شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۲:۵۸May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 25 فروردین 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 1 فروردین 1394 آفتاب نیوز 2 فروردین 1394 آفتاب نیوز 3 فروردین 1394 آفتاب نیوز 4 فروردین 1394 آفتاب نیوز 5 فروردین 1394 آفتاب نیوز 6 فروردین 1394 آفتاب نیوز 7 فروردین 1394 آفتاب نیوز 8 فروردین 1394 آفتاب نیوز 9 فروردین 1394 آفتاب نیوز 10 فروردین 1394 آفتاب نیوز 11 فروردین 1394 آفتاب نیوز 12 فروردین 1394 آفتاب نیوز 13 فروردین 1394 آفتاب نیوز 14 فروردین 1394 آفتاب نیوز 15 فروردین 1394 آفتاب نیوز 16 فروردین 1394 آفتاب نیوز 17 فروردین 1394 آفتاب نیوز 18 فروردین 1394 آفتاب نیوز 19 فروردین 1394 آفتاب نیوز 20 فروردین 1394 آفتاب نیوز 21 فروردین 1394 آفتاب نیوز 22 فروردین 1394 آفتاب نیوز 23 فروردین 1394 آفتاب نیوز 24 فروردین 1394 آفتاب نیوز 25 فروردین 1394 آفتاب نیوز 26 فروردین 1394 آفتاب نیوز 27 فروردین 1394 آفتاب نیوز 28 فروردین 1394 آفتاب نیوز 29 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 فروردین 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۶    
رییس آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: با توجه به وزش باد در مناطق مختلف استان کیفیت هوای شهر اصفهان در وضعیت سالم قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۶    
این خواهران سه قلو که رافائلا، روچل و تاجیان باینی نام دارند علاوه بر آنکه چهره های همسانی دارند، سلایقشان نیز یکسان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جامعه ایرانی توقع زیادی از مردمان یزد دارد بر ضرورت الگو سازی برای کشور از سوی نخبگان یزدی تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۳    
رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت: اخیرا پیام هایی با عناوین "شما برنده شده اید" از طرف برخی ها به مشترکان تلفن های همراه ارسال می شود که هیچ کدام واقعیت ندارد و تمامی این پیامک ها از طرف کلاهبرداران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۳    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: همدلی و همزبانی میان دولت و ملت به معنای آن نیست که نقد و انتقاد از مواضع و تصمیمات و اقدامات نباشد، بلکه باید با رعایت انصاف ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۳    
عشق بهزاد کورم کرده بود هوش و هواس نداشتم. پدرم مرا نصیحت می کرد و می گفت:"مریم جان این پسر لیاقت تو و خانواده ما رو نداره."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۰    
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت حفظ توانمندی های علمی و فناوری کشور در تمام عرصه های انرژی صلح آمیز هسته ای تصریح کرد: مذاکره کنندگان هیچ گاه حقوق ملت ایران را فراموش نکرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۷    
در پیروزی 5-3 تیم ملی کشتی ایران مقابل آمریکا، بهنام احسان پور در وزن 61 کیلوگرم در یک دیدار زیبا و تماشایی باخت 5-0 را با برد 9-7 عوض کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۴    
جلسه 761 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۴    
عروسک شارلوت معروفترین شخصیت سینمایی چارلی چاپلین در فیلم ولگرد در اصل برای چاپلین طراحی و سال 1914 در آمریکا ساخته شد و این بازیگر معروف آن را به عنوان هدیه پذیرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۶    
نظری درباره کلاس های چندپایه نیز گفت: براساس جدول صفحه شش ساماندهی نیروی انسانی، در کلاس های چندپایه امسال تغییراتی بوجود آمده است و انتظار داریم به سمت کیفیت بخشی و عدالت آموزشی مورد انتظار حرکت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۶    
وی همچنین در پاسخ به این پرسش که "آیا او سعی دارد توافق اوباما با ایران را از بین ببرد؟" اظهار کرد: تنها به دنبال توافقی هستیم که تضمین دهد در آن منافع همه طرف ها و متحدان ما حفظ می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۲    
تاکنون خبرگزاری رسمی ایران، خبرگزاری ایرنا بود و باشگاه خبرنگاران نیز به عنوان خبرگزاری جدی گرفته نمی شد اما اکنون با راه اندازی خبرگزاری صداوسیما ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۲    
درکیا، حال عمومی این افراد را در زمان حاضر خوب ذکر کرد و گفت: مقداری از این شربت که در لیوان باقی مانده برای آزمایش به آزمایشگاه تحویل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۲    
این تجمع کنندگان خواستار رسیدگی فوری مجلس شورای اسلامی به این موضوع شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۳    
در آینده، میز رستوران ها کامپیوتری خواهد شد. با یک دکمه غذای مورد علاقه خود را سفارش می دهید و به سرعت آن غذا به میز شما تحویل داده خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۰    
مدیرکل بحران استانداری البرز از ارسال آذوقه به مناطق سیل زده استان از طریق بالگرد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۰    
سرویس امنیتی پلیس سوئد اعلام کرده که افزایش ناگهانی دانشجویان ایرانی در سوئد برای آنها مشکوک است و حدس می زنند که جوانان ایرانی برای دزدیدن اطلاعات مربوط به ساخت سلاح به این کشور رفته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۴    
کنسرت خوانندگان پاپ در سال 94 از اردیبهشت ماه امسال دوباره آغاز خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۴    
وویخ فیلیپ، نایب رییس مجلس نمایندگان چک که در رأس هیأتی مرکب از نمایندگان مجلس و بخش های اقتصادی – تجاری به کشورمان سفر کرده است با مجید تخت روانچی، معاون اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه ملاقات کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۰    
سرمربی استقلال می گوید این تیم با پیروزی برابر ملوان می تواند به قهرمانی امیدوار شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۷    
مقامات عربستان سعودی یک کارگر اندونزیایی را به جرم قتل یک زن سعودی گردن زدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۵    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای نشست با کارشناسان حقوقی را بسیار خوب برشمرد و گفت: مجموعه دیدگاه های مطرح شده در جلسه را جمع بندی، مکتوب و در طول مذاکرات استفاده خواهیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۵    
یک روزنامه آمریکایی با استناد به مدارکی گزارش کرد که دفتر تحقیقات فدرال موسوم به اف بی آی بر نقش احتمالی عربستان سعودی در حملات تروریستی 11 سپتامبر در آمریکا سرپوش گذاشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۲    
امروز فضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به واسطه ی حضور پرشور جمعی از دانشجویان 27 دانشگاه سراسر کشور متفاوت بود و آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز در این دیدار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۳    
صدراعظم آلمان با اشاره به توافق هسته ای ایران با 5 + 1 تصریح کرد: وافق بر سر این چارچوب، گام مهمی بود که البته باید تکمیل و نهایی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۳    
رییس شورای پول و اعتبار از ورود بانک مرکزی به حوزه بررسی ریسک پذیری بانک ها خبر داد و گفت: بانک مرکزی به منظور صیانت از سپرده های مردم، دامنه مجاز ریسک در عملیات بانک ها را تعیین می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۳    
شورای امنیت در قطعنامه امروز خود ارسال سلاح برای حوثی ها و نیروهای علی عبدالله صالح را در یمن ممنوع کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۳    
اعزام کاروان های متأهلی دانشگاهیان استان 15 فروردین انجام شد که در این اعزام 268 نفر از دانشگاهیان در قالب دو کاروان متأهلی به عمره مفرده اعزام شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۰    
مقام های فلسطینی و یکی از ساکنان اردوگاه یرموک روز سه شنبه گفتند که تروریست های داعش در برابر جنگجویان فلسطینی از اردوگاه یرموک در جنوب دمشق پایتخت سوریه عقب نشینی کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۰    
بهروز نعمتی سخنگوی هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل حزب علی لاریجانی گفت: این حزب تشکیل شده است و طی روزهای آینده آقای کاظم جلالی توضیحات کامل آن را ارائه خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۴    
رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی از ارائه خدمات غیر حضوری با سامانه پیامکی در خصوص استعلام نمره منفی، میزان تخلفات راننده و اخذ شناسه قبض جهت پرداخت جرایم خودرو خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۴    
وزیربهداشت از دیدار خود با رییس قوه قضاییه و دادستان تهران در مورد پرونده داروهای آلوده خبر داد و گفت: مسئولان قضایی منتظر نتیجه پزشکی قانونی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۱    
وزیر امور خارجه کشورمان در کنفرانس خبری در مادرید گفت : تصمیم روسیه به اجرای قرارداد فروش سامانه دفاع موشکی اس 300 به ایران، اقدامی مثبت در مسیری صحیح است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۱    
یک وکیل دادگستری گفت: بیانیه سوییس دارای ضمانت اجرای حقوقی است و باید آن را به عنوان سند حقوقی بشناسیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۵    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از عذرخواهی شفاهی و غیررسمی دولت عربستان به دلیل اذیت و آزار دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۸    
هواداران استقلال، خواننده زیرزمینی را از توهین به علی منصوریان پشیمان کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۸    
در حاشیه استفاده غیر متعارف از نرم افزارهای جدید اینترنتی و تلفن همراه.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۲    
فرهاد آزادی درباره نقص فنی در پرواز تهران-اهواز هواپیمایی ایران ایرتور، گفت: پرواز شماره 8056 در مسیر تهران - اهواز که در ساعت 19 و 30 دقیقه دیروز تهران را به مقصد اهواز ترک کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۲    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه گزارش این سازمان در خصوص رانت 2 میلیارد دلاری محرمانه است و حق افشای آن را نداریم، گفت: ما در حال بررسی آن هستیم و شورای رقابت نیز این موضوع را ارزیابی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که سرمربی پرسپولیس شدم و افتخاری است برای هر مربی که بتواند هدایت این تیم را برعهده بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۶    
پیمانکارانی که در ازای تحویل لاشه هر قلاده سگ، 15 هزار تومان دریافت می کنند و حتی از سوزاندن جسم نحیف یک توله سگ با اسید هم دریغ نمی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۶    
نهادهایی یهودی مثل کمیسیون روابط عمومی آمریکایی - اسراییلی (آیپک)، کمیسیون آمریکایی - اسراییلی، اتحادیه نمایندگان نهادهای اصلی آمریکایی - اسراییلی و اتحادیه یهودی های مقیم آمریکای شمالی در این دیدار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۶    
رئیسی گفت: این کار بسیار زشت و ناپسند که در جده روی داد از این جهت ناپسندی آن بیشتر شده است که دو مامور کشور عربستان آن را مرتکب شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۳    
تیم ملی کشورمان درگروه چهارم دوردوم مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی2018روسیه وجام ملت های آسیا 2019با تیم های عمان، هند، ترکمنستان و گوام همگروه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۰    
شاید تا به حال با صحنه های انباشت زباله در برخی محلات مواجه شده اید در این مواقع اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که شهرداری رسیدگی نکرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۰    
رئیس جمهور فردا چهارشنبه به منظور انجام پانزدهمین سفر استانی خود به استان گیلان می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۷    
نماینده دایم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی، گفت: مذاکرات ایران و آژانس در ادامه گفت وگوهای قبلی در رابطه با مسائل باقیمانده فیمابین، روز چهارشنبه برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۷    
در پی درخواست حزب جماعة اسلامی بنگلادش در تلاش برای به راه انداختن یک اعتصاب سراسری در اعتراض به اعدام رهبری ارشد حزب، دو فعال دانشجویی به ضرب گلوله کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۱    
رئیس بخش مسمومیت بیمارستان نور علی اصغر اصفهان گفت: مادری که شربت ضد سرفه را با شربت متادون اشتباه گرفته بود سبب مرگ کودک هشت ساله اش شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۲    
نقشینه درباره وضعیت جوی استان تهران افزود: آسمان پایتخت برای امروز کمی تا قسمتی ابری و برای فردا رشد ابر و 5 شنبه شب رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۵    
آفتاب : منبع: ویژه نامه طنز روزنامه قانون منبع: ویژه نامه طنز روزنامه قانون
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۲    
سمیه که از روز جمعه (همزمان با روز مادر) دیگر به سختی نفس می کشید توسط مادرش به بیمارستان برده شد، تا شاید امیدی به درمانش باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۹    
فهرست یارانه پرداختی به سایت های خبری دارای مجوز و خبرگزاری های بخش خصوصی برای سال 93 منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۹    
طبق برنامه ریزی های انجام شده تا 10 روز آینده روزانه به طور متوسط 11 پرواز از عربستان به کشور انجام خواهد تا تمام زائران عمره مفرده به میهن اسلامی بازگردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۶    
وزیر امور خارجه ایران با اشاره گفتگوهای هسته ای سوئیس: به توافق بسیار نزدیک هستیم، اما یکی نگارش متن توافق و دیگری تغییر الگوی ذهنی طرف مقابل درباره تحریم ها، حائز اهمیت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۰    
بازاریابی بین المللی کیفی و کمی محصولات خودرو توسط خودروسازان بزرگ داخلی در راستای افزایش صادرات که از مهمترین انتظارات دولت در توسعه صادرات غیر نفتی است بدون پرداخت هزینه امکان پذیر نخواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۰    
روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز نوشت: سرمایه گذاران خارجی بی صبرانه مشتاق بازگشت به بازار پرسود اقتصاد ایران هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۸    
معاون اجرایی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی گفت: مراسم ویژه گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران 29 فروردین ماه با رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح در جوار حرم امام خمینی (ره ) برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی حفظ دستاوردهای صنعت هسته ای و به حداقل رساندن نگرانی های طرف مقابل را مبنای مذاکرات با 1+5 عنوان کرد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۸    
خبرگزاری رویترز در خبری از مادرید، نوشت:محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که به اسپانیا سفر کرده است، طرحی چهار مرحله ای را برای پایان دادن به درگیری های یمن ارائه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۵    
رئیس بازرسی سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از دستگیری یک باند جاعل در فرآیند معافیت پزشکی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۵    
مدیرعامل توتال اعلام کرد: ایران دومین ذخایر گازی جهان پس از روسیه را در اختیار دارد و به محض برداشته شدن تحریم ها به ایران می آییم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۵    
قیمت کلیه که تا آخرین روزهای سال 93 بالغ بر 9 میلیون تومان بود بدون هیچ اطلاع رسانی جامع و روشنی به 15 میلیون تومان افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۳    
قرعه کشی مقدماتی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در کشور مالزی برگزار می شود و شیخ سلمان رییس کنفدراسیون در آن غیبت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۳    
علی مطهری از بایکوت خبری آیت الله هاشمی رفسنجانی در رسانه ملی انتقاد کرد و گفت: ما باید به کسی مثل آقای هاشمی که از یاران امام خمینی بودند اعتماد و خاطرات او را مورد قبول کنیم و الا اساسا باید در اصل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۹    
رییس کلانتری 108نواب از دستگیری دو سارق که در پوشش مسافربر اقدام به جیب بری از مسافران کرده بودند، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۹    
تصادف مرگبار دیشب در جاده کمربندی آستارا به اردبیل، منجر به مرگ دو نفر و مجروح شدن 4 نفر از هموطنانمان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۹    
نخست وزیر عراق در حالی که امروز (سه شنبه) در سفری رسمی و در راس هیاتی وزارتی وارد واشنگتن شده است، اعلام کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۱    
تیم ملی ایران حریفان خودش در مرحله انتخابی جام جهانی را شناخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۹    
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از آزادی سیاسی با او دیدار و تماسی نداشته ام.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۶    
رئیس سازمان حفظ نباتات گفت: تولید و واردات قرص برنج در کشور ممنوع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۳    
پدر این خانواده که به موادمخدر اعتیاد داشته از همسرش تقاضای پول می کند و وقتی با مخالفت او مواجه می شود روی زن بیچاره و همچنین دختر هشت ساله و پسر چهارساله شان اسید می ریزد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۰    
همچنین باشگاه بارسلونا به اتهام برخی تخلف های مالیاتی و مالی بین سال های 2011 تا 2014 نیز باید 11.4 میلیون یورو غرامت بپردازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۰    
بستنی های کارخانه ای و بسته بندی که همیشه طرفداران زیادی دارد به طور متوسط بین 500 تا 2500 تومان فروخته می شود. البته بستنی های لیوانی که وزن بیشتری دارند بالای 4000 تومان قیمت دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۹    
دو قاچاقچی زن با جاسازی مواد مخدر از نوع هروئین در وسایل همراه خود قصد داشتند آن را به کرمانشاه منتقل کنند که توسط عوامل پلیس مبارزه مواد مخدر پس از ورود به شهر همدان دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۶    
دادستان بابلسر تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه و ورود به منزل مورد نظر با جنازه غرق در خون مردی به نام (م.ع) 77 ساله مواجه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۳    
آفتاب : منبع: فیسبوک
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۶    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان این که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی امشب وارد تهران می شوند، گفت: از نظر ما هیچ موردی بدون پاسخ نمانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۶    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آنچه که آمریکایی ها به عنوان فکت شیت منتشر کردند یک تفسیر بر اساس برداشت نادرست آنها از بیانیه و مذاکرات سوئیس است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۳    
در پی دستور 'ولادیمیر پوتین' رییس جمهوری روسیه برای لغو ممنوعیت فروش سامانه موشکی اس 300 به ایران، سران تل آویو و برخی اعضای کنگره آمریکا عصبانیت خود را از این بابت ابراز کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۰    
29 مامور دیگر پلیس در ترکیه به اتهام شنودهای غیرقانونی و انتساب به جماعت گولن دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۴    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان از سفر هیئتی از آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۷    
سایت رجانیوز ارگان جبهه پایداری در گزارشی به شدت از علامه خطاب شدن سید حسن خمینی اظهار نگرانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۱    
طلا در بازار جهانی تحت تاثیر صعود ارزش دلار که تقاضای خریداران برای این فلز ارزشمند را محدود کرد، به پایین 1200 دلار سقوط کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه علنی امروز اولین کارت زرد خود را از مجلس گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۹    
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آخرین وضعیت اجرای اپرای سعدی گفت: در حال بررسی مساله هستیم و تلاش می کنیم با کارگردان و تهیه کننده ی نمایش به توافقی برسیم که اصل کار از بین نرود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۰    
طغیان رودخانه کرج، 25 کیلومتر از جاده چالوس را با خود برد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۰    
مدیر کل فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام کرد: با دستور سازمان حج و زیارت کل پروازهای عمره تا اطلاع بعدی لغو شده است و از این رو فرودگاه امام تا اطلاع ثانوی هیچ پرواز عمره ای نخواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۷    
مذاکرات هسته ای میان ایران و قدرت های جهانی احتمالا برای بار سوم تمدید می شود؛ زیرا که شانس دست یابی به توافق نهایی دور از انتظار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۳    
نقشینه درباره وضعیت آب و هوایی تهران گفت: تهران در سه روز آینده آسمان صاف و آفتابی همراه با وزش باد دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۰    
نخستین نشست خبری سخنگوی دولت صبح امروز(سه شنبه) در نهاد ریاست جمهوری آغاز شد. سخنگوی دولت طی نشست خبری که امروز متفاوت از سایر نشست های او برگزار شد مهم ترین اقدامات دولت در موضوع بودجه را تشریح کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۶    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای روز جاری (سه شنبه) اعلام کرد که براین اساس نرخ بانکی 28 ارز نسبت به روز گذشته (دوشنبه) افزایش و قیمت 9 واحد پولی کاهش یافت البته نرخ دو ارز نیز تغییری نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۳    
اورلی آزولای، روزنامه نگار آمریکایی اسرائیلی تبار، که سفرش به ایران با واکنش تند محافظه کاران رو به رو شده است، به بی بی سی می گوید بیش از هر چیز به عشق دیدن اصفهان به ایران رفته بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۱:۱۱    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از رفع مشکل و بازگشایی منطقه هزارچم در محور کرج چالوس در محدوده استان مازندران و همچنین بازگشایی محور فشم خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۷    
جلسه سخنگوی دولت دقایقی پیش آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۶    
با وجود تلاش و انگیزه برای مشارکت اجتماعی مردم در سایه موسسات مردم نهاد ما با استانداردهای جهانی و حتی کشورهای همسان فاصله داریم در حال حاضر به نسبت بیست هزار جوان تنها یک موسسه مردم نهاد وجود دارد ...
  • ۱