شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 9 دی 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 دی 1395 آفتاب نیوز 2 دی 1395 آفتاب نیوز 3 دی 1395 آفتاب نیوز 4 دی 1395 آفتاب نیوز 5 دی 1395 آفتاب نیوز 6 دی 1395 آفتاب نیوز 7 دی 1395 آفتاب نیوز 8 دی 1395 آفتاب نیوز 9 دی 1395 آفتاب نیوز 10 دی 1395 آفتاب نیوز 11 دی 1395 آفتاب نیوز 12 دی 1395 آفتاب نیوز 13 دی 1395 آفتاب نیوز 14 دی 1395 آفتاب نیوز 15 دی 1395 آفتاب نیوز 16 دی 1395 آفتاب نیوز 17 دی 1395 آفتاب نیوز 18 دی 1395 آفتاب نیوز 19 دی 1395 آفتاب نیوز 20 دی 1395 آفتاب نیوز 21 دی 1395 آفتاب نیوز 22 دی 1395 آفتاب نیوز 23 دی 1395 آفتاب نیوز 24 دی 1395 آفتاب نیوز 25 دی 1395 آفتاب نیوز 26 دی 1395 آفتاب نیوز 27 دی 1395 آفتاب نیوز 28 دی 1395 آفتاب نیوز 29 دی 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۴    
سایت مشهور ترنسفرمارکت که مرجع اصلی برای تعیین ارزش و قیمت بازیکنان فوتبال در بازار نقل و انتقالات محسوب می شود در آپدیت جدید خود گران قیمت ترین بازیکن فوتبال را معرفی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۸:۱۶    
وقتی دو شرکت دار و ندار خود را برای به دست آوردن بازار رقیب رو کردند، سراغ نسخه های تقویت شده Mپاور و AMG رفتند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۵    
مجموعه قابل توجهی از کتیبه ها، نقش برجسته ها، قطعات کوچک مجسمه و هنرهای کاربردی تمدن و فرهنگ سومر، پایه گذاران تمدن بین النهرین و مردم مدیترانه باستان در این موزه نگهداری می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۵    
رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد از دستگیری یک مجرم یقه سفید و کارچاق کن حرفه ای که سوژه های خود را از مرکز مدیریت می کرد، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۷    
پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: محور کرج - چالوس در استانهای مازندران و البرز به دلیل احتمال ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۵۸    
ولید المعلم وزیر خارجه سوریه به منظور رایزنی و گفت وگو با محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود تا ساعاتی دیگر وارد تهران می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۰    
مسکن ها با استفاده از آنزیم های ضد التهاب درد را تسکین می دهند.درست است که استفاده از این داروها درد شما را آرام میکند اما می تواند عوارض جانبی برای شما به همراه داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۶:۳۴    
محققان دانشگاه لیورپول با بررسی آثار هنری نقاشان بنام جهان، اعلام کردند که می توان اولین آثار زوال شناختی در برخی از آنها را سال ها قبل از تشخیص حتی علائم اولیه بیماری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۶:۱۲    
احتمالا با داروهای بنزودیازپین شامل دیازپام (والیوم)، لورازپام (آتیوان)، و آلپرازولام (زاناکس) آشنا هستید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۵:۲۱    
به جای آن که کنار تختخواب خود را با انواع مختلف وسایل الکترونیکی پر کنید می توانید یک لیمو را برش داده و این برش ها را در کنار تختخواب قرار دهید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۱۹    
مسن ترین دانشجوی کشور در مقطع کارشناسی ارشد که خرداد امسال موفق به دفاع از پایان نامه ارشد خود شده. زندگی پر فراز و نشیبی داشته و 25 سال پشت کنکور مانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۱۴    
رییس دفتر رییس جمهوری روز پنجشنبه در سفر به شهرستان شهریار، از مرکز نگهداری و درمان اخوان، محل رسیدگی و ارائه خدمات اقامتی و درمانی به بی خانمان ها و معتادان برای ترک مواد مخدر بازدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۱۱    
وزیر خارجه کشورمان در مقاله ای درباره افراط گری و تروریسم نوشت: گروه های تکفیری شامل القاعده، طالبان، داعش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۰۹    
مخالفان برجام که از ابتدای گفت وگوهای هسته ای تمام توان خود را برای ضربه زدن به مذاکرات و سپس سند توافق و فرایند اجرایی سازی آن به کار بستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۰۶    
سال "سرخ ترکیه" با ترور سفیر روسیه در آنکارا، حمله تروریستی به قیصریه و انفجار در نزدیکی ورزشگاه بشیکتاش به پایان رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۰۷    
مربی بلغارستانی بعد از رد سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران در یکی از باشگاه های ایتالیایی مربیگری می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۰۳    
ابتدا رای ممتنع آمریکا به قطعنامه ضد شهرکسازی اسرائیل در کرانه باختری و اخیرا سخنرانی جنجالی جان کری درباره راه حل دو دولت در سرزمین های اشغالی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۰۱    
رئیس دستگاه قضا با اشاره به نقش بصیرت در فهم فتنه دشمن گفت: آیا مسئولی که بعد از سالها در انقلاب، در وسط میدان فتنه، نامه بی سلام به رهبری می فرستد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۰۱    
مقامات مهاجرتی سنگاپور که مسئولیت حفظ امنیت مرزهای این کشور را بر عهده دارند، 2 تروریست اندونزیایی را که قصد داشتند از طریق این کشور به سوریه سفر کنند به کشورشان بازگرداند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۰:۵۹    
کانال تلگرامی Khamenei.ir خاطره ای منتشر نشده از رهبر انقلاب را روی خروجی خود قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۰:۵۸    
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرامش نوشت: برخی سیاسیون و سخنوران اعمال و رفتارشان وحدت شکن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۷:۵۰    
جانشین سازمان اطلاعات سپاه علت حصر را به خاطر فتنه دومی بود که سران فتنه در سرداشتند دانست و تاکید کرد: حتی اگر مسئولان نظام سران فتنه را ببخشند، مردم نمی توانند آنان را ببخشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۷:۵۱    
مسئولین محترم دولتی آخر سال 95 میتوانند بیایند گزارش بدهند که ما این چند هزار کارگاه و کارخانه و مزرعه و دامداری و امثال اینها را احیاء کردیم. مردم هم ببینند و حس کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۲    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۲    
فرد جوانی که در پوشش عنوان شرکت های معتبر ساختمانی و سرمایه گذاری به کلاهبرداری مبادرت می کرد با تلاش ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۶    
یک متخصص دندانپزشکی گفت: در زمان عفونت دندان، با استفاده از آب نمک محیط دندان را ضد عفونی کنید
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۷    
بهروز غریب پور معتقد است که دنیا فنی زاده - عروسک گردان فقید برخی شخصیت های مشهور ایرانی از جمله کلاه قرمزی و فرزند مرحوم پرویز فنی زاده - هرگز بر نام پدرش تکیه نکرد بلکه خودش چنان رشد کرد که فنی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۴    
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: کنگره سراسری این حزب دی ماه جاری و یا در نهایت بهمن ماه آتی برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۰    
براساس توافق طرفین درگیری ها در سوریه، آتش بس فراگیر میان ارتش و گروههای مسلح از نخستین لحظات امروز (جمعه) در سراسر سوریه آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۳    
گفته می شود تومورهای استخوانی تنها دو دهم درصد از انواع سرطان ها را به خود اختصاص داده و نوعی است که به گفته کارشناسان، به خاطر نادر بودن موارد ابتلا، گویا بدشانس ترین ها را گرفتار می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۰:۴۴    
چین با اعلام هشدار جدی به آمریکا در مورد تایوان، تاکید کرد که پایبند نبودن واشنگتن به اصل چین واحد می تواند روابط دو کشور را دچار مشکل سازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۰:۳۳    
روستای زیارت با عرض جغرافیایی 41/36 و طول جغرافیایی 26/54 و ارتفاع 930متر از سطح دریا توسط یک جاده جنگلی بسیار زیبا به ناهارخوران متصل شده است .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۰:۱۱    
ذوب آهنی ها که در ابتدای فصل نتوانسته بودند نتایج خوبی کسب کنند، با تغییر در کادر فنی خود توانستند به رقابت ها برگردند و با بردهایی که کسب کردند به رده سوم جدول رده بندی رسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۰:۰۵    
رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7 بازتاب زیادی در رسانه های عربی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۰:۰۲    
مایکروسافت تصمیم گرفته است تا با همراهی کمپانی کوالکام به سلطه اینتل در زمینه تولید پردازنده خاتمه دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۳:۴۶    
تمرین مرد اسبق شماره یک تنیس جهان با استقبال بی نظیری از جانب هواداران استرالیایی مواجه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۷    
ولادیمیر پوتین و بشار اسد رئیسان جمهوری روسیه و سوریه در یک مذاکره تلفنی شرایط این کشور را پیش از آغاز آتش بس فراگیر بررسی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۰    
آمریکا 35 دیپلمات روس را به دلیل حملات سایبری و آنچه "دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا" خوانده شده از این کشور اخراج کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۳۹    
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: ما باید بکوشیم اگر احیانا اشتباهاتی در مسیر انقلاب رخ داده است آن ها را ترمیم و دستاوردهای انقلاب و اهدافش را تکمیل کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۶    
آئین چهلمین روز درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی در مسجد اعظم در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۸    
ممفیس دپای ستاره باشگاه منچستر که مورد غضب مورینیو واقع شده در حال مصرف قلیان دیده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۷    
پرواز تیم فوتبال نفت تهران به اصفهان که قرار بود امروز ساعت 15:30 انجام شود با تاخیر صورت خواهد گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۵    
آین روزها شایعارت زیادی در مورد خداحافظی آرش برهانی از فوتبال مطرح شده ولی این بازیکن نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۴    
مهمترین موضوع، اختلافی است که بین خرمگاه و رحمتی وجود دارد. منصوریان در اینجا ترجیح داده طرف دستیارش را بگیرد نه بازیکنش را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۳    
شرکت تبلیغاتی ژاپنی "دنتسو”، یکی از کارمندان جوان خود را چنان زیر فشار کار قرار داد که سال 2015 دست به خودکشی زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۰    
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات با تاکید بر اینکه در اجرای طرح احراز هویت به دنبال ایجاد مشکل برای مردم نیستیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۱    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تمدید قانون بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب و ایجاد شرایط مناسب تر برای بهره مندی از این قانون و همچنین افزایش کارفرمایان مشمول بخشودگی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۰    
مهاجم گسترش فولاد تبریز از این تیم جدا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۲    
یکی از مقامات وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هنوز فرضیه تروریستی بودن حادثه سقوط هواپیمای توپولوف 154 روسیه به طور کامل رد نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۱    
کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری برای اولین بار نقل قولی از هاشمی شاهرودی درباره وقایع سال 88 را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۷    
شامگاه چهار شنبه هشت دی جمعی از اصحاب رسانه از مرکز بهاران و گرمخانه خاوران شهرداری تهران بازدید کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۵    
ششمین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور روز پنج شنبه با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالن اجتماعات برج میلاد برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۴    
کتاب سفر نامه پاریس،عوج کلاب نوشته ی داریوش مهرجویی عصر روز گذشته در خانه هنرمندان رونمایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۱    
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی تهران در ابتدای هفته آینده با پایداری هوا مواجه خواهیم بود از تشکیل جلسه عصر امروز کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۱    
اموال باشگاه صبای قم به دلیل شکایت تیم هندبال این تیم مصادره شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۱    
رییس جمهور در پیامی درگذشت پدر سه شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۰    
گروه تروریستی داعش یک زن فلسطینی را در اردوگاه یرموک در جنوب دمشق اعدام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۰    
اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا درباره مناقشه رژیم صهیونیستی و فلسطین در حالی که انتقادات بسیاری را در آمریکا برانگیخته، موجی از تحسین را در اروپا به راه انداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۸    
مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه اعلام کرد که همزمان با افزایش مناطق شامل آتش بس به 1077منطقه، در 24 ساعت گذشته نیز 30 مورد نقض پیمان توقف درگیری ها از سوی گروههای مسلح ثبت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۶    
شعله های پتروشیمی خراسان واقع در 15کیلومتری شهر بجنورد که برخی از منابع خبری از آن به عنوان آتش سوزی در پتروشیمی خبر دادند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۵    
مدیرکل دفتر شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: کسانی که از نتایج آزمون استخدامی ناراضی اند به سازمان سنجش مراجعه کنند چرا که آموزش و پرورش هیچ نقشی در سنجش آن ها ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۴    
رسول صدرعاملی دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات برای درگذشت زنده یاد دنیا فنی زاده ، پیام تسلیتی را خطاب به خانواده وی و جامعه هنری منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۴    
امکان پرورش خیار فضایی در ایستگاه فضایی بین المللی، حقایقی از پرورش گیاهان در شرایط بی وزنی را آشکار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۰    
آمریکا به خاطر حملات هکرها که گویا مسکو در پشت سر آنها قرار دارد، تحریم های جدیدی علیه روسیه اعمال می کند. قرار است روز 29 دسامبر باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا بیانیه مربوطه را ایراد کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا پس از نزاع توئیتری با باراک اوباما و انتقاد از وی به دلیل مانع تراشی در روند 'انتقال آرام قدرت' گفت: مذاکرات خوبی با اوباما داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۴۹    
ساعتی پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر عروسک گردان کلاه قرمزی، عکسی از حمید جبلی در حالی که این عروسک را در بغل داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۴۷    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: 506 کیلوگرم مواد مخدر در بازرسی از یک دستگاه تریلر در جنوب این استان کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۴۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تمام دانش آموزان سمیرمی که به دلیل ریزش دیوار مصدوم شده بودند، از بیمارستان مرخص شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۷    
آقای فرهادی عزیز چرا بی گدار به آب می زنید و نسنجیده نامه می نویسید؟ شما هنرمند نامداری هستید و می دانید که نامه نوشتن شما بی تردید در تمامی رسانه های داخلی و خارجی پخش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۴    
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر سایه ولایت کم شود و نسبت به دین بی اهمیت شویم خودمان شکست می خوریم نه دین.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۳    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه در تماس تلفنی با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آخرین تحولات سوریه را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۱    
دو روز پیش روزنامه شهروند ، گزارشی درباره بی خانمان هایی نوشته بود که در سرمای زمستان به قبرهای خالی گورستان نصیر آباد شهریار پناه برده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۷    
رییس سازمان انرژی اتمی در مورد آخرین وضعیت تولید و تجهیز پیشران هسته ای در کشور توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۴    
وزیر نفت گفت: بنزین آلوده نداریم اما هنوز نمی توانیم در همه شهرهای کشور بنزین یورو 4 توزیع کنیم،ولی به همه کلانشهرها بنزین یورو 4 می دهیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۳    
سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از بازگشایی محور هراز و کندوان پس از چند ساعت بسته شدن بر روی خودروهای عبوری به خاطر سیلاب خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۲    
دادگاه 9 خبرنگار روزنامه کُردی اوزگور گوندم به اتهام عضویت در گروه های تروریستی و تلاش برای برهم زدن تمامیت ترکیه در استانبول برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۱    
اوایل گریم من حدود 6 ساعت طول می کشید اما این اواخر به سه ساعت و نیم رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۸    
سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: معترضین انتخابات سال 88 می خواستند به شرط چاقو نتیجه بگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۸    
ائتلاف بین المللی ضد داعش با انتشار بیانیه ای کشته شدن عبدالمحسن الزعیلان الطارش معروف به ابو جندل الکویتی در حمله جنگنده های این ائتلاف را تایید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۶    
پیکرهای دو شهید مدافع حرم روز پنجشنبه در جریان راهپیمایی حماسه 9 دی در مشهد با حضور اقشار و گروه های مختلف مردمی تشییع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۳    
رئیس جمهور فیلیپین در اظهاراتی درباره سفرای آمریکا در دیگر کشورها گفت آن ها افراد حرفه ای نبوده و اکثرشان جاسوس هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۲    
وزیرحج و عمره عربستان گفت: عربستان از حجاج ایرانی و تمام حجاج جهان اسلام استقبال می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۰    
یک دیپلمات ایرانی اخبار مربوط به انتقال اجساد شماری از کشته شدگان گروه تروریستی طالبان به ایران را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۲۵    
داعش در سوریه سر یک نفر را در ملاء عام قطع کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۲۲    
پزشکان دریافتند پیاده روی با پای برهنه بر روی چمن فواید بسیاری برای سلامت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۲۱    
معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه از صدور ویزای الکترونیکی در آینده نزدیک در اصفهان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۲۰    
یک منبع نظامی یمنی خبر داد که یک بالگرد ارتش عربستان در نجران منهدم شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با بیان اینکه یک ساختمان اداری در خیایان میرعماد دچار آتش سوزی شد، گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۶    
وزیر اسبق امورخارجه کشورمان افزود: فتنه گرانی که فجایع گسترده ای در کشور در سال 88 ایجاد کردند یک نوع مدل داخلی داعشی بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۶    
دقایقی پیش دو گلوله خمپاره به اطراف ترمینال سومریه در غرب پایتخت سوریه برخورد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 9 دی روزی است که مردم ایران قطع نظر از خطاهای دو طرف حوادث سال 88 برای حفظ اساس انقلاب اسلامی به میدان آمدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۸    
داریوش مهرجویی پیام تسلیتی را به بهانه درگذشت چند هنرمندی که اخیرا از بین ما رفته اند، نوشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۶    
نماینده کرمان در مجلس خبرگان گفت: بحث فتنه تا فتنه گران تسلیم حق نشده اند و سرانشان اعتراف به خیانت در حق ملت نداشته باشند، ادامه خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۴    
مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شعبه مرکزی شیراز بر ضرورت روان سازی در صدور ضمانتنامه های ارزی تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۲    
وزرای خارجه ایران و روسیه به صورت تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: علت اینکه عدد رشد اقتصادی کشور با زندگی مردم تطبیق ندارد آن است که این رشد بر اساس یک موضوع بادآورده ای رخ داده و گذری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۹    
مأموران سرویس امنیت فدرال روسیه در منطقه داغستان توانستند فعالیت یک گروهک مخفی از حامیان گروه تروریستی داعش را در حالی متوقف کنند که این گروهک مشغول برنامه ریزی برای انجام مجموعه اقدامات تروریستی در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۸    
رفلکس اسید معده یا سوزش سر دل شکایت معمول بسیاری از افراد است و این افراد پرخوری را موجب تشدید آن می دانند، اما راه هایی طبیعی برای پیشگیری و یا درمان این عارضه وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۶    
وزیر اسبق امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: آنچه در فتنه سال 88 اتفاق افتاد یک مدل داعشی داخلی بود که با هوشیاری و بصیرت مردم خنثی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۹    
جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به خانه سینما خیابان وصال آمدند تا با پیکر "جان بخش کلاه قرمزی" وداع کنند و او را به قطعه هنرمندان بدرقه کنند.