یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۰May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 1 فروردین 1394 آفتاب نیوز 2 فروردین 1394 آفتاب نیوز 3 فروردین 1394 آفتاب نیوز 4 فروردین 1394 آفتاب نیوز 5 فروردین 1394 آفتاب نیوز 6 فروردین 1394 آفتاب نیوز 7 فروردین 1394 آفتاب نیوز 8 فروردین 1394 آفتاب نیوز 9 فروردین 1394 آفتاب نیوز 10 فروردین 1394 آفتاب نیوز 11 فروردین 1394 آفتاب نیوز 12 فروردین 1394 آفتاب نیوز 13 فروردین 1394 آفتاب نیوز 14 فروردین 1394 آفتاب نیوز 15 فروردین 1394 آفتاب نیوز 16 فروردین 1394 آفتاب نیوز 17 فروردین 1394 آفتاب نیوز 18 فروردین 1394 آفتاب نیوز 19 فروردین 1394 آفتاب نیوز 20 فروردین 1394 آفتاب نیوز 21 فروردین 1394 آفتاب نیوز 22 فروردین 1394 آفتاب نیوز 23 فروردین 1394 آفتاب نیوز 24 فروردین 1394 آفتاب نیوز 25 فروردین 1394 آفتاب نیوز 26 فروردین 1394 آفتاب نیوز 27 فروردین 1394 آفتاب نیوز 28 فروردین 1394 آفتاب نیوز 29 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 فروردین 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۳:۵۷    
بادی با سرعت 61 کیلومتر بر ساعت، عصر دوشنبه در شهر ساحلی انزلی وزیدن گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۶    
خانم دلسی رودریگز وزیر امور خارجه و آسدروبال چاوز وزیر نفت ونزوئلا که به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده اند، با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کردند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۰    
باراک اوباما اعلام کرد: پس از دستیابی به یک توافق نهایی در مورد محدودسازی برنامه هسته ای ایران بخش قابل توجهی از تحریم ها علیه ایران برداشته خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۲    
به گفته پلیس اسپانیا، یک دانش آموز 13 ساله با تیروکمان معلم مدرسه ای را در بارسلون کشته است. در جریان این حمله 4 نفر دیگر هم مجروح شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۸    
مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور، گفت: بر اساس تصمیمات تیم کارشناسی انجمن بیماران کلیوی، مقرر شد در سال 94 هر اهداکننده کلیه مبلغ 15 میلیون تومان دریافت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۶    
با توجه به نحوه عقد قرارداد پرسپولیسی ها با برانکو، مدیرعامل سرخ پوشان علاقه ای به ادامه همکاری با مربی کروات در پرسپولیس ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۷    
اگر طرف مقابل نظراتی دارد باید در مذاکرات مطرح کند، اما ایران فراتر از قانون و عرف متداول تعهدی را نمی پذیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۹    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش ماهانه خود بر پایبندی ایران به همه تعهدات توافق ژنو تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۳    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت که جنبش دانشجویی مانند دیده بان جامعه مدنی به کمک مردم می آید و برای طرح مطالبات مردمی نقش مهمی را بر عهده دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۸    
سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، اپرای عروسکی سعدی مجوز اجرا گرفت و این اثر از 6 اردیبهشت ماه در تهران به صحنه می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۵    
وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه فرآیند حذف یارانه افراد پردرآمد شروع شده است، در عین حال گفت: تعداد حذف شدگان از لیست یارانه بگیران قابل ملاحظه نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۲    
دادستانی تهران با صدور کیفرخواستی، جیسون رضائیان خبرنگار واشنگتن پست را به جاسوسی از طریق جمع آوری تصمیمات کشور در خصوص مسائل سیاست داخلی و خارجی و همکاری با دول متخاصم متهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۶    
ماموران سرویس مخفی آمریکا فردی را که در حال بالارفتن از حصار اطراف مجتمع کاخ سفید بود بازداشت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۶    
دکتر بابک دربیکی مشاور رسانه ای بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۵    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد که امروز نیاز داریم به نقش دانشجو و دانشگاه نگاه جدیدی داشته باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۲    
آفتاب : رضا ساکی در خبرگزاری دانشجویان ایران نوشت: صابری و قاسمی امروز را هم با مرافعه آغاز کردند. همان اول صبح صابری روزنامه را کوبید روی میز قاسمی و گفت: تحویل بگیر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۲    
شرکت سونی روز دوشنبه مدل جدید تلفنهای هوشمند همراه خود را رونمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۹    
اعضای هیات مدیره استقلال با حضور در کمپ ناصر حجازی در تمرین های این تیم حاضر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۰    
ارتش اندونزی عملیات ضد تروریسمی خود در جزیره سولاویسی در شرق را برای سرکوب شبه نظامیان مظنون به ارتباط با داعش، برگزار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۷    
خبر دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با سید محمد خاتمی تکذیب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۷    
معاون وزیر خارجه ایران از احضار کاردار عربستان در تهران به وزارت خارجه در پی اصابت راکت به اطراف سفارت کشورمان در پایتخت یمن خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۱    
این روزها حرف و حدیث درباره خبر مهاجرت دائم یا موقت اکبر عبدی به ترکیه زیاد است. هر روز خبری در مورد او منتشر و شبه حکمی درباره ممنوع التصویر بودنش یا ممانعت از ورودش به کشور و ... صادر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۶    
اکران فیلم سینمایی پنج تا پنج ، اولین تجربه تارا اوتادی از هفته آینده در سینماهای گروه هنر و تجربه آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۳    
فرمانده سپاه عاشورا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی از هیچ حزب سیاسی خاص حمایت نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره اصابت راکت طی حملات هوایی به نزدیکی سفارت کشورمان در صنعا گفت: خوشبختانه هیچ گونه آسیبی به همکاران سفارت وارد نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۵    
روند بازدید رئیس سازمان سینمایی از فیلم های در حال تولید نامشخص است. امروز او به دیدار درمشیان رفت. فیلمسازی که فیلم قبلی اش ممنوع شده است و فیلمسازان زیادی در انتظار توجه کوچک سازمان سینمایی سال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۵    
در یکی دو هفته گذشته نشست های مختلفی از جنس شنیدن صدای موافق و مخالف بیانیه سوییس و مذاکرات لوزان برگزار شده است و دیگر حرفی و سخنی نمانده است که در نقد یا حمایت از آن چه در بیانیه سوییس در نتیجه یک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۲    
نمایش "چه میکنه این عادل فردوسی پور" به نویسندگی ساغر خواجه امیری و کارگردانی حسین حیدری پور از 6 اردیبهشت ماه در سالن گوشه خلیج فارس به روی صحنه می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۹    
سرپرست دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأیید حذف یارانه برخی سرپرستان پردرآمد از ابتدای سال 94 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۳    
خانم "دلسی رودریگز" وزیر امور خارجه ونزوئلا در سفر به تهران با حضور در ساختمان وزارت خارجه با همتای ایرانی اش محمدجواد ظریف دیدار کرد. در این ملاقات، وزیر نفت ونزوئلا هم حضور داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۳    
جنگنده های عربستانی ساختمان مرکز امنیت سیاسی را در منطقه صینه و مقر نیروهای امنیت مرکزی را در شرق استان تعز هدف قرار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۰    
تشکری هاشمی با اشاره به اینکه برای ورود به محدوده طرح ترافیک دیگر نیازی به نشان دادن کارت طرح ترافیک نیست، افزود: دوربین ها به صورت هوشمند محدوده ورود و خروج را کنترل می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۶    
مقایسه اگر بدون رعایت ادب و آداب باشد، شبهه ایجاد می کند و به گمراه شدن افکار عمومی منجر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۴    
هوتن قلعه نویی در گفتگو با نسیم افزود: فرد فوت شده با پورشه زرد رنگ دوست صمیمی ام بود/ در سانحه حضور نداشتم و خبر فوتم شایعه است/ خیلی ها هنوز فکر می کنند آن پورشه زرد رنگ مال من است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۸    
جانشین فرمانده انتظامی لرستان از کشف دو میلیارد کلاهبرداری در شهرستان خرم آباد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۷    
آفتاب : محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در گفتگو با شبکه خبر سیما، خبر حذف یارانه 5 گروه پردرآمد از دریافت یارانه را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۱    
صبح روز دوشنبه و در یک تصادف مرگبار در اتوبان همت 6 نفر از هموطنان کشته و مجروح شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۵    
معاون وزیر خارجه ایران گفت: ما دولت آمریکا را مسوول تعهداتش در توافق احتمالی می دانیم. خودشان باید مشکلات شان را با کنگره حل کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 درمقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ظهر روز دوشنبه شهرستان جم در جنوب استان بوشهر را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۷    
گروه طالبان افغانستان و داعش تاکنون بارها اختلافات عمیق خود را نشان داده اند که گزارش امروز فرمانده پلیس هلمند برگی دیگر از این اختلافات را نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۷    
دیر رسیدن بسته ها و نامه ها به مقصد یا مخدوش بودن آنها در حجم عظیم مرسوله های پستی شاید چندان غیرطبیعی نباشد، اما برخورد به شدت نامناسب کارمندان اداره پست با ارباب رجوع به شدت زننده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری رویترز اعلام کرد، قیمت نفت برنت که اوایل وقت روز دوشنبه به بیش از 64 دلار در هر بشکه رسیده بود، پس از آنکه علی النعیمی وزیر نفت عربستان سعودی گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۱    
رضا حسنی خو، مدیرکل حراست وزارت ورزش که نماینده این وزارت خانه در مذاکره با کی روش بود، بالاخره با این مربی به توافق رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۲    
همزمان با پیشروی نیروهای عراقی در شرق شهر رمادی و عقب نشینی تروریست های داعش از مناطقی در این شهر، پیشمرگ های اقلیم کردستان عراق نیز موفق شدند به پیشروی هایی در جنوب استان کرکوک دست یابند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۷    
در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، تازه خبردار شده ایم که سالها چیزی می خوردیم که نمی دانستیم چیست و از کجا آمده ولی مسئولان از جزئیاتش آگاه بودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۷    
یک عضو مذاکره کننده هسته ای کشورمان در پاسخ به اظهارات یک استاد دانشگاه منتقد درباره بیانیه لوزان مبنی بر این که این بیانیه نه تنها احتمال حمله نظامی علیه ایران را کاهش نمی دهد بلکه افزایش می دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۷    
معاون اول رییس جمهور گفت: این دولت تاکید دارد وعده های غیرقابل تحقق به مردم ندهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۴    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که خبرنگار رژیم صهیونیستی که به ایران سفر کرده بود جاسوس نبوده است گفت که برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی خواستار جلوگیری از ورود متولدان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۸    
محمد جواد ظریف در مقاله ای تاکید کرد: برای دستیابی به توافق هسته ای مورد انتظار، به اراده سیاسی بیشتری نیاز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۵    
جمعی از مربیان نهضت سوادآموزی استان لرستان در اعتراض به بی توجهی وزارت آموزش و پرورش به استخدام آن ها مقابل مجلس تجمع کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۵    
بدون شرح!/احسان گنجی. قانون
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۰    
محزون تصریح کرد: در سازمان ملل نیز این سه سناریو پیش بینی شده و در واقع جمعیت ایران براساس سه سناریو پیش بینی شده در کشورمان همان نتایجی را به دنبال داشته که سازمان ملل در خصوص کشورمان پیش بینی کرده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۷    
جدیدترین عکس از الهام چرخنده در صفحه شخصی ، همراه با پیامی که حاکی از جدیدترین کار اوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۴    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از حضور وزیر کشور در صحن علنی جهت توضیح درباره پول های کثیف به نمایندگان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۴    
رئیس جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در کنفرانس باندونگ فردا به اندونزی سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۸    
سرپرست پلیس راه استان سمنان مرگ مجری شناخته شده تلویزیون در یکی از محورهای این استان در اثر تصادف را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۸    
4 سر نشین خودرو بی ام و به علت باز بودن سقف خودرو به بیرون پرتاب شدند که آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و هر 4 سرنشین را از بزرگراه به حاشیه انتقال و تحویل نیروهای اورژانس دادند که پس از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۲    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه نگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مسائل علمی، نگاهی بوروکراتیک است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۷    
گروه صنعتی ایران خودرو هرگونه مشارکت یا گفت وگو برای خرید و یا قصد حضور در مزایده ی تیم های استقلال و پرسپولیس را رسما رد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۴    
حسن زاده رییس کمیته انضباطی تایید کرده که پرونده عابدزاده به کمیته اخلاق فرستاده شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۸    
عاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: جذب و استخدام فرزندان فرهنگیان در اولویت قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۰    
پس از تلاش های صورت گرفته میان مقام های ایرانی و امریکایی به منظور انعقاد توافقنامه نهایی هسته ای، "تام کاتن" نماینده جمهوری خواه افراطی از آرکانزاس اوایل ماه جاری میلادی مدعی شده بود که امریکا می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۵    
هرچند سازمان دامپزشکی از صدور مجوز واردات گوشت بوفالوی هندی فقط برای تولید سوسیس و کالباس خبرداده و تاکید کرده که بر وارد نشدن این محصول در چرخه مستقیم مصرف مردم نظارت خواهد کرد اما باتوجه به سابقه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۵    
معاون بین الملل سازمان انرژی اتمی گفت: وجود دلواپسی کاملاً طبیعی است ولی اگر دلواپسی از دل باشد به دل هم می نشیند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۳    
الشباب وابسته به شبکه تروریستی القاعده در سال های اخیر چندین حمله علیه مقام های سازمان ملل در سومالی و به ویژه موگادیشو (پایتخت) اجرا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۰    
نجف نژاد رییس هیات مدیره باشگاه استقلال شدمقداد نجف نژاد به ریاست هیات مدیره استقلال منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۷    
در روز حمایت از زندانیان هنگامی که حدود 100 جوان معترض به زندانی شدن فلسطینیان، با سربازان اسرائیلی درگیر بودند؛ این پسر خردسال با بر تن کردن لباس نظامی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۱    
65 هزار و 961 نفر در گروه علوم انسانی، 3073 نفر در علوم پایه، 7825 نفر در گروه فنی و مهندسی، 938 نفر در گروه کشاورزی و منابع طبیعی و 2712 نفر در گروه هنر ثبت نام نموده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۱    
4 سر نشین خودرو بی ام و به علت باز بودن سقف خودرو به بیرون پرتاب شدند که آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و هر 4 سرنشین را از بزرگراه به حاشیه انتقال و تحویل نیروهای اورژانس دادند که پس از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۱    
وی در این زمینه تاکید می کند که اگر در حال حاضر بخواهیم برای شبکه بانکی به منظور تسریع پرداخت تسهیلات نوسازی اجبار ایجاد کنیم، آنها به دلیل وجود مشکلات مالی، زیر بار این الزام نخواهند رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۱    
دلار کانادا 23,176 ریال، راند آفریقای جنوبی 2,347 ریال، لیر ترکیه 10,545 ریال، روبل روسیه 544 ریال، ریال قطر 7,765 ریال، یکصد دینار عراق 2,430 ریال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۲    
در حالی رئیس جمهوری افغانستان، روزگذشته در صدر هیأتی بلند پایه وارد تهران شد که یکی از مسائل مورد بحث وی با رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست ایران، حل مشکل آب های مشترک مرزی دو کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۶    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پرونده خبرنگار واشنگتن پست دارای زوایای مختلفی است و حجم پرونده نیز زیاد است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۰    
در میان منتقدین اصلی استفاده از حجاب اسلامی توسط وزیر امور خارجه استرالیا گروهی از طیف اپوزیسیون خارج نشین ایرانی از این اقدام برآشفته شده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۴    
وی در خصوص نقش مرکز آمار در این زمینه گفت: در این خصوص هیچ مشورتی از مرکز آمار ایران نشده است و ما هیچ نقشی در این زمینه نداشتیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۴    
با خوردن مویز، غلظت خون کاهش می یابد، رگ های خونی منبسط می شوند و خون می تواند با سرعت بیشتری در بدن جریان یابد و در نتیجه مانع انباشته شدن پلاکت های خون روی هم می شود و از لخته شدن خون در رگ ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۱    
شرایط بیمه طلایی فرهنگیان یکی از انتقادات جدی فرهنگیان به نحوه پوشش این بیمه بوده است. اخیرا علیرضا سلیمی کمیسیون عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز به امضای شصت نماینده مجلس پای نامه استیضاح وزیر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۵    
رییس جمهوری از یونان به عنوان دروازه اروپا یاد کرد و گفت: یونان دارای ظرفیت های بسیاری در زمینه های مختلف است و اقتصادهای ایران و یونان در بسیاری از عرصه ها ، می توانند مکمل یکدیگر باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۲    
در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت مگاموتور که با حضور مدیرعامل و هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا برگزار شد سعید مدنی به دستاوردهای سایپا اشاره کرد و تنها مشکل فعلی سایپا را کمبود نقدینگی عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۲    
از وقتی که علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت یازدهم این وزارتخانه را تحویل گرفته است، تمامی تلاش ها در جهت ارتقای کیفی و کمی سینما و تئاتر و موسیقی پیش رفته و این تلاش و تکاپو در عرصه هنر همچنان مشهود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۶    
هر چقدر این روزها صحبت درباره پول های کثیف زیاد است، اظهارنظر درباره مصادیق آن کم است. در حالی که وزیر کشور برای چندمین بار اعلام آمادگی کرده تا درباره پول های کثیف و نقش آن در سیاست برای مجلسی ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۷    
رییس سازمان دامپزشکی کشور ضمن تاکید بر اینکه گوشت های گاومیش (بوفالو) وارد شده از هندوستان برای مصرف در صنعت فرآورده های گوشتی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۱    
با انتشار اخباری مبنی بر حذف چند گروه درآمدی در فروردین ماه سال جاری از دریافت یارانه نقدی و همچنین تایید از سوی نمایندگان مجلس به نظر می رسد حذف یارانه پردرآمدها رسمیت پیدا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۵    
اف.15 جنگنده ای است که در جنگی که عربستان در خاورمیانه به پا کرده، آسمان یمن را می پیماید و شعله جنگ را پرحرارت تر می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۴    
مدیر پایگاه پژوهشی شوش گفت: باید مطالعه دقیقی بر روی گرد و غبارها صورت گیرد تا اسیدی بودن یا نبودن آن ها مشخص شود، اما هنوز مطالعه دقیق روی آن صورت نگرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۱    
انتقادهای روز گذشته مدیر عامل استقلال و نشست با جمعی از منتقدین سرمربی آبی ها باعث شد صبح امروز امیر قلعه نویی به دیدار بهرام افشارزاده برود و با او دیدار کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: من به عنوان نماینده مجلس هشدار می دهم اگر پرونده بورسیه ها بسته شود، درصورت لزوم اسامی افراد و حتی نمایندگانی هم که در این لیست قرار دارند و از این رانت استفاده کرده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۰    
معاون اول رییس جمهوری تاکید کرد: دولت تدبیر و امید برنامه ریزی گسترده ای برای اجرای طرح های بزرگ در کشور انجام داده و سال 94 به سال ورود کشور به رونق اقتصادی تبدیل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۰    
مرکز هواشناسی ژاپن تاکید کرد: در پی وقوع زلزله 6.6 ریشتری در شرق تایوان، خطر سونامی این منطقه را تهدید نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۴    
قوچانی در رابطه با میزان نوسان نرخ اجاره از ابتدای سال تا به امروز اظهار کرد: اجاره بها حدود 14 درصد متناسب با نرخ تورم تغییر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۱    
مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس پس از پایان جلسه روز یکشنبه هیات مدیره در جمع خبرنگاران اعلام کرد تا زمانی که استعفایش مورد پذیرش اعضای مجمع قرار نگیرد، به عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۶    
پژوهشگران آمریکایی در تحقیقات خود موفق به پاسخگویی علت صدای شکستن بند انگشتان شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۳    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 94 از ساعت 18 امروز، دوشنبه 31 فروردین ماه خبر داد و گفت: این مهلت تا روز پنجشنبه 3 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۸    
برخی شهروندان که یارانه نقدی شان حذف شده است و یارانه نقدی فروردین ماه امسال را دریافت نکرده اند با تایید این خبر اعلام کردند که در سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام شده که حذف یارانه نقدی به تشخیص دولت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۰    
یارانه 5 گروه پردرآمد حذف شده و مشمولین این 5 گروه، یارانه فروردین ماه امسال واریز نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۴    
قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار آزاد کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۹    
نیویورک تایمز با اشاره به تاثیر مثبت تفام سیاسی لوزان بر افزایش سفر بازرگانان خارجی از جمله فعالان اقتصادی امریکایی به ایران می نویسد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: ما در دولت تصویب کردیم که منطقه مهران به یک منطقه آزاد تبدیل شود. این طرح به زودی به مجلس تقدیم می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۵    
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از نزاع خونین پنج تن در جنوب پایتخت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۸    
نماینده مجلس ششم درباره دلیل وقوع این اتفاقات توضیح می دهد: شفاف نبودن بسیاری از قراردادها و پیمانکاری های انجام شده می تواند زمینه را برای بروز چنین داد و ستادهای مالی در ساحت سیاسی جامعه آماده کند ...
  • ۱