یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۱:۳۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 24 فروردین 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 1 فروردین 1394 آفتاب نیوز 2 فروردین 1394 آفتاب نیوز 3 فروردین 1394 آفتاب نیوز 4 فروردین 1394 آفتاب نیوز 5 فروردین 1394 آفتاب نیوز 6 فروردین 1394 آفتاب نیوز 7 فروردین 1394 آفتاب نیوز 8 فروردین 1394 آفتاب نیوز 9 فروردین 1394 آفتاب نیوز 10 فروردین 1394 آفتاب نیوز 11 فروردین 1394 آفتاب نیوز 12 فروردین 1394 آفتاب نیوز 13 فروردین 1394 آفتاب نیوز 14 فروردین 1394 آفتاب نیوز 15 فروردین 1394 آفتاب نیوز 16 فروردین 1394 آفتاب نیوز 17 فروردین 1394 آفتاب نیوز 18 فروردین 1394 آفتاب نیوز 19 فروردین 1394 آفتاب نیوز 20 فروردین 1394 آفتاب نیوز 21 فروردین 1394 آفتاب نیوز 22 فروردین 1394 آفتاب نیوز 23 فروردین 1394 آفتاب نیوز 24 فروردین 1394 آفتاب نیوز 25 فروردین 1394 آفتاب نیوز 26 فروردین 1394 آفتاب نیوز 27 فروردین 1394 آفتاب نیوز 28 فروردین 1394 آفتاب نیوز 29 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 فروردین 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۳:۵۳    
او در همایش گرامیداشت بانوی انقلاب ، بازهم لب به انتقاد از دلواپسان گشود و گفت: اگر برخی خشکه مقدس ها و دلواپسان اذیت می کنند٬ این ها همان کسانی هستند که قبلا نیز امام را اذیت می کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۳:۵۳    
یکی از اتباع کشور افغانستان که اقدام به ربودن دختری 10 ساله به قصد آزار و اذیت وی کرده و دستگیر شده بود، به جرم خود اعتراف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۶    
بادام زمینی حاوی هورمون آندروژن است که با افزایش تولید چربی های پوستی، ایجاد آکنه را به ویژه در افراد حساس و مستعد بالا می برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۲:۴۴    
مقامات افغانستان امروز(دوشنبه) اعلام کردند، شبه نظامیان طالبان در یک حمله بزرگ علیه پست های دیده بانی ارتش این کشور در شمال شرق، دست کم 18 سرباز را کشته و حتی برخی از آنها را سر بریدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۲:۳۸    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با این همه ظرفیت ها، منابع طبیعی، موقعیت جغرافیایی و مردم نجیب زیبنده جمهوری اسلامی نیست که جمعی از تحصیلکرده های ما بیکار باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۲:۳۸    
تمام مدارس محور فشم به سمت گرمابدر فردا تعطیل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۲:۳۲    
زمین لرزه ای با بزرگای 3.2 در مقیاس امواج درونی زمین، میانرود در استان خوزستان را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۱    
به دنبال انتشار خبر مربوط به لغو فروش سامانه دفاعی اس-300 به ایران، وزارت خارجه روسیه نیز بیانیه ای در این زمینه صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۲:۰۴    
آیت الله مصباح یزدی گفت: حتی همین امروز هم که عده ای با ادعای طرفداری از حقوق زنان، حق زن را مساوی و حتی بالاتر از مرد دانسته و خواستار آزادی و اعطای حق بیشتر به زنان هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۱:۵۹    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین حماس را به برگزاری مذاکرات جداگانه با اسرائیل درباره تبدیل نوار غزه به یک کشور مستقل متهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۱:۵۰    
وزارت حج عربستان اعلام کرد که سهمیه حج عمره برای ایرانیان تغییر نخواهد کرد و به روال گذشته باقی خواهد ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۷    
اقدام اخیر ماموران عربستانی در فرودگاه جده حیثیت عمومی ملت ایران را خدشه دار کرد و این خواست عمومی بین ملت شکل گرفت که باید نسبت به این موضوع واکنش نشان داده شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۴    
فرانس پرس نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در سخنانی که دوشنبه در تلویزیون این کشور پخش شد، اعلام کرد ایران تصمیم گرفته است پروازهای زائران به عربستان سعودی را پس از تلاش برای تعرض به دو جوان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۱:۰۵    
مدیرمسوول روزنامه قانون درباره ی اشکال در توزیع این روزنامه در پیشخوان ها گفت: این مشکل به خاطر تعویض سیستم توزیع روزنامه ایجاد شده است و به زودی حل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۱:۰۵    
مس کرمان با پیروزی مقابل شهرداری اردبیل جشن صعود فولاد نوین اهواز به لیگ برتر را به تاخیر انداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۰:۲۳    
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: من نه موافق حضور کی روش هستم و نه مخالف و یک نفری که فرستاده بودیم صرفا به خاطر پیشرفت مذاکرات کی روش و کفاشیان بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در همه جای دنیا مدیریت جدید ، کادر فنی مورد نظر خود را به روی کار می آورد و این مسئله امر عجیبی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۹    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر خارج کردن کشور از وابستگی به نفت و توجه کردن به شاخص ها و بایدها و نبایدهای اقتصاد مقاومتی، گفت: زیبنده جمهوری اسلامی با این همه ظرفیت ها، منابع طبیعی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۱    
تجمع دانشجویان مقابل سفارت عربستان در اعتراض به کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن، اجرای سیاست های آمریکایی در منطقه، حمایت از تروریسم و گروه های تکفیری و تعرض به 2 نوجوان ایرانی توسط رژیم آل سعود آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۸    
مسعود پزشکیان نماینده اصلاح طلب مجلس راهکار پایان اختلاف نظرها در خصوص حوادث 88 را هم اندیشی بزرگان می داند و به نوعی معتقد است این مساله باید با یک ریش سفیدی پایان یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۲    
رئیس جمهوری روسیه همزمان با اعلام خبر عقد قرارداد فروش سامانه اس-400 به چین، ممنوعیت فروش سامانه موشکی اس-300 به ایران را لغو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۶    
با مصرف حدود 219 میلیارد کیلووات ساعت برق در حالی سال گذشته یک رکورد جدید مصرف برق در کشور به ثبت رسیده که همزمان با افزایش مصارف برق خانگی، مصرف انرژی صنایع و کشاورزی با کاهش روبرو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اظهارات غیر دقیق وزیر خارجه عربستان سعودی و مردود دانستن اتهام دخالت کشورمان در یمن اظهار داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۸:۱۸    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنان روز گذشته رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۸:۱۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بار دیگر به سایت ها و پایگاه های خبری بدون مجوز هشدار داد تا نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۷    
خبرگزاری رویترز، از لغو فروش سامانه موشکی دفاعی S-300 به ایران بنا به دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۵    
سابقه احمدی نژاد در تمایلش به حضور در قدرت، تحرکات و اظهارنظرهای نزدیکانش و همینطور سفرهای استانی اخیر او برای خیلی ها شکی باقی نگذاشته که باید یک بار دیگر منتظر ورود رئیس دولت های نهم و دهم به صحنه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۵    
عاون مرکز فوریت های پزشکی استان البرز ازغرق شدن یک زن 35 ساله در رودخانه کرج خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۲    
باشگاه راه آهن از بازیکن سابق خود به خاطر پاس نشدن چک شکایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۹    
دقایقی پس از انتشار تصمیم دولت مبنی بر تعلیق سفر حج عمره این خبر به تیتر اول بسیاری از رسانه ها و مطبوعات غربی تبدیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۶    
آفتاب : شما احتمالاً در بانک ها سپرده گذاری کرده اید یا از بانک ها تسهیلات دریافت کرده اید یا با موضوع سود بانکی سر و کار دارید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۳    
حسین قندی متولد اسفند 1330 در سبزوار و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت بین الملل از آمریکا است که از اوایل دهه 50 تا اوایل دهه90 قریب 40 سال فعالیت و تدریس روزنامه نگاری را در کارنامه خود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۴    
وی گفت: هنگام وقوع سرقت مسلحانه به رغم فعال بودن دوربینهای بانک آژیر خطر به صدا در نیامده و این شعبه بانکی که در منطقه ای خلوت قرار دارد نگهبان هم نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۹    
فیلم اکشن و هیجانی سریع و خشن7 در ادامه اکران موفق خود توانست مجموع فروش جهانی خود را از مرز 800 میلیون دلار عبور دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۲    
رهبر خارجی سازمان بهداشت جهانی در مراقبت ایمنی از فوت سالانه بیش از 15 میلیون نفر در جهان به دلیل عفونت های بیمارستانی خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۹    
یک زن 65 ساله آلمانی که صاحب 13 فرزند و 7 نوه است در شرف وضع حمل است و طبق معاینات پزشکی قرار است چهار قلو بزاید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: سه نفر از اعضای دولت های نهم و دهم در راستای اجرای اصل 142 قانون اساسی لیست اموال خود را به قوه قضاییه ارائه نکردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۰    
آتش سوزی گسترده در جنوب سیبری به مرگ دست کم 15 تن و مجروح شدن بیش از 460 تن دیگر منجر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۵:۴۶    
اجلاس بهاره در اواخر فروردین ماه و اجلاس پائیزه (سالانه) به طور معمول در اواسط مهرماه در واشنگتن برگزار و هر سه سال یک بار یکی از کشورهای عضو به عنوان میزبان اجلاس سالانه تعیین می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۷    
آفتاب : عکس زیر، یک کودک برزیلی در جریان تظاهرات مخالفان حکومت برزیل در شهر سائوپائولو و در مقابل پلیس ضد شورش را نشان می دهد. این عکس را عصر ایران منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۴    
رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت: مهمترین نقش ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، سیاست گذاری درباره خروج خودروهای فرسوده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۹    
لرستان امروز هم هوای ناسالم دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۹    
قیمت انواع لبنیات در مقایسه با ماه های گذشته تغییری نداشته و در اکثر برندها با ثبات روبرو بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۹    
آنها هم اهل مکه رفتن هستند، اما می گویند جنبه اجتماعی حج عمره حساب این سفر زیارتی مستحب را از واجب حج تمتع جدا می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۹    
در پی تعلیق سفر عمره بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طی پیامی از دولت تشکر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۶    
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لغو سفر عمره با دستور رییس جمهور انجام شده است، گفت که در صورت عذرخواهی رسمی و تامین امنیت زائران مجددا این سفر انجام می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی قوه قضاییه به تشریح برنامه های دستگاه قضایی در سال 94 پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۳    
سازمان حج و زیارت با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که عملیات اعزام زائران عمره گزار از امروز - دوشنبه - بیست و چهارم فروردین ماه تعلیق گردید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۰    
در نمایشگاه های تهران بنز S500 اتاق جدید با قیمتی نزدیک به سه میلیارد ( دو میلیارد و 950 میلیون ) تومان خریدوفروش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده باش امدادگران در شش استان کشور به دلیل طوفان احتمالی امروز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۴    
مرد عنکبوتی فرانسوی از آسمان خراش 75 طبقه در دوبی بالا رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۹    
تا وقتی که عربستان سعودی که خود را خادم الحرمین می داند و برخوردهای نامناسب و حرمت شکنانه دارد، باید این امر مستحب را کنار گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۷    
اردیبهشت امسال قرار است سایت قانونی و رسمی همسریابی ایجاد شود. این سایت بنا به گفته موسسین آن در راستای تاکید دولت بر تاسیس NGOها و نهادهای مردمی برای حل مشکلات اجتماعی شکل خواهد گرفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۴    
یکی از جنجالی ترین رخدادهای زندگی گونتر گراس، مصاحبه او درباره کتاب پوست کندن پیاز در سال 2006 بود که طی آن این برنده نوبل ادبیات اعتراف کرد زمانی عضو ارتش نازی بوده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۴    
مستند آسمان از نگاه شمس ساخته رضا فرهمند در یک قسمت 22 دقیقه ای از شبکه مستند پخش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۴    
مخترع سیستم جدید ضد سرقت خودرو گفت: این سیستم درحال حاضر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز در دست تولید انبوه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۱    
هواداران کوئینز پارک رنجرز، روز گذشته از ایوانوویچ با پرتاب فندک میزبانی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۹    
آفتاب : رحیم استرلینگ، ستاره لیورپول پس از مشکلاتی که پس از عدم توافق با لیورپول برای تمدید قرار داد ایجاد کرد، حال با انتشار عکس هایش در حال استعمال قلیان، حواشی جدیدی به وجود آورد. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عذرخواهی ساده دولت عربستان برای از سرگرفتن سفره عمره مفرده کافی نیست ، باید با هتاکان برخورد جدی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۸    
مصباحی مقدم: هاشمی و ناطق به اعتبار این که از بنیان گذاران جامعه روحانیت مبارزند عضو هستند ولو در جلسات شورای مرکزی شرکت نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۰    
حضور اکبر عبدی در شهر بندری آلانیای و احتمال اقامت این هنرمند در آلانیا این شهر، بازتاب گسترده در رسانه های ترکیه داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۷    
نشست خبری وزیر کشور با عنوان 600 روز برای همدلی و همزبانی برگزار شد و وی ضمن ارائه توضیحاتی از عملکرد وزارت کشور در دولت تدبیر و امید به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۴    
وزیر علوم اظهار کرد: حدود 54 درصد دانشجویان آموزش عالی را زنان تشکیل می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۴    
اگر چه اعلام اخیر بانک مرکزی مبنی بر انطباق حدود 60 صرافی از نزدیک به 500 صرافی موجود با دستورالعمل این بانک بیانگر استقبال نه چندان گرم صرافان از این دستورالعمل بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۸    
آفتاب : افزایش یک درصدی قیمت خودرو قانونی است. این خبرف سوژه کاریکاتور جدید مهدی عزیزی شده است. این طرح در شماره امروز روزنامه شرق منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۵    
یک زیست شناس اهل تگزاس به محاسبه مواد لازم برای تشکیل یک انسان پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۵    
وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام این خبر که مجوز استخدام نیروی انسانی به صورت شفاهی صادر و زمان آن مشخص شده است، گفت: به محض آنکه مجوز به صورت کتبی ابلاغ شود، دستورالعمل مربوطه را صادر خواهیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۲    
رئیس سازمان حج و زیارت از ارائه طرح دو فوریت تعلیق یا لغو عمره در مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۳:۳۳    
هر گرم طلای 18 عیار 98 هزار و 942 تومان فروخته می شود. نیم سکه نیز 523 هزار تومان و ربع سکه 284 هزار و 500 تومان عرضه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۳:۳۳    
آفتاب :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۳:۳۰    
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه معاونان خود صبح دیروز با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت وگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۳:۳۰    
آیت الله محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری طی حکمی آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی نایب رئیس اول این مجلس را به عنوان رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۳:۲۵    
جهانبخش خانجانی، فعال سیاسی اصلاح طلب درباره تاکیدات مجدد رحمانی فضلی، وزیر کشور در برخورد با پول های کثیف در انتخابات و لزوم شفاف بودن هزینه انتخاباتی کاندیداها به آفتاب می گوید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۳:۲۰    
طی جلسه ای با حضور رییس و معاونین پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران و محققین، اعضای هیات علمی، کارشناسان و کارکنان بخش تحقیقات کشت بافت و انتقال ژن پژوهشکده در روز یکشنبه مورخ 94/1/23 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۸    
در بخشی از این کلیپ جلاد داعش می گوید: "این چاقو بر روی گردن "اوباما" قرار داده شده تا خون بدبوی آن را استشمام کنیم خدا این قدرت را به ما داده تا در قبال یهودیان نیز همین کار را تکرار کنیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۹    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت که وزارت کشور ملزم به رعایت محدودیت های قانونی برای اصلاح طلبان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تعلیق و متوقف شدن سفر عمره خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۰    
منیژه حکمت، کارگردان سینما تاسیس مدارس ملی سینما را گامی بزرگ تلقی کرد و گفت: تعریف روشن از مدارس ملی سینما حرکت درستی است و به تحکیم زیر ساخت های سینما کمک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۸    
آفتاب : جغد های سفید را بعضا از شمال اروپا به انگلیس می آورند و شیوخ عرب به همراه برخی از شهروندان انگلیس برای اسارت این پرنده شکارچی تا ده ها هزار پوند پرداخت می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۲    
با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۹    
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز اعلام کرد: جاده کرج - چالوس به علت ریزش کوه و آسیب دیدگی دست کم 10 روز بسته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۹    
این روزها و بر اثر حادثه متأثرکننده فرودگاه جده، موبایل ها پر شده از انواع و اقسام فحش ها و شعرهای ناسیونالیستی ضد عرب و دعوت به تجمع و شعار و اینها علیه عربستان سعودی! همه هم راضی هستند، هم دولت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۳    
بر اساس برخی گزارش ها، کلینتون برای این انتخابات 1.7 میلیارد دلار هزینه خواهد کرد که این رقم دو برابر هزینه اوباما برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اش در سال 2012 است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۴    
عده ای از حاضرین در داخل مسجد تحریر صدای علاء و جمال را شنیده اند که گفته اند "مردم دوستتان داریم". یکی از فیسبوک های طرفداران مبارک حضور پسران او در این مراسم را نمایش عشق مردم به دو فرزند مبارک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۴    
وزیر کشور با بیان اینکه مشکل خاص امنیتی در کشور ما وجود ندارد، گفت: ما قبل از 22 بهمن توانستیم در شرق کشور گروهی را شناسایی و دستگیر کنیم که از سال 87، نود ترور انجام داده بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۱:۵۲    
اولین آمار بانک مرکزی از تغییرات قیمتی کالاهای اساسی در سال جاری بیانگر بیشترین افزایش قیمت در میوه های تازه است در عین حال که مرغ با ریزش حدود 6 درصدی قیمت در صدر بیشترین کاهش قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۶    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری برازجان از استخدام 26 نفر در آتش نشانی برازجان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۵    
قرار است سناتور "روبیو" روز دوشنبه نامزدی خود را اعلام کند. او یکی از سرسخت ترین منتقدان سیاست خاورمیانه دولت اوباما از جمله مذاکرات هسته ای آن کشور با ایران بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۰    
اداره کل گذرنامه در عربستان سعودی اعلام کرد که ریاض تصمیم گرفته است به شهروندان خود جز با مجوز رسمی اجازه سفر به سوریه را ندهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۰    
قهرمانی غرور انگیز تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جام جهانی، بار دیگر شایستگی و برتری ورزشکاران عزیز ایران اسلامی را آشکار ساخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۱:۰۵    
تیم ملی کشتی ایران بامداد دوشنبه (امروز) با شکست تیم آمریکا، عنوان قهرمانی چهل و سومین دوره رقابت های جام جهانی کشتی آزاد را کسب کرد و در میان پیروزی های مقتدرانه مقابل بلاروس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۵    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از ریزش آوار در یکی از پروژه های عمرانی مترو تهران در حوالی میدان قیام خبر داد و گفت: در این حادثه متاسفانه یک کارگر 15 ساله تبعه کشور افغانستان دچار مصدومیت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۲    
پنجمین جلسه مشترک دولت و مجلس بعدازظهر روز یکشنبه همراه با سخنرانی روسای قوای مجریه و مقننه و اعلام نظر نمایندگان حاضر در این نشست، به میزبانی دولت برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۲    
علی رغم افزایش نرخ دلار در چند روز گذشته قیمت خودروهای وارداتی تغییری نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۹    
آفتاب : محمد رضا احمدی در خبرآنلاین نوشت: این ترانه کذایی که شاعرش شکم سیری داشته واحتمالا " الکی خوش بوده در عین حال زبان حال خیلی هاست. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۷    
تیمی از دانشمندان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی با کشیدن 200 مو در الگو و تراکمی خاص، توانسته اند 1200 تار موی جایگزین را در یک موش رشد دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۰۹:۳۱    
حمید رضا نعیمی، کارگردان نمایش معروف سقراط انتصاب مدیریت تازه اداره هنرهای نمایشی را حرکت تازه ای در راستای توجه ارشاد به تئاتر توصیف کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۰۹:۱۳    
افزایش قیمت ها پس از توافق هسته ای!پرشین خودرو: خودروسازان از سال گذشته تلاش های ویژه ای را برای ایجاد یک توافق نهایی با شورای رقابت مبنی بر افزایش قیمت محصولات خود در دستور کار قرار داده اند.
  • ۱