یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۲:۴۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 20 فروردین 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 1 فروردین 1394 آفتاب نیوز 2 فروردین 1394 آفتاب نیوز 3 فروردین 1394 آفتاب نیوز 4 فروردین 1394 آفتاب نیوز 5 فروردین 1394 آفتاب نیوز 6 فروردین 1394 آفتاب نیوز 7 فروردین 1394 آفتاب نیوز 8 فروردین 1394 آفتاب نیوز 9 فروردین 1394 آفتاب نیوز 10 فروردین 1394 آفتاب نیوز 11 فروردین 1394 آفتاب نیوز 12 فروردین 1394 آفتاب نیوز 13 فروردین 1394 آفتاب نیوز 14 فروردین 1394 آفتاب نیوز 15 فروردین 1394 آفتاب نیوز 16 فروردین 1394 آفتاب نیوز 17 فروردین 1394 آفتاب نیوز 18 فروردین 1394 آفتاب نیوز 19 فروردین 1394 آفتاب نیوز 20 فروردین 1394 آفتاب نیوز 21 فروردین 1394 آفتاب نیوز 22 فروردین 1394 آفتاب نیوز 23 فروردین 1394 آفتاب نیوز 24 فروردین 1394 آفتاب نیوز 25 فروردین 1394 آفتاب نیوز 26 فروردین 1394 آفتاب نیوز 27 فروردین 1394 آفتاب نیوز 28 فروردین 1394 آفتاب نیوز 29 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 فروردین 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۲۳:۲۲    
محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان در دیدار با ایاز صادق، رییس مجلس ملی پاکستان، با ابلاغ سلام علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، به روابط گرم مردم ایران و پاکستان اشاره کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۲۳:۱۰    
"گاردین" با اشاره به این که در داخل امریکا موضوع بر سر "توافق خوب" و "توافق بد" است اشاره می کند که در ایران فضای عمومی برای بحث و تبادل نظر درباره مذاکرات باز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۲۳:۱۰    
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه در قم با اشاره به موضوع جریان فرودگاه جده عربستان گفت: در این خصوص نباید سکوت کرد و باید کارها را دنبال کرد و اجازه نداد که این مسائل تکرار شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۲۲:۵۶    
مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت به تشریح علت بازماندن زائران ایرانی حاضر در عربستان از پرواز به کشور پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۲۲:۵۶    
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه اعلام کرد: دو نوجوان ایرانی که در فرودگاه جده مورد تعرض قرار گرفته بودند در سلامت کامل هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۲۲:۵۶    
حمله سعودی ها به پیج مهدی طارمی در اینستاگرام با واکنش متقابل هزاران ایرانی و حمله به صفحه باشگاه النصر مواجه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۲۲:۵۶    
سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع شاعران و ذاکران اهل بیت(ع) در خصوص موضوع هسته ای و بیانیه لوزان بازتابهای گسترده ای در رسانه های بین المللی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۲۲:۴۸    
نظام سیاسی ایران در یک هفته گذشته در دو موضوع مهم و بسیار راهبردی تصمیمی عکس خواسته و مطالبه این جریان ها اتخاذ کرد تا از این پس شالوده ادعای این گروه ها مبنی بر انطباق کامل مواضع آنها با موضع نظام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۴    
هرچند به نظرمی رسد که دلیل تیم عربستانی برای پوشیدن لباس طرح نظامی تحولات سیاسی منطقه و حمله به یمن باشد اما در حقیقت هیج یک از باشگاه های ورزشی حق ندارند در مورد مسائل سیاسی- مذهبی موضع گیری کنند و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۵    
وزیر دفاع عراق حضور مستشاران نظامی ایرانی در میدان نبرد علیه عناصر داعش در عراق را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۱    
با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاسارگاد استان فارس، 60 کیلو و 215 گرم تریاک که در بطری های آب معدنی و مواد شوینده جاسازی شده بود، کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۳    
رسانه های عربستان از سفراعلام نشده امیر قطر به عربستان و دیدار با مقامات ارشد ریاض خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۲۰:۵۵    
مقایسه کیفیت هوای 18 روز نخست سال 94 با سال های پیش از آن نشان از تمیزتر شدن هوا دارد. دلیل هرچه که می خواهد باشد، به هرحال هوای بهتری تنفس می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۹    
افراط در خوردن یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی های دنیا سبب نارسایی شدید کلیه در یک مرد سالمند و دیالیزی شدن او برای تمام عمرش شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۳    
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار شیروان از مرگ چهار تن از کارگران نیروگاه برق سیکل ترکیبی این شهرستان خراسان شمالی در بعد از ظهر روز پنجشنبه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۰    
گزارش حادثه شیراز در راه است؛ گزارشی که فعلا با امضای وزیر کشور به رییس جمهوری و روسای قوا ارسال شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۸:۵۴    
ظریف و نواز شریف همچنین خواستار تقویت بیش از پیش روابط میان دو کشور همسایه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان در زمینه های گوناگون به ویژه در زمینه های تجاری و اقتصادی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۵    
این بیماری بسیار شایع است. نیمی از مردانی که بالای 50 سال دارند علائمی از بزرگی پروستات را نشان می دهند اما 10 درصد آنان به مداخلات دارویی و جراحی نیاز پیدا می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۵    
همچنین یک مترمربع آپارتمان واقع در سیزده آبان 4 میلیون و 300 هزار تومان است، به عبارت دیگر خرید یک واحد مسکونی 55 متری در این محدوده 236 میلیون تومان آب می خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۲    
بررسی قیمت واحدهای مسکونی نقلی در پایتخت که مشتری بیشتری دارد، نشان می دهد که قیمت دو میلیون تومان پایین ترین و 13 میلیون تومان بالاترین قیمت هر متر آپارتمان در کوچک ترین متراژ است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۲    
آفتاب : در حاشیه بازی دیروز پرسپولیس و النصر عربستان احمد رضا عابدزاده و علی کریمی دو بازیکن اسطوره ای ایران هم حضور داشتند و این تصاویر شوخی عابدزاده با علی کریمی را نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۸:۳۹    
مناظره زیباکلام و نبویان درباره تفاهم نامه سوییس
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۸:۳۰    
بازجویی ها از متهم جنایت خیابان ایتالیا که پدر و خواهرش را به قتل رسانده است همچنان ادامه دارد. این جوان 24ساله که هوتن نام دارد مدعی است در پی خشم لحظه ای دست به کشتار زد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۸:۳۰    
حسین موسویان در نشستی با حضور جمعی از کارشناسان سیاسی کنگره و نمایندگانی از کشورهای عربی و کارشناسان هسته ای آمریکا و نمایندگان رسانه ها که در یکی از سالن های اجتماعات کنگره برگزار شد به بررسی تفاهم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۸:۲۷    
بازار خودرو در حالی هفته جاری را سپری کرد که قیمت محصولاتش تغییر خاصی را تجربه نکرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۸:۲۱    
در دوره چهار سال اول ریاست جمهوری دکتر روحانی، باید بتوانیم عقب ماندگی های سال های گذشته را جبران و مسیر پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور را ایجاد کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۷:۵۱    
در پی اظهارات بی اساس و واهی سخنگوی حملات نظامی عربستان به یمن مبنی بر دخالت ایران در آموزش نیروهای انصارالله، کاردار سفارت عربستان در تهران به وزارت خارجه احضار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۷:۴۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:همه شبکه ها در یک مقاطعی با اختلال مواجه می شوند اما وقفه های اینستاگرام به علت اجرای فیلترینگ هوشمند بر روی این شبکه است و از همکاران خواسته ام تا این موضوع را پی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۷:۴۵    
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 روز جمعه 21 فروردین ماه لغایت ساعت 01:00 بامداد روز شنبه 22فروردین ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۷:۴۲    
یارانه فروردین ماه همانند ماه های گذشته شنبه شب به حساب سرپرست خانوار واریز و روز یک شنبه قابل برداشت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۷:۴۲    
علی اکبر آقایی نماینده مردم سلماس و نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس ساعتی پیش در بیمارستان گاندی تهران دار فانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۷:۲۱    
یک روزنامه آلمانی فاش کرد که تروریست های داعش به دنبال رانده شدن از تکریت ، کنترل چاه های نفت عراق را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۸    
آپارتمان دیگری در خیابان استخر واقع در تهرانپارس 2میلیون و 500 هزار تومان در ازای هر متر مربع از یک واحد 30 متری پیشنهاد شده است که قیمت خرید این واحد مسکونی معادل 75 میلیون تومان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۵    
برخورد یک دستگاه کامیون با سواری پژو در محور کرمانشاه-سنندج-قزانچی سه کشته بر جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۶:۴۲    
53 هزار پیامک ارسالی خالی به یکی از بانکها موجب دردسر شهروند زنجانی شد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۶:۳۹    
2 تن از کارکنان مخابرات سپاه پاسداران در شهرستان مهرستان در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۸    
پسر بچه ای دو ساله در شهرستان علی آباد کتول گلستان، زیر مشت و لگد مادرش و مردی غریبه جان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۲    
آیت الله خامنه ای برای نخستین بار پس از بیانیه هسته ای لوزان، واکنش نشان دادند و اظهار نظر کردند. همه چیز در جزئیات است، ممکن است طرف بدعهد مقابل بخواهد در جزئیات،کشور ما را محصور کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۶    
رییس پلیس شهرستان بینالود از انهدام باند حرفه ای که در پوشش اعضای یک خانواده کیف قاپی می کردند خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۱    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است و اگر امروز ایران اسلامی در جهان به عنوان یک الگوی بی بدیل مطرح شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۵    
داعش در جنایتی خون بار 300 تن از شهروندان عراقی را در یک شهر مرزی با سوریه اعدام دسته جمعی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۸    
رییس سازمان حج و زیارت به دنبال حرمت شکنی به دو زائر نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، در نامه ای خطاب به وزیر حج عربستان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۶    
آیت الله خامنه ای برای نخستین بار پس از بیانیه هسته ای لوزان، واکنش نشان دادند و اظهار نظر کردند. همه چیز در جزئیات است، ممکن است طرف بدعهد مقابل بخواهد در جزئیات،کشور ما را محصور کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۸    
مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد از دستگیری کارشناس بازدید یکی از مناطق شهری توسط حراست شهرداری مشهد در هنگام دریافت رشوه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۹    
رییس فدراسیون فوتبال می گوید که هیات رییسه فدراسیون اصرار به ماندن کی روش دارد، اما اگر این مربی پرتغالی نخواهد در ایران بماند باید طبق مفاد قرارداد از تیم ملی جدا شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با انتقاد از دعوت شدن یعقوب کریمی به اردوی تیم ملی با توجه به مصدومیتی که داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می گوید:همین که محمدجواد ظریف تاکنون از نمایندگان کارت زرد دریافت نکرده نشان دهنده حمایت کامل وکلای ملت از تیم مذاکره کننده هسته ای است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۶    
جنگنده های عملیات طوفان قاطعیت برای نخستین بار یک پایگاه نظامی را در جنوب شرق یمن بمباران کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۳    
در سالروز حادثه زلزله 6.1 ریشتری شهرستان دشتی، زلزله ای به بزرگی 3.6 ریشتر شهرستان دشتی را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۰    
جوهر سارنایف٬ بمب گذار ماراتن بوستون٬ در دادگاه محکوم شناخته شد. از میان 30 فقره جرمی که وی به دلیل آن ها مجرم شناخته شده است 17 فقره می تواند به اعدام او منجر شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۰    
وی در پاسخ به این که برای نگارش متن توافق الگو یا مدل خاصی مدنظر دو طرف است؟ با بیان این که الگوی خاصی برای نگارش نداریم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۵    
در حالی این روزها مردم منتظر کاهش قیمت خودرو پس از توافق لوزان هستند، اما در مقابل برخی از خودروسازان قیمت محصولات خود را از 200 هزار تومان تا یک میلیون تومان افزایش دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۲    
مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد سه نفر برای خرید این باشگاه اعلام آمادگی کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۶    
بازار طلای تهران امروز پنج شنبه 20 فروردین 94، تحت تأثیر تضعیف دلار داخل و اونس جهانی از ارزش فلزات طلایی کاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۶    
وی گفت: تا پایان 94 بیش از 500 شهر تحت پوشش 3G و 120 شهر تحت پوشش 4G ایرانسل قرار می گیرد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۴    
وی افزود: در این پرواز حدود 290 مسافر داشتیم که از این میان 260 مسافر با هواپیمای ایرباس به جده منتقل شدند و 30 مسافر باقیمانده نیز قرار است امروز - پنجشنبه - اعزام شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۴    
رییس پلیس کشور با رییس جمهور دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۱    
عبدالعزیز آل شیخ مفتی جنجالی عربستان سعودی با صدور فتوای جدیدی خوردن گوشت همسر را برای مرد مباح اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۵    
عربستان سعودی از ورود هواپیمای حامل 260 زائر ایرانی خانه خدا به آسمان این کشور جلوگیری کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۳    
به طور کلی مدارکی چون سند خودرو، برگه کمپانی، برگه معاینه فنی، کارت خودرو، برگه عدم خلافی و کارت بنزین از مدارک مورد نیاز برای نقل و انتقال خودرو است که هر یک از این مدارک باید با مشخصات فنی و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۱:۵۷    
پیام صادقیان که در این دیدار هم فرصت حضور در زمین را نیافت، همانند 11 بازیکن داخل زمین، شور و حرارت خاصی برای پیروزی تیمش داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۳    
مادر هندی در اقدامی شجاعانه پس از 600 ثانیه نبرد نابرابر ، موفق به نجات فرزندش از آرواره های مرگبار تمساح چهار متری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۱:۲۲    
زن جوان وقتی دید شوهرش راضی نمی شود که بچه دوم داشته باشند، راهی دادگاه خانواده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۹    
به گزارش پلیس کمبریج انگلستان، پزشک شیطان صفت که کودکان بیمار را مورد سوء استفاده اخلاقی قرار می داد، دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۹    
به گزارش پلیس نیویورک پس از به دام افتادن دختر نوجوان 12ساله در چنگال مخوف و شیطان صفت متجاوز جنسی در نیویورک، وی دستگیر و محاکمه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۳    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از رشد قابل توجه بودجه صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران در سال جاری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۱:۰۲    
رییس جمهور تصریح کرد: امروز در هر فناوری برای رسیدن به توسعه اگر دنیا بگوید که برخلاف مقررات بین المللی با منطق زور می خواهند در برابر ملت ایران بایستند تردید ندارم تمام قدرت های جهان در برابر ملت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۱    
وزارت ورزش و جوانان کلیات حضور بانوان در سالن های ورزشی را تدوین و به وزارت کشور تقدیم کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۶    
26 سال است که در پیچ و خم متروی تهران فعالیت می کند، "شعبان قنبری" سال 66 با تمام شدن سربازی برای کار به پروژه مترو می آید و مزه کار در راه آهن شهری تهران را از جوانی و حقوق 200 تومانی می چشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۷    
آفتاب : در دقیقه 52 دیدار تیم های رئال مادرید و رایو وایکانو، کریستیانو رونالدو بر اثر برخورد با مدافع رایو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۹    
هکرهای وابسته به تشکیلات تروریستی داعش با حمله سایبری به یک شبکه فرانسوی پیام های تهدیدآمیزی علیه ارتش این کشور ارسال کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۳    
رییس سازمان انرژی اتمی از ورود ایران به مرحله ساخت مجتمع های سوخت نیروگاه بوشهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۰    
پلیس منطقه کاتالونیای اسپانیا 11 تن را به اتهام اقدامات تروریستی و ارتباط با گروه تروریستی داعش دستگیر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۰    
لیورپول با برتری برابر بلک برن به نیمه نهایی اف ای کاپ رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۷    
یافته های جدید دانشمند ایرانی و همکارانش نشان می دهد، کاهش 30 دقیقه خواب روزانه در هفته، می تواند پیامدهای طولانی مدتی بر روی وزن و متابولیسم بدن داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۷    
مدیرعامل باشگاه استقلال از بخشیده شدن ها فبک عراقی این تیم خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۷    
معاون عربی آفریقای وزیر امور خارجه از شناسایی و بازداشت عاملان تعرض به دو نوجوان عمره گذار ایرانی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۷    
لاتزیو با برتری برابر ناپولی به فینال جام حذفی ایتالیا صعود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۴    
"گروه نظارتی "سایت" با انتشار خبری از تعیین جایزه 20 کیلوگرم طلا توسط القاعده یمن برای بازداشت یا قتل رهبر حوثی های یمنی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۴    
داعش در موصل حکمی را وضع کرده که براساس آن کسانی که از این پس موبایل در دست داشته باشند، انگشتانشان قطع می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۴    
: دبی که پیش از این رکود بلندترین اسمان خراش جهان و بزرگترین مراکز خرید در منطقه خاورمیانه را شکسته اینک رکوردشکنی دیگری را انجام داده است: رونمایی از کوچکترین خودروی آمبولانس جهان.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۱    
برای شروع، به مدت چند روز غذاهایی را که می خورید یادداشت کنید. سپس تغییرات مورد نظر را ایجاد کنید. هدفتان دریافت 2000 کالری در روز باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۱    
امروز در عمان و پاکستان موضوعات منطقه ای و به ویژه بحران یمن را به صورت جدی تر با مقامات این دو کشور دنبال کردیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۱    
رییس جمهور در نهمین سالگرد مراسم روز ملی فناوری هسته ای حضور یافت و این مراسم به طور رسمی آغاز به کار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۸    
رئیس جمهور همزمان با روز ملی فناوری هسته ای، از جدیدترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه انرژی صلح آمیز هسته ای بازدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۵    
با برتری بارسلونا و رئال مادرید برابر حریفان خود اتفاق خاصی در بالای جدول لیگا رخ نداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۲    
"از جمله شرایط سخت گیرانه برای جذب پرستاران زیر 25 سال توسط داعش لزوم تسلط کامل آمام به مکالمه و نگارش زبان انگلیسی و تمایل به کار در هر نقطه تحت اشغال داعش است."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۹:۳۰    
بیژن زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران صبح پنجشنبه برای گفت وگو و رایزنی با مقامات چین درباره همکاری های دو کشور در عرصه انرژی وارد پکن شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۹:۳۰    
دروازه بان پرسپولیس حضور تماشاگران در این دیدار را شوکه کننده دانست و اظهار کرد: امیدوارم لایق این مقدار حمایت آن ها باشم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۹:۱۸    
بایرن مونیخ با برتری برابر بایر لورکوزن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان صعود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۹:۱۲    
منجمان با کمک همگرایی گرانشی و با استفاده از تصاویری با تفکیک پذیری بالای آرایه میلی متری/زیرمیلی متری تلسکوپ بسیار بزرگ (VLT) آتاکاما ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۹:۰۶    
راغفر درباره دلیل انتظار عمومی برای کاهش قیمت ها و تورم عنوان می کند: در طی این مدت فعالان اقتصادی هزینه های داد و ستد و معاملاتی بزرگ برای وارادات کالاها و تولید در داخل را فقط به علت نقل و انتقال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۵    
وی درمورد مبلغ این وام و نحوه اعطای آن به دانشجویان توضیح داد: مبلغ این وام 2/5 میلیون تومان در هر نیم سال است و دانشجویانی که خواهان استفاده از این وام هستند باید درخواست خود را به مرکز ارائه دهند و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۲    
در اولین هفته کاری سال 1394 وزیر ارتباطات با تشریح برنامه وزارت ارتباطات در سال جدید از ارسال 19 میلیارد پیامک تبریک سال نو خبر داد و اعلام کرد که فاز دوم و سوم اجرای فیلترینگ هوشمند در سال 1394 اجرا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت 300 میلیون تومان قرارداد خود را فسخ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۹    
زن جوانی که در مترو ها دست به جیب می زد از سوی پلیس بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۰:۴۵    
در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان با دو گل مقابل میزبان خود، الهلال عربستان شکست خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۰۰:۰۳    
بهترین بازیکن بازی پرسپولیس ایران و النصر عربستان گفت: زمان زدن پنالتی به یاد علی کریمی و پنالتی چیپ او افتادم و تصمیم گرفتم که ضربه پنالتی را به صورت چیپ بزنم.
  • ۱