یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۵:۰۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 21 فروردین 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 1 فروردین 1394 آفتاب نیوز 2 فروردین 1394 آفتاب نیوز 3 فروردین 1394 آفتاب نیوز 4 فروردین 1394 آفتاب نیوز 5 فروردین 1394 آفتاب نیوز 6 فروردین 1394 آفتاب نیوز 7 فروردین 1394 آفتاب نیوز 8 فروردین 1394 آفتاب نیوز 9 فروردین 1394 آفتاب نیوز 10 فروردین 1394 آفتاب نیوز 11 فروردین 1394 آفتاب نیوز 12 فروردین 1394 آفتاب نیوز 13 فروردین 1394 آفتاب نیوز 14 فروردین 1394 آفتاب نیوز 15 فروردین 1394 آفتاب نیوز 16 فروردین 1394 آفتاب نیوز 17 فروردین 1394 آفتاب نیوز 18 فروردین 1394 آفتاب نیوز 19 فروردین 1394 آفتاب نیوز 20 فروردین 1394 آفتاب نیوز 21 فروردین 1394 آفتاب نیوز 22 فروردین 1394 آفتاب نیوز 23 فروردین 1394 آفتاب نیوز 24 فروردین 1394 آفتاب نیوز 25 فروردین 1394 آفتاب نیوز 26 فروردین 1394 آفتاب نیوز 27 فروردین 1394 آفتاب نیوز 28 فروردین 1394 آفتاب نیوز 29 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 فروردین 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۳:۴۸    
فرمانده انتظامی شهرستان لارستان استان فارس از دستگیری کارمند متخلف یکی از شعب بانکی که با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود 10 میلیارد ریال اختلاس کرده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۳:۴۵    
استقلال با تساوی در مقابل ذوب آهن عملا حضور در کورس قهرمانی را از دست داد اما نتایج روز یک شنبه لیگ برتر می تواند تیم آبی پوش را از سهمیه لیگ قهرمانان هم دور کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۳:۲۱    
تام کاتن سناتور تندروی آمریکایی مدعی شد که حمله نظامی به تاسیسات هسته ای ایران می تواند توانایی هسته ای این کشور را فلج کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
مارک لندیس حرفه خود به عنوان جاعل آثار هنری را در اوایل دهه هشتاد میلادی آغاز کرد. او چند تابلوی نقاشی به موزه کالیفرنیا اهدا کرد و به آنها گفت که تابلوها آثار مینارد دیکسون نقاش سرشناس آمریکایی قرن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۲:۴۸    
تندبادی با سرعت 74 کیلومتر در ساعت روز جمعه شهرستان مرزی مهران در جنوب غربی استان ایلام را در نوردید و مشکلاتی برای مردم این منطقه ایجاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۲:۴۸    
یک مقام عراقی در استان نینوا اعلام کرد که تروریست های داعش 10 پزشک عراقی را در نزدیکی شهر موصل در شمال عراق اعدام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۲:۴۵    
وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که در خصوص رفع پاره ای از مشکلات و نیز توسعه همکاری ها در پروژه های نفتی با طرف چینی، نتایج مثبت و تفاهمات خوبی حاصل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۲:۱۲    
باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا و رائول کاسترو رییس جمهوری کوبا در آستانه اجلاس کشورهای آمریکایی در کشور پاناما و هم زمان با تلاش ها برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک میان واشنگتن و هاوانا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۲:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید اعتراض هواداران تیمش به استقلالی ها طبیعی است و او این اعتراضات را خودجوش می داند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۹    
خطیب جمعه قم با قدردانی از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی باید چراغ راه مذاکره کنندگان باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۶    
دیوار مجازی کاخ سفید یک بار دیگر شکسته شد و باز هم روس ها متهم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۳    
استاندار سیستان وبلوچستان در فیس بوک گزارش و عکس هایی از سفر به عمان و پاکستان به همراه محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۴    
یک گروه موسیقی محلی و دیگر گروه دنگ شو که برای اولین بار در شبکه های سیما، به صورت زنده چند قطعه از آثارشان را اجرا کردند.برای اولین بار در این شبکه تصویری از سازهای ایرانی نشان داده شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۰    
سخنگوی وزیر کشور درباره صدور مجوز برای حزب اصلاح طلب اتحاد ملت ایران گفت: اعضای کمیسیون ماده 10 احزاب ملاحظاتی را درباره استعلام مربوط به این حزب دارند که قرار شد استعلامات تکمیل شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۰    
هواداران تیم فوتبال استقلال پس از تساوی این تیم مقابل ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر بازیکنان این تیم را هو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۴    
تلاش دو تیم فوتبال استقلال و ذوب آهن به تساوی یک بر یک منتهی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۴    
برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید پرسپولیس روز دوشنبه وارد تهران می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۹    
مجلس ترحیم همسر آیت الله خاتمی نماینده سابق ولی فقیه در استان یزد عصر جمعه با حضور شخصیت های مختلف سیاسی در تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۷    
یک عضو مجمع روحانیون مبارز در مورد ماجرای فرودگاه جده و تعرض دو مامور عربستان به دو نوجوان عمره گذار ایرانی گفت: کاری که نسبت دادند اگر آن ها انجام داده باشند از نظر اسلام حکمش اعدام است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۹:۳۹    
زلزله ای به بزرگی 3.9 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بعد از ظهر امروز جمعه حوالی شنبه در استان بوشهر را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۹:۳۶    
مادر حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۹:۱۸    
مراسم هفتمین روز درگذشت مادر رییس دولت اصلاحات در محل مسجد امیرالمومنین تهران با حضور شخصیت ها و چهره های مختلف کشور برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۹:۱۵    
دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و راه آهن با تساوی یک بر یک دو تیم جریان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۸:۵۱    
تیم ملی فوتبال ایران پس از جدایی کارلوس کی روش، حتما نیازمند یک مربی بزرگ خارجی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۸:۴۱    
وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص اینکه انتقادات درباره حوزه کتاب به کجا رسیده است، تصریح کرد: در مورد این مسائل اینجا جای سخن گفتن نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۸:۰۵    
مدیرعامل باشگاه النصر عربستان در اظهارنظر مضحکانه ای هواداران پرسپولیس را نژادپرست خواند و گفت در این راستا شکایتی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۸:۰۳    
با اعلام آخرین رنکینگ فیفا همه نگاه ها درآسیا به قرعه کشی روز سه شنبه خواهدبود. براساس مدل جدید برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی و مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا در هم ادغام شده و به همین دلیل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۸:۰۳    
گروه تروریستی داعش در ادامه جنایاتش در عراق 15 نفر از جمله چند زن و کودک را اعدام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۸:۰۰    
باریک ترین خانه دنیا در ژاپن قرار دارد. مساحت زیربنای این خانه که توسط کوتا میزوشی طراحی شده، 594 فوت مربع است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۰    
مطالعات محققان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا نشان می دهد که مکمل های اسید فولیک از بروز بیماری های قلبی عروقی به ویژه در تابستان، در سالمندان جلوگیری می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۷    
سناتور ارشد آمریکایی موضع گیری های وزیر خارجه این کشور درباره ایران را متوهمانه خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۴    
یکی از خطرناک ترین عناصر گروهک تروریستی داعش در شمال لبنان در درگیری با نیروهای امنیتی کشته و دو تن دیگر دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۸    
دکتر اشکان با اشاره به اینکه اضطراب بیش از حد بر عملکرد دانش آموزان تأثیر منفی دارد، گفت: تغذیه نامناسب به ویژه عدم صرف صبحانه می تواند موجب افت قند خون ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۸    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مهندس علی اکبر آقایی مغانجویی نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت و برای آن خدمتگزار صدیق رحمت واسعه الهی مسألت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۳    
جمعیت زیادی از نمازگزاران تهرانی روزجمعه پس از اقامه نماز با برگزاری راهپیمایی هتک حرمت به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده را محکوم کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۳    
باراک اوباما بعد از ملاقات با نخست وزیر جامائیکا گفت: وزارت امور خارجه امریکا ،در حال بررسی این موضوع است که آیا زمان خارج کردن کوبا از فهرست کشورهای حامی تروریسم رسیده است؟ .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۶:۵۷    
پایگاه اسپورت 360 در گزارشی به حضور کارلوس کی روش در فوتبال ایران پرداخت و نوشت: در چهار سال حضور کی روش در فوتبال ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۲    
امام جمعه اصفهان گفت: طرف غربی همه حقوق دانان مجرب جهان را برای این مذاکرات به خدمت گرفت اما در نهایت تیم دیپلماسی ایران به بهترین شکل ممکن روند مذاکرات را به سود ایران به پیش بردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۲    
دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور درگذشت علی اکبر مغانجویی نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۲    
رییس سازمان سینمایی برای دیدار نوروزی با سینماگران، به خانه سینما می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۹    
کمتر از یک سال به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، زمان باقی مانده است. پس از انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا، که اقلیت آن به دست جمهوری خواهان افتاد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۷    
سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران درباره خبری که در فضای مجازی به نقل از او منتتشر می شود توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۵    
وزیر خارجه فرانسه خواسته مقام معظم رهبری در مورد برداشته شدن یک باره همه تحریم ها را نشان دهنده باقی ماندن راه زیادی تا دستیابی به یک توافق نهایی دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۵    
وی تصریح کرد: چغاله نیز 10 تا 15 روز آینده، با آمدن چغاله از سایر مناطق، به 20 هزار تومان و در هفته های آینده به کمتر از 10 هزار تومان کاهش می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۲    
پخش کننده فیلم ایران برگر با ابراز رضایت از میزان فروش این فیلم گفت: ایران برگر تاکنون به فروشی برابر با دو میلیارد و 100 میلیون تومان دست یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۹    
بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیونی در مغرب دست کم 31 تن جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۶    
رییس سازمان چای از افزایش 21 درصدی نرخ خرید تضمینی چای، افزایش بیش از 50 درصدی تولید این محصول و تشکیل صندوق حمایت از چایکاران برای اولین بار خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۹    
وزیر امورخارجه با یادآوری وضعیت نابسامان یمن و آخرین تحولات در منطقه گفت: حمله نظامی، بمباران و تخریب زیر ساخت ها نمی تواند کمک کننده در این کشور باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۹    
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: تروریسم کار کسی که به زائران خانه خدا بی حرمتی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۶    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اعتماد رهبر معظم انقلاب به تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: تحلیلگران مذاکرات هسته ای به گفتار خودمانی ها اعتماد کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۸    
علیرضا شجاع نوری با حکمی که از رییس سازمان سینمایی برای دبیری جشنواره 29 فیلم های کودکان و نوجوانان دریافت کرد، با 6 دوره رکورددار دبیری این جشنواره معتبر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۳:۳۹    
برای آپارتمانی در پونک با مساحت 64 متر دوخوابه 60 میلیون تومان رهن و در جنت آباد مرکزی واحدی 65 متری و یک خوابه بازسازی شده 45 میلیون تومان رهن دریافت می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۷    
یک زوج مبتکر اهل فلوریدای آمریکا کفشی ارائه داده اند که شب هنگام مسیر پیش رو را روشن کرده و ایمنی بیشتری را برای کاربران به ارمغان می آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۸    
قیمت انواع مواد پروتئینی در شروع سال جدید و بعد از تعطیلات نوروز دستخوش تغییراتی در بیشتر اقلام نسبت به اواخر سال گذشته شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۲    
با آن که پنج سال از ثبت جهانی نوروز به نام هفت کشور دنیا می گذرد و آوازه آن تا حدی به گوش گردشگران خارجی رسیده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه ترکیه مدعی شد :اقدامات یکجانبه حوثی ها ، یمن را در آستانه تجزیه قرار داده است و این گروه بایستی با تحویل دادن سلاحها و عقب نشینی از مناطق اشغالی راه را برای گفت و گوی سیاسی باز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۴    
رئال مادرید از اتحادیه فوتبال اسپانیا درخواست کرد تا محرومیت کریستیانو رونالدو را لغو کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه زن ایرانی با نه گفتن به الگوی شرقی و غربی و انتخاب الگوی اسلامی، نماد آزادی و سرافرازی زن در جهان شده است، گفت: حضور زنان در ورزشگاه ها فضیلتی برای آنان نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۲    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.8 ریشتر شنبه در استان بوشهر را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۹    
مدیر عامل همراه اول از دریافت پروانه رسمی ورود به عرصه ارائه خدمات 3G و 4G و نسل های بالاتر ارتباطی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۹    
طلا در بازار جهانی با تقویت دورنمای افزایش نرخ های بهره آمریکا که تقاضا برای این فلز ارزشمند را محدود کرد به کمترین قیمت در یک هفته گذشته رسید و به سوی نخستین کاهش هفتگی در یک ماه گذشته پیش می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۹    
کابوس نمره مردودی که سالیان سال خواب را بر دانشجو و دانش آموز حرام کرده بود اکنون با تصویب یک مصوبه پایان یافت، مصوبه ای که هدف وزارت علوم از تصویب آن تعبیر یک رویای شیرین برای کابوس نمره مردودی بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۶    
او فردی میانه رو نیست بلکه حامی فعالیت های "نتنانیاهو" نخست وزیر اسرائیل علیه ایران است و از اقدامات لابی "آیپک" نیز حمایت می کند. سناتور "کرک" زمانی که نوبت به اسرائیل می رسد هرگز میانه رو نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۶    
یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی قشم در حین آماده شدن برای برخاستن از باند فرودگاه آتاتورک استانبول دچار حادثه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۰    
رییس کل دادگستری استان تهران گفت: علنی یا غیرعلنی برگزار شدن دادگاه سعید مرتضوی، به نظر قاضی رسیدگی کننده به پرونده بستگی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۰    
فاطمه به منزله شاخه ای است که ریشه آن نام خداونداست. خداوند فاطر و آفریننده است و نام فاطمه را خداوند برای بانوی والامقامی انتخاب کرد که او و فرزندانش و دوستدارانش را از آتش جهنم دور می دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۹    
مسئله ای مانند تحریم و تصمیمات ناپایدار و غیر استراتژیک و یک شبه، در دروه گذشته بر امنیت روانی و شغلی افراد تاثیر منفی گذاشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۷    
با توجه به تعرفه بسیار پایین، احتمال تغییر تعرفه مکالمات ثابت داخل استانی و آبونمان وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۲    
قاتل نیستم؛ ولی در زندانم آن هم به جرم معاونت در قتل همسر دومم، یعنی طراح قتل نه اجراکننده آن. قاتل هم قرار بود به عنوان همسر سومم پای سفره عقد بنشیند که حالا باید پای چوبه دار برود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۶    
داعش در موصل کتابچه ای میان مردم پخش کرده که در آن همه کشورهای عربی جز مناطق تحت اشتغال داعش در عراق و سوریه، کشورهای غیر اسلامی محسوب شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۳    
منیژه حکمت، فرشته طائرپور و رخشان بنی اعتماد از جمله سینماگرانی هستند که فرزاندانشان به عنوان بازیگر در سینما مشغول به کار هستند و به عنوان مادر نقش پررنگی در تربیت و ورود آنها به این حرفه داشته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه به مناسبت میلاد پربرکت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها و بزرگداشت روز زن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۷    
توقف شماره گذاری خودروهای وارداتی تا دهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت و واردکنندگان تا آن زمان مهلت دارند مجوز شماره گذاری محصولات خود را تمدید کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۴    
تیم فوتبال ونکوور وایتکپس با تساوی مقابل کلمبوس کرو به صدرنشینی در لیگ آمریکا ادامه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۲    
تیم فوتبال روستوف با گلزنی بازیکن ایرانی خود موفق شد به یک برد خانگی دست یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۲    
در ادامه رقابت های لیگ اسپانیا، والنسیا در خارج از خانه متوقف شد و ویارئال در زمین خودی باخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۷    
معاون مخابرات استان تهران گفت: از میان هشت میلیون مشترک تلفن ثابت استان تهران حدود یک میلیون و 400 هزار نفر از آن ها قبض های تلفنی با مبلغ کمتر از 1500 تومان دریافت می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۷    
احمد آرام می گوید: جوانان به این دلیل که هیچ گونه آگاهی ای از ادبیات و کتاب ندارند، آسان پسند شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۸    
رسانه های خبری در سوئد مدعی شده اند زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی تیم پاری سن ژرمن به زودی از این تیم جدا و راهی msl در ایالات متحده خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۸    
یک فوق تخصص نفرولوژی گفت: با کمی مراقبت و پیگیری و رعایت شیوه های زندیگ به ویژه الگو های غذایی و همچنین انجام معاینات دوره ای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۸    
صداهای بلند که به استخوان چه ها آسیب می رسانند فرد را مجبور به انجام عمل جراحی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۲    
مدیر مسوول روزنامه خبر جنوب - از معدود روزنامه هایی که در ایام تعطیلات نوروز فعال بود - تعطیلی مطبوعات در این ایام را یک نقیصه بزرگ برای اهالی رسانه دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۹    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: حمله به نیروهای مرزبانی ما از داخل خاک پاکستان صورت گرفت و پاکستان باید در این خصوص پاسخگو باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۹:۰۹    
پیروزی با ارزش یک برصفر تیم پرسپولیس ایران مقابل النصر عربستان درهفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا بازتاب گسترده ای در رسانه های تصویری ونوشتاری کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در پی داشت .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۹:۰۹    
سازمان توسعه و تحقیقات دفاعی هند روز پنجشنبه از آزمایش موفقیت آمیز موشک دانوش با قابلیت حمل کلاهک هسته ای خبر داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۹:۰۶    
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در طول هفته گذشته به طور متوسط قیمت سکه 48 هزار تومان افزایش داشت که دلیل اصلی آن، بالا رفتن قیمت ارز بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۹:۰۰    
سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران فکت شیت را روایت تیم های مذاکره کننده از توافق صورت گرفته توصیف کرد و گفت: فکت شیت ایران همان سخنان مبسوط وزیر امور خارجه است .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۹:۰۰    
سخنان حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رییس جمهوری روز پنج شنبه در همایش روز ملی فناوری هسته ای در رسانه های صوتی، تصویری ، نوشتاری خبرگزاری های کشورهای مختلف بازتاب گستردهای داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۷    
دبیر کل سازمان ملل با تشریح اوضاع وخیم غیرنظامیان در یمن حملات چند روز گذشته عربستان را عامل بحرانی تر شدن شرایط این کشور اعلام کرد و از مجامع بین الملل خواست برای شکل گیری مذاکرات بین طرفین درگیری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۰    
استاندار گیلان گفت: رییس جمهوری و هیأت دولت، چهارشنبه هفته آینده پانزدهمین سفر استانی را به گیلان انجام می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۰    
یک ملی پوش سابق فوتبال مالزی به اتهام تبانی در مسابقات فوتبال به دو سال زندان محکوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۸:۴۷    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران تصریح کرد که هیچ یک از تاسیسات هسته ای تعطیل نمی شود و قطعا چرخه سوخت هسته ای ما ادامه خواهد یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۰:۰۴    
باب الراس حرم حضرت عباس (ع) عصر پنجشنبه در آستانه خجسته میلاد حضرت زهرا (س) دخت نبی مکرم اسلام (ص) در آیینی معنوی با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان در مصلی ساوه رونمایی شد.