یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۰:۲۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 29 فروردین 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 1 فروردین 1394 آفتاب نیوز 2 فروردین 1394 آفتاب نیوز 3 فروردین 1394 آفتاب نیوز 4 فروردین 1394 آفتاب نیوز 5 فروردین 1394 آفتاب نیوز 6 فروردین 1394 آفتاب نیوز 7 فروردین 1394 آفتاب نیوز 8 فروردین 1394 آفتاب نیوز 9 فروردین 1394 آفتاب نیوز 10 فروردین 1394 آفتاب نیوز 11 فروردین 1394 آفتاب نیوز 12 فروردین 1394 آفتاب نیوز 13 فروردین 1394 آفتاب نیوز 14 فروردین 1394 آفتاب نیوز 15 فروردین 1394 آفتاب نیوز 16 فروردین 1394 آفتاب نیوز 17 فروردین 1394 آفتاب نیوز 18 فروردین 1394 آفتاب نیوز 19 فروردین 1394 آفتاب نیوز 20 فروردین 1394 آفتاب نیوز 21 فروردین 1394 آفتاب نیوز 22 فروردین 1394 آفتاب نیوز 23 فروردین 1394 آفتاب نیوز 24 فروردین 1394 آفتاب نیوز 25 فروردین 1394 آفتاب نیوز 26 فروردین 1394 آفتاب نیوز 27 فروردین 1394 آفتاب نیوز 28 فروردین 1394 آفتاب نیوز 29 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 فروردین 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۳:۱۶    
نوشاد عالمیان در فینال هشتمین دوره رقابت های بین المللی اوپن لوکزامبورگ با برتری برابر حریف ژاپنی قهرمان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۳:۱۶    
گروه تروریستی داعش، یک جوان کرد را در حومه شهر رقه سوریه اعدام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۳:۱۶    
نیمه نخست دیدار تیم های چلسی و منچستریونایتد با یک گل به سود آبی های لندنی به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۳:۰۲    
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان از تولید بنزین معادل یورو چهار در این پالایشگاه در سال جاری و توزیع آن در اهواز و آبادان خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۳:۰۲    
معاون اجرایی ارتش در واکنش به انتشار خبر عملیاتی شدن سامانه اس 300 ایرانی گفت:سامانه باور 373 در مراحل آزمایشی قرار داشته و هنوز عملیاتی نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۲:۵۹    
تیم فوتبال اوساسونا در حضور هافبک ایرانی خود در خانه تیم پونفرادینا تن به شکست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۲:۵۹    
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان تخریبگر منازل با ده ها فقره سرقت در غرب و شرق تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۲:۱۴    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ جزییات درگیری منجر به جنایت در منطقه باغ آذری را تشریح کرد و از دستگیری عامل این جنایت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۲:۱۱    
روزنامه صهیونیستی( هاآرتص) نوشت که 16 وزیر خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در نامه ای به فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی این اتحادیه خواستار تحریم کالاهای تولیدی شهرک نشینان صهیونیست شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۵    
نتیجه آزمایش های انجام شده تاکنون ارتباط این بیماری با ابولا یا هر ویروس دیگری را منتفی دانسته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۳۳    
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: سفر هفدهم کاروان تدبیر و امید به این استان در اواخر اردیبهشت ماه امسال انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۳۰    
رئیس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در سال 88 در خراسان رضوی گفت: بسیار بعید است احمدی نژاد برای انتخابات مجلس برنامه ای داشته باشد و در این سفر هم فقط یک جلسه به مدیریت ثمره هاشمی برگزار شد که در آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۳۰    
'لاپو پیستلی' معاون وزیر خارجه ایتالیا بامثبت خواندن توافق اولیه در لوزان با اشاره به تحریم های غرب علیه ایران گفت: تحریم ها هرگز منجر به متوقف شدن برنامه هسته ای ایران نشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۲۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی مرگبار در یک ساختمان مسکونی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۲۴    
معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سالانه 90هزار بیمار سرطانی در کشور شناسایی می شوند، گفت: سالانه 5 تا 7.5 درصد از بیماران صعب العلاج کشور به دلیل هزینه زیاد زیر خط فقر می روند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۰۴    
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه، هفتم، هشتم و نهم خردادماه امسال برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۰۴    
بارسلونا با درخشش دروازه بان خود موفق شد والنسیا را در دیداری سخت شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۵    
مردم بحرین برای چندمین روز متوالی به خیابان ها آمده و اعتراض خود را به دولت برای برگزاری مسابقات فرمول 1 اعلام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۲    
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز شنبه به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۲    
قائم مقام بانک مرکزی با بیان اینکه بهتر است سایر نهادها در سیاست گذاری های بازار پول مداخله نکنند گفت: بزودی نتیجه مطالعات اصلاح نرخ های سود بانکی به شورای پول و اعتبار ارائه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۹    
آفتاب :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۶    
دو طرف در این گفت وگو ضرورت ارسال فوری کمک های غذایی، دارویی و پزشکی برای مردم یمن و جلوگیری از تشدید وخامت اوضاع انسانی را مورد توجه قرار داده و بر مواضع مشترک تهران - مسکو در قبال محکومیت اقدام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۶    
وی خاطرنشان کرد بحثهایی نیز در مورد کشورهای دیگر حاشیه دریای خزر از جمله جمهوری آذربایجان صورت گرفت. رسانه های خبری اجازه تهیه گزارش از این کنفرانس را نداشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۳    
آنتونوف گفته که با نماینده اسرائیل سخن گفته و طرف صهیونیست وی را از مخالفت با تحویل چنین سلاحی به ایران آگاه کرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۴    
شانزده وزیر پیشنهادی دولت افغانستان از مجلس نمایندگان این کشور رای اعتماد گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۴    
نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل مدعی شد که از نظر باراک اوباما انجام توافق هسته ای با ایران بر امنیت مردم آمریکا اولویت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۸    
مراسم دیدار با عوامل مستند "آتلان "ساخته معین کریم الدینی فردا یکشنبه 30 فروردین ماه در موزه سینما برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۸    
معاون اول رییس جمهور جهت گیری کلی دولت تدبیر و امید را حمایت از توسعه علوم و دانش های نوین عنوان کرد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۲    
مروری بر آمارهای منتشر شده گویای آن است که در شش ماه اول سال گذشته در مجموع بالغ بر 310 میلیون مرسوله توسط شرکت پست جابه جا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۰    
استاد شجریان در بزنگاه های مختلف تاریخی ارادت و دلبستگی خود را به جامعه هنری کشور نشان داده است و نباید برای اتخاذ رویکرد (فارغ از غلط و یا درست بودن یک رویکرد ) به برخوردهای تند و احساسی با این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۰۹    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نرخ مشارکت اقتصادی زنان در جهان بین 40 تا 45 درصد است، گفت: این میزان در کشور ما پایین بوده و کمتر از 15 درصد است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۵۱    
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: نزاع در محله باغ آذری منجر به قتل جوان 26 ساله شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۲۷    
در حالیکه بمباران یمن توسط ائتلاف سعودی ادامه دارد مقامات نظامی آمریکا از حضور 7 ناو این کشور در اطراف آبهای یمن خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۲۴    
انتظامی خاطرنشان کرد: مگر می شود یک نشریه کد کارگاهی داشته باشد ولی بدون دفتر باشد و در منزل فعالیت های خود را انجام دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۹    
نیکلاس کیج بازیگر معروف هالیووودی در یک کمدی جدید با عنوان ارتش یک نفره به جستجوی اسامه بن لادن رهبر سابق القاعده می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی دستیابی به توافق نهایی با کشورهای 1+5 را منوط به انجام تعهدات و اتخاذ رویکرد مذاکره و تعامل از سوی آنان دانست و افزود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به فاصله زیاد میان نرخ تورم و نرخ سود سپرده ها و تسهیلات بانکی گفت: ساماندهی نرخ سود بانک ها جدی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۳    
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: وجود انحصار در قرارداد با شرکت های خودروسازی خارجی باعث شده پژو فرانسه نهایت سوءاستفاده را از این وضعیت داشته باشد و این در حالی است که طبق مستندات شرکت های زیادی حاضر به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۳    
برخی کارشناسان، شیوع عفونت های بیمارستانی در کشور را بین 10 تا 15 درصد عنوان می کنند؛ عفونت هایی که گاهی مانند عفونت اخیر در بیمارستان ولیعصر (عج) مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) خبرساز می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۳۷    
مجموعه تلویزیونی شمعدونی در52 قسمت 40 دقیقه ای به کارگردانی سروش صحت وتهیه کنندگی محسن چگینی ازشنبه 5 اردیبهشت روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۳۴    
پس از وزش باد شدید هفته گذشته در تهران، این روزها پایتخت شاهد گرد و غباری است که چند روزی است بر فراز شهر ماندگار شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۳۴    
بازیگر سریال میکائیل که این شب ها از شبکه یک در حال پخش است، از شش ماه پیش تاکنون تصاویر دیدنی ای از حضورش در صحنه و پشت صحنه این سریال را منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۳۴    
جدیدترین فیلم از سری فیلم های اکشن و هیجانی سریع و خشن 7 توانست مجموع فروش خود را در گیشه جهانی به بیش از یک میلیارد دلار برساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۳۴    
چارلی چاپلین ، کمدین مشهور انگلیسی که یکی از پرحاشیه ترین هنرمندان زمان خود بود امروز 122 ساله می شود، در این گزارش زندگی چاپلین در چهارچوب عکس هایی که کمتر دیده شده، روایت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۳۱    
جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی در اعتراض به ادغام این دانشگاه با دانشگاه خوارزمی صبح امروز با حضور در مقابل ساختمان وزارت علوم خواستار دیدار با وزیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۸    
زمان مصاحبه پذیرفته شدگان برخی از رشته های دوره دکتری پژوهش محور بر روی سایت قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۸    
جمعی از اعضای انجمن های حمایت از حیوانات و دوستداران محیط زیست از استان های مختلف کشور و شماری از شهروندان شیرازی در انتقاد به سگ کشی، مقابل ساختمان شهرداری مرکزی شیراز تجمع کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۲    
به گفته همتی در این جلسه مقرر شد در صورت تأیید بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار این پیشنهاد از 15 اردیبهشت ماه سال جاری عملیاتی گردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۳    
یک پسر 12 ساله هندی از بیماری نادری رنج می برد. بیماری او به شکلی است که گردنش 180 درجه خم می شود. والدین او می گویند کاش پسرشان به جای تحمل این رنج تا حالا مرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۰    
مهاجران با اشاره به کاهش قیمت میوه های نوبرانه در بازار گفت: هم اکنون هر کیلو گوجه سبز 30 هزار تومان و هر کیلو چغاله بادام 35 هزار تومان قیمت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۰    
بازیگر فیلم سینمایی درباره الی ادامه داد: متاسفانه عملکرد شبکه نمایش خانگی نشان داده که فیلمسازان کمتر به تولید اندیشه توجه کرده اند و اغلب آثار در سطح باقی مانده اند ولی مجموع فعالیت های این مدیوم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۰    
اکنون این فعالیت ادامه دار، بار دیگر منجر به کشف یک اسکلت دیگر و مواد فرهنگی پیش از تاریخی و دوران اسلامی (صفوی- قاجار) در این محوطه ی تاریخی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۰    
قطار زندگی از میهمانداران آموزش دیده و تحصیل کرده خانم و آقا برای ارائه خدمات به مسافران بهره می برد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۷    
استفاده از زرشک و آب زرشک به قدیم الایام می رسد که پزشکان سنتی گذشته به دلیل توصیه خود به اشخاص آن زمان سعی در معالجه بسیاری از امراض داشته اند که انسانها امروزه نیز بی بهره نیستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۴    
وی این رقم را در مقایسه با 10 میلیارد دلار کل بودجه عمرانی امسال کشور، رقم قابل توجهی ارزیابی کرد و افزود: اگر بتوان ظرف یک سال 20 تا 50 میلیارد دلار سرمایه خارجی جذب کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۱    
به مناسبت بیانات مهم رهبر انقلاب درباره مساله هسته ای در روز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها، پاسخ به یازده پرسش درباره مساله هسته ای با استفاده از بیانات ایشان در چندماه اخیر منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۵۸    
محمد اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان می گوید گروه موسوم به داعش مسئولیت حمله مرگبار امروز در شهر جلال آباد را به عهده گرفته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۵۵    
معاون سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گفت: اتفاقی که سال گذشته درخصوص دفن شهدا در محوطه میدان تاریخی امیرچخماق یزد رخ داد ، دیگر تکرار نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۵۲    
کار شناسان اقتصادی اعتقاد دارند نقش توافق لوزان سوئیس در مدت زمانی کوتاه نسبت به روند کاهش هزینه های سر بار تولید بسیار کم رنگ خواهد بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۹    
یک جهانگرد آمریکایی و مسافر قطار گردشگری بین المللی در اصفهان گفت : مردم امریکا امیدوار و منتطرند که مذاکرات هسته ای با ایران به توافق منجر و صلح و دوستی که خواست ملتها است محقق شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۹    
" آرمین دراز " یکی از اراذل و اوباش قدیمی شهر تهران که به خاطر نامزد سابق خود دست به قمه کشی زده بود توسط پلیس دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۲۷    
سامانه موشکی باور373 (اس300 ایرانی) صبح امروز شنبه در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رونمایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۰    
وزیر خارجه استرالیا امروز در تهران با ظریف همتای ایرانی اش دیدار و گفتگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۰    
وزیر خارجه استرالیا می گوید حجاب پدیده ای تحمیلی نیست و خودِ او نیز گاهی در زندگی روزمره اش از کلاه، روسری یا سرپوش های دیگر استفاده می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۴    
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که داعش برای ساکنان شهر رقه سوریه کارت شناسایی و دیگر مدارک صادر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۴    
یک فعال بازار سرمایه نسبت به عملکرد نهاد ناظر بازار سرمایه انتقاد کرد و گفت:دخالت سازمان بورس و حقوقی های بازار در روزهای اولیه انتشار بیانیه هسته ای و شتابزدگی در تصمیم گیری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۴    
نمی دانیم چرا متخصصان صنعت هسته ای در قبال اظهارات مداوم شما سکوت اختیار کرده اند، اما می دانیم که آنها و دیگران از هزینه ها و چالش هایی که متاسفانه شما بر ایران تحمیل کردید و آثار آن تا امروز ادامه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۴    
رییس جمهور افغانستان فردا در راس یک هیئت عالی رتبه وارد تهران می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۱    
یک خانم جوان در ایستگاه دانشگاه امام علی (ع) خودکشی کرد که خوشبختانه جان سالم به در برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۰۳    
صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، طی نامه ای به ستاد حقوق بشر قوه قضائیه از بیانیه این ستاد درباره حادثه جده انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۰۳    
تصویر زیر، مرحوم مرتضی پاشایی را در لباس سربازی نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۰۰    
"هنگام بازگشت یکی از کاروان های اعزامی عمره، در آخرین بخش بازرسی فرودگاه جده دو تن از ماموران پلیس فرودگاه به بهانه بازرسی از دو نوجوان زائر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال صنایع اراک می گوید به هیچ عنوان حرف رکیک و زشتی از دهانش خطاب به بهروان و مسئولان برگزار کننده دیدار تیمش و سپیدرود رشت خارج نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۲۱    
رییس جمهوری با تاکید بر واکنش یکسان کشورها در مبارزه با تروریسم، گفت: ایران بر این مبنا آماده است با همه کشورها از جمله استرالیا در زمینه مبارزه با خشونت، افراطی گری و تروریسم همکاری کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۱۵    
آفتاب :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۹    
ادامه بررسی و تدوین سیاست های کلی برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران در جلسه فوق العاده امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی پیگیری شد و شش بند دیگر از این سیاست ها به تصویب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۹    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات مقامات امریکایی که همچنان گزینه نظامی را روی میز می دانند، گفت: ترک عادت موجب مرض است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۴۵    
رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور رئیس جمهور و نمایش جدیدترین دستاوردهای ارتش برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۳۹    
یا پول داده اند گفته اند این کار را بکن تا این ها قهر بکنند عمره را تعطیل کنند تا به اینجا نیایند به دیگران چیز یاد بدهند و اینجا مرکزی بشود برای استفاده آن ها و یا اینکه مدعیان حکومت می خواهند با هم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۳۴    
یکی از هواداران تیم فوتبال استقلال پس از تساوی این تیم مقابل ملوان جان به جان آفرین تسلیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۲۸    
گروه تروریستی داعش فروش کالباس، عصاره مرغ و نوشیدنی های انرژی زا را در استان رقه در شمال سوریه ممنوع کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۹    
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان گفت: کاهش سن کشتار مرغ و عرضه مرغ های کوچک سایز در بازار فوائد اقتصادی برای تولیدکننده و مصرف کننده به همراه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۰    
جولی بیشاپ روز شنبه در نشست خبری مشترک با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه افزود: از این که در مذاکرات ایران با 1+5 پیشرفت حاصل شده خوشحالیم؛ البته این ها باید متعادل باشد و برای طرفین سود داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۰    
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد: بهرام مکانیک و تورج فریدی، هر دو از ایالت هوستون، خسرو افغانی از لس آنجلس همگی عضو یک شبکه ایرانی تامین کالاهای مورد نیاز برای ایران بوده اند که در آمریکا فعالیت می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۷    
تولید نفت ایران در ماه مارس روزانه 10 هزار بشکه کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۷    
حدود 300 دانشجوی دانشگاه علوم اقتصادی در مقابل وزارت علوم تجمع کردند و به تعداد آن ها نیز افزوده می شود ولی هیچ یک از مسئولان وزارت علوم تا کنون پاسخی به این تجمع کنندگان نداده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تاکنون حرکت مثبتی از آمریکا در جنگ علیه داعش مشاهده نکرده ایم گفت: اگر آمریکا تمایل به جنگ علیه داعش دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۴    
وزیر خارجه استرالیا امروز در تهران با ظریف همتای ایرانی اش دیدار و گفتگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۵    
رییس اول اداره سیاسی استانداری تهران گفت: برای برگزاری تجمع مقابل سفارت عربستان سعودی مجوزی صادر نشده، اما ممکن است با درخواست تجمع مقابل سازمان ملل موافقت شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۵    
علی دایی این روزها در لندن به سر می برد و هواداران ایرانی به هیچ وجه تنهایش نمی گذارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۲    
سناتور روبیو در حالی که حاضران در جلسه پس از صرف شام در حال خوردن دسر کیک شکلاتی بودند،افزود: ایران در حال توسعه برنامه موشک های بالستیک خود است و تا کمتر از یک دهه دیگر قابلیت هدف قرار دادن شهرهای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۹    
کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: فردا در سواحل دریای خزر افزایش دما و استان های اردبیل و گیلان وزش باد نسبتا شدید جنوبی را خواهیم داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۰    
کندی و اختلال شبکه های ارتباطی موبایل موضوع جدیدی نیست و از زمان آغاز به کار این شبکه ها و گسترش آنها در میان کاربران ایرانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۰    
عزت ابراهیم ، جواب سوالات من را صریح داد. گفت بنا ندارند از کویت بیرون بروند؛ کویت را جزو خاک خود می دانند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۸    
عزت الله انتظامی که به دلیل بیماری در شبی که برای او تدارک دیده شده بود، شرکت نکرد، وضعیت حالش را مساعد دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۶    
تلویزیون با پخش آنونس های سریال شمعدونی سروش صحت، از جایگزینی این مجموعه با سریال طنز در حاشیه خبر می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۲    
گام های همکاری ایران با آژانس در لایه های گوناگون نشان، حسن نیت ایران برای دستیابی به توافق نهایی از طریق اطمینان بخشی فزاینده و اراده سیاسی فعال نظام تلقی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۳    
رضا رویگری از نوع نگاه برنامه های طنز تلویزیونی انتقاد کرد و گفت متاسفانه ظاهرا تنها انتقاد از هنرمندان بی اشکال است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۱    
سامانه بومی پدافند هوایی باور 373 در کنار سایر سامانه های ارتباطی و فرماندهی و کنترل هوشمند رسول و فکور که به دست توانمند متخصصان وزارت دفاع و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) طراحی و به مرحله ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۸    
وزیر امور خارجه استرالیا در جریان سفر خود به ایران درباره موضوعات مهمی چون مبارزه علیه تروریسم به خصوص گروه داعش در منطقه و همچنین موضوع مذاکرات هسته ای با همتای ایرانی خود به گفت وگو بپردازد.
  • ۱