شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۳:۵۱May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 9 فروردین 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 1 فروردین 1394 آفتاب نیوز 2 فروردین 1394 آفتاب نیوز 3 فروردین 1394 آفتاب نیوز 4 فروردین 1394 آفتاب نیوز 5 فروردین 1394 آفتاب نیوز 6 فروردین 1394 آفتاب نیوز 7 فروردین 1394 آفتاب نیوز 8 فروردین 1394 آفتاب نیوز 9 فروردین 1394 آفتاب نیوز 10 فروردین 1394 آفتاب نیوز 11 فروردین 1394 آفتاب نیوز 12 فروردین 1394 آفتاب نیوز 13 فروردین 1394 آفتاب نیوز 14 فروردین 1394 آفتاب نیوز 15 فروردین 1394 آفتاب نیوز 16 فروردین 1394 آفتاب نیوز 17 فروردین 1394 آفتاب نیوز 18 فروردین 1394 آفتاب نیوز 19 فروردین 1394 آفتاب نیوز 20 فروردین 1394 آفتاب نیوز 21 فروردین 1394 آفتاب نیوز 22 فروردین 1394 آفتاب نیوز 23 فروردین 1394 آفتاب نیوز 24 فروردین 1394 آفتاب نیوز 25 فروردین 1394 آفتاب نیوز 26 فروردین 1394 آفتاب نیوز 27 فروردین 1394 آفتاب نیوز 28 فروردین 1394 آفتاب نیوز 29 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 فروردین 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۲۳:۵۱    
در جریان معاملات سومین روز کاری بورس، طی 69 هزار و 458 نوبت معاملاتی بیش از 957 میلیون و 763 هزار برگه سهم و حق تقدم به ارزش 266میلیارد و 995 میلیون تومان معامله شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۲۳:۲۵    
حسین فریدون، دستیار رئیس جمهور که به دلیل شرکت در مراسم ترحیم مادرش با تأخیر به جمع مذاکره کنندگان در لوزان سوئیس ملحق شده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۲۳:۲۵    
آفتاب : ویژه نامه نوروزی روزنامه اعتماد نوشت: گفتم آقای میرابی؟ سری به علامت تایید تکان داد. به محض اینکه خودم را معرفی کردم از کوره دررفت و عصبانی شد. اما گپی کوتاه شکل گرفت: ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۲۲:۵۰    
تصویری که مشاهده می کنید توسط "لویی داگر" (مردی که از جدیدترین شیوه های عکاسی به نام کلیشه داگر را عنوان کرد) در پاریس گرفته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۲۲:۱۲    
عضو هیات موسس حزب ندای ایرانیان گفت: اگر طرف مقابل عقلانیت به خرج دهند، امروز کار توافق هسته ای ایران با 1+5 تمام است و زیاده خواهی های بعضی کشورها تنها مانع این توافق است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۲۲:۰۱    
یک فوق تخصص قرنیه با اشاره به اینکه شایع ترین علت نابینایی در جهان آب مروارید است، اظهار کرد: ابتلا به این بیماری به علت عدم دسترسی به امکانات جراحی در کشورهای فقیر شایع تر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی اولین 'سامانه ملی مشاغل ایران'در سال 94 با هدف معرفی مشاغل، مشاوره های شغلی و حرفه ای و تدوین فرهنگ ملی مشاغل کشور و در جهت کمک به کارجویان، کارفرمایان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۰    
مصرف مواد و اعتیاد یکی از مهم ترین آسیب های روانی- اجتماعی است که گریبانگیر خانواده ها و جوانان در سراسر جهان است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۲۱:۲۳    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حالی که روند خوبی پیدا کرده بودیم، برنامه بازی ها ما را دچار مشکل کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۲۰:۳۴    
یک کارشناس ارشد روانشناسی بالینی گفت: برای رسیدن به یک زناشویی موفق بهتر است عادات مخرب را شناخته و عادات مهرورزی را جایگزین آن کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۲۰:۱۳    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تأکید بر این که در سفرهای نوروزی باید نسبت به رعایت تغذیه اهتمام ویژه ای داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۹:۵۲    
متأسفانه برخی هم وطنان به هنگام سفر قلیان را به عنوان یک وسیله تفریحی با خود می برند در حالی که باید قلیان را برای حفظ سلامت کنار گذاشت و آنها را از سفرهای نوروزی حذف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۹    
بر اثر انفجار گاز در قسمت کنتور در یک منزل مسکونی 2 تن مصدوم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۶    
مقام های آمریکایی می گویند با ایران بر سر رویکرد گام به گام و دوجانبه برای رسیدن به توافق هسته ای، توافق کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۳    
جزییات بیشتری از سقوط هواپیمای ایراباس A320 خطوط هوایی ژرمن وینگر آلمان که دو خبرنگار ایرانی سرنشین آن بودند، منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۸    
سناد لولیچ و ادین ژکو، مدافع – هافبک بوسنیایی لاتزیو و مهاجم بوسنیایی منچستر سیتی پس از پایان بازی های گروهی یورو 2016، به ترتیب پر ترین و برترین گلزن این رقابت ها لقب گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۲    
دو روز پیش برخی منابع از لوزان محل این دور از مذاکرات هسته ای گزارش داده اند که فردی به نام امیرحسین متقی که خود را مدیر روابط عمومی ستاد روحانی در انتخابات معرفی کرده و چندی پیش نیز موفق شده بود به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۹    
تیم ملی المپیک ایران با 6 گل افغانستان و هواداران پرشمارش را بدرقه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه با دعوت کاردار ترکیه در تهران به این وزارت خانه خواستار پاسخ روشن و قانع کننده در این خصوص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۱    
رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وزیر خارجه کشورمان دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۸:۴۰    
تیم فوتبال نوجوانان ایران قهرمان تورنمنت 10 جانبه ژاپن شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۸:۳۷    
وزیر نفت با بیان اینکه با تدابیر اتخاذ شده سال گذشته 5 میلیارد دلار و همچنین سال 94بالای 10 میلیارد دلار به درآمد دولت افزوده می شود در این صورت با تخفیف این منابع می توانیم شرایط اقتصادی را برای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۸:۳۴    
افزایش های جدید پایه سنواتی از فروردین ماه سال جاری برای 20 گروه شغلی اعمال و ماهیانه 30 تا 46800 تومان به حقوق مشمولان قانون کار از این محل افزوده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۸    
تیم ملی فوتبال المپیک ایران در نیمه اول دیدار مقابل افغانستان به برتری پرگل رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵    
هدایای عجیب و غریبی که طرفداران این بازیگران به آنها داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۸:۱۰    
فرماندار چالوس از بازگشایی مسیر شمال به جنوب (برگشت) قطعه چهارم آزادراه تهران - شمال برای تسهیل تردد مسافران نوروزی منطقه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۸:۰۷    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه مذاکره با فرانک والتر اشتاین مایر همتای آلمانی خود را در بوریواژ آغاز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۸:۰۴    
مراسم تشییع و خاک سپاری پیکر شهید مدافع حرم، "علی یزدانی" صبح امروز برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۷:۵۹    
وزیر اسبق پست و تلگراف و تلفن گفت: قرار است از حوزه انتخابیه تهران کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شوم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۷:۵۶    
رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان گفت: در روزهای پایانی سال با کمبود و گرانی پرتقال مواجه شدیم و در میادین قیمت آن به حدود 6000 تومان رسید چون قیمت بالا دلیلی بر کمبود کالا محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۷:۵۶    
آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال، پس از اینکه آلکسیس سانچز، سگش را به تمرینات توپچی های لندن آورده بود، وی را به طور موقت از جمع زرد پوشان لندنی اخراج کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۷:۵۱    
رییس جمهوری در نشستی با موسسان و محققان شرکت پالایشگاه زیستی ریزجلبک قشم (QMAR) به عنوان بزرگترین شرکت فناوری زیستی در زمینه ریز جلبک در خاورمیانه، در جریان فعالیت های این شرکت دانش بنیان قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۷:۴۸    
حضور 80 هزار هوادار افغانی در ورزشگاه آزادی تیم ملی المپیک ایران و معدود هوادارانش را غافلگیر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۷:۴۵    
پدر 38 ساله کرمانشاهی پس از نجات جان فرزند خود در رودخانه دوغ شهرستان گالیکش، جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۷:۴۲    
مدیر شبکه سه سیما با اشاره به اینکه پخش سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری به تمامی حاشیه ها پایان داد، گفت: بسیاری از نقدها که به گفته وی غیرمنصفانه بوده پس از پخش این سریال کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۷:۴۲    
پدر پنج قلوهای قمی از مسئولان تقاضا کرد که مشکل مسکن وی را به گونه ای حل کنند، زیرا به صاحب خانه ها حق می دهد که به دلیل سروصدای زیاد از او بخواهند که منزلشان را ترک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۷:۲۲    
، ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا با آگاهی یافتن از اینکه علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی و همتای ایرانی اش به تازگی پدربزرگ شده، او را غافلگیر کرده و در این دوره از مذاکره ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۷:۲۲    
در حالی که تنها 50 هوادار ایرانی برای تشویق شاگردان خاکپور در ورزشگاه حضور دارند، نزدیک به 16 هزار تماشاگر افغانی از ساعتی پیش رفته رفته وارد ورزشگاه شده اند و با شور و شوق خاصی تیمشان را تشویق می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۷:۲۲    
یک مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران موضوع انتقال اورانیوم از ایران به روسیه را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۷:۱۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به جنگ یمن ادعا کرد: ایران با تلاش برای تولید سلاح هسته ای قصد فتح تمام خاورمیانه را دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۷:۱۳    
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان شرقی گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا پایان روز هشتم 26 هزار و 997 نفر از این اثر تاریخی در شمال غربی استان در منطقه آزاد ارس بازدید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۷:۱۰    
یک هواپیمای مسافربری در شهر هالیفاکس در کانادا، صبح روز یکشنبه بهنگام فرود دچار سانحه شد. در این سانحه، 25 نفر از مسافران مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۸    
تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: ما نمی توانیم درباره حوادث عراق، یمن و ... که ارتباط خاصی با مسأله آخرالزمان دارد، پیش بینی کنیم، اما امیدواریم آنچه که در دنیای اسلام می گذرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۵    
مدیر فنی تیم ملی فوتبال امید کشورمان گفت: حق نداریم مردم را حتی برای لحظه ای فراموش کنیم و باید برای شاد کردن آنها از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۶:۴۴    
رییس جمهوری در جمع صمیمی گروهی از مردم قشم و مسافران نوروزی حضور یافت و از نزدیک با آنان به گفتگو پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۶:۴۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از پیش بینی وقوع سیل در خوزستان خبر داد و گفت: تیم های امداد و نجات در سیلاب و تیم های واکنش سریع هلال احمر برای مقابله با خسارت های ناشی از سیل احتمالی آماده باش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۵    
مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور و پیشروی آن طی روزهای آینده به شرق کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۶:۲۳    
وزیر خارجه عربستان در اختتامیه نشست سران عرب در شرم الشیخ در مورد پیام پوتین موضع محافظه کارانه ای اتخاذ کرد و مدعی شد: روسیه بخشی از بحران سوریه است و به بشار اسد کمک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۶:۲۳    
سال 93 برای صداوسیما، سال پر فراز و نشیبی بود. حساسیت پایان یک ریاست 10 ساله بر سازمان صداوسیما و در ادامه سپردن سکان رسانه ملی به فردی دیگر که اتفاقا از خود بدنه ی سازمان انتخاب شده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۶:۲۰    
رییس جمهوری با بیان اینکه مناطق آزاد می تواند به الگویی برای توسعه کشور در بخش های مختلف تبدیل شوند، اظهارداشت: بهره گیری از فناوریهای جدید، جذب سرمایه و صادرات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۶:۲۰    
مدیرروابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: زلزله پنج ریشتری مرز استان های کرمان و هرمزگان خسارت مالی و جانی نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷    
وزیر خارجه فرانسه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این که امیدی برای رسیدن به نتیجه وجود دارد؟ گفت: بله. ما کار می کنیم و کارهای زیادی باید انجام شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۴    
سران منچستر یونایتد در صدد جذب "استفان ده فری" مدافع هلندی لاتزیو بر آمدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۹    
به گزارش پلیس چین داماد فراری از ازدواج در اقدامی عجیب پس از پریدن به دریاچه ای درشهرستان "شیان" در استان هوبئی مرکزی در چین توسط نیروهای امدادی نجات یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۹    
کریم بنزما مهاجم ملی پوش فرانسوی رئال مادرید در اظهار نظری جالب گفت: به کسب توپ طلای فوتبال جهان در سال آینده می اندیشم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۶    
دبیرکل اتحادیه عرب در اختتامیه بیست و ششمین نشست سران عرب بر اهمیت اتحاد کشورهای عربی در مواجهه با چالش ها تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۳    
اسالم تنها یک جاده جنگلی نیست و جنگل و دشت، گلزار و آبشار و دریاچه این منطقه را به بهشت ایران تبدیل کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۰    
جنیفر انیستون ، ریسه ویتراسپون ، هیلاری سوآنک و پاتریشیا آرکت در فیلم های جدیدشان، بدون گریم حضور داشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۷    
مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از لغو سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به عربستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۱    
برخورد یک دستگاه خودروی سواری با عابر پیاده 70 ساله مرگ وی را رقم زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۱    
زن میانسال وقتی دید که شوهرش دستپخت او را مسخره می کند به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۸    
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در عراق ضمن اشاره به واژگونی اتوبوس حامل زئران خراسان جنوبی در محدوده کاظمین، گفت: اغلب این مصدومان به صورت سرپایی در حال درمان هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد: وزیر کشور آمادگی پاسخگویی به موضوعات مرتبط با ورود پول های کثیف به سیاست را به مجلس دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۲۶    
فهرستی از بازیگران کمتر از هجده سال با ثروت میلیونی را در این گزارش آورده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۷    
جلسه "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان با "وانگ یی" وزیر امورخارجه چین آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۸    
رئیس جمهور مخلوع یمن با تاکید بر لزوم توقف عملیات "طوفان کوبنده" و آغاز گفتگوها میان طرف های مختلف یمنی، از موافقت خود با انجام این مذاکرات در خارج از یمن و با نظارت اتحادیه عرب یا سازمان ملل خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۴    
اتمسفرسیاست داخلی کشورمان درسالی که گذشت مملو از رخدادهایی بود که نه تنها هر کدام به خودی خود درخور و حائز اهمیت است، بلکه نوع اثرگذاری شان را می توان طی سال های متمادی به نظاره نشست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۱    
با اشاره رییس کل بانک مرکزی به نظر مثبت شورای پول و اعتبار برای تغییر سقف وام خرید مسکن همچنین پیشنهادات جدید وزارت راه برای رفع موانع راه اندازی صندوق پس انداز مسکن به نظر می رسد که امسال طرح های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲    
نوروز، جشن سه هزار ساله ما ایرانی هاست؛ نسیم بهاری که می وزد و سرشاخه خشک درختان که جوانه می زند، برای ما نوید آغاز بهار است و مژده حیات دوباره طبیعت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۹    
سخن گوی آتش نشانی تهران از بروز انفجاری در یک منزلی مسکونی در دولت آباد به علت نشت گاز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۶    
رییس سازمان حج و زیارت، از آغاز مجدد اعزام زائران به عمره مفرده از 10 فروردین ماه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با قول سفارت و کنسولگری عربستان در تهران در صدور ویزای زائران نظم ایجاد شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۶    
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان خارج از کشور وزیر امور خارجه گفت: با توجه به اطلاعات موجود در برنامه سفر رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه به تهران تغییری انجام نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۶    
تهران، برج زیاد دارد، غول پیکرهای سربرافراشته که فاصله زمین تا آسمان را کم کرده اند، توانسته اند انسان را نزدیک تر به آسمان و کهکشان هایش کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۳    
معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر آمادگی این جمعیت برای ارسال محموله کمک های بشردوستانه به یمن را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۴:۱۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: یگان حفاظت محیط زیست استان در گشت های نوروزی موفق به دستگیری یک شکارچی غیر مجاز پرندگان در اطراف زاهدان شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۸    
رییس جمهوری در مراسم بهره برداری از بیمارستان 140 تختخوابی پیامبر اعظم (ص) در جزیره قشم گفت: طرح تحول سلامت گام به گام به پیش می رود و طرح های دولت در این راستا در سال 94 با قوت ادامه می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۸    
سخنگوی وزارت کشور از احضار متهمان حادثه شیراز به دستگاه قضایی برای بررسی اتفاقات این شهر در اسفندماه 93 و حمله به علی مطهری خبر داد و گفت: برای برخی از متهمان این حادثه قرار بازداشت صادر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۵    
مذاکره دو جانبه ایران و امریکا با ریاست محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و جان کری وزیر خارجه امریکا در هتل بوریواژ یک ساعت به طول انجامید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۳:۵۹    
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت گوشت مرغ با توجه به کاهش میزان تقاضا رو به کاهش است و این روند از روز سوم فرودین ماه آغاز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۳:۵۶    
تمرین صبح امروز استقلال در سالن وزنه با غیبت 5 بازیکن برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۳:۵۰    
مراسم سومین روز درگذشت حاجیه خانم مظاهری همسر دبیر شورای نگهبان صبح امروز در مدرسه عالی شهید مطهری و با حضور شخصیت های مختلف کشوری و لشگری برگزار شد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۱    
پیش بینی می شود متن توافقنامه شامل تعیین سقف ظرفیت غنی سازی اورانیوم که به ظور آزمایشی بر روی 6000 سانتریفیوژ توافق شده است می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۰    
چهارمین روز گفت وگوهای هسته ای وزیران خارجه ایران و آمریکا به وقت محلی با مذاکرات ظریف و کری از سر گرفته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۲    
اولین گام مدیران سینمایی دولت یازدهم بازگشایی خانه سینما بود. دولتمردان سینمایی دولت یازدهم در یک سال و نیم کوشیدند تا با حفظ اعتدال و جدال با تندروها آرامش را به اهالی سینما بازگردانند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۱:۵۱    
فرمانده پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۱:۲۱    
فیلترینگ هوشمند از جمله طرح هایی است که هرچند در دولت های قبل مطرح شد اما تا روی کار آمدن دولت جدید مسکوت باقی مانده بود و در این دولت پرونده آن بازگشایی شده و حتی وزارت ارتباطات برای اجرای سریع تر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۵    
محققان راهی برای استخراج طلا و سایر فلزات ارزشمند از فاضلاب یافته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۵    
رییس جمهور روسیه در پیامی خطاب به اجلاس سران کشورهای عربی که روز شنبه و امروز در شرم الشیخ در حال برگزرای است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۲    
منابعی در یمن از حملات شب گذشته نیروهای ائتلاف عربی و بمباران پایگاه های نیروهای وابسته به علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن در الصمع و أرحب واقع در شمال صنعاء خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۹    
تا به حال با خود فکر کرده اید که چگونه می توان از حملات هکرها به سیستم رایانه شخصی تان، تلفن همراه و ... در امان باشید؟ پلیس فتا هشدارهایی را در این خصوص به شهروندان ارائه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۹    
ظریف در صفحه فیس بوک خود نوشت: در مسیر رسیدن به راه حل های قابل قبول پیشرفت داشته ایم، ولی هنوز باید در مورد چند موضوع مهم کار کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۰:۵۷    
در پی زمین لرزه صبح امروز منوجان در استان کرمان، تیم های ارزیاب به محل حادثه اعزام شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۰:۳۶    
بورس تهران در سال 1393 یکی از پر ابهام ترین و متفاوت ترین سال های خود را سپری کرد؛ در این سال به دلیل ابهامات سیاسی و اقتصادی و برخی تصمیات دولت رکود عمیقی در بورس حاکم شد و سهامداران زیادی را متضرر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۰:۳۶    
مهدی حجت الاسلامی برای آخرین بار با پسرش وداع کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۰:۳۳    
رییس جمهوری در جریان سفر پروژه ای به جزیره قشم از طرح توسعه بندر بهمن بازدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۰:۳۳    
گفت وگوهای هسته ای وزیران خارجه ایران و آمریکا صبح روز یکشنبه به وقت محلی با مذاکرات ظریف و کری از سر گرفته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۰:۰۶    
علی مطهری در گفت وگویی، علاوه بر اظهار نظر خود درباره نتیجه عملکرد دولت روحانی در پرونده هسته ای ایران فارغ از نتیجه، برخی پشت پرده های روابط مجلس و دولت و انتخابات آتی مجلس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۰:۰۳    
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با نتیجه پرگل 8 بر 4 لبنان را شکست داد و مجوز حضور در جام جهانی پرتغال را بدست آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۰۹:۲۸    
رییس جمهوری اسلامی ایران شامگاه شنبه با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفتگو کرد و در این مکالمه تلفنی آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای و همکاری های دوکشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۰۹:۲۸    
محمد جواد ظریف در صفحه توییتر خود نوشت: در مذاکرات هر دو طرف باید انعطاف خود را نشان دهند. ما آن (انعطاف) را داریم و آمادگی داریم یک توافق خوب برای همه به دست آید ...
  • ۱