جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۴:۵۳May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 27 مهر 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 1 مهر 1394 آفتاب نیوز 2 مهر 1394 آفتاب نیوز 3 مهر 1394 آفتاب نیوز 4 مهر 1394 آفتاب نیوز 5 مهر 1394 آفتاب نیوز 6 مهر 1394 آفتاب نیوز 7 مهر 1394 آفتاب نیوز 8 مهر 1394 آفتاب نیوز 9 مهر 1394 آفتاب نیوز 10 مهر 1394 آفتاب نیوز 11 مهر 1394 آفتاب نیوز 12 مهر 1394 آفتاب نیوز 13 مهر 1394 آفتاب نیوز 14 مهر 1394 آفتاب نیوز 15 مهر 1394 آفتاب نیوز 16 مهر 1394 آفتاب نیوز 17 مهر 1394 آفتاب نیوز 18 مهر 1394 آفتاب نیوز 19 مهر 1394 آفتاب نیوز 20 مهر 1394 آفتاب نیوز 21 مهر 1394 آفتاب نیوز 22 مهر 1394 آفتاب نیوز 23 مهر 1394 آفتاب نیوز 24 مهر 1394 آفتاب نیوز 25 مهر 1394 آفتاب نیوز 26 مهر 1394 آفتاب نیوز 27 مهر 1394 آفتاب نیوز 28 مهر 1394 آفتاب نیوز 29 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۳:۲۶    
علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی از عادل فردوسی پور خواست تا اسم او را در برنامه اش نیاورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۳:۰۶    
جنگ برای منع یا ادامه دادن گاوبازی امروزه در اسپانیا بسیار زیاد شده است، از طرفی چندی پیش ائتلاف چپ اسپانیا کمکش را به مدارس گاوبازی قطع کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۳:۰۰    
سرمربی چلسی با عدم اشاره به وضعیت فالکائو و هازارد عنوان کرد مهم ترین موضوع در لیگ قهرمانان کسب سه امتیاز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۹    
بخشدار مرکزی گیلانغرب گفت: با تلاش بی وقفه و چندین ساعته دستگاههای امدادی و خدمات رسان و همچنین مشارکت های مردمی آتش سوزی بخشی از جنگلها و مراتع این شهرستان مهار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۳    
تیم های اتلتیکو مادرید و بنفیکا به دلیل تخلف در لیگ قهرمانان، توسط یوفا جریمه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۳    
جلسه ی ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی عصر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۴    
تصاویر خورشید گرفتگی زیاد گرفته شده است اما این عکس که توسط ایزابل باخر گرفته شده توسط به عنوان عکس روز نشنال جئوگرافیک انتخاب شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۴    
همان طور که کار برای شما مهم است، چگونگی انجام کار نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. با انجام برخی کارهای ساده روزمره در محیط کار، می توان بازده شغلی را تا حد زیادی افزایش داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۱    
مهرداد بذرپاش مدیرمسئول روزنامه وطن امروز به خاطر عبارت توهین آمیزی که سه روز قبل در سرمقاله این روزنامه درباره صالحی نوشته شده بود از او عذرخواهی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۱:۵۲    
سردار آزمون گل مساوی روستوف برابر موردوویا را به ثمر رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۱:۲۶    
وزیر خارجه اسبق آمریکا ضمن هشدار نسبت به اینکه خاورمیانه درحال فروپاشی است، تاکید کرد که مبارزه با داعش در خاورمیانه اولویت اصلی است و از بین بردن این گروه تروریستی مهم تر از براندازی نظام بشار اسد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۱:۲۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از رشد واقعی بورس بعد از اجرای بسته رونق اقتصادی خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این بسته و برجام، فنر ارز رها نخواهد شد و قیمت ارز معقول خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۰:۵۹    
آفتاب : منبع: انتخاب
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۰:۵۶    
مسافران پرواز کیش - کرمان شرکت هواپیمایی ماهان، حدود 11 ساعت است که در فرودگاه کیش سرگردانند و دلیلی عجیب برای این تاخیر از سوی مسئول دفتر این شرکت هواپیمایی مستقر در فرودگاه کیش بیان شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۰:۵۶    
سفیر روسیه در بغداد پیام رئیس جمهور این کشور را به نخست وزیر عراق تسلیم کرد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۰:۴۲    
دیلی صباح اعلام کرد: با کند شدن تردد در مرز ایران و ترکیه صف 16 کیلومتری کامیون ایجاد شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۰:۴۲    
مقامات نظامی آمریکایی پس از حدود یک هفته اذعان کردند که یک فروند جنگنده اف 16 آمریکایی بر فراز افغانستان هدف شلیک طالبان قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۰:۴۲    
رقابت های پینگ پنگ جایزه بزرگ مردان در تهران از صبح امروز با شرکت 20 شرکت کننده در محل آکادمی بین المللی تنیس روی میز آغاز شد و در بازی های صبح امروز مهم ترین شگفتی را روئین تن در مصاف با نوشاد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۹    
یوفا باز هم بارسلونا را با جریمه چند هزار یورویی تنبیه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: من هفته آینده سعی می کنم به طور مستقیم وارد اختلاف قلعه نویی و نکونام شوم و قصد دارم صحبتی با آقای قلعه نویی انجام دهم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۹:۴۹    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در مورد یارانه بخش های مختلف، تصریح کرد: آنچه مربوط به صنعت و معدن و صادرات است، توسط بانک توسعه صادرات و یارانه بخش کشاورزی توسط بانک کشاورزی پرداخت خواهد شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۹:۴۶    
بستری شدن معاون اول رییس جمهور برای آنژیوگرافی تکذیب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۹:۳۷    
آفتاب : "روسیا الیوم" در خبری فوری اعلام کرد: "مسکو"، پس از آنکه یک هواپیمای نظامی فرانسه به هواپیمای حامل اعضای پارلمان روسیه نزدیک شده بود، سفیر این کشور را احضار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۹:۳۴    
دنی عنان سفیر جدید دانمارک در جمهوری اسلامی ایران با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۹:۲۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر غرب به وعده هایش عمل کند می تواند راه جدیدی را بپیماید و شرایط برای آنان از این جهت بهتر خواهد بود که می توانند با ملت بزرگ ایران تعامل منطقی داشته باشند که این مسأله ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۹:۱۹    
رییس سازمان حج و زیارت از گوشه دیگری از فاجعه منا پرده برداشت و اعلام کرد: عربستان برای اعلام آمار واقعی کشته شدگان منا که تا این لحظه به مرز 7 هزار و 500 نفر رسیده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۸:۵۸    
معاون عربی و افریقای وزیر امور خارجه بعد از ظهر امروز برای دیدار و مذاکره با مقامات انگلیس راهی لندن شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۸:۵۰    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در دقایق ابتدایی حادثه منا 20 تیم امداد بلافاصله اعزام شدند که همان ابتدا500 زائر زنده از اجساد بیرون آورند که 100 زائر ایرانی بودند. ‫
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۸:۴۷    
معاون وزیر خارجه ایران تصریح کرد که عملیات جمع آوری سانتریفیوژ های مازاد ایران طی چند روز آینده با دستور حسن روحانی رئیس جمهوری ایران آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۸:۴۴    
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس دهم 28 آذرماه تا 4 دی ماه سال جاری انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۸:۳۸    
ایران و کشورهای 1+5، امروز با صدور بیانیه ای مشترک، آغاز اجرای توافق هسته ای را اعلام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۸:۲۶    
مدیرکل آزمایشگاه مرجع کنترل غذا و داروی سازمان غذا و دارو چگونگی آزمایش ها و بررسی های انجام شده در مورد آب های بسته بندی و به ویژه آب معدنی دماوند را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۸:۲۳    
رییس پلیس آگاهی ناجا سرقت از منازل به وسیله دستگاه های گنج یاب و طلایاب را تکذیب کرد و گفت که تاکنون به چنین پرونده ای برنخورده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۸:۲۰    
آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی با تأکید بر ضرورت توجه به ابعاد عمیق قیام عاشورا در کنار اقامه عزا و گریه بر مصیبت های امام حسین (ع) و خاندانش گفت: قیام عاشورا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۸:۱۵    
یک روانشناس گفت: 30 درصد ازدواج های ناشی از دوستی منجر به طلاق می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۸:۰۶    
گروه خودرو سازی سایپا قیمت دو محصول چینی خود را 13 میلیون و 500 هزار تومان کاهش داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۸:۰۳    
سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: تالار اصلی تئاتر شهر با نصب یک سازه متحرک برای نورپردازی تا پایان جشنواره تئاتر فجر به کار خود ادامه می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۸:۰۰    
وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات بیمارستان ها از سوی بیمه ها گفت: نمی توان بیمه درمان را در بیمه مستمری بگیران خرج کنیم و یا آن را در جاهای دیگر سرمایه گذاری کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۶    
دراین نشست معاونان وزیرخارجه ایران، نمایندگان کشورهای 1+5 و نیز خانم هلگا اشمید معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا حضور داشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۱    
سفیر جدید جمهوری سودان در تهران بعد از ظهر امروز با وزیر خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۷:۳۵    
وزیران امور خارجه آلمان و عربستان در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی به مسائل مختلف منطقه از جمله بحران سوریه، جنگ در یمن و توافق هسته ای ایران پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۷    
تیم صدرنشین فجر سپاسی شیراز در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران (جام آزادگان) مقابل پارسه تهران به برتری دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران به غیر از رژیم صهیونیستی برای کسی ضرر ندارد و آن هایی که مدام قدرت گیری ایران را در بوق و کرنا می کنند آب به آسیاب رژیم صهیونیستی می ریزند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۷    
مقام ارشد شرکت توتال فرانسه گفت: این شرکت آمادگی دارد در دوران پس از تحریم علاوه بر تامین فاینانس ، پروژه های نفتی دانش فنی را نیز به ایران انتقال دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تحریک تقاضا برای خرید خودرو و کالاهای بادوام داخلی با استفاده از تسهیلات بانکی تورم زا نخواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۱    
به گزارش مشرق، قیمت پرفروش ترین انواع جاروبرقی دربازار به شرح زیر است:
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۶    
همانطور که در عکس مشخص است در واقع قل پسر به نشانه حمایت دستان خواهر خود را گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۶    
یک پایگاه خبری عراقی مدعی شد که سرکرده گروه تروریستی داعش هم اکنون در یکی از بیمارستان های شهر آنکارا پایتخت ترکیه بستری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار فهرست اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 در ساعت 22 امشب (دوشنبه 27 مهرماه) خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۵    
وزیر اطلاعات گفت: وجود امنیت باید به گونه ای باشد که مردم جامعه آن را احساس کنند زیرا وجود امنیت بدون حس کردن آن کافی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعضی ها که حیات سیاسی خویش را در حاشیه سازی می بینند، به فرزندان ایران که در گفت وگو با 6 کشور از حق ایران دفاع کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۷    
جلسه وزرای امورخارجه آمریکا و اسپانیا در مادرید
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: قیمت آب حدود 15 درصد افزایش یافته است که البته این میزان در رده های مصرف متفاوت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۰    
نخستین نشست کمیسیون مشترک ایران و 1+5 در هتل کوبورگ وین با حضور معاونان وزیر خارجه ایران، هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و نمایندگان 1+5 در حال برگزاری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۰    
وزیر بهداشت در پاسخ به اظهارات اخیر مسوولان آب معدنی دماوند با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت تحت تاثیر سلیقه پردازی ها قرار نگرفته و از حق مردم نمی گذرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۷    
لیندسی لوهان بازیگر آمریکایی ابراز تمایل کرده تا در رقابت ریاست جمهوری سال 2020 شرکت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۷    
دانشمندان دریافته اند که مغز نوازندگان موسیقی واکنش آینه ای شکل از خود بروز می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۴    
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول استان خوزستان از بازداشت دو نفر از عاملان انتشار تصاویر غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی "واتس آپ" در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۴۶    
میتسوبیشی با این کانسپت بدون در و سقف در نمایشگاه خودروی توکیو شرکت خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۴۶    
صبح امروز گشت تعزیرات حکومت استان تهران از سالن های آرایشی زنانه در پایتخت بازدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۴۶    
اخبرا عکسی از فوتبالیست بازنشسته کشورمان در شبکه های مجازی منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۴۳    
مسئولان و دست اندرکاران حج امسال، ظهر امروز (دو شنبه) با رهبر انقلاب دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۴۰    
شریعت پور و جعفری دو گروگانی هستند که از حدود یک سال و نیم پیش توسط اشرار مسلح به قصد اخاذی ربوده شده بودند و در این مدت در مکان های مختلف نگهداری می شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۷    
در حکم صادر شده که بر روی وب سایت سازمان بهزیستی قرارگرفته به بررسی شکایات دایر بر شکنجه و اذیت و آزار سه تن از معلولین و مفقود شدن یک فقره چک پرداخته که مرکز نگهداری معلولین از تمامی اتهامات وارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۴    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به افزایش دمای امروز و فردا (دوشنبه و سه شنبه) در غالب نقاط کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به برخی مخالفت ها با اجرای طرح تحول نظامت سلامت، گفت: برخی افراد نمی خواهند این طرح موفق شود و فکر می کنم این کار سیاسی است؛ البته نمی خواهم فرافکنی کنم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۷    
سازمان مدیریت بحران کشور در اطلاعیه ای به تمام سازمان های مسئول، در خصوص پیش بینی های لازم برای وقوع زمستان بسیار سرد، رخداد النینو و سیل شدید در کشور هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۱    
عراق با نیروهایی نزدیک به 50 هزار نفر، پیشروی های خوبی طی پنج روز عملیات لبیک یا رسول الله-2 در استان صلاح الدین به دست آورده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۵    
یک نقاشی گران قیمت اثر ژان میشل باسکیت نقاش سرشناس معاصر دزدیده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۲    
طبق اعلام مقامات کلمبیایی، عصر روز گذشته (یکشنبه) یک فروند هواپیمای سبک در یک منطقه مسکونی در پایتخت این کشور دچار حادثه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۲    
در هفته گذشته میوه و مرغ با پنج درصد کاهش بیشترین ارزانی را در بین سایر کالاهای خوراکی به خود اختصاص دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۲    
افزایش 500 هزار بشکه ای تولید نفت ایران پس از لغو عملی تحریم ها در کمتر از یک هفته محقق می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۴:۵۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار مسئولان و دست اندرکاران برگزاری حج، فاجعه بسیار تلخ و حیرت انگیز منا را از جمله امتحانات الهی خواندند و با انتقاد از سکوت دولتها و به خصوص دولتهای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۴:۵۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار مسئولان و دست اندرکاران برگزاری حج، فاجعه بسیار تلخ و حیرت انگیز منا را از جمله امتحانات الهی خواندند و با انتقاد از سکوت دولتها و به خصوص دولتهای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۴:۵۱    
در قرن بیست و یکم واقعأ شگفت انگیز است که برخی بخواهند از این ادبیات در سطح داخل که سلسله مراتبی بوده و قانون حاکم است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۸    
مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت تلاشگران اندیشه کاراد صبح روز یکشنبه در محل مرکز علمی کاربردی کارارد در تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۸    
بانک گردشگری و بانک توسعه تعاون تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۶    
علی لهراسبی خوانند پاپ درباره ممنوع الفعالیت شدنش توضیحاتی را ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۶    
عبدالله اسکندری تصویری از گریم جمشید هاشم پور در فیلم مسافر ری را در اینستاگرام منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۶    
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه در مبارزه با تروریسم از جمله داعش، باید تمامی کشورهای منطقه متحد و همدل شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۳    
ساعت 09:21 صبح روز دوشنبه 27 مهر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار اقدام به خودکشی شخصی واقع در شهریار،بلوار شادچای،روبروی سازمان پارک ها و فضای سبز گزارش گردید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۳    
ژاکلین ساتن روزنامه نگار 50 ساله ای که برای سازمان ملل و بی بی سی کار می کرد، در فرودگاه آتاتورک در استانبول درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۴:۰۱    
رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال می گوید از ابتدا نیز قرار نبوده که خاکپور از تیم امید برود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۸    
سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: شناسایی اجساد 20 کشته تصادف روز گذشته جاده قدیم قم - تهران که بر اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس با خاور و کامیون اتفاق افتاد، در حال انجام است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۶    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: بر اثر برخورد یک قطار مسافری در مسیر اهواز-خرمشهر با خودرو پراید در 20 کیلومتری اهواز یک نفر کشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۳    
رضایی از کاریکاتوریست ها به عنوان سفیران صلح در جهان نام برد و افزود: در این دیدار بر لزوم برقراری صلح و آرامش در جهان و رساندن این پیام به واسطه هنر تأکید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۰    
روحانی در جلسه شورای عالی فضای مجازی: دنیای اقتصاد: رئیس جمهوری شنبه شب و در جلسه شورای عالی فضای مجازی بر تسهیل دسترسی و استفاده مردم از امکانات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و همزمان مقابله با سوء ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۱    
جاکوب جی لو وزیر خزانه داری آمریکا گفت: بطور رسمی آماده شدن خود را برای لغو تحریم ها علیه ایران اعلام می کنیم و قبل از روز اجرا راهنمایی تهیه خواهیم کرد که تغییرات تحریم های آمریکا علیه ایران را به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۱    
معاونان وزیران خارجه هفت کشور امروز در وین موجودیت نهادی را اعلام می کنند که تا سالها مسئولیت نظارت بر اجرای برجام را به عهده دارد؛ کمیسیون مشترک ایران و 1+5 با کارگروه هایش.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۰۱    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن اعلام برگزاری جلسه کمیته تعیین روسای دانشگاه ها در روز گذشته، از تعیین روسای تعداد دیگری از دانشگاه های کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۲:۵۸    
به علت سنت نادرست تیراندازی هنگام ورود عروس در استان های عشایرنشین و تیراندازی یکی از اهالی الیگودرز در مراسم عروسی پسرش، وی راهی حبس شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۲:۵۸    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به کاهش قیمت ارز، سکه و طلا در روزهای اخیر در پی نهایی شدن اجرای برجام، گفت: البته قیمت ها به کف رسیده و نباید منتظر کاهش بیشتر قیمت سکه و ارز باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۲:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که کشور با چشم باز مسیر مذاکرات را انتخاب کرد و اصلا تصمیم لحظه ای نبوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۲:۵۵    
فرمانده نیروی انتظامی با اعلام خبر دستگیری عاملان تیراندازی به عزاداران حسینی در دزفول توضیحاتی را نیز درباره اجرای طرح LEZ که شهرداری بنا دارد از ابتدای آبان اجرایش کند ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۲:۳۸    
علیرضا نیکبخت بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس حرف هایی درباره علت خداحافظی مجیدی و کریمی از فوتبال می زند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۲:۳۸    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران گفت: 78 درصد معلمان مشمول طرح رتبه بندی شده اند و 9 هزار و 400 نفر مشمول این طرح نیستند که عمدتاً نیروهای مازاد بودند و بیشترین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۲:۳۵    
آفتاب : واحد مرکزی خبر نوشت: پایگاه اینترنتی این روزنامه آمریکایی در مطلبی به قلم آرمسترانگ ویلیامز نوشت: اسرائیل- واقعی ترین دوست آمریکا در خاورمیانه( غرب آسیا) هدف حملات تروریستی قرار گرفته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۲:۲۶    
عقاب دریایی جزیره ی سنیبِل (Sanibel )از زیباترین عقابهای دنیاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۵۴    
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا با بیان اینکه در حال انجام اقداماتی برای لغو تحریم ها علیه ایران هستیم ...