جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 7 خرداد 1396 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 31 فروردین 1396 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 31 تیر 1396 آفتاب نیوز 31 مرداد 1396 آفتاب نیوز 31 شهریور 1396 آفتاب نیوز 30 مهر 1396 آفتاب نیوز 30 آبان 1396 آفتاب نیوز 30 آذر 1396 آفتاب نیوز 30 دی 1396 آفتاب نیوز 30 بهمن 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 1 خرداد 1396 آفتاب نیوز 2 خرداد 1396 آفتاب نیوز 3 خرداد 1396 آفتاب نیوز 4 خرداد 1396 آفتاب نیوز 5 خرداد 1396 آفتاب نیوز 6 خرداد 1396 آفتاب نیوز 7 خرداد 1396 آفتاب نیوز 8 خرداد 1396 آفتاب نیوز 9 خرداد 1396 آفتاب نیوز 10 خرداد 1396 آفتاب نیوز 11 خرداد 1396 آفتاب نیوز 12 خرداد 1396 آفتاب نیوز 13 خرداد 1396 آفتاب نیوز 14 خرداد 1396 آفتاب نیوز 15 خرداد 1396 آفتاب نیوز 16 خرداد 1396 آفتاب نیوز 17 خرداد 1396 آفتاب نیوز 18 خرداد 1396 آفتاب نیوز 19 خرداد 1396 آفتاب نیوز 20 خرداد 1396 آفتاب نیوز 21 خرداد 1396 آفتاب نیوز 22 خرداد 1396 آفتاب نیوز 23 خرداد 1396 آفتاب نیوز 24 خرداد 1396 آفتاب نیوز 25 خرداد 1396 آفتاب نیوز 26 خرداد 1396 آفتاب نیوز 27 خرداد 1396 آفتاب نیوز 28 خرداد 1396 آفتاب نیوز 29 خرداد 1396 آفتاب نیوز 30 خرداد 1396 آفتاب نیوز 31 خرداد 1396 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۰۴:۱۱    
سبزیجات یکی از بهترین مواد خوراکی در جهان هستند. آنها نه تنها به واسطه محتوای بالای فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی - که به حفظ شرایط سلامت خوب انسان کمک می کنند - برای افرادی با کلسترول بالا مناسب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۰۳:۰۶    
سکته قلبی یکی از شایع ترین علل ناتوان کننده افراد و مرگ و میر در جهان است که اگر در زمان طلایی تشخیص و درمان شود علاوه بر افزایش شانس بهبود بیمار به ارتقاء کیفیت زندگی وی نیز کمک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۰۲:۴۰    
رییس مرکز تحقیقات گوارش و کبد شیراز و دبیر هفته سلامت گوارش در شیراز با اشاره به علائم ابتلا به التهاب روده گفت: بیماران باید دقت لازم در مصرف داروها را داشته باشد و از خوددرمانی پرهیز کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۰۲:۰۵    
با توجه به سخنان و تاکید مسئولان وزارت بهداشت در زمینه نظارت همه جانبه از تمام اغذیه فروشی های سلف سرویس و ارتباط مستقیم این نظارت ها بر سلامت مردم تخلفات بهداشتی برخی از این مراکز همچنان ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۵    
بهنوش بختیاری در اینستاگرامش درباره اینکه چرا از همسر و فرزندش عکسی منتشر نمی کند٬ توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۱    
پلیس پاکستان روز جمعه به مراسم عروسی یک پسر 7 ساله با یک دختر 5 ساله در اسلام آباد حمله کرد و والدین این دختر و پسر را دستگیر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۷    
چند سالی است که ماه مبارک رمضان با فصل گرم مقارن شده و همین امر موجب شده روزه و روزه داری در این ایام به دلایلی چند از جمله طولانی بودن روزها و گرم بودن هوا و تشنگی و عطش ناشی از این گرما سخت و طاقت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۶    
همه می گفتند اسیدپاشی کار من است و همین موضوع باعث شد که اختلافاتمان بیشتر شود، چند روز قبل از قتل دوستانم گفتند که مقتول دنبال من است و قصد دارد مرا کتک بزند تا اینکه...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۲    
مسئول ساماندهی و پرداخت وجوه سپرده گذاران موسسه اعتباری توسعه (آرمان) لرستان گفت: سپرده گذاران آرامش خود را حفظ کنند تا مسئولان این موسسه طبق یک برنامه زمانبدی کوتاه مشکل را حل کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۶    
آفتاب نیوز : صادق زیباکلام در گفت وگو با روزنامه جهان اقتصاد درباره رفتار اصولگرایان بعد از انتخابات 29 اردیبهشت با بیان اینکه جریان اصولگرایی چندین دهه است که چشمان خود را بر روی واقعیت بسته اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۰:۰۸    
اصولاً نه آقای رئیسی نماینده تام و تمام بخش ارزشی و انقلابی و ولایتمدار جامعه است و نه آنها که به آقای روحانی رأی دادند خدای ناکرده طرفدار لاابالی گری و دین گریزی یا دارای زاویه با انقلاب و نظام و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۸:۲۳    
یک پزشک تغذیه با تاکید بر وجود چربی نرمال در ترکیب غذایی سحری گفت: سالاد، سبزی، برنج، خورشت، نان و .. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۸:۱۶    
پیش از این مطالعات مختلف نشان داده بود که ورزش باعث افزایش سلامت و حس جوانی بیشتر می شود. همچنین ورزش بر روی سیستم عصبی بدن نیز تاثیرات مفیدی و قابل توجه ای می گذارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۴:۰۴    
یک روانشناس و استاد دانشگاه درباره اینکه والدین چگونه می توانند با فرزندان خود گفت و گوی دوستانه ای داشته باشند؟ گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۳:۳۵    
بدون شک تاثیر مواد غذایی در تسکین درد به سرعت و قدرت یک مسکن قوی نیست، اما مصرف طولانی مدت آن ها ارزش ها و خواص بسیار فراتر از مصرف طولانی مدت مسکن ها برای بدن دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۲:۴۵    
روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان منافع معنوی، فیزیکی، روحی و اجتماعی به همراه دارد اما بجای آوردن این فریضه و حفظ سلامت بدن نیازمند رعایت کردن آداب همچون تغذیه صحیح است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۲:۲۳    
رئیس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی با اشاره به معرفی 2 فرآورده برای کنترل دیابت و آلزایمر در سال گذشته، گفت: امسال نیز فرآورده های جدیدی را معرفی خواهیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۲:۰۳    
متخصصان تغذیه معتقدند که افراد دیابتی می توانند چند نوع نوشیدنی سالم را بدون نگرانی از نوسان قند خون خود در فاصله بین افطار تا سحر استفاده کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۳    
سن بیولوژیکی افرادی که به طور منظم ورزش می کنند، 9 سال کمتر از سن تقویمی آنها است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۱:۰۲    
مصرف منظم پروبیوتیک ها که به خاطر فایده برای سیستم گوارشی معروف هستند احتمالا موجب تسکین علائم افسردگی نیز می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۰:۴۵    
طبق یافته های جدید، نوعی جراحی کاهش وزن موسوم به بای پس معده به روش Roux-en-Y موجب تغییرات اساسی در شمار میکروب های دستگاه گوارش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۰:۳۵    
محققان عنوان می کنند عطر گل ها موجب تحریک قشر جلویی مغز که منطقه مرتبط با حل مشکلات و برنامه ریزی است، می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۰:۲۱    
دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: پرخوری باعث تجمع سموم در بدن می شود و موجب ایجاد فشار و عارضه برای کبد، قلب و مغز می شود, درهم خوری یعنی خوردن چند نوع خشکبار اعم از پسته, بادام, فندق و تخمه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۰:۱۴    
مکزیک با پیشی گرفتن از عراق و افغانستان به دومین کشور خطرناک جهان تبدیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۰:۱۲    
جت ویژه و مخصوص الویس پریسلی خواننده سرشناس آمریکایی در حراجی در نیویورک به فروش رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۰:۱۱    
ارتش آمریکا قصد دارد ساخت فضاپیمای بعدی خود را که "فانتوم اکسپرس" نام دارد، به شرکت بوئینگ بسپارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۰:۰۹    
سخنگوی آتش نشانی خرم آباد گفت: تصادف در محور خرم آباد - کوهدشت که عصر روز یکشنبه رخ داد یک کشته و 9 مصدوم برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۰:۰۹    
در دوران ویکتوریا معمولا فنجان های مردان دارای محافظی در قسمت جلوی فنجان بود تا مانع از وارد شدن سبیل های آن ها به داخل محتویات فنجان شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۰:۰۸    
فرمانده پلیس راه گیلانغرب از برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان با یک دستگاه خودروی سواری پژو خبرداد و گفت: این حادثه رانندگی یک کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۰:۰۸    
افزایش گرمای کره زمین منجر به افزایش اختلالات خواب شده و تعداد افرادی که به دلیل گرم شدن هوا از بی خوابی و یا کم خوابی رنج می برند به 2 برابر افزایش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۰:۰۶    
استقلال در بازی فردا برابر العین با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۳:۳۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: بنده به عنوان یک کاندیدا باید از آن دسته از مردم عزیزی که آمده بودند برای رای دادن اما فقط به جرم اینکه می خواهند به رقیب کاندیدای دولت رای دهند باید ساعت ها پشت در صندوق ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۳:۳۵    
رم در هفته پایانی سری A توانست حریف خودش را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۳:۳۳    
هفتادمین دوره جشنواره فیلم کن با اعطای جایزه نخل طلای بهترین فیلم مربع ساخته رابین اوستلوند از سوئد به کار خود پایان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۲:۲۷    
فرمانده انتظامی شهرستان قدس از شهروندان این شهرستان خواست زور گیران تلگرامی را شناسایی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۲:۲۷    
انفجار مین در بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران در استان ایلام یک زخمی برجا گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۲:۲۱    
افرادی که در کشتارگاه ها کار می کنند، باید از دستکش و چکمه و روپوش استفاده کنند، درواقع رعایت بهداشت فردی تن ها راه پیشگیری از ابتلا به بیماری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۲:۱۵    
سازمان غذا و دارو اسامی فرآورده های غذایی و شرکت های تولیدی غیرمجاز را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۲:۱۱    
رئیس جمهور آمریکا در دیدار مختصر خود با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، بر سر محمود عباس فریاد کشیده و وی را به فریبکاری و تحریک فلسطینیان علیه اسرائیلی ها متهم کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۲:۰۳    
توتی بعد از 25 سال وفاداری به پیراهن رم از میادین خداحافظی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۵۷    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب نقش فضای مجازی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا را تشریح کرد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۵۳    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید یک نفر جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر مصدوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۵۲    
تیم فوتبال پانیونیوس که در ترکیب از مهاجم ایرانی اش بهره می برد مغلوب پاناتینایکوس شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۵۱    
روزنامه سعودی عکاظ در صفحه کاربری اش در شبکه اجتماعی توئیتر در واکنش به تماس تلفنی امیر قطر با رئیس جمهور ایران نوشت که تماس تمیم با روحانی بازی تکذیب اظهارات منتسب به وی را رسوا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۴۹    
مدیر دامپزشکی شهرستان زرندیه گفت: 11تن گوشت مرغ فاسد شده در این شهرستان کشف و با حکم دادستانی معدوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۴۷    
2 چوپان در روستای برزو از توابع شهرستان زاوه، روز یکشنبه در یک بند خاکی ذخیره آب غرق شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۴۶    
مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد گفت که آلودگی سمی آب آشامیدنی شهر مادوان و برخی روستاهای اطراف آن شامل مهریان و بلهزار در شهرستان بویراحمد که هفته قبل توسط برخی سایت های محلی استان منتشر شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۷    
نام نویسی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 96 در سایت سازمان سنجش آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۶    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۱    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه عصر یکشنبه هیأت وزیران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، گزارشی را از نظام تحلیل اطلاعات بازار کار ایران ارائه داد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۰:۵۹    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۰:۵۳    
مجمع عمومی سازمان لیگ امروز سه مدیرعامل باشگاه های لیگ برتری را به عنوان عضو این مجمع انتخاب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۵    
خانه بهروز وثوقی بازیگر قدیمی سینما در خیابان استاد نجات الهی تهران به مزایده گذاشته شد. / وقایع اتفاقیه
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۵    
مجید یاسر امشب به خندوانه می رود
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۵    
اولین ایرباس جدید و مدرن 200-330 هما در فرودگاه هامبورگ
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۵    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه در جلسه امروز این شورا موضوع انتخابات ریاست جمهوری مورد بحث قرار گرفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۵    
امام جمعه سابق تبریز گفت: هر چند به دلیل شرایط جسمانی مجبور به اقامت در تهران هستم، اما هرگز ارتباط خود با آذربایجان و مردم ولایت مدار تبریز را قطع نمی کنم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۰:۰۲    
وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به اعلام انحصاری بودن واردات نهاده های دامی و افزایش قیمت نهاده ذرت در بازار از سوی رسانه ملی ضمن رد این ادعا، توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۹:۵۹    
عضو مجمع روحانیون گفت: اگر روحانی با رییس صداوسیما درباره پخش ربنای شجریان مذاکره کند، به نتیجه می رسند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۹:۳۴    
دفن جنازه اولین فوتی مشکوک به بیماری تب کریمه کنگو در اصفهان در شرایط ویژه بهداشتی/ ایرنا
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۹:۳۳    
پس از اعلام فدراسیون باشگاه تراکتورسازی، مدیران تراکتورسازی نیز اسناد و مدارک مربوط به مالکیت خود را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۹:۲۷    
تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان کشورمان در مسابقات تیمی آسیا و اقیانوسیه که در ازبکستان برگزار شد, نایب قهرمان این رقابت ها شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۹:۱۹    
ماه رمضان و روزه داری برای مسلمانان آدابی دارد که این ماه را از دیگر ماه ها متفاوت می سازد. همچنین در این ماه رعایت بایدها و نبایدهای تغذیه ای در افطار و سحر لازم است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۸    
تیراندازی شبانه در ایالت می سی سی پی آمریکا منجر به کشته شدن هشت نفر از جمله معاون کلانتر منطقه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۷    
افسرنگهبان سازمان آتش نشانی مشهد گفت: جسد زن میانسال در یک مجتمع اقامتی این شهر کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۰    
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: رفع حصر و محدودیت ها، فصل مشترک صدای غالب در این انتخابات بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۳    
دبیرکل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از آغاز اجرای طرح چکاوک2 برای تجمیع آمار چک های درون بانکی با آمار چک های بین بانکی و چکاوک3 با هدف واگذاری چک به مقصد حساب های دولتی نزد بانک مرکزی از شعبه های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۱    
ستاد مرکزی برگزاری انتخابات الکترونیک خانه های مطبوعات، پایان مهلت ثبت نام نامزدهای عضویت در هیات مدیره خانه های مطبوعات را ساعت 14 دوشنبه (هشتم خرداد ماه) اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۰    
سباستین وتل راننده تیم فراری توانست در مسابقات فرمول یک گرند پری موناکو قهرمان شود. هم تیمی او کیمی ریکونن نیز در جایگاه دوم قرارگرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۹    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس اظهار کرد: با حضور مسوولان مربوطه در جلسه عصر امروز این کمیسیون سند 2030 مورد رسیدگی قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۸    
اگر می گویید آنچه ما نمی خواهیم حلال نیست باید بپذیریم اکثریت حرام مرتکب شده اند/ این اظهارات توهین به کشور است/ ایجاد فضای حق و باطل خطری بزرگ است/ حلال یا حرام طبق موازین شرعی مشخص است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۱    
کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور در واکنش به نامه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نوشته است: در بخش هایی از اظهارات خطیب محترم جمعه مواردی با قطعیت مبنی بر تشکیک سلامت انتخابات مطرح شد که متاسفانه از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید فردا شب تیمش نیم دیگر راه باقی مانده تا صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا را طی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۹    
رییس انجمن صنایع غذایی و دارویی خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران از زنگ خطر کاهش مصرف شیر در کشور خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۸    
خاندان آل شیخ عربستان در بیانیه ای که 200 نفر از جمله مفتی عربستان و رئیس شورا و وزیر امور اسلامی آن را امضا کرده اند، این مساله را تکذیب کردند که امیر قطر با جد آنها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۸    
طرح تحقیق و تفحص از نحوه اجرای هدفمندی یارانه ها و هزینه کرد منابع حاصل از آن در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس به تصویب رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصادف کامیون میکسر با زنی حدودا 50 ساله در نیاوران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۶    
کاپیتان تیم فوتبال استقلال می گوید با اطلاعاتی که کادر فنی در اختیار بازیکنان این تیم قرار داده، آبی های ایران می توانند از پس بازی سخت برابر العین امارات بر بیایند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۴    
تیم تحقیقاتی "آلفاگو" گوگل با اعلام خبر بازنشستگی این برنامه از صرف انرژی خود برای حل مجموعه ای از چالش های بزرگتر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۱    
رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تاکید کرد: بحث انتخاب شهردار تهران نباید به موضوعی چالشی و اختلاف برانگیز تبدیل شود، کشاندن این موضوعات به رسانه ها به صلاح نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۵۷    
آلکمار در نبود بازیکن ایرانی اش با شکست در ضربات پنالتی برابر اوترخت نتوانست سهمیه لیگ اروپا را به دست آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۳۰    
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر از ساماندهی معتادان متجاهر در سراسر کشور خبرداد و گفت: از این پس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۳    
وجید باغگلی بازیکن تیم مس کرمان پس از مصدومیت در یک دیدار دوستانه، به کما رفت و سپس دار فانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۷    
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جزئیات حادثه تروریستی رخ داده در هنگ مرزی ارومیه را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۶    
برای اولین بار منجمان دانشگاه اُهایو موفق شدند لحظه تشکیل یک سیاه چاله فضایی را رصد نمایند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۱    
رییس گروه پیشگیری از بیماری های واگیر مرکز بهداشت خراسان رضوی با اشاره به شروع فصل گرما و احتمال بروز بیماری تب کریمه کنگو اظهار کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق انبار لاستیک های ضایعاتی در میدان شوش خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۳    
ستاد انتخابات و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان سمنان با صدور یک آگهی صحت برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهرسمنان را تایید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۲    
رامبد جوان و نگار جواهریان، نمایش آسایشگاه نوشته هارولد پینتر و ترجمه رضا دادویی و کارگردانی محمد حسین زیکساری را 6 خرداد در تماشاخانه پالیز افتتاح کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۲    
رئیس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صدا و سیما در احکامی جداگانه مدیران کل نظارت و ارزیابی خبر و برنامه های سیاسی و نظارت و ارزیابی خبر و برنامه های برون مرزی را منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۵    
آفتاب نیوز : بسم الله الرحمن الرحیم "اللهمّ قَرّبْنی فیهِ الی مَرْضاتِکَ و جَنّبْنی فیهِ من سَخَطِکَ و نَقماتِکَ و وفّقْنی فیهِ لقراءةِ آیاتِکَ برحْمَتِکَ یا أرْحَمَ الرّاحِمین" ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۴    
گزارش شرکت مدیریت منابع آب ایران حاکی از این است که از ابتدای مهر ماه گذشته تا سوم خرداد ماه جاری استان گیلان با 766 میلی متر، پر بارش ترین و استان یزد با 76 میلی متر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۲    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان از دستگیری پزشک قلابی و کشف کلاهبرداری 60 میلیون ریالی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۱    
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقانی که اقدام به سرقت پنج میلیارد تومانی از انبارهای تجاری در جنوب تهران کرده بودند، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۰    
انتخابات هیات رییسه مجلس شورای اسلامی برای سال دوم در حالی چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود که هنوز تفاهمی میان سه فراکسیون نمایندگان ولایی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۷    
دوج چلنجر تیپ SRT8 RWD مدل 2014 در بازار مناطق آزاد به قیمت حدود 153 میلیون تومان خرید و فروش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۳۴    
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز مدیریت درمان استان مازندران در سال جاری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۵    
رییس فدراسیون فوتبال گفت: دلیل اینکه عده ای دقایقی پس از بازی تیم جوانان ایران مقابل پرتغال شروع به انتقاد کردند را نمی دانم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۱۱    
به دنبال نامه مکتوب محمدجواد لاریجانی درباره "خلاف موازین شرعی تلاوت بودن ربنای شجریان"، مدیرعامل خانه موسیقی ضمن رد ادعای لاریجانی، پاسخ صریحی به گفته های وی داد.