پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۵:۲۷May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 14 فروردین 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 1 فروردین 1394 آفتاب نیوز 2 فروردین 1394 آفتاب نیوز 3 فروردین 1394 آفتاب نیوز 4 فروردین 1394 آفتاب نیوز 5 فروردین 1394 آفتاب نیوز 6 فروردین 1394 آفتاب نیوز 7 فروردین 1394 آفتاب نیوز 8 فروردین 1394 آفتاب نیوز 9 فروردین 1394 آفتاب نیوز 10 فروردین 1394 آفتاب نیوز 11 فروردین 1394 آفتاب نیوز 12 فروردین 1394 آفتاب نیوز 13 فروردین 1394 آفتاب نیوز 14 فروردین 1394 آفتاب نیوز 15 فروردین 1394 آفتاب نیوز 16 فروردین 1394 آفتاب نیوز 17 فروردین 1394 آفتاب نیوز 18 فروردین 1394 آفتاب نیوز 19 فروردین 1394 آفتاب نیوز 20 فروردین 1394 آفتاب نیوز 21 فروردین 1394 آفتاب نیوز 22 فروردین 1394 آفتاب نیوز 23 فروردین 1394 آفتاب نیوز 24 فروردین 1394 آفتاب نیوز 25 فروردین 1394 آفتاب نیوز 26 فروردین 1394 آفتاب نیوز 27 فروردین 1394 آفتاب نیوز 28 فروردین 1394 آفتاب نیوز 29 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 فروردین 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۹:۵۳    
فرزند شهید همت در صفحه خود به موضوع بیانیه هسته ای ایران پرداخت و نکاتی را مطرح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۷    
ف-ک و یک کار بزرگ دیگر. فرهاد کاظمی تنها چند ثانیه تا شکست دادن پرسپولیس فاصله داشت .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۶    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت خبرنگاران و رسانه های کشور در تعطیلات نوروزی بویژه در بحث پوشش مذاکرات هسته ای تشکر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۳    
هواداران پرسپولیس که بازی این تیم را از نزدیک تماشا کردند از درخشان خواستند تا این تیم را ترک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۰    
مذاکرات ایران و 1+5 در ماراتن هشت روزه لوزان، نشست های پیاپی و رو در روی وزیران خارجه ایران و آمریکا که یک جلسه آن 9 ساعت طول کشید و اینکه هر روز هیات ها بیش از 30 ساعت مذاکره گروهی یا مستقل انجام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۹:۰۴    
رییس جمهوری گفت: امروز، روزی است که تاریخ فراموش نمی کند.وی به تمامی جهانیان اعلام کرد که دنیا باید بداند ما به قول های خود عمل می کنیم مشروط به آنکه طرف مقابل هم به وعده های اش عمل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۸:۵۳    
وی در صفحه اینستاگرام خود گفت: ایران واس ماس /پس دکتر ظریف هم واس ماس /خسته نباشی فأمیل دوست داشتنی
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۸:۵۰    
پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه دو بر دو مقابل راه آهن متوقف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۸:۳۳    
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا برنامه ای برای تبدیل بنزین به یورو 5 دارید، گفت: فعلا برنامه ای برای بنزین یورو 5 نداریم ضمن این که استاندارد های بنزین یورو 5 و یورو 4 به یکدیگر نزدیک است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۸:۳۰    
جان کری و شرمن در حال مشاهده کنفرانس خبری اوباما پس از قرائت بیانیه
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۸:۲۵    
ریابکوف ادامه داد: کارشناسان به زودی نگارش متن توافق جامع در خصوص برنامه هسته ای ایران را که انتظار می رود در پایان ماه ژوئن سال جاری به امضا برسد آغاز خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری فرانسه در گزارشی از بیت المقدس به قلم لوران لوزانو نوشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز جمعه در پی توافق ایران و قدرت های جهان بر سر رئوس یک توافق هسته ای مهم که روز پنجشنبه برغم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۸:۱۶    
گروه تروریستی داعش در جریان پیشروی تابستان 2014 در خاک سوریه و شمال و غرب عراق با اشغال شهرها، شهرک ها و سرزمین های گسترده، مرتکب جنایت های وحشتناکی در این دو کشور شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۷:۵۳    
مدیران عامل شرکتهای صنعتی نیز اذعان می کنند که ایران چشم اندازها و فرصتهای قابل توجهی برای آنها دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۷:۵۱    
شاگردان فرهاد کاظمی موفق شدند در نیمه نخست دیدارشان با پرسپولیس، این تیم را با یک گل شکست دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۷:۵۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاش های خستگی ناپذیر و مذاکرات هوشمندانه محمدجواد ظریف و تیم همراه وی موجب به رسمیت شناختن حفظ دستاوردهای هسته ای ایران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۲    
عده ای این کاهش را مقطعی و تابعی از بار روانی ناشی از انتشار بیانیه تفسیر می کردند و احتمال بازگشت قیمت ها را دور از ذهن نمی دانستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۹    
امام جمعه مشهد با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده در مذاکرات ژنو اظهار کرد: دشمنان در جریان مذاکرات فراز و نشیب هایی ایجاد کردند و حرکاتی شیطانی از طریق جریان تبلیغاتی رسانه ها انجام دادند تا ما را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۶    
ترکیب 11 نفره استقلال برای دیدار با فولاد مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی در گذشت همسر آیت الله خاتمی را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۱    
وزیر خارجه آلمان با صدو بیانیه ای بیانیه لوزان را گامی مهم و سرنوشت ساز خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۷    
حجت الاسلام موسویان تصریح کرد: بنگاه هایی که با مشکلات زیادی مواجه هستند و در تامین نقدینگی ناتوان شده اند تن به دریافت تسهیلات با سودهای نجومی می دهند و قطعاً این روند در آینده چالش های جدی برای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۵    
اطلاعات جعبه سیاهی که دیروز پیدا شد، نشان می دهد کمک خلبان هواپیمای جرمن وینگز به عمد سرعت را افزایش داده و ارتفاع را آنقدر کم کرده تا هواپیما به کوه برخورد کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۹    
پلیس راه بارها نسبت به خطر حمل مسافر در قسمت بار خودروهای باری به شهروندان و مسافران نوروزی هشدار داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۶    
به گفته یکی از مقامات یمنی و ساکنان ، جنگجویان القاعده جمعه بخشی از مکلا مرکز یکی از استان های جنوب شرقی یمن را پس از حمله به یکی از زندان های این شهر و آزادی بیش از 300 زندانی در اختیار گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۵:۴۵    
بزرگ ترین پیتزای تجاری جهان که قابل حمل و تحویل به مشتری باشد در لس آنجلس درست شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۹    
سکینه ضیایی همسرمرحوم آیت الله سید روح الله خاتمی بر اثر عارضه مغزی از روز یکم فروردین ماه 1394 در بیمارستان بستری بود و روز سیزدهم فروردین درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۰    
مذاکرات لوزان جز خبرهای رسمی، چندین رکورد داشت که می توان از حضور هشت روزه وزیر امور خارجه آمریکا در یک کشور دیگر برای یک موضوع مرتبط با یک کشور دیگر و همچنین هفت وزیر خارجه و دهها معاون و مقام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۵:۱۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده حاضر نشدند باج دهند زیرا عزت ملی و منافع ملت خواست مردم است که هر دو را با همدیگر می خواهند و مصالح کشور را مورد توجه قرار داده و برایشان اهمیت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۵:۰۷    
هافبک ایرانی تیم فوتبال جوانان اتلتیکومادرید در تمرین تیم اصلی این تیم اسپانیایی شرکت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۲    
رییس دفتر رییس جمهوری در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: با صدور بیانیه لوزان به مرحله ای رسیدیم که دیگر کسی از اینکه ایران غنی سازی نداشته باشد سخن نمی گوید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۳    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ماهیت بیانیه اخیر لوزان یک چارچوب کلی است، گفت: دنیای غرب پذیرفت که ایران انرژی هسته ای برای استفاده در مقاصد صلح آمیز، صنعت و تکنولوژی داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۱    
این واقعیتی است که کتابهای تاریخ دیپلماسی اگر یک بار از ظریف یاد کنند، سه بار نام احمدی نژاد را خواهند برد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری رسمی عربستان روز جمعه از ریاض گزارش داد که ملک سلمان شاه سعودی ابراز امیدواری کرده است که دستیابی به توافق نهایی قدرت های جهانی با ایران، موجب تقویت امنیت منطقه و جهان شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۴:۱۱    
رئیس جمهور بصورت مستقیم از شبکه خبر با مردم درباره بیانیه لوزان سخن می گوید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۸    
نماینده مردم دشتی و تنگستان درمجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت تیم جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای لوزان در سوییس نتیجه حمایت بی دریغ رهبری از دولت تدبیر و امید است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۳    
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرائت بیانیه پایانی لوزان گفت: تدوین این بیانیه نشان داد که ایران اسلامی در برنامه صلح آمیز هسته ای با اقتدار ایستاده است و قدمی به عقب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۰    
جولی بیشاپ، وزیر امور خارجه استرالیا روز جمعه ضمن استقبال از چهارچوب توافق هسته ای ایران و گره 1+5 در لوزان سوئیس، گفت که هفته آینده برای رایزنی با مقامات ایران راهی تهران می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۴    
وزیر خارجه روسیه در سخنانی گفت که احتمال دستیابی به توافق نهایی هسته ای با ایران خیلی زیاد است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۱    
کی روش باید از تیمی پیشنهادی داشته باشد که صرفه بیشتری به او برساند که این سود لزوما مالی نیست و یک فدراسیون فوتبال معتبر یا فوتیالی با آینده روشن تر هم می تواند این سود را به کی روش برساند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۱    
مقاومت در برابر فیلترینگ شبکه های اجتماعی موبایل، اعمال تغییر در نحوه ی محاسبه تعرفه تلفن ثابت و همراه، ارائه ی نسل های سوم و چهارم ارتباطی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۸    
وی افزود: به این نکته توجه داشته باشید که در حال حاضر به هیچ عنوان مأموران پلیس به صورت دستی و فیزیکی جلوی خودروها را نمی گیرند و درباره داشتن و نداشتن آرم طرح ترافیک مداخله ای نمی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت همسر آیت الله سیدروح الله خاتمی را به رئیس جمهور اسبق تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۵    
مانوئل دی اولیویرا به عنوان پیرترین کارگردان جهان شناخته می شد، فیلمنامه نویس نیز بود و کار خود را از سال 1931 با ساخت مستندی صامت درباره پورتو بزرگترین شهر کشورش آغاز کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۵    
در این خصوص هنوز توافق نشده است. فابیوس در پی توافق بر سر چارچوب توافقنامه احتمالی هسته ای ایران بین این کشور و شش قدرت جهانی - که به عنوان توافقی تاریخی مورد استقبال قرار گرفت- این سخنان را بیان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۵    
بوگدانف با حیدر العبادی، نخست وزیر عراق نیز در بغداد دیدار و دعوتنامه ای را از سوی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه برای سفرش به مسکو تقدیم وی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۵    
مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر اسکان فرهنگیان تنها در خانه های معلم، اردوگاه ها و پردیس های دانشگاه فرهنگیان انجام می شود، گفت: تمام مدارس کشور فردا دایر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۲    
عراقچی افزود: امیدواریم تا مهلت 10 تیر بلکه زودتر به جمع بندی و متن توافق مکتوب برسیم و سپس تاریخ اجرای آن مشخص خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۲    
به گزارش سی ان ان مقامات آمریکایی اگرچه از حصول این توافق سیاسی استقبال می کنند هنوز لحن تند خود را حفظ کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۰۵:۵۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی از تیم مذاکره کننده هسته ای به عنوان قهرمانانی که نشان دادن فرزند انقلاب هستند یاد کرد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۰۵:۵۳    
رژیم صهیونیستی بار دیگر ادعاهای بی اساسش را پس از تفاهم سیاسی ایران و 1+5، تکرار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۰۵:۵۰    
ماکت طرح اولیه میدان آزادی (شهیاد سابق) در دهه 40
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۰۵:۵۰    
هلند برای کاهش تصادفات در جاده ها، دوچرخه برقی و هوشمند مخصوص سالمندان ساخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۰۵:۵۰    
واندرکیوب یک مکعب کوچک و یکی از لوازم جانبی گوشی همراه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۰۲:۴۸    
پس از اعلام تفاهم هسته ای بین ایران و 1+5، مردم تهران به شادی در خیابا ن ها پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۰۲:۴۵    
پس از اعلام تفاهم هسته ای بین ایران و 1+5، مردم تهران به شادی در خیابا ن ها پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۰۲:۴۵    
رییس جمهوری درپیامی درگذشت والده حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی را تسلیت گفت و برای آن مرحومه علو درجات را از خداوند متعال مسألت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۰۲:۴۵    
رییس جمهور کشورمان پس از قرائت بیانیه تفاهم سیاسی ایران و 1+5 از زحمات محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه و علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی تشکر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۰۲:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: فکت شیت (بیانیه آمریکا پس از اعلام تفاهم سیاسی ایران و 1+5) در دور قبل هم بویی از واقعیات نداشت.