پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۶:۴۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 26 مهر 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 1 مهر 1394 آفتاب نیوز 2 مهر 1394 آفتاب نیوز 3 مهر 1394 آفتاب نیوز 4 مهر 1394 آفتاب نیوز 5 مهر 1394 آفتاب نیوز 6 مهر 1394 آفتاب نیوز 7 مهر 1394 آفتاب نیوز 8 مهر 1394 آفتاب نیوز 9 مهر 1394 آفتاب نیوز 10 مهر 1394 آفتاب نیوز 11 مهر 1394 آفتاب نیوز 12 مهر 1394 آفتاب نیوز 13 مهر 1394 آفتاب نیوز 14 مهر 1394 آفتاب نیوز 15 مهر 1394 آفتاب نیوز 16 مهر 1394 آفتاب نیوز 17 مهر 1394 آفتاب نیوز 18 مهر 1394 آفتاب نیوز 19 مهر 1394 آفتاب نیوز 20 مهر 1394 آفتاب نیوز 21 مهر 1394 آفتاب نیوز 22 مهر 1394 آفتاب نیوز 23 مهر 1394 آفتاب نیوز 24 مهر 1394 آفتاب نیوز 25 مهر 1394 آفتاب نیوز 26 مهر 1394 آفتاب نیوز 27 مهر 1394 آفتاب نیوز 28 مهر 1394 آفتاب نیوز 29 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۳:۴۹    
منابع روس اعلام کردند که شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر بطور غیرمنتظره سفر خود را به مسکو به دلیل عملیات هوایی جنگنده های روسیه در سوریه، لغو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۳:۴۳    
وزیر خارجه آمریکا با تاکید بر آمادگی وزارت متبوع خود برای اجرای تعهدات مبتنی بر رفع تحریم های ایران تاکید کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۹    
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا بیانیه ای را درباره قانون کاهش تهدید ایران و قانون 2012 حقوق بشر در سوریه منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۳    
جمعه شب دو نفر در کنار هیات قمر بنی هاشم صفی آباد به ضرب گلوله کشته شدند. درباره دلیل این واقعه فرضیه های متعددی طرح شده بود اما حالا دادستان عمومی و انقلاب دزفول خبر می دهد که این تیراندازی امنیتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۳    
مراسم تشیع جنازه ویکتور هوگو نویسنده فرانسوی در سال 1885میلادی
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۴    
عکس زیر مربوط به بیلبوردی در منطقه زیبنبیه سوریه است که روز یکشنبه ثبت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۱    
افشار زاده: تا آخرین لحظه ای که در استقلالم برای این باشگاه تلاشم را می کنم!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۱    
فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه انگلیس امروز را روز ی مهم در توافق هسته ای اعلام کرد. مهر: فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه انگلیس امروز را روز ی مهم در توافق هسته ای اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۲:۵۶    
خبرگزاری فرانسه در گزارشی از واشنگتن به قلم ایوان کورون با عنوان به عینیت رسیدن توافق هسته ای، سه ماه پس از امضای آن نوشت :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۲:۵۰    
وزیر آموزش و پرورش صهیونیستی در اقدامی تحریک آمیز برای تشویق شهرک نشین ها به حمل سلاح، با سلاح کمری در خیابان حضور یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۲:۴۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز یکشنبه باحضور در منزل سردار شهید حسین همدانی، ضمن تفقد ازخانواده وی شهادت این سردار سرافراز را تبریک و تسلیت گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۲:۴۴    
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با بیان اینکه مجروحان حادثه تصادف سه دستگاه خودرو در جاده قدیم قم - تهران به قم منتقل شده اند، از وخیم بودن حال همه مجروحان این حادثه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۲:۴۱    
سایت فدراسیون والیبال نوشت:کاوچ 5 آبان در تهران درباره سرنوشتش مذاکره می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۰:۵۸    
در 29 تیر ماه قطعنامه 2231 در شورای امنیت به تصویب رسید و برجام تأیید شد از آن زمان قرار شد که برجام مورد بررسی قرار گیرد که پس از ناتوانی کنگره در رد آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۰:۵۵    
در 29 تیر ماه قطعنامه 2231 در شورای امنیت به تصویب رسید و برجام تأیید شد از آن زمان قرار شد که برجام مورد بررسی قرار گیرد که پس از ناتوانی کنگره در رد آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۷    
سرپرست پرسپولیس گفت: با نظر اعضای کمیته انضباطی باشگاه، 10 درصد از قرارداد نورمحمدی کسر خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۴    
نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: ایران به عنوان یک اقدام اعتماد ساز، به صورت موقت پروتکل الحاقی را اجرا می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۰:۳۹    
جک استراو برای سفر شخصی و با یک تور گردشگری به تهران سفر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۰:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با استقبال از اظهارات قائم مقام وزارت خارجه کویت مبنی بر اهمیت گفت وگوی کشورهای منطقه با ایران اظهار داشت: این رویکرد دولت کویت سازنده و قابل احترام است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۱    
پلیس ترکیه در حدود 50 تبعه خارجی را صبح امروز (یکشنبه) در استانبول و در عملیات هایی که تروریست های داعشی مظنون به دست داشتن در انفجارهای 10 اکتبر آنکارا را هدف قرار داده بودند، دستگیر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۸    
آخرین نماینده ایران در سومین مرحله از رقابتهای جایزه بزرگ تکواندو در سال 2015 با کسب دو پیروزی متوالی ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی برنز خود را قطعی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۸    
مرد 112 ساله سومالیایی با دختری 95سال کوچکتر از خود ازدواج کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۵    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در بیانیه ای مشترک اعلام کردند که هر دو طرف به تعهدات خود جهت اجرای برجام متعهد هستد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۵    
وزیر امورخارجه کشورمان با بیان این که هیچ توافق سری میان ایران و 1+5 وجود ندارد، گفت : اما ما با آژانس بین المللی انرژی اتمی بر اساس پروتکل الحاقی یک سند محرمانه داریم که نه ما و نه آژانس نباید آن را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن استقبال از اظهارات قائم مقام وزارت خارجه کویت مبنی بر اهمیت گفت وگوی کشورهای منطقه با ایران گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۰    
شصت و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی فرانکفورت، در حالی پایان یافت که حضور اعتراضی ایران در این نمایشگاه بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۷    
تیلور سوئیفت از ابتدای سال 2015 تاکنون با درآمد روزانه یک میلیون دلار، پردرآمدترین ستاره موسیقی جهان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۲    
رییس جمهور، مداخله بیگانگان در مسایل داخلی کشورها، جنایات رژیم صهیونیستی و خشونت، افراطی گری و تروریسم را سه معضل اساسی منطقه خاورمیانه برشمرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۲    
در 29 تیر ماه قطعنامه 2231 در شورای امنیت به تصویب رسید و برجام تأیید شد از آن زمان قرار شد که برجام مورد بررسی قرار گیرد که پس از ناتوانی کنگره در رد آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۹    
اتحادیه اروپا در بیانیه ای تحریم های این اتحادیه علیه ایران را لغو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۹    
آفتاب : اقتصاد نیوز نوشت:شاید رویای ثروتمند شدن به شیوه افرادی مانند بیل گیتس برای همه دست یافتنی نباشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۳    
آبادان / خلخال
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۷    
شگفتی وزیر خارجه آلمان از معماری اصیل ایرانی در ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۴    
خبرگزاری رویترز گزارش داد: هم زمان که آمریکا امکان لغو تحریم های ایران را فراهم می کند، توافق هسته ای به واقعیت نزدیک تر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۴    
وزیر نفت از سفر سران کشورهای بزرگ تولید و صادرکننده بزرگ گاز جهان به تهران خبر داد و گفت: سومین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز آذر ماه در تهران برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۲    
سیداحمد علم الهدی در دیدار با مدیران تربیت بدنی که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: نام وزارت ورزش و جوانان یک بار فرهنگی قابل توجهی را حمل می کند که امید است تا مورد توجه شما قرار گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۲    
منابع خبری از آغاز درگیری های شدید میان نیروهای امنیتی افغانستان و طالبان این کشور در ولایت هلمند خبر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۸:۳۹    
سید عباس عراقچی، رییس ستاد پیگیری برجام در وزارت خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان امشب برای شرکت در کمیسیون مشترک بررسی برجام ایران و 1+5 راهی وین می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۸:۳۶    
سخنگوی دولت با بیان اینکه شرایط تحریم تا اواخر امسال و اوایل سال آینده در کشور وجود خواهد داشت، گفت: برای کمک به خروج از رکود، نرخ سود بانکی و نرخ ذخیره قانونی بانک ها کاهش می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۰    
معاون فرمانده نیروهای مبارزه با تروریسم عراق روز یکشنبه از آزادی کامل منطقه البو ریشه در شمال الرمادی که در تصرف تروریست های داعش بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۷    
سخنگوی هیات منصفه مطبوعات گفت: روزنامه روزان در هر چهار عنوان اتهامی مجرم شناخته شد و اعضای هیات منصفه آن را مستحق تخفیف ندانستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۷    
آیت الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس، معاونین و کارشناسان حوزه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۴    
رضا نورمحمدی به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۷:۱۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی طرح برجام را هماهنگ شده در کلان کشور دانست و گفت: من در رسیدگی به پرونده هسته ای دخالتی ندارم. این پرونده، پرونده رهبر معظم انقلاب است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۷:۱۳    
میل آن ساندی با استناد به اسنادی که به تازگی منتشر شده فاش ساخت: تونی بلر، نخست وزیر سابق انگلیس یک سال قبل از حمله سال 2003 به عراق به آمریکا قول پیوستن به این جنگ را داده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۷:۱۳    
تیم های حاضر در پلی آف جام ملت های اروپا حریفان خود را شناختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۵    
زوج دیوید و ویکتوریا بکام در اندیشه خرید خانه ای رویایی هستند؛ خانه ای که عنوان شده مساحت آن برابر است با 380 زمین فوتبال.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۲    
علی ضیاء،مجری سرشناس سیما در هیئت ریحانة الحسین تهران در شب چهارم محرم
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۲    
زمان نشست خبری پیش از مسابقه رقابت های هفته نهم لیگ برتر اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۶    
بازیگر سینما گفت: صبح امروز در مسیر رفتن به دادگاهی در شمال کشور در جاده فیروز کوه دچار سانحه تصادف شدم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۰    
آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد: ایران اطلاع داده است که اجرای مشروط پروتکل الحاقی را آغاز می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۶:۳۷    
فیلیپ هموند، وزیر امور خارجه بریتانیا در بیانیه ای امروز را "روزی مهم برای یک توافق تاریخی" خوانده که توافق هسته ای وارد مرحله اجرا می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۶:۳۴    
جمعی از دانشجویان بسیجی در اعتراض به حضور وزیر خارجه آلمان در دانشگاه تهران با ماسک شیمیایی در جلسه حاضر شدند و اعتراض خود را به اقدامات کشور آلمان علیه جمهوری اسلامی اعلام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۳    
در حالی به فاصله حدود شش ماه از مصوبه افزایش وام خودرو تا 15 میلیون تومان، بسته رونق اقتصادی دولت حاوی مصوبه ای تازه برای تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو بود که بنا بر اعلام مقامات بانکی احتمالا این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۳    
بورس تهران که از روز سه شنبه روند صعودی خود را آغاز کرده و با افزایش چشمگیر قیمت سهم و تقاضا مواجه شده بود، در معاملات امروز از هیجان خود خواست و اندکی عقب نشینی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۶:۱۴    
آفتاب : ایسکانیوز نوشت: شاه دانه، ماری جوانا، گُل، گِراس، علف و... نام هایی است که ذهن همگان را به سمت اعتیاد سوق می دهد و از آن به عنوان محرک و روان گردانِ طبیعی یاد می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۶:۱۴    
حضور پیمان معادی و نگار جواهریان در فیلم نگار رامبد جوان قطعی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۶:۰۸    
خودروسازی بزرگ تویوتا تصاویری از محصول جدید خود با نام "میاری" که با سوخت هیدروژن کار می کند را رونمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۶:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید انتظار دارد رضا نورمحمدی هم تا انتهای فصل محروم شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۵:۵۷    
معاون سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به اینکه باید این دلیل معلوم شود که چه کسی زمینه این فاجعه را به وجود آورد گفت: امروز اعلام کردند که حدود 7 هزار نفر در این فاجعه کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۵:۵۴    
افرادی که با همکاری یکدیگر به شیوه خفت گیری از مشتریان صرافی سرقت می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۶    
حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون از سانحه رانندگی در منطقه سوادکوه جان سالم بدر برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۳    
جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران صبح امروز در حین سخنرانی وزیر خارجه آلمان با نوشته ها و عکس هایی مربوط به فاجعه سردشت نسبت به عملکرد این کشور به اشتاین مایر اعتراض کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۳    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان می گوید پس از اعلام لغو تحریم ها از جانب اروپا و آمریکا، اتحادیه اروپا و ایران بیانیه ای مشترک منتشر خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۷    
گفته می شود تغییر رأی اسکورسیزی مبنی بر عدم حضور کوتاه رونالدو در فیلمش به این دلیل است که وی نگران توجه بیش از حدی است که احتمالا رونالدو با حضورش در این فیلم به سمت خودش معطوف می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۴    
مدیر گروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: به کودکان، افراد مسن و افرادی که نقص سیستم ایمنی دارند توصیه می شود از واکسن آنفلوآنزا استفاده کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۵:۱۸    
گرد و خاک و کثیفی موجب بیماری نمی شود اما از بین بردن مکرر باکتری های مفیدِ پوست ممکن است به سیستم ایمنی آسیب وارد کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۵:۱۵    
بررسی بازار مسکن و بازارهای رقیب با استفاده از آخرین اطلاعات و آمار منتشر شده نشان می دهد که از خردادماه سال 1392 از نوسانات در این بازارها کاسته شده است و از ثبات نسبی برخوردار شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار وزیر خارجه آلمان آغاز مرحله اجرایی برجام را مقطعی بسیار مهم در ایجاد و تقویت اعتماد میان ایران و کشورهای غربی متخاصم عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۸    
گردان های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح امروز یکشنبه با اشغالگران صهیونیست در اردوگاه قلندیا واقع در شهر بیت المقدس درگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۵    
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت رشته های با آزمون این دانشگاه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۳    
بدنبال تجاوز جنسی به دو دختر خردسال در دهلی، پایتخت هند، سر وزیر دهلی از نارندرا مودی، نخست وزیر این کشور و رقیب سیاسی خود خواست تا شخصا نسبت به تامین امنیت زنان و دختران اقدام کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۳    
کمیته انضباطی رای خود را درخصوص تخلفات دیدار پرسپولیس و ملوان انزلی اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۴    
تصمیم گیری درباره تعطیل شدن یا نشدن سالن اصلی تئاترشهر به برگزاری جلسه نهایی در روز 27 مهرماه موکول شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۴    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بسته اقتصادی دولت برای خروج از رکود جنبه مُسکّن دارد گفت که این بسته مقداری کشور را از رکود خارج می کند اما اقتصاد بیمار کشور به رونق پایدار و برنامه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۴    
نخستین برف پائیزی ارتفاعات بخش کجور را سفید پوش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۱    
با حضور دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران و دکتر علی اکبر ولایتی رئیس بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، مراسم رونمایی از صدور آنی پیوند کارت بانک ملی ایران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۱    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به بارش امروز باران در دامنه های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۲    
دکتر عبد الناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران، در برنامه دیشب گفت و گوی ویژه خبری شبکه 2 که به بررسی بسته اقتصادی دولت برای خروج از رکود می پرداخت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۲    
مدیر کل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت جزئیات طرح "توزیع کارت اعتباری 10 میلیون تومانی خرید کالاهای بادوام داخلی" را که از سوی این وزارتخانه به بانک مرکزی پیشنهاد شده است را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۹    
فرانک اشتاین مایر برای دیدار با آیت الله هاشمی به دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خیابان جامی رفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۹    
صادق زیباکلام گفت: نباید پاسخ افرادی مانند حسینیان و جلیلی را بدهیم، آن ها باید آزاد باشند که حرف خود را بزنند و اگر جلویشان را بگیریم مانند همان ها می شویم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۹    
فرماندار ویژه دزفول از ادامه تحقیقات و پیگیری ها در جهت شناسایی عوامل حادثه تیراندازی جمعه شب در دزفول خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۶    
برانکو ایوانکوویچ در کلاس پیشرفته داوری بسکتبال حاضر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۶    
نخستین جشنواره پوشش مردم ایران با انتخاب شیک ترین لباس اجتماع برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۴    
آفتاب :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۳:۱۱    
همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ، مراسم یادبود شهید گرانقدر سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی مدافع حرمین اهل بیت (ع) ، در بانک کشاورزی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۰    
رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز گفت: طرح برجام در کلان کشور هماهنگ شده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۷    
دومین گام از آغاز راهی طولانی و سخت، در روز یکشنبه بعد از آنکه در 23 تیرماه ایران و 1+5 به توافق وین دست پیدا کردند برداشته می شود تا راه برای اجرای مهم ترین و تاریخی ترین تصمیم سیاسی و بین المللی یک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۴    
وزیر خارجه آلمان پس از حضور در دانشگاه تهران و سخنرانی در این دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۴    
آندرانیک تیموریان و ام صلال توانستند نوری و مسیمیر را شکست دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۲    
فیلم شوالیه جایزه برتر جشنواره فیلم لندن را دریافت کرد و از کیت بلانشت با اهدای جایزه دوستی بنیاد فیلم بریتانیا تقدیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که به احتمال قوی بتوانیم اقدامات خود را در چارچوب برجام طی هفته آینده شروع کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۸    
باستان شناسان با کشف 47 دندان به قدمت 80 هزار سال در چین، به نتایج جدیدی درباره تاریخ سکونت بشر روی کره خاکی رسیده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۲    
مجتبی جباری با گلزنی برای الاهلی، مانع از شکست این تیم مقابل الخریطیات شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۹    
شهاب حسینی پیشنهاد میلیاردی یک مرکز تجاری را برای اسپانسر شدن رد کرد، و پیشنهاد کرد که این بودجه برای تولید فیلم و سایر حمایت های فرهنگی اختصاص پیدا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۱    
لیلا بلوکات در اینستاگرام خود عکسی از خود در کنار پوری بنایی منتشر کرد...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۰    
تعداد کل تراکنش های سامانه سپهر بانک صادرات ایران در طی شهریور ماه سال جاری از مرز 745 میلیون تراکنش گذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۰    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، جزئیات جریمه تردد خودروهای فاقد مجوز در محدوده طرح ترافیک را بیان کرد و گفت: جریمه ورود و خروج ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۱    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با اشاره به این که بر اساس پیش بینی ها، تا سال 2025 ، سالانه 20 میلیون نفر در جهان به سرطان مبتلا خواهند شد ...