جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۵May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 6 آبان 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 آبان 1397 آفتاب نیوز 2 آبان 1397 آفتاب نیوز 3 آبان 1397 آفتاب نیوز 4 آبان 1397 آفتاب نیوز 5 آبان 1397 آفتاب نیوز 6 آبان 1397 آفتاب نیوز 7 آبان 1397 آفتاب نیوز 8 آبان 1397 آفتاب نیوز 9 آبان 1397 آفتاب نیوز 10 آبان 1397 آفتاب نیوز 11 آبان 1397 آفتاب نیوز 12 آبان 1397 آفتاب نیوز 13 آبان 1397 آفتاب نیوز 14 آبان 1397 آفتاب نیوز 15 آبان 1397 آفتاب نیوز 16 آبان 1397 آفتاب نیوز 17 آبان 1397 آفتاب نیوز 18 آبان 1397 آفتاب نیوز 19 آبان 1397 آفتاب نیوز 20 آبان 1397 آفتاب نیوز 21 آبان 1397 آفتاب نیوز 22 آبان 1397 آفتاب نیوز 23 آبان 1397 آفتاب نیوز 24 آبان 1397 آفتاب نیوز 25 آبان 1397 آفتاب نیوز 26 آبان 1397 آفتاب نیوز 27 آبان 1397 آفتاب نیوز 28 آبان 1397 آفتاب نیوز 29 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۴:۴۰    
هم زمان با اربعین حسینی فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی نظیر بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا از تلویزیون پخش می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۹    
نیروهای دموکراتیک سوریه عمدتا متشکل از کردها و اعراب سوری است که توسط آمریکا حمایت می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۱:۰۵    
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای ضمن پیش بینی روند بارشی در برخی مناطق کشور، از احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۰:۳۱    
نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخلال در آزمون اخیر دانشگاه آزاد گفت: برخی عوامل خاطی در این اتفاق با همکاری قوه قضاییه دستگیر و برخی دیگر برکنار شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۴۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، از آماده سازی بسته مقابله با تحریم های آمریکا از سوی این وزارتخانه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۲۰    
نزدیک شدن به ماه ربیع الاول و برپایی مراسم های عروسی هم باعث رشد تقاضا برای سکه و طلا طی روزهای اخیر شده که به رشد قیمت ها کمک کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۴۷    
با تمهیداتی که اندیشیدیم قرار بر این شد که تا پایان صفر به تمام متقاضیانی که قصد انجام این سفر زیارتی را دارند، ارز بدهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۴۲    
سازمان برنامه و بودجه مجاز است به منظور حمایت از گروه های کم درآمد جامعه و تأمین بسته های حمایتی برای گروههای زیر در قالب واریز به حساب سرپرست خانوار از طریق حساب بانکی متصل به یارانه نقدی اقدام کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۵۷    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مصرف داروهای ضد افسردگی تبعات زیادی دارد و دانشگاه های علوم پزشکی باید از فروش این گونه داروها بدون نسخه پزشک جلوگیری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۵۱    
طی مراسمی معاون علمی رییس حمهور به همراه استاندار در سفر خود به استان گیلان از شرکت سبحان انکولوزی بازدید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۱۸    
مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور تا روز شنبه 12 آبان تمدید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۵۴    
به نظر می رسد تحرکاتی تازه در شورای شعر وزارت ارشاد شروع شده که رویکردش گسترش ممیزی های موضوعی به بهانه ضعف ترانه هاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۹    
مبینا نصیری از درگیری کادر فنی دو تیم پرسپولیس و سایپا انتقاد کرد و این برخورد ها را دور از ارزش های انسانی دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۱۹    
تا به حال چندین بار در سینما و تلویزیون اتفاق افتاده که اختلاف بازیگران با کارگردان باعث شده بازیگر در میانه راه، فیلم یا سریال را تنها بگذارد و ادامه نقش خود را به امان خدا بسپارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۱۱    
طب اخبار رسیده شبکه سوم سیما قرار است تا برنامه ای مشابه آمریکن گات تلنت یا ایکس فکتور با اجرای احسان علیخانی روی آنتن ببرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۰۱    
شجاع خلیل زاده نسبت به صحبت های علی دایی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۵۷    
بارسا 8 سال پیش نیز در نوکمپ به رئال 5 گل زده بود و دیشب نیز در بسیاری از دقایق بازی تیم برتر میدان بود. در بازی سال 2010 عکسی از پیکه جنجال ساز شد و جالب اینکه امشب هم کار خود را تکرار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۵۵    
مهلت اعلامی بانک مرکزی برای تعویض دسته چک های قدیمی با چک های صیادی به پایان رسید و از ششم آبان تبادل چک های غیرصیادی در سامانه چکاوک ممنوع شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۵۱    
سعید ابراهیمی فر که تیر ماه سال گذشته و پس از چندین ماه همکاری با شبکه ماهواره ای جِم و ساخت چهار تله فیلم (طبق اظهارات خودش) به کشور بازگشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۷:۵۴    
آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون که مدت هاست در رسانه ملی اجرایی نداشته است، در واکنش به گفت وگوی امروز علی فروغی، مدیر شبکه سه با رضا رشیدپور در برنامه "حالا خورشید" ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۷:۵۲    
برانکو در مورد نامهربانی در مورد محسن مسلمان و جدایی از پرسپولیس توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۷:۵۱    
مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال استقلال نیم فصل از این تیم جدا خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۷:۴۳    
ملی پوش ژاپنی کاشیما آنتلرز برای پرسپولیسی ها و بیرانوند کری عجیبی خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۷:۴۲    
کاپیتان تیم کاشیما به تمرینات این تیم برگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۶:۱۵    
وزیر دفاع آمریکا امروز (یک شنبه) اعلام کرد که واشنگتن در حال رایزنی با متحدان اروپایی خود درباره پیمان منع تسلیحات اتمی میان برد است زیرا کشورهای اروپایی نگران تصمیم واشنگتن در خروج از این پیمان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۴:۱۵    
دبیر علمی شانزدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی جراحان گوش، گلو، بینی و سر و گردن با اشاره به علل اختلالات خواب گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۳:۴۰    
معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک پلیس راهور ناجا، توصیه هایی را در رابطه با بازگشت زائران اربعین ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۱:۳۸    
انتشار نامه سرگشاده آیت الله یزدی خطاب به آیت الله شبیری زنجانی در اعتراض به دیدار این مرجع دینی با برخی از شخصیت های اصلاح طلب پرسش های بسیاری را در اذهان عمومی برانگیخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۰:۴۱    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت بار دیگر تاکید می کنیم قدس و فلسطین فروشی و قابل سازش نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۰:۲۵    
یک چاپخانه کتاب های قاچاق در محدوده خیابان محلاتی کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۰:۱۶    
بررسی ترجیح های جنسیتی در ایران نشان داد که بیشترین نسبت ترجیح های جنسیتی مربوط به کسانی است که ترجیح می دهند به تعداد مساوی فرزندان دختر و پسر داشته باشند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۰:۱۴    
ساعتی پیش یک عضو شورای شهر آبادان با حکم قضایی بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۰:۱۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران می گوید، حمایت های بی چون وچرای آمریکا از سعودی و صهیونیست ها منجر به رفتارهای خشونت بار آنان همچون قتل روزنامه نگار عربستانی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۰:۱۰    
با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جودو در شهر ابوظبی امارات متحده عربی توسط یک جودوکار اسرائیلی، سرود اسرائیل برای نخستین بار در خاک یک کشور اسلامی نواخته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۰:۱۰    
مدارس شهرستان شوش و شهر شاوور در عصر دوشنبه و صبح چهارشنبه به منظور اسکان زائران اربعین تعطیل اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۰:۱۰    
اوپن در نبود بازیکن ایرانی اش توانست اندرلخت را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۰:۱۰    
میزان غلظت ذرات معلق در هوای شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان به چهار هزار و 580 میکروگرم بر متر مکعب معادل 31 برابر حد مجاز رسید و کیفیت هوا چندین برابر شرایط بحرانی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۰:۱۰    
معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر از سقوط یک دستگاه پژو 405 به دره خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۰:۱۰    
معاون اول رییس جمهور از دموکراسی امروز در عراق بعنوان یک نمونه برای کشورهای منطقه یاد کرد و گفت: دولت و مردم ایران برای عبور از مسائل و چالش ها همواره در کنار دولت و ملت عراق بوده و خواهند بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۰:۱۰    
در حالی که به نظر می رسد کار برای ادامه فعالیت افشانی در شهرداری تهران تمام شده است و حتی سخنگوی شورای شهر روند انتخاب شهردار جدید تهران را تشریح کرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۰:۱۰    
رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد گفت: در حالی که امروزه کشورهای زیادی از تروریسم به نوعی متاثر شده اند اما شمار قربانیان تروریسم به صورت گسترده در شمار اندکی از دولت های عضو سازمان ملل متحد متمرکز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۳۳    
رئیس شورای شهر کرج از تائید حکم شهردار منتخب کرج توسط وزارت کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۳۳    
سرپرست اداره تسهیل بخش خصوصی و جلب همکاری ایرانیان وزارت امورخارجه اعلام کرد تجارت خوراک دام، طیور و آبزیان مشمول تحریم ها علیه ایران نمی شود و این رویه، مستثناست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۳۱    
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: از ما سؤال می شود چرا اوضاع اقتصادی ما به اینجا رسیده و وضعیت آینده آن چگونه می شود که باید بگویم وضعیت اقتصادی فعلی ما شامل یک فتنه تمام عیار است که بر عوارض ناشی از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۳۰    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، روی آوردن دشمنان به ویژه آمریکا به گزینه تحریم را به دلیل ناامیدی از گزینه نظامی ارزیابی کرد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۲۰    
برندگان دومین دوره جایزه کتاب سال دفتر شعر جوان (جایزه قیصر امین پور) عصر امروز (یکشنبه) طی مراسمی معرفی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۱۸    
منچستر یونایتد با درخشش بازیکنان فرانسوی خود موفق شد سه امتیاز خانگی هفته دهم را به دست بیاورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۱۳    
رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک از ورود مدعی العموم به حادثه ریزش بیمارستان در حال احداث کهریزک خبر داد و گفت: 2 پیمانکار سازنده این بیمارستان بازداشت شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۱۲    
معاون استاندار کربلا اعلام کرد که تاکنون بیش از 10 میلیون زائر برای احیای مراسم اربعین حسینی وارد استان کربلای معلا شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۱۰    
کارشناسان اقتصادی حوزه خودرو اذعان می کنند که در نیمه دوم مهرماه و هفته نخست آبان، قیمت خودرو ارزان تر شده است و این کاهش نرخ پلکانی همچنان ادامه خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۰۹    
مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: سه قلاده پلنگ ایرانی در منطقه شکار ممنوع 'گزیر' از توابع شهرستان ایذه تصویربرداری شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۰۳    
اسرائیل در ادامه برنامه خود برای ایجاد اختلاف میان کشورهای اسلامی، و پس از دیدار هفته گذشته بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم، این بار وزیر حمل و نقل و اطلاعات خود را راهی عمان می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۰۱    
در پایان رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2018،روسیه با 6 طلا و 178 امتیاز مقتدرانه قهرمان شد و ایران نیز با تک مدال برنز مهدی علیاری در جایگاهی بهتر از یازدهمی قرار نگرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۰۱    
مشاور فرهنگی رییس جمهور به نامه اخیر رئیس شورای عالی جامعه مدرسین خطاب به یکی از مراجع تقلید واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۳۷    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس می گوید در مجلس و دولت دستور برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد اما احیای کارت سوخت موضوعی است که پیگیری می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۳۶    
توقف آرسنال و برد پرگل چلسی از جمله نتایج دیدارهای لیگ برتر انگلیس بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۳۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از تعطیلی مدارس شهر مهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۳۵    
فرماندار چالدران گفت: 6 نفر متجاوز مرزی که به احتمال زیاد تبعه افغانی هستند در ارتفاعات این شهرستان بر اثر سرما و یخبندان جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۳۴    
اخمت گروزنی که در ترکیب از بازیکن ایرانی اش بهره می برد برابر دینامو مسکو مساوی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۳۳    
هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال با پیروزی شاهین شهرداری بوشهر بر نود ارومیه به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۱۲    
در جریان دیدار رده بندی وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان،آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از مبارزه برابر مهدی علیاری خودداری کرد تا دست علیاری به عنوان فرد پیروز بالا برود و تیم ملی کشتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۸    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای با توجه به بارش های رگباری از احتمال آبگرفتگی محلی و موقت معابر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۴    
دولت برای سال 98 میزان افزایش حقوق کارمندان، بازنشستگان و مستمری بگیران را در لایحه بودجه 98 به طور متوسط 20 درصد پیش بینی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۱    
استاندار خراسان رضوی قول داد طی روزهای آتی با پرداخت 2 میلیارد تومان به باشگاه پدیده، بخشی از مشکلات این تیم را حل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۱    
رئیس مرکز امور بین الملل سازمان محیط زیست تاکید کرد: عدم الحاق ایران به توافقنامه پاریس باعث می شود که کشور ما در کنوانسیون تغییرات آب و هوا از یک عضو فعال و اثرگذار به یک عضو ناظر تبدیل شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۰    
محمد جواد ظریف فردا به ترکیه سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۰    
دفتر حضرت آیت الله شبیری زنجانی درباره نامه آیت الله یزدی به این مرجع تقلید شیعیان تاکنون هیچ موضعی اتخاذ نکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۴۸    
کمبود ویتامین های مختلف در بدن با علائمی همراه است که زنگ خطری برای سلامت هستند؛ آشنایی به این نشانه ها به شما کمک می کند تا به مشکل خود پی ببرید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۴۶    
در این مطلب نوشیدنی هایی که موجب افزایش وزنتان می شود معرفی شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۴۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: وضعیت جوی شهرهای مرزی ایران و عراق و شهر کربلا و نجف طی دو روز آینده (7 و 8 آبان ماه) صاف همراه با وزش باد خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۷    
برگزاری نشستی با محوریت سینمای ایتالیا، جشنواره ی تئاتر فجر تمدید نمی شود، فراخوان یک رویداد تئاتری و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۶    
آمارها نشان می دهد که اغلب پیام رسان های داخلی موفق نبوده اند و نتوانسته اند حداقل ها را هم در جذب کاربران به دست بیاورند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۴    
سخت است با 3 فرزند و با 14 سال سابقه حضور در تیم ملی در اردوها حاضر شوی.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۳    
بر اساس قانون ورود نیروهای نظامی و انتظامی به دانشگاه ممنوع است و این ویدئو مربوط به بیرون از دانشگاه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۳    
اطلاعات لازم برای توزیع بسته حمایتی احصا شده است. تاکنون اطلاعات بخشی از افراد تحت پوشش بهزیستی و کارمندان مشمول شناسایی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۶    
یک متخصص پزشکی ورزشی معتقد است قبل از سن 6 سالگی کودکان به دلیل این که توانایی لازم برای پرداختن به ورزش های سازمان یافته ندارند، دویدن و شنا بهترین ورزش برای این رده سنی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۵    
همزمان با پایان یافتن مهلت تعویض و کارسازی چک های طرح قدیم با دسته چک های صیادی، مشتریان بانک صادرات ایران می توانند با ارسال شناسه استعلام 16 رقمی مندرج در چک های صیادی به سامانه استعلام پیامکی بانک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۵    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: امروز باید بدانیم که به دلیل رشد فناورانه و تکنولوژیک قدرت تولید سلاح و افزایش قدرت نظامی مان، تهدید حمله نظامی علیه کشور به پایین ترین سطح خود رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۸    
یائسگی دوره ای از تغییر در سیستم بدن و سازگاری با شرایط جدید است که شدت و گستره علائم آن به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۳    
برای پانزده کارگر هپکو احکام تعلیقی صادر شده است؛ این کارگران انتظار دارند احکام صادر شده شکسته شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تایید عقب ماندگی مزد کارگران اعلام کرد: امکان ترمیم دستمزد کارگران براساس شرایط کنونی وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۷    
مردم امروز (یکشنبه) می توانستند با مراجعه به شعب ارزی بانک ها، دلار خود را تا 10 هزار و 710 تومان و یورو را تا 12 هزار و 206 تومان بفروشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۵    
عناصر تروریستی تکفیری داعش در عملیاتی با یورش به نیروهای سوریه دموکراتیک بار دیگر کنترل بزرگترین میدان نفتی دیرالزور را به دست گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۴    
هواشناسی همچنین برای امشب وزش باد شدید را نیز پیش بینی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۲    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با نادرست دانستن ادبیات نامه آیت الله یزدی خطاب به آیت الله شبیری زنجانی گفت: حریم مرجعیت را اگر ما حفظ نکنیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۸    
رهبر انقلاب تاکید کردند: پدافند غیرعامل باید کاملاً هوشیار و جدی باشد و به صورت علمی، دقیق، به روز و همه جانبه عمل و با هرگونه نفوذ مقابله کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۷    
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به آغاز روند کاهش دما در استان، از سفیدپوش شدن برخی از ارتفاعات استان در پی بارش اولین برف پاییزی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۴    
وزیر جدید امور اقتصادی و دارایی برای کسب کرسی صدارت این وزارتخانه، وعده های مختلفی داده است؛ وعده هایی که با توجه به شرایط فعلی اقتصاد جای اما و اگر زیادی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۱    
بامداد روز گذشته در پی کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در عقبه مرزی شهرستان سراوان بلافاصله تیم هایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۱    
29 مهر امسال پس از حضور علی اصغر مونسان - معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری - در میدان نقش جهان اصفهان تصویری منتشر شد که او با همراهان خود با ده ها خودرو به میدان نقش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۱    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که هنوز ابعاد حادثه تروریستی میرجاوه و ربوده شدن تعدادی از نیروهای هنگ مرزی روشن نشده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۱    
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه من شخصاً خودم را برای شهرداری تهران کاندیدا نمی کنم، گفت: در خصوص مباحث کاندیداتوری فردا (دوشنبه) در شورای شهر بحث می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۱    
میترا نوری نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال از سمت خود استعفا کرد و علیرضا رحیمی نیز با این استعفا موافقت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۱    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس برای پیاده روی اربعین در تهران را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: بارش ها در جاده کرج - چالوس خطر سقوط سنگ و رانش زمین را افزایش داده بنابراین رانندگان نباید در محدوده هایی که احتمال ریزش وجود دارد، توقف کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۱    
باد و گرد و خاک علاوه بر این شهر شرایط کیفی هوا در سایر نواحی شمال سیستان و بلوچستان را نیز تحت تاثیر قرار داده به طوری که دید افقی در ایستگاه هواشناسی زهک به هزار و 500 متر رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۱    
درگذشته و در دولت احمدی نژاد این فشارها را آوردند و با قطع آب، برق و تلفن دفتر خواستار ترک آن جا شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۱    
استاندارد نبودن جاده ها، نبود علائم راهنمایی کافی، فقدان نظارت بر اجرای قوانین و مقررات مربوطه، رانندگی با سرعت بالا و افزایش ترافیک بویژه در ایام اربعین همه سال ها باعث حوادث خونبار رانندگی در عراق ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۱    
بنیاد مستضعفان ملکی را در اختیار آقای خاتمی قرار نداده بود که امروز بخواهد آن را پس بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۱    
تصویری از پیمان معادی را کنار بابک کریمی و خواهران فرجا در شهر رم ایتالیا ببینید.