چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۵:۲۳May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 14 مهر 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 1 مهر 1394 آفتاب نیوز 2 مهر 1394 آفتاب نیوز 3 مهر 1394 آفتاب نیوز 4 مهر 1394 آفتاب نیوز 5 مهر 1394 آفتاب نیوز 6 مهر 1394 آفتاب نیوز 7 مهر 1394 آفتاب نیوز 8 مهر 1394 آفتاب نیوز 9 مهر 1394 آفتاب نیوز 10 مهر 1394 آفتاب نیوز 11 مهر 1394 آفتاب نیوز 12 مهر 1394 آفتاب نیوز 13 مهر 1394 آفتاب نیوز 14 مهر 1394 آفتاب نیوز 15 مهر 1394 آفتاب نیوز 16 مهر 1394 آفتاب نیوز 17 مهر 1394 آفتاب نیوز 18 مهر 1394 آفتاب نیوز 19 مهر 1394 آفتاب نیوز 20 مهر 1394 آفتاب نیوز 21 مهر 1394 آفتاب نیوز 22 مهر 1394 آفتاب نیوز 23 مهر 1394 آفتاب نیوز 24 مهر 1394 آفتاب نیوز 25 مهر 1394 آفتاب نیوز 26 مهر 1394 آفتاب نیوز 27 مهر 1394 آفتاب نیوز 28 مهر 1394 آفتاب نیوز 29 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۹    
جلسه فوق العاده هیات دولت به منظور ادامه بررسی پیش نویس لایحه قانون تنظیم برخی از احکام و مقررات برنامه های توسعه کشور به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۹    
نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس از تاخیر یک روزه سفر رئیس جمهوری به مازندران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۶    
فاطمه هاشمی دختر ارشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در دو مراسم تشییع پیکر یکی از جانباختگان منا و هما روستا شرکت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۶    
تیم ملی فوتبال جوانان ایران با پیروزی در آخرین بازی خود مقابل کویت مقتدرانه به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا صعود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۶    
در حاشیه رقابت برخی بازیگران سینما برای افزایش دنبال کننده صفحات اجتماعی.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۳    
پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) علیرضا قنواتی صبح امروز سه شنبه با حضور مردم در شهرستان فردیس استان البرز تشییع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۳    
رئیس جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تشریح اقدامات انجام شده در خصوص حادثه منا، بر ادامه پیگیری ابعاد مختلف این حادثه توسط دولت تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۰    
محمد قنادی مراغه (رییس سابق پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای) طی حکمی از سوی دکترعلی اکبر صالحی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به عنوان'قائم مقام' این سازمان منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۱:۱۶    
معاون وزیر خارجه گفت: زمانی که کشورها به جمع بندی برای اجرایی شدن برجام دست یابند مهلتی داده می شود تا درباره سازوکار اجرایی شدن آن تصمیم گیری شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۶    
فرزند شهلا ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون شایعه ی فوت مادرش را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۶    
تیلور سوئیفت خواننده پاپ سرشناس آمریکایی، مجبوب ترین چهره اینستاگرام هست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۶    
یکی از روزنامه های صبح کشور -ایران- در صفحه اول شماره ی امروز خود از دستگیری یکی از خوانندگان زیرزمینی از سوی پلیس امنیت خبر داد؛ خبری که در صفحه 12 نیز به تفصیل به آن پرداخت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۳    
پزشکان استرالیایی موفق شدند سر کودکی را که در یک حادثه رانندگی از بدنش جدا شده بود مجدداً به بدن وی پیوند بزنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۳    
یک عامل انتحاری خود را در مقابل دانشگاه النور در پایتخت یمن، منفجر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۳    
یک زن سوری که از اعدام توسط داعش نجات یافته است، جزییات شکنجه هایی را که توسط همسرانِ داعشی ها تحمل کرده است، افشا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۴    
منابع صهیونیستی روز سه شنبه اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست کابینه این رژیم دستور بازداشت رهبران مقاومت را در داخل و خارج فلسطین صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۴    
صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش اعلام کرد: رشد اقتصادی ایران به 0.8 درصد کاهش می یابد و تورم با کاهش به 15.1 و بیکاری با افزایش به 11.7 درصد می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۴    
مقام های امدادرسان سازمان ملل متحد روز سه شنبه اعلام کردند که به دلیل درگیری در یمن بیش از 114 هزار نفر از این کشور گریخته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۴    
نوه امام خمینی (ره) گفت: اگر فشارها برداشته نشود ممکن است سایر بازیکنان هم به مشکل بخورند اما پرسپولیس تیم خوبی است و به امید خدا روند نتایجش تغییر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۸    
پل نانپو، پلی معلق با معماری خاص است که 846 متر طول داشته و و بر روی منطقه هوانگپو در شانگهای چین ساخته شده و از زیباترین پل های جهان به جساب می آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۸    
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: عامل اسیدپاشی به سه مامور ناجا در نهاوند، دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۸    
کاراگاهان پلیس در جست و جوی عامل جنایتی هستند که طی آن پیرزن 70 ساله ای به نام خوش قدم در خانه اش به قتل رسیده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۸    
یک خلبان هواپیمایی آمریکا در زمان پرواز از فونیکس به سمت بوستون، به شکل عجیبی درگذشت. البته قانون حضور دو نفر در کابین خلبان در هنگام پرواز از سقوط و مرگ 152 نفر پیشگیری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۵    
ماجرای فرارهای مالیاتی مسی و پدرش هر روز ابعاد تازه ای به خود می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۲    
مهدی کوچک زاده با انتشار پستی در اینستاگرام خود نامی جدید برای "طرح اقدام متناسب و متقابل مجلس در برجام" برگزید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۲    
پرسپولیسی ها هوای پسر هادی نوروزی را دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۹    
سرهنگ زبیدی همچنین از شهروندان خواست بدون توجه به شایعات، اطلاعات و اخبار مورد نظر خود را از مبادی رسمی دریافت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۹    
اشتری اظهار داشت: ما در نیروی انتظامی تلاش داریم سربازان خوبی برای کشور و ولایت باشیم، دستگاه ها و نهادهای اجرایی نیز باید برای تحقق اهداف نیروی انتظامی مشارکت و هماهنگی خوبی داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۲    
'عبدالله سالم البدری'، دبیرکل سازمان کشورهای تولیدکننده نفت خام (اوپک) روز سه شنبه در کنفرانسی لندن، با اشاره به کاهش سرمایه گذاری ها در پروژه های نفتی ، پیش بینی کرد که با کاهش تولید و عرضه نفت خام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۸:۲۷    
ظهر امروز مراسمی در مسجد امیر المومنین برگزار شد که در آن چهره های ویژه های برای گرامیداشت یاد و خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس شرکت کرده بودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۸:۲۴    
پرویز خائفی در بیمارستان بستری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۸:۲۱    
نخستین جلسه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در راستای تحکیم و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ریاست رییس جمهوری تشکیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۸:۲۱    
آفتاب : جماران نوشت:چند روز پس از داغ شدن موضوع دست دادن ظریف و اوباما، محمد مهدی زاهدی، وزیر علوم احمدی نژاد توضیحاتی درباره ملاقاتش با وزیر علوم رژیم صهیونیستی در حاشیه اجلاس سزامی داده است. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۸    
اولین گوشی های هوشمند برای کاربران تجاری مورد توجه واستفاده قرار میگرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۸    
دادگاه تجدید نظر عربستان حکم اعدام یک جوان دیگر شیعه این کشور را تأیید کرد که بر اساس آن احتمال اعدام وی بدون اطلاع به خانواده اش وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۸    
مجلس ترحیم مرحوم هادی نوروزی ظهر امروز سه شنبه با حضور مسئولان و ورزشکاران و دوستداران آن مرحوم در مسجد امیر المومنین (ع) برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۵    
نوه امام به دیدار خانواده نوروزی رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۵    
جلسه انتخاب هیئت منصفه مطبوعات استان تهران به استناد ماده 36 قانون مطبوعات به دعوت ناصر سراج نماینده رئیس قوه قضائیه و با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۵    
الظواهری در سخنانش خلافت بغدادی را خلافت انفجار و بمبگذاری خواند و با بیان این که داعش "جریان جهاد" را از هم پاشید، گفت: داعش فتنه بزرگی را ایجاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۵    
خانواده های حجاج جان باخته مغربی، روز سه شنبه از کشور عربستان به دلیل بی تدبیری این کشور در حادثه فاجعه بار منا که منجر به کشته شدن 19 شهروند مغربی شد، به دادگاههای بین المللی شکایت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۵    
صندوق بین المللی پول با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که اگر ایران بتواند در دوران پساتحریم، همزمان با اصلاحات اقتصادی، تولید نفت خود را نیز افزایش دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۲    
حمید رسایی نماینده مجلس در اینستاگرامش نوشت: امروز در نشست علنی (سه شنبه) پارلمان به عنوان موافق استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی پارلمان صحبت کردم و در بخشی از سخنانم گفتم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۲    
یک سازمان مسیحی پیش بینی کرده که فردا دنیا به پایان می رسد؛ این درحالی است که تازه از ماه خونی سپتامبر نجات یافته!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۷:۳۹    
مارادونا برای بازی تیم ملی آرژانتین برابر تونگو در جام جهانی راگبی راهی استادیوم کینگ پاور شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۷:۳۶    
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمدید مهلت واریز مبلغ جریمه مشمولان غایب خبر داد و با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته به سربازان متاهل گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۷:۲۲    
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی به علی کفاشیان، درگذشت هادی نوروزی را تسلیت گفته و همدردی خود را به خانواده وی ابراز کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۷:۱۹    
عوامل سریال شهرزاد، تا دو روز آینده به شهر کلن آلمان سفر می کنند تا در مراسم فرش قرمز این سریال حضور داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۷:۱۰    
رئیس اتاق بازرگانی ایالت نیدر زاکس آلمان افزود: هدف ما فقط تجارت با کشور ایران نیست بلکه می خواهیم بستری را فراهم کنیم تا همکاری های بلندمدتی با ایران داشته باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۷:۱۰    
منابع مطبوعاتی درانگلیس نیز از تلاش ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای اعزام 30 هزار سرباز جهت نابودی اعضای گروه تکفیری صهیونیستی داعش در سوریه خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۴    
رییس اتاق بازرگانی نیرساکسن آلمان از تمایل کارخانه اتومبیل سازی فولکس واگن برای همکاری در زمینه تولید خودرو و قطعات خودرو با ایران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۴    
جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه روز گذشته مجلس شورای اسلامی مبنی بر کاهش 10 نفری اعضای این شورا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور از ورود و تقویت سامانه بارشی فعال به کشور خبر داد و افزود: شدت بارش ها در روز پنجشنبه، 16 مهر در استان های گیلان، مازندران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۵    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به برخی از ایرادات این شورا نسبت به انتخابات الکترونیکی گفت: ایرادات شورای نگهبان به انتخابات الکترونیک مربوط به مسائل فنی نرم افزاری و سخت افزاری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۹    
قیمت انواع خودرو سواری پراید دست دوم در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۹    
به مناسبت سالروز هجرت امام خمینی به فرانسه(14مهر1357) چند تصویر از ایشان را در مدت اقامت در پاریس می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۶    
اومنیکام یک شرکت بازاریابی آمریکایی است که سالانه رتبه با ارزش ترین مارک های جهان را اعلام می کند.امسال در این لیست اعلام شده همانند 3 سال همانند 2 سال پیش اپل که هر 6 ثانیه یک موبایل می فروشد با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۳    
ساعت 5:30 بعدازظهر به وقت تهران مراسم رونمایی از محصولات جدید مایکروسافت مجهز به ویندوز 10 و سرفیس پرو4 در کنار هولولنز و مایکروسافت بند 2 در نیویورک آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۸    
این دو تصویر استثنایی از یک دریاچه در فصل بهار و پاییز گرفته شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۸    
قیمت برخی از مدل های انواع سواری های مرسدس بنز و ب . ام . و در بازار تهران به شرح زیر است؛
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۵    
مصاحبه علیرضا زاکانی رییس کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس با صدا و سیما به یک مناظره در راهروی خانه ملت با حضور مسعود پزشکیان از منتقدان گزارش این کمسیون تبدیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۵    
حسن حسینی مقدم مراسم تشییع سرکنسول ایران در مرو ترکمنستان از جانباختگان فاجعه منا صبح امروز سه شبه از مقابل وزارت امور خارجه برگزارشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۵    
دختر 21 ساله ایزدی که به عنوان برده در خانه ابوبکر بغدادی سرکرده داعش حضور داشته می گوید بغدادی بیشتر اوقات انگلیسی صحبت می کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۲    
شرکت آب و فاضلاب استان تهران طی اطلاعیه ای مناطقی را که امروز و امشب تا صبح فردا با قطعی آب مواجه خواهند بود، اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۹    
بیماران ناامید از بهبودی که بیشتر از 6 ماه نمی توانند زنده باشند در ایالت کالیفورنیای آمریکا حق دارند از داروهایی استفاده کنند که به زندگی شان پایان دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۶    
روزنامه عربستانی عکاظ به نقل از یکی از اعضای امور حج ایران در این کشور مدعی شد که پیکر 20 تن از حجاج ایرانی که در جریان فاجعه منا جان باخته اند، پس از تشخیص هویت در قبرستان مکه به خاک سپرده شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۶    
نامه تازه چهار وزیر به رییس جمهوری را برخی ناشی از اختلاف تیم اقتصادی دولت دانستند و برخی دیگر از آن به عنوان اقدامی غیرمعمول اما شجاعانه و فارغ از ملاحظات سیاسی یاد کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۳    
یک فروند هواپیمای باری کوچک ساعاتی پیش به دلیل ایجاد مشکل در هیدرولیک هواپیما، از باند فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد خارج شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۲    
مقامات آمریکایی می گویند یک پسر 11 ساله از اهالی غرب ایالت تنسی آمریکا روز دوشنبه به علت قتل یک دختر 8 ساله توسط شاتگان بازداشت شد، علت این قتل این بود که مقتول توله سگ هایش را به پسر نشان نداده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی دولت گفت: از سوی دولت از نمایندگان فهیم مردم در مجلس شورای اسلامی که با زمان شناسی و قدرشناسی از انسانی خدوم مجددا به شایستگی به آقای آخوندی وزیر راه شهر و سازی رای دادند، تشکر می کنم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۲    
اردوی تیم ملی فوتبال ایران در دبی به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۹    
خبرگزاری آسوشیتد پرس در گزارشی اعلام کرد بر اساس بررسیهای این خبرگزاری ،آمار جان باختگان حادثه منا تنها از 16 کشور بالای 1100 نفر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۲    
نشست امروز مجلس شورای اسلامی به بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی اختصاص داشت که در نهایت نمایندگان به استیضاح رأی منفی دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۹    
آفتاب :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۳    
معاون مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از منفی بودن نتیجه نمونه گیری ها از افراد مشکوک به کرونا ویروس خبر داد و تاکید کرد: هیچ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در کشور مشاهده نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۳    
ارتفاعات هیمالیا محل زندگی گونه های عجیب جانوری شامل ماهی راه رونده و میمون عطسه کن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۳    
پیکر مطهر امین باوی قاری و مبتهل برتر کشورمان که در فاجعه منا دعوت حق را لبیک گفت، صبح امروز به میهن بازگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۰    
بانک ملی ایران در پی انعقاد تفاهمنامه با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه عتبات دانشجویی را در دستور کار خود قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۰    
بررسی هفتگی کیفیت هوای تهران و اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوا نشان می دهد، تهران در روزهای 4 تا 10 مهر، از نظر کیفیت هوا شرایط سالمی را پشت سر گذاشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۴    
رئیس هیئت مدیره سرمایه گذاران آبهای گرم معدنی استان اردبیل از تلاش برای ثبت جهانی آبگرم معدنی تاریخی و سنتی گاومیش گلی سرعین خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۴    
از سوی آکادمی علوم سلطنتی سوئد در استکهلم برندگان جایزه نوبل فیزیک سال 2015 اعلام شد بر این اساس یک ژاپنی و یک کانادایی موفق به کسب جایزه امسال فیزیک شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۴    
پیکر مطهر حسن دانش قاری بین المللی درگذشته در فاجعه منا روز گذشته بر روی دستان مردم قرآن دوست یزد تشییع و در جایگاه ابدی آرام گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۱    
آفتاب :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۵    
شبکه تلوزیونی - دولتی "ای آر دی 1 " آلمان در اقدامی انتقادی نسبت به سیاست های مهاجرتی آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در یک برنامه خود با "فتو مونتاژ "چادر سیاه بر سر مرکل پوشاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۵    
وی که حدود سه ماه از دوران خدمتش می گذشت در حین انجام وظیفه با مین برخورد کرد و در دم شهید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۵    
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: عدم رای به استیضاح وزیر راه و شهرسازی نشانه همدلی و همزبانی میان مجلس و دولت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۲    
رئیس جمهور در احکام جداگانه ای به پیشنهاد معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزیران امور اقتصادی و دارایی، دادگستری و صنعت، معدن و تجارت، 8 عضو شورای رقابت را منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۹    
سخنگوی ریاست جمهوری نیجریه در نشست خبری با رسانه های خارجی اعلام کرد: وزیر سابق نفت این کشور که هنوز رئیس اوپک است، به اتهام پولشویی در لندن دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۸    
مراسم تشییع هما روستا با حضور هنرمندان امروز برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۸    
استیضاح وزیر راه و شهرسازی امروز در جلسه علنی مجلس رای نیاورد و آرای موافق با عباس آخوندی از دو سال پیش که همین مجلس به او رای اعتماد داد بیشتر بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۸    
مراسم ختم هادی نوروزی صبح امروز در مسجد امیرالمومنین مرزداران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۲    
سخنگوی دولت گفت: از سوی دولت از نمایندگان فهیم مردم در مجلس شورای اسلامی که با زمان شناسی و قدر شناسی از انسانی خدوم مجددا به شایستگی به آقای آخوندی وزیر راه شهر و سازی رای دادند، تشکر می کنم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۹    
منبع: بی قانون
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۲    
یی ون سنگ (Yi-Wen Tseng) خودروی مفهومی طراحی کرده است که با اعضای بیوپرینت شده و با استفاده از بیولوژی مصنوعی برای تبدیل روند هضم غذا در بدن گاو به یک سیستم سوخت کار می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۲    
جانشین رئیس پلیس کشور با اشاره موافقت پلیس با کلیات طرح جدید ترافیک در تهران موسوم به L.E.Z، از شرط پلیس برای اجرای این طرح خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۲    
خانم فاطمه رزمگاه ، مادر زنده یاد هما روستا صبح امروز در مراسم فرزندش حاضر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۵    
وزیر راه و شهرسازی در سمت خود ابقا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۹    
هوادارن قوهای سپید معتقدند سرمربی تیمشان در دیدار با اتلتیکو مادرید محتاط بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۶    
با پایان صحبت های موافقان و مخالفان، استیضاح این وزیر به رأی گذاشته شد و اعضای هیأت دولت که در جلسه حاضر شده بودند صحن مجلس را ترک کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۵    
اینکه آقای رکن آبادی در مراسم منا بودند و اعمال به جا می آوردند و حتی در بین قربانیان باشند احتمال ضعیفی نیست ولی اینکه ایشان جان باختند یا خیر ...