جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 23 دی 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 دی 1395 آفتاب نیوز 2 دی 1395 آفتاب نیوز 3 دی 1395 آفتاب نیوز 4 دی 1395 آفتاب نیوز 5 دی 1395 آفتاب نیوز 6 دی 1395 آفتاب نیوز 7 دی 1395 آفتاب نیوز 8 دی 1395 آفتاب نیوز 9 دی 1395 آفتاب نیوز 10 دی 1395 آفتاب نیوز 11 دی 1395 آفتاب نیوز 12 دی 1395 آفتاب نیوز 13 دی 1395 آفتاب نیوز 14 دی 1395 آفتاب نیوز 15 دی 1395 آفتاب نیوز 16 دی 1395 آفتاب نیوز 17 دی 1395 آفتاب نیوز 18 دی 1395 آفتاب نیوز 19 دی 1395 آفتاب نیوز 20 دی 1395 آفتاب نیوز 21 دی 1395 آفتاب نیوز 22 دی 1395 آفتاب نیوز 23 دی 1395 آفتاب نیوز 24 دی 1395 آفتاب نیوز 25 دی 1395 آفتاب نیوز 26 دی 1395 آفتاب نیوز 27 دی 1395 آفتاب نیوز 28 دی 1395 آفتاب نیوز 29 دی 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۵:۱۵    
تصویری از آیت الله هاشمی رفسنجانی با آیت الله یزدی در جلسه مجلس خبرگان رهبری
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۹    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت گفت: درآمد نفتی کشور در 9ماهه امسال پس از توافق برجام، 29 میلیارد دلار شد که با توجه به توافق آذرماه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در آینده به طور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۲    
یک متخصص نوزادان گفت: رشد کودک باید بر اساس جدول رشد باشد و بالا بودن یا پایین بودن وزن کودک نیاز به بررسی داشته و می تواند به دلیل سوء تغذیه او باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۱۵    
فرود اولین هواپیمای ایرباس A321 نو در فرودگاه مهرآباد، نیکی کریمی را به تحسین واداشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۰    
ترانه علیدوستی در واکنش به تبریک هایی که برای روز تولدش دریافت کرد در صفحه اینستاگرامش نوشت: توقع این همه محبت را از شما نداشتم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۹:۵۶    
در پایان هفته ای که گذشت، دو زن موتورسوار در دزفول دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۶    
شبکه حمل و نقل ریلی هلند اعلام کرده است که توانسته پیش از برنامه، انرژی مورد نیاز تمامی قطارهای برقی این کشور را از توربین های بادی تأمین کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۹    
گروه صنعتی ایران خودرو با ارسال نامه ای به سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که قصد دارد 16.6درصد از سهام خود در شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو را واگذار کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۲    
یک متخصص زنان و زایمان عنوان کرد: دختران جوان جهت تشخیص سرطان سینه نیاز چندانی به استفاده از روش ماموگرافی ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۳    
هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر عصر امروز (پنجشنبه) با برگزاری 3 دیدار پی گیری شد که طی آن استقلال تهران با یک گل نفت را شکست داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۶    
سخنان منتسب به حجت الاسلام و المسلمین قمی مبنی بر این که بعد از سال 88 یک عده فتنه گر نگذاشتند آقای هاشمی خطبه بخواند تکذیب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۳    
وکیل بین المللی فوتبال ایران گفت: تنها یک بار مراسم اعدام در استادیومی در استان فارس اتفاق افتاده، بنابراین این موضوع نمی تواند دلیل محکمه پسندی برای تحریم فوتبال ایران باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۲    
گزینه انتخابی ترامپ برای وزارت امور خارجه در کمیته روابط خارجی سنا گفت که توافق هسته ای ایران را به طور کامل مرور خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۰    
با رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی دو صندلی و جایگاه مهم خالی مانده است؛ نخست جایگاه مهم ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام است و دوم کرسی وی در مجلس خبرگان رهبری به عنوان منتخب اول مردم تهران در این مجلس.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۲    
جمع کثیری از مقامات سیاسی و اجتماعی، سفرا و دیپلمات های ارشد مقیم قزاقستان به مقام شامخ آیت الله هاشمی رفسنجانی ادای احترام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۶    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی: شکارچیان متخلفی که اقدام به ضرب و شتم محیط بان خویی کرده بودند، تحت پیگرد قانونی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۶    
شهردار تبریز از ورود چهار رام معادل 20 واگن جدید به پایانه ائل گلی قطار شهری تبریز خبر داد و گفت: هم اکنون 12 رام قطار در مجموعه پایانه ائل گلی مترو تبریز مستقر شده که قابلیت ارائه خدمات در خط یک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۳    
جیمز ماتیس گزینه وزارت دفاع دونالد ترامپ رییس جمهوری آینده آمریکا، تاکید کرد که کشورش باید به برجام ولو آن که در آن نواقصی وجود داشته باشد، احترام بگذارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۱    
بر اثر حمله انتحاری عناصر تروریستی در شهر دمشق شماری از شهروندان سوریه کشته و زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۱    
وزارت خارجه کویت اعلام کرد که یک سرباز آمریکایی با تیراندازی به خود، اقدام به خودکشی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۶    
خیرات یک جایگاهدار اردبیلی برای آیت الله هاشمی
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۳    
رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد برای حل مشکلات خاورمیانه باید با ایران گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۸    
ترکیه و روسیه برای هماهنگی عملیات هوایی علیه گروه های تروریستی در سوریه یادداشت تفاهم امضا کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۴    
محمدعلی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر خبر داد: خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در راس هیاتی بلند پایه متشکل از اسماعیل هنیه معاون جنبش و روحی جمال مشتهی از فرماندهان حماس با حضور در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۲    
دبیرکل مجمع تقریب مذاهب مذاهب اسلامی با بیان اینکه مردم قدردان خدمات یار دیرینه رهبر انقلاب هستند، گفت: مرحوم آیت الله هاشمی خود را وقف انقلاب و مردم کرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۲    
داوود احمدی نژاد برادر محمود احمدی نژاد بر اثر سکته قلبی در بیمارستان بستری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۰:۱۵    
ورزشکاران معمولا برای این که بتوانند کارایی خود را افزایش دهند کربوهیدرات و پروتئین زیاد مصرف می کنند اما مواد غذایی مختلفی هستند که می توانند برای ورزشکاران مفید باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۰    
دو شرکت کره ای سازنده لوازم الکترونیک از برنامه خود برای ارائه تلفن های همراه با نمایشگر تاشو در سال جاری خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۵    
معاون آسیا، آفریقا و اقیانوسیه وزیر امور خارجه ونزوئلا دفتر یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی را امضا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۳۰    
شیخ محمدالصباح السالم الصباح وزیر امور خارجه سابق کویت و از چهره های برجسته و نزدیک به حاکمیت این کشور خواستار گفتگو و مذاکره کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و ایران درباره مسائل منطقه ای شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۳۱    
قانونگذاران حزب حاکم و حزب اپوزیسیون مردم جمهوری خواه ترکیه پس از اختلاف نظرها درباره اصلاح قانون اساسی و بالا گرفتن بحث ، زد و خورد کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۸    
رییس جمهوری مکزیک بار دیگر تاکید کرد که کشورش هزینه ساخت دیوار در مرز آمریکا و کشورش را پرداخت نخواهد کرد. این در حالی است که ترامپ بر گرفتن هزینه ساخت این دیوار از مکزیک تأکید دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۷    
نایب رییس مجلس نهم با اشاره به نقش موثر آیت الله هاشمی رفسنجانی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی گفت: 70 سال همراهی مجاهدت هاشمی رفسنجانی برخواسته از آراستگی وی به ایمان بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۵    
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی کردستان با بیان اینکه 11 استان درگیر بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۴    
علت فوت کودک 15 ماهه در بیمارستان 29 بهمن تبریز، از طرف دانشگاه علوم پزشکی، پزشکی قانونی و نظام پزشکی در حال بررسی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۳    
سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد، مسکو امیدوار است که رئیس جمهور منتخب آمریکا به زودی با ولادیمیر پوتین به تفاهم رسیده و هماهنگ شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۲    
معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جرایم فرار از خدمت سربازی 21 درصد کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۱    
رئیس سازمان هواشناسی گفت: میانگین بارش باران در سطح کشور طی سال زراعی جاری نسبت به دوره آماری بلندمدت کاهش 40 درصدی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۱۹    
دولت نروژ به عنوان اولین کشور جهان، طی مراسمی با تغییر صددرصد پخش رادیویی این کشور از آنالوگ به دیجیتال، موج رادیویی 'اف ام ' را به موزه تاریخ سپرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۰۶    
وزیر کشور عدم توازن و تعادل در حوزه اقتصادی و توزیع منابع را ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۰۳    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ورود ایرباس 321 به ایران نخستین گام عملیاتی برای نوسازی ناوگان هوایی کشور به حساب می آید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است تیمش به هیچ عنوان سزاوار پیروزی در این مسابقه نبوده و برد کاملا حق استقلال خوزستان بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۰۲    
طرح کنگره آمریکا برای اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی!طرحی به کنگره آمریکا ارائه شده است که براساس آن سپاه پاسداران به عنوان یک سازمان تروریستی شناسایی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۱:۵۴    
سرمربی تیم نفت تهران در کنفرانس خبری بعد از بازی با استقلال حاضر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۱:۵۰    
آیت الله جعفر سبحانی ازمراجع تقلید ضمن تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و رهبری، گفت که هاشمی از استوانه های انقلاب و خدمتگزار صدیق جمهوری اسلامی بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۱:۴۷    
در بخشی از گزارش جدید ام آی سیکس علیه ترامپ از هک شدن تلگرام توسط سرویس مخفی روسیه / FSB (کا گ ب سابق) صحبت شده است که در ماه آوریل 2016 رخ داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۷    
یک سازمان فرانسوی، تحریم کلی فوتبال ایران را خواستار شده است. درخواستی که با تکیه بر برگزاری اعدام در ورزشگاه ها به فیفا ارجاع شده و دبیرکل فدراسیون جهانی فوتبال نیز از آن حمایت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۱    
دبیر ستاد ارتحال یار امام گفت:مراسم شب هفتم آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) در حرم مطهر امام راحل و با سخنرانی ناطق نوری برگزار می شود که به انتخاب خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی حرم مطهر در نظر گرفته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۰    
لیورپول در دیدار رفت جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه سنت مری مغلوب ساوتهمپتون شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۵۹    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر اعلام کرد: پس از یک دوره تنفس که از زمان تحویل هواپیماها آغاز می شود، برنامه ریزی برای چگونگی بازپرداخت آن ها را آغاز خواهیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۵۸    
سفارت فلسطین در تهران ،در روز پنچ شنبه با صدور بیانیه ای با اشاره به فوت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و ابراز اندوه به خاطر این موضوع اعلام کرد: با فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۵۷    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه گفت: تمامی بحث و جدلها در ترکیه به خاطر شخص من انجام می شود و تغییرات قانون اساسی بهانه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۸    
دبیرکل سابق سازمان ملل متحد که انتظار می رود در انتخابات آتی ریاست جمهوری کره جنوبی شرکت کند و به زودی برنامه هایش را اعلام می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۸    
دی میستورا تأکید کرد که آتش بس در سوریه با وجود برخی موارد نقض، هم چنان پایدار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۷    
در این مطلب بهترین روش های جوان سازی پوست مثل خوردن شکلات تلخ و آب فراوان معرفی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۶    
از زمان شکل گیری مثلث MSN با گلی که نیمار به ثمر رساند این خط حمله آتشین به عدد 300 گل دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۳    
یوونتوس با غلبه بر آتلانتا راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۲    
بارسا در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با گلزنی مثلث MSN راهی یک چهارم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۱    
سنا آمریکا در اقدامی با 51 رأی موافق در مقابل 48 رأی مخالف، اولین گام را به سوی لغو طرح خدمات درمانی رئیس جمهور فعلی آمریکا برداشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۰    
وزیر اطلاعات و وزیر ارتباطات در مراسم بزرگداشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی حضور خواهند داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۰    
مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران ایر با بیان این که امروز ورود هواپیمای جدید ایرباس تاریخ صنعت هوایی ایران را دگرگون کرده است، اظهار کرد: امروز شرکت هما تولد دوباره خود را به جشن نشسته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۶    
رییس جمهوری ترکیه در تماس تلفنی با روحانی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت و اظهار کرد: ایشان بزرگمرد و سیاستمدار محترمی بود که برای صلح ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۱    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به این که بزودی 130تن اورانیوم خریداری شده وارد ایران می شود گفت: آمریکایی ها در نشست برجام متعهد شدند از آثار تمدید تحریم های 10 ساله علیه ایران (ISA) جلوگیری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۱۳    
شرق روایت دیداری دو نفره بین آیت الله هاشمی رفسنجانی با احمد بورقانی روزنامه نگار و نماینده دوره ششم در تابستان سال 79 را برای نخستین بار منتشر کرده است که در بخشی از آن آیت الله به دلیل مخالفتش با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۱۳    
محمد غرضی وزیر پست و تلگراف و تلفن دولت مرحوم آیت الله هاشمی در گفت و گو با اعتماد از همکاری 40 ساله اش با آیت الله هاشمی، گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۷    
موسسه تامسون رویترز اسامی پژوهشگران پراستناد دنیا در سال 2016 را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۲    
دیدار استقلال و نفت تهران در حالی برگزار شد که هواداران هر دو تیم علیه سرمربی تیم مقابل شعار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هیچ آتش زیر خاکستری وجود ندارد بابازاده تشخیص می دهد دوروازه بان دوم گرم کند یا خیر.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۸    
معاون سیما می گوید بیش از نود درصد آرشیو صداوسیما درمورد آیت الله هاشمی ظرفیتی است که کاملا مواضع ایشان با مواضع اساسی و کلان کشور همخوانی دارد و از آن بیش از پیش استفاده می کنیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۳    
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد، براساس برنامه ریزی های انجام شده با ایران ایر، هواپیمای ایرباس A321 خریداری شده در نخستین پرواز، خانواده شهدا و ایثارگران را به زیارت امام رضا (ع)خواهد برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۲    
کاخ کرملین از گفت وگوی تلفنی رؤسای جمهور روسیه و ترکیه درباره اوضاع سوریه و همچنین نشست آتی صلح سوریه در آستانه پایتخت قزاقستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۵    
حضور هوادار استقلال در جایگاه هواداران تیم نفت تهران باعث درگیری هایی در اواسط نیمه دوم دیدار دو تیم میان تماشاگران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۳    
یک پژوهشگر طب سنتی گفت: استفاده بی رویه از غذاهای با طبع سرد سبب اختلال در عملکرد سیستم عصبی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۲    
برای بهبود گوارش خود، نوشیدن آب گرم به طور منظم را آغاز کنید زیرا غده گوارشی را برای ارائه عملکرد درست و بهتر تحریک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۲    
معمولاً برای کاهش خستگی جسمی در یک روز پرمشغله، با فشار آوردن روی انگشتانمان یا با کج و راست کردن گردن و کمر، کمی خود را کش و قوس می دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۹    
ورزش علاوه بر آثار مثبت بر سیستم قلب و عروق و افزایش توانمندی عضلات بدن شده و باعث و تاثیرات مهمی در بدن می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۷    
تصاویری از روستایی در ژاپن که خانه های آن برای تحمل سرمای سخت طراحی شده اند منتشر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۴    
دیدار تیم های فوتبال پیکان و گسترش فولاد تبریز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۳    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز موفق شد با یک گل استقلال خوزستان را شکست دهد و موقتاً در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۲    
دیدار تیم های نفت و استقلال در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت فردا با پرسپولیس که به نوعی تیم ملی است بازی می کنیم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۲    
مادر شهیدان مفقودالاثر مرتضی، جمال و کمال رضوی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۵    
یکی از فارغ التحصیلان علوم و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای نخستین بار در کشور موفق به فرموله و تولید کمپوت خرما شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۳    
یازده بازیکن استقلال در بازی مقابل نفت تهران مشخص شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۷    
تولیت آستان حضرت معصومه (س) گفت: بالاترین و سخت گیرانه ترین گزینش ها، باید برای استخدام افراد برای فعالیت در بخش گزینش وجود داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۰    
کارت بازی دو بازیکن جدید پرسپولیس برای دیدار با سایپا صادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۵    
پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فقط برای سیاستمداران روسیه رضایت بخش نبوده بلکه ثروتمندان این کشور را هم منتفع کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۴    
سید محمود مرعشی فرزند مرحوم آیت الله العظمی مرعشی نجفی (ره) با حضور در منزل محمد هاشمی اخوی آیت الله هاشمی، ضمن ابراز همدردی، ضایعه درگذشت این مجاهد نستوه را به ایشان و بیت معزز هاشمی تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ابتدای هفته جاری، در مصوبه ای مقرر کردند کلیه پزشکان، دندان پزشکان و داروسازانی که در استخدام دستگاه های اجرائی هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۶    
دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی در مورد نقل فرازی از سوابق مبارزاتی ایشان توضیحاتی ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۹    
نامگذاری اولین مکان درکشور بنام آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهر زواره
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۴    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: هفتاد و یکمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی ساعت 24 روز یکشنبه 26 دیماه واریز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۷    
خودروی پراید پس از برخورد با کامیون تریلی به داخل جوی آب سقوط کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۹    
ستاره آرژانتینی بارسلونا با گلی که در دیدار برابر بیلبائو به ثمر رساند رکورد رونالد کومان ستاره سابق هلندی آبی اناریها را شکست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۹    
هنوز چند ماه به انتخابات 96 زمان باقی است؛ انتخاباتی که تصور می شود در فقدان آیت الله هاشمی دیگر آن شور و حال همیشگی را نداشته باشد زیرا پدر اعتدال و سازندگی به سفری رفت که دیگر بازگشت ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۸    
رسانه های محلی در مصر از کشته شدن چهار نیروی پلیس در صحرای سیناء خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۱    
افزایش حجم و نسبت مطالبات غیر جاری بانک ها در دهه اخیر تبدیل به بزرگ ترین معضل بانک ها و موسسات اعتباری کشور شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۹    
شرکت های خودروساز به دلیل افزایش تعهداتشان در ماه های پایانی سال، مدت زمان تحویل خودروهای مربوط به فروش فوری و اعتباری را افزایش داده اند و این موضوع رونق معامله در بازار را به دنبال داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۵    
خرید و تحویل اولین فروند از محموله بزرگ هواپیماهای خریداری شده ایران از شرکت هواپیماسازی ایرباس روز پنجشنبه در رسانه های گروهی چین با بازتاب گسترده ای همراه بود.
  • ۱