شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۳:۰۱May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 18 فروردین 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 1 فروردین 1394 آفتاب نیوز 2 فروردین 1394 آفتاب نیوز 3 فروردین 1394 آفتاب نیوز 4 فروردین 1394 آفتاب نیوز 5 فروردین 1394 آفتاب نیوز 6 فروردین 1394 آفتاب نیوز 7 فروردین 1394 آفتاب نیوز 8 فروردین 1394 آفتاب نیوز 9 فروردین 1394 آفتاب نیوز 10 فروردین 1394 آفتاب نیوز 11 فروردین 1394 آفتاب نیوز 12 فروردین 1394 آفتاب نیوز 13 فروردین 1394 آفتاب نیوز 14 فروردین 1394 آفتاب نیوز 15 فروردین 1394 آفتاب نیوز 16 فروردین 1394 آفتاب نیوز 17 فروردین 1394 آفتاب نیوز 18 فروردین 1394 آفتاب نیوز 19 فروردین 1394 آفتاب نیوز 20 فروردین 1394 آفتاب نیوز 21 فروردین 1394 آفتاب نیوز 22 فروردین 1394 آفتاب نیوز 23 فروردین 1394 آفتاب نیوز 24 فروردین 1394 آفتاب نیوز 25 فروردین 1394 آفتاب نیوز 26 فروردین 1394 آفتاب نیوز 27 فروردین 1394 آفتاب نیوز 28 فروردین 1394 آفتاب نیوز 29 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 فروردین 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۵    
3مرد جوان که وانمود می کردند مأموران پلیس آگاهی هستند به هواخواهی از زنی جوان خواستگار سابق او را ربودند اما چند روز بعد تحقیقات پلیس باعث دستگیری شان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۵    
مدیر پیشین مرکز اطلاعات گسترش سلاح های هسته ای اروپا با اشاره به تفاهم هسته ای(بیانیه سوییس) میان ایران و کشورهای پنج به علاوه یک، تصریح کرد: تلاش جمهوری خواهان برای بی اعتبار کردن تفاهم هسته ای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۲    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر ورزش و جوانان در جلسه بعدازظهر امروز این کمیسیون برای پاسخگویی به سوالات برخی نمایندگان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۲    
پلیس در جست و جوی پیر زن بدل اندازی است که به طرز ماهرانه ای توانست عابربانک زنی را سرقت کرده و دست به برداشت پول از حسابش بزند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۲:۵۹    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید: "مطمئن هستیم تا 30 ژوئن به توافق هسته ای ایران دست می یابیم".
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۲:۵۹    
آفتاب : منبع: جوان و تاریخ منبع: جوان و تاریخ
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۲:۵۹    
یکی از مسوولان دفتر آیت الله سید علی سیستانی در قم افزود: که مطالب منتشره در خصوص وخامت حال ایشان شایعه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۲:۰۹    
دو بازیکن محروم تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حاضر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۳    
حضرت آیت الله خامنه ای، در ادامه قضایای یمن را یک نمونه دیگر از مشکلات جدید دنیای اسلام خواندند و در خصوص راه حل بحران یمن، تأکید کردند: موضع جمهوری اسلامی در خصوص تمام کشورها از جمله یمن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۳    
وقوع اتش سوزی در یک هتل آپارتمان در مشهد مقدس بعدازظهر امروز با حضور نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اطفا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۳    
مرتضی ندایی، هنرمند مستندساز که به دلیل ابتلا به تومور مغزی در یکی از بیمارستان های تهران بستری بود، عصر امروز درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۱:۱۶    
تیم فوتبال نسف قارشی ازبسکتان در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی امارات شکست خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۵    
نواز شریف همچنین گفت: به زودی با رهبران کشورهای مالزی و اندونزی به رایزنی خواهد پرداخت تا تمام تلاش های خود را برای پایان درگیری در یمن به کار گیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۲    
پانزدهمین آزمون کارشناسی ارشد فراگیر جمعه چهارم اردیبهشت برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۰:۰۵    
پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات ایران 1+5 ، وزیر نفت در راس هیاتی به منظور مذاکره برای افزایش فروش نفت و همچنین سرمایه گذاری چینی ها در صنعت نفت وگاز ایران به پکن سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۰:۰۵    
کمیته جهانی صلیب سرخ لحظاتی پیش از فرود اولین هواپیمای حامل کمک های بشر دوستانه وابسته به این نهاد در شهر صنعا، پایتخت یمن خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۰:۰۳    
رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه و هیأت همراه بعد از ظهر سه شنبه هجدهم فروردین با رهبر انقلاب دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۰:۰۰    
وی افزود: همه مواضع حماس پس از بحث و گفت وگوی اعضای آن اتخاذ می شود و با وجود اختلاف نظر ها، در نهایت یک موضع ثابت اعلام می شود و کسی با آن مخالفت نمی کند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۲۰:۰۰    
این جلسه که در جهت وحدت و همگرایی اصولگرایان بوده بسیار صمیمی و خوب ارزیابی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۹:۵۷    
رییس جمهوری با بیان اینکه ایران و ترکیه هم نظرند که بی ثباتی، ناامنی و جنگ در کل منطقه باید متوقف شود، گفت : باید با تروریسم و افراطی گری مبارزه کرد تا شاهد برادری میان مسلمانان و مردم منطقه باشیم .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۹:۵۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از مخالفت اعضای این کمیسیون با طرح کاهش ساعات کاری کارکنان دولت در ماه مبارک رمضان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۹:۵۷    
36 سال پیش در چنین روزی امیرعباس هویدا نخست وزیر 13 سال از دوران محمدرضا پهلوی پس از محاکمه در دادگاه انقلاب به مرگ محکوم و اعدام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۹:۵۴    
امروز نیز ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام، میزبان وزرای دادگستری - ورزش و جوانان - بهداشت، درمان و آموزش پزشکی - اطلاعات به همراه معاونین، استاندار البرز، دکتر اردکانیان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۹:۵۱    
یک عضو تیم هسته ای ایران تاکید کرد بدون تردید پس از توافق نهایی میان ایران و گروه 1+5 تا تیرماه همه تحریم های شورای امنیت، اتحادیه اروپا و هم چنین تحریم های آمریکا علیه ایران لغو خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۸    
عصر امروز هفته بیست و چهارم لیگ برتر با انجام دو دیدار تیم های فوتبال پدیده مقابل سایپا و ملوان بندرانزلی مقابل پیکان به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۸    
رند پال، سناتور جمهوری خواه آمریکایی، امروز (سه شنبه) رسما کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۵    
رییس جمهوری ترکیه با رهبرمعظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۰    
برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس بامداد فردا (چهارشنبه) از زاگرب به تهران می آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۹:۰۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش بینی ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۹:۰۰    
مهراب قاسم خانی نویسنده فیلمنامه پس از مدت ها ماجرایی را بازگو کرده که به تولید سریال شب های برره به کارگردانی مهران مدیری انجامیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۸:۵۷    
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، گفت: هوای پایتخت با ایستادن شاخص ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون روی عدد 61 در وضعیت سالم قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۸:۵۱    
تراکتور سازی تبریز با تساوی دو بر دو مقابل الاهلی عربستان متوقف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۸:۵۱    
بورس تهران که در نخستین روزهای هفته جاری رکوردهای عجیبی را ثبت کرد و با افزایش بیش از 4000 هزار واحدی مواجه شد، امروز به فاز استراحت رفت و با کاهش قیمت و تقاضا همراه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۶    
روحانی گفت: برخی فکر میکنند که ما یا باید با جهان بجنگیم تا تسلیم قدرت های دیگر شویم... ما معتقدیم گزینه سومی هم وجود دارد و آن این است که می توانیم با جهان همکاری کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۳    
سازمان حج و زیارت همچنین تاکید کرد: بر اساس تعهد مسؤولان ارشد کشور عربستان متخلفان بزودی محاکمه و به اشد مجازات با آن ها برخورد خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۳    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی و رجب طیب اردوغان امضای این اسناد همکاری را گام مهمی در توسعه روابط تهران – آنکارا دانستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۳    
روسای ادارات امنیتی آمریکا هشدار داده اند که تکنیک های سری که از سوی اسنودن افشا شده تنها مانع پیگیری تروریست ها و جنایتکاران سازماندهی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۳    
نوش آبادی تاکید کرد: می کوشیم از بروز رفتارهای شخصی و فشارهای ناشی از آن جلوگیری کنیم، چرا که همه باید خود را ملزم به قانون بدانند و کسی خود را فراتر از قانون نبیند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۵    
اثری خارق العاده الکس چینک، بنایی است که از وسط به دو نیم تقسیم شده است و از هر زاویه ای در هوا معلق به نظر می رسد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۵    
وندی شرمن عضو ارشد هیات مذاکره آمریکا در گفت وگوهای هسته ای در یک مصاحبه تاکید کرد که ما هنوز به توافق با ایران نرسیدیم بلکه یک چارچوب(توافق) داریم .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۵    
رئیس جمهوری اسلامی ایران ظهر سه شنبه به طور رسمی از رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در مجموعه فرهنگی – تاریخی سعدآباد استقبال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۲    
افخم افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت تحولات جاری در منطقه، وزیر امور خارجه هم چنین صبح چهارشنبه عازم مسقط می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۲    
کارلو البرتو دی کاسا تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت، احتمالا طلا همچنان به حرکات دلار و گمانه زنی ها در مورد افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا وابسته خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۲    
آفتاب : علی رجبی روزنامه نگار در واکنش به تجمع دلواپسان در مقابل مجلس در صفحه گوگل پلاسش نوشت: دلواپسی که بصیرت نداشته باشد برخلاف موضع صریح رهبرش حرف می زند... ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۰    
با توجه به پیشرفت برندها در تولید تلفن های همراه جدید و دارای امکانات بالا، همواره، قیمت نقش مهمی را برای خریدار ایفا می کند. به گزارش بازار خبر ، قیمت انواع تلفن همراه پرمخاطب بازار عبارتند از:
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۰    
معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: به بخش خصوصی اطمینان می دهیم که حضور و مشارکت آنها در آبادانی استان ها و به تبع آن کشور، حمایت جدی دولت را به دنبال خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قضاوت درباره سریال در حاشیه به عهده مردم است و قرار نیست ما از طرف مردم اظهار نظر کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۵    
گروهی از دانشجویان داوطلب عمره مفرده؛ طی نامه ای به رئیس سازمان حج و زیارت با توجه به حمله عربستان به یمن خواستار لغو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۶:۱۷    
بر اساس نظر سنجی خبرگزاری ایرنا در زمینه مذاکرات هسته ای 96.3درصد پاسخگویان قدردان زحمات تیم مذاکره کننده به ریاست دکتر ظریف وزیر امور خارجه و حمایت مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بوده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۶:۱۷    
علاقمندان تبلت مایکروسافت این روزها خبر خوبی را شنیدند که کاربران حرفه ای را خوشحال کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۳    
دولت آمریکا ضمن رایزنی با اعضای کنگره اعلام کرده است که توافق مقدماتی با ایران کامل نبوده و بر سر زمان دقیق و چگونگی لغو تحریم ها علیه ایران، همچنان اختلافات مهمی وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۳    
مجموعه تلویزیونی گاهی به پشت سر نگاه کن به تهیه کنندگی رضا انصاریان و کارگردانی مازیار میری ماه مبارک رمضان از شبکه دو روی آنتن می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۰    
استقبال رسمی روحانی از اردوغان رییس جمهور ترکیه .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۰    
در حالی که هنوز وضعیت لغو تحریم ها علیه ایران مشخص نیست اسدالله عسگر اولادی از تمایل ورود خودروسازان آمریکایی به ایران خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۷    
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها همچنین اظهار داشت: بعد از مهرآباد، فرودگاه های مشهد ، کیش ، شیراز و اصفهان در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: هیچ تفاوتی میان اظهارات ما و وزیر امور خارجه ایران درباره بیانیه لوزان وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۱    
سرلشکر محمد علی جعفری با قدردانی از تلاش فرزندان ملت ایران در مذاکرات هسته ای تاکید کرد: آمریکا مجبور به فراموشی همه گزینه های روی میز و روی آوردن به دیپلماسی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۵    
رییس فدراسیون فوتبال گفت: به احتمال 80درصد کارلوس کی روش به سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران ادامه نخواهد داد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۵    
سال گذشته رهبر انقلاب در روز زن مطرح کردند که موضوع اشتغال مسئله اصلی نیست ولی ایشان نگفتند که این امر مسئله نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۵    
آیت الله سید محمد بحر العلوم از علما نجف اشرف امروز در بیمارستان این شهر درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۲    
یک کارشناس تغذیه تاکید کرد: در شیر به جای شکر از شیرین کننده های طبیعی مانند موز و توت فرنگی استفاده کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۹    
پس از آن که در ماه های گذشته چند ایرلاین خارجی رکوردهای یک و چند روزه تاخیر در زمان پروازهایشان را ثبت کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۶    
در پی درگذشت خواهر دکتر راه چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی ایران،دکتر محمدرضا عارف در پیامی این ضایعه را به وی تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۶    
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از افتتاح "قطعه هنرمندان" جدید در بهشت زهرا(س) در آینده ای نزدیک خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۶    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: در توافقنامه هسته ای لوزان از حقوق ملت ایران دفاع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۴:۴۴    
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس قرار است به عنوان دستیار برانکو ایوانکوویچ معرفی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۲    
صبح دیروز، خانم شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و معاونین به همراه برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جمعی از اقشار مختلف مردم از استان های تهران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۹    
رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به برنامه های این دانشگاه برای توسعه علمی گفت: بنا داریم تا سال 96 بیست هزار استاد دکتری به مجموعه دانشگاه آزاد اضافه کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۳    
علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در جلسه غیرعلنی امروز بسیاری از ابهامات نمایندگان درمورد نشست لوزان سوئیس برطرف شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۸    
مذاکرات خصوصی رؤسای جمهوری اسلامی ایران و ترکیه آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۵    
یک راهب جوان چینی در شائولین سر بسیار قدرتمندی دارد به طوریکه حتی مته برقی نیز نمی تواند به سر این آقای عجیب نفوذ کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۵    
در صورت مشارکت وزارت علوم و دانشگاه ها امسال شاهد افزایش 80 درصدی در رقم بن کارت های دانشجویی خواهیم بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۵    
درحالی که قائم مقام باشگاه پرسپولیس تاکید دارد رقم پرداختی به برانکو ایوانکوویچ متعارف است، مدیرعامل پیشین سرخپوشان عنوان کرد مبلغی که پرسپولیس به سرمربی جدیدش می دهد بالای 4 میلیارد تومان است!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۵    
نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال می گوید که کفاشیان از سوی هیات رییسه نماینده مذاکره با کارلوس کی روش برای ادامه همکاری با تیم ملی فوتبال ایران شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۶    
نماینده مردم رشت در مجلس به نقل از وزیر امور خارجه گفت: برای بازرسی های مراکز هسته ای مان اجازه نصب دوربین های آنلاین را نمی دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۳    
ارائه آمار و ارقام متفاوت و متعدد از مشترکان و کاربران اینترنت ایران در حالی اتفاق می افتد که همچنان تعریف دقیقی از مشترک و کاربر اینترنت وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۰    
داعش با حمله به موضع پلیس ولایت فراه، رسما حضور نظامی خود در افغانستان را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۱    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دفترچه آزمون استخدامی دولت را بررسی کردیم و تبعیض هایی در آن به چشم می خورد که موارد تبعیض آمیز را به مسئولان اعلام کردیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۱    
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه فعلا تقاضای زیادی در بازار سکه و طلا وجود ندارد، پیش بینی کرد که با افزایش تقاضا در دو روز آینده، با افزایش کاذب قیمت روبرو نشویم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۸    
رییس جمهور آمریکا درخواست نتانیاهو برای به رسمیت شناخته شدن اسرائیل از سوی ایران در یک توافق هسته ای را قضاوتی کاملا نادرست توصیف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۸    
به طور کلی به نتیجه رسیدن مذاکرات و تحقق ایده آلی که در ذهنیت جامعه وجود داشت بازتاب مثبتی را به وجود آورد و شادی و شعفی را ایجاد کرده است اما اینکه چگونه از فرصت به وجود آمده بهترین استفاده را ببریم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۲    
نماینده شوشتر در مجلس گفت گروهی خاص از نمایندگان مجلس به سخنان محمد جواد ظریف در جلسه غیرعلنی اعتراض کردند که با نکوهش اکثریت مجلس روبرو شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۲    
سریال در حاشیه مهران مدیری رک.رد پخش پشت صحنه ها یک سریال را در هر قسمت شکسته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۲    
آفتاب : خبرگزاری صدا و سیما نوشت: کمیسیون مرکزی انتخابات ازبکستان روز دوشنبه اعلام کرد اسلام کریم اف، رئیس جمهور فعلی این کشور بار دیگر به ریاست جمهوری ازبکستان انتخاب شد. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۶    
رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه، دقایقی پیش در صدر هیاتی عالی رتبه وارد تهران شد و در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد مورد استقبال محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۳    
یک نماینده مجلس گفت: در گزارش حمله به آقای مطهری که قرار است در صحن علنی مجلس قرائت شود، احتمالا مسوولان دانشگاه و گروه موتورسوار ضارب مقصر شناخته خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که طبق گفته وزیر امور خارجه قرار است فکت شیت ایرانی در پاسخ به دروغ پردازی های آمریکا در مورد بیانیه لوزان صادر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرحی با عنوان آمایش سرزمین در رشته های پزشکی وجود دارد که به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال کردیم و تصورم این است که تقریبا همه اعضای شورا موافق آن هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۳    
حضور وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی در مجلس شورای اسلامی.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۰    
رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی از آزادپز شدن تمامی نانوایی های سنگکی در سال جاری خبرداد و گفت: کنجد یک رو 1500 تومان، کنجد دو رو 2 هزار تومان و نان ساده سنگک، کیلویی 3 هزار تومان نرخگذاری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۵    
روز شنبه پنجم اردیبهشت ماه تعیین وقت رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی دادستان سابق تهران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۶    
براساس بررسی و گزارشات ارایه شده از سوی کارشناسان اقتصادی احتمال افزایش قیمت با توجه به توافقات لوزان سویس دور از دسترس نخواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۲    
اگر تصمیم گرفته اید گوشت را از برنامه غذائی خود حذف کنید، به یکباره خود را از کلیه پروتئین های بدنساز محروم نکنید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۲    
معاون برنامه ریزی پارس خودرو با اعلام رشد تولید 82 درصدی این شرکت در سال 93 , از آغاز تولید انبوه محصولات جدید این شرکت درسال جاری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۹    
وی با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در رسانه های مختلف گفت: به زودی جزییات این مساله را با خبرنگاران در میان خواهم گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۹    
وی تاکید کرد: حضور بانوان در استادیوم ها به ویژه استادیوم های فوتبال به صلاح نیست اما اگر قانون به نتیجه برسد، ما آن را اجرا خواهیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۶    
جلسه مجلس شورای اسلامی علنی شد و علی لاریجانی رییس مجلس نیز توضیحاتی را درباره جلسه غیرعلنی امروز ارایه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۶    
نشست غیرعلنی مجلس با محمد جواد ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای ظاهرا پایانی خوش داشت چرا که اعضای تیم لبخند بر لب از صحن خارج شدند و نمایندگان به گرمی آنها را بدرقه کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۰    
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با برخی تخلفات روی داده به تعزیرات حکومتی احضار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۸    
دکتر سید مهدی صابری روانپزشک پزشکی قانونی و متخصص درمان دوجنسه ها در گفت وگو با خبرنگار آفتاب به افزایش مراجعین این اختلال برای درمان نسبت به سال های گذشته اشاره کرده می گوید ...
  • ۱