیان حادثه منا به 239 تن رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۸    
مجروحان حادثه منا امروز سه شنبه وارد ایران شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۵    
برابر بخشنامه یاد شده مدت معافیت موقت حجاج محترم از اهدای خون 28 روز پس از مراجعت و مدت معافیت موقت کسانی که در طی دو هفته اول پس از مراجعت زایرین با آنها ملاقات داشته اند 21 روزاعلام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۵    
قرار بود 18 ماه پیش واحدهای مسکونی بر طبق تعهدات قبلی به متقاضیان واگذار شود، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است و آنان تنها سودی برای مبالغ واریز شده، محاسبه کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۷    
او ادامه داد: اگر قرار بود این افراد زنده باشند، باید در این چند روز به کاروان هایشان برمی گشتند یا اینکه جزو مجروحان و مصدومان شناسایی می شدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۷    
رئیس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پرونده الکترونیکی در یک سال و نیم پیش در تامین اجتماعی تحت HIF آغاز شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۴    
رییس سازمان حج و زیارت جدیدترین شمار قربانیان فاجعه مکه را 239 نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به سرعت یافتن روند شناسایی اجساد در سردخانه مکه، از تعداد مفقودین ایرانی نیز کاسته شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۴    
مهاجم بارسلونا دوباره متهم به قانون شکنی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۱    
حسن روحانی رییس جمهوری دیشب در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کرد. با موشکافی در محتوای کلام وی می توان پنج پیام اصلی و مهم را دریافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۸    
منابع بیمارستانی در یمن از افزایش چشمگیر شمار قربانیان حمله هوایی عربستان به یک مراسم عروسی خبر داده و اعلام کردند که تا این لحظه 131 غیرنظامی در این حمله کشته شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۸    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی به جبران باسیل همتای لبنانی خود اظهار امیدواری کرد کارگزاران اجرایی دولت عربستان با درک مسئولیت خطیر خود در جهت برگزاری بهینه مراسم حج ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۸    
در بازار امروز سکه تمام طرح جدید با مقداری کاهش نسبت به روز قبل 917 هزار تومان عرضه می شود اما هر دلار آمریکا که با مقداری افزایش 3426 تومان فروخته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۸    
ضبط شدن تصویر جان کری در حال خمیازه کشیدن حین سخنرانی باراک اوباما در مجمع عمومی سازمان ملل جنجال آفرید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۴    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین حمله ای که در این سال ها داشتم در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۱    
وزیر دادگستری توضیحاتی را در خصوص شناسایی اموال بابک زنجانی در خارج از کشور، فاجعه منا و ... ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۵    
رییس جمهور که برنامه های خود در را حاشیه سازمان ملل نیمه تمام گذاشته بود، دقایقی پیش برای حضور در مراسم استقبال از پیکر حجاج جانباخته ایرانی در فاجعه منا، به تهران بازگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۵    
رئیس جمهور تأکید کرد: عربستان باید به وظایف قانونی و بین المللی خود در قبال فاجعه منا عمل کند تا همه ابعاد حادثه روشن شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۵    
رییس اورژانس کشور ضمن اشاره به استقرار تیم های اورژانس در فرودگاه امام خمینی (ره)، گفت: صبح امروز 10 نفر از حجاج بیمار و مصدوم وارد کشور شدند و انتقال آنها به بیمارستان صورت گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۲    
محمدرضا حیاتی گوینده باسابقه رادیو خبر داد شایعات درباره درگذشت قاسم افشار در منا صحت ندارد و او در سلامت کامل به سر می برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۲    
مدیرکل استاندارد تهران با بیان اینکه طبق تفاهمنامه با وزارت بهداشت قرار بود نتایج ارزیابی ها را جهت بررسی های بیشتر در اختیار یکدیگر قرار دهیم اما متاسفانه این اتفاق در این قضیه رخ نداده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۹    
مشاور ارشد وزیر امور خارجه آمریکا پس از برگزاری نشست ایران و گروه 1+5 در پیامی نوشت: نشست آمریکا، ایران، اتحادیه اروپا و گروه 1+5 برای اولین بار پس از حصول توافق هسته ای انجام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۹    
در جریان دیدار شهیدفکوری فرمانده نیروی هوایی ارتش با امام خمینی(ره) حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی که در آن مقطه در نیروی هوایی مسئولیت داشت ، حضور دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۹    
عقاب آسیا از وحید قلیچ عیادت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۹    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تاکید کرد: از آنجا که حال همه مجروحانی که قرار است به تهران بیایند مساعد است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۹    
وب سایت بزرگترین شبکه اجتماعی جهان در یک هفته دو بار برای مدت زمانی از دسترس خارج شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۳    
ساعت 30 دقیقه بامداد 25 شهریور سه اکیپ از پرسنل دایره عملیات پلیس امنیت عمومی تهران برای شناسایی و بازداشت اوباش فراری داود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۳    
آفتاب :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۳    
میدو رین واکر دختر پل واکر بازیگر فقید مجموعه فیلم های سریع و خشن قصد دارد از کمپانی اتومبیل سازی پورشه به خاطر مقصر بودن در مرگ پدرش شکایت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۳    
در آیینی خاص با حضور دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۰    
مقامات هند اعلام کردند: احتمال مرگ دست کم 50 تن از سرنشینان قایق واژگون شده در شمال شرق این کشور وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۰    
میشل اوباما در صفحه اینستاگرام خود عکسی از اولین روزهای مدرسه اش را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۰    
تمرین نوبت صبح سه شنبه تیم ملی فوتبال ایران در سالن بدنسازی باشگاه ایرانیان دوبی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۷    
فرودگاه مهرآباد برای ورود قربانیان حادثه منا در حال آماده سازی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۵۲    
به این ترتیب تعداد جرایم و میزان مجازات های مالیاتی طبق ماده 274 قانون مالیات های مستقیم، با اصلاحیه این قانون تغییر کرده و مجازات درجه شش برای ارتکاب به مواردی از جرائم مالیاتی به آن اضافه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی وزارت ارشاد گفت: با توجه به اینکه با گذشت چند روز از حادثه منا هنوز نه در بیمارستان ها و نه در کاروان ها خبری از خبرنگار صدا و سیما به دستمان نرسیده است احتمال می رود خبرنگار صدا و سیما جزو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۱    
سخنگوی دولت در پاسخ به انتقادات درباره ی حضور رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: بیان مواضع کشورمان نسبت به فاجعه منا در صحن مجمع عمومی سازمان ملل بسیار تاثیرگذار تر از انعکاس مواضع در کشورمان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۵    
آخرین آمار اعلام شده ازسوی سازمان حج و زیارت بدون تغییر نسبت به شب گذشته، همچنان حاکی از مرگ 226 حاجی ایرانی و 246 مفقودی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۹    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: سیرابی باعث جذب بهتر آهن به بدن می شود و آنتی اکسیدان های مفیدی دارد که از ابتلا به سرطان و سایر بیماری های متابولیک جلوگیری می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۱    
نمایندگان مجلس که در جلسه امروز خود از وزیر ورزش دعوت کرده بودند از پاسخ های او قانع نشدند و به گودرزی کارت زرد دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۱    
فاجعه منا، بر نشست خبری امروز سخنگوی دولت سایه انداخته بود و محمدباقر نوبخت طی آن از شکایت ایران از عربستان خبر داد.