یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۰:۳۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 6 فروردین 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 1 فروردین 1394 آفتاب نیوز 2 فروردین 1394 آفتاب نیوز 3 فروردین 1394 آفتاب نیوز 4 فروردین 1394 آفتاب نیوز 5 فروردین 1394 آفتاب نیوز 6 فروردین 1394 آفتاب نیوز 7 فروردین 1394 آفتاب نیوز 8 فروردین 1394 آفتاب نیوز 9 فروردین 1394 آفتاب نیوز 10 فروردین 1394 آفتاب نیوز 11 فروردین 1394 آفتاب نیوز 12 فروردین 1394 آفتاب نیوز 13 فروردین 1394 آفتاب نیوز 14 فروردین 1394 آفتاب نیوز 15 فروردین 1394 آفتاب نیوز 16 فروردین 1394 آفتاب نیوز 17 فروردین 1394 آفتاب نیوز 18 فروردین 1394 آفتاب نیوز 19 فروردین 1394 آفتاب نیوز 20 فروردین 1394 آفتاب نیوز 21 فروردین 1394 آفتاب نیوز 22 فروردین 1394 آفتاب نیوز 23 فروردین 1394 آفتاب نیوز 24 فروردین 1394 آفتاب نیوز 25 فروردین 1394 آفتاب نیوز 26 فروردین 1394 آفتاب نیوز 27 فروردین 1394 آفتاب نیوز 28 فروردین 1394 آفتاب نیوز 29 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 فروردین 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۲۳:۵۱    
آفتاب : به نقل از خبرگزاری رویترز از مسکو ، کرملین روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در گفتگوی تلفنی با حسن روحانی همتای ایرانی خود توقف فوری اقدامات نظامی در یمن را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۲۳:۵۱    
گفت و گو با دکتر علی اکبر صالحی در آستانه سفر دوم او به ژنو صورت گرفت. قرار اول ما با ایشان به دلیل سفر اول تغییر کرد و به بعد از این سفر موکول شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۲۳:۴۵    
نبیل العربی دبیرکل اتحادیه عرب روز پنجشنبه حمایت کامل خود را از مداخله نظامی به رهبری عربستان سعودی در حمایت از رئیس جمهور مستعفی یمن در برابر پیشروی جنبش انصار الله اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۲۳:۴۳    
ترکیب تیم ملی کشورمان برای دیداری تدارکاتی مقابل شیلی اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۲۳:۳۴    
سرمربی حریف تراکتورسازی با پیروزی اخیر تیم تحت رهبری اش مقابل النصر در لیگ حرفه ای عربستان به رکورد کم سابقه ای دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۲۳:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال شیلی گفت: دیدار با ایران را برای اهداف خاصی برگزار می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۹:۵۳    
مقامات سودان اعلام کردند از حملات ائتلاف عربی علیه یمن حمایت می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۹:۵۰    
رویترز به نقل از منابع آگاه مدعی شد که ایران 30 میلیون بشکه از نفت تولیدی خود را بر روی آب در نفتکش های غول پیکر خود ذخیره سازی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۹:۴۱    
تعدادی از مصدومان این حادثه با کمک امدادگران و نجاتگران هلال احمر به صورت سرپایی مداوا شده و سه تن دیگر که جراحت بیشتری داشتند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۹:۳۸    
رویترز اعلام کرد عربستان هشدار داده است در صورت نزدیک شدن نفتکش های دیگر کشورها به بنادر یمن صادرات نفت خاورمیانه را قطع خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۹:۳۲    
نویسنده آمریکایی تاکید کرد وقت آن است آمریکا به تحریمها علیه ایران پایان دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۹:۲۹    
خبرنگار العالم از اسارت چند تفنگدار سعودی در مناطق مرزی عربستان با یمن خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۹:۱۷    
جان بولتون ، نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه در یادداشتی در روزنامه نیویورک تایمز نوشته است: برای جلوگیری از بمب ایران این کشور را بمباران کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۹:۱۲    
هرسین از شهرستان های استان کرمانشاه می باشد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۹:۰۶    
مایکروسافت هنوز درباره نسخه مینی تبلت خود بنام سرفیس 10 اینچی تصمیمی نگرفته اما شایعات درباره ورود نسل بعدی یعنی سرفیس پرو 3 داغ شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۹:۰۰    
کلیه سامانه های بانک ملت ایمن بوده و هیچ مشکلی در خصوص امنیت سایت های بانکداری الکترونیکی این بانک وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۸:۴۸    
بریس روبَن، دادستان شهر مارسی، روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که کمک خلبان ایرباس آلمانی در زمانی که خلبان اصلی خارج از کابین بوده در را قفل کرده و دیگر اجازه ورد به کابین را به هیچ کس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۸:۳۷    
توفیقی معتقد است که در دوران سرپرستی وزارت علوم توانست با نمایندگان مجلس تعامل خوبی پیدا کند و همین باعث رای اعتماد به فرجی دانا به عنوان وزیر علوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۸:۲۸    
حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی به پرسشی درباره فایده صلوات بر خاندان پیامبر پاسخ گفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۸:۲۲    
اتحادیه علمای یمن از مردم این کشور خواست که سلاح به دست گرفته و در جهاد مقدس علیه تجاوز عربستان و همپیماناش به یمن شرکت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۸:۱۱    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری با اشاره به حمله نظامی عربستان سعودی به یمن سه دلیل عمده برای این اقدام را بر شمرده و توصیه کرده است که اعراب بهتر است راه های منطقی تری را برای رفع نگرانی های خود به کار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۷:۵۹    
ستاره تیم ملی آرژانتین با بلندقامت ترین بازیکن تاریخ NBA عکس یادگاری گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۷:۵۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: 6 شکارچی متخلف در چند روز گذشته در استان دستگیر شدند و 6 قبضه سلاح آنان نیز توقیف شد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۷:۴۵    
وزارت امور خارجه ترکیه از تجاوز نظامی عربستان سعودی علیه حوثی ها (انصارالله) در یمن حمایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۷:۴۲    
وزیر آموزش و پرورش در سفر به شهر قم ضمن بازدید از ستادهای اسکان آموزش و پرورش، گفت: اخلاق کریمانه ، رسیدگی مناسب و استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش برای فرهنگیان به کار گرفته شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۱    
بر اساس تازه ترین گزارش ها در مورد چگونگی سقوط هواپیمای 320A شرکت هواپیمایی جرمن وینگز آلمان، به نظر می رسد که کمک خلبان عمدا موجب سقوط هواپیمای جرمن وینگز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۸    
گروه ترورستی داعش شامگاه چهارشنبه تصویری از جسد یک سرهنگ بازنشسته در ارتش لیبی را در حالی که تکه تکه شده و سرش از تنش جدا شده را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۰    
مذاکرات ایران و آمریکا که در سه سطح صبح پنج شنبه در لوزان آغاز شد، دقایقی قبل پایان یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۷:۰۹    
عربستان سعودی چهارشنبه شب هواپیماهای جنگی خود را برای بمباران مواضع کمیته های مردمی در عملیاتی که بنابراعلام ریاض در آن بیش از 10 کشور حضور دارند، اعزام کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۷:۰۳    
گلچینی از برترین آثار دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران با موضوع پیری!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۶:۵۵    
باشگاه بارسلونای اسپانیا جهت ابراز همدردی با خانواده قربانیان حادثه پرواز خطوط هوایی ژرمن وینگز سه روز عزای عمومی اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۶:۵۳    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و جان کری وزیر امور خارجه آمریکا امروز پنجشنبه در لوزان سوئیس دیدار و گفت وگو کردند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۶:۱۸    
مدیرکل راه آهن خراسان رضوی از جا به جایی 550 هزار مسافر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون از طریق ناوگان ریلی در مسیر مشهد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۶:۱۸    
شبکه المسیره یمن دقایقی پیش اعلام کرد جنگنده های عربستان بار دیگر با تجاوز به خاک یمن، مناطق شمالی این کشور را هدف قرار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۶:۱۵    
رضا رشیدپور، مجری شناخته شده ی تلویزیونی نسبت به یادداشتی در یکی از رسانه ها که در آن مجریانی بی سواد خوانده شده اند گلایه کرد و درباره ی ماجرای آزاده نامداری و فرزاد حسنی توضیحی داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۶:۱۵    
وزارت بهداشت یمن امروز پنجشنبه اعلام کرد بر اثر تجاوز نظامی هواپیماهای عربستان به خاک یمن ، 18 شهروند یمنی کشته و 24 تن دیگر زخمی شدند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۶:۱۲    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از وقوع یک تصادف زنجیره ای در محور کرمانشاه به اسلام آباد غرب خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۶:۱۲    
دادگاه جنائی مصر، محاکمه رئیس جمهور اسبق این کشور و 10 تن دیگر از اعضای اخوان را به اتهام جاسوسی برای قطر آغاز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۶:۱۲    
مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بارش برف در ارتفاعات و باران در پایتخت تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۶:۰۹    
یک کارشناس مسایل خاورمیانه با اشاره به احساس خطر عربستان و کشورهای همسو در حمله به یمن گفت که هدف از این حمله تلاش برای ممانعت از تثبیت جایگاه ایران در منطقه به عنوان قدرت اول است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۸    
وزارت خارجه چین اعلام کرد که نسبت به اوضاع نابسامان یمن به شدت نگران است. مسکو نیز نگرانی شدید خود را ابراز کرده و اعلام کرد که برای دست یابی به سازش سیاسی برای بحران یمن با تمامی طرف ها در این کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در زمینه های فنی به فهم مشترک رسیده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۶    
زادروز خسرو شکیبایی، شاید بهانه خوبی باشد برای این که روایت داریوش مهرحویی از کار کردن با این بازیگر را مرور کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۶    
آفتاب : سایت صدای اقتصاد نوشت: در حالی که در ماه های گذشته برخی از شرکت های بیمه برای پایین نگهداشتن نرخ دیه سال 94 اقدام به واردات شتر و پرورش آن کرده بودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۳    
در صورت نهایی شدن نتیجه مذاکرات هسته ای، تحولات تازه ای در بازار ارز رخ می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۶    
کندلوس، روستایی است از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر با قدمت چهار هزار ساله .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۳    
دیدار وزرای خارجه ایران و آمریکا به همراه معاونانشان و با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دقایقی پیش در لوزان آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۳    
هر دلار آمریکا در بازار غیررسمی امروز 3400 تومان و هر یورو 3740 تومان داد و ستد می شود و همچنین هر قطعه سکه امامی 960 هزار تومان ارزش گذاری شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۳    
اینها تنها چند تصویر از آن چیزی است که رژیم عربستان سعودی حمله به مراکز نظامی در یمن خوانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۳    
وزیر دفاع سعودی بامداد امروز دستور حمله هوایی و زمینی به یمن را صادر کرد. این عملیات که با پشتیبانی و چراغ سبز آمریکا صبح امروز آغاز شده است "طوفان اراده" نامیده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۰    
عربستان سعودی در توجیه اقدام نظامی خود دریمن،دستیابی حوثی ها به موشک های بالستیک، نیروی هوایی و به طور کلی مسائل امنیتی منطقه ای عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۰    
نیویورک تایمز به نقل از مسئولان تحقیق سقوط هواپیمای آلمانی در جنوب فرانسه نوشته که یکی از دو خلبان هواپیما به هنگام سقوط خارج از کابین بوده و نتوانسته به کابین برگردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۰    
مجموعه های کلاه قرمزی و عموپورنگ از امروز روی آنتن شبکه دو می روند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۵:۱۷    
وزیر امورخارجه کشورمان ،در واکنش به حمله نظامی عربستان به یمن گفت: از ابتدای بحران یمن خواهان گفت وگو بین همه گروههای یمنی برای وحدت ملی و ایجاد یک حکومت فراگیر و همچنین مبارزه با افراط و تروریسم و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۵:۱۷    
یک مسئول آمریکایی از احتمال توافق هسته ای تا روز سه شنبه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۳:۰۳    
خاکریز اصلی را در هر نبردی فتح کنید پیروز میدان خواهید بود. مذاکره کنندگان ایران در طول ماه های گذشته در مسیر گفت و گو های هسته ای از خاکریزها و معابر متعددی گذشته اند اما به نظر می رسد خاکریز اصلی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۲:۵۸    
دقایقی پیش نیروهای امدادی شهرستان ابهر موفق شدند سه کوهنورد را که در ارتفاعات چرگر گرفتار برف شده بودند را نجات دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات دختر جوان در تصادف شب گذشته اتوبان همت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۲:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، حملۀ سعودیها به یمن را گامی خطرناک و مغایر با مسولیت های بین المللی در احترام به حاکمیت ملی کشورها دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۹    
کاخ سفید با صدور بیانیه ای تاکید کرد در نبرد امروز کشورهای عربی برضد یمن نظامیان آمریکایی حضور مستقیم نخواهند داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۹    
محور هراز در استان مازندران که به علت رانش زمین در منطقه ابتهاج مسدود شده بود لحظاتی پیش بازگشایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۳    
تصویر مزار سکینه پیوندی را در کنار آرامگاه پدر رئیس جمهور مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه تصادف در بزرگراه شهید همت خبر داد و گفت: در این حادثه راننده خودرو پراید مصدوم و برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۰    
پخش سریال تعبیر وارونه یک رویا که قرار بود از 20 فروردین ماه 94 به روی آنتن برود ، به تعویق افتاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۰    
فرمانده پلیس راه کشور از بازگشایی محور هراز در استان مازندران خبر داد و گفت: این محور که به علت رانش زمین در منطقه ابتهاج از روز گذشته مسدود شده بود از ساعت 10 صبح امروز (پنجشنبه) بازگشایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۰    
نیمار ، مارسلو و روبینیو در کنار همدیگر پیش از بازی مقابل فرانسه عکس سلفی گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۲:۰۷    
فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس شامگاه چهارشنبه گفت: در چند هفته گذشته مذاکره کنندگان گروه پنج به علاوه یک با ایران پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند و توافق قابل حصول است اگر ما به این مسیر ادامه دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۵۳    
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که تنفس هوای آلوده احتمال ابتلا به سکته مغزی را افزایش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۵۳    
کارشناس هواشناسی خروج سامانه بارشی از کشور را بعد از ظهر شنبه ( هشتم فروردین ) پیش بینی کرد و گفت: بارندگی در استان های نیمه شمالی و بخشی از استان های جنوبی کشور تا شنبه ادامه خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۵۰    
آفتاب : دکتر عباس تدین وکیل فرزاد حسنی در مطلبی که برای پارسینه ارسال کرد نوشت: هرچند طرح مسایل و موضوعات شخصی و خانوادگی به ویژه از سوی هنرمندان و مشاهیر جامعه و دامن زدن به آن در سطح رسانه ها و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۵۰    
دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 در حالی از صبح پنجشنبه ششم فروردین در لوزان آغاز می شود که بسیاری از رسانه های دنیا به نقل از مقامات کشورهای غربی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۴۸    
یکی از اعضای شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن از شلیک اولین موشک به سوی عربستان سعودی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۴۲    
کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در راستای حمایت از دولت مستعفی در یمن و مقابله با جنبش مردمی انصارالله، عملیات "طوفان کوبنده" را علیه یمن به راه انداخته و حملات هوایی خود در این کشور را آغاز کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۹    
روزنامه AS اسپانیا ثروتمندترین بازیکنان و مربیان دنیای فوتبال را معرفی کرد که لیونل مسی ستاره بارسلونا و ژوزه مورینیو سرمربی چلسی در صدر قرار گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۶    
یک باند سارقان حرفه ای که در سطح شهرستان های استان البرز اقدام به سرقت از منازل می کردند از سوی پلیس آگاهی شهرستان فردیس دستگیر و به 99 فقره سرقت اعتراف کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۶    
فرمانده انتظامی بندرلنگه از کشف 122 کیلوگرم حشیش از یک دستگاه اتوبوس مسافری در این شهرستان طی 48 ساعت گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۶    
مقامات عربستان سعودی روز پنجشنبه اعلام کردند مصر، مغرب، اردن، سودان و پاکستان برای شرکت در عملیات نظامی بر ضد انصارالله در یمن داوطلب شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۳    
رییس مرکز پژوهش های مجلس با تاکید بر اینکه منتقدین مذاکرات هسته ای باید نقدهایشان را با حفظ منافع ملی مطرح کنند گفت که می توان دلواپس و نگران بود، اما این دلواپسی باید نسبت به رفتار غرب باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۳    
محققان فرانسوی می گویند که اطلاعات قابل استفاده ای از دستگاه ضبط صدای پرواز خطوط جرمن وینگز استخراج شده اما تاکنون سرنخی در مورد علت حادثه به دست نیامده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۳    
اخیرا عکسی قدیمی از چند بازیکن سابق تیم ملی در فضای اجتماعی منتشر شد که بازتاب زیادی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۰    
حسن غفوری فرد معتقد است که دولت احمدی نژاد هیچ شباهتی با دولت شهید رجایی نداشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه به نقل از منابع سعودی اعلام کرد که 100 فروند هواپیمای جنگی و 150 هزار نظامی سعودی در تجاوز نظامی این کشور به خاک یمن شرکت دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۷    
این آخرین عکسی است که دو خبرنگار ایرانی که در سانحه هوایی جنوب فرانسه کشته شدند، همراه با همکاران دیگرشان انداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۷    
پلیس هنگ کنگ گزارش داد در پی مفقود شدن والدین هنگ کنگی ، فرزند آنان در اتهام با قتل آنان دستگیر و محاکمه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۷    
رئیس جمعیت هلال احمر شادگان گفت: پنج نفر در پی تصادف دو دستگاه خودرو در محور دارخوین به شادگان کشته و دو نفر زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۴    
معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا دقایقی پیش به گفت وگو پرداختند و قرار است رایزنی ظریف و کری به همراه صالحی و مونیز و با حضور عراقچی، روانچی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۲    
حمله به یمن در حالی صورت گرفت که انصارالله پس از کنترل خود بر صنعا، در حال پیشروی به سمت مقر دولت عبدربه منصور هادی در جنوب این کشور هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۲    
تصویر زیر که نمایی از پشت صحنه سریال حکایت میرزا یحیی به کارگردان حمید لبخنده تولید سال 1374 است در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۱۹    
براساس آخرین آمار ها، همه ساله 3 میلیارد نفر در سراسر جهان با هواپیما پرواز می کنند، و سفر هوایی یکی از امن ترین راههای سفر است. احتمال مرگ در یک سفر هوایی 1 در 9 میلیون است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۱۶    
رییس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان شهرستان آمل از مسدود شدن دوباره جاده هراز در منطقه زیارباغ بر اثر ریزش سنگ های معلق از کوه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۱۴    
وزیر امورخارجه انگلیس در اظهاراتی که روز پنجشنبه انتشار یافت، هشدار داد که عدم موفقیت در تضمین توافق هسته ای با ایران به منزله شروع یک رقابت تسلیحات هسته ای در منطقه خاورمیانه خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۰:۱۴    
رییس مرکز مدیریت راه های استان البرز از بارش برف و ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس خبر داد و گفت: این بارش ها، تردد خودروها را در این مسیر کند کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۰۳:۲۴    
دادگاه عالی انگلیس در حال رسیدگی به شکایت مطرح شده از سوی بانک ملت ایران علیه وزارت دارایی انگلیس، به دلیل خسارت سنگین وارد شده به آن به دلیل تحریم های دولت این کشور است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۰۳:۱۸    
کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی درگذشت دو خبرنگار ورزشی را تسلیت گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۰۳:۱۲    
مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۰۳:۰۳    
در یکی از مهمترین بازی های دوستانه فوتبال ، تیم ملی استرالیا در خانه قهرمان جهان موفق شد این تیم را متوقف کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۰۳:۰۳    
7 فروردین ماه تولد خسرو شکیبایی است؛ بازیگری که هفتمین روز بهار به دنیا آمد و عاشق قطعه بهار دلنشین بنان بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۰۲:۵۷    
آلزایمر شایعترین نوع زوال عقل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۰۲:۵۷    
نشست سید عباس عراقچی و وندی شرمن به منظور هماهنگی درباره مذاکرات هسته ای پیش رو دقایقی پیش در لوزان سوئیس آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۰۲:۵۱    
معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان البرزگفت : براثر سقوط یک دستگاه خودرو پراید به داخل دره درجاده کرج - چالوس دو نفر کشته شدند.
  • ۱